Προς το περιεχόμενο

Βελτιώσεις - Μετατροπές - Αναβαθμισεις - Πατέντες όλα εδώ!


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, atrigane είπε

και έναν καλό ηλεκτρολόγο

ναι να μην ξεχναμε οτι ο νεος κινητηρας θελει και νεα πλεξουδα.

Περα απο αυτα ξερω οτι τα υπολοιπα ειναι ιδια.

https://www.northamericanmotoring.com/forums/r56-hatch-talk-2007/336439-n16-engine-swap-with-n18.html

Επεξ/σία από Doped
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 542
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Doped είπε

ναι να μην ξεχναμε οτι ο νεος κινητηρας θελει και νεα πλεξουδα.

Περα απο αυτα ξερω οτι τα υπολοιπα ειναι ιδια.

https://www.northamericanmotoring.com/forums/r56-hatch-talk-2007/336439-n16-engine-swap-with-n18.html

Εμ στην πλεξούδα είναι όλη η ιστορία.. Θα χρειαστείς και καινούριο καντράν; Δεν ξέρω ΥΓ. είδα τις εικόνες, όχι.

Επεξ/σία από atrigane
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, atrigane είπε

Εμ στην πλεξούδα είναι όλη η ιστορία.. Θα χρειαστείς και καινούριο καντράν; Δεν ξέρω ΥΓ. είδα τις εικόνες, όχι.

γενικα ειναι αστειο οτι κρατησαν τα ιδια αλλα αλλαζαν συνεχεια περιμετρικα πραγματα

Ερωτηση: πως μπορω να βρω αν κανει ο Β48 στο αμαξι μου που ιεναι απο την επομενη γενια του Mini?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Doped είπε

γενικα ειναι αστειο οτι κρατησαν τα ιδια αλλα αλλαζαν συνεχεια περιμετρικα πραγματα

Ερωτηση: πως μπορω να βρω αν κανει ο Β48 στο αμαξι μου που ιεναι απο την επομενη γενια του Mini?

Υπεύθυνα θα σου απαντήσει ένας μηχανικός. Στο ιντερνετ υπάρχουν τέτοια swap; Γνώμη μου είναι ότι γίνεται και σχετικά εύκολα. Αρκεί να υπάρχουν τα χρήματα.

πχ βλέπω έξω ένα σορό γκολφ με μηχανή 2.5 από ΤΤRS. Κάτι τέτοιο θέλω να κάνω και γω στο πασατ αλλά με 2 που μίλησα δεν μου έδωσαν την εντύπωση ότι θα το καταφέρουν. Συν τα γραφειοκρατικά που στην περίπτωσή μου δεν καλύπτομαι από το νόμο και με φρενάρει αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, atrigane είπε

Υπεύθυνα θα σου απαντήσει ένας μηχανικός. Στο ιντερνετ υπάρχουν τέτοια swap; Γνώμη μου είναι ότι γίνεται και σχετικά εύκολα. Αρκεί να υπάρχουν τα χρήματα.

πχ βλέπω έξω ένα σορό γκολφ με μηχανή 2.5 από ΤΤRS. Κάτι τέτοιο θέλω να κάνω και γω στο πασατ αλλά με 2 που μίλησα δεν μου έδωσαν την εντύπωση ότι θα το καταφέρουν. Συν τα γραφειοκρατικά που στην περίπτωσή μου δεν καλύπτομαι από το νόμο και με φρενάρει αυτό.

Όλα μπαίνουν φτάνει να έχει χρήματα, τώρα για το αν θα είναι νόμιμο είναι άλλο θέμα. Πάντως δεν έχω ακούσει να το έχουν ψάξει και πολύ αν είναι ίδια κυβικά ή ο κινητήρας να "μοιάζει" πολύ εξωτερικά ...

Γιατί ο 2.5 κι όχι μια καλή βελτίωση του 1.8 ή του 2.0 για το passat;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, atrigane είπε

Στο ιντερνετ υπάρχουν τέτοια swap; Γνώμη μου είναι ότι γίνεται και σχετικά εύκολα. Αρκεί να υπάρχουν τα χρήματα.

2K το μοτερ και 1Κ η πλεξουδα. Σε σχεση με τα 13Κ που εχει ενα τετοιο αμαξι.

17 ώρες πριν, atrigane είπε

Στο ιντερνετ υπάρχουν τέτοια swap;

n this series, I will be reusing the N18 on an N12 Hardtop. For this combo, I will try to copy the old ISN and write it to the N18 ECU.

 

Οσοι εχω δει να ρωτανε παιρνουν απαντησεις: αν θες να αλλαξεις μοτερ γιατι δεν πας για LS swap ή κατι τετοια κουλα. Ρε παιδια, πιο αξιοπιστο θελω να γινει, οχι πυραυλος.

https://www.northamericanmotoring.com/forums/r56-hatch-talk-2007/336439-n16-engine-swap-with-n18.html

Επεξ/σία από Doped
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Doped είπε

2K το μοτερ και 1Κ η πλεξουδα. Σε σχεση με τα 13Κ που εχει ενα τετοιο αμαξι.

n this series, I will be reusing the N18 on an N12 Hardtop. For this combo, I will try to copy the old ISN and write it to the N18 ECU.

 

Οσοι εχω δει να ρωτανε παιρνουν απαντησεις: αν θες να αλλαξεις μοτερ γιατι δεν πας για LS swap ή κατι τετοια κουλα. Ρε παιδια, πιο αξιοπιστο θελω να γινει, οχι πυραυλος.

https://www.northamericanmotoring.com/forums/r56-hatch-talk-2007/336439-n16-engine-swap-with-n18.html

Βάλε άλλο 1Κ εργατικά και απρόβλεπτα. Με την προϋπόθεση ότι ο κινητήρας που θα βάλεις δεν θέλει το παραμικρό. Πες ότι πουλάς το δικό σου πόσο; τα αφαιρείς από τα 13Κ που κάνει το άλλο με τον N18. Τί σε συμφέρει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, atrigane είπε

Τί σε συμφέρει;

Ειλικρινα?Να το βαψει μπλε και να το πεταξει στη θαλασσα.

Δε κανεις τετοιες μετατροπες για να παρεις αξιοπιστια.Γιατι περα απο το λαχειο μοτερ που θα παρεις,παιζει και μεγαλο ρολο ο μαστορας που θα το κανει.

Μπαινουν πολλες μεταβλητες μεσα και το αποτελεσμα παλι πιθανοτατα αναξιοπιστο θα ειναι.

Δε ξερω γιατι εχει τοσο μεγαλη αγαπη με το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Αν ειναι ενα μοντελο χαλια,τοτε πας σε αλλο και τελος.

Αν γουσταρεις να μαζοχιζεσαι,ε τοτε κανεις αυτο που λενε στο χωριο μου : "σκασε και κολυμπα" 😁

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, filarhos είπε

Όλα μπαίνουν φτάνει να έχει χρήματα, τώρα για το αν θα είναι νόμιμο είναι άλλο θέμα. Πάντως δεν έχω ακούσει να το έχουν ψάξει και πολύ αν είναι ίδια κυβικά ή ο κινητήρας να "μοιάζει" πολύ εξωτερικά ...

Γιατί ο 2.5 κι όχι μια καλή βελτίωση του 1.8 ή του 2.0 για το passat;

Ο 2λιτρος που έχω καίει λάδια. Κάθε 3χιλ χλμ θέλει 1λίτρο. Σε όσους πήγα μου είπαν πρώτα τον ανοίγεις για ρεκτιφιέ-λένε 3χιλ+ και μετά βελτιώνεις. Και πόσο να βελτιώσεις; Άντε το πολύ να πάρεις 80-100 άλογα αξιόπιστα. Βάλε και για βελτίωση 1.5-2 χιλιάρικα. Σύνολο 5 χιλιάρικα; Οτιδήποτε παραπάνω θες υβρίδια, άλλη τουρμπίνα και να τρέμει η ψυχή σου πότε θα σπάσει και κόστος άγνωστο.

Από την άλλη ο 2.5 της audi είναι πολύ πιο αξιόπιστος. Στοκ 400 άλογα όμως θες ένα RS και να το γδύσεις. Κόστος υπολογίζω 5-6χιλ αλλά με αμφίβολο αποτέλεσμα και δεν δηλώνεται με τίποτα αυτό.

Τώρα να πάρω ένα  RS  μου λείπουν 15χιλ με την προϋπόθεση ότι καλοπουλάω αυτό που έχω.

Επεξ/σία από atrigane
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, atrigane είπε

Ο 2λιτρος που έχω καίει λάδια. Κάθε 3χιλ χλμ θέλει 1λίτρο. Σε όσους πήγα μου είπαν πρώτα τον ανοίγεις για ρεκτιφιέ-λένε 3χιλ+ και μετά βελτιώνεις. Και πόσο να βελτιώσεις; Άντε το πολύ να πάρεις 80-100 άλογα αξιόπιστα. Βάλε και για βελτίωση 1.5-2 χιλιάρικα. Σύνολο 5 χιλιάρικα; Οτιδήποτε παραπάνω θες υβρίδια, άλλη τουρμπίνα και να τρέμει η ψυχή σου πότε θα σπάσει και κόστος άγνωστο.

Από την άλλη ο 2.5 της audi είναι πολύ πιο αξιόπιστος. Στοκ 400 άλογα όμως θες ένα RS και να το γδύσεις. Κόστος υπολογίζω 5-6χιλ αλλά με αμφίβολο αποτέλεσμα και δεν δηλώνεται με τίποτα αυτό.

Τώρα να πάρω ένα  RS  μου λείπουν 15χιλ με την προϋπόθεση ότι καλοπουλάω αυτό που έχω.

 

Αν τον ανοίξεις, δεν ξέρω από τιμές, και του βάλεις μπιέλες πιστόνια καλύτερα, θα γίνει πιο αξιόπιστος φαντάζομαι.. Δεν ξέρω βέβαια που πονάει, αλλά σίγουρα υπάρχουν λύσεις, τόσα χρόνια κυκλοφορεί αυτός ο κινητήρας...

 

Χαζή ερώτηση: Χρειάζεται τέτοια δύναμη; Χομπι; Γιατί στον δρόμο πάνω 150 ίππους και 20 κιλά ροπής είναι αρκετά.

 

Υ.Γ. Λάδια από που χάνει; Έχει βρει κάποιος; Μπορεί να είναι μόνο φλάντζα από το ψευτοκάπακο που η επισκευή της είναι φτηνή;

Επεξ/σία από filarhos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, filarhos είπε

 

Αν τον ανοίξεις, δεν ξέρω από τιμές, και του βάλεις μπιέλες πιστόνια καλύτερα, θα γίνει πιο αξιόπιστος φαντάζομαι.. Δεν ξέρω βέβαια που πονάει, αλλά σίγουρα υπάρχουν λύσεις, τόσα χρόνια κυκλοφορεί αυτός ο κινητήρας...

 

Χαζή ερώτηση: Χρειάζεται τέτοια δύναμη; Χομπι; Γιατί στον δρόμο πάνω 150 ίππους και 20 κιλά ροπής είναι αρκετά.

 

Υ.Γ. Λάδια από που χάνει; Έχει βρει κάποιος; Μπορεί να είναι μόνο φλάντζα από το ψευτοκάπακο που η επισκευή της είναι φτηνή;

Δεν έχω μπει στη διαδικασία να το ψάξω γιατί αν το κάνω θα το πάω μέχρι τέλους και δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θέλω να κρατήσω τον συγκεκριμένο κινητήρα ή όχι.

Φυσικά και δεν μου χρειάζονται τόσα άλογα -όπως δεν μου χρειάζεται η τόσο μεγάλη τηλεόραση και ένα σορό άλλα. Είναι μικρόβιο που δεν γιατρεύεται.. Όχι δεν θα πηγαίνω με 300 ούτε θα το στήνω στα φανάρια. Με τον τρόπο που οδηγώ πλέον τα 250 άλογα και τα 33 κιλά ροπής είναι υπέρ αρκετά. Αλλά τί ψάχνεις να βρεις λογική στον κάλο του άλλου.. 

ΥΓ. Έχω βρει μηxανικό που έχει μετατρέψει 1.6 πασσάτ σε 1.4tsi με επιτυχία αλλά όχι να πάρει από audi μεγαλύτερο κυβισμό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To μεγαλύτερο θέμα για μένα ειναι ότι μετά τα άλογα που παίζεις τώρα θες 4κινηση για να κατεβάσεις δύναμη κάτω στην Ελλάδα και σε βάθος χρόνου δεν το ευχαριστιέσαι το αυτοκίνητο εκτός αν ανεβοκατεβαίνεις Αθήνα-Θεσ/κη 5 φορές το μήνα 😛 

Έχει φίλος s60 το παλιό που το εχει φτάσει ~330 (υβρίδιο, i/c, εξατμιση ολόσωμη με αγωνιστικο καταλύτη, εισαγωγή ίσως και αντλία δεν θυμάμαι σίγουρα) ακομα και με καινούρια λάστιχα και τις 17αρες που εχει βάλει απο το r η 2α δεν πατάει ποτε, η 3η ίσως, οταν φαγωθούν ούτε κι αυτή!

Βέβαια σε roll κάνεις χοντρές πλάκες γιατί εξωτερικά αν δεν πάει το μάτι στα φρένα του r που είναι λίγο τέρατα μπρος πίσω δεν καταλαβαίνεις τίποτα 😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, atrigane είπε

Δεν έχω μπει στη διαδικασία να το ψάξω γιατί αν το κάνω θα το πάω μέχρι τέλους και δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θέλω να κρατήσω τον συγκεκριμένο κινητήρα ή όχι.

Φυσικά και δεν μου χρειάζονται τόσα άλογα -όπως δεν μου χρειάζεται η τόσο μεγάλη τηλεόραση και ένα σορό άλλα. Είναι μικρόβιο που δεν γιατρεύεται.. Όχι δεν θα πηγαίνω με 300 ούτε θα το στήνω στα φανάρια. Με τον τρόπο που οδηγώ πλέον τα 250 άλογα και τα 33 κιλά ροπής είναι υπέρ αρκετά. Αλλά τί ψάχνεις να βρεις λογική στον κάλο του άλλου.. 

ΥΓ. Έχω βρει μηxανικό που έχει μετατρέψει 1.6 πασσάτ σε 1.4tsi με επιτυχία αλλά όχι να πάρει από audi μεγαλύτερο κυβισμό.

Δεν το κατακρίνω και όταν ρωτάω αν χρειάζεσαι εννοώ αν έχεις βάλει αυτόν τον στόχο. Τους λόγους τους ξέρεις εσύ και αν δεν πας την κουβέντα εκεί δεν μου πέφτει λόγος...

 

Κοίτα για όσο τα είχα, τα σχεδόν 250 και σε μικρή ηλικία, δεν με ενθουσίασαν... Ειδικά σε ταξίδια που πήγαινα με σταθερά με 125 ήταν άχρηστα... Αυτό που μου άρεσε ήταν το στήσιμο σε στροφές με 2α το πολύ με τρίτη. Για αυτό το γύρισα στο μχ... Και βέβαια για να γυρίσει ήθελε 1η και 2α, για 3η ούτε λόγος...

 

Το μέχρι τέλους είναι σχετικό. Η Αλφα μας στα ~170 άρχισε να καίει λάδι και λίγο πριν το άνοιγμα άρχισε να χάνει και νερά... Το χάνω λάδια είναι περισσότερα από λίτρο μέχρι τα 7μιση χιλχλμ και μετά. Μετά από εκεί τα λάδια ήταν νερό οπότε δεν μετράνε. Όταν άνοιξαν τα ψευτοκάπακα, που είναι κανονικά καπάκια λόγω boxer το μόνο που ήθελε ήταν φλάντζες. Το κόστος διπλό από κανονικό κινητήρα αλλά αρκετά οικονομικό. Ειδικά σε σχέση με αυτά που μας έλεγαν ότι θα θέλει κινητήρα...

Οπότε πρόταση μου το πας το ανοίγουν και βλέπουν τι και πως... Επισκευάζεις με τα ίδια υλικά ίσως κάποια μεταχειρισμένα, αν θέλεις να το δώσεις σύντομα, ή με καλύτερα αν θέλεις να το κρατήσεις.

 

Από ότι κατάλαβα έχεις το Β6. Εγώ έχω το ίδιο σε 1.6, λάδια δεν καίει βέβαια αλλά η φλάντζα του ψευτοκάπακου έχει μικρή διαρροή (πότε έχει πότε δεν έχει) από την πρώτη 5ετία. Τώρα μετά από 90χιλχλμ και 16χρόνια η διαρροή δεν είναι άξια επισκευής... Κάθε χρόνο την κοιτάμε και κάθε χρόνο ο μηχανικός λέει άστην για τους χρόνου..

Αλήθεια άλλα λάδια δοκίμασες;;;

 

Υ.Γ. Το Υ.Γ. έχει μια αξία αν έκανα χλμ γιατί ο 1.4 και πιο δυνατός είναι και μπαίνει πιο εύκολα αέριο... Αλλά μέχρι να φύγει από τα χέρια μου, καμιά 10ετία, το βλέπω να κάνει καμιά 50χιλχλμ

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, and_64 είπε

Βέβαια σε roll κάνεις χοντρές πλάκες

Εσύ με "διαβάζεις"!! Εννοείται ότι αν και εφόσον προχωρήσω, θα μπει και το σύστημα torsen quattro συν φρένα-πλάκες-ανάρτηση-κιβώτιο RS. Και ό,τι άλλο χρειαστεί.

Καλά με 340 και 17άρα δεν πατάει κάτω που να χτυπιέται, λογικό, θέλει 18άρα και πάλι μια γεμάτη 2α θα ψαρώνει..

ΥΓ. Για την ιστορία έχω βρει ολοκαίνουριο κινητήρα 2.5tfsi daza στα 2.5χιλ.-αν αληθεύει η αγγελία.. Και 500ευρώ dq500 αλλά εδώ τα παιδιά λέγανε για υγρού τύπου σασμάν και το ψάχνω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dantε είπε

Δε ξερω γιατι εχει τοσο μεγαλη αγαπη με το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Αν ειναι ενα μοντελο χαλια,τοτε πας σε αλλο και τελος.

ουτε εγω ξερω ακριβως αλλα ειναι το μονο αμαξι που νιωθω τραινο στον δρομο σε αυτο το μεγεθος.

Μπορει να κανω λαθος ή να μην εχω βρει κατι αλλο που να με συγκρινει ακομα. Αν δειτε, ειχα ρωτησει για το roadster σαν μια πιο φθηνη εναλακτικη πιο παλια.

Polo, Golf, που εχω οδηγησει (2014 base polo βενζινης, 2013 golf base) δεν ειχαν καμια σχεση σε συμπεριφορα κλπ ή στο πως ανοιγαν με το mini. Ιδιως αν τα συκγρινω με το F56 που δεν μου αρεσει λογω μεγεθους.

Επισης θεωρω οτι στην κατηγορια του περα απο την εμφανιση, που ΟΚ δεν μου αρεσει και τοσοτο R56 και το scirocco ειναι απο τα αγαπημενα μου μ,ικρα αυτοκινητα. Με μονη διαφορα οτι το sciricco εχει το εσωτερικο VW που τα καθισματα καθε φορα που τα κοιταω μου θυμιζουν τοστιερες, εξωτερικα ομως, μου αρεσει πολυ. Αλλα ξανα... πολλα τα μαρουλια $$$.

 

Στα αμαξια ειμαι πιο πολυ της εμφανισης - στυλ A4, 3 SeriesE46, 135i (το coupe), Z3 οχηματα και εκεινης της εποχης, χωρις πολλα μπλιμπλικια μεσα.

 

Αν το αλλαζα παλι σε E46, Z3, Brabus Roadster θα πηγαινα. Μπορει και Abarth γιατι ειναι μικρα και μπορω να τα δικαιολογησω στον εαυτο μου για αμαξια πολης αλλα με λιγη σπιρταδα.

Για καθημερινοτητα, το 2010 KA και το 2006 Fiesta ειναι οτι πρεπει για το περα-δωθε μου και δεν με απασχολει τοσο να μου τα χτυπησουν. Τα Mini τα εχω για να ειμαστε καλα, να περναμε καλα, και να χαμογελαω οταν παταω γκαζι (και δεν εκραγει) και παιρνω τις στροφες σαν kart.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...