Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου - γνώμες ιδέες


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πέρασαν μερικές και λέω να γράψω την εμπειρία μου (η μάλλον το δράμα) με το αυτοκίνητο. 

 

Τελικά διάλεξα ένα cmax.  Έχω δει ένα εισαγωγής αλλά με full εξοπλισμό. Κανονίζω Σάββατο με εταιρία τύπου spot mechanic να το κάνει έλεγχο. Ο τύπος το ξεψαχνιζε κάνα 2ωρο και έχει τις εξής παρατηρήσεις.

Επειδή έχουν αλλαχτεί μόνο 2 μπεκ και τα άλλα έχουν επισκευαστεί ίσως θέλει αλλαγή και τα άλλα 2. Σημείωσε μειωμένη απόδοση κλιματιστικό (έχει φώτο με θερμόμετρο και 8 βαθμούς). Και έχει μετρήσει δυναμό με φώτο να βγάζει 14.4v  στο ρελαντί. (τα αναφέρω για την συνέχεια). 

Η διάγνωση του ήταν ότι το αυτοκίνητο είναι μια χαρά γενικά, ίσως χρειαστεί κάποια πράγματα ίσως τα μπεκ, τακάκια και δισκοπλακες πίσω, και λάστιχα που τα είχε αναφέρει και ο ιδιοκτήτης). 

Με βάση αυτά και με μια έκπτωση καταλήγω να κλεισω το αμαξι. Μέσα στην επόμενη εβδομάδα κανονίζουμε Υπουργείο για την μεταβίβαση. Έχετε με μια καθυστέρηση κάνουμε την μεταβίβαση όλα οκ.

Το αμαξι παρκαρισμένο σε πάρκινγκ στα 10 μέτρα. Επειδή βιαζόμαστε και οι 2 απλά χαιρετιομαστε και φεύγουμε. 

Μπαίνω στο αυτοκίνητο και δεν παίρνει με την πρώτη, κάνω άλλη μια προσπάθεια και δυσκολεύεται. Κλείνω τα παράθυρα που ήταν ανοιχτά και κλείνουν με το ζόρι. Μετά από αυτό δεν μιζαρε καν. 

Ε οπότε αρχίζω να βρίζω και καταρχήν παίρνω τον πωλητή ο οποίος το έχει κλειστό, ευτυχώς μου έχει δώσει το τηλ του ασφαλιστή του οπότε και καλώ οδική. 

Αναμονή μια ώρα και για την οδική, έχετε και με δυσκολία τελικά παίρνει. 

Μέχρι να πάω να πάρω πράγματα έχει σβήσει πάλι. Δεν ξαναπαίρνει μιας και έχει διαλυθεί η μία δαγκάνα από τα καλώδια του και παλεύει με τα χύμα καλωδια οπότε του λέω να το φωρτωσει όπως είναι και να το πάει σε ένα συνεργείο δίπλα στο σπίτι. 

Τον συγκεκριμένο δεν τον εμπιστεύομαι γενικά, τον θεωρώ πολύ ακριβό και γενικά δεν θα το πήγαινα εκεί αλλά επειδή είναι δίπλα στο σπίτι το πηγα. 

Η διάγνωση του ήταν για Δυναμό. Αφού μου είπε για ανακασκευης με 200! Την επόμενη μέρα μου λέει ότι στην ουσία έχει στείλει το δικό μου για επισκευή και επειδή δεν επισκευάζετε πρέπει να πάει σε καινούργιο στα 260.

Το αλλάζει, αλλάζει τακάκια, λάδια και έναν ιμάντα και φτάνουμε στο 400ρι. Ενας ακόμα λόγος που δεν τον συμπαθώ, είναι ότι είναι φραγκοφονιας, υπολόγισε τελική 405 και λες και κου έκανε χάρη για τα 400. Επίσης δεν άλλαξε μια λάμπα που ήταν καμένη. (όλα χωρίς ΦΠΑ φυσικά). 

 Η διάγνωση του μηχανικού είναι ότι πρέπει να δω για τα 2 μπεκ γιατί βγάζουν σφάλμα εκτός ορίων, ένα σφάλμα της egr και να αλλάξω ιμάντες. Για ιμάντες μου έχει πει 300 ευρώ μαζί με αντλια που είναι καλή τιμή 

Παίρνω το αυτοκίνητο όλα φυσιολογικά. Μετά από μερικές μέρες βλέπω δεν δουλευει το AC αλλά υποθέτω ότι απλά θέλει φρεον. (δεν το είχα ξαναδοκίμασει από όταν το πήρα.) 

 

Κάνω γύρω στα 1000 χλμ και πηγαίνω στην ΠΕΑΚ για έλεγχο τα μπεκ στο πρώτο ραντεβού που είχαν έτοιμος να πλήρωση για 2 καινούργια . Το βλέπει και δεν του βγάζει κάποια βλάβη οπότε μου λέει δεν έχει νόημα να μου κάνει κάτι χωρίς να βγάζει σφάλμα και απλά να συνεχίσω να το λειτουργώ. Και αφου έχω κάνει τόσα χιλιόμετρα δεν είναι κάτι επείγον. Γενικά να το ψιλό λιώσω μέχρι να βγάλει βλάβη.  Για την egr επειδή είναι σε δύσκολο σημείο δεν έχει κάτι ανσζητικο και αν κατεβάσω σασμάν έτσι και αλλιώς για άλλο λόγο και εύκολη πρόσβαση να της κάνω ένα καθαρισμα. 

 

Φεύγω από εκεί και ξαναπήγαινα στον μάστορα (τον προηγούμενο) να δει το aircondition. Μου λέει ότι δεν κομπλαρει καθόλου και μάλλον είναι κομπρεσέρ, είχα ήδη κλείσει εκεί ιμάντες οπότε να το δει τότε. 

Στο ενδιάμεσο έκλεισα σε εξειδικευμένο με κλιματιστικά που πάει για την επόμενη εβδομάδα. 

 

Αυτά μέχρι τώρα. Ένα δράμα που έχω είναι ότι για Ford δεν έχω κάποιο συνεργείο εμπιστοσύνης όπως είχα για vag. 

Θα τα έριχνα στον πωλητή αλλά Για ac και δυναμό δυσκολεύομαι γιατί έχω τις φώτο από τον έλεγχο 14.4v  και 8 βαθμούς στο θερμόμετρο. 

 

Γενικά υπολόγιζα να ρίξω λεφτά για μάζεματα στο αυτοκίνητο και ήταν καλή η τιμή αλλά έχω φάει αρκετή ταλαιπωρία μέχρι τώρα. 

Επόμενο βήμα είναι να σκεφτώ που θα το πάω για σέρβις, μου έχουν προτείνει ένα ανεξάρτητο και μάλλον θα το πάω εκεί και ας φαίνεται λιγο ακριβο(500 για σέρβις ιμάντες) 

 

Πες δυναμό έτυχε και έσκασε από Σάββατο μέχρι Τρίτη που το πήρα. Για το ac έχω έντονη υποψία ότι κάτι έχει γίνει στο συνεργείο. 

  • Sad 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, imr είπε

Πέρασαν μερικές και λέω να γράψω την εμπειρία μου (η μάλλον το δράμα) με το αυτοκίνητο. 

 

Τελικά διάλεξα ένα cmax.  Έχω δει ένα εισαγωγής αλλά με full εξοπλισμό. Κανονίζω Σάββατο με εταιρία τύπου spot mechanic να το κάνει έλεγχο. Ο τύπος το ξεψαχνιζε κάνα 2ωρο και έχει τις εξής παρατηρήσεις.

Επειδή έχουν αλλαχτεί μόνο 2 μπεκ και τα άλλα έχουν επισκευαστεί ίσως θέλει αλλαγή και τα άλλα 2. Σημείωσε μειωμένη απόδοση κλιματιστικό (έχει φώτο με θερμόμετρο και 8 βαθμούς). Και έχει μετρήσει δυναμό με φώτο να βγάζει 14.4v  στο ρελαντί. (τα αναφέρω για την συνέχεια). 

Η διάγνωση του ήταν ότι το αυτοκίνητο είναι μια χαρά γενικά, ίσως χρειαστεί κάποια πράγματα ίσως τα μπεκ, τακάκια και δισκοπλακες πίσω, και λάστιχα που τα είχε αναφέρει και ο ιδιοκτήτης). 

Με βάση αυτά και με μια έκπτωση καταλήγω να κλεισω το αμαξι. Μέσα στην επόμενη εβδομάδα κανονίζουμε Υπουργείο για την μεταβίβαση. Έχετε με μια καθυστέρηση κάνουμε την μεταβίβαση όλα οκ.

Το αμαξι παρκαρισμένο σε πάρκινγκ στα 10 μέτρα. Επειδή βιαζόμαστε και οι 2 απλά χαιρετιομαστε και φεύγουμε. 

Μπαίνω στο αυτοκίνητο και δεν παίρνει με την πρώτη, κάνω άλλη μια προσπάθεια και δυσκολεύεται. Κλείνω τα παράθυρα που ήταν ανοιχτά και κλείνουν με το ζόρι. Μετά από αυτό δεν μιζαρε καν. 

Ε οπότε αρχίζω να βρίζω και καταρχήν παίρνω τον πωλητή ο οποίος το έχει κλειστό, ευτυχώς μου έχει δώσει το τηλ του ασφαλιστή του οπότε και καλώ οδική. 

Αναμονή μια ώρα και για την οδική, έχετε και με δυσκολία τελικά παίρνει. 

Μέχρι να πάω να πάρω πράγματα έχει σβήσει πάλι. Δεν ξαναπαίρνει μιας και έχει διαλυθεί η μία δαγκάνα από τα καλώδια του και παλεύει με τα χύμα καλωδια οπότε του λέω να το φωρτωσει όπως είναι και να το πάει σε ένα συνεργείο δίπλα στο σπίτι. 

Τον συγκεκριμένο δεν τον εμπιστεύομαι γενικά, τον θεωρώ πολύ ακριβό και γενικά δεν θα το πήγαινα εκεί αλλά επειδή είναι δίπλα στο σπίτι το πηγα. 

Η διάγνωση του ήταν για Δυναμό. Αφού μου είπε για ανακασκευης με 200! Την επόμενη μέρα μου λέει ότι στην ουσία έχει στείλει το δικό μου για επισκευή και επειδή δεν επισκευάζετε πρέπει να πάει σε καινούργιο στα 260.

Το αλλάζει, αλλάζει τακάκια, λάδια και έναν ιμάντα και φτάνουμε στο 400ρι. Ενας ακόμα λόγος που δεν τον συμπαθώ, είναι ότι είναι φραγκοφονιας, υπολόγισε τελική 405 και λες και κου έκανε χάρη για τα 400. Επίσης δεν άλλαξε μια λάμπα που ήταν καμένη. (όλα χωρίς ΦΠΑ φυσικά). 

 Η διάγνωση του μηχανικού είναι ότι πρέπει να δω για τα 2 μπεκ γιατί βγάζουν σφάλμα εκτός ορίων, ένα σφάλμα της egr και να αλλάξω ιμάντες. Για ιμάντες μου έχει πει 300 ευρώ μαζί με αντλια που είναι καλή τιμή 

Παίρνω το αυτοκίνητο όλα φυσιολογικά. Μετά από μερικές μέρες βλέπω δεν δουλευει το AC αλλά υποθέτω ότι απλά θέλει φρεον. (δεν το είχα ξαναδοκίμασει από όταν το πήρα.) 

 

Κάνω γύρω στα 1000 χλμ και πηγαίνω στην ΠΕΑΚ για έλεγχο τα μπεκ στο πρώτο ραντεβού που είχαν έτοιμος να πλήρωση για 2 καινούργια . Το βλέπει και δεν του βγάζει κάποια βλάβη οπότε μου λέει δεν έχει νόημα να μου κάνει κάτι χωρίς να βγάζει σφάλμα και απλά να συνεχίσω να το λειτουργώ. Και αφου έχω κάνει τόσα χιλιόμετρα δεν είναι κάτι επείγον. Γενικά να το ψιλό λιώσω μέχρι να βγάλει βλάβη.  Για την egr επειδή είναι σε δύσκολο σημείο δεν έχει κάτι ανσζητικο και αν κατεβάσω σασμάν έτσι και αλλιώς για άλλο λόγο και εύκολη πρόσβαση να της κάνω ένα καθαρισμα. 

 

Φεύγω από εκεί και ξαναπήγαινα στον μάστορα (τον προηγούμενο) να δει το aircondition. Μου λέει ότι δεν κομπλαρει καθόλου και μάλλον είναι κομπρεσέρ, είχα ήδη κλείσει εκεί ιμάντες οπότε να το δει τότε. 

Στο ενδιάμεσο έκλεισα σε εξειδικευμένο με κλιματιστικά που πάει για την επόμενη εβδομάδα. 

 

Αυτά μέχρι τώρα. Ένα δράμα που έχω είναι ότι για Ford δεν έχω κάποιο συνεργείο εμπιστοσύνης όπως είχα για vag. 

Θα τα έριχνα στον πωλητή αλλά Για ac και δυναμό δυσκολεύομαι γιατί έχω τις φώτο από τον έλεγχο 14.4v  και 8 βαθμούς στο θερμόμετρο. 

 

Γενικά υπολόγιζα να ρίξω λεφτά για μάζεματα στο αυτοκίνητο και ήταν καλή η τιμή αλλά έχω φάει αρκετή ταλαιπωρία μέχρι τώρα. 

Επόμενο βήμα είναι να σκεφτώ που θα το πάω για σέρβις, μου έχουν προτείνει ένα ανεξάρτητο και μάλλον θα το πάω εκεί και ας φαίνεται λιγο ακριβο(500 για σέρβις ιμάντες) 

 

Πες δυναμό έτυχε και έσκασε από Σάββατο μέχρι Τρίτη που το πήρα. Για το ac έχω έντονη υποψία ότι κάτι έχει γίνει στο συνεργείο. 

Κρίμα ρε φίλε από την πρώτη μέρα θέματα και ενώ έκανες και έλεγχο με επαγγελματία

Οκ όμως αν το πήρες σε καλή τιμή και με τα μαζεματα είσαι πάλι κερδισμένος λίγη υπομονήε την ταλαιπωρία

 

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, tsofras είπε

Κρίμα ρε φίλε από την πρώτη μέρα θέματα και ενώ έκανες και έλεγχο με επαγγελματία

Οκ όμως αν το πήρες σε καλή τιμή και με τα μαζεματα είσαι πάλι κερδισμένος λίγη υπομονήε την ταλαιπωρία

 

Ναι έχω 2 χιλιάδες που τα υπολογίζω για ότι σκάσει με ρίσκο. Δεν με πειράζει τόσο πολύ το οικονομικό. (γιαυτό επέλεξα πιο φτηνό, για να μπορώ να φτιάξω ότι σκάσει, ίσως είναι λάθος λογική βέβαια) 

Η βλακεια είναι με την ταλαιπωρία, ότι δεν ξέρω σίγουρα τι φταίει και αν μπορώ να εμπιστευτώ το συνεργείο.

 

Το εύκολο θα ήταν να κατηγορήσω τον προηγούμενο και εμένα που το επελεξα αλλά στην ουσία το μεγάλο μου θέμα είναι με το συνεργείο.

Με χάλαγαν μέχρι τώρα πράγματα στην νοοτροπία του (πχ το ότι χρεώνει 10 ευρώ για εργατικά για αλλαγή τακάκια ενώ έχει χρεώσει αλλά 100 εργατικά για άλλες εργασίες).

Απλά τώρα νομίζω ότι έχει κάνει και έξτρα ζημιά, εκτός αν είμαι τόσο γκαντέμης που σε 4 μέρες από τον έλεγχο έσκασε και το δυναμό και το aircondition. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, imr είπε

Ναι έχω 2 χιλιάδες που τα υπολογίζω για ότι σκάσει με ρίσκο. Δεν με πειράζει τόσο πολύ το οικονομικό. (γιαυτό επέλεξα πιο φτηνό, για να μπορώ να φτιάξω ότι σκάσει, ίσως είναι λάθος λογική βέβαια) 

Η βλακεια είναι με την ταλαιπωρία, ότι δεν ξέρω σίγουρα τι φταίει και αν μπορώ να εμπιστευτώ το συνεργείο.

 

Το εύκολο θα ήταν να κατηγορήσω τον προηγούμενο και εμένα που το επελεξα αλλά στην ουσία το μεγάλο μου θέμα είναι με το συνεργείο.

Με χάλαγαν μέχρι τώρα πράγματα στην νοοτροπία του (πχ το ότι χρεώνει 10 ευρώ για εργατικά για αλλαγή τακάκια ενώ έχει χρεώσει αλλά 100 εργατικά για άλλες εργασίες).

Απλά τώρα νομίζω ότι έχει κάνει και έξτρα ζημιά, εκτός αν είμαι τόσο γκαντέμης που σε 4 μέρες από τον έλεγχο έσκασε και το δυναμό και το aircondition. 

 

 

 

Πόσο σου είπε για κομπρεσέρ;

Νομίζω ότι είναι ακριβή ζημιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Πόσο σου είπε για κομπρεσέρ;

Νομίζω ότι είναι ακριβή ζημιά.

Από 300 μέχρι 500 αν θέλει αλλαγή ο κομπρεσορας. Από ότι μου είπε οι συγκεκριμένο είναι της πεζω και είναι προβληματικοι οπότε δεν παίζουν μεταχ. 

Μπορεί να επισκεύαζετε βέβαια. 

Θα το δω σε συνεργείο αποκλειστικά με aircondition που έχω ραντεβού την Παρασκευή βέβαια. 

Ψάχνω τώρα ένα συνεργείο για το σέρβις με ιμαντες που θέλω έτσι και αλλιώς γιατί σε αυτόν δεν θέλω να ξαναπάω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, imr είπε

Από 300 μέχρι 500 αν θέλει αλλαγή ο κομπρεσορας. Από ότι μου είπε οι συγκεκριμένο είναι της πεζω και είναι προβληματικοι οπότε δεν παίζουν μεταχ. 

Μπορεί να επισκεύαζετε βέβαια. 

Θα το δω σε συνεργείο αποκλειστικά με aircondition που έχω ραντεβού την Παρασκευή βέβαια. 

Ψάχνω τώρα ένα συνεργείο για το σέρβις με ιμαντες που θέλω έτσι και αλλιώς γιατί σε αυτόν δεν θέλω να ξαναπάω. 

Δυστυχώς, καλά θυμόμουν.

Το καλό είναι ότι είχες μεριμνήσει και είχες στην άκρη ένα καλό πάγιο.

Μη χαλιέσαι. Αργά ή γρήγορα θα έβγαιναν αυτά τα προβλήματα. Ίσως να σου βγει και οικονομικότερα τώρα που έκατσαν όλα μαζί. 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Peugeot208 είπε

Δυστυχώς, καλά θυμόμουν.

Το καλό είναι ότι είχες μεριμνήσει και είχες στην άκρη ένα καλό πάγιο.

Μη χαλιέσαι. Αργά ή γρήγορα θα έβγαιναν αυτά τα προβλήματα. Ίσως να σου βγει και οικονομικότερα τώρα που έκατσαν όλα μαζί. 

 

 

Ναι μωρέ δεν είναι τοσο οικονομικό (οχι ότι μου περισσεύουν, ειδικά αυτή την περίοδο μπορούσα να κλεισω άλλες τρύπες αλλά τα λεφτά το ήξερα ότι θα τα δώσω σε βάθος χρόνου)

Είναι η ταλαιπωρία και ότι δεν ξέρω τι πραγματικά έχει καθώς δεν εμπιστεύομαι πλέον καθόλου το συνεργειο

Επεξ/σία από imr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, imr είπε

Ναι μωρέ δεν είναι τοσο οικονομικό (οχι ότι μου περισσεύουν, ειδικά αυτή την περίοδο μπορούσα να κλεισω άλλες τρύπες αλλά τα λεφτά το ήξερα ότι θα τα δώσω σε βάθος χρόνου)

Είναι η ταλαιπωρία και ότι δεν ξέρω τι πραγματικά έχει καθώς δεν εμπιστεύομαι πλέον καθόλου το συνεργειο

Επειδή νομίζω μένουμε κοντά έχω αξιοπρεπές συνεργείο στα μελίσσια στείλε πμ αν θέλεις, είναι εξειδικευμένο vag αλλά ασχολείται με ολες τις μάρκες κανονικα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/7/2022 στις 1:26 ΜΜ, paylidis είπε

Επειδή νομίζω μένουμε κοντά έχω αξιοπρεπές συνεργείο στα μελίσσια στείλε πμ αν θέλεις, είναι εξειδικευμένο vag αλλά ασχολείται με ολες τις μάρκες κανονικα

Ναι αμέ, στείλε πμ αν θέλεις. 

Τελικά για την ιστορία το πηγα στην επαρχία σε εξουσιοδοτημενο Ford και γνωστό. 

Η διάγνωση ήταν.. Καλωδίωση του aircondition. Ποιο πιθανό σενάριο ότι αλλάζοντας το δυναμό ξήλωσε τα καλώδια ο προηγουμενος

Κατά τα άλλα με άλλον έναν έλεγχο μου είπε ότι είναι όλα κομπλέ και να το πάω άφοβα.

Αρχίζει να φευγει σιγά σιγά το άγχος να αρχίσω και να το χαίρομαι. 

Τώρα σκέφτομαι τι θα κάνω με συνεργείο,  θα ερχόμουν εδώ μια φορά τον χρόνο για τα σέρβις αλλά χρειάζεται και κάποιος έμπιστος σην Αθήνα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω ακούσει καλά λογια απο γνωστούς για τον παρακάτω, δεν εχω ομως προσωπική εικόνα καθότι δεν είχα ποτέ Ford..

https://www.vrisko.gr/advdetails/601c37722b7301_b_e4k0jcg55a60g_3644277d__j0i6g3ab02b6h6icf7h6e3g

Eυχομαι να μην έχεις αλλα προβληματα και να χαρείς πραγματικά το αυτοκίνητό σου

Επεξ/σία από prometheas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, prometheas είπε

Εχω ακούσει καλά λογια απο γνωστούς για τον παρακάτω, δεν εχω ομως προσωπική εικόνα καθότι δεν είχα ποτέ Ford..

https://www.vrisko.gr/advdetails/601c37722b7301_b_e4k0jcg55a60g_3644277d__j0i6g3ab02b6h6icf7h6e3g

Eυχομαι να μην έχεις αλλα προβληματα και να χαρείς πραγματικά το αυτοκίνητό σου

Ευχαριστώ! 

Άκουσα και από γνωστό για τον συγκεκριμένο. Είναι και κοντά όποτε μάλλον έκει θα καταληξω

Το αυτοκίνητο μη το ματιάσω εκτός από την περιπέτεια με το δυναμό και το ac δεν έχει παρουσιάσει κάτι. Το έχω λιώσει τον τελευταίο μήνα και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μια e250 βενζινη του 2010 στα 19χιλιαρικα ποια οι γνώμη σας?

Έχω ακούσει ότι από προβλήματα βγάζει σιγουρα ψυγείο και ισως καδενα.

Όποιος είναι κάτοχος ας μου πει τις εμπειρίες του.

Αξίζει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, marios1515 είπε

Για μια e250 βενζινη του 2010 στα 19χιλιαρικα ποια οι γνώμη σας?

Έχω ακούσει ότι από προβλήματα βγάζει σιγουρα ψυγείο και ισως καδενα.

Όποιος είναι κάτοχος ας μου πει τις εμπειρίες του.

Αξίζει?

Οχι.  Θα το επαιρνα μονο αν μου το χαριζαν και μετα με την μια θα το πηγαινα σε μαντρα να φυγει την ιδια μερα.  Τι την θες την μαουνα . 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, marios1515 είπε

Για μια e250 βενζινη του 2010 στα 19χιλιαρικα ποια οι γνώμη σας?

Έχω ακούσει ότι από προβλήματα βγάζει σιγουρα ψυγείο και ισως καδενα.

Όποιος είναι κάτοχος ας μου πει τις εμπειρίες του.

Αξίζει?

Το αν αξίζει είναι σχετικό! Τα 19 ίσως είναι καλή τιμή αν είναι σε καλή κατάσταση με λίγα χλμ και προσεγμένο.

Τώρα πρέπει να λάβεις υπόψιν ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο είχε 60-70χιλ€ όταν ήταν καινούριο και παρόλο που θα το πάρεις 19 το κόστος συντήρησης θα είναι σαν ένα αυτοκίνητο των 60-70 όχι των 19...

Δεν λέω μόνο για λάδια φίλτρα και μπουζί που δεν θα πηγαίνεις αντιπροσωπία γιατί μπορεί και να σου ζητήσουν 500-600€ αλλά και ένα μπαλάκι ένα ψαλίδι να χρειαστείς θα έχεις 2-3 κατοστάρικα από 50-100 που έχουν συνήθως.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, mp123 είπε

Οχι.  Θα το επαιρνα μονο αν μου το χαριζαν και μετα με την μια θα το πηγαινα σε μαντρα να φυγει την ιδια μερα.  Τι την θες την μαουνα . 

Βασικά θέλω σχετικά μεγάλο σκάφος και οπωσδήποτε αυτόματο και δερμάτινο σαλόνι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...