Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου - γνώμες ιδέες


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βέβαια είναι ένα αυτοκίνητο ολίγον τι σκισμένο για να έχει 75,000 χλμ σε 2.5 χρόνια. Και στα Οινόφυτα να το πας κάθε μέρα για δουλειά, λιγότερα θα είχε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι το σκέφτηκα και εγώ αυτό και μέσα στις καραντίνες που διάολο πήγαινε ήθελα να ήξερα Γερμανία?..αλλά τουλάχιστον είναι τα πράγματικα υπάρχουν και άλλα που λείπουν μια με δύο μονάδες μπροστά από τα χιλιόμετρα...θα προσπαθήσω να περιορίσω τον κίνδυνο με τον μηχανικό..έτσι κι αλλιώς στο μεταχειρισμένο σαν να ψάχνεις τον παπά είναι για να πέσεις σε καλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι όπως έκανα περίπου τα μαθηματικά έβγαιναν περίπου 25.000χλμ το χρόνο, έβαλα συνολικά λιγότερους μήνες μιας και δεν είδα πόσο καιρό είναι η αγγελία.

2000χλμ τον μήνα μου βγήκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τον κινητήρα του τα χλμ δεν είναι πολλά, ο ταρίφικος κανόνας λεει πως το ντίζελ στα 100,000 στρώνει μηχανή. Ωστόσο ένα αυτοκίνητο που είχε τόση χρήση σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα λογικά θα δείχνει και τα σημάδια αυτής παρότι θεωρητικά καινούριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Για τον κινητήρα του τα χλμ δεν είναι πολλά, ο ταρίφικος κανόνας λεει πως το ντίζελ στα 100,000 στρώνει μηχανή. Ωστόσο ένα αυτοκίνητο που είχε τόση χρήση σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα λογικά θα δείχνει και τα σημάδια αυτής παρότι θεωρητικά καινούριο.

Ακριβώς δεν είναι μόνο ο κινητήρας πρέπει να υπολογίσεις και τα κόστη στα service σε όλα τα παρελκόμενα που θα πρέπει να αλλάξεις λόγω χιλιομέτρων

Στις 28/8/2021 στις 7:21 ΜΜ, d.waters είπε

Ας αντιγράψω κι εδώ...

 

Καλησπέρα, 

είμαι σε αναζήτηση αγοράς του πρώτου μου αυτοκινήτου. Ως εκ τούτου λέω να κοιτάξω αποκλειστικά για μεταχειρισμένο. 

Η μεγαλύτερη χρήση θα γίνεται εκτός πόλης και υπολογίζω όχι πάνω από 7-8.000 χιλιόμετρα τον χρόνο.

Δεν θα ήθελα κάτι μεγάλο σε όγκο, οπότε κοιτάω κατηγορία super mini.

Επίσης θέλω να είναι όσο νεότερο γίνεται με όριο παλαιότητας την δεκαετία. 

Βενζίνη και χειροκίνητο σασμάν.

Το μπάτζετ έχει οριστεί στα 8.000€ κι αν κάτι αξίζει μπορεί να ανέβει. 

Αυτά που έχω βάλει στο μάτι είναι Ford Fiesta και Peugeot 208. Μ αρέσει και το c3 αλλά είναι λίγο πιο ακριβό. Το i20 που επίσης μ αρέσει, απορρίπτεται επειδή κρατάει αρκετά ψηλά την τιμή του σε σχέση με καινούριο. Μ αρέσει και το Mito αν και 3θυρο.

 

Αυτά μου έχουν κάνει κλικ από την περιοχή μου.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314966293-ford-fiesta

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/315245751-ford-fiesta

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314920859-peugeot-208

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314430105-peugeot-208

 

 

Κάποια άλλα μοντέλα που αξίζει να δω; Ή τι άλλο να προσέξω που ξεχνάω;

 

 

Αν δεν σε ενδιαφέρουν τα άλογα έχει fiesta στο budget σου με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά που κοιτάς

Θα μπορούσες να κοιτάξεις και για Skoda fabia, Seat Ibiza, Renault clio

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το 1.25 το Ford, επειδή το είχα νοικιάσει για μια βδομάδα, ρουφάει βενζίνη σαν 1.6. Είναι κλασικό σύμπτωμα αδύναμων αυτοκινήτων, επειδή το ζορίζεις περισσότερο για να τραβήξει, καταναλώνει αρκετά.

Αφού θες για εκτός πόλης, δες κάτι με 100 άλογα τουλάχιστον για να κινείσαι αξιοπρεπώς και με ασφάλεια. Το Ecoboost είναι μια καλή επιλογή για τη χρήση που το θες.

Από άποψη κατανάλωσης πιστεύεις το ecobbost θα είναι καλύτερο από τον 1.25;

Τα 120χιλ χιλιόμετρα στα 6 χρόνια του αυτοκινήτου της αγγελίας θα έπρεπε να με προβληματίσουν ή όχι;

Car.gr - Ford Fiesta '15 1.0 EcoBoost Titanium 125

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, d.waters είπε

Από άποψη κατανάλωσης πιστεύεις το ecobbost θα είναι καλύτερο από τον 1.25;

Τα 120χιλ χιλιόμετρα στα 6 χρόνια του αυτοκινήτου της αγγελίας θα έπρεπε να με προβληματίσουν ή όχι;

Car.gr - Ford Fiesta '15 1.0 EcoBoost Titanium 125

 

Νομίζω πως θα είναι 1l/100 κάτω το τουρμπάτο. Φίλος που έχει το Ecoboost με τα 100 άλογα είναι πολύ ευχαριστημένος απο κατανάλωση. Συν πως θα έχεις ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο, ειδικά αφού θες να βγαίνεις εθνική (η διαφορά στη ροπή είναι πολύ μεγάλη), το Ecoboost θα πάει 2.800-3.000 στροφές στα 120, το ατμοσφαιρικό 4.000 και για να προσπεράσεις μια νταλίκα θα πρέπει να κατεβάσεις ταχύτητα, να κλείσεις το AC, να κρατήσεις την ανάσα σου και να το σανιδώσεις. Δε σου λέω πως το χιλιαράκι με τα 100 άλογα είναι για καγκουριές και θα βάλεις φωτιά στην άσφαλτο αλλά θα έχεις αρκετή δύναμη για να κινείσαι με ασφάλεια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 hours ago, friedman21 said:

Ναι το σκέφτηκα και εγώ αυτό και μέσα στις καραντίνες που διάολο πήγαινε ήθελα να ήξερα Γερμανία?..αλλά τουλάχιστον είναι τα πράγματικα υπάρχουν και άλλα που λείπουν μια με δύο μονάδες μπροστά από τα χιλιόμετρα...θα προσπαθήσω να περιορίσω τον κίνδυνο με τον μηχανικό..έτσι κι αλλιώς στο μεταχειρισμένο σαν να ψάχνεις τον παπά είναι για να πέσεις σε καλο

Ο κουνιάδος μου με εταιρικό κάνει 30000 χλμ το χρόνο λόγω  εργασίας σε εταιρικό αλλά το αμάξι είναι σα καινούριο.  Τα σέρβις  στην ώρα τους πλυμένο καθημερινά . Τα ντίζελ με αυτά τα χλμ είναι  ακόμα καινούρια. Μετά τις 400000χλμ έχουν φθορές 

Επεξ/σία από Focusinos
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Focusinos είπε

Ο κουνιάδος μου με εταιρικό κάνει 30000 χλμ το χρόνο λόγω  εργασίας σε εταιρικό αλλά το αμάξι είναι σα καινούριο.  Τα σέρβις  στην ώρα τους πλυμένο καθημερινά . Τα ντίζελ με αυτά τα χλμ είναι  ακόμα καινούρια. Μετά τις 400000χλμ έχουν φθορές 

Ποια ντίζελ όμως; Τα σημερινά που είναι πνιγμένα με τα διάφορα φίλτρα που έχουν ή τα παλαιότερα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και από μένα,

κοιτάζω για αγορά μεταχειρισμένου hatchback κυρίως από το 2017 και μετά, μέχρι 13.500€ σε diesel.

Τριμελής οικογένεια, περίπου 15k χλμ/έτος Αθήνα και εξορμήσεις.

Χαζεύω αρκετά το Opel Astra 1.6cdti 136hp Dynamic diesel.

Όπως και το αντίστοιχο Renault Megane 1.5

Υπάρχει κάποιος κάτοχος των ανωτέρω να πει μια γνώμη;

Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο;

Επεξ/σία από bob o mastoras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, theoilia said:

Ποια ντίζελ όμως; Τα σημερινά που είναι πνιγμένα με τα διάφορα φίλτρα που έχουν ή τα παλαιότερα;

 

Quasquai του 2019 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να κάνω μια ερώτηση τι να κοιτάξω.

Χρειαζόμαστε 2 μήνες τον χρόνο, λιγότερα από 1000χλμ, ένα ψηλό εκτός δρόμου όχημα με τετρακίνηση, 5θέσιο (αλλά και 7θέσιο θα ήταν ευπρόσδεκτο) με μεγάλο χώρο αποσκευών..

Επειδή θα παίρνει πινακίδες για 2-3 μήνες το πολύ μπορούμε να πάμε σε >2000cc (μέχρι τα 2357cc μετά πάμε +200€ τέλη κυκλοφορίας μόνο αν αξίζει)κι έτσι θα έχουμε χαμηλή τιμή αγοράς (υπολογίζω ~4χιλ€)...

Με ενδιαφέρει να είναι αξιόπιστο (καδένα αντί για ιμάντας) και αν υπάρχει και από το haynes manual ή κάτι αντίστοιχο για το μοντέλο (την συντήρηση θα την κάνω εγώ ή ο εξάδελφος που έχει συνεργείο αλλά δεν θέλω να του φορτώνομαι). Καύσιμο θα ήθελα πετρέλαιο αλλά με τα χλμ που θα κάνει είναι απλώς υπέρ, όπως και το αυτόματα καλό να υπάρχει αλλά κι αυτό υπέρ (εκτός αν έχει κάποια ευπάθεια)...

Αυτά που κοιτάω είναι τα εξής:

Renault Scenic 2000 SX4 (το ψηλό το τετρακίνητο) 2000cc

Kia Sportage '05 2700cc ή Kia Sorento '04 2351cc

Hyundai Santa Fe '02 2700cc (άλλαξε όνομα σε Tucson '07 2000cc )

Suzuki Grand Vitara '02 2700c

Ford Maverick 2000cc 2261cc

Nissan X-Trail 2000cc

 

Subaru Forester 2000 2000cc (νομίζω ότι είναι το πιο χαμηλό, αλλά πάντα μου άρεσε)

Jeep Cherokee 2500 (πάντα μου άρεσε αλλά δεν έχω ακούσει και πολύ καλά λόγια)

Honda CR-V 2002 (δεν μου αρέσει πολύ που ζητάνε περισσότερα χρήματα)

 

 

Στους δρόμους αυτούς με προσοχή πάει συμβατικό αλλά λείπει η τετρακίνηση και το ύψος μιας που ακουμπάνε συνέχεια κάτω με >10χλμ/ώρα. Οπότε μια φορά που πήγα με το punto έκανα μία ώρα για 6χλμ διαδρομή (δεν ακούμπησε πουθενά αλλά το λυπήθηκα).

 

Υ.Γ. Αν δεν είναι σωστό το topic να το μεταφέρω αλλού...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, filarhos είπε

Καύσιμο θα ήθελα πετρέλαιο

επειδή έχουμε Vitara με αντίστοιχη χρήση , σίγουρα το πετρέλαιο μετρά μιας και με βενζίνη σέρνεται (2λιτρο) και ρουφά αβέρτα , αλλά δε μπλέκεις με καθαριστικά και μύκητες όταν κάθεται μήνες

 

Επεξ/σία από tsofras
έκανα την μεταφορά
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, filarhos είπε

Θέλω να κάνω μια ερώτηση τι να κοιτάξω.

Χρειαζόμαστε 2 μήνες τον χρόνο, λιγότερα από 1000χλμ, ένα ψηλό εκτός δρόμου όχημα με τετρακίνηση, 5θέσιο (αλλά και 7θέσιο θα ήταν ευπρόσδεκτο) με μεγάλο χώρο αποσκευών..

Επειδή θα παίρνει πινακίδες για 2-3 μήνες το πολύ μπορούμε να πάμε σε >2000cc (μέχρι τα 2357cc μετά πάμε +200€ τέλη κυκλοφορίας μόνο αν αξίζει)κι έτσι θα έχουμε χαμηλή τιμή αγοράς (υπολογίζω ~4χιλ€)...

Με ενδιαφέρει να είναι αξιόπιστο (καδένα αντί για ιμάντας) και αν υπάρχει και από το haynes manual ή κάτι αντίστοιχο για το μοντέλο (την συντήρηση θα την κάνω εγώ ή ο εξάδελφος που έχει συνεργείο αλλά δεν θέλω να του φορτώνομαι). Καύσιμο θα ήθελα πετρέλαιο αλλά με τα χλμ που θα κάνει είναι απλώς υπέρ, όπως και το αυτόματα καλό να υπάρχει αλλά κι αυτό υπέρ (εκτός αν έχει κάποια ευπάθεια)...

Αυτά που κοιτάω είναι τα εξής:

Renault Scenic 2000 SX4 (το ψηλό το τετρακίνητο) 2000cc

Kia Sportage '05 2700cc ή Kia Sorento '04 2351cc

Hyundai Santa Fe '02 2700cc (άλλαξε όνομα σε Tucson '07 2000cc )

Suzuki Grand Vitara '02 2700c

Ford Maverick 2000cc 2261cc

Nissan X-Trail 2000cc

 

Subaru Forester 2000 2000cc (νομίζω ότι είναι το πιο χαμηλό, αλλά πάντα μου άρεσε)

Jeep Cherokee 2500 (πάντα μου άρεσε αλλά δεν έχω ακούσει και πολύ καλά λόγια)

Honda CR-V 2002 (δεν μου αρέσει πολύ που ζητάνε περισσότερα χρήματα)

 

 

Στους δρόμους αυτούς με προσοχή πάει συμβατικό αλλά λείπει η τετρακίνηση και το ύψος μιας που ακουμπάνε συνέχεια κάτω με >10χλμ/ώρα. Οπότε μια φορά που πήγα με το punto έκανα μία ώρα για 6χλμ διαδρομή (δεν ακούμπησε πουθενά αλλά το λυπήθηκα).

 

Υ.Γ. Αν δεν είναι σωστό το topic να το μεταφέρω αλλού...

Εχεις παρα πολλες επιλογες. Ειχα κανει μικρη αναζητηση περσυ για 2λιτρο offroad

Το vitara ισως ειναι το καλυτερο overall,  αλλα κραταει και τιμη ψηλα (ακομα και για 2λιτρο). Ισως τις καλυτερες offroad δυνατοτητες απο την λιστα

Εγω θα επελεγα το forester καθως δεν θελεις τοσο σκληρο offroad, εχει χωρους και βρισκεις μεταχ σε καλες τιμες. 

 

Οπως ολα τα μεταχ πολυ σημαντικο τι θα βρεις και σε τι τιμη, ισως να μην εχει σημασια ποια μαρκα θα παρεις αλλα σε τι τιμη και κατασταση θα ειναι

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...