Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

41 λεπτά πριν, neyromantis είπε

Να πω και εγώ την περίπτωση μου για να δώσω κουράγιο στους αναμένοντες. 
 

Παραγγελια 19/11 12:30 disc version από πλαίσιο με αντικαταβολή. Παρέλαβα σήμερα στον δρόμο και όπως πήρα το δέμα το έδωσα στον κουμπάρο μου για τον γιο του που είχε γενέθλια σήμερα και δεν είχε προ παραγγείλει. 

Το μισό μπουκάλι Lagavulin που έχω κατεβάσει έχει βοηθήσει κάπως...

Είσαι ωραίος!

30 λεπτά πριν, walkaboutalex είπε

Ακούω συνέχεια για την Vodafone και αναρωτιέμαι αν έδιναν και οι άλλες αλυσίδες τηλεφωνίας όπως Γερμανός wind κτλ... μ έκανε εντύπωση 

Ο Γερμανός έδινε .

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σας! Διαβαζω το thread για παραγγελιες που εγιναν νοεμβρη κλπ και εχω μεινει με την απορια εδω, εχω κανει παραγγελια απο τον σεπτεμβριο και δεν εχω λαβει το προιον. Δεν μπορω να καταλαβω τι γινεται επειτα απο αναμονη 55 λεπτα στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι περιμενουν να παραλαβουν απο sony hellas. 

IMG_8231.PNG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, neyromantis είπε

Να πω και εγώ την περίπτωση μου για να δώσω κουράγιο στους αναμένοντες. 
 

Παραγγελια 19/11 12:30 disc version από πλαίσιο με αντικαταβολή. Παρέλαβα σήμερα στον δρόμο και όπως πήρα το δέμα το έδωσα στον κουμπάρο μου για τον γιο του που είχε γενέθλια σήμερα και δεν είχε προ παραγγείλει. 

Το μισό μπουκάλι Lagavulin που έχω κατεβάσει έχει βοηθήσει κάπως...

 

Έπρεπε να την κρατήσεις για να μάθει το παιδί σιγά σιγά πως είναι η ζωή....οτι δεν υπάρχουν Άι Βασίληδες αλλά Κωτσόβολοι. Μάθημα ζωής. :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θέλω να κάνω μια απλή ερώτηση, που βρήκε το πλαίσιο τα κομμάτια που στέλνει όταν επίσημος εισαγωγέας που είναι η sony Hellas δεν έχει????

Εγώ πιστεύω ότι απλά εσκεμμένα αργησε να στείλει το απόθεμα που είχε στις 19/11 για τις προπαραγγελίες για διαφημιστικούς λόγους.

Εγώ έχω και δίνω εσείς όχι.... Αυτά!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, christopher11gr είπε

Καλησπερα σας! Διαβαζω το thread για παραγγελιες που εγιναν νοεμβρη κλπ και εχω μεινει με την απορια εδω, εχω κανει παραγγελια απο τον σεπτεμβριο και δεν εχω λαβει το προιον. Δεν μπορω να καταλαβω τι γινεται επειτα απο αναμονη 55 λεπτα στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι περιμενουν να παραλαβουν απο sony hellas. 

IMG_8231.PNG


Σε σελίδα του Facebook ανέφεραν ότι ο Κωτσόβολος είχε παραγγελία από 6000 άτομα για την κονσόλα day one. Μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί κάπου στα 900 άτομα. Και τώρα έχουν έρθει πολύ λιγότερα κομμάτια από αυτό που αναμενόταν στα καταστήματα.

Άρα θέλει υπομονή το όλο πράγμα. Λίγο ο κορωνοϊός, λίγο τα ελάχιστα κομμάτια που έστειλε η Sony στα καταστήματα και η κακή διαχείρηση, λίγο τα courier που είναι βραδύποδα - μην πω μεσαιωνικά, καλλιεργούν ένα κλίμα αβεβαιότητας και πανικού!

Αν την πρώτη μέρα είχαν 6000 παραγγελίες, φαντάσου τι έχει γίνει μέχρι τώρα, 3 μήνες μετά. Χάσανε την μπάλα!
 

Επεξ/σία από Kingedward
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα έχω απορία ακόμη πως γίνεται ένας κολοσσός σαν την Dixon’s να σου δίνει την επιλογή προπαραγγελίας χωρίς να έχει δεσμεύσει τα απαραίτητα κομμάτια δηλαδή έχει παραγγείλει 1000 κομμάτια από Sony να βάλει όριο στις παραγγελίες πχ 900 για πελάτες όχι 6000 όπως έφτασαν τώρα!!! Ποσό μάλλον εάν έχει εισπράξει και τα χρήματα για αυτές τις παραγγελίες! Είχα παραγγείλει και έξτρα χειριστήριο με αντικαταβολή ήρθε αλλά ποτέ δεν επικοινώνησε η κούριερ μαζί μου και επιστραφεί πίσω! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Kingedward είπε


Σε σελίδα του Facebook ανέφεραν ότι ο Κωτσόβολος είχε παραγγελία από 6000 άτομα για την κονσόλα day one. Μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί κάπου στα 900 άτομα. Και τώρα έχουν έρθει πολύ λιγότερα κομμάτια από αυτό που αναμενόταν στα καταστήματα.

Άρα θέλει υπομονή το όλο πράγμα. Λίγο ο κορωνοϊός, λίγο τα ελάχιστα κομμάτια που έστειλε η Sony στα καταστήματα και η κακή διαχείρηση, λίγο τα courier που είναι βραδύποδα - μην πω μεσαιωνικά, καλλιεργούν ένα κλίμα αβεβαιότητας και πανικού!

Αν την πρώτη μέρα είχαν 6000 παραγγελίες, φαντάσου τι έχει γίνει μέχρι τώρα, 3 μήνες μετά. Χάσανε την μπάλα!
 


Αν ισχύουν αυτά τα νούμερα τότε όσοι προπαραγγείλαμε από Κωτσόβολο πάμε για καλή άνοιξη...από Μάρτιο και βλέπουμε. Τα Digital ειδικά σίγουρα. 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, spartakos17 είπε

Εγώ θέλω να κάνω μια απλή ερώτηση, που βρήκε το πλαίσιο τα κομμάτια που στέλνει όταν επίσημος εισαγωγέας που είναι η sony Hellas δεν έχει????

Εγώ πιστεύω ότι απλά εσκεμμένα αργησε να στείλει το απόθεμα που είχε στις 19/11 για τις προπαραγγελίες για διαφημιστικούς λόγους.

Εγώ έχω και δίνω εσείς όχι.... Αυτά!!!!

Το οτι δεν εχει το καταστημα digital passion, δεν σημαινει οτι ο προμηθευτης δεν εχει. Ναι ειναι ισως το "πιο" επισημο καταστημα, αλλα δεν παυει να πρεπει να βαλει και αυτο παραγγελειες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, spartakos17 είπε

Εγώ θέλω να κάνω μια απλή ερώτηση, που βρήκε το πλαίσιο τα κομμάτια που στέλνει όταν επίσημος εισαγωγέας που είναι η sony Hellas δεν έχει????

Εγώ πιστεύω ότι απλά εσκεμμένα αργησε να στείλει το απόθεμα που είχε στις 19/11 για τις προπαραγγελίες για διαφημιστικούς λόγους.

Εγώ έχω και δίνω εσείς όχι.... Αυτά!!!!

Δεν μπορώ να καταλάβω το σενάριο σου. Δεν θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη διαφήμιση για το μαγαζί (και δραματικά πιο κερδοφόρο) να είχε ήδη παραδώσει day 1 και να είχε ανοίξει παραγγελίες για την επόμενη φουρνιά; Επίσης, γιατί να αρνείται να δέχεται (προ)παραγγελίες αυτή τη στιγμή αν έπαιξε τέτοια μπάλα;

Υποθέτοντας όμως οτι πρόκειται για κάποιου είδους έξυπνο marketing, αυτό προϋποθέτει οτι οι άνθρωποι του Πλαισίου είναι επαρκώς έξυπνοι για να προβλέψουν οτι τα υπόλοιπα μαγαζιά θα συμπεριφερθούν σαν ερασιτεχνικά μαγαζάκια, οπότε; Μαγκιά τους κι αν το κάνανε έτσι.

Το bottom line είναι οτι αν έχεις παραγγείλει Πλαίσιο έχεις πάρει κονσόλα, κι αν έχεις παραγγείλει απο αλλού έχεις πάρει κάτι άλλο. Όχι;

Επίσης δε νομίζω οτι Sony Center (digtalpassion.gr δηλαδή) έχει την οποιαδήποτε λογιστική σχέση με την Sony Hellas.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kingedward είπε


Σε σελίδα του Facebook ανέφεραν ότι ο Κωτσόβολος είχε παραγγελία από 6000 άτομα για την κονσόλα day one. Μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί κάπου στα 900 άτομα. Και τώρα έχουν έρθει πολύ λιγότερα κομμάτια από αυτό που αναμενόταν στα καταστήματα.

Άρα θέλει υπομονή το όλο πράγμα. Λίγο ο κορωνοϊός, λίγο τα ελάχιστα κομμάτια που έστειλε η Sony στα καταστήματα και η κακή διαχείρηση, λίγο τα courier που είναι βραδύποδα - μην πω μεσαιωνικά, καλλιεργούν ένα κλίμα αβεβαιότητας και πανικού!

Αν την πρώτη μέρα είχαν 6000 παραγγελίες, φαντάσου τι έχει γίνει μέχρι τώρα, 3 μήνες μετά. Χάσανε την μπάλα!
 

Θελω να πιστευω οτι με βαση αυτα που διαβαζω εδω μεσα δεν ισχυουν αυτα τα νουμερα. Απο 17-19/9 πρεπει να εχουν παραλαβει σχεδον ολοι εκτος απο καποιους με digital. Αν υπαρχει καποιος απο αυτες τις ημερομηνιες που περιμενει για disc ας με διορθωσει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Iousif είπε

Θελω να πιστευω οτι με βαση αυτα που διαβαζω εδω μεσα δεν ισχυουν αυτα τα νουμερα. Απο 17-19/9 πρεπει να εχουν παραλαβει σχεδον ολοι εκτος απο καποιους με digital. Αν υπαρχει καποιος απο αυτες τις ημερομηνιες που περιμενει για disc ας με διορθωσει.

εγω φιλε πιστευω οτι τα δινουν βαση πληρωμης,και οχι ημερομηνιας.

πρωτα θα παρουν αυτοι που το εχουν παρει μετρητοις μετα η αντικαταβολες ,και τελευταιοι αυτοι με δοσεις..

υπαρχουν ατομα εδω απο 17-9 που δεν το εχουν παρει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

11 ώρες πριν, spiros1993540 είπε

Ρε παιδια εχει κανενας κανενα νεοτερο απο τα γαμ......να τα public? 19/10 εχω

Παραγγελία με τιμολόγιο standard version 3 Νοεμβρίου με εξόφληση ποσού.

Τηλέφωνο 11 Δεκεμβρίου στα κεντρικά. Επιβεβαιώνουν ότι θα πάρουν τη 2η παρτίδα αυτές τις μέρες και ότι η παραγγελία μου θα εξυπηρετηθεί.

Ρωτάω αν μπορώ να παραλάβω (ως επαγγελματίας) από κατάστημα για να αποφύγω τις καθυστερήσεις των μεταφορικών. Θετική απάντηση. Πρέπει να πάω στο μοναδικό ανοιχτό για επαγγελματίες κατάστημα (Συγγρού) και να το κανονίσω εκεί. Παίρνω τηλέφωνα να αποφύγω τη βόλτα αλλά δεν...

12 Δεκεμβρίου επίσκεψη Public Συγγρού. Κανείς δεν ξέρει τίποτα Επίσημα. Νιώθει τον πόνο μου ένας υπάλληλος και κάνει κάποιες κινήσεις να μάθει ανεπίσημες πληροφορίες. Παίρνει ένα τηλέφωνο και μαθαίνει ότι η παραγγελία μου (standard version 13 Νοεμβρίου με εξόφληση) δεν θα εξυπηρετηθεί από τη 2η παρτίδα!!! 😱 Μου είπε ότι εκείνος παρήγγειλε "με το που άνοιξαν οι προπαραγγελίες" και θα εξυπηρετηθεί από τη 2η παρτίδα.

Προτίμησα το Public επειδή είχα μία δωροεπιταγή 50 ευρώ αλλά πραγματικά μετάνιωσα την ώρα και τη στιγμή. Αυτό όχι τόσο για τη καθυστέρηση για την οποία μπορεί όντως να ευθύνεται ο προμηθευτής αλλά περισσότερο για την έλλειψη πληροφόρησης. Γιατί πρέπει να τρέχω σε υποκατάστημα εν μέσω Covid-19 και να ελπίζω να με λυπηθεί υπάλληλος για να πάρω τη πληροφόρηση που πρέπει για τη παραγγελία ύψους 500 ευρώ που έχω εξοφλήσει εδώ και 1 μήνα;

Μιας και έθιξα το θέμα της ελλιπής πληροφόρησης... Πώς γίνεται η παραγγελία μου να είναι "προς διεκπεραίωση" ενώ το PS5 να βρίσκεται σε κατάσταση "εκτεταμένης αναζήτησης"; Σύμφωνα με το τηλέφωνο στις 11 Δεκεμβρίου, το ότι η παραγγελία μου είναι "προς διεκπεραίωση" είναι σημάδι ότι θα παραλάβω άμεσα.

 

Screenshot 2020-12-13 074818.png

Επεξ/σία από katsikoula
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, katsikoula είπε

 

Παραγγελία με τιμολόγιο standard version 3 Νοεμβρίου με εξόφληση ποσού.

Τηλέφωνο 11 Δεκεμβρίου στα κεντρικά. Επιβεβαιώνουν ότι θα πάρουν τη 2η παρτίδα αυτές τις μέρες και ότι η παραγγελία μου θα εξυπηρετηθεί.

Ρωτάω αν μπορώ να παραλάβω (ως επαγγελματίας) από κατάστημα για να αποφύγω τις καθυστερήσεις των μεταφορικών. Θετική απάντηση. Πρέπει να πάω στο μοναδικό ανοιχτό για επαγγελματίες κατάστημα (Συγγρού) και να το κανονίσω εκεί. Παίρνω τηλέφωνα να αποφύγω τη βόλτα αλλά δεν...

12 Δεκεμβρίου επίσκεψη Public Συγγρού. Κανείς δεν ξέρει τίποτα Επίσημα. Νιώθει τον πόνο μου ένας υπάλληλος και κάνει κάποιες κινήσεις να μάθει ανεπίσημες πληροφορίες. Παίρνει ένα τηλέφωνο και μαθαίνει ότι η παραγγελία μου (standard version 13 Νοεμβρίου με εξόφληση) δεν θα εξυπηρετηθεί από τη 2η παρτίδα!!! 😱 Μου είπε ότι εκείνος παρήγγειλε "με το που άνοιξαν οι προπαραγγελίες" και θα εξυπηρετηθεί από τη 2η παρτίδα.

Προτίμησα το Public επειδή είχα μία δωροεπιταγή 50 ευρώ αλλά πραγματικά μετάνιωσα την ώρα και τη στιγμή. Αυτό όχι τόσο για τη καθυστέρηση για την οποία μπορεί όντως να ευθύνεται ο προμηθευτής αλλά περισσότερο για την έλλειψη πληροφόρησης. Γιατί πρέπει να τρέχω σε υποκατάστημα εν μέσω Covid-19 και να ελπίζω να με λυπηθεί υπάλληλος για να πάρω τη πληροφόρηση που πρέπει για τη παραγγελία ύψους 500 ευρώ που έχω εξοφλήσει εδώ και 1 μήνα;

Μιας και έθιξα το θέμα της ελλιπής πληροφόρησης... Πώς γίνεται η παραγγελία μου να είναι "προς διεκπεραίωση" ενώ το PS5 να βρίσκεται σε κατάσταση "εκτεταμένης αναζήτησης"; Σύμφωνα με το τηλέφωνο στις 11 Δεκεμβρίου, το ότι η παραγγελία μου είναι "προς διεκπεραίωση" είναι σημάδι ότι θα παραλάβω άμεσα.

 

Screenshot 2020-12-13 074818.png

 

αα έτσι είναι σ όλους...

διεκπεραίωση - αναζήτηση

και πράγματι από το σπίτι που δουλεύουν τα τηλεφωνικά δεν ξέρουν ούτε πως είναι τα ps5

4 τηλέφωνα της τελευταίες μέρες και έχω ότι "είναι στο δρόμο αλλά δεν ξέρω το truck number"

μέχρι "τώρα έχουν εκτελεστεί οι παραγγελίες 23 Σεπτέμβρη, σε κάποια επόμενη παραλαβή.."

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...