Προς το περιεχόμενο

Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε (Console Games Version)


jerry banana

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Shadow Hearts.Πάρα πολύ καλό.Κλασσικό jrpg με στοιχεία horror και σκοτεινή αισθητική και ένα αρκετά περίεργο σύστημα μάχης.Το μόνο πρόβλημα επειδή έχει δύο endings είναι πολύ εύκολο να χάσεις το καλό τέλος αλλά και το καλύτερο fusion για τον πρωταγωνιστή.Και όπως με το SMT V αν δεν είχα πολλαπλά saves θα το είχα χάσει.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, RazielKvlt είπε

Shadow Hearts.Πάρα πολύ καλό.Κλασσικό jrpg με στοιχεία horror και σκοτεινή αισθητική και ένα αρκετά περίεργο σύστημα μάχης.Το μόνο πρόβλημα επειδή έχει δύο endings είναι πολύ εύκολο να χάσεις το καλό τέλος αλλά και το καλύτερο fusion για τον πρωταγωνιστή.Και όπως με το SMT V αν δεν είχα πολλαπλά saves θα το είχα χάσει.

Σαν χρόνος για τερματισμό στο περίπου; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, rodosf1 είπε

Σαν χρόνος για τερματισμό στο περίπου; 

Είναι αρκετά σύντομο.28 ώρες περίπου.Αν δεν κάνεις side quests βγάλε 2-3 ώρες.

Επεξ/σία από RazielKvlt
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, RazielKvlt είπε

Είναι αρκετά σύντομο.28 ώρες περίπου.Αν δεν κάνεις side quests βγάλε 2-3 ώρες.

ωραίος φίλε μου, είσαι expert στα Jrpg όπως φαίνεται από τα ποστ σου κ η γνώμη σου μετράει! 

αν κ προσωπικά σύντομα θεωρώ συνήθως τα games των 7-10 ωρών, λόγω πίεσης χρόνου 😎😎 αλλά 28 κ πάλι παίζεται εύκολα χωρίς να χάσει κανείς ρυθμό, μια χαρά! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/7/2023 στις 1:49 ΜΜ, BadIndian είπε

Nioh 2
Θα ξεκινήσω λέγοντας πως, αν και συνέχεια του πολύ πετυχημένου Nioh, ουσιαστικά αποτελεί prequel του χρονικά, αφού τα γεγονότα στο δεύτερο μέρος, ξεκινούν στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου και ανερχόμενου άστρου του νεαρού τότε Oda Nobunaga και τελειώνουν με την εμφάνιση του William, κεντρικού χαρακτήρα μας  στο πρώτο μέρος. Εδώ ο «πρωταγωνιστής» είναι της αρεσκείας μας, καθώς οι δημιουργοί του παιχνιδιού επέλεξαν να αφήσουν τον έλεγχο και την δημιουργία του/της στον παίχτη, ο οποίος τροποποιεί κατά το δοκούν τα χαρακτηριστικά της περσόνας (character customization), όμως σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού εκείνος/η θα παραμείνει χωρίς όνομα και μιλιά. Η ιστορία επικεντρώνεται και πάλι στα amrita και τη δύναμη που χαρίζουν, χωρίς όμως την ιστορική ακρίβεια και διάσταση που διέκριναν το πρώτο μέρος. Δίνει πολύ περισσότερη έμφαση η ιστορία στον πνευματικό κόσμο, με την διασύνδεση των δαιμόνων της ιαπωνικής μυθολογίας (yokai) γύρω από την πλοκή που εξελίσσεται, μέχρι την αναμενόμενη μάχη μας με έναν ακόμα δαίμονα-μάγο, στον οποίο θα αναφερθώ λίγο πιο εκτενώς παρακάτω. Οι παίχτες του πρώτου Nioh θα αντικρύσουν αρκετές γνώριμες τοποθεσίες/περιβάλλοντα, εχθρούς και npcs, γεγονός  το οποίο δίνει την αίσθηση της οικειότητας και εν μέρει, όσον αφορά τουλάχιστον τους βασικούς τομείς του gameplay ήταν αναμενόμενο να στηριχτεί σε αυτούς, χωρίς ριζοσπαστικές αλλαγές ή πειραματισμούς εντυπωσιασμού. Παρόλαυτα το παιχνίδι έχει να συνεισφέρει  αρκετούς νέους εχθρούς yokai, επικίνδυνα, αλλά καλοσχεδιασμένα περιβάλλοντα, και καινούριο lore, το οποίο εστιάζει με αρκετή ακρίβεια στους δαίμονες της Ιαπωνικής μυθολογίας τους οποίους αντιγράφει και μας προσφέρει για μάχες. Καινοτομία είναι όμως το «βασίλειο των yokai» (yokai realm), περιοχές δηλαδή όπου όλοι οι εχθροί είναι yokai, ενώ το περιβάλλον του βασιλείου κάνει πιο δύσκολη τη μάχη, ακριβώς επειδή η φόρτιση του ki μας γίνεται πολύ πιο αργά, με αποτέλεσμα να δυσκολεύει το πράγμα και να απαιτεί σωστή διαχείριση προκειμένου να μην ξεμείνουμε από δυνάμεις, κάτι το οποίο θα σημάνει και τον αυτόματο θάνατο μας. Για να ισοσταθμιστεί αυτή η ανισορροπία έχει προστεθεί το anima meter, το οποίο γεμίζει πολύ πιο εύκολα εντός του realm και είναι αυτό που χρειαζόμαστε για τα yokai abilities που αποκτούμε ή και τα burst counters που έχουν προστεθεί στο νέο σύστημα μάχης. Φυσικά εκεί όπου έχει γίνει η καλύτερη δουλειά είναι το νέο και βελτιωμένο σύστημα μάχης, που ξεχωρίζει με την ισορροπία μεταξύ άμυνας και επίθεσης, την γνωστή μέθοδο ανάκτησης του Ki pulse και επιπροσθέτως με τα πολλά νέα όπλα, αλλά και εξοπλισμό που προσφέρει το παιχνίδι. Ο χαρακτήρας μας, πέραν των άλλων μαχητικών ικανοτήτων του, ξεχωρίζει με την δυνατότητα να αποκτά δαιμονική υπόσταση, μαχόμενος με νέες κινήσεις και κυρίως την ικανότητα για counter burst attack, η οποία είναι must για την επιβίωση του παίχτη στα boss encounters, αλλά μπορούν να γίνουν μόνο σε πολύ συγκεκριμένες και θανατηφόρες κινήσεις του αντιπάλου (τις καταλαβαίνουμε από την περίεργη κόκκινη αύρα τους) και φυσικά απαιτούν τέλειο συγχρονισμό στην εκτέλεση τους. Έχουν προστεθεί νέα όπλα της ιαπωνικής παράδοσης για παίχτες που τους αρέσει να πειραματίζονται με τα στυλ παιχνιδιού τους και αυτό κατά την γνώμη μου δίνει υψηλή αξία στο να ξαναπαιχτεί το παιχνίδι με νέο χαρακτήρα που θα επικεντρωθεί σε νέα όπλα και νέα stats. Δε διστάζω να πω πως με όλα αυτά και παρόλο που το παιχνίδι το τερμάτισα με έναν μόνο χαρακτήρα, το έφτασα μέχρι τη μέση με άλλους 7-8 διαφορετικούς, προκειμένου να πειραματιστώ με όπλα, guardian spirits, stats ακόμα ακόμα και νέους εντελώς χαρακτήρες όσον αφορά την εμφάνιση τους. Μία ακόμα νέα προσθήκη στο παιχνίδι είναι τα soul cores που πέφτουν από αντιπάλους που κερδίζουμε. Αυτά μπορούμε να τα «εξαγνίσουμε» στα shrines και να τα υιοθετήσουμε, με αποτέλεσμα να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε συγκεκριμένες high damage κινήσεις των αντιπάλων στη μάχη με αντάλλαγμα anima. Αυτό αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο στα yokai realm, όπου σε αντίθεση με το ki μας το anima κάνει πολύ πιο γρήγορο regenerate, ούτως ώστε να μπορούμε να χρησιμοποιούμε πιο συχνά αυτές τις κινήσεις και να κάνουμε stagger τους εχθρούς, ειδικά εντός των yokai realms. Δυστυχώς για άλλη μια φορά το loot του παιχνιδιού είναι αμέτρητο σε σημείο να κουράζει η απαιτούμενη διαχείριση του ευρετηρίου μας, ενώ και το σύστημα crafting δεν είναι πως θα ανταμοίψει τον παίχτη. Δυστυχώς για άλλη μια φορά υπάρχει τέρας (boss) σχεδόν ίδιο με το τελευταίο του πρώτου μέρους, το οποίο είναι κακοσχεδιασμένο και καθόλου απολαυστικό. Δυστυχώς αυτή τη φορά η μουσική δεν είναι στα φόρτε της ούτε μπορώ να πω ότι έστω ξεχώρισα κάποιο κομμάτι. Δυστυχώς ή ευτυχώς αν προτιμάτε και αυτή τη φορά υπάρχουν double boss μάχες, ως επιστέγασμα κάποιων side quests, τα οποία χαρακτηρίζονται κατ’ ελάχιστον δύσκολα. Ευτυχώς όμως αυτή τη φορά το τελικό  boss, ο προαναφερθέντας δαίμονας μάγος που καταδιώκει τον «πρωταγωνιστή»  μας, είναι και αυτός ένας πολύ δυνατός αντίπαλος, αντάξιος των όσων πέρασε ο παίχτης για να φτάσει σε αυτόν και το encounter φτάνει επίπεδα μνημειώδους μάχης. Είναι γρήγορος δυνατός και κρύβει άσους στο μανίκι του. Η κινησιολογία του θυμίζει κάπως τον μάγο του πρώτου μέρους, που όμως παρά ήταν soft, σε αντίθεση με αυτόν του δεύτερου. Σε γενικές γραμμές ένα πολύ ευχάριστο και απολαυστικό παιχνίδι για τους φίλους των soulslike και δη της Team Ninja. Δεν αντιμετώπισα πουθενά κάποιο τεχνικό πρόβλημα και η εμπειρία του base game κύλησε ήρεμα. Τερματίστηκε το βασικό παιχνίδι σε ps4, χωρίς τα DLCs της special edition. Εν κατακλείδι οι φίλοι του πρώτου παιχνιδιού θα το ευχαριστηθούν παρά τα πανθομολογούμενα μειονεκτήματα της σειράς. Βαθμολογία δική μου 8/10.
 

Ωραία γραφή έχεις, μου άρεσε έτσι πως τα είπες. Το έχω στην λίστα μου να το δοκιμάσω κ το πρώτο κ το δεύτερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 monkeys of Shaolin 

παίχτηκε σε Xbox Series, το είχα αγοράσει καιρό πριν κ ενας φίλος μου το πρότεινε για κάτι... χαλαρό σε coop. 

Ιστορία απλή, μοναχοί σαολίν, κινεζοι θεοί στα βουνά κ..... ξύλο, kung fu με όπλα. 

Ήχος: ξύλο κ κραυγές, μουσική δεν προλαβαίνεις να πολυακουσεις πάρα μόνο αναμεσα στις μάχες, είναι οκ μια χαρά. 

Γραφικά: πολύ καλά σχεδιασμένα κ όμορφα. Είναι παιχνίδι προηγούμενης γενιάς κ φαίνεται αλλά μια χαρά κ πάλι μου φάνηκαν. Για ξύλο πάμε, οχι για καρτ ποστάλ :)

coop action side scrolling 2.5D ξυλίκι 

με πολύ button mashing και κάποιες μαγικές δυνάμεις που αποκτά ο παίκτης. 

Ιδανικό για παιχνίδι με φίλο είτε local, είτε online coop. 

Μου πήρε κάπου 5-6 ώρες για ολοκλήρωση στο normal μέσα στις οποίες ξαναέπιασα όσες πίστες είχα πεθάνει για να βγει το achievement "finish without dying". Υποστηρίζει chapter select αφού παίξετε μια πίστα εννοείται. 

Γενικά πέρασα μερικές ευχάριστες ώρες κ άξιζαν. Αν το έχετε ή το βρείτε σε προσφορά χτυπήστε το. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/7/2023 στις 9:16 ΜΜ, Tifa_LockHeart είπε

Ωραία γραφή έχεις, μου άρεσε έτσι πως τα είπες. Το έχω στην λίστα μου να το δοκιμάσω κ το πρώτο κ το δεύτερο.

Ευχαριστώ αρχικά. Να τα δοκιμάσεις οπωσδήποτε. Πιστεύω θα σου αρέσουν και τα δύο. Διαθέτουν ένα από τα καλύτερα συστήματα μάχης στο είδος. Το 2 μάλιστα αυτόν το καιρό πωλείται στα μαγαζιά για 10€ με την σακούλα. Είναι ευκαιρία αν δεν το έχεις ήδη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, BadIndian είπε

Ευχαριστώ αρχικά. Να τα δοκιμάσεις οπωσδήποτε. Πιστεύω θα σου αρέσουν και τα δύο. Διαθέτουν ένα από τα καλύτερα συστήματα μάχης στο είδος. Το 2 μάλιστα αυτόν το καιρό πωλείται στα μαγαζιά για 10€ με την σακούλα. Είναι ευκαιρία αν δεν το έχεις ήδη.

Ναι είδα τα έχουν προσφορά και... με τρώει! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, BadIndian είπε

Ευχαριστώ αρχικά. Να τα δοκιμάσεις οπωσδήποτε. Πιστεύω θα σου αρέσουν και τα δύο. Διαθέτουν ένα από τα καλύτερα συστήματα μάχης στο είδος. Το 2 μάλιστα αυτόν το καιρό πωλείται στα μαγαζιά για 10€ με την σακούλα. Είναι ευκαιρία αν δεν το έχεις ήδη.

Τα έχω αγοράσει και τα δύο από τότε που βγήκαν ακόμα δεν τα έπαιξα. Αλλά τα έχω στην λίστα μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

It Takes Two: Το ιδανικό παιχνίδι για να παίξεις με το ταίρι!

Χθες εν μέσω καύσωνα και ερ κοντισιο να βαράει υπερωρίες, τερμάτισα με την δικιά μου το It Takes Two. 

Μιλάμε για 10 -12 ώρες αγνής απόλαυσης. Έπιασα τον εαυτό μου πολλές φορές να θαυμάζει αυτό που έβλεπε μπροστά του, τόσο από level design και gameplay μηχανισμούς όσο από το γενικότερο αίσθημα χαράς που μου άφησε παίζοντάς το. 

Το παιχνίδι, λίγο επειδή ήταν local coop (σημασία και ο άνθρωπος που το παίζεις μαζί) λίγο η θεματολογία του με έκανε να χαλαρώσω, να το απολαύσω σε κάθε του στιγμή. Συναίσθημα που μου άφηναν τα παιχνίδια εποχές PS2, τότε που δεν ''κυνηγούσαμε'' achivements ή δεν μας ''κυνηγούσαν'' οι ενήλικες υποχρεώσεις...

Σε κάποια levels του βγάζω το καπέλο εκεί στην ΕΑ για την φαντασία τους! Ειλικρινά χρόνια είχα να δω τόσο έξυπβες ιδέες.

Μόνο αρνητικό ίσως ή μουσική του (όχι σε όλα τα επίπεδα βέβαια, και σίγουρα όχι στο τελευταίο...)

Όπως και να χει το συστήνω ανεπιφύλακτα και αποτελεί και μία ωραία αφορμή να παίξει κάποιος/α με τον/την σύντροφό του κάτι ευχάριστο :) 

8/10

Συνεχίζω από εκεί που άφησα το Ghostwire: Tokyo.

uvodny-obrazok.jpg

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τερματίστηκε το Fire Emblem Three Houses στο switch. Το είχα πάρα πολύ καιρό στο ραντάρ μου αλλά για κάποιο λόγο δεν είχα αποφασίσει να το αγοράσω.ισως με είχε φοβίσει το γεγονός ότι έχει μεγάλη έμφαση στο social aspect.

Όντως ισχύει, αλλά δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με αυτό. Αυτό που μου κακό φάνηκε αλλά μόνο στην αρχή ήταν το γεγονός ότι το παιχνίδι δείχνει αρχικά αρκετά χαοτικό και ένιωσα ότι δεν εξηγεί επαρκώς τους μηχανισμούς του. Μετά όμως το συνηθίζεις και γενικά βρήκα το παιχνίδι εξαιρετικό. Μάλιστα, ξετρελαθηκε και η γυναίκα μου και παίζαμε τις μάχες εναλλάξ.

Στο παιχνίδι αναλαμβάνεις τον ρόλο του καθηγητή σε ένα μοναστήρι όπου επιλέγεις να διδάξεις ένα από τα τρία factions και το gameplay του χωρίζεται σε δύο κομματια. Το exploration και το combat.

Το exploration είναι και ο βασικός πυλώνας του παιχνιδιού στο οποίο εξερευνείς το μοναστήρι, συναναστρέφεσαι με τους μαθητευόμενους σου και φυσικά αναλαμβάνεις και κάποια side quests. Ο κύριος σκοπός όλων αυτών είναι η πρόοδος των μαθητών. Από την καλυτέρευση των skills τους και την πρόοδο σε ένα νεότερο class μέχρι την ενδυνάμωση των σχέσεών σου μεταξύ τους. Όλα αυτά επιτυγχάνονται με ένα σωρό δραστηριότητες τις οποίες δεν είναι δυνατόν να αναλύσω εδώ. Πάντως, από ένα σημείο και έπειτα και ειδικά προς το τέλος του παιχνιδιού, όλα αυτά χάνουν λίγο το νόημα τους μιας και τα περισσότερα είναι σχεδόν maxαρισμενα. Θα ήθελα πάντως λίγο μεγαλύτερη ποικιλία στα νέα classes που μπορούν να μεταβούν οι μαθητές καθώς ένιωσα ότι σε κάποιους από αυτούς, το τελικό class δεν αντικατοπτριζε την εξέλιξη του. Για παράδειγμα, ένας χαρακτήρας μεταβαινει από thief σε assassin και τα τελικά class που μπορούσε να διαλέξει ήταν τελείως άσχετα.

Οι μάχες του παιχνιδιού είναι turn based tactics και οι οποίες δεν είναι τόσο περίπλοκες στην αρχή τουλάχιστον όσο το exploration κομμάτι. Επίσης, με λίγο farming οι μάχες γίνονται εξαιρετικά εύκολες καθώς είχα φτάσει στο σημείο να σκοτώνω τους πάντες με ένα χτύπημα από τον οποιονδήποτε χαρακτήρα μου, ακόμα και οι healer. Πολύ σπάνια κινδύνεψε κάποιος και αυτό προς το τέλος του παιχνιδιού, όπου όντως κάποιοι εχθροί κάνουν αρκετό damage.

Αυτά λοιπόν με το Three Houses. Μιας και δεν έχω κάτι αυτή τη στιγμή να παίξω στα άλλα συστήματα μου και δεν έχει κυκλοφορήσει κάτι εκεί που να με ενδιαφέρει, κατεβάζουμε ήδη το Fire Emblem Engage!

 

 

 

Επεξ/σία από gtsoui
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gtsoui είπε

Τερματίστηκε το Fire Emblem Three Houses στο switch. Το είχα πάρα πολύ καιρό στο ραντάρ μου αλλά για κάποιο λόγο δεν είχα αποφασίσει να το αγοράσω.ισως με είχε φοβίσει το γεγονός ότι έχει μεγάλη έμφαση στο social aspect.

Όντως ισχύει, αλλά δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με αυτό. Αυτό που μου κακό φάνηκε αλλά μόνο στην αρχή ήταν το γεγονός ότι το παιχνίδι δείχνει αρχικά αρκετά χαοτικό και ένιωσα ότι δεν εξηγεί επαρκώς τους μηχανισμούς του. Μετά όμως το συνηθίζεις και γενικά βρήκα το παιχνίδι εξαιρετικό. Μάλιστα, ξετρελαθηκε και η γυναίκα μου και παίζαμε τις μάχες εναλλάξ.

Στο παιχνίδι αναλαμβάνεις τον ρόλο του καθηγητή σε ένα μοναστήρι όπου επιλέγεις να διδάξεις ένα από τα τρία factions και το gameplay του χωρίζεται σε δύο κομματια. Το exploration και το combat.

Το exploration είναι και ο βασικός πυλώνας του παιχνιδιού στο οποίο εξερευνείς το μοναστήρι, συναναστρέφεσαι με τους μαθητευόμενους σου και φυσικά αναλαμβάνεις και κάποια side quests. Ο κύριος σκοπός όλων αυτών είναι η πρόοδος των μαθητών. Από την καλυτέρευση των skills τους και την πρόοδο σε ένα νεότερο class μέχρι την ενδυνάμωση των σχέσεών σου μεταξύ τους. Όλα αυτά επιτυγχάνονται με ένα σωρό δραστηριότητες τις οποίες δεν είναι δυνατόν να αναλύσω εδώ. Πάντως, από ένα σημείο και έπειτα και ειδικά προς το τέλος του παιχνιδιού, όλα αυτά χάνουν λίγο το νόημα τους μιας και τα περισσότερα είναι σχεδόν maxαρισμενα. Θα ήθελα πάντως λίγο μεγαλύτερη ποικιλία στα νέα classes που μπορούν να μεταβούν οι μαθητές καθώς ένιωσα ότι σε κάποιους από αυτούς, το τελικό class δεν αντικατοπτριζε την εξέλιξη του. Για παράδειγμα, ένας χαρακτήρας μεταβαινει από thief σε assassin και τα τελικά class που μπορούσε να διαλέξει ήταν τελείως άσχετα.

Οι μάχες του παιχνιδιού είναι turn based tactics και οι οποίες δεν είναι τόσο περίπλοκες στην αρχή τουλάχιστον όσο το exploration κομμάτι. Επίσης, με λίγο farming οι μάχες γίνονται εξαιρετικά εύκολες καθώς είχα φτάσει στο σημείο να σκοτώνω τους πάντες με ένα χτύπημα από τον οποιονδήποτε χαρακτήρα μου, ακόμα και οι healer. Πολύ σπάνια κινδύνεψε κάποιος και αυτό προς το τέλος του παιχνιδιού, όπου όντως κάποιοι εχθροί κάνουν αρκετό damage.

Αυτά λοιπόν με το Three Houses. Μιας και δεν έχω κάτι αυτή τη στιγμή να παίξω στα άλλα συστήματα μου και δεν έχει κυκλοφορήσει κάτι εκεί που να με ενδιαφέρει, κατεβάζουμε ήδη το Fire Emblem Engage!

 

 

 

Σε ποιο επίπεδο δυσκολίας γίνεται τόσο εύκολο; Έχει game+ όταν το τελειώσεις; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, rodosf1 είπε

Σε ποιο επίπεδο δυσκολίας γίνεται τόσο εύκολο; Έχει game+ όταν το τελειώσεις; 

Το έπαιξα στο normal αλλά διαλέγεις επίσης και mode αν θες όπου ο θάνατος κάποιου χαρακτήρα στη μάχη είναι μόνιμος. Ναι, εχει game+.

Γίνεται αρκετά εύκολο αν φαρμαρεις τις combat missions

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελείωσα τα Trine, Trine 2 και Trine 3! Κάπως παλιά Games φαντασίας, platform puzzle action με την ιδιαιτεροτητα να αλλάζεις μεταξύ 3 χαρακτήρων επιτόπου με το πάτημα ενός κουμπιου. Τα είχα στο backlog καιρό κ με τράβηξαν μολις είδα βίντεο. 

 - Μάγος με τηλεκινηση

-Ιππότης για ξύλο κ άμυνα 

-Τοξότης/thief για βέλη κ αιώρηση κλπ. 

Η ιδιαίτερη αυτή σκέψη κολλάει πολύ όμορφα με τα puzzle των παιχνιδιών. 

Τα 1 κ 2 είναι 2 D κ το 3ο παιχνίδι βάζει την 3η διάσταση στο παιχνίδι. 

Γραφικά πανέμορφα κ μπορείς να τα χαζεύεις. Πραγματικά πανέμορφα!!! 

ήχος οκ, όμορφη μουσική αλλά επαναλαμβανόμενη αρκετά. 

Gameplay εθιστικο, να βρεις collectibles, να λύσεις puzzles με διάφορους τρόπους κλπ. 

Παίχτηκε Solo αν κ παίζει κ coop. 

Επόμενο βήμα να παιχτεί το 4ο σε coop, έχει ήδη γίνει... κράτηση από φίλο! 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, rodosf1 είπε

Τελείωσα τα Trine, Trine 2 και Trine 3! Κάπως παλιά Games φαντασίας, platform puzzle action με την ιδιαιτεροτητα να αλλάζεις μεταξύ 3 χαρακτήρων επιτόπου με το πάτημα ενός κουμπιου. Τα είχα στο backlog καιρό κ με τράβηξαν μολις είδα βίντεο. 

 - Μάγος με τηλεκινηση

-Ιππότης για ξύλο κ άμυνα 

-Τοξότης/thief για βέλη κ αιώρηση κλπ. 

Η ιδιαίτερη αυτή σκέψη κολλάει πολύ όμορφα με τα puzzle των παιχνιδιών. 

Τα 1 κ 2 είναι 2 D κ το 3ο παιχνίδι βάζει την 3η διάσταση στο παιχνίδι. 

Γραφικά πανέμορφα κ μπορείς να τα χαζεύεις. Πραγματικά πανέμορφα!!! 

ήχος οκ, όμορφη μουσική αλλά επαναλαμβανόμενη αρκετά. 

Gameplay εθιστικο, να βρεις collectibles, να λύσεις puzzles με διάφορους τρόπους κλπ. 

Παίχτηκε Solo αν κ παίζει κ coop. 

Επόμενο βήμα να παιχτεί το 4ο σε coop, έχει ήδη γίνει... κράτηση από φίλο! 

Είναι πραγματικά εξαιρετικά / παραμυθένια / πανέμορφα / ιδιαίτερα. Με εξαιρετική (για τα γούστα μου τουλάχιστον) αισθητική. 

Τα έχω τερματίσει και τα 4 της σειράς με τον 6χρονο γιο μου. 

Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Α !!!

Αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο, let me know

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...