Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 29/1/2021 στις 1:42 ΜΜ, giogio είπε

Το Πακετο εκτελωνιστηκε αφου βγηκε ο Αριθμος εορι και τη Δευτερα θα παραλαβω,Με ενημερωσαν Ηδη με mail

Μολις Σημερα Παρελαβα ολα καλα με το Δεμα!!  Καλες παραλαβες σε οσους αναμενουν και Υπομονη!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

17 λεπτά πριν, viki1971 είπε

Τα δέματα από royal mail χωρίς tracking number καθυστερούν πολύ. Για παραγγελία βιβλίων στο amazon uk στις 25/11 παρέλαβα από ΕΛΤΑ στις 29/1 

Δηλαδή το δικό μου που ξεκίνησε 4/12, απο amazon.de λες να έχει ελπίδα; Χαμένο το έχω κατά νου, όπως και αυτοί βέβαια, αλλά λέω μήπως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, CloudTemper είπε

Δηλαδή το δικό μου που ξεκίνησε 4/12, απο amazon.de λες να έχει ελπίδα; Χαμένο το έχω κατά νου, όπως και αυτοί βέβαια, αλλά λέω μήπως.

Το ερωτημα παραμενει΄΄ Κανουμε Refund ή τον σταυρο μας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, viki1971 είπε

Τα δέματα από royal mail χωρίς tracking number καθυστερούν πολύ. Για παραγγελία βιβλίων στο amazon uk στις 25/11 παρέλαβα από ΕΛΤΑ στις 29/1 

Ούτε από Κινα ερχόταν. Απαράδεκτοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, Lshow είπε

Το ερωτημα παραμενει΄΄ Κανουμε Refund ή τον σταυρο μας;

refund to be safe κ αν παραλαβεις τους ξαναπληρωνεις

αν κ με untracked δεματα σε τετοια συγκυρια το θελει κωλος τους το δαγκωμα

Επεξ/σία από Neural_handshake
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος να ενημερώσει ποιος ειναι ο μεσος χρόνος για παραδώσεις με express shipping απο amazon.de ?

Επίσης εντός ΕΕ χωρίς tracking με dispatch 11-1 και ακόμα τπτ ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Lshow είπε

Το ερωτημα παραμενει΄΄ Κανουμε Refund ή τον σταυρο μας;

Έχω κάνει refund αρκετό καιρό τώρα, εντάξει αναμενόταν για 22/12, πόσο να τους περιμένω. Ας βαζανε τρακινγκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειδα σημερα στο status της παραγγελιας το εξης μυνημα:

"The package is delayed due to a Brexit related disruption. We are adjusting delivery plans as quickly as possible."

Μιλησα σημερα με την UPS για να καταλαβω τι συμβαινει. Μου εξηγησαν οτι επειδη η μεταφορα γινεται οδικως και στα συνορα με την Γαλλια εξακολουθει να υπαρχει τεραστιο προβλημα, τα δεματα περνανε το 1/10 απο αυτα που περνουσαν πριν το Brexit. Αυτο σε συνδιασμο με τις αυξημενες παραγγελιες και την πανδημια εχει ως αποτελεσμα τις καθυστερησεις που διαβαζουμε για αποστολες απο Αγγλια.

Οι ιδιοι στην UPS λενε οτι εχουν ενημερωσει το Amazon προκειμενου να ενημερωσει αντιστοιχα και τους πελατες του οτι η διαφορα πλεον μεταξυ standard (οδικως) & expedite (αεροπορικως) shipping δεν ειναι οπως παλιοτερα.

Απο οτι αντιλαμβανομαι το Amazon εχει γραψει στα υποδηματα του την UPS και λοιπες εταιρειες και αντ' αυτου, ενω στην παραγγελια που κανουμε μας δινει περιπου το "παλιο" estimated delivery date, τελικα οδηγουμαστε σε αναβολες επι αναβολων που διαβαζουμε και απο παιδια παραπανω.

Συνεπως για παραγγελιες απο Αγγλια και αν δεν θελετε να αποφυγετε μεγαλες καθυστερησεις (+μηνας) καλυτερα μερικα παραπανω χρηματα και expedite. Φυσικα αν δεν βιαζεστε κατι..υπομονη.

Τωρα το κατα ποσον ολο το παραπανω εχει επηρρεασει και για ποιον λογο και τις αποστολες απο Amazon Γερμανιας, Ιταλιας, Γαλλιας, Ισπανιας κλπ δεν το γνωριζω, αλλα κρινοντας απο αυτα που γραφουν μερικοι χρηστες παραπανω, σιγουρα σε καποιον βαθμο.

Σε καθε περιπτωση και αφου μεταβαλουν συνεχεια το delivery date σε tracked packages, ζητατε refunds τουλαχιστον των ταχυδρομικων, μπας και κουνηθουν λιγο παραπανω και αρχισουν να φορτωνουν αεροπλανα αντι για φορτηγα...

Επεξ/σία από Crus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Crus είπε

Ειδα σημερα στο status της παραγγελιας το εξης μυνημα:

"The package is delayed due to a Brexit related disruption. We are adjusting delivery plans as quickly as possible."

Μιλησα σημερα με την UPS για να καταλαβω τι συμβαινει. Μου εξηγησαν οτι επειδη η μεταφορα γινεται οδικως και στα συνορα με την Γαλλια εξακολουθει να υπαρχει τεραστιο προβλημα, τα δεματα περνανε το 1/10 απο αυτα που περνουσαν πριν το Brexit. Αυτο σε συνδιασμο με τις αυξημενες παραγγελιες και την πανδημια εχει ως αποτελεσμα τις καθυστερησεις που διαβαζουμε για αποστολες απο Αγγλια.

Οι ιδιοι στην UPS λενε οτι εχουν ενημερωσει το Amazon προκειμενου να ενημερωσει αντιστοιχα και τους πελατες του οτι η διαφορα πλεον μεταξυ standard (οδικως) & expedite (αεροπορικως) shipping δεν ειναι οπως παλιοτερα.

Απο οτι αντιλαμβανομαι το Amazon εχει γραψει στα υποδηματα του την UPS και λοιπες εταιρειες και αντ' αυτου, ενω στην παραγγελια που κανουμε μας δινει περιπου το "παλιο" estimated delivery date, τελικα οδηγουμαστε σε αναβολες επι αναβολων που διαβαζουμε και απο παιδια παραπανω.

Συνεπως για παραγγελιες απο Αγγλια και αν δεν θελετε να αποφυγετε μεγαλες καθυστερησεις (+μηνας) καλυτερα μερικα παραπανω χρηματα και expedite. Φυσικα αν δεν βιαζεστε κατι..υπομονη.

Τωρα το κατα ποσον ολο το παραπανω εχει επηρρεασει και για ποιον λογο και τις αποστολες απο Amazon Γερμανιας, Ιταλιας, Γαλλιας, Ισπανιας κλπ δεν το γνωριζω, αλλα κρινοντας απο αυτα που γραφουν μερικοι χρηστες παραπανω, σιγουρα σε καποιον βαθμο.

Σε καθε περιπτωση και αφου μεταβαλουν συνεχεια το delivery date σε tracked packages, ζητατε refunds τουλαχιστον των ταχυδρομικων, μπας και κουνηθουν λιγο παραπανω και αρχισουν να φορτωνουν αεροπλανα αντι για φορτηγα...

Ευχαριστούμε για την λεπτομερή ενημέρωση.

Είχαμε την καραμέλα της δικαιολογίας του Covid τώρα έχουμε και την καραμέλα του Brexit.

Να επισημάνω ότι οι καθυστερήσεις που συζητούνται αφορούν και πακέτα ΠΡΙΝ το Brexit όπως επίσης και από άλλα Warehouse εκτός UK.

Απλά το Amazon αποφάσισε να γίνει πιο τσιπικο και από το τελευταίο Κινέζικο μικρομάγαζο. Όλα τα άλλα είναι για να λέμε. Επέλεξαν την πιο πιο πιο φθηνή λύση (πιθανά bulge shipping οπότε γι αυτό και οι τεράστιες καθυστερήσεις) για να εκμηδενησει το δικό τους κόστος και να βγάλει επιπλέον κέρδος από τα μεταφορικά που εξακολουθούμε να πληρώνουμε σε κανονική τιμή.

 

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα αγοράσει δύο σκληρούς από το amazon.de την  black Friday, οι οποίοι δεν ήρθαν ποτέ. Ζήτησα refund και μου το έκαναν. Παράλληλα όμως ζήτησα να μου δώσουν την δυνατότητα να ξαναπαραγγειλω τους ίδιους σκληρούς όταν θα ήταν διαθέσιμοι, αλλά να τ τους πάρω στην τιμή που είχα πάρει και τους άλλους.

Όντως μετά από ενάμιση μήνα παράγγειλα τους δύο σκληρούς και όταν τους παρέλαβα το amazon μου επέστρεψε τόσο τη διαφορά από την τιμή της πρώτης παραγγελίας όσο και τα έξοδα αποστολής και για τις δύο παραγγελίες.

Μάλιστα τη δεύτερη παραγγελία την έκανα με expedited shipping.

 

Οπότε νομίζω ότι η καλύτερη κίνηση για όποιον δεν παρέλαβε είναι να κάνει μια επικοινωνία με το amazon και να προχωρήσει σε νέα παραγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω για παραγγελια απο amazon uk που εφυγε 30/12 κ αφου παρηλθε η δευτερη προθεσμια παραλαβης ,μπηκα "μιλησα" με το bot το οποιο με πηγε σε refund χωρις πολλα πολλα, τα χρηματα μπηκαν στον λογαριασμο μου

δεν ξερω αν θα παραλαβω τελικα με αυτα που ακουω κ διαβαζω, χθες εμαθα απο γνωστο οτι παρελαβε παραγγελια απο amazon uk του οκτωβριου, 4 μηνες καθυστερηση δλδ

οκ καταλαβαινω οτι υπαρχουν πολλες δυσκολιες λογω covid ,γιορτων ,bf ,brexit ,πλημμυρας στα courier ,ταχυδρομεια κλπ ,τα ηξερε η επρεπε να ηξερε κ το amazon ,untracked δεματα ρε αθεοφοβοι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Ευχαριστούμε για την λεπτομερή ενημέρωση.

Είχαμε την καραμέλα της δικαιολογίας του Covid τώρα έχουμε και την καραμέλα του Brexit.

Να επισημάνω ότι οι καθυστερήσεις που συζητούνται αφορούν και πακέτα ΠΡΙΝ το Brexit όπως επίσης και από άλλα Warehouse εκτός UK.

Απλά το Amazon αποφάσισε να γίνει πιο τσιπικο και από το τελευταίο Κινέζικο μικρομάγαζο. Όλα τα άλλα είναι για να λέμε. Επέλεξαν την πιο πιο πιο φθηνή λύση (πιθανά bulge shipping οπότε γι αυτό και οι τεράστιες καθυστερήσεις) για να εκμηδενησει το δικό τους κόστος και να βγάλει επιπλέον κέρδος από τα μεταφορικά που εξακολουθούμε να πληρώνουμε σε κανονική τιμή.

 

Μαζι σου για το Amazon και τις τσιπιες του, για αυτο και προτρεπω σε οποιον του καθυστερουν το delivery να τους ταραζει στα refund των ταχυδρομικων και γενικα να μην τους αφηνει σε χλωρο κλαρι.

Ομως το Brexit δεν ειναι καραμελα, ειναι πραγματικοτητα. Οι ουρες στα συνορα που εφταναν χιλιομετρα μπορουσες να τις δεις παντου. Προφανως η κατασταση βελτιωθηκε αλλα το σημερα δεν εχει καμια σχεση με τον Νοεμβριο του 20.

Οπως και η πανδημια που εχει στειλει πολυ κοσμο στο σπιτι με συνεπεια τις αυξημενες παραγγελιες (που αυξηθηκαν ακομα περισσοτερο στο Black Friday) εχουν κλαταρει τα παντα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Crus είπε

Μαζι σου για το Amazon και τις τσιπιες του, για αυτο και προτρεπω σε οποιον του καθυστερουν το delivery να τους ταραζει στα refund των ταχυδρομικων και γενικα να μην τους αφηνει σε χλωρο κλαρι.

Ομως το Brexit δεν ειναι καραμελα, ειναι πραγματικοτητα. Οι ουρες στα συνορα που εφταναν χιλιομετρα μπορουσες να τις δεις παντου. Προφανως η κατασταση βελτιωθηκε αλλα το σημερα δεν εχει καμια σχεση με τον Νοεμβριο του 20.

Οπως και η πανδημια που εχει στειλει πολυ κοσμο στο σπιτι με συνεπεια τις αυξημενες παραγγελιες (που αυξηθηκαν ακομα περισσοτερο στο Black Friday) εχουν κλαταρει τα παντα.

 

να στελνουν με tracking ,να ξερεις οτι εχεις κατι σε κινηση κ το σημαντικοτερο να μην μπορει να κλαπει απο οποιοδηποτε κομματι της αλυσιδας μεταφορας

τωρα ειμαστε ολοι με τον φοβο οτι εχουν χαθει η κλαπει κ το amazon πληρωνει την τσιπια του με refunds κ χαμενα εμπορευματα η εμπορευματα που παραλαμβανονται κ ο αγοραστης κανει τον κινεζο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρήγγειλα από amazon.es 28/1 κινητό και διαβάζοντας εδώ όλα αυτά περί καθυστερήσεων ανησύχησα λίγο,ευτυχώς σήμερα μου ήρθε email πως αναχώρησε από Ρώμη και θα είναι εδώ 5/2 με UPS Standard  με tracking. Μήπως σιγά σιγά ομαλοποιείται η κατάσταση ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...