Προς το περιεχόμενο

Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε


firepc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
11 λεπτά πριν, umbrella co. είπε

χανεις τις αισθησεις σου σε καποιο σημειο και ενας στρατιωτης σε τραβαει ενω παραλληλα παρακολουθεις καποιους αλλους στρατιωτες να φλεγονται

Spoiler

Το οποίο το βλέπουμε (δεν ξέρω αν το COD2 ήταν το πρώτο) εκατοντάδες φορές σε αντίστοιχα πολεμικά games. :D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

RED DEAD REDEMPTION 2

Πρωτη φορα σκαω 50 ευρω για παιχνιδι και μπορω να πω οτι τα αξιζει τα λεφτα του ανετα.

Οι τυποι εχουν τοποθετησει τον πηχη πλεον πολυ ψηλα.Οκ τα γραφικα ολοι μπορουν να τα τσεκαρουν στο yutube.Βεβαια οταν τα βλεπεις στην οθονη σου τα τριβεις λιγο τα ματια σου για να το πιστεψεις...

Voiceacting απιστευτο μεχρι και τον τελευταιο npc.Animation φοβερο ειδικα των ζωων.Ιστορια φοβερη με φοβερους χαρακτηρες,που ολο κλειμακωνει και θες να προχωρησεις τα main quest αλλα παλι θες να γυρισεις τον τεραστιο open world χαρτη...

Shooting απολαυστικο.Δεν ειναι fps και προσωπικα μου αρεσε που ειναι σχετικα ευκολο γιατι το νοημα σε αυτο το παιχνιδι ειναι να ρολαρει και να ζησεις το παιχνιδι σα να πρωταγωνιστεις σε ταινια western.

Ανατριχιασα πολλες φορες με πολλα aspects του παιχνιδιου.Οσοι γουσταρετε καουμποικα και δεν εχετε αντανακλαστικα 15χρονου στο shooting με κλειστα τα ματια αγορα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, urgo είπε

RED DEAD REDEMPTION 2

Πρωτη φορα σκαω 50 ευρω για παιχνιδι και μπορω να πω οτι τα αξιζει τα λεφτα του ανετα.

Οι τυποι εχουν τοποθετησει τον πηχη πλεον πολυ ψηλα.Οκ τα γραφικα ολοι μπορουν να τα τσεκαρουν στο yutube.Βεβαια οταν τα βλεπεις στην οθονη σου τα τριβεις λιγο τα ματια σου για να το πιστεψεις...

Voiceacting απιστευτο μεχρι και τον τελευταιο npc.Animation φοβερο ειδικα των ζωων.Ιστορια φοβερη με φοβερους χαρακτηρες,που ολο κλειμακωνει και θες να προχωρησεις τα main quest αλλα παλι θες να γυρισεις τον τεραστιο open world χαρτη...

Shooting απολαυστικο.Δεν ειναι fps και προσωπικα μου αρεσε που ειναι σχετικα ευκολο γιατι το νοημα σε αυτο το παιχνιδι ειναι να ρολαρει και να ζησεις το παιχνιδι σα να πρωταγωνιστεις σε ταινια western.

Ανατριχιασα πολλες φορες με πολλα aspects του παιχνιδιου.Οσοι γουσταρετε καουμποικα και δεν εχετε αντανακλαστικα 15χρονου στο shooting με κλειστα τα ματια αγορα.

Οντως παιχνίδαρος τα έσκασα και εγώ και έκανα ότι υπήρχε πέρα απο κάτι κυνήγια για ζώα (θρυλικά) που τα βρήκα βαρετά.Τα sidequests να κάνεις .Επίσης δεν έκανα αυτά που θέλει να βρεις κάτι κόκαλλα και κάτι πέτρες(δεν θυμάμαι τι ήταν).Εαν σε τραβάνε τρα γραφικά παίξε (εαν δεν το εχεις παίξει το uncharted 4) πρόσφατα το ξεκίνησα στο ps4 slim μου και οταν παρουσιάζονται τα πρόσωπα νομίζω οτι είναι αληθινά.Θα έλεγα πολύ καλύτερα γραφικά στα πρόσωπα απο το red dead αλλα σε τοπία όχι τόσο.

Επεξ/σία από jerry banana
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Call of Duty World at War: https://store.steampowered.com/app/10090/Call_of_Duty_World_at_War/

Αλλος ενας τιτλος call of duty, ωραια γραφικα για την εποχη του και μεγαλυτερο campaign απο τα προηγουμενα. Στα 2 πρωτα call of duty ολα τα levels πανω κατω μοιαζουν ιδια, ενω εδω υπαρχει αρκετη διαφοροποιηση.

Εν τελει, αλλος ενας αξιοπρεπης τιτλος της σειρας. Αυτο που θα μου μεινει ομως απο αυτο το συγκεκριμενο game ειναι η λυσσα με την οποια μου ορμουσαν οι γιαπωνεζοι στρατιωτες (banzai charge). 

Επεξ/σία από umbrella co.
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Star Wars Jedi: Fallen Order (2019)

Review: Star Wars Jedi: Fallen Order - PSX-Sense

Τρια βασικα πραγματα χαρακτηριζουν αυτο το παιχνιδι. Μουσικη Harry Potter, Περιβαλλον Jurassic Park και Gameplay Indiana Jones.

Βρηκα καλα τα εξης, Γραφικα ηχος Περιβαλλον TOP. To gameplay εχει καλες δοσεις, θα μπορουσε να ειναι καλυτερο.

Λιγοτερο καλα τα εξης, Το παρκουρ ειχε πολλες ατελειες. Ηθελε περισσοτερη δουλεια. Δεν γινεται μηχανισμοι που εισηγαγε αψογα το Prince of Persia του 2003, να εχουν προβλημα σε game της ΕΑ το 2019. Ο Χαρτης ειναι ενα μαρτυριο, δεν καταλαβαινεις τι συνδεεται με τι. Ασε που καθε φορα σου βαζει το παιχνιδι να τον διασχισεις παλι. 

Πολυ τσιγκουνια στο XP, μου εμειναν καποια skills που δεν καταφερα να παρω. Οι γριφοι ειναι οσο πρεπει για να μη χανει ρυθμο το παιχνιδι. Ο χαρακτηρας ειναι ολιγον βαρυς, στις μαχες θα τον ηθελα λιγο πιο γρηγορο. Εχει μεγαλη ποικιλια σε εχθρους και παντα θελουν μια αλφα τακτικη για να τους βγαλεις. Δεν ειναι αη γιουρια δλδ.

Γενικα ηταν 20 γεματες ωρες. Για μενα αξιζει το game 👍

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, firepc είπε

Star Wars Jedi: Fallen Order (2019)

Review: Star Wars Jedi: Fallen Order - PSX-Sense

Τρια βασικα πραγματα χαρακτηριζουν αυτο το παιχνιδι. Μουσικη Harry Potter, Περιβαλλον Jurassic Park και Gameplay Indiana Jones.

Βρηκα καλα τα εξης, Γραφικα ηχος Περιβαλλον TOP. To gameplay εχει καλες δοσεις, θα μπορουσε να ειναι καλυτερο.

Λιγοτερο καλα τα εξης, Το παρκουρ ειχε πολλες ατελειες. Ηθελε περισσοτερη δουλεια. Δεν γινεται μηχανισμοι που εισηγαγε αψογα το Prince of Persia του 2003, να εχουν προβλημα σε game της ΕΑ το 2019. Ο Χαρτης ειναι ενα μαρτυριο, δεν καταλαβαινεις τι συνδεεται με τι. Ασε που καθε φορα σου βαζει το παιχνιδι να τον διασχισεις παλι. 

Πολυ τσιγκουνια στο XP, μου εμειναν καποια skills που δεν καταφερα να παρω. Οι γριφοι ειναι οσο πρεπει για να μη χανει ρυθμο το παιχνιδι. Ο χαρακτηρας ειναι ολιγον βαρυς, στις μαχες θα τον ηθελα λιγο πιο γρηγορο. Εχει μεγαλη ποικιλια σε εχθρους και παντα θελουν μια αλφα τακτικη για να τους βγαλεις. Δεν ειναι αη γιουρια δλδ.

Γενικα ηταν 20 γεματες ωρες. Για μενα αξιζει το game 👍

Καλά αυτό με τον χάρτη που έπρεπε να ξανά διασχίσεις αποστάσεις μεγάλες ήταν όντως αστείο. Επίσης δυσνόητος, σε μερικά σημεία προσπαθούσα πάνω από 5 λεπτά να καταλάβω που πρέπει να πάω, τι και πως.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ori and the blind forest.

Δεν είναι το είδος το παιχνιδιού που προτιμώ, ωστόσο πρόκειται για ένα φανταστικό και πλούσιο σε συναισθήματα game, με καλοσχεδιασμένα επίπεδα και γρίφους.

Με controller+ultrawide monitor είναι μαγεία.

Εννοείται πως πρέπει να οπλιστείτε με υπομονή και επιμονή (απαιτείται συγχρονισμός των κινήσεών σας), ενώ πρέπει να διαθέτετε και ατσάλινα νεύρα, καθώς θα πεθάνετε πολλές φορές.

Λίγα λόγια για την υπόθεση (χωρίς  spoiler): ο Ori, ένα γλυκύτατο πλάσμα, αφήνει την αγκαλιά της θετής μητέρας του, προκειμένου να μάθει τον λόγο για τον οποίο το δάσος του Nibel αργοπεθαίνει. 

Θετικά: εκπληκτικό soundtrack, ποικιλία επιπέδων και προκλήσεων, η διάρκεια είναι αυτή που πρέπει, χωρίς να ''κρεμάει'' η πλοκή, τα rpg στοιχεία του παιχνιδιού δένουν αρμονικά με τον platform χαρακτήρα του game, ο κόσμος του Nibel σε μαγεύει και νοιάζεσαι γι' αυτόν και τους ήρωές του, ενώ στο τέλος σε κατακλύζει μια γλυκιά μελαγχολία και σου μένει μια γλυκόπικρη γεύση.

Αρνητικά: κανένα. Ίσως οι σκηνές της απόδρασης (3 σε όλο το παιχνίδι) θα έπρεπε να έχουν ένα midpoint save, ώστε να μην ξεκινάτε από την αρχή κάθε φορά που χάνετε, αλλά, οκ, δεν θα τα χαλάσουμε εκεί.

Χρειάστηκαν 16.5 ώρες για να το τελειώσω, στο 78%, και θα μαζέψω όσα collectibles άφησα πίσω. Υπολογίζω κάνα δίωρο ακόμη.

Υ.Γ Κάποια στιγμή, θα παίξω και το Hollow Knight, τώρα που μπήκα στο κλίμα αυτού του είδους των παιχνιδιών.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, DEADLAZARUS είπε

Ori and the blind forest.

Δεν είναι το είδος το παιχνιδιού που προτιμώ, ωστόσο πρόκειται για ένα φανταστικό και πλούσιο σε συναισθήματα game, με καλοσχεδιασμένα επίπεδα και γρίφους.

Με controller+ultrawide monitor είναι μαγεία.

Εννοείται πως πρέπει να οπλιστείτε με υπομονή και επιμονή (απαιτείται συγχρονισμός των κινήσεών σας), ενώ πρέπει να διαθέτετε και ατσάλινα νεύρα, καθώς θα πεθάνετε πολλές φορές.

Λίγα λόγια για την υπόθεση (χωρίς  spoiler): ο Ori, ένα γλυκύτατο πλάσμα, αφήνει την αγκαλιά της θετής μητέρας του, προκειμένου να μάθει τον λόγο για τον οποίο το δάσος του Nibel αργοπεθαίνει. 

Θετικά: εκπληκτικό soundtrack, ποικιλία επιπέδων και προκλήσεων, η διάρκεια είναι αυτή που πρέπει, χωρίς να ''κρεμάει'' η πλοκή, τα rpg στοιχεία του παιχνιδιού δένουν αρμονικά με τον platform χαρακτήρα του game, ο κόσμος του Nibel σε μαγεύει και νοιάζεσαι γι' αυτόν και τους ήρωές του, ενώ στο τέλος σε κατακλύζει μια γλυκιά μελαγχολία και σου μένει μια γλυκόπικρη γεύση.

Αρνητικά: κανένα. Ίσως οι σκηνές της απόδρασης (3 σε όλο το παιχνίδι) θα έπρεπε να έχουν ένα midpoint save, ώστε να μην ξεκινάτε από την αρχή κάθε φορά που χάνετε, αλλά, οκ, δεν θα τα χαλάσουμε εκεί.

Χρειάστηκαν 16.5 ώρες για να το τελειώσω, στο 78%, και θα μαζέψω όσα collectibles άφησα πίσω. Υπολογίζω κάνα δίωρο ακόμη.

Υ.Γ Κάποια στιγμή, θα παίξω και το Hollow Knight, τώρα που μπήκα στο κλίμα αυτού του είδους των παιχνιδιών.

Το τερματισα και εγω πριν λιγες ημερες. Κορυφαιο παιχνιδι, ασχετα που νευριασα αρκετες φορες! Δεν το περιμενα τοσο δυσκολο αν και εχει και λιγο περιεργο χειρισμο, ελπιζω να το διορθωσαν στο will of the wisps, το οποιο ξεκινησα να παιζω.

Αυτο που μου εκανε εντυπωση στο blind forest ειναι οτι το τερματισα, χωρις να χρειαστει να εξερευνησω μια ολοκληρη περιοχη, το Black Root Burrows.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Luxx είπε

Το τερματισα και εγω πριν λιγες ημερες. Κορυφαιο παιχνιδι, ασχετα που νευριασα αρκετες φορες! Δεν το περιμενα τοσο δυσκολο αν και εχει και λιγο περιεργο χειρισμο, ελπιζω να το διορθωσαν στο will of the wisps, το οποιο ξεκινησα να παιζω.

Αυτο που μου εκανε εντυπωση στο blind forest ειναι οτι το τερματισα, χωρις να χρειαστει να εξερευνησω μια ολοκληρη περιοχη, το Black Root Burrows.

Ναι, σε πολλά σημεία απαιτείται αλληλουχία συγχρονισμένων κινήσεων, με αποτέλεσμα να πληρώνεις το παραμικρό λάθος.

Το είδα κι εγώ. Η περιοχή δείχνει 1%. Θα την επισκεφτώ τώρα που το τερμάτισα, μήπως και μπορείς να την εξερευνήσεις μετά το φινάλε.

Επίσης, όταν τερματίσεις το παιχνίδι, σε βγάζει λίγο πριν την τελική δοκιμασία, οπότε ναι μεν μπορείς να κάνεις fast travel σε άλλες περιοχές, μπορείς δε να ξαναπαίξεις το φινάλε.

Επεξ/σία από DEADLAZARUS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Pathfinder Kingmaker. Μετα απο 80-90 ώρες αρκετά επίπονου ξύλου ήρθε το τέλος.

Καταρχας να πω πως ειμαι πολυ χαρουμενος που περιμενα και επαιξα τωρα το παιχνιδι αντι στο launch, καθως δε νομιζω να συνάντησα ούτε ένα bug.

Από εκει και πέρα, καταευχαριστήθηκα τους μηχανισμούς του και το gameplay του, πραγματικα γνήσιος απόγονος Icewind Dale λογικης. όμορφο παιχνιδι, πλούσιο σε υλικό και ιδέες και πολλες εκπλήξεις, dungeons και puzzles.

Προβλήματα σίγουρα υπάρχουν. Από ένα σημείο και μετά, τα epic weapons πέφτουν βροχή και χάνουν το νόημα, ενώ τα legendary που ειναι σπασμενα σε 10-15 κομμάτια ειναι τρομερα δύσκολο να βρεις ολα τα κομμάτια τους. Οι μάχες είναι άπειρες, παντού και μεγάλες, εξού κ το Icewind Dale που ανέφερα, θα μπορούσε άνετα να είχε τις μισές για καλύτερο pacing. Γενικα η ιστορία ειναι πολύ light και δε τραβάει και πολλά πολλά, ενώ και διάφορα side quests ειναι σχετικά επίπεδα. Ακόμα, υπάρχει πολύ μεγάλη ανακύκλωση στις μικρές περιοχές, θα δειτε τις ιδιες σπηλιες, βουνά και λαγκάδια απο 10 φορες το καθενα σε μικροπεριοχες. Γενικα ειναι ενας τιτλος που ουσιαστικο υλικο ειναι στις 50 ωρες και φουσκώνει αρκετά διχως να το χρειάζεται.

Αλλά πέρασα πολύ ομορφα μαζί του και αν και στις τελευταίες 15 ώρες είχα πλέον κουραστεί (καλα, μη πιάσω στο στόμα μου το τελευταίο dungeon το οποιο σπάει νεύρα με τα portals του), σίγουρα θα το πρότεινα και σε άλλο κόσμο. Θέλω να ελπίζω σε γερή βελτίωση στο επόμενο παιχνιδι τους γιατι δείχνουν σίγουρα μεράκι και αγάπη για αυτό που κάνουν.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The longest journey.

Μετά από πολλές προσπάθειες για να παίξει ομαλά σε λίνουξ, το έκαψα. Πολύ ωραίο παιχνίδι, με λογικούς γρίφους και ωραία ιστορία. Το πλοττουίστ στο τέλος δεν το περίμενα η αλήθεια είναι. Σειρά τώρα το dreamfall. ^^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, metropontikas είπε

με λογικούς γρίφους

Εντάξει, λογικούς δεν τους λες όλους. Υπάρχει γρίφος που ήθελα να το σπάσω, αλλά έχει και 18 χρόνια που το έπαιξα 😛 Το Dreamfall επίσης ωραίο, θα θέλεις όμως οπωσδήποτε να παίξεις και τα chapters μετά, mind that. Στο λέω για να μην σε απογοητεύσει :) 

Spoiler

Μακάρι να έβγαινε σε ένα Remaster το TLJ ρε γμτ...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τεραστιος παιχνιδαρος το TLJ αλλα ναι, δεν ειναι ολοι οι γριφοι λογικοι. Ειδικα το φουσκωτο παπακι εχει μεινει στην ιστορία ως ενας απο τους πιο αστειους αλλα και κακους γριφους :P

καλο κουραγιο με το Dreamfall. πολυ ωραια ιστορια και ατμοσφαιρα αλλα πολυ προβληματική καμερα κ gameplay. To Chapters πολυ πολυ καλυτερο ;) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tommybertsen είπε

Εντάξει, λογικούς δεν τους λες όλους. Υπάρχει γρίφος που ήθελα να το σπάσω, αλλά έχει και 18 χρόνια που το έπαιξα 😛 Το Dreamfall επίσης ωραίο, θα θέλεις όμως οπωσδήποτε να παίξεις και τα chapters μετά, mind that. Στο λέω για να μην σε απογοητεύσει :) 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Μακάρι να έβγαινε σε ένα Remaster το TLJ ρε γμτ...

Ναι έχεις ένα δίκιο για τους γρίφους. Θυμήθηκα ειδικά στην πόλη των γοργόνων, στο shrine που πρεπει να τοποθετησεις σε μια συγκεκριμενη θεση και με μια συγκεκριμενη φορα κατι "αγαλματίδια", και να στρίψεις και κάτι κύκλους με εικονίτσες στις κατάλληληλες θέσεις. Παιδευόμουν κάτι ώρες με υπολογισμούς θέσεων και φοράς για τα αγαλματίδια, αρνούμενος να κοιτάξω walkthrough. Στο τέλος τα κατάφερα, από τύχη και χωρίς βασικά να κατάλαβω τι έκανα σωστά. Τους κύκλους εν τω μεταξύ επίσης τους γύριζα στην τύχη μέχρι που "λόκαραν μόνοι τους". Αλλά άντε να είχε 2-3 ακόμη τέτοιους γρίφους, όπου ουσιαστικά το πρόβλημα ήταν πως δε σου έλεγε τι πρέπει να κάνεις, ή τα hints ήταν υπερ-λειψά. Το έχω και το chapters (σκέψου ότι αυτό ξεκίνησα να παίζω, μη γνωρίζοντας για τη τριλογία, αλλά γρήγορα κατάλαβα από τον τρόπο που το παιχνίδι δε σου εξηγούσε τα mechanics και την ιστορία που ήταν λες και έπρεπε να ξέρεις κάποια πράγματα, ότι κάτι μου διαφεύγει :ρ). και θα το πιάσω μολις τελειώσω το δεύτερο. Πρέπει όμως πρώτα να το καταφέρω να παίξει. :mad:

1 ώρα πριν, Skywalker333 είπε

Εντάξει, λογικούς δεν τους λες όλους. Υπάρχει γρίφος που ήθελα να το σπάσω, αλλά έχει και 18 χρόνια που το έπαιξα 😛 Το Dreamfall επίσης ωραίο, θα θέλεις όμως οπωσδήποτε να παίξεις και τα chapters μετά, mind that. Στο λέω για να μην σε απογοητεύσει :) 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Μακάρι να έβγαινε σε ένα Remaster το TLJ ρε γμτ...

Πωωωωω ναιιιι!! Τον είχα ξεχάσει αυτόν τον γρίφο. Πραγματικό facepalm όντως. :-D
 

 

Επεξ/σία από metropontikas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις τερμάτισα το Outer Worlds

The-Outer-Worlds-Logo.jpg

To παιχνίδι είναι της Obsidian, γνωστή για τα ποιοτικά της RPG. Είναι ένα action- first person perpective RPG, με γνώριμη engine και μηχανισμούς για αυτούς που έπαιξαν τo Fallout New Vegas.

Αν και η ιστορία μου φάνηκε αρκετά ενδιαφέρουσα και το παιχνίδι είναι διασκεδαστικό για τους fan του είδους, το συνολικό αποτέλεσμα το θεωρώ μέτριο.

Το παιχνίδι στην default δυσκολία είναι γελοιωδώς εύκολο. Όπως και τα προηγούμενα παιχνίδια αυτού του είδους, έχεις skill points που βάζεις σε κάποιες κατηγορίες. Αν αυτά τα skill points τα επενδύσεις σε long range guns, dialog skills και hacking/lockpicking skills, το παιχνίδι συμπεριφέρεται σαν να χρησιμοποίησες κάποιο cheat, διότι δεν υπάρχει η οποιαδήποτε πρόκληση πουθενά. Είναι πολύ εύκολο με τα skill points να τερματίσεις αρκετά χαρακτηριστικά του χαρακτήρα, δίνοντάς του god-like ικανοτητες. Οι κακοί είναι πολύ εύκολοι, τα διάφορα skill checks είναι όλο κι όλο ένα κλίκ από το να τα κερδίσεις.

Οι χάρτες του παιχνιδιού είναι γεμάτοι από loot (όπλα, armor, meds, weapon mods, junk), σε τέτοιο βαθμό που πάρα πολύ σύντομα έχεις μετατραπεί σε διαστημικό ρακοσυλλέκτη, ο οποίος μηχανικά συλλέγει οτιδήποτε βρεί μπροστά του. Αυτό σε συνδυασμό με την παρουσία vending machines σε πολλά σημεία σε κάθε χάρτη, μετατρέπουν τον παίκτη πάρα πολύ σύντομα σε έναν πλούσιο τυχοδιώκτη, που δεν ξέρει τί να κάνει με όλα αυτά που έχει συλλέξει, πέραν από το να τα πουλήσει.

Υπάρχουν καλοσχεδιασμένοι μηχανισμοί για τα πάντα, αλλά στο τέλος δεν τους χρησιμοποιείς. Το παιχνίδι για παράδειγμα έχει weapon modification σύστημα. Μπορείς τα όπλα να τα αναβαθμίσεις και να αλλάξεις τα χαρακτηριστικά τους. Στο τέλος του παιχνιδιού είχα χρησιμοποιήσει συνολικά 3 όπλα, ουσιαστικά το κάθε όπλο να είναι η εξέλιξη του προηγούμενου, με το κάθε ένα να έχει τα ίδια 3 modifications. Και στο inventory να έχω δεκάδες mods να κάθονται.

Περίπου μέχρι τα μέσα του παιχνιδιού, ο χαρακτήρας έχει μετατραπεί σε θεό, που μπορεί να καταφέρει τα πάντα, είτε με βία είτε με τα λόγια. Η έλλειψη ουσιαστικής πρόκλησης αφαιρεί το συναίσθημα της επιτυχίας και κάνει την όλη εμπειρία κάπως αδιάφορη.

Τα επόμενα επίπεδα δυσκολίας απλά αλλάζουν τα damage/health των κακών, ενώ το τελικό επίπεδο δυσκολίας εισάγει κάποια survival needs, και κάποια limitations που όμως από την περιγραφή τους θεωρώ ότι απλά κάνουν την εμπειρία πιό κουραστική, όχι αναγκαστικά πιό challenging.

Νομίζω όσοι δεν έχουν παίξει το Fallout New Vegas να δούν εκείνο το παιχνίδι.

Βαθμολογία από μένα 6.5/10

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...