Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, spiros1993540 είπε

Ρε παιδιά αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ότι πόσο μεγάλες διαφορές σε παραγγελίες μπορεί να έχουν τα public από το πλαίσιο που ο ένας έχει καλύψει μέχρι και 19/11 παραγγελίες και ο άλλος ούτε μέχρι 23/9?

Πολυ μεγαλες. Οταν αφήνεις τις παραγγελιες ανοιχτες ενω ο αμεσος ανταγωνιστης σου τις κλεινει, παίρνεις τεραστιο ογκο πανω σου. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ctsag είπε

Πολυ μεγαλες. Οταν αφήνεις τις παραγγελιες ανοιχτες ενω ο αμεσος ανταγωνιστης σου τις κλεινει, παίρνεις τεραστιο ογκο πανω σου. 

Τι να πώ.Κρίμα για τη ταλαιπωρία που περνάμε όλοι μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, papsa είπε

σκέψου αν στις ΗΠΑ ειχαν προπαραγγελίες ανοικτές μέχρι 12/9

θα εφταναν τα 10 εκκατ κομμάτια που λέει η sony, μόνο για εκεί?

 

Εντωμεταξύ κάτι άλλο που παρατήρησα.'Ενα παιδί ανέβασε screenshot πιό πίσω στο νήμα από εξέλιξη παραγγελίας από public.Κάτω λοιπόν από την εκτεταμένη αναζήτηση που μας λέει του λέει εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης 17/12 με 29/12 και το παιδί έκανε παραγγελία κάποια στιγμή μέσα στο Δεκέμβρη που άνοιξε για λίγα λεπτά παραγγελίες το public.Εμένα από 19/10 δεν μου αναφέρει τίποτα για εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης στην εξέλιξη παραγγελίας.Εκτός και αν είναι πρόβλημα του συστήματος.

Επεξ/σία από spiros1993540
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια δεν θα ερθουν αλλα φετος μου ειπαν καποια ατομα στα μεγαλα καταστηματα που τους ξερω καλα οτι καλο μαρτιο!! ιανουαριο ισως παρουν καποιοι του σεπτεμβριου αλλα και παλι δυσκολα!!τωρα στα τηλεφωνα εγω καταλαβα ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει για να μας καθησυχασει γιατι ολο απο μερα σε μερα λενε και τπτ δεν γινεται 15 του μηνα λεγανε το 2ρο κυμα και μετα εμαθα απο καταστηματα οτι τα εχουν στειλει ηδη και ειμαι απο το σεπτεμβριο...μεγαλη κοροιδια δεν ξανακανω προπαραγγελεια ποτε σε τπτ...αλλωστε σχεδον ολα τα βρισκεις day 1 και το ps5 που ετυχε να εχει ζητηση  δεν το παιρνεις ουτε με προπαραγγελεια...απατη!

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, spiros1993540 είπε

Εντωμεταξύ κάτι άλλο που παρατήρησα.'Ενα παιδί ανέβασε screenshot πιό πίσω στο νήμα από εξέλιξη παραγγελίας από public.Κάτω λοιπόν από την εκτεταμένη αναζήτηση που μας λέει του λέει εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης 17/12 με 29/12 και το παιδί έκανε παραγγελία κάποια στιγμή μέσα στο Δεκέμβρη που άνοιξε για λίγα λεπτά παραγγελίες το public.Εμένα από 19/10 δεν μου αναφέρει τίποτα για εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης στην εξέλιξη παραγγελίας.Εκτός και αν είναι πρόβλημα του συστήματος.

Ρώτησα ακριβώς αυτό την κοπέλα στην εξυπηρέτηση χθές και μου είπε οτι λογικά θα είναι κάποιο πρόβλημα του συστήματος... 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Eykleidis είπε

Ρώτησα ακριβώς αυτό την κοπέλα στην εξυπηρέτηση χθές και μου είπε οτι λογικά θα είναι κάποιο πρόβλημα του συστήματος... 

Μάλιστα κατάλαβα

Επεξ/σία από spiros1993540
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα δεν με θέλει με τίποτα, συνωμοτεί το σύμπαν εναντίον μου. Έχω παραγγελία (χειριστήριο και συνδρομή) από το πλαίσιο, έγινε την 30/11 παραδόθηκε την 2/12 στα ΕΛΤΑ κουριερ και μέχρι σήμερα δεν έχει βγει από τα ΕΛΤΑ ο κωδικός για να προωθηθεί το πακέτο. Τουλάχιστον έτσι μου είπαν σήμερα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, toni31 είπε

Εμένα δεν με θέλει με τίποτα, συνωμοτεί το σύμπαν εναντίον μου. Έχω παραγγελία (χειριστήριο και συνδρομή) από το πλαίσιο, έγινε την 30/11 παραδόθηκε την 2/12 στα ΕΛΤΑ κουριερ και μέχρι σήμερα δεν έχει βγει από τα ΕΛΤΑ ο κωδικός για να προωθηθεί το πακέτο. Τουλάχιστον έτσι μου είπαν σήμερα.  

Αν δεν πας να το πάρεις εσύ θα το φορτώνουν και θα το ξεφορτώνουν!Ότι έκαναν στον άλλο δηλαδή!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Rattlehead είπε

Αν δεν πας να το πάρεις εσύ θα το φορτώνουν και θα το ξεφορτώνουν!Ότι έκαναν στον άλλο δηλαδή!

Μακάρι να μπορούσα, δεν έχει φύγει από Αθήνα και είμαι 800χλμ μακριά

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει πάρει κανείς σήμερα τον κουτσωβολο τηλέφωνο? Εγώ πια βαρέθηκα, χθες που μου απάντησαν πάλι ότι δεν έχουν ενημέρωση τους είπα οταν υποσχοσασταν ότι θα έχουμε τη κονσόλα πριν τα Χριστούγεννα και τσεποσατε τα λεφτά είχατε ενημέρωση. Μετάνιωσα της είπα της μαγκουφας που δεν παρήγγειλα από άλλη αλυσίδα για να το έχω τώρα και εμπιστεύτηκα εσάς τους απατεώνες. Και μου απαντάει, ζητάμε συγνώμη για την δυσάρεστη εμπειρία, ελπίζουμε να σας εξυπηρετήσουμε στο μέλλον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Έχει πάρει κανείς σήμερα τον κουτσωβολο τηλέφωνο? Εγώ πια βαρέθηκα, χθες που μου απάντησαν πάλι ότι δεν έχουν ενημέρωση τους είπα οταν υποσχοσασταν ότι θα έχουμε τη κονσόλα πριν τα Χριστούγεννα και τσεποσατε τα λεφτά είχατε ενημέρωση. Μετάνιωσα της είπα της μαγκουφας που δεν παρήγγειλα από άλλη αλυσίδα για να το έχω τώρα και εμπιστεύτηκα εσάς τους απατεώνες. Και μου απαντάει, ζητάμε συγνώμη για την δυσάρεστη εμπειρία, ελπίζουμε να σας εξυπηρετήσουμε στο μέλλον. 

Το ιδια λενε σε ολους,ειτε παρεις τηλεφωνο και σταθεις τυχερος και το σηκωσουν,ειτε στο live chat...Κασέτα...."Δεν εχουμε αποθεμα,και η εταιρεια δεν μας εχει ενημερωσει για ανεφοδιασμο"....

Επεξ/σία από nikaki71
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή είδα ότι δεν θα πάρουν αλλες κονσόλες φέτος. Δλδ ούτε ε τα μικρότερα μαγαζιά που δεν έχουν πάρει ακόμα όπως λένε τουλάχιστον δεν θα πάρουν; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους! Πλαίσιο 26/11 εδώ. Έχω βαρεθεί να παίρνω τηλέφωνα και να ακούω το άθλιο τραγουδάκι τους.

Έχει κάποιος νεότερα;

 

Υ.Γ. Κάποιος πιο πάνω είπε ότι απλά μπαίνει στο νήμα από εθισμό. Ακριβώς το ίδιο συναίσθημα έχω και εγώ. PTSD θα μας δημιουργήσει το PS5, ζούσαμε και χωρίς αυτό ρε γμτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, toni31 είπε

Εμένα δεν με θέλει με τίποτα, συνωμοτεί το σύμπαν εναντίον μου. Έχω παραγγελία (χειριστήριο και συνδρομή) από το πλαίσιο, έγινε την 30/11 παραδόθηκε την 2/12 στα ΕΛΤΑ κουριερ και μέχρι σήμερα δεν έχει βγει από τα ΕΛΤΑ ο κωδικός για να προωθηθεί το πακέτο. Τουλάχιστον έτσι μου είπαν σήμερα.  

Επειδή ξέρω από φίλο που πήρε από πλαίσιο, άλλο προιόν, ίδια ημερομηνία, ενώ από πλαίσιο στο site δείχνει ότι έφυγε με Elta courier (και μάλιστα με Tr. No. ) τελικά το έστειλαν με Speedex. Πάρε ένα τηλ. να ρωτήσεις στο πλαίσιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...