Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, madB είπε

Καλημερα ομάδα! Έχει προπαραγγειλει κανένας Ps5 από e-expert.gr; Και αν ναι, έχει παραλαβει; Ευχαριστώ

έχω ρίξει μία παραγγελία και εκεί 2/12 αλλά είναι "εκκρεμής"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλημέρα παιδιά.Μιλησα με φίλο που κάναμε ίδια ημερομηνία παραγγελία τα play 17/11 εγώ από Media εκείνος από Πλαίσιο.Σημερα το παρέλαβε.

Ο-τ-ι  να-ναι

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Rattlehead είπε

Καλημέρα παιδιά.Μιλησα με φίλο που κάναμε ίδια ημερομηνία παραγγελία τα play 17/11 εγώ από Media εκείνος από Πλαίσιο.Σημερα το παρέλαβε.

Ο-τ-ι  να-ναι

Το Πλαίσιο πάντως φίλε μου έχω την εντύπωση, όπως μου είπανε και τηλεφωνικά οι ίδιοι δηλαδή, ότι δέχτηκε λίγες παραγγελίες το μεσημέρι της 19ης Νοεμβρίου μόνο (για τον Νοέμβριο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, blighter είπε

Το Πλαίσιο πάντως φίλε μου έχω την εντύπωση, όπως μου είπανε και τηλεφωνικά οι ίδιοι δηλαδή, ότι δέχτηκε λίγες παραγγελίες το μεσημέρι της 19ης Νοεμβρίου μόνο (για τον Νοέμβριο).

Το περίεργο δεν είναι ότι δέχτηκε,το περίεργο είναι ότι παρέδωσε και πως παρέδωσε.Υποψιν ο φίλος δεν έχει γνωστό Πλαίσιο.Αρα μπαχαλο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Rattlehead είπε

Καλημέρα παιδιά.Μιλησα με φίλο που κάναμε ίδια ημερομηνία παραγγελία τα play 17/11 εγώ από Media εκείνος από Πλαίσιο.Σημερα το παρέλαβε.

Ο-τ-ι  να-ναι

αρα ήρθανε οι 2ες παρτιδες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, GiorgosNGR είπε

αρα ήρθανε οι 2ες παρτιδες;

Να μας πει ένα παιδί από εδώ νωρίτερα από 17/11 αν έχει παραλάβει από Πλαισιο.Αν ναι οκ αλλιώς μπαχαλο

Επεξ/σία από Rattlehead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, geor92 είπε

Απ' τους ελάχιστους που μιλάει με λογική εδώ μέσα..

Νιώθω ότι οι υπόλοιποι είναι παιδάκια εδώ μέσα οπότε δεν μπορώ να κάνω debate.. Προσπάθησα μία φορά αλλά ήταν του τρελού οι απαντήσεις οπότε παραιτήθηκα!

δεν με νοιαζει. οτι θελει ας ειναι-οποιδηποτε προιον. ετσι ειναι το εμποριο. κανονες. ειναι πληρωμενο το ποσο ολοκληρο και πρεπει να παραλαβεις σε ευλογο χρονικο διαστημα απο την πληρη εξοφληση. αν ειναι ας καταργησουν τους κανονες στο εμποριο αφου τους εχουν κανει κουρελοχαρτα.

 

παραδειγμα "Έχω παραγγείλει έπιπλο από ένα κατάστημα και το έχω εξοφλήσει. Παρόλο που έχουν περάσει 45 μέρες από την παραγγελία, αυτή δεν έχει παραδοθεί ούτε έχω κάποια ενημέρωση για το πότε θα παραδοθεί. Τι μπορώ να κάνω;

Αν δεν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, ο προμηθευτής παραδίδει τα αγαθά εντός 30 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης. Αν δεν τα παραδώσει εμπρόθεσμα, ο καταναλωτής πρέπει να του ζητήσει να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός επιπλέον προθεσμίας ανάλογης των περιστάσεων. Αν και αυτή δεν τηρηθεί, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση και ο προμηθευτής οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης."παρραδειγμα

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

Μη παράδοση αγαθών – παραπλανητική πληροφόρηση – καταχρηστικοί όροι συναλλαγών

Επεξ/σία από xxatziva
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Rattlehead είπε

Να μας πει ένα παιδί από εδώ νωρίτερα από 17/11 αν έχει παραλάβει.αν ναι οκ αλλιώς μπαχαλο

6/11 από Κωτσόβολο..καμία ενημέρωση αν κ δεν βλέπω φως 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και αφου εχουν διαθεσιμα τεμαχια να στειλουν οταν δεχτηκαν περισσοτερες παραγγελιες απο οσες πραγματικα μπορουσαν να εξυπηρετησουν τοτε Black out σε ταχυμεταφορές και e-shops

https://www.zougla.gr/money/agores/article/black-out-se-taximetafores-ke-e-shops

απλα διαβαστε γιατι η αναμονη θα παει παραπισω.

πληρωσες και προιον δεν πηρες

πληρωσες μεταφορικα και δεν το φερνουν στην διευθυνση που δηλωσες.

δηλαδη τι αλλο πρεπει να γινει μπας και κυνηγησετε τα δικαιωματα-υποχρεωσεις να αλλαξει η κατασταση μια και καλη?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, xxatziva είπε

και αφου εχουν διαθεσιμα τεμαχια να στειλουν οταν δεχτηκαν περισσοτερες παραγγελιες απο οσες πραγματικα μπορουσαν να εξυπηρετησουν τοτε Black out σε ταχυμεταφορές και e-shops

https://www.zougla.gr/money/agores/article/black-out-se-taximetafores-ke-e-shops

απλα διαβαστε γιατι η αναμονη θα παει παραπισω.

πληρωσες και προιον δεν πηρες

πληρωσες μεταφορικα και δεν το φερνουν στην διευθυνση που δηλωσες.

δηλαδη τι αλλο πρεπει να γινει μπας και κυνηγησετε τα δικαιωματα-υποχρεωσεις να αλλαξει η κατασταση μια και καλη?

Το ζήτημα είναι γιατί χρησιμοποιούν οι εταιρείες ACS και γενική ταχυδρομική που είναι γενικά οι χειρότερες.. Με UPS/DHL κλπ δε θα υπήρχε κανένα θέμα. Εγώ έκανα μία παραγγελία την κυριακή από Αγγλία και σήμερα μου ήρθε με DHL... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Grouv είπε

Αν σε ενδιαφέρει έχω παραγγείλει 27/11 αλλά πέρα του επιβεβαιωτικου μηνύματος, ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Εσύ έχεις παραγγείλει? Τι ημερομηνία παρακαλώ;

Eγω 9/11. Επικοινώνησα μαζί τους την περασμενη βδομάδα και μου είπαν ότι όταν παραλαβουν είμαι μέσα σίγουρα. Μεχρι στιγμής παντως σιγή ιχθύος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, geor92 είπε

Το ζήτημα είναι γιατί χρησιμοποιούν οι εταιρείες ACS και γενική ταχυδρομική που είναι γενικά οι χειρότερες.. Με UPS/DHL κλπ δε θα υπήρχε κανένα θέμα. Εγώ έκανα μία παραγγελία την κυριακή από Αγγλία και σήμερα μου ήρθε με DHL... 

ειναι συμβολαια μεταξυ εταιριων. κοιτανε τι συμφερει απο αποψη κοστους-παραδοσης και κλεινουν την δουλεια. αν μεταξυ τους τα χουν βρει ο τελικος παραληπτης-καταναλωτης την πληρωνει. απλα το συγκεκριμενο δεν ειναι προιον 1ης αναγκης. αν ηταν φαρμακα θα χαν πεσει κεφαλια. αλλα το προβλημα παραμενει οταν ο καταναλωτης εχει πληρωσει το προιον και δεν το εχει. και παλι δε νομιζω να εξυπηρετηθουν ολοι. γεναρη-φλεβαρη εδω θα ειμαστε να τα λεμε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, madB είπε

Eγω 9/11. Επικοινώνησα μαζί τους την περασμενη βδομάδα και μου είπαν ότι όταν παραλαβουν είμαι μέσα σίγουρα. Μεχρι στιγμής παντως σιγή ιχθύος. 

Και εγώ όταν παίζω στοίχημα σίγουρα μέσα λέω είμαι και τελικά πάω κουβά. Πρόσεχε :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...