Προς το περιεχόμενο

Βελτιώσεις - Μετατροπές - Αναβαθμισεις - Πατέντες όλα εδώ!


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ξερω αν ειναι σωστο να βαλω link προς αγγελια. Αν δεν ειναι ειτε το σβηνω ειτε το σβηνει καποιος mod

https://www.car.gr/parts/view/315821981-forge-motorsport-intercooler-gia-mini-cooper-s-jcw-r56-r55-r57-r58-r59

αξιζει να μπει στο αμαξι μου για να εχω καλυτερη αποδοση;

Γενικως. Το N12 θελει κατι παραπανω για να εχει αυτη την ωραια σπιρταδα που του λειπει και καιγομαι να του την δωσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 542
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, Doped είπε

Δεν ξερω αν ειναι σωστο να βαλω link προς αγγελια. Αν δεν ειναι ειτε το σβηνω ειτε το σβηνει καποιος mod

https://www.car.gr/parts/view/315821981-forge-motorsport-intercooler-gia-mini-cooper-s-jcw-r56-r55-r57-r58-r59

αξιζει να μπει στο αμαξι μου για να εχω καλυτερη αποδοση;

Γενικως. Το N12 θελει κατι παραπανω για να εχει αυτη την ωραια σπιρταδα που του λειπει και καιγομαι να του την δωσω.

Δε νομιζω οτι εχει νοημα μεγαλυτερο ιντερκουλερ χωρις να εχει προηγηθει ΦΠΕ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, paylidis είπε

Φιλτρο

Προγραμμα

Εξατμιση

Ok!

Φιλτρο = https://www.aliexpress.com/item/32796212686.html?spm=0.search0306.0.0.2fbe912fqneajh&algo_pvid=187130bd-91d9-4abe-b3a2-57dd78bb292a&algo_exp_id=187130bd-91d9-4abe-b3a2-57dd78bb292a-2

Προγραμμα = γιατι? Εννοω ο Ν12 ειναι που ειναι ζημιαρης, δεν θα τον πιεσω με το προγραμμα?

Εξατμιση = δεκτο και μαζι σου αλλα δεν θελω να ακουγομαι 4 στενα πιο κατω (aka καγουρια για εμενα).

Στην καλυτερη να του βαλω του r56S...

https://www.car.gr/parts/view/317234083-mini-cooper-s-r56-minispeed

https://www.car.gr/parts/view/315925024-john-cooper-works-eksatmisi

που παει πακετακι με αλλαγη προφυλακτηρα:

https://www.car.gr/parts/view/33038534-profylaktiras-pisw-mini-cooper-s-r56

https://www.car.gr/parts/view/35719637-profylaktiras-pisw-mini-cooper-s-r56

 

Αυτα εχουν κανενα νοημα?

https://www.avcweber.gr/Product/276/TCS382C/Page/100/Coolant-hoses-kit/Model/457/BMW-MINI-Mini-R56-Cooper-S-/el/

Επεξ/σία από Doped
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

Για αυτο εξαρχης ειναι οτι ειναι κακη ιδεα να το σκαλισεις...

xaxa ωραια αλλα δεν θελω να το σκαλισω. Απλα να το βοηθησω λιγακι στο να γινει πιο ανεκτικο πριν καταληξει στον καδο και παρει την θεση του ενας Ν18

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το intercooler μονο του δε θα σου δωσει τιποτα.

Και με ΦΠΕ παλι υπο προυποθεσεις θα σου δωσει.Και αυτο που δινει ειναι διαρκεια-σταθεροτητα στις επιδοσεις.Δε δινει ιππους.

Ισα ισα αν θες σπιρταδα το μεγαλυτερο intercooler θα το κανει χειροτερα,αφου θα εχει μεγαλυτερο turbo lag.

Η δουλεια του ειναι να ψυχει τον αερα.Εαν μετα απο ΦΠΕ δεν επαρκει το intercooler, ο αερας φτανει ζεστος στο κινητηρα και χανεις ιππους.

Αυτο συνηθως συμβαινει σε επαναλαμβανομενα πατηματα η σε ιδιαιτερες συνθηκες ζεστης,η προφανως σε πιστα.

Ο πιο απλος τροπος να δεις εαν επαρκει η οχι το ηδη υπαρχων ,βαζεις ενα logging προγραμμα στο κινητο με obd,βλεπεις θερμοκρασια αερα εισαγωγης στην αρχη,κανεις 5-10 ανοιγματα και βλεπεις εαν εχει ανεβει και κατα ποσο.

18 λεπτά πριν, Doped είπε

Οχι.Νοημα εχουν παλι σε πειραγμενο μοτερ που θα εχει μεγαλυτερη αναγκη σε ψυξη οποτε και τα μαμα κολλαρα θα τρωνε μεγαλυτερο ζορι.

Γενικα αν θες να φας λεφτα σε βαρελι διχως πατο,παρε οτι θες.Απλα εξαρχης να ξερεις οτι ειναι πεταμενα λεφτα.Ειδικα σε μοτερ που ειναι αναξιοπιστο.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Dantε είπε

θα εχει μεγαλυτερο turbo lag.

O N12 δεν εχει turbo.

Αρα λετε να το παω απευθειας για Ν18?

Το μονο θεμα μετα ειναι οτι το αμαξι δεν ξερω κατα ποσο θα εχει θεμα με ΚΤΕΟ, αδειες κλπ παρολο που ιεναι ιδιος κυβισμος, εταιρια κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Doped είπε

O N12 δεν εχει turbo.

Αρα λετε να το παω απευθειας για Ν18?

Το μονο θεμα μετα ειναι οτι το αμαξι δεν ξερω κατα ποσο θα εχει θεμα με ΚΤΕΟ, αδειες κλπ παρολο που ιεναι ιδιος κυβισμος, εταιρια κλπ.

Ε τι να το κανεις το intercooler σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο τοτε?

Αν αλλαξεις μοτερ ,νομιζω μπορεις να δηλωσεις τον καινουργιο αριθμο κινητηρα και να εισαι οκ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Doped είπε

O N12 δεν εχει turbo.

Αρα λετε να το παω απευθειας για Ν18?

Το μονο θεμα μετα ειναι οτι το αμαξι δεν ξερω κατα ποσο θα εχει θεμα με ΚΤΕΟ, αδειες κλπ παρολο που ιεναι ιδιος κυβισμος, εταιρια κλπ.

αυτο που λεει ο δαντε, αν δεν εχει turbo τι το θες το ιντερκουλερ;

4 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ε τι να το κανεις το intercooler σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο τοτε?

Αν αλλαξεις μοτερ ,νομιζω μπορεις να δηλωσεις τον καινουργιο αριθμο κινητηρα και να εισαι οκ.

αν αλλαξεις μοτερ για να το δηλωσεις πρεπει να εβγαινε με αυτο το μοτερ το αμαξι απο τη μανα του (για να εχει εγκριση τύπου)..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

πρεπει να εβγαινε με αυτο το μοτερ το αμαξι απο τη μανα του

εβγαινε. Στα χαρτια και τα δυο αμαξια ειναι Mini Cooper R56 αλλα απο το 2011-13 τα R56 τα ελεγαν LCI γιατι ειχαν καποιες αναβαθμισεις.

Επεξ/σία από Doped
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Doped είπε

εβγαινε. Στα χαρτια και τα δυο αμαξια ειναι Mini Cooper R56 αλλα απο το 2011-13 τα R56 τα ελεγαν LCI γιατι ειχαν καποιες αναβαθμισεις.

προτου κανεις οτιδήποτε καλο θα ήταν να μιλήσεις με εναν εξειδικειμενο μηχανολογο καθως το LCI ΙΣΩΣ πιανεται για άλλο μοντέλο (σιγουρα εχει άλλο euroclass και δε ξερω αν επηρρεαζει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

προτου κανεις οτιδήποτε καλο θα ήταν να μιλήσεις με εναν εξειδικειμενο μηχανολογο καθως το LCI ΙΣΩΣ πιανεται για άλλο μοντέλο (σιγουρα εχει άλλο euroclass και δε ξερω αν επηρρεαζει)

ο μηχανικος μου ειχε πει δεν εχει καμια διαφορα.

2010 is the year when MINI began to be "LCI".
I do not remember the month of production in which this change was made.
If your 2010 is "pre LCI" there is not differences with your 2007.
If your 2010 is LCI, there is some minimal cosmetic and functional differences (bumper, location of lights, audio sound, etc.)

https://www.northamericanmotoring.com/forums/r56-hatch-talk-2007/305171-difference-between-2007-and-2010-r56.html

 

και απ οσο καταλαβαινω τα πριν απο το 2010 ηταν τα προχειρα μοντελα τους και το 12-13 βγαλανε μοντελα της προκοπης που μετα αλλαξαν εντελως και πηγανε σε μοτερ BMW.

 

Ενας ευκολος τροπος για να καταλαβεις αν ειναι LCI ειναι απο την κονσολα που την εκαναν μαυρη:

4733574768_a6639e5d06_o.png

Επεξ/σία από Doped
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Doped η αλλαγή μηχανής (ή αυτοκινήτου) είναι ο μόνος τρόπος. Μην κάτσεις να σκαλίσεις ατμοσφαιρικό κινητήρα και πόσο μάλλον προβληματικό απ'ότι ακούω. Όπως τα λένε και τα παιδιά δηλαδή. Ο μηχανικός θα σου βγάλει τα απαραίτητα πιστοποιητικά συν το τιμολόγιο και ένας διεκπεραιωτής θα κάνει τις απαραίτητες διαδικασίες στο υπουργείο για να είσαι νόμιμος.

Η γραφειοκρατία είναι το εύκολο, το δύσκολο είναι η μεταμόσχευση αλλά και πάλι η δικιά σου περίπτωση είναι από τις πιο εύκολες για έναν καλό μηχανικό και έναν καλό ηλεκτρολόγο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...