Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που στέλνετε/παίρνετε τηλέφωνο στα καταστήματα... Ο υπάλληλος που απλά δουλεύει στο τηλεφωνικό κέντρο θεωρείτε ότι έχει εικόνα του τι γίνεται; Δεν είναι ένα κατάστημα συνοικιακό που δουλεύουν 2 άτομα και έχουν εικόνα για τα πάντα.. Οπότε σίγουρα δεν έχει κάτι firm στα χέρια του και απλά ο καθένας λέει ό,τι θεωρεί και αυτό φαίνεται γιατί μέσα σε μία μέρα μπορεί να έχουν μιλήσει 3 άτομα από εδώ με το ίδιο κατάστημα και ο καθένας να πάρει άλλη απάντηση. Οπότε γιατί συνεχίζετε και παίρνετε τηλ κάθε μέρα;!

Σταματήστε να τους πρήζετε (είτε ευγενικά είτε όχι, το ίδιο κουραστικό είναι γι αυτούς). Όταν έρθουν, θα ενημερωθούμε από τα καταστήματα. Εμένα αυτή είναι η γνώμη μου πάντως!

  • Like 8
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Eykleidis είπε

Παραγγελία 9/11 -  Μόλις μίλησα με Public, απο την ενημέρωση που έχουν από την Sony (αμφιβάλλω αν όντως έχει ενημέρωση το Public ή απλά απο τα πολλά παράπονα λένε το ίδιο) θα παραλάβουν απο 15 και μετά, και οτι οι ενημερώσεις που γίνονται τηλεφωνικά γίνονται βάση σειράς προτεραιότητας. Επίσης δεν έχουν ιδέα για το μέγεθος της παραλαβής και για το αν θα έχουν ελάχιστα εώς καθόλου digital (όπως ακούγεται εδω μέσα).

Το Public παντως μου ειχε κανει ακριβως την ιδια ενημερωση αρχες Νοεμβριου, οτι δηλαδη το δευτερο wave ειναι 15-25 δεκεμβριου και θα οσοι εκαναν pre-order θα παραλαβουν αν φτασουν τα κομματια. 

Ολα καλα δηλαδη, θεμα τυχης τωρα η ποσοτητα PS5 που θα τους προμηθευσει η Sony.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Socratis_g είπε

να ανοίγετε όμως το προιόν για πώληση μια χαρά ξέρατε...

Ουυ και τηλεφωνάκι εάν τους πάρεις παρόλο που είναι out of stock παραγγελιούλα θα σου κάνουν 😜

 

50 λεπτά πριν, geor92 είπε

Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που στέλνετε/παίρνετε τηλέφωνο στα καταστήματα... Ο υπάλληλος που απλά δουλεύει στο τηλεφωνικό κέντρο θεωρείτε ότι έχει εικόνα του τι γίνεται; Δεν είναι ένα κατάστημα συνοικιακό που δουλεύουν 2 άτομα και έχουν εικόνα για τα πάντα.. Οπότε σίγουρα δεν έχει κάτι firm στα χέρια του και απλά ο καθένας λέει ό,τι θεωρεί και αυτό φαίνεται γιατί μέσα σε μία μέρα μπορεί να έχουν μιλήσει 3 άτομα από εδώ με το ίδιο κατάστημα και ο καθένας να πάρει άλλη απάντηση. Οπότε γιατί συνεχίζετε και παίρνετε τηλ κάθε μέρα;!

Σταματήστε να τους πρήζετε (είτε ευγενικά είτε όχι, το ίδιο κουραστικό είναι γι αυτούς). Όταν έρθουν, θα ενημερωθούμε από τα καταστήματα. Εμένα αυτή είναι η γνώμη μου πάντως!

     Φίλε μου άκου με, έχω δώσει 400ε εγω και πολλοί άλλοι από τα μέσα Νοέμβρη και έχω κάνει προπαραγγελία από 21/09, και με έχουν στο σκοτάδι μήνες...βλέπω παιδιά από άλλα καταστήματα να τους καλούν να τους ενημερώνουν κλπ και εγω τίποτα από τον Κωτσόβολο, καμία ενημέρωση...αν τα παιδιά που λες δεν ξέρουν δουλειά τους είναι να μάθουν όταν καθημερινά τους πρίζουν στα τηλέφωνα με αυτό το θέμα.
     Εγω στη τελική αν  μου άρεσε η δουλειά που κάνω και θα ήθελα να θεωρούμαι ''καλός'' θα ρώταγα έναν ανώτερο και έναν υπεύθυνο τι γίνεται με το PS5 διότι λαμβάνουν άπειρες κλήσεις καθημερινά από κόσμο ο οποίος απλά ζητάει μια ενημέρωση του πότε περίπου θα παραλάβουν κονσόλες και θα αρχίσουν να στέλνουν...η Sony έχει κάνει γνωστό ότι θα καλύψει πολλές παραγγελίες πρίν τα Χριστούγεννα, δηλαδή έως τις 24/12 και σήμερα έχουμε 7/12 άρα λοιπόν είναι καιρός να μάθουν και οι εργαζόμενοι και οι υπεύθυνοι και όλοι για να βοηθήσουν τον κόσμο που αφότου τους πήρανε τα λεφτά τους ξέχασαν...
     Ότι σου λέω στο λέω εντελώς φιλικά και προφανώς και εγώ όταν παίρνω το κατάστημα ούτε βρίζω ούτε φωνάζω ούτε τίποτα, προσπαθώ να τους βάζω στη θέση τους και να τους ''τρίζω τα δόντια'' με σεβασμό πάντα αλλά αυτοί εμένα δε με σεβάστηκαν, οπότε μέχρι να γίνει η δουλειά μου θα γίνομαι όσο ενοχλητικός πρέπει

Επεξ/σία από Aleex
  • Like 1
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Aleex είπε

η Sony έχει κάνει γνωστό ότι θα καλύψει πολλές παραγγελίες πρίν τα Χριστούγεννα

Υπαρχει πηγη για αυτο? Γτ απο τις 19/11 το digital passion (sony center) εχει παραλαβη 13/01

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν έχω πληρώσει 400 euro έχω απαιτήσει  να με ενημερώνουν , αλλά στην Ελλάδα είμαστε σαν το κύμα όπου σκάσει (καμία  σειρά προτεραιότητας) ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΠΟ koto -public-mediamakrt . Eιναι πολυ πισω απο to πλασιο την πατησαμε ,απλα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Aleex είπε

Ουυ και τηλεφωνάκι εάν τους πάρεις παρόλο που είναι out of stock παραγγελιούλα θα σου κάνουν 😜

 

     Φίλε μου άκου με, έχω δώσει 400ε εγω και πολλοί άλλοι από τα μέσα Νοέμβρη και έχω κάνει προπαραγγελία από 21/09, και με έχουν στο σκοτάδι μήνες...βλέπω παιδιά από άλλα καταστήματα να τους καλούν να τους ενημερώνουν κλπ και εγω τίποτα από τον Κωτσόβολο, καμία ενημέρωση...αν τα παιδιά που λες δεν ξέρουν δουλειά τους είναι να μάθουν όταν καθημερινά τους πρίζουν στα τηλέφωνα με αυτό το θέμα.
     Εγω στη τελική αν  μου άρεσε η δουλειά που κάνω και θα ήθελα να θεωρούμαι ''καλός'' θα ρώταγα έναν ανώτερο και έναν υπεύθυνο τι γίνεται με το PS5 διότι λαμβάνουν άπειρες κλήσεις καθημερινά από κόσμο ο οποίος απλά ζητάει μια ενημέρωση του πότε περίπου θα παραλάβουν κονσόλες και θα αρχίσουν να στέλνουν...η Sony έχει κάνει γνωστό ότι θα καλύψει πολλές παραγγελίες πρίν τα Χριστούγεννα δηλαδή έως τις 24/12 και σήμερα έχουμε 7/12 άρα λοιπόν καιρός να μάθουν και οι εργαζόμενοι και οι υπεύθυνοι και όλοι για να βοηθήσουν τον κόσμο που αφότου τους πήρανε τα λεφτά τους ξέχασαν...
     Ότι σου λέω στο λέω εντελώς φιλικά και προφανώς και εγώ όταν παίρνω το κατάστημα ούτε βρίζω ούτε φωνάζω ούτε τίποτα, προσπαθώ να τους βάζω στη θέση τους και να τους ''τρίζω τα δόντια'' με σεβασμό πάντα αλλά αυτοί εμένα δε με σεβάστηκαν οπότε μέχρι να γίνει η δουλειά μου θα γίνομαι όσο ενοχλητικό πρέπει

Όταν έκανες την προπαραγγελία σου είχαν δώσει μέρα παράδοσης; Και επίσης την εξόφληση οικειοθελώς την έκανες απ' ο,τι καταλαβαίνω. Τέλος, ποιος έχει ενημερωθεί με κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία για νέα παραλαβή που λές ότι άλλα παιδιά τα καλούν και τους ενημερώνουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, geor92 είπε

Όταν έκανες την προπαραγγελία σου είχαν δώσει μέρα παράδοσης; Και επίσης την εξόφληση οικειοθελώς την έκανες απ' ο,τι καταλαβαίνω. Τέλος, ποιος έχει ενημερωθεί με κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία για νέα παραλαβή που λές ότι άλλα παιδιά τα καλούν και τους ενημερώνουν;

Όταν έκανα προπαραγγελία ναι με βεβαίωσαν ότι θα παραλάβω από τους πρώτους γιατί είχα ''καλή'' ημερομηνία, όσον αφορά την εξόφληση: 16/11 με παίρνουν τηλέφωνο για το θέμα της εξόφλησης, λεώ παιδιά με Αντικαταβολή...ξέρετε μου λέει εάν αλλάξω τον τρόπο πληρωμής (είχα δώσει προκ. με κάρτα) μπορεί να μπερδευτεί το σύστημα που είναι ΄΄μπουκωμένο΄΄ και να χάσετε κάποια σειρά προτεραιότητας...18/11 καλώ και κάνω εξόφληση μέσω κάρτας και με ξανα βεβαιώνουν ότι θα παραλάβω από τους πρώτους.
Όσον αφορά τις ενημερώσεις και τις πληροφορίες που λαμβάνουν λοιπά παιδιά μπορείς να ανατρέξεις σε προηγούμενα Post και σε αυτό και σε άλλο Forum.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Aleex είπε

Όσον αφορά τις ενημερώσεις και τις πληροφορίες που λαμβάνουν λοιπά παιδιά μπορείς να ανατρέξεις σε προηγούμενα Post και σε αυτό και σε άλλο Forum.

Αυτο δεν ειναι επισημη πηγη της sony, αλλα οκ :) 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Αυτο δεν ειναι επισημη πηγη της sony, αλλα οκ :) 

Αναφέρομαι στις ενημερώσεις των πελατών από τα καταστήματα...
Ορίστε και η επίσημη πηγή:
So we wanted to confirm that more PS5 inventory will be coming to retailers before the end of the year

 

Επεξ/σία από Aleex
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Aleex είπε

Αναφέρομαι στις ενημερώσεις των πελατών από τα καταστήματα...
So we wanted to confirm that more PS5 inventory will be coming to retailers before the end of the year

 

Ξεχασα να διευκρινισω για Sony Hellas*

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SabotazNic είπε

Ξεχασα να διευκρινισω για Sony Hellas*

Θα περιμένω ανακοίνωση από την Sony Hellas? What? Έκανε το official Playstation προφίλ στο Twitter ανακοίνωση ότι θα παραδώσει πρίν τα Χριστούγενα στους λιανέμπορους...δε χρειάζομαι καμία Sony Hellas, με ενημέρωσε η μαμά Sony

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Aleex είπε

Όταν έκανα προπαραγγελία ναι με βεβαίωσαν ότι θα παραλάβω από τους πρώτους γιατί είχα ''καλή'' ημερομηνία, όσον αφορά την εξόφληση: 16/11 με παίρνουν τηλέφωνο για το θέμα της εξόφλησης, λεώ παιδιά με Αντικαταβολή...ξέρετε μου λέει εάν αλλάξω τον τρόπο πληρωμής (είχα δώσει προκ. με κάρτα) μπορεί να μπερδευτεί το σύστημα που είναι ΄΄μπουκωμένο΄΄ και να χάσετε κάποια σειρά προτεραιότητας...18/11 καλώ και κάνω εξόφληση μέσω κάρτας και με ξανα βεβαιώνουν ότι θα παραλάβω από τους πρώτους.
Όσον αφορά τις ενημερώσεις και τις πληροφορίες που λαμβάνουν λοιπά παιδιά μπορείς να ανατρέξεις σε προηγούμενα Post και σε αυτό και σε άλλο Forum.

Αυτά που λές είναι τέρμα αερολογίες. Σορρυ κιόλας... το ότι σου είπαν έχεις "καλή" ημερομηνία δε μου λέει τίποτα ούτε τους δεσμεύει για κάτι. Και ναι, έχεις καλή ημερομηνία αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι sold out απ όλο τον πλανήτη και εσύ θα το πάρεις τις επόμενες μέρες. Επίσης εσύ τους κάλεσες και εξόφλησες. Μπορούσες να έλεγες ότι δεν πληρώνω όλο το ποσό ακόμα αφού δεν έχω κάποια ημερομηνία στα χέρια μου (δεν έχω ακούσει κάποιον που να είναι στο second wave να του είπαν εξόφλησε τώρα αλλιώς δεν παραλαμβάνεις - και δεν εννοώ για day 1 παραγγελίες, εκεί το κατανοώ απόλυτα). Επίσης διαβάζω το συγκεκριμένο νήμα εδώ και πολύ καιρό, ημερομηνία official δεν έχει ποστάρει κάποιος ως update που έλαβε από άλλο κατάστημα και ούτε η sony έχει δώσει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Aleex είπε

Θα περιμένω ανακοίνωση από την Sony Hellas? What? Έκανε το official Playstation προφίλ στο Twitter ανακοίνωση ότι θα παραδώσει πρίν τα Χριστούγενα στους λιανέμπορους...δε χρειάζομαι καμία Sony Hellas, με ενημέρωσε η μαμά Sony

Ναι μιας και η μαμα Sony εξυπηρετει την Ελλαδα μονο. Προφανως το restock θα γινει σε αγορες οπου  η ημ κυκλοφοριας ηταν στις 12/11, και αρα εκαναν πιο νωρις και αλλες παραγγελιες, αλλα και σε μεγαλες αγορες της 19ης (βλ Αγγλια, Γερμανια, Γαλλια). Για την ωρα, μονο το Πλαισιο εχει επιβεβαιωσει πριν τις γιορτες, και αυτο ισως επειδη προλαβε τον Κωτσο στο θεμα παραγγελιων. Φανηκε κιολας αφου ξανα ανοιξε για κανα μισαωρο παραγγελιες με σιγουρη παραλαβη πριν τις γιορτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...