Προς το περιεχόμενο

Γιατι η ACS κολλάει μονο χαρτάκια;


aris1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 195
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ένα μεγάλο Μπραβο στον KOSTASGP που έκανε καταγγελια εγγραφή! Έτσι πρέπει.

ακομα καλύτερο: κάποιος που ξέρει το πρόβλημα στην περιοχή του, να τη στήσει με κάμερα κι να το βγάλουνε σε YouTube και να το κάνουμε viral όλοι εμεισ. Τότε μόνο οι μαμά εταιρίες θα ασχοληθούν να βάλουν χέρι στα τοπικά μαγαζιά.

Ιστορία: με ποσοστό 90% η γενική ταχυδρομική στο Χαλάνδρι άφηνε χαρτάκι σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει περίπτωση να μην ακουστεί κουδούνι.

α) εταιρεία με πολύ κόσμο να ακούει το κουδούνι πάντα αλλά εντελώς τυχαια το κουδούνισμα της γενικης ταχυδρομικής πάντα χάνεται (ενώ με άλλους δεν έχουμε θέμα)

β) σπίτι που πάντα έχει κόσμο λόγω βρεφών τα τελευταία χρόνια καθως πληθαίνουμε σε δοσεισ και σκύλο που κάνει σαματά στο κουδούνι.

και όμως υπήρξε εξαίρεση: μετά από σχεδόν 10χρονια αρνητικων εμπειρίων μαζί τους, εν μέσω κορονοϊού αυτή τη βδομάδα μου χτύπησαν το κουδούνι και έλαβα δέμα. Ελληνικό παράδοξο. Κάποιο λάθος θα έκαναν.

Επισησ αντιλαμβανομαι την υπολειτουργία αυτή την εποχή, και η αλήθεια είναι πέρασα από ACS πέρυσι να τους ξεχεσω που τελικά δέμα από εξωτερικό το έστειλαν πίσω και είδα τον χαμό και τους λυπήθηκα. Είχαν ένα στρατό από δυσαρεστημένους στην ουρα να τους κράζουν.

ουσιαστικα το σύστημα τους είχε καταγράψει οτι είχαμε πάρει SMS στο κινητό για να παραλάβουμε αλλά τέτοιο μήνυμα δεν μας ήρθε ποτέ. Το σύστημα είναι κεντρικό της ACS.

Δεν μου έκανε καρδιά να τους φωνάξω για κάτι που έχει να κάνει με τεχνικό θέμα (integration με τον SMS πάροχο) και έφυγα λέγοντας τους καλή τύχη. Θα έτρωγαν βρισίδι από τους επόμενους στην ουρα.

τι να πω.

πρεπει να φτιάξει αλλά αν δε βγει στη δημοσιότητα δεν πρόκειται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/11/2020 στις 12:32 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε

Μου ηρθε πακετο απο Γενικη Ταχυδρομικη και το εφερε ταξιτζης .

Πηρε τηλ να κατεβω κατω στο δρομο

κι εμενα το ιδιο προχτες!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, papoys1 είπε

Το ότι χτυπάνε το κουδούνι Βασίλη είναι αυτονόητο. Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που να μην χτυπάει κουδούνι άλλο τι λένε κάποιοι να διώξουν τη δική τους ευθύνη ήρθε και δεν χτύπησε. Έχει τίποτε προηγούμενα να μην σου χτυπήσει;;;; Άλλο αν εσύ είσαι στο pc παίζοντας με τα ακουστικά στο αυτί ή έχεις βάλει το Ρέμο τέρμα την ένταση και δεν  το άκουσες. Δε σου φταίει ο ντελιβεράς.

Κοίτα να δεις φίλε σε όλες τις δουλειές υπάρχουν απαράδεκτοι (δε θέλω να χρησιμοποιήσω τη δική σου λέξη) υπάλληλοι. Δεν αρχίζουμε να  ρίχνουμε αναθέματα κατά όλων , ούτε μπορούμε να τους φερόμαστε λες και δεν άνθρωποι όπως όλοι μας με προτερήματα και με ελαττώματα . Τέτοιες συμπεριφορές να ξέρεις τον κακό τον κάνουν χειρότερο και τον καλό τον κάνουν να αναρωτιέται μήπως είναι λάθος που είναι καλός;;;;

Υπάρχει και πάρα υπάρχει και μάλιστα πολλοί, όπως έγραψα πριν, ΕΛΤΑ, Γενική ταχυδρομική και ACS αφήνουν κάποιες φορές χαρτακια και δεν χτυπάνε, κάποιοι δεν χτυπάνε καθόλου και αφήνουν χαρτάκι ότι πέρασαν και δεν μας βρήκαν, η περίπτωση να μην ακούσαμε το κουδούνι δεν παίζει καθώς είναι πολύ δυνατό. Το ίδιο λένε και άλλοι. 

Δεν θυμάμαι με ποια εταιρεία συνεργάζεται ο ΟΤΕ για την αποστολή εξοπλισμών και routers για το internet, κάθε φορά που είναι να έρθουν βλέπουμε χαρτάκι ότι πέρασαν και δεν μας βρήκαν. 

Επεξ/σία από Βασίλης_29
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, infini είπε

Θα έπρεπε οι εταιρίες courier να δίνουν τη δυνατότητα στον αποστολέα και τον παραλήπτη να γίνεται παραλαβή από το κατάστημα με μικρότερο κόστος αποστολής.

Αυτό ή να έχουμε επιλογή να διαλέγουμε μεταφορική.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, dchatz είπε

Τα τελευταία 2 χρόνια δεν έχω πάρει πακέτο από τα ΕΛΤΑ σπίτι ποτέ.

Πάντα έκανα αγορές από ebay/aliexpress σε φάση 2 πακέτα το μήνα. Από το 2003 που πρωτοέμαθα το ebay μέχρι και πριν 2-3 χρόνια πήγαινα ταχυδρομείο 2-3 φορές το χρόνο. Όλα τα άλλα σπίτι, ότι μέγεθος και να ήταν.

Τα τελευταία 2 χρόνια ποτέ πια σπίτι, δε ξέρω γιατί, άσε που το τρακιγκ λέει "ειδοποίηση" την οποία παίρνω μία εβδομάδα μετά αλλα με τη σωστή ημερομηνία (1 εβδομάδα πίσω). Τρέχω ταχυδρομείο με ουρές μαζί με τις συντάξεις και αυτούς που θέλουν να πληρώσουν το φόρο και τη ΔΕΗ. 

(άσε που είχα ένα ταχυδρομείο παλιά που πάντα σε 5 λεπτά είχα φύγει. Τα τελευταία 3 χρόνια μας συγχώνευσαν με ένα κεντρικότερο που γίνεται κάθε φορά της Πόπης)

Το ίδιο θέμα με τα υποκαταστηματα των ΕΛΤΑ έχουμε και εμείς, καταργήθηκε ΕΛΤΑ 200 μέτρα δίπλα μου και ένα άλλο πιο μακριά με αποτέλεσμα να τρέχουμε στου διαόλου την μάνα όταν είναι να πάμε να παραλάβουμε κατι, και μιλάμε για κέντρο Αθήνας...... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το να έρθει, να χτυπήσει ο κούριερ και να μην απαντήσω, είναι λογικότατο και δε συζητάμε αυτό. Άλλο είναι το παράλογο και το ανέντιμο. Να αφήνει χαρτάκι χωρίς να χτυπάει. Θα πω ένα παράδειγμα του καλοκαιριού.

Θα παραλάμβανα ένα δέμα του αδερφού μου ο οποίος έλειπε. Με έχει ειδοποιήσει από το πρωί ότι μάλλον θα το έφερναν διότι του έλεγε "χρέωση σε διανομένα" (ή κάτι τέτοιο). Με παίρνει ο αδερφός μου τηλέφωνο κάποια στιγμή μου λέει "έλα, με πήρε τηλέφωνο ο διανομέας, λέει δε βρήκε ταμπελάκι με το όνομα κάτω και να πάω να το πάρω εγώ". Τρελαίνομαι εγώ. κατεβαίνω κάτω στην είσοδο, ειλικρινά απορρημένος, μήπως όντως ρε παιδί μου, περνάνε τίποτα κωλόπαιδα το βράδυ και βγάζουν τα ταμπελάκια από τα κουδούνια. Μια χαρά εκεί το όνομα. Λέω "στείλε μου το τηλέφωνο του διανομένα που σε κάλεσε". Τον καλώ "Συγγνώμη, έχετε ένα δέμα για την τάδε οδό, τάδε όνομα, περάσατε πριν λίγο και δε βρήκατε όνομα στο κουδούνι; Εγώ πάντως κατέβηκα στην είσοδο και το βλέπω μια χαρά". "Και τί θέλετε να κάνω;" (όχι βέβαια με ειρωνικό ύφος, μην παρεξηγηθεί). Του λέω "Είναι εύκολο να ξαναπεράσετε κάποια στιγμή; Εδώ θα είμαι, χτυπήστε παρακαλώ το κουδούνι αυτή τη φορά".

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την τακτική, να έρθει με γεμάτο φορτηγάκι και να επιλέξει να μη χτυπήσει καν το κουδούνι.

Το οτι έχουν φόρτο οι εταιρείες δε μου λέει τίποτα. Φόρτος = έσοδα, άρα ρυθμίζεις ανάλογα το προσωπικό σου για να προσφέρεις παρόμοιο επίπεδο εξυπηρέτησης. End of story

Υ.Γ.: Να καταγράψω βέβαια οτι έχω παραλάβει τελευταία με Γενική και από Πλαίσιο 3-4 πακέτα συνολικά, όλα μια χαρά

Επεξ/σία από Abudi
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eπειδή έχω κάνει και κουρριερ 3 μήνες στην speedex...Υπάρχει πίεση να βγούν τα στοπ-στάσεις.Αλλιώς δουλεύεις σε πολλές περιπτώσεις χωρίς να πληρώνεσαι.Απλό παράδειγμα.Έβγαζα στο 8ωρο 70-80 παραδώσεις με ελάχιστα χαρτάκια που όντως δεν τους έβρισκα.Ο προιστάμενος ήθελε 110-120 στοπ σε μια περιοχή απο Αχιλλέως μέχρι κράτητος και απο συγγρού μέχρι Ευξείνου πόντου δηλαδή όλη τη νέα σμύρνη.Αν δεν τα παρέδιδα όλα στο 8ωρο δούλευα 10-11 ώρες χωρίς να πληρώνομαι υπερωρίες.Μας έδινε 4 λεπτά απο στάση σε στάση με την παράδωση μέσα.Κάποιοι-πολλοί  συνάδλφοι επιλέγουν για μην δουλέψουν τζάμπα παραπάνω να κολλάνε χαρτάκι να γλιτώνουν χρόνο στις μισές περιπτώσεις.Όχι πως είναι σωστό αλλά απλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Επεξ/σία από TsoliasGR
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγώ ειχα αρνητική εμπειρια με την ACS δεν μου χτυπήσαν ποτε το κουδούνι, βάλανε χαρτάκι οτι δεν με βρήκαν και έφυγαν. Και αυτό το γράφω γιατι η θυροτηλεόραση που έχουμε στην πολ/κια κρατάει ιστορικό στο κάθε διαμέρισμα και όταν κάποιος χτυπάει το κουδούνι κάτω τραβάει και φωτογραφία μεσω της κάμερας.

Από εκει και περα.. Έστειλα εγράφη καταγγελία - παράπονο στο email της εταιρίας. Και μου απάντησαν οτι λυπόμαστε και άλλα τέτοια μπλα-μπλα και οτι ενας εκπρόσωπος τους θα επικοινωνήσει μαζί μου για περαιτέρω. Δεν με πήρε πότε κανένας. Μέτα στο κατάστημα που πήγα έφαγα την απίστευτη ταλαιπωρία με 2 άτομα μέσα και ουρά από 20 άτομα από έξω.. Λυπάμαι που το λεω αλλα ειναι άθλια εταιρία!.(και δεν το λεω μονο εγω, το λενε και χιλιάδες αρνητικές αξιολογήσεις στο google maps)  Κανένας σεβασμός στον πελάτη!. Οταν ακούω ACS μου ανάβουν τα λαμπάκια!. Μακριά!

Επεξ/σία από Petros Electron
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε

Eπειδή έχω κάνει και κουρριερ 3 μήνες στην speedex...Υπάρχει πίεση να βγούν τα στοπ-στάσεις.Αλλιώς δουλεύεις σε πολλές περιπτώσεις χωρίς να πληρώνεσαι.Απλό παράδειγμα.Έβγαζα στο 8ωρο 70-80 παραδώσεις με ελάχιστα χαρτάκια που όντως δεν τους έβρισκα.Ο προιστάμενος ήθελε 110-120 στοπ σε μια περιοχή απο Αχιλλέως μέχρι κράτητος και απο συγγρού μέχρι Ευξείνου πόντου δηλαδή όλη τη νέα σμύρνη.Αν δεν τα παρέδιδα όλα στο 8ωρο δούλευα 10-11 ώρες χωρίς να πληρώνομαι υπερωρίες.Μας έδινε 4 λεπτά απο στάση σε στάση με την παράδωση μέσα.Κάποιοι-πολλοί  συνάδλφοι επιλέγουν για μην δουλέψουν τζάμπα παραπάνω να κολλάνε χαρτάκι να γλιτώνουν χρόνο στις μισές περιπτώσεις.Όχι πως είναι σωστό αλλά απλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Κύριε προϊστάμε, τον κακό σου τον καιρό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, TsoliasGR είπε

Eπειδή έχω κάνει και κουρριερ 3 μήνες στην speedex...Υπάρχει πίεση να βγούν τα στοπ-στάσεις.Αλλιώς δουλεύεις σε πολλές περιπτώσεις χωρίς να πληρώνεσαι.Απλό παράδειγμα.Έβγαζα στο 8ωρο 70-80 παραδώσεις με ελάχιστα χαρτάκια που όντως δεν τους έβρισκα.Ο προιστάμενος ήθελε 110-120 στοπ σε μια περιοχή απο Αχιλλέως μέχρι κράτητος και απο συγγρού μέχρι Ευξείνου πόντου δηλαδή όλη τη νέα σμύρνη.Αν δεν τα παρέδιδα όλα στο 8ωρο δούλευα 10-11 ώρες χωρίς να πληρώνομαι υπερωρίες.Κάποιοι-πολλοί  συνάδλφοι επιλέγουν για μην δουλέψουν τζάμπα παραπάνω να κολλάνε χαρτάκι να γλιτώνουν χρόνο στις μισές περιπτώσεις.Όχι πως είναι σωστό αλλά απλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Ευχαριστούμε που καταθέτεις την εμπειρία σου!. Δεν τα βάζω με τους οδηγούς.Η πολίτικη αυτόν των εταιριών πιθανον θα ειναι το ξεζούμισμα των διανομέων με υπερβολικές απαιτήσεις!. Αντι να πάρουν επιπλέον κόσμο, που τόσος κόσμος ειναι άνεργος και ψάχνει για δουλειά. Κοιτάνε με τα μισά άτομα να καλύψουν ολη την δουλειά. Και φυσικά εκτείθονται!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε

Eπειδή έχω κάνει και κουρριερ 3 μήνες στην speedex...Υπάρχει πίεση να βγούν τα στοπ-στάσεις.Αλλιώς δουλεύεις σε πολλές περιπτώσεις χωρίς να πληρώνεσαι.Απλό παράδειγμα.Έβγαζα στο 8ωρο 70-80 παραδώσεις με ελάχιστα χαρτάκια που όντως δεν τους έβρισκα.Ο προιστάμενος ήθελε 110-120 στοπ σε μια περιοχή απο Αχιλλέως μέχρι κράτητος και απο συγγρού μέχρι Ευξείνου πόντου δηλαδή όλη τη νέα σμύρνη.Αν δεν τα παρέδιδα όλα στο 8ωρο δούλευα 10-11 ώρες χωρίς να πληρώνομαι υπερωρίες.Μας έδινε 4 λεπτά απο στάση σε στάση με την παράδωση μέσα.Κάποιοι-πολλοί  συνάδλφοι επιλέγουν για μην δουλέψουν τζάμπα παραπάνω να κολλάνε χαρτάκι να γλιτώνουν χρόνο στις μισές περιπτώσεις.Όχι πως είναι σωστό αλλά απλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Και φανταζομαι τα παρατησες γιατι ηταν αθλιες οι συνθηκες !!! Λογικο !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε

Eπειδή έχω κάνει και κουρριερ 3 μήνες στην speedex...Υπάρχει πίεση να βγούν τα στοπ-στάσεις.Αλλιώς δουλεύεις σε πολλές περιπτώσεις χωρίς να πληρώνεσαι.Απλό παράδειγμα.Έβγαζα στο 8ωρο 70-80 παραδώσεις με ελάχιστα χαρτάκια που όντως δεν τους έβρισκα.Ο προιστάμενος ήθελε 110-120 στοπ σε μια περιοχή απο Αχιλλέως μέχρι κράτητος και απο συγγρού μέχρι Ευξείνου πόντου δηλαδή όλη τη νέα σμύρνη.Αν δεν τα παρέδιδα όλα στο 8ωρο δούλευα 10-11 ώρες χωρίς να πληρώνομαι υπερωρίες.Μας έδινε 4 λεπτά απο στάση σε στάση με την παράδωση μέσα.Κάποιοι-πολλοί  συνάδλφοι επιλέγουν για μην δουλέψουν τζάμπα παραπάνω να κολλάνε χαρτάκι να γλιτώνουν χρόνο στις μισές περιπτώσεις.Όχι πως είναι σωστό αλλά απλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Πολύ ενδιαφέρουσα η εμπειρία σου.

Ξεφτίλες προϊστάμενοι/αφεντικά..... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Πολύ ενδιαφέρουσα η εμπειρία σου.

Ξεφτίλες προϊστάμενοι/αφεντικά..... 

Ειναι δεδομενο οτι το 90% της ευθυνης για την ανοργανωσια κ το μπαχαλο των κουριερ , το φερει ο υπευθυνος του εκαστοτε κατ/τος..Κ ειδικα οταν το καταστημα κουριερ ειναι franchise..κ προισταμενος-υπευθυνος-ιδιοκτητης ειναι ο καθε ασχετος που μεχρι προτινος- κ κυριολεκτω γιατι υπαρχει τρανταχτό παραδειγμα στην Τριπολη- ηταν γεωργός!..Κ αλοιμονο δεν εχω τιποτα με τους γεωργούς κ τα συναφή επαγγέλματα, αλλα ρε φίλε τραβα μαθε πρωτα πως μπορει να λειτουργησεις την επιχειρηση σου ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ κ ΣΩΣΤΑ κ μετα ασχολησου..

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...