Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 ώρες πριν, chek2fire είπε

το λάθος, δεν είναι δικό σου βέβαια αλλά έγινε είναι ότι έκανες την μεταφοράς για πληρωμή από τι βλέπω Παρασκευή. Αυτοι λόγο ΣΚ είδαν τα χρήματα από της Δευτέρα μεσημέρι στην καλύτερη μπορεί και τρίτη.  

Δυστυχώς για σένα όσο περίμενες να γίνει η τραπεζική μεταφορά τόσο οι υπόλοιποι έπαιρναν την θέση σου στις παραδόσεις. 

Γεια σου φίλε μου, 

δεν είναι αυτό το λάθος θεωρώ γιατί το Σάββατο έλαβα ένα τηλεφώνημα από εκπρόσωπο της εταιρείας Κωτσόβολος που μου ζήτησε να γίνει η πληρωμή (νωρίτερα δεν μου είχαν αναφέρει κάτι σε όποια επικοινωνία και αν είχε προκύψει), και την ίδια μέρα, μισή ώρα μετά έκανα την εξόφληση.

Η μεταφορά των χρημάτων δεν έγινε σε έναν απλό λογαριασμό για να χρειαστεί πιθανών κάποιες μέρες να φανεί (που πλέον όλοι ξέρουμε ότι σε ομοειδή τράπεζες φαίνεται λίγα λεπτά μετά την μεταφορά), αλλά σε ειδικό κωδικό πληρωμής RF. Δηλαδή με αυτόν τον κωδικό δεν πήγα να κάνω μεταφορά σε τρίτο κλπ αλλά είχε μέσα στο μενού της τράπεζας την επιλογή "ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ" στο σημείο πληρωμές και υποτίθεται ότι με το RF που μου δώσανε θα αφορούσε αποκλειστικά εμένα για πιο εύκολη και γρήγορη ταυτοποίηση.

Επίσης να αναφέρω ξανά ότι ο τρόπος πληρωμής που είχα αρχικά επιλέξει ήταν αντικαταβολή, άρα δεν υπήρχε λόγος να γίνει όλη αυτή η διαδικασία, και αν κάποιος μου πει ότι το έκαναν για να διασφαλίσουν τυχόν αστοχίες στην παράδοση, θα τον διαψεύσω γιατί παρέδωσαν σε πολλούς που δεν προπλήρωσαν ούτε €.

Αν σκεφτώ κακοπροέραιτα θα  έλεγα ότι η σειρά προτεραιότητας ορίστηκε από τους ίδιους με το όποιο συμφέρον...αν πάλι δεν σκεφτώ έτσι θα πω ότι απλά η οργάνωση τους είναι σε επίπεδο συνοικιακού παντοπωλείου και δεν αξίζει να είναι στις μεγάλες και θεωρητικά δυνατές αλυσίδες της αγοράς.

  • Like 2
  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Παραγγελία απο Γερμανό 17/9 17:30 με χρεωστική (από την οποία τράβηξαν, οχι δεσμευσαν, όλο ποσό στις 21/9), είχα ενημερωθεί απο το τηλεφωνικό κεντρο στις 23/11 ότι θα παρω στην επομενη παραλαβή επείδη εξαντληθηκαν οι κονσολες μετα απο αυστηρη τηρηση σειρας προτεραιοτητας (τοτε ειχα γραψει και εδω). Τελικά παρέλαβα χθες (26/11, παραλαβή απο καταστημα), απο το οποιο καταστημα ενημερώθηκα οτι στις 19/11 είχαν διαθεσιμότητα και θα μπορούσα να το εχω την ιδια ημερα αν ειχα μιλησει με το κατάστημα και δεν είχα κανει online παραγγελια. Δηλαδή ο Γερμανός παρέδωσε στο κατάστημα κονσόλες στις 19/11 για πώληση (χωρίς ονλαιν προπαραγγελιες, πιθανως με κρατησεις απο το τοπικο καταστημα ή ακομα και για αμεση πωληση) αγνοώντας τις ήδη πληρωμενες προπαραγγελιες. Πηραν δηλαδη προτεραιοτητα οι νεες πωλησεις (που θα εφερναν και νεα εσοδα) και δευτερη προτεραιοτητα οι ηδη πληρωμενες απο 2μηνου κονσολες. 

Επικοινώνησα με το τηλεφωνικο κεντρο και μου ειπαν οτι δεν εχουν τμημα παραπονων/καταγγελιων και αν θελω θα πρεπει να απευθυνθω στο Συνηγορο του Καταναλωτη ή στην Cosmote.

Συμπερασματικα παρέλαβα με μια βδομαδα καθυστερηση, μετα απο τραγικη εξυπηρετηση και ενημερωση τηλεφωνικα, και απαραδεκτη προτεραιοτητα σε νεες πωλησεις εναντι προπληρωμενων αγορων.

Δημοσ.
54 minutes ago, sakis529 said:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Παραγγελία απο Γερμανό 17/9 17:30 με χρεωστική (από την οποία τράβηξαν, οχι δεσμευσαν, όλο ποσό στις 21/9), είχα ενημερωθεί απο το τηλεφωνικό κεντρο στις 23/11 ότι θα παρω στην επομενη παραλαβή επείδη εξαντληθηκαν οι κονσολες μετα απο αυστηρη τηρηση σειρας προτεραιοτητας (τοτε ειχα γραψει και εδω). Τελικά παρέλαβα χθες (26/11, παραλαβή απο καταστημα), απο το οποιο καταστημα ενημερώθηκα οτι στις 19/11 είχαν διαθεσιμότητα και θα μπορούσα να το εχω την ιδια ημερα αν ειχα μιλησει με το κατάστημα και δεν είχα κανει online παραγγελια. Δηλαδή ο Γερμανός παρέδωσε στο κατάστημα κονσόλες στις 19/11 για πώληση (χωρίς ονλαιν προπαραγγελιες, πιθανως με κρατησεις απο το τοπικο καταστημα ή ακομα και για αμεση πωληση) αγνοώντας τις ήδη πληρωμενες προπαραγγελιες. Πηραν δηλαδη προτεραιοτητα οι νεες πωλησεις (που θα εφερναν και νεα εσοδα) και δευτερη προτεραιοτητα οι ηδη πληρωμενες απο 2μηνου κονσολες. 

Επικοινώνησα με το τηλεφωνικο κεντρο και μου ειπαν οτι δεν εχουν τμημα παραπονων/καταγγελιων και αν θελω θα πρεπει να απευθυνθω στο Συνηγορο του Καταναλωτη ή στην Cosmote.

Συμπερασματικα παρέλαβα με μια βδομαδα καθυστερηση, μετα απο τραγικη εξυπηρετηση και ενημερωση τηλεφωνικα, και απαραδεκτη προτεραιοτητα σε νεες πωλησεις εναντι προπληρωμενων αγορων.

Ειναι δωρεαν η καταγγελια στον συνηγορο; Αμα ειναι να κανουμε μαζικα 5-6 ατομα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sakis529 είπε

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Παραγγελία απο Γερμανό 17/9 17:30 με χρεωστική (από την οποία τράβηξαν, οχι δεσμευσαν, όλο ποσό στις 21/9), είχα ενημερωθεί απο το τηλεφωνικό κεντρο στις 23/11 ότι θα παρω στην επομενη παραλαβή επείδη εξαντληθηκαν οι κονσολες μετα απο αυστηρη τηρηση σειρας προτεραιοτητας (τοτε ειχα γραψει και εδω). Τελικά παρέλαβα χθες (26/11, παραλαβή απο καταστημα), απο το οποιο καταστημα ενημερώθηκα οτι στις 19/11 είχαν διαθεσιμότητα και θα μπορούσα να το εχω την ιδια ημερα αν ειχα μιλησει με το κατάστημα και δεν είχα κανει online παραγγελια. Δηλαδή ο Γερμανός παρέδωσε στο κατάστημα κονσόλες στις 19/11 για πώληση (χωρίς ονλαιν προπαραγγελιες, πιθανως με κρατησεις απο το τοπικο καταστημα ή ακομα και για αμεση πωληση) αγνοώντας τις ήδη πληρωμενες προπαραγγελιες. Πηραν δηλαδη προτεραιοτητα οι νεες πωλησεις (που θα εφερναν και νεα εσοδα) και δευτερη προτεραιοτητα οι ηδη πληρωμενες απο 2μηνου κονσολες. 

Επικοινώνησα με το τηλεφωνικο κεντρο και μου ειπαν οτι δεν εχουν τμημα παραπονων/καταγγελιων και αν θελω θα πρεπει να απευθυνθω στο Συνηγορο του Καταναλωτη ή στην Cosmote.

Συμπερασματικα παρέλαβα με μια βδομαδα καθυστερηση, μετα απο τραγικη εξυπηρετηση και ενημερωση τηλεφωνικα, και απαραδεκτη προτεραιοτητα σε νεες πωλησεις εναντι προπληρωμενων αγορων.

λίγο παπάτζα μου φαίνεται αυτό που σου είπαν, η ίδια η sony είπε ότι μόνο με online αγορά θα μπορείς να πάρεις ps5 και επίσης με κοκοροϊό και καραντίνα ποιός θα έπαιρνε τηλ σε τοπικό κατάστημα εφόσον έδειχνε ότι δεν έχει stock πουθενά; μάλλον θα φέρανε στο κατάστημα για να αρπάξουν υπάλληλοι και γνωστοί και θα έμεινε κανένα κομμάτι

για ποιό κατάστημα του Γερμανού μιλάμε;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως έγραψα και χτες η παραγγελία(17/9 14:28) πήγε από αναμονή διαθεσιμότητας σε επεξεργασία! Σήμερα μίλησα μαζι τους και μου λέει δρομολόγησα την αποστολή σας για 1/12 και άλλαξε το site που βέβαια λέει εκτιμώμενη ημέρα έναρξης αποστολής! Για να δουμε

 

 

Screenshot_20201127_122521.jpg

Screenshot_20201127_122507.jpg

Επεξ/σία από Avgeris Fragos
  • Like 2
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Avgeris Fragos είπε

Όπως έγραψα και χτες η παραγγελία(17/9 14:28) πήγε από αναμονή διαθεσιμότητας σε επεξεργασία! Σήμερα μίλησα μαζι τους και μου λέει δρομολόγησα την αποστολή σας για 1/12 και άλλαξε το site που βέβαια λέει εκτιμώμενη ημέρα έναρξης αποστολής! Για να δουμε

Screenshot_20201127_122521.jpg

Screenshot_20201127_122507.jpg

Απο το απόθεμα των doa σου στείλανε, εισαι ενας απο τους τυχερούς !

  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Cariolanoc είπε

λίγο παπάτζα μου φαίνεται αυτό που σου είπαν, η ίδια η sony είπε ότι μόνο με online αγορά θα μπορείς να πάρεις ps5 και επίσης με κοκοροϊό και καραντίνα ποιός θα έπαιρνε τηλ σε τοπικό κατάστημα εφόσον έδειχνε ότι δεν έχει stock πουθενά; μάλλον θα φέρανε στο κατάστημα για να αρπάξουν υπάλληλοι και γνωστοί και θα έμεινε κανένα κομμάτι

για ποιό κατάστημα του Γερμανού μιλάμε;

Κατάστημα Ναυπάκτου, παπατζα το ότι θα έβρισκα εκείνη την ημέρα, μαλλον εννοούσε αν είχα κάνει κράτηση από εκεί, αλλά δεν ειναι παπατζα το ότι έφερε κονσόλες για πούλημα και όχι τις ήδη πληρωμένες, που είναι το σημαντικό και απαράδεκτο

 

53 λεπτά πριν, steveevo είπε

Ειναι δωρεαν η καταγγελια στον συνηγορο; Αμα ειναι να κανουμε μαζικα 5-6 ατομα.

Η καταγγελία είναι δωρεάν, έχει ένα έντυπο για συμπλήρωση, η αποστολή γίνεται με εμαιλ, αλλά με επισυναψη της ταυτότητας. Αν μαζευτούμε όντως 5-6 άτομα (ή και λιγότερα), προτείνω να μαζέψουμε τα στοιχεία μας σε ιδιωτική συζήτηση και είτε να επικοινωνήσουμε με κοσμοτε να εκφράσουμε την πρόθεση μας για καταγγελία ή να κάνουμε άμεσα καταγγελία. 

 

  • Like 1
Δημοσ.

καλησπερα. γνωριζει κανεις τι γινεταο με τις digital εκδοσεις? ισχυει οτι δεν στελνει αρκετα αποθεματα η σονυ στα μαγαζια? σε μικρο καταστημα γειτονιας μου ειπαν οτι στ πρωτο κυμα δεν τους εστειλαν ουτε ενα. ξερει μηπως κανεις κατι?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, nikp7 είπε

καλησπερα. γνωριζει κανεις τι γινεταο με τις digital εκδοσεις? ισχυει οτι δεν στελνει αρκετα αποθεματα η σονυ στα μαγαζια? σε μικρο καταστημα γειτονιας μου ειπαν οτι στ πρωτο κυμα δεν τους εστειλαν ουτε ενα. ξερει μηπως κανεις κατι?

sony center που είχα μιλήσει μου είχαν πει ότι στο 2ο κύμα δεν θα στείλει η sony, δεν μπορώ να καταλάβω τι ισχύει γιατί είναι λίγο κουλό να μην στέλνει digital...

Επεξ/σία από zacque
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, zacque είπε

sony center που είχα μιλήσει μου είχαν πει ότι στο 2ο κύμα δεν θα στείλει η sony, δεν μπορώ να καταλάβω τι ισχύει γιατί είναι λίγο κουλό να μην στέλνει digital...

εγω παμπλικ και κωτσοβολο ενασ φιλος μας ειπαν λογικα θα στειλουν και θα παραλβετε στο 2ο κυμα. 

Επεξ/σία από nikp7
Δημοσ.

μόλις μίλησα με τον φίλο συγγενή που εργάζεται στο pr κομμάτι της Sony Hellas και με διαβεβαίωσε ότι όλα τα καταστήματα έχουν κανονικά απόθεμα από τις 10/11 για καλύψουν όλη τη ζήτηση που μπορεί να προκύψει μαζί και τις προπαραγγγελίες έως15/12. μαζί και με κάποια άλλα που συζητήσαμε επί του θέματος κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνει ότι έγινε και συνέβη ώστε να ανέβει το hype και εν όψη εορτών τα καταστήματα να ανεβάσουν τις τιμές. όπως είχα γράψει πιο πριν στο thread 2 προπληρωμένες κονσόλες από κωτσόβολο 20/9 και έλαβα μήνυμα ότι λόγω αυξημένης ζήτησης θα με ενημερώσουν όταν έχουν διαθέσιμα τεμάχια να παραλάβω. επικοινωνία με εξυπηρέτηση καμία καθώς δεν μπορώ να βγάλω γραμμή. το όλο θέμα με το lockdown δυστυχώς έχει εξυπηρετήσει αυτά τα καταστήματα γιατί δεν υπάρχει φυσικός χώρος να πας και να κάνεις "φασαρία". κατειλημμένες γραμμές λυμένα προβλήματα. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, zeibei είπε

μόλις μίλησα με τον φίλο συγγενή που εργάζεται στο pr κομμάτι της Sony Hellas και με διαβεβαίωσε ότι όλα τα καταστήματα έχουν κανονικά απόθεμα από τις 10/11 για καλύψουν όλη τη ζήτηση που μπορεί να προκύψει μαζί και τις προπαραγγγελίες έως15/12. μαζί και με κάποια άλλα που συζητήσαμε επί του θέματος κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνει ότι έγινε και συνέβη ώστε να ανέβει το hype και εν όψη εορτών τα καταστήματα να ανεβάσουν τις τιμές. όπως είχα γράψει πιο πριν στο thread 2 προπληρωμένες κονσόλες από κωτσόβολο 20/9 και έλαβα μήνυμα ότι λόγω αυξημένης ζήτησης θα με ενημερώσουν όταν έχουν διαθέσιμα τεμάχια να παραλάβω. επικοινωνία με εξυπηρέτηση καμία καθώς δεν μπορώ να βγάλω γραμμή. το όλο θέμα με το lockdown δυστυχώς έχει εξυπηρετήσει αυτά τα καταστήματα γιατί δεν υπάρχει φυσικός χώρος να πας και να κάνεις "φασαρία". κατειλημμένες γραμμές λυμένα προβλήματα. 

μηπως ξερεις κατι για τις ψηφιακες εκδοσεις? αλλοι λενε οτι η σονυ δε στελνει αλλοι λενε θα καλυψουν ολες τις παραγγελιες 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...