Προς το περιεχόμενο

Σκλήρος Δίσκος και Ελληνική ΕΓΓΥΗΣΗ (με κεφαλαία η εγγύηση) MG MANAGER


Herald

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, SabotazNic είπε

Δεν εχω διαβασει ακομα ολες τις σελιδες (σε λιγο με το φαγητο 😛 ), αλλα εριξες την απειλη καταγγελιας? Σε e shop προσφατα δουλεψε ρολοι. Βεβαια μετα την επικοινωνια με τον τεχνικο μου επιβεβαιωσε το προβλημα (προβλημα με το header του μπροστινου io panel (pw, reset, led κτλ)) και μου επιβεβαιωσε οτι η παστα πανω στο σοκετ δεν εχει καμια σχεση με αυτο (στα μαιλ μου ελεγαν οτι φταιει η παστα πανω στο σοκετ και περιμενουν απαντηση απο αντιπροσωπεια).

Τελικα εριξα την απειλη, μετα απο 3 ωρες ηρθε μηνυμα οτι περιμενουν προιον αντικαταστασης.

Δεν έριξα απειλη, το εκανα πραξη. Δεν με ενδιαφερουν πλεον ουτε τα χρηματα ουτε η αντικατασταση, οτι κανω απο εδω και περα απλα για να ενημερωσω και τους υπολοιπους. Ετσι και αλλιως εχω τάξει τον χαλασμενο δισκο στον κωστα 

2 λεπτά πριν, Thresh είπε

Και τώρα έμμεσα θα πληρωθείς, με το να μην χάσεις τα λεφτά που έδωσες και να δώσεις κι άλλα για να πάρεις άλλο δίσκο.

Ναι βρε συ αλλα εδω μιλάμε για "προβληματικο" πελατη. Δεν θελει να με πληρωσει γιατι ειναι παπατζης, στην υγεια του. Ενημερωνω τον επομενο λογιστη (εδω το φόρουμ) και παμε παρακατω. Να ταν και κανα ποσο μεγαλο παει στο διαολο, για 300 ευρω να ψαξω να βρω το δικιο μου με παπατζη, κλαιν. 

Δεν λεω οτι εχεις αδικο, απλα οπως φερομαι θέλω να μου φέρονται. Να κατσω τωρα να τσαλαπατησω ακαθαρσιες για 300 ευρω κλαιν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 ώρες πριν, qwerty99 είπε

Ρίξτε όμως την βαθμολόγηση στο skroutz με αρνητικές κριτικές, και αυτό θα τους πονέσει (πολύ).

*γκουχ* Αν μεινει η αξιολογηση κιολας *γκουχ*

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
7 minutes ago, Herald said:

Δεν λεω οτι εχεις αδικο, απλα οπως φερομαι θέλω να μου φέρονται. Να κατσω τωρα να τσαλαπατησω ακαθαρσιες για 300 ευρω κλαιν

300 + 300. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε

*γκουχ* Αν μεινει η αξιολογηση κιολας *γκουχ*

Εκανα αξιολογηση απο 19 απριλιου, αλλα μου ζητησαν αποδειξεις κλπα που τους εστειλα. Ακομα δεν εχει ανεβει στο site, ενω αλλες βλέπω ανεβαινουν αερα. Θα δουμε... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως η διαφορά με το εξωτερικό τελικά τεράστια. Θα βγω λίγο off topic αλλά έχει να κάνει με το πρόσωπο που βγαίνει προς τα έξω. Όταν είχε βγει το RDR 2 ζούσα στην Αυστρία. Το φυσικό αντίγραφο είχε κοντά στα 60-70 ευρώ, κάποια στιγμή βγαίνει online προσφορά στα Saturn με 40 ευρώ. Το χτυπάω και βλέπω ότι σε αυτό που ήταν κοντά στο σπίτι μου ήταν διαθέσιμο. Περνάνε 4 μέρες τίποτα, ακόμα όμως σε στοκ. Λέω τι στο καλό, ακύρωσα την παραγγελία και πάω από το κατάστημα, γιατί πήρα απόφαση ότι μάλλον δεν εξυπηρετούν για κάποιον λόγο τις παραγγελίες από το internet. (2 Νωρίτερα είχα στείλει email όπου είχαν απαντήσει ότι έχει δρομολογηθεί).

Στο κατάστημα λοιπόν λέω στον υπάλληλο την ιστορία. Και μου λέει δεν έχει νόημα αυτό, είμαστε δίπλα έπρεπε να έχει σταλεί. Λέω δεν πειράζει θα το πάρω τώρα στα 60 ευρώ από εδώ γιατί το θέλω. Μου λέει φέρτε το παιχνίδι και ελάτε στον υπολογιστή εδώ. Πηγαίνω και μου λέει, περάστε τα στοιχεία σας (το επίθετο είναι κουλό), τα περνάω, και το περνάει σαν online παραγγελία, πάει στον προϊστάμενο βάζει υπογραφή και τελικά το πήρα 40 ευρώ. Όλα αυτά, χωρίς να παραπονεθώ, απλά είπα τι έγινε και ρώτησα μήπως γνωρίζει γιατί;

Κάπως έτσι λοιπόν κερδίζεις τους πελάτες. Ειδικά, όταν πας να καλύψεις λάθος υπαλλήλου δεν κάνεις άλλο λάθος καπάκια.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Πάντως η διαφορά με το εξωτερικό τελικά τεράστια. Θα βγω λίγο off topic αλλά έχει να κάνει με το πρόσωπο που βγαίνει προς τα έξω. Όταν είχε βγει το RDR 2 ζούσα στην Αυστρία. Το φυσικό αντίγραφο είχε κοντά στα 60-70 ευρώ, κάποια στιγμή βγαίνει online προσφορά στα Saturn με 40 ευρώ. Το χτυπάω και βλέπω ότι σε αυτό που ήταν κοντά στο σπίτι μου ήταν διαθέσιμο. Περνάνε 4 μέρες τίποτα, ακόμα όμως σε στοκ. Λέω τι στο καλό, ακύρωσα την παραγγελία και πάω από το κατάστημα, γιατί πήρα απόφαση ότι μάλλον δεν εξυπηρετούν για κάποιον λόγο τις παραγγελίες από το internet. (2 Νωρίτερα είχα στείλει email όπου είχαν απαντήσει ότι έχει δρομολογηθεί).

Στο κατάστημα λοιπόν λέω στον υπάλληλο την ιστορία. Και μου λέει δεν έχει νόημα αυτό, είμαστε δίπλα έπρεπε να έχει σταλεί. Λέω δεν πειράζει θα το πάρω τώρα στα 60 ευρώ από εδώ γιατί το θέλω. Μου λέει φέρτε το παιχνίδι και ελάτε στον υπολογιστή εδώ. Πηγαίνω και μου λέει, περάστε τα στοιχεία σας (το επίθετο είναι κουλό), τα περνάω, και το περνάει σαν online παραγγελία, πάει στον προϊστάμενο βάζει υπογραφή και τελικά το πήρα 40 ευρώ. Όλα αυτά, χωρίς να παραπονεθώ, απλά είπα τι έγινε και ρώτησα μήπως γνωρίζει γιατί;

Κάπως έτσι λοιπόν κερδίζεις τους πελάτες. Ειδικά, όταν πας να καλύψεις λάθος υπαλλήλου δεν κάνεις άλλο λάθος καπάκια.

To Saturn είναι απίστευτο γενικά. Στο Μόναχο είχα σπάσει μια κούπα τους στο ταμείο (είχα πάει να πληρώσω και μου έφυγε) και μου δώσαν άλλη, έτσι απλά. 

Καλά προφανώς δεν περιμένω τέτοια αντιμετώπιση από ελληνικό κατάστημα, αυτό είναι η μεζόνετα. Εδώ παλευόυμε ακόμα για το υπογείο :P 

39 λεπτά πριν, Thresh είπε

300 + 300. 😛

Eσύ δηλαδή αμά σου έρθει μνμα 

"Θα σου κάνουμε την ΧΑΡΗ κυρ Thresh και θα δούμε σε 4 εβδομάδες ΑΝ κάποιος άλλος αναλάβει να κάνει κάτι για το ελαττωματικό προιόν που σου πούλησα" τι θα έλεγες, ειλικρινά? Σας ευχαριστώ πολύ για την εξυπηρέτηση?

Ελα ρε συ, αφού είναι φαρσοκωμωδία η κατάσταση. Δεν ξέρω ακριβώς πως να το περιγράψω αλλά δυσκολεύομαι να φανταστώ οτι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο σε κατάστημα στην Ευρωπαική Ένωση. Στο χειρότερο κατάστημα της Ουγκάντα ΙΣΩΣ, και αυτό με ερωτηματικά.

Ηξερα οτι γενικά είναι τραγική η κατάσταση με τα RMA στην Ελλάδα και γιαυτό τα απέφευγα δια ροπάλου, απλά εδώ μου φάνηκε εντελώς clear cut case, φαντάστηκα θα είναι μια τυπική διαδικασία οπότε το προχώρησα.

Εδώ φταίς μέχρι να αποδείξεις οτι δεν φταίς και όταν αποδείξεις οτι δεν φταίς συνεχίζεις να φταίς.

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα συμφωνήσω με το Thresh...όσο στραβό και αν είναι η "διαχείριση" του χτυπήματος εκ μέρους mg άλλο τόσο στραβή είναι και η συμπεριφορά σου λόγω οικονομικής άνεσης/ ανετίλας να δείξεις περηφάνεια να απομακρυνθείς από τις "ακαθαρσίες και τους απατεώνες".

αν πάντως γενικά στις συναλλαγές σου είχες αντίστοιχο ύφος 1000 καρδιναλίων θα φρόντιζα να σε κόψω από πελάτη μου.

αλλά ξέρεις...είναι μέχρι να τύχεις σε περίπτωση που η άλλη πλευρά της συναλλαγής θα φερθεί πιο πονηρά και 2 βήματα πιο μπροστά....εκεί θα την πατήσεις και θα τρέχεις και δε θα φτάνεις.

το κόβω εδώ γιατί γνωρίζεις πολύ καλά οτι είμαι πάντα συμμετέχων σε θέματα εγγυήσεων και δικαιωμάτων. στη προκειμένη περίπτωση όμως ο τρόπος σου είναι πέρα για πέρα εκτός λογικής και συγκατάβασης. αντ αυτού κάνεις επίδειξη δύναμης γιατί ξέρεις όσα χρόνια συναλλάσεσαι μαζί τους οτι δε θα ασχοληθούν με τις εκφράσεις που έχεις ήδη γράψει στο θρεντ (που μπορεί αργότερα να αποδειχθούν αληθινές στη περίπτωσή σου) αλλά μέχρι τότε, καλύτερα είναι να κρατάμε και 2 πισινές πριν βρεθούμε από κατήγοροι-κατηγορούμενοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
13 minutes ago, Herald said:

Eσύ δηλαδή αμά σου έρθει μνμα 

"Θα σου κάνουμε την ΧΑΡΗ κυρ Thresh και θα δούμε σε 4 εβδομάδες ΑΝ κάποιος άλλος αναλάβει να κάνει κάτι για το ελαττωματικό προιόν που σου πούλησα" τι θα έλεγες, ειλικρινά? Σας ευχαριστώ πολύ για την εξυπηρέτηση?

Ελα ρε συ, αφού είναι φαρσοκωμωδία η κατάσταση. Δεν ξέρω ακριβώς πως να το περιγράψω αλλά δυσκολεύομαι να φανταστώ οτι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο σε κατάστημα στην Ευρωπαική Ένωση. Στο χειρότερο κατάστημα της Ουγκάντα ΙΣΩΣ, και αυτό με ερωτηματικά.

Ηξερα οτι γενικά είναι τραγική η κατάσταση με τα RMA στην Ελλάδα και γιαυτό τα απέφευγα δια ροπάλου, απλά εδώ μου φάνηκε εντελώς clear cut case, φαντάστηκα θα είναι μια τυπική διαδικασία οπότε το προχώρησα.

Εδώ φταίς μέχρι να αποδείξεις οτι δεν φταίς και όταν αποδείξεις οτι δεν φταίς συνεχίζεις να φταίς.

Δεν θα έφτανε σε αυτό το σημείο, γιατί  θα το πήγαινα εξαρχής στο ότι δεν γράψατε τίποτα στο χαρτί παραλαβής και θα έκανα καταγγελία.

Δλδ αν σου γίνει και σε άλλα καταστήματα θα φεύγουν έτσι τα 300ρικά? Δώσε και σε μας χωρίς να σε κοροϊδέψουμε κιόλας, απλό donation. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

θα συμφωνήσω με το Thresh...όσο στραβό και αν είναι η "διαχείριση" του χτυπήματος εκ μέρους mg άλλο τόσο στραβή είναι και η συμπεριφορά σου λόγω οικονομικής άνεσης/ ανετίλας να δείξεις περηφάνεια να απομακρυνθείς από τις "ακαθαρσίες και τους απατεώνες".

Αν θέλεις να μου υποδείξεις που είναι στραβή η δικιά μου διαχείριση ευχαρίστως θα ανακαλέσω, θα ζητήσω και συγνώμη, και θα στείλω και πελάτες μου στο κατάστημα τους ξανά. Ντόπρα, δεσμεύομαι. 

Στα υπόλοιπα δεν υπάρχει κάτι για συγκατάβαση. Ακόμα και την ακραία περίπτωση να πάρουμε ότι χτύπησα εγώ τον σκληρό εν γνώση μου, μετά ξόδεψα 160€ για να αγοράσω CPU και mobo για να ρίξω στάχτη στα μάτια και μετά τους πήγα χτυπημένο σκληρό, πάλι το δίκιο μου έχω γιατί απλά πέρασε φλου και απτο service τους και απτον υπάλληλο που το πήγε στο service. Αυτά στην ακραία περίπτωση


Να σου θέσω ένα υποθετικό - τραβηγμένο σενάριο. Έστω ότι ο σκληρός είχε φάει μπαλοθιά από καραμπίνες και είχε 2 τρύπες στη μέση. Εστώ ότι το ανακαλύπτει ο υπάλληλος στο service. Κοιτάει λοιπόν το χαρτί παραλαβής που μου έδωσε και βλέπει οτι δεν αναφέρει κάπου μπαλοθιές. Οπότε 2 τα ενδεχόμενα. Είτε δεν είδανε τις μπαλοθιές όταν το λάβανε, είτε τις μπαλοθιές τις προκάλεσαν οι ίδιοι στο service. Σε όποια και από τις 2 περιπτώσεις δεν μπορεί η αντιμετώπιση να είναι "λυπούμαστε, δεν το δέχεται ο κατασκευαστής γιατί έφαγε μπαλοθιές". Φαντάζομαι συμφωνείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Thresh είπε

Δεν θα έφτανε σε αυτό το σημείο, γιατί  θα το πήγαινα εξαρχής στο ότι δεν γράψατε τίποτα στο χαρτί παραλαβής και θα έκανα καταγγελία.

Δλδ αν σου γίνει και σε άλλα καταστήματα θα φεύγουν έτσι τα 300ρικά? Δώσε και σε μας χωρίς να σε κοροϊδέψουμε κιόλας, απλό donation. 😛

Μα ρε συ, πώς να γράψουν στο χαρτί παραλαβής αφού λογικά δεν φαίνεται τίποτα. Ούτε εγώ το είδα, ούτε η κοπέλα μου, πως να το δεί ο άλλος που το παρέλαβε. Ουσιαστικά μου λές να κάνω κάτι ανήθικο και να πατήσω πάνω στο σφάλμα του υπάλληλου στο service. Ε οκ, λάθοι γίνονται. 

Απλά η λογική λέει όταν από την στιγμή που πέρασε από 2 χέρια κατά την παραλαβή και δεν το είδε κανείς, ποιός μου λέει ότι όταν τον αγόρασα το έψαξαν και δεν είχε dent ο δίσκος. Κάτι που θα έπρεπε να σκεφτούν και οι ίδιοι φαντάζομαι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Just now, Herald said:

Μα ρε συ, πώς να γράψουν στο χαρτί παραλαβής αφού λογικά δεν φαίνεται τίποτα. Ούτε εγώ το είδα, ούτε η κοπέλα μου, πως να το δεί ο άλλος που το παρέλαβε. Ουσιαστικά μου λές να κάνω κάτι ανήθικο και να πατήσω πάνω στο σφάλμα του υπάλληλου στο service. Ε οκ, λάθοι γίνονται. 

Απλά η λογική λέει όταν από την στιγμή που πέρασε από 2 χέρια κατά την παραλαβή και δεν το είδε κανείς, ποιός μου λέει ότι όταν τον αγόρασα το έψαξαν και δεν είχε dent ο δίσκος. Κάτι που θα έπρεπε να σκεφτούν και οι ίδιοι φαντάζομαι. 

Πρόβλημα τους τότε, θα πεις ότι εσείς το κάνατε αφού δεν το είδαν. Όπως με κατηγορείτε ότι το έκανα εγώ έτσι σας κατηγορώ κι εγώ ότι το κάνατε εσείς! Τι απόδειξη έχουν ότι το έκανες? Αντιθέτως εσύ έχεις το χαρτί το οποίο ήταν με 0 παρατηρήσεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

μου θυμίζεις κάτι σκύλους που γυρνάνε γύρω γύρω να δαγκώσουν την ουρά τους.

Bored Quarantine GIF by healthybud

Η απλά αποφεύγεις να απαντήσεις. Πάω άψογο εμφανισιακά προιόν (σύμφωνα με το χαρτί παραλαβής τους, δεν λέω οτι όντως ήταν άψογο, μπορεί να ήταν όντως χτυπημένο και να μην το είδα) και μου λένε λυπάμαι έχει χτυπήμα. Τι συμπέρασμα να βγάλω, ότι είναι άψογοι επαγγελματίες που τηρούν πιστά τους νόμους χωρίς καν να προσπαθήσει ο πελάτης να τους αποδείξει ότι έχει δίκιο? :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Πρόβλημα τους τότε, θα πεις ότι εσείς το κάνατε αφού δεν το είδαν. Όπως με κατηγορείτε ότι το έκανα εγώ έτσι σας κατηγορώ κι εγώ ότι το κάνατε εσείς! Τι απόδειξη έχουν ότι το έκανες? Αντιθέτως εσύ έχεις το χαρτί το οποίο ήταν με 0 παρατηρήσεις.

10 σελίδες του τα γράφω αλλά όχι...εκεί ανωτερίλα να χαρίσει τα λεφτά και να προστατέψει κόσμο από  "απατεώνες"

Μόλις τώρα, Herald είπε

Η απλά αποφεύγεις να απαντήσεις. Πάω άψογο εμφανισιακά προιόν (σύμφωνα με το χαρτί παραλαβής τους, δεν λέω οτι όντως ήταν άψογο, μπορεί να ήταν όντως χτυπημένο και να μην το είδα) και μου λένε λυπάμαι έχει χτυπήμα. Τι συμπέρασμα να βγάλω, ότι είναι άψογοι επαγγελματίες που τηρούν πιστά τους νόμους χωρίς καν να προσπαθήσει ο πελάτης να τους αποδείξει ότι έχει δίκιο? :P 

δε βγαζεις συμπερασμα κανενα. αφηνεις το καταστημα να αναλαβει την ευθυνη μετα την παραλαβη στο παγκο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Thresh είπε

Πρόβλημα τους τότε, θα πεις ότι εσείς το κάνατε αφού δεν το είδαν. Όπως με κατηγορείτε ότι το έκανα εγώ έτσι σας κατηγορώ κι εγώ ότι το κάνατε εσείς! Τι απόδειξη έχουν ότι το έκανες? Αντιθέτως εσύ έχεις το χαρτί το οποίο ήταν με 0 παρατηρήσεις.

Βρε συ, δεν διαφωνώ. Απλά αυτό που περιγράφεις είναι η κατάσταση για την οποία δεν κάνω RMA στην Ελλάδα. Να μπλέξω σε αυτό το γαιτανάκι της κολοκυθιάς για 300€ δεν πρόκειται. Μάλλον δεν έχεις πατήσει τα πρώτα άντα ακόμα, βράζει το αίμα σου. Και εγώ παλιά το έκανα. Τώρα δεν μου επιτρέπει η ιδιοσυγκρασία μου. Δηλαδή αυτοί δεν το ξέρουν ότι στο χαρτί παραλαβής δεν γράφει τίποτα για χτυπημάτα? Προφανώς το ξέρουν και δεν τους νοιάζει, και αφού δεν τους νοιάζει, τι να κάτσω να συζητήσω. Τους το ανέφερα μία φόρα, δεν δώσανε σημασία, ε οκ δεν θα κάτσω να επιμείνω

4 λεπτά πριν, greekfragma είπε

δε βγαζεις συμπερασμα κανενα. αφηνεις το καταστημα να αναλαβει την ευθυνη μετα την παραλαβη στο παγκο.

Εσύ δεν βγάζεις, εγώ βγάζω :P 

Επειδή μάλλον είσαι του χώρου των service, εξήγησε μου την διαδικασία για να καταλάβω και εγώ. Ο υπάλληλος στο service δεν έχει αντίγραφο του χαρτιού παραλαβής? Θέλω να πω, δεν το ξέρει ότι το παρέλαβε αψεγάδιαστο?

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...