Προς το περιεχόμενο

Βελτιώσεις - Μετατροπές - Αναβαθμισεις - Πατέντες όλα εδώ!


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δε παίζει να το καταφέρεις αυτο χωρίς να αλλάξεις Αμαξι… βαρέλι δίχως πάτο είναι τα μοτέρ του R56 όπως ήταν κ τα αντίστοιχης εποχής Ν43 της bmw, μόνο ζημιές….

η καλύτερη λύση να πας σε κάτι άλλο (πχ bmw F που ανέφερες στο άλλο νήμα)

O N18 δεν εχει βγαλει τιποτα (τοσο κουλο). Σκεφτηκα να παρω αλλον εναν για το N12 να γινει N18 αλλα μετα θα εχω θεμα με ΚΤΕΟ κλπ.

Αλλα ο Ν12 με εχει σκισει.

Επεξ/σία από Doped
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 542
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, Doped είπε

O N18 δεν εχει βγαλει τιποτα (τοσο κουλο). Σκεφτηκα να παρω αλλον εναν για το N12 να γινει N18 αλλα μετα θα εχω θεμα με ΚΤΕΟ κλπ.

Αλλα ο Ν12 με εχει σκισει.

Αλλαγή κινητήρα; Ρωτάω γιατί είναι κάτι που γυρίζει στο μυαλό μου καιρό τώρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, atrigane είπε

Αλλαγή κινητήρα; Ρωτάω γιατί είναι κάτι που γυρίζει στο μυαλό μου καιρό τώρα

Ναι.

Θες νεα πλεξουδα, ECU, εναν Ν18 και προφανως καποιον να το κανει.

Γυρω στα 3Κ δουλεια

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ερωτηση: Αξιζουν τα φιλτρα ελευθερης ροης? Cold air intakes.

 

Ειδα πολλες επιλογες για το R56 αλλα δεν ξερω αν τα 400 ευρω αξιζουν για το K&N.

Διαβασα οτι μπορει να μου δωσουν εως 4HP και καλυτερη καταναλωση. Κατα ποσο ισχυει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Doped είπε

Ερωτηση: Αξιζουν τα φιλτρα ελευθερης ροης? Cold air intakes.

 

Ειδα πολλες επιλογες για το R56 αλλα δεν ξερω αν τα 400 ευρω αξιζουν για το K&N.

Διαβασα οτι μπορει να μου δωσουν εως 4HP και καλυτερη καταναλωση. Κατα ποσο ισχυει?

Διαφορα στη δυναμη μονο απο την εισαγωγη δεν νομιζω οτι θα καταλαβεις. Κατι θα κερδισεις με προγραμμα αλλα νομιζω ειναι αμελητεο στον δρομο

Η μεγαλυτερα διαφορα θα ειναι στον ηχο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, imr είπε

Διαφορα στη δυναμη μονο απο την εισαγωγη δεν νομιζω οτι θα καταλαβεις. Κατι θα κερδισεις με προγραμμα αλλα νομιζω ειναι αμελητεο στον δρομο

Η μεγαλυτερα διαφορα θα ειναι στον ηχο

Δεν με χαλαει να ακουγεται λιγο παραπανω.

Επισης μπαρα (strat bar) αν βαλω στην καμποινα του κινητηρα θα βελπτιωσει κατι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Doped είπε

Δεν με χαλαει να ακουγεται λιγο παραπανω.

Επισης μπαρα (strat bar) αν βαλω στην καμποινα του κινητηρα θα βελπτιωσει κατι?

Σύμφωνα με τον Τατούρη τσάμπα λεφτά , αν θες για τον ήχο βάλε , αν θες για βελτίωση άστο όπως είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιο φίλτρο ελευθερας ρε παιδιά έχει 400€;

σκεφτομαι κ εγώ να βγάλω τον πνιχτη και να βάλω ένα ελεύθερα αλλά γύρω στα 70-80 το έχω βρει…

τωρα σε θέμα ιπποδύναμης αν δίνει 1 άλογο το φίλτρο ζήτημα είναι…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σύμφωνα με τον Τατούρη τσάμπα λεφτά , αν θες για τον ήχο βάλε , αν θες για βελτίωση άστο όπως είναι

 

13 λεπτά πριν, Doped είπε

Δεν με χαλαει να ακουγεται λιγο παραπανω.

Επισης μπαρα (strat bar) αν βαλω στην καμποινα του κινητηρα θα βελπτιωσει κατι?

 

Ηχο κατι θα κερδισεις, τωρα αν αξιζει για τα λεφτα ειναι αλλο θεμα

 

Μπαρα μην βαλεις, χειρτερο θα το κανεις το αυτοκινητο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

Ποιο φίλτρο ελευθερας ρε παιδιά έχει 400€;

σκεφτομαι κ εγώ να βγάλω τον πνιχτη και να βάλω ένα ελεύθερα αλλά γύρω στα 70-80 το έχω βρει…

τωρα σε θέμα ιπποδύναμης αν δίνει 1 άλογο το φίλτρο ζήτημα είναι…

Δεν λέει για ελεύθερο φίλτρο στο κουτί απο ότι κατάλαβα , κάτι σε στυλ χοάνη - σκούπα εννοεί

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, imr είπε

Μπαρα μην βαλεις, χειρτερο θα το κανεις το αυτοκινητο.

Γιατι? Σκεφτομουν οτι με ελαχιστο χαμηλωμα (για να σταματησω να νιωθω το αμαξι να κανει σαν ζελε οταν παιρνω αποτομα στροφη) θα ηταν πιο σωστο. Δεν ειμαι ειδικος, γι αυτο ρωταω ομως.

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν λέει για ελεύθερο φίλτρο στο κουτί απο ότι κατάλαβα , κάτι σε στυλ χοάνη - σκούπα εννοεί

Ναι απ οσο καταλαβα τετοιο ειναι.

6 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ποιο φίλτρο ελευθερας ρε παιδιά έχει 400€;

https://www.antallaktikaonline.gr/kn-filters/2735794?gshp=1&gclid=CjwKCAiA1aiMBhAUEiwACw25MSarCYejn_g7ZMqfQNpLnPt02FkJ2CSFle8-kpGJ06Mr8wFVf4Vs0hoC2G8QAvD_BwE

αυτο ξερω οτι ταιριαζει.

επισης τα φρενα μου τριζουν σαν τρελα και μου εχουν σπασει τα νευρα. Φανταζομαι οτι φταινε τα τακακια αλλα επειδη ειναι και του 2007 οι δισκοι, λεω να τους αλλαξω και αυτους.

Κοιταξα για Brembo δισκους (σετ)  αλλα φανταζομαι θα θελω και αναλογες δαγκανες. Σωστα?

Αλλα εχει σημασια ποιο μοντελο θα παρω?

https://www.bremboparts.com/europe/en/catalogue/mini-mini-r56-cooper-s/000033054-1

https://www.autodoc.gr/brembo/7013374?gshp=1&gclid=CjwKCAiA1aiMBhAUEiwACw25MWwMtY7t3g0qobeMK_bnglokx6IjkBjHv_uXXcOWpDVnNgM5KofWoxoCdZIQAvD_BwE

Οι διαστασεις των original: 259 x 10 mm

https://www.mecatechnic.com/en-GB/rear-brake-disk-bremtech-259-x-10-mm-for-mini-r55-r56-r57_MH28107.htm

Επεξ/σία από Doped
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Doped είπε

Δεν θα δείς διαφορά εκτός απο τον ήχο πάντως, αν θες να βάλεις κάτι έστω για το χάζι πάντως , να προτιμήσεις κάτι που να έχει κάποια προαστασία γύρω απο την χοάνη για να μην ρουφάει ζεστό αέρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν λέει για ελεύθερο φίλτρο στο κουτί απο ότι κατάλαβα , κάτι σε στυλ χοάνη - σκούπα εννοεί

Ααααα τώρα κατάλαβα. Κ πάλι δε θεωρω ότι θα αλλάξει κάτι…

4 λεπτά πριν, Doped είπε

Κοιταξα για Brembo δισκους (σετ)  αλλα φανταζομαι θα θελω και αναλογες δαγκανες. Σωστα?

Μόνο textar στο bmw group. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν θα δείς διαφορά εκτός απο τον ήχο πάντως, αν θες να βάλεις κάτι έστω για το χάζι πάντως , να προτιμήσεις κάτι που να έχει κάποια προαστασία γύρω απο την χοάνη για να μην ρουφάει ζεστό αέρα

Αυτο ηταν ενα αλλο μου ερωτημα: αυτο λεει cold air intake. Κατω απο το σασι που στο καλο βρισκει τον κρυο αερα?

https://www.northamericanmotoring.com/forums/r56-hatch-talk-2007/295609-cold-air-intake.html

Εδω διαβασα οτι διαβασα για το φιλτρο:
Τωρα αν λενε nothing major τα 4HP παω πασο.

Αναφορά σε κείμενο

There is also the K&N Typhoon system: Its a little louder / feedback then the closed box system. Estimated Horsepower Gain: 4.1 HP @ 5300 RPM from K&N. People have reported slight / marginal gain in gas mileage, but nothing major. : 692005TTK

 

4 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μόνο textar στο bmw group. 

θα το κοιταξω. Υπαρχει καποιος λογος?

https://www.antallaktikaonline.gr/textar/10503210?gshp=1&gclid=CjwKCAiA1aiMBhAUEiwACw25MULhnVgbAoSD5mCn-nmRjNzWUlU5KFpj84nlw7pPdFFnqvsw1xV80xoCZm4QAvD_BwE

Επεξ/σία από Doped
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Doped είπε

Γιατι? Σκεφτομουν οτι με ελαχιστο χαμηλωμα (για να σταματησω να νιωθω το αμαξι να κανει σαν ζελε οταν παιρνω αποτομα στροφη) θα ηταν πιο σωστο. Δεν ειμαι ειδικος, γι αυτο ρωταω ομως.

Ναι απ οσο καταλαβα τετοιο ειναι.

https://www.antallaktikaonline.gr/kn-filters/2735794?gshp=1&gclid=CjwKCAiA1aiMBhAUEiwACw25MSarCYejn_g7ZMqfQNpLnPt02FkJ2CSFle8-kpGJ06Mr8wFVf4Vs0hoC2G8QAvD_BwE

αυτο ξερω οτι ταιριαζει.

επισης τα φρενα μου τριζουν σαν τρελα και μου εχουν σπασει τα νευρα. Φανταζομαι οτι φταινε τα τακακια αλλα επειδη ειναι και του 2007 οι δισκοι, λεω να τους αλλαξω και αυτους.

Κοιταξα για Brembo δισκους (σετ)  αλλα φανταζομαι θα θελω και αναλογες δαγκανες. Σωστα?

Αλλα εχει σημασια ποιο μοντελο θα παρω?

https://www.bremboparts.com/europe/en/catalogue/mini-mini-r56-cooper-s/000033054-1

https://www.autodoc.gr/brembo/7013374?gshp=1&gclid=CjwKCAiA1aiMBhAUEiwACw25MWwMtY7t3g0qobeMK_bnglokx6IjkBjHv_uXXcOWpDVnNgM5KofWoxoCdZIQAvD_BwE

Οι διαστασεις των original: 259 x 10 mm

https://www.mecatechnic.com/en-GB/rear-brake-disk-bremtech-259-x-10-mm-for-mini-r55-r56-r57_MH28107.htm

 

Για να δεις διαφορα στην συμπεριφορα πρωτα απο ολα κοιτας για ενα καλο σετ αμορτισερ.

Η μπαρα θα σου προσφερει λιγο ακαμψια, και θα καταλαβεις διαφορα μονο στο οριο (και στις λακουβες). 

Σε συγχρονα αυτοκινητα που εχουν πολυ καλη ακαμψια ισως και να μην προσφερει απολυτως τιποτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...