Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/10/2020 στις 1:02 ΠΜ, gbras είπε

Γεγονος πρωτο,  οποιος πηγε σε ηλεκτρικο δεν ξαναγυρισε πισω. Το ενδιαφερον στην Ελλαδα ειναι μικρο το ιδιο και υποδομες με τον καιρο ομως ολο και αυξανονται. Υπαρχει μεγαλη διαφορα σε σχεση με περσι. Μεγαλες αποστασεις γινεται να κανεις με ηλεκτρικο αρκει να εχει μια αρκουντως μεγαλη μπαταρια> 60Kwkh και να κανεις ενα σχετικο σχεδιασμο αν ειναι αποσταση ειναι πολυ μεγαλη > 300km πηγαινοντας με κανονικη ταχυτητα για ανοιχτο δρομο = 120km/h .

Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν ειναι ακομα για αυτους που θελουν να πηγαινουν μακρινες αποστασεις σε υψηλες ταχυτητες και οσους δεν εχουν τα χρηματα να τα αποκτησουν (αυτονοητο ).

Το θεμα της φορτισης στο σπιτι αν και πολυ σημαντικο το αφηνω σε δευτερη μοιρα σε σχεση με τα παραπανω.

Προς το παρον το ηλεκτρικο αν δεν κανεις πολλα χιλιομετρα την ημερα δεν το παιρνεις για την οικονομια. Αποσβεση κανεις με τη χρηση οσο πιο μεγαλη τοσο πιο γρηγορα.
Απο εκει και περα υπαρχουν και αυτοι που απλα γουσταρουν να εχουν ηλετρικο αυτοκινητο ( οπως και αυτοι που γουσταρουν να εχουν ενα ακριβο σπορ αυτοκινητο)
 

Επισης υπαρχουν και αρκετα μεταχειρισμενα που ειτε τα φερνουν απο το εξωτερικο ειτε αγορασμενα απο εδω, σε κανονικες τιμες η και χαμηλες.

Πρακτικα το πιο συμφερον overall αυτοκινητο αυτη τη στιγμη ειναι το peugeot e-208 / e-corsa. Ενω πολυ αξιοπρεπες ειναι και το VW e-UP. Σε πιο μεγαλες κατηγοριες επισης εξαιρετικο ειναι Hyundai Kona και πιο πανω φυσικα το Tesla model 3.

Απο περιεργεια ποια ειναι τα δυο σου χωρια που δεν μπορεις να πας? Δεν νομιζω οτι υπαρχει μερος στην Ελλαδα που να μην μπορεις να πας με ενα ηλεκτρικο με αρκετα μεγαλη μπαταρια.
Δεν ειναι απαραιτητο να εχεις φορτιστη ( ουτε κοστιζει χιλιαρικα) κανεις την δουλεια σου και με μια απλη μπριζα.

Φίλος με ηλεκτρικό που έλεγε για 300+ χλμ αυτονομία , πήγαν 4 άτομα για χιονοδρομικό Παρνασσού. Στην Αράχωβα η μπαταρία είχε πέσει σε επικίνδυνο σημείο και αναγκάστηκαν και κάθισαν όλη μέρα Αραχωβα για να το φορτίσουν στο ξενοδοχείο (είχαν ρωτήσει και τους είχε υποσχεθεί απλή παροχή που θέλει 8-9ώρες φόρτιση)

Η αυτονομία που δίνουν έχει πολλά ΑΝ , χοντρικά σε πραγματικές συνθήκες Ελλάδα (επαρχιακοί δρόμοι , ανηφόρες , πολλοί επιβάτες) να υπολογίζετε στα 2/3 του θεωρητικού. Αν πάτε να ανέβετε σε βουνό με πολλούς επιβάτες/κλιματισμό , η αυτονομία είναι στα ΜΙΣΑ χιλιόμετρα από αυτό που λέει ο κατασκευαστής.

ΥΓ

Με άλλα λόγια , τα ηλεκτρικά είναι πόλης με την παρούσα τεχνολογία μπαταριών. Αντε να πας κοντινό ταξίδι αν οδηγείς σαν νεκροφόρα και έχεις προβλέψει την επαναφόρτιση.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 673
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.  Τυγχάνει να ασχολούμαι επαγγελματικά με την ηλεκτροκίνηση όντας πιστοποιημένος High Voltage Expert από την Volkswagen A.G., συνεπώς τίθεμαι στην διάθεση της ομάδας αν

Δλδ ρε παιδια....θα σου πει το γκομενακι πανω στο heat of the moment "παμε καπου μακριά μονο οι δυο μας μωρο μου"... Κεσυ θα της πεις αστο για το πρωι γιατι  εχω βαλει στη μπριζα το ηλεχτρικο λογ

Δεν υπάρχει προοπτική καν για όσους δεν έχουν γκαράζ. Και για όσους έχουν μόνο σαν δεύτερο/τρίτο αυτοκίνητο αποκλειστικά για μέσα στην πόλη και μόνο μικρές αποστάσεις για να προλαβαίνεις να

Δημοσιευμένες Εικόνες

19 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Φίλος με ηλεκτρικό που έλεγε για 300+ χλμ αυτονομία , πήγαν 4 άτομα για χιονοδρομικό Παρνασσού. Στην Αράχωβα η μπαταρία είχε πέσει σε επικίνδυνο σημείο και αναγκάστηκαν και κάθισαν όλη μέρα Αραχωβα για να το φορτίσουν στο ξενοδοχείο (είχαν ρωτήσει και τους είχε υποσχεθεί απλή παροχή που θέλει 8-9ώρες φόρτιση)

Η αυτονομία που δίνουν έχει πολλά ΑΝ , χοντρικά σε πραγματικές συνθήκες Ελλάδα (επαρχιακοί δρόμοι , ανηφόρες , πολλοί επιβάτες) να υπολογίζετε στα 2/3 του θεωρητικού. Αν πάτε να ανέβετε σε βουνό με πολλούς επιβάτες/κλιματισμό , η αυτονομία είναι στα ΜΙΣΑ χιλιόμετρα από αυτό που λέει ο κατασκευαστής.

ΥΓ

Με άλλα λόγια , τα ηλεκτρικά είναι πόλης με την παρούσα τεχνολογία μπαταριών. Αντε να πας κοντινό ταξίδι αν οδηγείς σαν νεκροφόρα και έχεις προβλέψει την επαναφόρτιση.

Είχες ξαναγράψει αυτό το στόρι πρόσφατα σε άλλο παρόμοιο θέμα, και αν θυμάσαι σου είχα απαντήσει πως και εγώ αν στηριζόμουν στα 800χλμ+ αυτονομία που δίνει ο κατασκευαστής για το θερμικό μου το ίδιο θα πάθαινα, σε δύσκολες συνθήκες θα είχα ξεμείνει πριν διανύσω 400. Δεν φταίει το ηλεκτρικό όχημα που ο φίλος σου νόμιζε πως η αυτονομία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής ισχύει σε κάθε είδους συνθήκες.

Επίσης οι επαρχιακοί δρόμοι και οι ανηφόρες δεν επηρεάζουν την κατανάλωση στα ηλεκτρικά με τον τρόπο που φαντάζεσαι. Στους επαρχιακούς δρόμους καταναλώνουν λιγότερο σε σχέση με την εθνική γιατί οι ταχύτητες είναι μικρότερες, και στην κατηφόρα ναι μεν καίνε περισσότερο αλλά στην κατηφόρα κάνουν ανάκτηση μεγάλου ποσοστού ενέργειας που είχε δαπανηθεί πριν.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Είχες ξαναγράψει αυτό το στόρι πρόσφατα σε άλλο παρόμοιο θέμα, και αν θυμάσαι σου είχα απαντήσει πως και εγώ αν στηριζόμουν στα 800χλμ+ αυτονομία που δίνει ο κατασκευαστής για το θερμικό μου το ίδιο θα πάθαινα, σε δύσκολες συνθήκες θα είχα ξεμείνει πριν διανύσω 400. Δεν φταίει το ηλεκτρικό όχημα που ο φίλος σου νόμιζε πως η αυτονομία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής ισχύει σε κάθε είδους συνθήκες.

Επίσης οι επαρχιακοί δρόμοι και οι ανηφόρες δεν επηρεάζουν την κατανάλωση στα ηλεκτρικά με τον τρόπο που φαντάζεσαι. Στους επαρχιακούς δρόμους καταναλώνουν λιγότερο σε σχέση με την εθνική γιατί οι ταχύτητες είναι μικρότερες, και στην κατηφόρα ναι μεν καίνε περισσότερο αλλά στην κατηφόρα κάνουν ανάκτηση μεγάλου ποσοστού ενέργειας που είχε δαπανηθεί πριν.

1) Για να πας Παρνασσό έχει ανηφόρες (όταν γυρίζεις έχει κατηφόρες). 

2) Στο συμβατικό έχεις διπλάσια αυτονομία , το γέμισμα το κάνεις παντού και διαρκεί 2-3 λεπτά. (μην συγκρίνεις την μέρα με την νύχτα)

3) Αν πάω Πεντέλη από τον Πειραιά , πράγματι θα μπορέσω να επιστρέψω γιατί γυρίζοντας θα έχω μισή κατανάλωση.  

4) Ο Παρνασσός που ανέφερα είναι μια συνηθισμένη βόλτα για τον Αθηναίο και γι' αυτό την ανέφερα ότι γίνεται υπο προϋποθέσεις και υπο περιορισμούς.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

1) Για να πας Παρνασσό έχει ανηφόρες (όταν γυρίζεις έχει κατηφόρες). 

2) Στο συμβατικό έχεις διπλάσια αυτονομία και το γέμισμα το κάνεις παντού και διαρκεί 2-3 λεπτά.

3) Αν πάω Πεντέλη από τον Πειραιά , πράγματι θα μπορέσω να επιστρέψω γιατί γυρίζοντας θα έχω μισή κατανάλωση.

4) Ο Παρνασσός που ανέφερα είναι μια συνηθισμένη βόλτα για τον Αθηναίο και γι' αυτό την ανέφερα ότι γίνεται υπο προϋποθέσεις και υπο περιορισμούς.

1) Σε αυτό είχα απαντήσει και στο άλλο θέμα, η διαδρομή από Αθήνα προς Αράχοβα (Αράχοβα είπες ότι ξέμεινε ο φίλος σου, όχι Παρνασσό) δεν είναι μονίμως ανηφορική...

2) Άλλο είχες γράψει πριν, πως στα ηλεκτρικά η αυτονομία πέφτει στο μισό όταν οι συνθήκες είναι δύσκολες, ενώ κάτι τέτοιο ισχύει ΚΑΙ για τα θερμικά.

Με αυτό που μόλις έγραψες συμφωνούμε.

3) Αν πας Πεντέλη από τον Πειραιά με ένα Peugeot e208 πχ όχι μόνο θα μπορέσεις να επιστρέψεις πίσω, αλλά θα μπορέσεις να επαναλάβεις τουλάχιστον τρεις φορές την ίδια διαδρομή χωρίς επαναφόρτιση. Τώρα αν προσπαθήσεις να πας Παρνασσό φορτωμένος με χαμηλές θερμοκρασίες νομίζοντας πως μια χαρά σε βγάζει επειδή ο κατασκευαστής ανακοινώνει 340km βάση WLTP και δεν τα καταφέρεις δεν θα φταίει το ότι είναι ηλεκτρικό, εσύ θα φταις.

4) Ε ναι, κάθε Αθηναίος πάει Παρνασσό τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα...

Άσχετα πάντως με το τι πιστεύεις εσύ, βάση στατιστικών τα χιλιόμετρα που διανύει ένα αυτοκίνητο εκτός πόλης κατά μέσο όρο είναι μόλις 15%, και σίγουρα ελάχιστα από αυτά γίνονται σε διαδρομές τύπου Αθήνα - Παρνασσός.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

1) Σε αυτό είχα απαντήσει και στο άλλο θέμα, η διαδρομή από Αθήνα προς Αράχοβα (Αράχοβα είπες ότι ξέμεινε ο φίλος σου, όχι Παρνασσό) δεν είναι μονίμως ανηφορική...

2) Άλλο είχες γράψει πριν, πως στα ηλεκτρικά η αυτονομία πέφτει στο μισό όταν οι συνθήκες είναι δύσκολες, ενώ κάτι τέτοιο ισχύει ΚΑΙ για τα θερμικά.

Με αυτό που μόλις έγραψες συμφωνούμε.

3) Αν πας Πεντέλη από τον Πειραιά με ένα Peugeot e208 πχ όχι μόνο θα μπορέσεις να επιστρέψεις πίσω, αλλά θα μπορέσεις να επαναλάβεις τουλάχιστον τρεις φορές την ίδια διαδρομή χωρίς επαναφόρτιση. Τώρα αν προσπαθήσεις να πας Παρνασσό φορτωμένος με χαμηλές θερμοκρασίες νομίζοντας πως μια χαρά σε βγάζει επειδή ο κατασκευαστής ανακοινώνει 340km βάση WLTP και δεν τα καταφέρεις δεν θα φταίει το ότι είναι ηλεκτρικό, εσύ θα φταις.

Νομίζω χάνεις λίγο το νόημα. Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει κανέναν αμα φταίει ο οδηγός η ο κατασκευαστής, το συμπέρασμα είναι : ηλεκτρικό αμάξι μόνο για δεύτερο, και τότε μόνο άμα έχεις λεφτά.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Papakaliati είπε

Νομίζω χάνεις λίγο το νόημα. Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει κανέναν αμα φταίει ο οδηγός η ο κατασκευαστής, το συμπέρασμα είναι : ηλεκτρικό αμάξι μόνο για δεύτερο, και τότε μόνο άμα έχεις λεφτά.

Εγώ πάλι νομίζω ότι εσύ είσαι αυτός που χάνει το νόημα... το point μου είναι πως εφόσον ο οδηγός είναι ανεγκέφαλος θα την πατήσει, άσχετα αν οδηγεί ηλεκτρικό ή θερμικό.

Κατά τα άλλα δεν διαφωνούμε, σαφώς και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπως είναι σήμερα με τις υποδομές που (μάλλον δεν) υπάρχουν σήμερα δεν κάνει για όλους.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εγώ πάλι νομίζω ότι εσύ είσαι αυτός που χάνει το νόημα... το point μου είναι πως εφόσον ο οδηγός είναι ανεγκέφαλος θα την πατήσει, άσχετα αν οδηγεί ηλεκτρικό ή θερμικό.

Κατά τα άλλα δεν διαφωνούμε, σαφώς και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπως είναι σήμερα με τις υποδομές που (μάλλον δεν) υπάρχουν σήμερα δεν κάνει για όλους.

Πόσες φορές έχεις δει κάποιον ανεγκέφαλο, όπως λες, οδηγό, να μένει από βενζίνη;

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Πόσες φορές έχεις δει κάποιον ανεγκέφαλο, όπως λες, οδηγό, να μένει από βενζίνη;

Συνεχίζεις να χάνεις το νόημα, δεν είπα κάπου ότι όποιος μένει από βενζίνη (ή πετρέλαιο ή ρεύμα) είναι ανεγκέφαλος, για τους οδηγούς που λένε "το εργοστάσιο λέει πως έχω αυτονομία 300 ή 800 χλμ άρα με βγάζει μια χαρά να πάω Παρνασσό ή Καβάλα χωρίς στάση" μίλησα.

Μια και ρώτησες πάντως έχω δει πολλές φορές οδηγούς να μένουν από καύσιμο, τόσες που έχω χάσει το λογαριασμό, το έχω πάθει και εγώ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Πόσες φορές έχεις δει κάποιον ανεγκέφαλο, όπως λες, οδηγό, να μένει από βενζίνη;

Και εγω εχω μεινει 1 φορα απο βενζινη σε ταξιδι επειδη βαζω παντα μονο VPower Racing και τοτε πιστευα πως θα με βγαλει μεχρι το επομενο σταθμο (με αφησε 1 χιλιομετρο περα και πηγα με τα ποδια και πηρα βενζινη).

Ομως το νοημα ειναι πως στην Ελλαδα για μεγαλες αποστασεις δεν κανουν τα ηλεκτρικα, τουλαχιστον οχι τωρα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αν η πτώση είχε τον ρυθμό που περιγράφεις τότε σε όλα ανεξαιρέτως τα BEV θα είχε ενεργοποιηθεί η εγγύηση μπαταρίας το πολύ στα 3 χρόνια, στην πραγματικότητα όμως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Στα 3 χρόνια υποτίθεται οτι πέφτει 3%, μιλάω για τι στιγμή που απο καινούρια φτάσεις σε σημείο να έχει πέσει 20%.

Μετά κάθε χρόνος δεν θα είναι 1% αλλά πολύ παραπάνω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
26 λεπτά πριν, korakios είπε

Στα 3 χρόνια υποτίθεται οτι πέφτει 3%, μιλάω για τι στιγμή που απο καινούρια φτάσεις σε σημείο να έχει πέσει 20%.

Μετά κάθε χρόνος δεν θα είναι 1% αλλά πολύ παραπάνω

Αυτό που μόλις έγραψες δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είχες γράψει πριν:

16 ώρες πριν, korakios είπε

Απλά όταν μια μπαταρία ξεκινά να πέφτει , η πτώση είναι ραγδαία . Αν στον χρόνο πέσει 10%, στον επόμενο πάει 15 μετά 25 μετά μέχρι το περίπτερο το πολύ...

Ίσως να τις μπερδεύεις με τις μπαταρίες των κινητών, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων όμως καλύπτονται με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση για το 75% της χωρητικότητας τους. Με λίγα λόγια η μέγιστη επιτρεπόμενη πτώση χωρητικότητας στα 8 χρόνια είναι 25%, αν η πτώση είναι μεγαλύτερη τότε ενεργοποιείται η εγγύηση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτό που μόλις έγραψες δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είχες γράψει πριν:

Ίσως να τις μπερδεύεις με τις μπαταρίες των κινητών, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων όμως καλύπτονται με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση για το 75% της χωρητικότητας τους. Με λίγα λόγια η μέγιστη επιτρεπόμενη πτώση χωρητικότητας στα 8 χρόνια είναι 25%, αν η πτώση είναι μεγαλύτερη τότε ενεργοποιείται η εγγύηση.

Οτι αναγκάζονται οι κατασκευαστές να δώσουν περιθώριο έως 25% πτώσης χωρητικότητας για τα 8 πρώτα χρόνια (σίγουρα το έχουν μελετήσει καλά ώστε να η συντριπτική πλειοψηφία να μην χρειάζεται ενεργοποίηση της εγγύησης) είναι ένας πολύ καλός δείκτης για το timming της αναμενόμενης αντικατάσταση της. Οταν μια μπαταρία χάσει στα 10 χρόνια για παράδειγμα το 25% μάλλον η αντικατάσταση της δεν πρέπει να αργήσει και πάρα πολύ.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσον αφορά τις ανηφόρες - κατηφόρες που αναφέρθηκαν πχ και για μέσα στην Αθήνα σε όσους μένουν σε αντίστοιχες περιοχές, το να έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ίσως το πιο αποδοτικό πράγμα που υπάρχει.

Με τα συμβατικά αμάξια, όταν είσαι σε κατηφόρα πατάς συνεχώς φρένο ώστε να μην επιταχύνει υπερβολικά το αμάξι και βρεθείς στον γκρεμό, και όλη η ενέργεια που θα σου έδινε η κατηφόρα χάνεται.

Στα ηλεκτρικά όμως το φρενάρισμα συνοδεύεται από ανάκτηση ενέργειας οπότε όσο είσαι στην κατηφόρα παίρνεις πίσω πολύ μεγάλο ποσοστό που αλλιώς θα πήγαινε τελείως χαμένο, δλδ φορτίζεις την μπαταρία.

Άμα κάποιος μένει σε σημείο που έχει πολύ έντονες ανηφόρες κατηφόρες, το ηλεκτρικό θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή για το παραπάνω λόγο

Επεξ/σία από cthulhucarbide
  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, jgeorgiou είπε

Οτι αναγκάζονται οι κατασκευαστές να δώσουν περιθώριο έως 25% πτώσης χωρητικότητας για τα 8 πρώτα χρόνια είναι ένας πολύ καλός δείκτης για το timming της αναμενόμενης αντικατάσταση της. 

Με την ίδια λογική το γεγονός ότι η Volvo και κάποιες άλλες μάρκες αναγκάζονται να δίνουν 2 χρόνια εγγύηση για τους κινητήρες των θερμικών τους αυτοκινήτων, είναι ένας πολύ καλός δείκτης για το timing της αναμενόμενης αντικατάστασης τους, right?

Ας μην γράφουμε ότι να ναι...

3 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Με τα συμβατικά αμάξια, όταν είσαι σε κατηφόρα πατάς συνεχώς φρένο ώστε να μην επιταχύνει υπερβολικά το αμάξι και βρεθείς στον γκρεμό, και όλη η ενέργεια που θα σου έδινε η κατηφόρα χάνεται.

Η ενέργεια αυτή στα συμβατικά δεν χάνεται, μετατρέπεται σε φθορά των φρένων.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενέργεια χάνεται φαντάζομαι ο Cthulhu εννοει δεν μπορει να επανακτηθει οπως με τα ηλεκτρικα...
Οι ανηφόρες , οι εκκινήσεις + απότομες επιταχύνσεις Σκοτώνουν την μπαταρία λιθίου διότι ΔΕΝ έχει υψηλή πυκνότητα ισχύος.. Εκεί λοιπόν παίζεται όλο το έργο τώρα με υβριδικό σύστημα αποθήκευσης

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.