Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου - γνώμες ιδέες


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, filarhos είπε

Εχθές το συζητούσα με τον κιτρινιάρη φίλο μου. Λέει πλέον το φυσικό αέριο δεν το δίνουν για επαγγελματικό με το αυτόματο... Γιατί άραγε;

Υ.γ. Ακόμα στα δικαστήρια είναι, για τα κιβώτια που έσπαγαν στις 40-50χιλχλμ...

Αυτο ακριβως... Υπάρχει πολυ μεγαλο θεμα με το αυτοματο κιβωτιο τους στο 1.5 μοτερ κ αυτοι σφυράνε ανεμελα (και δεν αλλαζουν ολοκληρο κιβωτιο παρα μονο ενα εξαρτημα και το προβλημα παραμένει φυσικα)... Στη χρήση ταξι τα χλμ γινονται με πολυ γρήγορους ρυθμούς οποτε το πρόβλημα βγαινει πολυ νωρίτερα σε σχέση με τον ιδιωτη που θα του σκάσει στα 5-6-7 έτη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, paylidis είπε

H αξιοπιστία της Skoda βασίζεται σε 1-2 μοντέλα στη πράξη, στο παλιο Octavia (κατα βάση απο τους ταξιτζήδες που του ήπιαν κυριολεκτικά το αίμα και απο ιδιωτες με τον 20VT που είναι οντως σκυλι), και δευτερευόντως σε πολυ μικρότερο βαθμό στο παλιό fabia που ειχε μοτερ τύπου "ραπτομηχανής" κ με μια τυπική συντήρηση κρατάει κ παει αξιοπρεπως ακομα και σήμερα... Σα να λέμε δηλαδή οχήματα προ εποχών FSI/TSI (κοινως πριν το 2008).

Τελευταίο και συγνώμη.
Αξιοπιστία Octavia και Fabia δεν υπάρχει.
Δηλαδή μπορεί να υπάρχει τόση, όση ενός Golf/Polo, A3/A1 ή Leon/Ibiza.

Πολύ συγκεκριμένα γιατί όχι μόνο δεν είναι ένα το εργοστάσιο που τα παρήγαγε/παράγει αλλά πολλά σε διάφορες χώρες, όχι μόνο γιατί το ίδιο εργοστάσιο μπορεί να παράγει και άλλα του γκρουπ, όχι μόνο γιατί το εργοστάσιο αυτό κάνει συναρμολόγηση και μόνο, όχι μόνο γιατί το εργοστάσιο παραγωγής των επιμέρους εξαρτημάτων προς συναρμολόγηση μπορεί να είναι κοινό, όχι μόνο, όχι μόνο κλπ κλπ.

Θέλω να πω και κλείνω
το μοτέρ ραπτομηχανή και ο 20VT ήταν όντως μνημειωδώς αξιόπιστως
αλλά την αποδοχή ως προς την αξιοπιστία την έχτισε σε όλο το γκρουπ ανεξαιρέτως.
Συνεπώς δε δικαιολογείται κάποια ιδιαίτερη αναφορά για τη μια μάρκα από όλες του γκρουπ.
Και συγνώμη αν ήταν οφτοπικ.

Σημασία για τη VW έχει τα λεφτά να μπαίνουν στον κουμπαρά,
και στο βαθμό που μπορεί να διαφοροποιεί και να χτίζει χαρακτήρα για καθεμιά από τις μάρκες,
αυτό είναι και επιτυχία του μάρκετινγκ και επιτυχία του πελάτη που παραγγέλνει το μάρκετινγκ λέγε με VW group.

Επεξ/σία από gpatitsas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, gpatitsas είπε

Τελευταίο και συγνώμη.
Αξιοπιστία Octavia και Fabia δεν υπάρχει.
Δηλαδή μπορεί να υπάρχει τόση, όση ενός Golf/Polo, A3/A1 ή Leon/Ibiza.

Πολύ συγκεκριμένα γιατί όχι μόνο δεν είναι ένα το εργοστάσιο που τα παρήγαγε/παράγει αλλά πολλά σε διάφορες χώρες, όχι μόνο γιατί το ίδιο εργοστάσιο μπορεί να παράγει και άλλα του γκρουπ, όχι μόνο γιατί το εργοστάσιο αυτό κάνει συναρμολόγηση και μόνο, όχι μόνο γιατί το εργοστάσιο παραγωγής των επιμέρους εξαρτημάτων προς συναρμολόγηση μπορεί να είναι κοινό, όχι μόνο, όχι μόνο κλπ κλπ.

Θέλω να πω και κλείνω
το μοτέρ ραπτομηχανή και ο 20VT ήταν όντως μνημειωδώς αξιόπιστως
αλλά την αποδοχή ως προς την αξιοπιστία την έχτισε σε όλο το γκρουπ ανεξαιρέτως.
Συνεπώς δε δικαιολογείται κάποια ιδιαίτερη αναφορά για τη μια μάρκα από όλες του γκρουπ.
Και συγνώμη αν ήταν οφτοπικ.

Σημασία για τη VW έχει τα λεφτά να μπαίνουν στον κουμπαρά,
και στο βαθμό που μπορεί να διαφοροποιεί και να χτίζει χαρακτήρα για καθεμιά από τις μάρκες,
αυτό είναι και επιτυχία του μάρκετινγκ και επιτυχία του πελάτη που παραγγέλνει το μάρκετινγκ λέγε με VW group.

Δε διαφωνω σε κάτι απλώς απο το felicia και το favorit που ήταν για γελια η μεταβαση σε fabia/octavia ήταν αυτη που εδωσε αλλη εικονα για τη Skoda (που στην πραγματικότητα οφειλεται σαφως στην VW)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει αλλά δε λένε νέτα σκέτα για τη μεταμόρφωση
λένε για κ καλά αξιοπιστία σε αντιδιαστολή με το γκρουπ.
Και αυτό είναι μια χονδροειδής πατάτα που το γκρουπ περνάει στον ειδικό τύπο και αναμασιέται από τα social media μέχρι τους ...enthusiasts (=μαγκιά του μάρκετινγκ).
Κατά τα λοιπά, δε διαφωνούμε.

Επεξ/σία από gpatitsas
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, gpatitsas είπε

Εντάξει αλλά δε λένε νέτα σκέτα για τη μεταμόρφωση
λένε για αξιοπιστία σε αντιδιαστολή με το γκρουπ.
Και αυτό είναι μια χονδροειδής πατάτα που το γκρουπ περνάει στον ειδικό τύπο και αναμασιέται από τα social media μέχρι τους ...enthusiasts (=μαγκιά του μάρκετινγκ).
Κατά τα λοιπά, δε διαφωνούμε.

Δε μπορεί ένα skoda να είναι καλύτερο από ένα Audi… είναι προφανές, και οποίος από τον ειδικο τύπο γράφει το αντίθετο είναι τουλαχιστον για μουτζες… Απλώς έκανε 2-3 καλές κινήσεις (βάλε ένα μοτέρ καλό βλ 20vt βάλε ένα σκάφος καλό βλ passat βάλτο και πολύ φθηνότερο από τα «αδέρφια») και πέτυχε αλλά καλύτερο δε μπορεί να γίνει. Το πολύ πολύ να δεχτώ το όμοιο ως χαρακτηρισμό (όχι ίδιο όμως - έχει διαφορά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψάχνωντας ένα μεταχειρισμένο που να καλύπτει τις ανάγκες μου(χώρους βασικά) έπεσα σε ένα Renault Megane αυτόματο του 15 με "μόλις" ,για αυτή την συγκυρία τιμών, 10500 ευρώ. Και ρωτάω που είναι ο λάκκος; https://www.car.gr/classifieds/cars/view/33690741-renault-megane

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δε μπορεί ένα skoda να είναι καλύτερο από ένα Audi… είναι προφανές, και οποίος από τον ειδικο τύπο γράφει το αντίθετο είναι τουλαχιστον για μουτζες… Απλώς έκανε 2-3 καλές κινήσεις (βάλε ένα μοτέρ καλό βλ 20vt βάλε ένα σκάφος καλό βλ passat βάλτο και πολύ φθηνότερο από τα «αδέρφια») και πέτυχε αλλά καλύτερο δε μπορεί να γίνει. Το πολύ πολύ να δεχτώ το όμοιο ως χαρακτηρισμό (όχι ίδιο όμως - έχει διαφορά)

κοίτα δεν είναι ότι «έκανε 2-3 καλές κινήσεις» γιατί αυτό θα σήμαινε ότι υπάρχει skoda, ενώ αν δεις ακομα και τα διευθυντήρια στα vag brands είναι Γερμανοί ή θητεύσαντες επί το πλείστον στο γκρουπ,
κατά καιρούς κάνουν και rotation οι άνθρωποι στα brands
ενώ και οι εμπορικές πολιτικές αποφασίζονται κεντρικά

η αληθινή skoda που υπάρχει είναι εκτός γκρουπ και είναι άλλη (λέγε με skoda.cz)
και αυτό που υπάρχει στο γκρουπ είναι το skoda-auto που είναι πλήρως κατασκεύασμα του ομίλου

επίσης δεν είναι «2-3 καλές κινήσεις (βάλε ένα μοτέρ καλό βλ 20vt βάλε ένα σκάφος καλό βλ passat βάλτο και πολύ φθηνότερο από τα «αδέρφια»)»
γιατί απλά όλος ο όμιλος λειτουργεί με οικονομίες κλίμακας
και στην περίπτωση του brand από την Τσεχία δεν έκαναν κάτι αλλιώτικο από την περίπτωση των άλλων brand του ομίλου:
ίδιους κινητήρες βάζουν, ίδια μηχανολογικά, ίδια σασί

το σασί PQ34 πχ ή ο 20VT την αξιοπιστία δεν τη συνέδεσαν με τα σκαριά του σήματος της Skoda
αλλά με οποιοδήποτε σκαρί του ομίλου στο οποίο μπήκε ( Audi A3 Mk1 (8L), Audi TT Mk1 (8N), Volkswagen Golf Mk4 (1J), Volkswagen Bora/Jetta (1J), Volkswagen New Beetle (1C/1Y/9C), SEAT León Mk1 (1M), SEAT Toledo Mk2 (1M), Škoda Octavia Mk1 (1U) ),
και με αυτή την έννοια δε χρωστάει σε αυτά καμία Skoda κανένα όνομα αξιοπιστίας σε υποτιθέμενη αντιδιαστολή με το γκρουπ

αυτό λοιπόν που κανείς δε μίλησε για αξιόπιστη VW/Audi?SEAT ελέω 20VT και μόνο, πήγαν και το πλάσαραν για τα Skoda
και εδώ έρχεται αυτό που λέω απλά και μόνο πρόκειται για μάρκετινγκ του γκρουπ που στοχεύει σε πολύ συγκεκριμένες πελατειακές βάσεις με συγκεκριμένα ζητούμενα και σε συγκεκριμένες αγορές
ή αλλιώς να το πούμε χτίσιμο brand identity χωριστού για καθένα brand του ομίλου

ΥΓ: Ψέμα δεν είναι ότι υπάρχουν Audi που συγγενεύουν τόσο με τα λοιπά ομόσταυλα ώστε να ξεχωρίζουν σχεδόν μόνο στο σαλόνι (κι ας στενοχωρώ τη ματαιοδοξία των κατόχων),
απλά δεν είναι όλα τα Audi τελείως συγγενικά (αλλά και κανείς νομίζω δεν ισχυρίζεται κάτι τέτοιο)

Επεξ/σία από gpatitsas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δε μπορεί ένα skoda να είναι καλύτερο από ένα Audi… είναι προφανές, και οποίος από τον ειδικο τύπο γράφει το αντίθετο είναι τουλαχιστον για μουτζες… Απλώς έκανε 2-3 καλές κινήσεις (βάλε ένα μοτέρ καλό βλ 20vt βάλε ένα σκάφος καλό βλ passat βάλτο και πολύ φθηνότερο από τα «αδέρφια») και πέτυχε αλλά καλύτερο δε μπορεί να γίνει. Το πολύ πολύ να δεχτώ το όμοιο ως χαρακτηρισμό (όχι ίδιο όμως - έχει διαφορά)

Το καλύτερο είναι σχετικό.

Είναι σχετικό με τις ανάγκες του καθενός.

Ένα A4 ή Α3 sedan μπορεί να είναι πιο ποιοτικό ή να έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, αλλά αν εγώ ήθελα χώρους και πρακτικότητα θεωρώ καλύτερο το Passat.

Το ιδιο και για το Kamiq και τα Bsuv του VAG και δεν αναφέρομαι καν στο lpg, που για κάποιους είναι must.

Υπόψιν, δεν μου αρέσουν καθόλου τα Skoda, ούτε η φιλοσοφία τους, αλλά οφείλω να παραδεχτώ ότι έχουν βρει κενό χώρο στην αγορά και πάνε εξαιρετικά. 

Τέλος, σχετικά με τους Τσέχους δεν αναφερόμουν μόνο στην αυτοκίνητοβιομηχανία τους.

Η βιομηχανία τους γενικά αποτελεί το 30% των εσόδων τους και ιστορικά είχαν και έχουν, όπως και οι γείτονες τους Σλοβάκοι, σοβαρές βιομηχανικές υποδομές. 

Όλα αυτά τα αναφέρω για να καταδείξω το ποσό δρόμο έχουμε να διανύσουμε για να φτάσουμε τα ταπεινά Skoda, Seat ή Dacia...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, theoilia είπε

Ψάχνωντας ένα μεταχειρισμένο που να καλύπτει τις ανάγκες μου(χώρους βασικά) έπεσα σε ένα Renault Megane αυτόματο του 15 με "μόλις" ,για αυτή την συγκυρία τιμών, 10500 ευρώ. Και ρωτάω που είναι ο λάκκος; https://www.car.gr/classifieds/cars/view/33690741-renault-megane

Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος είναι station wagon οπότε έχει μικρότερη μεταπωλητικη αξία.

Επίσης είναι φυσιολογική η τιμή του για μοντέλο 6ετιας, επειδή ο καθένας βάζει μοντέλα 5ετιας με 3χιλιαδες ευρώ λιγότερα στο car.gr δεν σημαίνει ότι είναι και φυσιολογικές τιμές για μεταχειρισμένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Peugeot208 είπε

Το καλύτερο είναι σχετικό.

Είναι σχετικό με τις ανάγκες του καθενός.

Ένα A4 ή Α3 sedan μπορεί να είναι πιο ποιοτικό ή να έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, αλλά αν εγώ ήθελα χώρους και πρακτικότητα θεωρώ καλύτερο το Passat.

Το ιδιο και για το Kamiq και τα Bsuv του VAG και δεν αναφέρομαι καν στο lpg, που για κάποιους είναι must.

Υπόψιν, δεν μου αρέσουν καθόλου τα Skoda, ούτε η φιλοσοφία τους, αλλά οφείλω να παραδεχτώ ότι έχουν βρει κενό χώρο στην αγορά και πάνε εξαιρετικά. 

Τέλος, σχετικά με τους Τσέχους δεν αναφερόμουν μόνο στην αυτοκίνητοβιομηχανία τους.

Η βιομηχανία τους γενικά αποτελεί το 30% των εσόδων τους και ιστορικά είχαν και έχουν, όπως και οι γείτονες τους Σλοβάκοι, σοβαρές βιομηχανικές υποδομές. 

Όλα αυτά τα αναφέρω για να καταδείξω το ποσό δρόμο έχουμε να διανύσουμε για να φτάσουμε τα ταπεινά Skoda, Seat ή Dacia...

Καλά δε νομίζω ότι συγκρινόμαστε ως Ελλάδα με ο,τιδήποτε.
Είμαστε στο απόλυτο τίποτε,
ο τουρισμός η «μεγάλη βιομηχανία» (εδώ γελάμε) δεν αφήνει φράγκο κι αν μετρήσεις και τις δημόσιες επενδύσεις (άυλες και εμπράγματες) που τον εξυπηρετούν, παίζει και να μπαίνουμε μέσα.
Το χρήμα που κυκλοφορεί είναι τα ευρωπαϊκά πακέτα που τρομάρα μας νομίζουμε κι ότι τα παίρνουμε για ξάπλες ελέω Θεού,
ώστε κι αν φεύγαμε από την ΕΕ, θα έχανε η ΕΕ.

Το να συγκρινόμαστε με Τσεχία-Ρουμανία (χώρες πρώην ανατολικού μπλοκ) είναι πια θερινό όνειρο.
ΟΚ η Ντάτσια δε συγκρίνεται βέβαια ακόμα ούτε με Σκόντα ούτε με Σεατ, αλλά ανεβαίνει απο αυτό που ήταν.

Καλά η Ισπανία είναι άλλη κατηγορία, δεν παίζει καν.
4η μεγαλύτερη οικονομία στην ΕΕ, βιομηχανία παγκοσμίου βεληνεκούς
και ειδικά στην αυτοκινητοπαργαγωγή η Ισπανία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοπαραγωγός χώρα της ΕΕ μετά τη Γερμανία και όγδοη παγκοσμίως.

Για να φτάσουμε σε αυτά όλα,
το προβλεπόμενο διάστημα τείνει στο άπειρο.

Επεξ/σία από gpatitsas
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/29228209-skoda-roomster

χρειάζομαι αυτόματο κιβώτιο και χώρους ,αυτό πως σας φαινετε τι να κοιταξω ;

λογικα εχει και χαμηλα τελη και χαμηλη καταναλωση ;tsi 2011 και dsg να τσεκάρω  στο βιβλίο service;

 

 

Επεξ/σία από artshadows
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...