Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, spyreto88 είπε

Κ-Support νομίζω λέγεται. Το 360 τι φάση? μοίρες? από παντού και καλά υποστήριξη?

Παλιά το έλεγαν Support 360.

Τελικά έφτιαξα τη βλάβη μόνος μου με το manual του κονβεκτορα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έλα τώρα... Δεν πέφτουμε... Πάμε να τα πάρουμε

10 λεπτά πριν, Rattlehead είπε

Από Support 360?Μια φορά έμπλεξα με δωρεάν εγγύηση  με αυτους και είναι ακριβώς αυτό που λέει:360 ,δηλαδή φτάνεις εκεί που ξεκίνησες,στο πρόβλημα δηλαδή..

 

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ με μούρλανες!!! Να σαι καλά ρε φίλε. Χαλάλι τα 70 που τους έδωσα... Άκου εκεί??? φτάνεις εκεί που ξεκίνησες λέει... στο πρόβλημα χαχαχαχαχαχαχα ΘΕΟΣ

Μου είπαν κι άλλοι οτι ουσιαστικά δεν σε καλύπτουν σε τπτ αλλά το έβαλα λόγω day1 και καλά

Επεξ/σία από spyreto88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, spyreto88 είπε

Έλα τώρα... Δεν πέφτουμε... Πάμε να τα πάρουμε

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ με μούρλανες!!! Να σαι καλά ρε φίλε. Χαλάλι τα 70 που τους έδωσα... Άκου εκεί??? φτάνεις εκεί που ξεκίνησες λέει... στο πρόβλημα χαχαχαχαχαχαχα ΘΕΟΣ

Μου είπαν κι άλλοι οτι ουσιαστικά δεν σε καλύπτουν σε τπτ αλλά το έβαλα λόγω day1 και καλά

Ωπα ωπα...κι εγώ έβαλα την έξτρα εγγύηση!

Τζάμπα λέτε να το εκανα;🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, GeorgeHiken είπε

Ωπα ωπα...κι εγώ έβαλα την έξτρα εγγύηση!

Τζάμπα λέτε να το εκανα;🤣

Ε όχι και τσάμπα ρε σύ. 70 ευρώ σου κόστισε

Επεξ/σία από spyreto88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδάκια μήπως ξέρετε?!...στην ουσία εγγύηση έχουμε 2 χρόνια? Ένας χρόνος του καταστήματος και ένας που απαιτεί η Ε.Ε? Η τα έχω κάνει σαλάτα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Aleex είπε

Παιδάκια μήπως ξέρετε?!...στην ουσία εγγύηση έχουμε 2 χρόνια? Ένας χρόνος του καταστήματος και ένας που απαιτεί η Ε.Ε? Η τα έχω κάνει σαλάτα?

1 είναι από τη SONY. Το κατάστημα λέει 1. Δεν δίνει τπτ δλδ χωρίς λεφτά. Τώρα σωστό αυτό με την ΕΕ αλλά δεν ξέρω τι παίζει

Επεξ/σία από spyreto88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, spyreto88 είπε

1 είναι από τη SONY. Το κατάστημα λέει 1. Δεν δίνει τπτ δλδ. Τώρα σωστό αυτό με την ΕΕ αλλά δεν ξέρω τι παίζει

Δηλαδή παίζει να υπάρχουν και καταστήματα που μπορεί να δίνουν και αυτοί και η Sony? Π.χ Media,Public κλπ κλπ διότι έτσι όπως το είπες θαρρώ είναι στη κρίση του εκάστοτε καταστήματος,επιχείρησης κ.ο.κ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Aleex είπε

Δηλαδή παίζει να υπάρχουν και καταστήματα που μπορεί να δίνουν και αυτοί και η Sony? Π.χ Media,Public κλπ κλπ διότι έτσι όπως το είπες θαρρώ είναι στη κρίση του εκάστοτε καταστήματος,επιχείρησης κ.ο.κ

Όλοι αναγράφουν "1 έτος εγγύηση κατασκευαστή" δλδ από SONY hellas

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως εγω ας πούμε έχω καλό ιστορικό με εγγύηση από Κωτσοβολο.  

Από την μια είναι κακο που χαλούσε ένα συγκεκριμένο μοντέλο τηλεόρασης Samsung που είχα αλλα από την άλλη εξυπηρετηθηκα όπως έπρεπε με βάση την εγγύηση. 

 

Γιαυτο και κουμπωσα το K-Support μαζί με το PS5 επειδή έχω και ιστορικό με χαλασμένες κονσόλες 😂😂

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, GeorgeHiken είπε

Παντως εγω ας πούμε έχω καλό ιστορικό με εγγύηση από Κωτσοβολο.  

Από την μια είναι κακο που χαλούσε ένα συγκεκριμένο μοντέλο τηλεόρασης Samsung που είχα αλλα από την άλλη εξυπηρετηθηκα όπως έπρεπε με βάση την εγγύηση. 

 

Γιαυτο και κουμπωσα το K-Support μαζί με το PS5 επειδή έχω και ιστορικό με χαλασμένες κονσόλες 😂😂

 

Κοίτα κι εγώ αυτό πιστεύω. Συνήθως αυτά τα μηχανήματα ή χαλάνε ή όχι. Επίσης είναι στα +++ της μεταπωλιτικής του αξίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Cariolanoc είπε

ρε παιδιά αν με κρεμάσει τελείως ο γερμανός από που λέτε να κάνω μια τηλεφωνική παραγγελία με ελπίδες να το πάρω πριν τα χριστούγεννα;

Δοκίμασε e-expert. Έχουν ανοίξει παραγγελίες αλλά καλύτερα πάρε τηλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...