Προς το περιεχόμενο

Σκούτερ η μηχανή;


lactate

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, visualizer είπε

Καλυτερα να πας σε 125cc μεχρι να αποκτησεις εμπειρια , οσο περισσοτερο γκαζι εχει τοσο χειροτερα για καποιον αρχαριο.Προσωπικα δεν μαρεσουν τα scooter αλλα σιγουρα ειναι πιο ανετα για την πολη .

ίσως να χεις δίκιο για τα κυβικά και την ταχύτητα. Βεβαια στην αρχη θα μαι τελείως κότα :P
Mε αγχώνει γενικά που δεν έχω κάποιον φίλο να με κατευθύνει όσο θα θελα. Δλδ σκέφτομαι πάω παίρνω δίπλωμα. Μετά πάω στην αντιπροσωπεία παίρνω τη μηχανή/σκουτερ και απλά πάω σπίτι μου; Το νιώθω κάπως ψαρωτικό και ελαφρώς αμφίβολο αν θα φτάσω σπίτι :P Α και μου εχουν πει οτι κλεβουν φουλ.

Για λόγους σύγκρισης, έχεις να μου προτείνεις κάποια μηχανή από 125-300cc?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 hour ago, TechnoState said:

Οι μηχανές σαφώς κ δεν είναι πρακτικές (σε αστικό περιβάλλον) κ καθόλου φιλικές στον beginner. 

Εντάξει, υπάρχουν μηχανές όλων των μεγεθών και κυβικών. 

Αρκετές είναι και για αρχάριους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, lactate είπε

ίσως να χεις δίκιο για τα κυβικά και την ταχύτητα. Βεβαια στην αρχη θα μαι τελείως κότα :P
Mε αγχώνει γενικά που δεν έχω κάποιον φίλο να με κατευθύνει όσο θα θελα. Δλδ σκέφτομαι πάω παίρνω δίπλωμα. Μετά πάω στην αντιπροσωπεία παίρνω τη μηχανή/σκουτερ και απλά πάω σπίτι μου; Το νιώθω κάπως ψαρωτικό και ελαφρώς αμφίβολο αν θα φτάσω σπίτι :P Α και μου εχουν πει οτι κλεβουν φουλ.

Για λόγους σύγκρισης, έχεις να μου προτείνεις κάποια μηχανή από 125-300cc?

Μην πας για σουτέρ κάτω από 300.θα φας τα μούτρα σου. Είναι επικίνδυνες δεν έχουν  φρενα κρατήματα.Εμένα π δάσκαλος πρώτο μάθημα με έβαλε σε ένα 50αρι πιατζιο ζιπ. Στα πρώτα δυο μαθήματα λέω τέλος δεν είμαι για σκουτερ θα φάω τα μούτρα μου. Είχα απογοητευτεί. Στο τρίτο μάθημα μου δίνει το μπούργκμαν  400. Αέρα το πήγαινα . Το ίδιο με την μηχανή . Μου δίνει για δυο μαθήματα το cb125. Πήγα να πέσω μου έσβηνε. Στο τρίτο μάθημα μου δίνει το παλιό cb500f. Αέρα πάλι το πήγαινα. Για αυτό σου λέω αφού μπορεις πηγαινε σε σκουτερ 300 αρι τουλάχιστον. Μαθε κάνα χρόνο και μετά μηχανή 500αρα τουλάχιστον. Ετσι να κανείς. Εκτος και αν είσαι χεστης με το συμπάθειο.

Υ.γ παρε χοντα.ένα fora 300. Είναι ότι πρέπει στα 6000. Αλλοιώς κυμκο xtown 300 στα 4000.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, lactate είπε

ίσως να χεις δίκιο για τα κυβικά και την ταχύτητα. Βεβαια στην αρχη θα μαι τελείως κότα :P
Mε αγχώνει γενικά που δεν έχω κάποιον φίλο να με κατευθύνει όσο θα θελα. Δλδ σκέφτομαι πάω παίρνω δίπλωμα. Μετά πάω στην αντιπροσωπεία παίρνω τη μηχανή/σκουτερ και απλά πάω σπίτι μου; Το νιώθω κάπως ψαρωτικό και ελαφρώς αμφίβολο αν θα φτάσω σπίτι :P Α και μου εχουν πει οτι κλεβουν φουλ.

Για λόγους σύγκρισης, έχεις να μου προτείνεις κάποια μηχανή από 125-300cc?

Cbr125,cbf125,cbf125f,ys125 πανω κατω τα ιδια ειναι.Για παραπανω κυβικα τα αντιστοιχα σε 250-300cc .Αφου παρεις διπλωμα θα εχεις μια μικρη εμπειρια οποτε με προσοχη δεν θα εχεις θεμα να φτασεις σπιτι σου, απο κει και περα πηγαινεις σε μερη που δεν εχει κινηση και αρχιζεις να μαθαινεις την μηχανη πως φρεναρει,στριβει κτλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, mp123 είπε

Μην πας για σουτέρ κάτω από 300.θα φας τα μούτρα σου. Είναι επικίνδυνες δεν έχουν  φρενα κρατήματα.Εμένα π δάσκαλος πρώτο μάθημα με έβαλε σε ένα 50αρι πιατζιο ζιπ. Στα πρώτα δυο μαθήματα λέω τέλος δεν είμαι για σκουτερ θα φάω τα μούτρα μου. Είχα απογοητευτεί. Στο τρίτο μάθημα μου δίνει το μπούργκαμαν 400. Αέρα το πήγαινα . Το ίδιο με την μηχανή . Μου δίνει για δυο μαθήματα το cb125. Πήγα να πέσω μου έσβηνε. Στο τρίτο μάθημα μου δίνει το παλιό cb500f. Αέρα πάλι το πήγαινα. Για αυτό σου λέω αφού μπορεις πηγαινε σε σκουτερ 300 αρι τουλάχιστον. Μαθε κάνα χρόνο και μετά μηχανή 500αρα τουλάχιστον. Ετσι να κανείς. Εκτος και αν είσαι χεστης με το συμπάθειο.

Υ.γ παρε χοντα.

Το beverly μαρέσει πιο πολύ οπότε μάλλον για 300ριμε βλέπω. Φαντάζομαι θα το συζητήσω και με το δάσκαλο λίγο. Από χοντα ειδα και ερωτευτηκα το cbf αλλά μου είπαν δεν κυκλοφορεί πια. Τώρα για το 500ρι σε δεύτερο χρόνο δεν είμαι αρνητικός, οικονομικά δεν ξέρω πόσο θα μου πάει να πουλήσω το ένα και να πάρω το άλλο. Επίσης ειμαι 28 δεν ξερω, θεωρούμαι μεγάλος για να οδηγήσω μηχανή ή δεν έχει να λέει;

5 λεπτά πριν, visualizer είπε

Cbr125,cbf125,cbf125f,ys125 πανω κατω τα ιδια ειναι.Για παραπανω κυβικα τα αντιστοιχα σε 250-300cc .Αφου παρεις διπλωμα θα εχεις μια μικρη εμπειρια οποτε με προσοχη δεν θα εχεις θεμα να φτασεις σπιτι σου, απο κει και περα πηγαινεις σε μερη που δεν εχει κινηση και αρχιζεις να μαθαινεις την μηχανη πως φρεναρει,στριβει κτλπ.

πανεπιστημιούπολη είχα σκοπό να πάω. γιατί είναι δίπλα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, mp123 είπε

Μην πας για σουτέρ κάτω από 300.θα φας τα μούτρα σου. Είναι επικίνδυνες δεν έχουν  φρενα κρατήματα.Εμένα π δάσκαλος πρώτο μάθημα με έβαλε σε ένα 50αρι πιατζιο ζιπ. Στα πρώτα δυο μαθήματα λέω τέλος δεν είμαι για σκουτερ θα φάω τα μούτρα μου. Είχα απογοητευτεί. Στο τρίτο μάθημα μου δίνει το μπούργκαμαν 400. Αέρα το πήγαινα . Το ίδιο με την μηχανή . Μου δίνει για δυο μαθήματα το cb125. Πήγα να πέσω μου έσβηνε. Στο τρίτο μάθημα μου δίνει το παλιό cb500f. Αέρα πάλι το πήγαινα. Για αυτό σου λέω αφού μπορεις πηγαινε σε σκουτερ 300 αρι τουλάχιστον. Μαθε κάνα χρόνο και μετά μηχανή 500αρα τουλάχιστον. Ετσι να κανείς. Εκτος και αν είσαι χεστης με το συμπάθειο.

Υ.γ παρε χοντα.ένα fora 300. Είναι ότι πρέπει στα 6000. Αλλοιώς κυμκο xtown 300 στα 4000.

Για ποιο λογο σου εσβηνε? επειδη ειχε λιγοτερα κυβικα? Με ενδιαφερει πολυ να μαθω... 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, lactate είπε

Τώρα για το 500ρι σε δεύτερο χρόνο δεν είμαι αρνητικός, οικονομικά δεν ξέρω πόσο θα μου πάει να πουλήσω το ένα και να πάρω το άλλο. Επίσης ειμαι 28 δεν ξερω, θεωρούμαι μεγάλος για να οδηγήσω μηχανή ή δεν έχει να λέει;

 

Δεν θα πουλήσεις τίποτα. Θα θες να έχεις δυο μετά . Είναι να μην αρχίσεις με τα δίκυκλα.

A6A95C4F-71D0-4A44-A8DD-4308E915BA8B.jpeg

Επεξ/σία από mp123
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mp123 είπε

Δεν θα πουλήσεις τίποτα. Θα θες να έχεις δυο μετά

χαχα.. και που θα τις παρκαρω :P μου λενε να νοικιασω παρκινγ οπωσδηποτε για το σκουτερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, lactate είπε

χαχα.. και που θα τις παρκαρω :P μου λενε να νοικιασω παρκινγ οπωσδηποτε για το σκουτερ.

Κάπου θα βρεις. Ολα γίνονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγαπητέ φίλε  με το σκούτερ κάνεις εξίσου καλά τη δουλειά σου παντού  και δεν έχεις το μειονέκτημα που αναφέρει πιό πάνω ένας άλλος συνομιλητής μας με συμπλέκτη και ταχύτητες οδηγώ σκουτεράκια πολλά χρόνια, αν και , ξεκίνησα από μηχανές,  έχω γυρίσει σχεδόν όλα τα νησιά μας τα καλοκαίρια και έχω πάει μαζί με τη γυναικα μου συνεπιβάτισσα  και γεμάτη την κεντρική μπαγκαζιέρα συν δύο σαμαράκια στο πίσω κάθισμα και στην πίσω μπακαζιέρα  μέχρι Σκοπελο  Αλλόνησο μέσω Αγ. Κωνσταντίνου, κιαι δεν βρέχεσαι επίσης όταν περνάς από νερά γιατί σε προφυλλάσσει η κάτω ποδιά των σκούτερ . επ' ευκαιρία θα σουέλεγα να ξεκινήσεις με, ένα  καλό 200άρι  σκούτερ  πουλάω μάλιστα ένα suzuki burgman 200 κυβ. σε άριστη κατάσταση μοντέλο του 2008  με όλα τ α σέρβις στη Σουζύκι ,πλην των δύο τελευταίων ετών που μου σύστησαν έναν πολύ καλό μηχανικό στη γειτονιά μου (Π. Φάληρο) και βέβαια με πολύ καλύτερες τιμές από όσα πλήρωνα στην ΣΟΥΖΟΥΚΙ το δικό ου φυλάγεται σε κλειστό γκαράζ με 61.000 χ.λ.μ υπάρχουν   δύο  BOOK SERVICE  συν συναγερμός με εσαεί εγγύηση, μπακαζιέρα πίσω μεγάλη και τιμή 1500 ΕΥΡΩ σε μαύρο χρώμα ατρακάριστη εντελώς και με μόνο οδηγό εμένα ηλικίας 71 ετών πρώην δικηγόρο.νη γνώμη μου είναι να ξεκινήσεις με ένα καλό μεταχειρισμένο σκούτερ σαν το δικό μου και θα με θυμάσαι σε όλη σου τη ζωή καλυνύχτα και καλό Σ/Κ που λέτε εσείς οι νέοι .

Επεξ/σία από cevagel
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, d3v4st4tor είπε

Για πήγαινε-έλα στη δουλειά σε κίνηση πας σε σκούτερ δαγκωτό, ειδικά αν μένεις σε μεγάλη πόλη. Τώρα μια μηχανη έχει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια (επιταχύνσεις-φρένα-κρατήματα) με μειονέκτημα την επιπλέον κόπωση λόγω ταχυτήτων-συμπλέκτη. Μηχανή κοιτάς αν α) έχεις βλέψεις για ταξίδια πάνω από 80χμ β) Θέλεις γκάζια και στροφιλίκια γ) Θέλεις αυξημένο παράγοντα θαυμασμού σε καφετέριες-παρέες δ) απλά γουστάρεις μηχανή. Παρόλο που χρησιμοποιώ αποκλειστικά μηχανή για τις μετακινήσεις από και προς τη δουλειά, ταξίδια και βόλτες με την παρέα, για κοντινές αποστάσεις και ψώνια χρησιμοποιώ ένα σκούτερ 100 κυβικών το οποίο δεν αλλάζω με τίποτα για την ευχρηστία που προσφέρει.

Καλα δεν ισχυει αυτο που λες... Εχω σκουτερ 300 αρι καινουργιο και πηγα ανετα ταξιδι δικαβαλο κρητη το καλοκαιρι.. σε 9 μερες εκανα 1100 χλμ ΑΝΕΤΑ ΔΙΚΑΒΑΛΟ..Τα σκουτερ εχουν χωρους εδεσα πισω σακ βουαγιαζ μεγαλο και με την πολυθρονα για καθισμα ειμασταν αρχοντες! Επιταχυνση?? Δεν θελω κατι παραπανω τελικη ειχα ανετα 130 και σε καποιες περιπτωσεις ειδα 140 150(σε κατηφορα). Τα χλμ αυτα ειναι υπεραρκετα για ταξιδι.Εννια στους δεκα εκει εξω εχουν πλεον σκουτερ τα οποια ειναι παντως καιρου..απ το να πας βολτα μεχρι ταξιδι στην θεσααλονικη! Θα κουραστεις δεν λεω το αντιθετο αλλα η πρωτη κουραση ερχεται μετα την μια ωρα που θες ενα 10 λεπτο σταση..Δεν ξερω κατα ποσο θα ηταν πιο ανετη μια μηχανη tiger1050 για παραδειγμα που ειναι και ονειρο μου καποια στιγμη αλλα το σκουτερ 300 κυβικων με υπερκαλυψε σε ολα! Μονα στα καγκουριλικια που θελω ωρες ωρες να κανω δεν με καλυπτει αλλα μην τα θελουμε κι ολα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα .Το σκουτερ ειναι ενα  πρακτικο εργαλειο δουλειας (χωρους για ψωνια,ελιγμους στην κινηση , παρκαρισμα ανετο οπου θες χαμηλο σχετικα κοστος συντηρησης.

Η μηχανη ειναι απλα ερωτας .ειναι για εφε κ γκαζια.Αν δν εχεις το "μικροβιο" δεν ειναι πρακτικη.

Απο οσα ειπες μεχρι τωρα κανει μπαμ οτι χρειαζεσαι σκουτερ και οχι μηχανη .

Εγω  εχω παρει ενα sym jet14 200ari  και πραγματικα μου εχει λυσει τα χερια .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν έγραψα νωρίτερα «ζόρι στο δικαβαλο» δεν εννοούσα γενικώς, αλλά σε ειδικές περιπτώσεις. Π.χ. Σε μια μεγάλη η απότομη ανηφόρα.

Εγώ είμαι 90 κιλά και η γυναίκα μου 60 και πάμε ανετότατα μέσα στην πόλη με 80χλμ με ένα 170αρι SYM HD200 (δεν βγαίνει πλέον). Αλλά και σε νησιά το καλοκαίρι. 
Η συγκεκριμένη μάρκα είναι σκυλί by the way. Και δεν ανησυχείς ότι θα στο κλέψουν γιατί δεν είναι μοδάτο/αξίας.

Τώρα επειδή κατάλαβα ότι είσαι αρχάριος, κάνε τα μαθήματα σου και αρκετή πρακτική. Γνώμη μου να μην πας σε μεγαλύτερα κυβικά που δίνουν πιο απότομα γκάζια. Επίσης είναι διαφορετικό νομίζω το δίπλωμα από κάποια κυβικά/ίππους και πάνω. Τσέκαρε το.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για χαμηλή ταχύτητα κοινος (μαχ 50 60 μεσα στην πόλη ) καλύτερα scooter ειδικά αν κάνεις συχνά της διαδρομές σε όλα τα άλλα μηχανή (εχει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια (φρένα αλλαγή κατεύθυνσης πλάγιασμα κλπ κλπ )

οδηγαω  και τα δυο και τα δυο εχουν το κοινο τους (αναλογα με της ανανγες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

     Σαν κάτοχος scooter + μηχανής έχω να παραθέσω ότι: μην φανταστείς χαώδεις διαφορές σε επιδόσεις μεταξύ ενός scooter 200 με ένα 300 κυβικών. Ούτε σε επίπεδο κόστους μηχανολογικής συντήρησης. Τα 200cc είναι στα 3-3.2 l/100χλμ κατανάλωση ενώ τα 300cc στα 3.3-4.1. Σε γκάζι, ενώ η διαφορά είναι αισθητή, δεν είναι τραγική. Π.χ. ένα υδρόψυκτο 200cc είναι στα 17 άλογα ενώ το Beverly με τα 278cc του (όχι δεν είναι 300) είναι στα 21.2 στην έκδοση Euro 5. Διαφορά θα δεις στο βάρος όπου στα 200cc είναι στα 140 κιλά ενώ τα 300cc στα 190-210. Γενικά, αν θες κάτι να κάνεις τη δουλειά μόνος σου, πήγαινε σε 200cc (π.χ. χωρίς να θέλω να προμοτάρω, το Sym Symphony ST είναι ελβετικός σουγιάς). Αν έχεις συχνά δικάβαλα και λίγο μεγαλύτερες αποστάσεις θα πρότεινα 300cc.

    Επίσης λάβε υπόψιν το ύψος σου. Αν είσαι πάνω από 1.85, θα βολευτείς πιο δύσκολα στα όρθια scooter (π.χ. Piaggio Beverly) απ'ότι στα "ξαπλωτά" (Sym Cruisym, Honda Forza, Yamaha X-Max). Και αυτό γιατί στα όρθια, τα γόνατα κλειδώνουν στην ορθή γωνία ενώ στα ξαπλωτά μπορείς μπορείς και 90 και 120 μοίρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...