Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere) v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Σκεψου να αγορασει καποιος καρτα χωρις να γνωριζει τι εχει γινει να παει να την δηλωσει και ξαφνικα να μεινει χωρις καρτα και θα εχει χασει και τα λεφτα του.

Ειχα αγορασει μια φορα μια 2070 απλη που η αποδειξη απο το Amazon ηταν μηδενικη και μεχρι να την δηλωσω στην EVGA με ειχαν ζωσει τα φιδια.

οκ αυτό μπορεί να συμβεί στο οτιδήποτε, οπότε τι συζητάμε; εδώ σπίτια αγοράζουν και τρέχουν μετά...όποιος ενδιαφέρεται ψάχνει. Η εταιρεία σου δίνει το εργαλείο για να επαληθεύσεις το προϊoν

Επεξ/σία από morehp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Ειχα αγορασει μια φορα μια 2070 απλη που η αποδειξη απο το Amazon ηταν μηδενικη και μεχρι να την δηλωσω στην EVGA με ειχαν ζωσει τα φιδια.

Λογικά ήταν από αντικατάσταση, γι αυτό και η μηδενική απόδειξη.

Επεξ/σία από vdanasto
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εγώ δεν έχω καταλάβει σωστά η στην EVGA δεν το εχουν διευκρίνησει σωστά.

Λένε πως αν αγοράσεις επέκταση εγγύησης για πχ μια κάρτα σε περίπτωση που την πουλήσεις η επέκταση δεν ακολουθεί τον νέο κάτοχο.

Κανονικά δεν θα έπρεπε η εγγύηση και η επέκταση να ακολουθεί το προϊόν;

Εγώ παράδειγμα μπορεί να μην κρατάω κάτι πάνω από δύο τρία χρόνια που είναι η εγγύηση αλλά να κάνω επέκταση έτσι ώστε όταν το πουλήσω να το δώσω με εγγύηση άρα σε καλύτερη τιμή. Συν ότι και ο αγοραστής θα προτιμήσει αυτό που αγοράζει να έχει υπόλοιπο εγγύησης από το να μην έχει καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε guys έχω αναμονή κάρτα προσπαθώ να έρθω σε επικοινωνία μέσω email για να δω εάν μπορώ να πάρω άλλη κάρτα όταν έρθει η σειρά μου και ούτε καν στέλνετε το mail.......wtf.εννιειτε έχω κάνει σύνδεση κτλ κτλ.υπαρχει κάτι κάπου που μπορεί να μου διαφεύγει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Η εγώ δεν έχω καταλάβει σωστά η στην EVGA δεν το εχουν διευκρίνησει σωστά.

Λένε πως αν αγοράσεις επέκταση εγγύησης για πχ μια κάρτα σε περίπτωση που την πουλήσεις η επέκταση δεν ακολουθεί τον νέο κάτοχο.

Κανονικά δεν θα έπρεπε η εγγύηση και η επέκταση να ακολουθεί το προϊόν;

Μια χαρά το διευκρινίζουν:

Αναφορά σε κείμενο

Optional Programs

EVGA offers optional programs to Original Purchasers with a valid proof of purchase from an Authorized Reseller including the EVGA Advanced RMA Program. Please note that if an EVGA Advanced RMA (EAR) is purchased on a Product, it will not transfer to a second owner.

Επίσης ανάλογα το προϊόν,ούτε η κανονική εγγύηση περνάει σε νέο κάτοχο.Παράδειγμα τα τροφοδοτικά, που απο 10y εγγύηση πέφτουν αυτόματα στα 3y.

Βέβαια 100 η αλεπού, 101 το αλεπουδάκι.Account για κάθε κομμάτι hw,αλλάζεις τα στοιχεία και τα δίνεις πακέτο στον νέο ιδιοκτήτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Tenshi είπε

Μια χαρά το διευκρινίζουν:

Επίσης ανάλογα το προϊόν,ούτε η κανονική εγγύηση περνάει σε νέο κάτοχο.Παράδειγμα τα τροφοδοτικά, που απο 10y εγγύηση πέφτουν αυτόματα στα 3y.

Βέβαια 100 η αλεπού, 101 το αλεπουδάκι.Account για κάθε κομμάτι hw,αλλάζεις τα στοιχεία και τα δίνεις πακέτο στον νέο ιδιοκτήτη.

Δεν ειναι λαθος ολο αυτο;

Μια αλλη λυση κραταει ο νεος κατοχος το κινητο σου και σε περιπτωση βλαβης του κανεις εξυπηρετηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, LLLEFTERIS είπε

Δεν ειναι λαθος ολο αυτο;

Μια αλλη λυση κραταει ο νεος κατοχος το κινητο σου και σε περιπτωση βλαβης του κανεις εξυπηρετηση.

Θα έλεγα πως είναι λιγότερο ανήθικο απο αυτό που κάνει η EVGA,γιατί όπως είπες και εσύ,η εγγύηση θα έπρεπε λογικά να ακολουθεί το προϊόν και όχι το άτομο.Αν όπου άτομο=account,τότε δικό τους πρόβλημα,δέν θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα edit του προφίλ.

Επίσης η "εξυπηρέτηση" δέν είναι λύση.Οι υποχρεώσεις σου τελειώνουν με την πώληση του προϊόντος στην τιμή και την κατάσταση που αναφέρεις.Φέυ,φαντάσου να εμφανιστούν μετά απο 7~8 χρόνια άτομα και να ζητήσουν να μεσολαβήσεις,ενώ έχεις δεκάδες ή και εκατοντάδες πωλήσεις.

Κάποτε θα σου έλεγα ναί χωρίς δεύτερη σκέψη,μαζί σου...Πλέον (κ-α-τ-η-γ-ο-ρ-η-μ-α-τ-ι-κ-ά) όχι και αυτό γιατί κάθε μέρα χάνω λίγο παραπάνω την πίστη μου στον κόσμο.Ο χρόνος μου είναι πολύτιμος και δυστυχώς, το αντιλαμβάνομαι στο κατώφλι της 4ης δεκαετίας μου.Οι υπόλοιποι,απλά θέλουν να κάνουν την δουλειά τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Η εγώ δεν έχω καταλάβει σωστά η στην EVGA δεν το εχουν διευκρίνησει σωστά.

Λένε πως αν αγοράσεις επέκταση εγγύησης για πχ μια κάρτα σε περίπτωση που την πουλήσεις η επέκταση δεν ακολουθεί τον νέο κάτοχο.

Κανονικά δεν θα έπρεπε η εγγύηση και η επέκταση να ακολουθεί το προϊόν;

Εγώ παράδειγμα μπορεί να μην κρατάω κάτι πάνω από δύο τρία χρόνια που είναι η εγγύηση αλλά να κάνω επέκταση έτσι ώστε όταν το πουλήσω να το δώσω με εγγύηση άρα σε καλύτερη τιμή. Συν ότι και ο αγοραστής θα προτιμήσει αυτό που αγοράζει να έχει υπόλοιπο εγγύησης από το να μην έχει καθόλου.

ο νομος υπαγορευει (τοσο εθνικο δικαιο οσο και ευρωπαικη οδηγια ή κανονισμος) οτι το service ακολουθει τον αγοραστη (μαλιστα τον πρωτο,οριζεται ρητα οτι προιοντα μεταχειρισμενα δεν καλυτπονται απο καμια εγγυηση ακομη και αν δεν εχει ληξει πχ η 2 ετια) παρολα αυτα μερικα καταστηματα και κατασκευαστες σε εξυπηρετουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, 3DJIN είπε

ο νομος υπαγορευει (τοσο εθνικο δικαιο οσο και ευρωπαικη οδηγια ή κανονισμος) οτι το service ακολουθει τον αγοραστη (μαλιστα τον πρωτο,οριζεται ρητα οτι προιοντα μεταχειρισμενα δεν καλυτπονται απο καμια εγγυηση ακομη και αν δεν εχει ληξει πχ η 2 ετια) παρολα αυτα μερικα καταστηματα και κατασκευαστες σε εξυπηρετουν.

Και σωστά κάνουν γιατί είναι λάθος όλο αυτό, εδώ γυναίκα παίρνεις και την χωρίζεις τις συσκευές θα παντρευτείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Tenshi είπε

Μια χαρά το διευκρινίζουν:

Αναφορά σε κείμενο

Optional Programs

EVGA offers optional programs to Original Purchasers with a valid proof of purchase from an Authorized Reseller including the EVGA Advanced RMA Program. Please note that if an EVGA Advanced RMA (EAR) is purchased on a Product, it will not transfer to a second owner.

Αναφέρεται στο advanced rma και όχι στην επέκταση εγγύησης. Δε ξέρω βέβαια αν είναι το ίδιο πράγμα αυτά τα δύο.

Edit. Bρηκα αυτό ψάχνοντας στο Google:

Is extended warranty transferable EVGA?
 
This warranty is transferable as the warranty belongs to the product. ...
Επεξ/σία από xartemporas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περνάει μια χαρα η εγγύηση και το προϊόν απλά δεν έχει μάλλον την επιλογή advanced rma που πληρώνεις την νέα κάρτα, στέλνουν την νέα, γυρίζεις πίσω τη χαλασμενη, σου επιστρέφονται τα χρήματα. 

Με την 1070 απλά την αφαίρεσα από το λογαριασμό μου και την πρόσθεσε ο νέος κάτοχος έπειτα άνετα και απλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/11/2021 στις 6:20 ΜΜ, LLLEFTERIS είπε

Δεν ειναι λαθος ολο αυτο;

Μια αλλη λυση κραταει ο νεος κατοχος το κινητο σου και σε περιπτωση βλαβης του κανεις εξυπηρετηση.

λογω μαιν βαρανε στο ψαχνο . τους παρακαλανε οι μαινερ κ μετα οι γκειμερ. θα κρατησει καλα το φαγοποτι, κανα δυο χρονια τουλαχιστον στις hi end. 

αλλα στις μικρες κατηγοριες το μαινιγκ θα βελτιωσει τα πραγματα.

θα δινουν  καλα ενσωματωμενα γραφικα  για να μην διαμαρτυρονται οι μικροτεροι

 

θα τα παιρνουν απο τους λεφτα υπαρχουν τους μαινερ κ τους εξτριμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...