Προς το περιεχόμενο

Σκλήρος Δίσκος και Ελληνική ΕΓΓΥΗΣΗ (με κεφαλαία η εγγύηση) MG MANAGER


Herald

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
4 minutes ago, Herald said:

Βρε συ, δεν διαφωνώ. Απλά αυτό που περιγράφεις είναι η κατάσταση για την οποία δεν κάνω RMA στην Ελλάδα. Να μπλέξω σε αυτό το γαιτανάκι της κολοκυθιάς για 300€ δεν πρόκειται. Μάλλον δεν έχεις πατήσει τα πρώτα άντα ακόμα, βράζει το αίμα σου. Και εγώ παλιά το έκανα. Τώρα δεν μου επιτρέπει η ιδιοσυγκρασία μου. Δηλαδή αυτοί δεν το ξέρουν ότι στο χαρτί παραλαβής δεν γράφει τίποτα για χτυπημάτα? Προφανώς το ξέρουν και δεν τους νοιάζει, και αφού δεν τους νοιάζει, τι να κάτσω να συζητήσω. 

Τον Ιούνιο πατάω τα 38.

Sorry αλλά κυρίως είναι θέμα "όρεξης-βαρεμάρας" + μη ανάγκης του ποσό και δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι μόνο με topic σε forum, χρειάζονται επίσημες καταγγελίες.

Θα σου τύχει σε άλλο κατάστημα, θα τους την χαρίσεις κι εκεί, θα το ξαναγράψεις, θα το δουν ελάχιστοι σε σχέση με την Ελληνική αγορά και θα συνεχίζουν να κάνουν τα ίδια.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Sorry αλλά κυρίως είναι θέμα "όρεξης-βαρεμάρας" και δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι μόνο με topic σε forum, χρειάζονται επίσημες καταγγελίες.

Θα σου τύχει σε άλλο κατάστημα, θα τους την χαρίσεις κι εκεί, θα το ξαναγράψεις, θα το δουν ελάχιστοι σε σχέση με την Ελληνική αγορά και θα συνεχίζουν να κάνουν τα ίδια.

Καταγγελία έκανα, στο συνηγόρο του καταναλωτή. Μόλις μου απάντησε και το σκρουτζ να τροποποίησω λιγάκι το μνμα μου γιατί είχε μια δόση ειρωνείας, το έπραξα. Ε τι άλλο να κάνω, να βάλω δικηγόρο για 300€? :P 

Πάντως τους το ανέφερα οτι όταν το παραλάβατε ήταν αψεγάδιαστο. Ε δεν δώσανε σημασία, το προσπεράσανε. Τι άλλο να κάνω δηλαδή.

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 minutes ago, Herald said:

Καταγγελία έκανα, στο συνηγόρο του καταναλωτή. Μόλις μου απάντησε και το σκρουτζ να τροποποίησω λιγάκι το μνμα μου γιατί είχε μια δόση ειρωνείας, το έπραξα. Ε τι άλλο να κάνω, να βάλω δικηγόρο για 300€?

Να περιμένεις απάντηση για την καταγγελία και να μην τα παρατήσεις?

Όταν ο κανόνας στην ελληνική αγορά είναι το κακό RMA, δεν γλυτώνεις, απλά δίνεις πάτημα στο καθένα να συνεχίζει τα ίδια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Να περιμένεις απάντηση για την καταγγελία και να μην τα παρατήσεις?

Ε περιμένω απάντηση, αλλά ούτως η άλλος δεν θέλω ούτε το προιόν ούτε τα χρήματα μου πλέον. Απλά για την ηθική ικανοποίηση (μην κοροίδευεις :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 minutes ago, Herald said:

Ε περιμένω απάντηση, αλλά ούτως η άλλος δεν θέλω ούτε το προιόν ούτε τα χρήματα μου πλέον. Απλά για την ηθική ικανοποίηση (μην κοροίδευεις :P )

Προτιμώ την χρηματική ικανοποίηση. Για την ηθική ξέρεις έτσι κι αλλιώς ότι δεν το έκανες εσύ, άρα δεν εξαπατάς κάποιον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Thresh είπε

Προτιμώ την χρηματική ικανοποίηση. Για την ηθική ξέρεις έτσι κι αλλιώς ότι δεν το έκανες εσύ, άρα δεν εξαπατάς κάποιον.

Kαι εγώ, μη με παρεξήγησεις. Απλά η χρηματική μου ικανοποίηση ανέρχεται στα 10.000€. Αν μου τα δώσουν για ψυχική οδύνη θα θεωρήσω ότι κατάλαβαν το λάθος και από εδώ και περά θα διορθωθούν. Θα συνέχιζω να ψωνίζω και να στέλνω και πελάτες μου. Με 300€ χρηματική ικανοποίηση δεν έχει :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 minute ago, Herald said:

Kαι εγώ, μη με παρεξήγησεις. Απλά η χρηματική μου ικανοποίηση ανέρχεται στα 10.000€. Αν μου τα δώσουν για ψυχική οδύνη θα θεωρήσω ότι κατάλαβαν το λάθος και από εδώ και περά θα διορθωθούν. Θα συνέχιζω να ψωνίζω και να στέλνω και πελάτες μου. Με 300€ χρηματική ικανοποίηση δεν έχει :P 

Όπως είπα, μέχρι να σου τύχει και σε άλλο κατάστημα ή να αυξηθεί η ατυχία και να σκάσουν πολλά RMA. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Όπως είπα, μέχρι να σου τύχει και σε άλλο κατάστημα ή να αυξηθεί η ατυχία και να σκάσουν πολλά RMA. 😛

Caseking αποκλειστικά, και με 100€ μεταφορικά χαλάλι. 

Τώρα δοκιμαστικά στέλνω πελάτες εκεί στη Στουρνάρη απέναντι από το κάδρο και ότι κάτσει. Δυστηχώς αν μπορούσα θα τους  έστελνα caseking αλλά ψηφιακή μέριμνα βλέπεις, γαρ :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
20 minutes ago, Herald said:

Caseking αποκλειστικά, και με 100€ μεταφορικά χαλάλι. 

Τώρα δοκιμαστικά στέλνω πελάτες εκεί στη Στουρνάρη απέναντι από το κάδρο και ότι κάτσει. Δυστηχώς αν μπορούσα θα τους  έστελνα caseking αλλά ψηφιακή μέριμνα βλέπεις, γαρ :P 

Ναι γιατί νομίζεις ότι αυτή την συμπεριφορά θα την πετύχεις μόνο σε pc hardware μαγαζιά. Καλή τύχη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Thresh είπε

Ναι γιατί νομίζεις ότι αυτή την συμπεριφορά θα την πετύχεις μόνο σε pc hardware μαγαζιά. Καλή τύχη...

Και ψυγεία κλπες συσκεύες που θα αγοράσω τώρα για το καινούργιο σπίτι το σκέφτομαι σοβαρά να τα φέρω απέξω. Checkmate :P 

Ε ότι μπορώ αποφεύγω / θα αποφεύγω να αγοράζω από εδώ. Ρούχα έτσι και αλλιώς τα έχω κόψει, μόνο ethically made που δυστηχώς δεν υπάρχουν Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/4/2021 στις 3:40 ΜΜ, Herald είπε

@Coppermine Καλώ και τον ειδικό σε τέτοια θέματα :P 

 

 

Από το site της Ευρωπαικής Ένωσης

 

Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι οι 6 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος:

  • κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του.
  • Μετά την πάροδο έξι μηνών, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm

 

 

Αυτό είναι για τηλέφωνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Herald είπε

Εγω απτη σταση σου καταλαβαινω οτι δεν κρίνεις τα γεγονοτα αλλα την δικια σου προσωπικη εμπειρια.

Νομίζω ότι κι εσύ έχεις πάει από το ένα άκρο στο άλλο. Εφόσον τόσο καιρό έχεις δώσει τόσα χιλιάρικα όπως λες μένοντας ευχαριστημένος από την συνεργασία σου μαζί τους και δεν είχες ποτέ θέμα, αρκεί μια κακή εμπειρία, που ενδεχομένως να είναι ευθύνη ενός μεμονωμένου υπαλλήλου,  για να αλλάξεις τόσο εύκολα γνώμη? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Herald είπε

Εκανα αξιολογηση απο 19 απριλιου, αλλα μου ζητησαν αποδειξεις κλπα που τους εστειλα. Ακομα δεν εχει ανεβει στο site, ενω αλλες βλέπω ανεβαινουν αερα. Θα δουμε... 

Aδερφέ, ένα review έκανα σε κουτί, το οποίο ήταν αρνητικό και έκοψε τις πωλήσεις σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα που το έφερνε μαζικά, έσκασε τηλεφωνάκι και η αξιολόγησή μου ΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ κατέβηκε. Επανήλθε μετά από αρκετά email και απειλές. Πρόσεξε, ούτε καν review σε κατάστημα! Σε προϊόν που ΕΦΕΡΝΕ κατάστημα. 

Για κατάστημα έχω να σου πω, πως φίλος άφησε αρνητική κριτική για άθλιο service, δεν ανέβηκε ποτέ και μετά ανέβηκε θετική κριτική με παραπλήσιο account name, για την ίδια παραγγελία. 🤣

....ρδέλο κανονικά, όχι αστεία

Επεξ/σία από kostas_anes
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Νομίζω ότι κι εσύ έχεις πάει από το ένα άκρο στο άλλο. Εφόσον τόσο καιρό έχεις δώσει τόσα χιλιάρικα όπως λες μένοντας ευχαριστημένος από την συνεργασία σου μαζί τους και δεν είχες ποτέ θέμα, αρκεί μια κακή εμπειρία, που ενδεχομένως να είναι ευθύνη ενός μεμονωμένου υπαλλήλου,  για να αλλάξεις τόσο εύκολα γνώμη? 

Δεν ειναι οτι εχω μεινει ευχαριστημενος, απλα δεν ειχα παραπονα. Τα προϊόντα τα φερναν στην ωρα τους, ο αναμενόμενος χρονος ήταν ο αναγραφομενος, τα τυπικα δηλαδη. Ευχαριστημενος ειμαι με καποιον οταν κανει κατι παραπανω απο αυτα που πρεπει, δηλαδη αν μαζι με την παραγγελια ερθει καποιος και μου μαγειρέψει, πλυνει τα πιατα και παει και το σκυλο βολτα. Με το απλα να παραδωσει τα προιοντα στην ώρα τους και σε λειτουργική κατασταση δεν μπορω να ειμαι ευχαριστημενος.

Απλα, οπως προειπα, δεν ειχα παραπονα. Και δεν ειχα παραπονα γιατι δεν έτυχε να τους ζητησω rma. Σε αλλο προϊόν που πηρα αππ αυτους με πρόβλημα δεν τους ενοχλησα και πηγα κατευθειαν στην corsair. Μια φορα που τους χρειαστηκα τα καναν θαλασσα οπως εγραψε καποιος παραπισω. Δηλαδη 100% αποτυχια 😝

Και μιλαμε για καραμπινατη και ξεκαθαρη περιπτωση, δεν είναι καμια αμφιλεγόμενη κατασταση με προιον 1 μερα πριν τη λήξη της εγγυησης ξερω γω. 

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Νομίζω ότι κι εσύ έχεις πάει από το ένα άκρο στο άλλο. Εφόσον τόσο καιρό έχεις δώσει τόσα χιλιάρικα όπως λες μένοντας ευχαριστημένος από την συνεργασία σου μαζί τους και δεν είχες ποτέ θέμα, αρκεί μια κακή εμπειρία, που ενδεχομένως να είναι ευθύνη ενός μεμονωμένου υπαλλήλου,  για να αλλάξεις τόσο εύκολα γνώμη? 

Να σου πω την αλήθεια, εδώ νομίζω ότι είναι χειρότερο. Όταν είσαι τόσα χρόνια πελάτης και έχεις αφήσει ΤΑ λεφτά στο κατάστημα... νομίζω πως πρέπει να υπάρχει λίγος σεβασμός που δεν είδαμε από τις απαντήσεις τους. Αυτό δείχνει αντιεπαγγελματισμό. 

Προσωπικά μάλιστα, όταν ένα άτομο μου έχει φέρει τόσα λεφτά στην επιχείρηση, ας μπω και 300 ευρώ μέσα για να τον εξυπηρετήσω, γιατί ξέρω ότι θα μείνει με μια ακόμα καλύτερη εμπειρία από αυτήν που είχε και στο τέλος εγώ θα κέρδιζα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...