Προς το περιεχόμενο

Ανησυχίες


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, turbat0s είπε

Θυμήθηκα όταν είχα πάει το πόλο, πριν χρόνια, για mechatronic στον Φιλ...δη.

"Πρώτη φορά βλέπω τέτοια βλάβη" ψέλλισε ο αρχιμαλ.. συγγνώμη ο αρχιμηχανικός!

"Ίσως σε ένα golf πολύ παλιά να το είχαμε συναντήσει"...

Ο κόσμος το έχει τούμπανο και ο Φιλ...δης κρυφό καμάρι :lol::lol:

--------------

πρώτη φορά ξαναγίνεται…

τουλάχιστον σε εμένα ήταν ειλικρινείς, μου είπαν «έχει βελτιωθεί το dsg αλλά δεν είναι αυτό που θα έπρεπε ακόμα»…

2 ώρες πριν, turbat0s είπε

Νοίκιασα το τετραήμερο ένα ID.4

Τι ωραίο αμαξάκι, πετάς μέσα οικογένεια και συμπράγκαλα και φεύγεις άνετο και αθόρυβο ταξιδάκι. Από προχτές που το επέστρεψα, κοιτάω όλα τα άλλα στο δρόμο με μια απέχθεια :D

 

 

Έχουν φάση ρε γμτ αλλά προσωπικά ακόμα δε μπορώ να πειστώ για τους περιορισμούς τους 

Πως σου φάνηκε από πάτημα στο δρόμο; Βέβαια από ότι καταλαβαίνω με τα παιδιά μέσα δε το κυνήγησες… 

2 ώρες πριν, XronisR είπε

το θεμα ειναι οτι το πληρωσαμε αναγκαστικα και ξερουμε οτι ειναι μια κοροιδια.

Ειλικρινά δε ξέρω αν θα μπορούσε κάποιος να το αποφύγει κ να πει απλά φέρτε το οπως είναι να φύγω …

πρακτικα πλέον καταλαβαίνω ότι δε γίνεται εφοσον περιλαμβάνει κ κάποια Χ κωδικοποίηση 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

23 ώρες πριν, paylidis είπε

Ανεξαρτήτως χρημάτων το qc τους είναι σεατ,

Τότε τι στο κέρατο χρεώνουν τόσο πολύ;; μόνο το design;

Επεξ/σία από atrigane
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, atrigane είπε

 

Τότε τι στο κέρατο χρεώνουν τόσο πολύ;; μόνο το design;

Εντάξει και ποιοτικά είναι καλύτερο από το Seat όπως και σε εξοπλισμό

Αλλά οκ premium δεν είναι ούτως η άλλως

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, turbat0s είπε

Θυμήθηκα όταν είχα πάει το πόλο, πριν χρόνια, για mechatronic στον Φιλ...δη.

"Πρώτη φορά βλέπω τέτοια βλάβη" ψέλλισε ο αρχιμαλ.. συγγνώμη ο αρχιμηχανικός!

"Ίσως σε ένα golf πολύ παλιά να το είχαμε συναντήσει"...

Ο κόσμος το έχει τούμπανο και ο Φιλ...δης κρυφό καμάρι :lol::lol:

χαχαχ τα ιδια και με γρυλο παραθυρου που κακαρωσε σε ΤΚρος 9μηνων

Γρυλοςςς;;; αποκριθηκε ο αρχιδ... αρχιμηχανικος της Καρεντα, αποκλειεται, ειναι παθογενειες του '00 τα εχει ξεπερασει ο ομιλος αυτα!! 🤮

  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, atrigane είπε

Είχα ακριβώς την αντίθετη άποψη (χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία)

Αμάξι premium κάτω απο 50αρικο δεν νομίζω να υπάρχει  (και μάλλον λέω και λίγα)

Είναι ποιοτικά αρκετά ανώτερο απο Seat , αλλά το να μην έχει σκληρά πλαστικά σε κάποια σημεία δεν το κάνει premium

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, paylidis είπε

Έχουν φάση ρε γμτ αλλά προσωπικά ακόμα δε μπορώ να πειστώ για τους περιορισμούς τους 

Πως σου φάνηκε από πάτημα στο δρόμο; Βέβαια από ότι καταλαβαίνω με τα παιδιά μέσα δε το κυνήγησες… 

Έτσι νόμιζα και γώ, αλλά τελικά για το δικό μου προφίλ χρήσης κανέναν περιορισμό δεν ένιωσα.

Μου φάνηκε ιδανικό οικογενειακό αυτοκίνητο που το επέστρεψα με ~400 χλμ μικτής χρήσης με υπόλοιπο το 30% της μπαταρίας. Η ανάκτηση δουλεύει καλά, κατεβαίνεις βουνό και γεμίζεις. Φρένο πατάς ελάχιστα μόνο όταν θέλεις να ακινητοποιηθείς.

Εννοείται ότι δεν είναι αυτοκίνητο για τρεχαλητό, ζυγίζει πάνω από 2 τόνους, με μεγάλους χώρους, τεράστιο μεταξόνιο, αλλά παρόλα αυτά στις στροφές έχει ελάχιστες κλίσεις, ενώ απορροφάει (σχετικά) αθόρυβα τα κατσαρά. Όποιος πιτσιρικάς ψάχνει οδηγικές συγκινήσεις προφανώς δεν θα πάει να φορτωθεί ένα μεγάλο SUV.

Εξαιρετικά φώτα το βράδυ και ο κλιματισμός πολύ αποτελεσματικός.

Φυσικά το μεγάλο του ατού είναι, εκτός από την αθόρυβη κύλιση, η αβίαστη επιτάχυνση σε κάθε πάτημα - ανεξαρτήτως κλίσης εδάφους. Γενικά προσπερνάς σε dt σχεδόν οποιοδήποτε καθημερινό θερμικό κυκλοφορεί έξω.

Τα πλαστικά είναι σκληρά στην αφή αλλά τρώγονται. Επίσης ακουγόταν και ένα ψιλοτρίξιμο κάπου πίσω στο πορτμπαγκάζ, ενώ και το park assist που το δοκίμασα θέλει αρκετή βελτίωση. Τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά δεν τα πολυενόχλησα και δεν έχω γνώμη. Η οθόνη... μπέρδεμα, τα μενού θέλουν εξοικείωση. Μεγάλη γυφτιά οι μόνο 2 διακόπτες στον οδηγό για τα 4 παράθυρα.

Αυτά... θα το ξαναπάρω σε επόμενη οικογενειακή εξόρμηση!

 

 

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, turbat0s είπε

Έτσι νόμιζα και γώ, αλλά τελικά για το δικό μου προφίλ χρήσης κανέναν περιορισμό δεν ένιωσα.

Μου φάνηκε ιδανικό οικογενειακό αυτοκίνητο που το επέστρεψα με ~400 χλμ μικτής χρήσης με υπόλοιπο το 30% της μπαταρίας. Η ανάκτηση δουλεύει καλά, κατεβαίνεις βουνό και γεμίζεις. Φρένο πατάς ελάχιστα μόνο όταν θέλεις να ακινητοποιηθείς.

Εννοείται ότι δεν είναι αυτοκίνητο για τρεχαλητό, ζυγίζει πάνω από 2 τόνους, με μεγάλους χώρους, τεράστιο μεταξόνιο, αλλά παρόλα αυτά στις στροφές έχει ελάχιστες κλίσεις, ενώ απορροφάει (σχετικά) αθόρυβα τα κατσαρά. Όποιος πιτσιρικάς ψάχνει οδηγικές συγκινήσεις προφανώς δεν θα πάει να φορτωθεί ένα μεγάλο SUV.

Εξαιρετικά φώτα το βράδυ και ο κλιματισμός πολύ αποτελεσματικός.

Φυσικά το μεγάλο του ατού είναι, εκτός από την αθόρυβη κύλιση, η αβίαστη επιτάχυνση σε κάθε πάτημα - ανεξαρτήτως κλίσης εδάφους. Γενικά προσπερνάς σε dt σχεδόν οποιοδήποτε καθημερινό θερμικό κυκλοφορεί έξω.

Τα πλαστικά είναι σκληρά στην αφή αλλά τρώγονται. Επίσης ακουγόταν και ένα ψιλοτρίξιμο κάπου πίσω στο πορτμπαγκάζ, ενώ και το park assist που το δοκίμασα θέλει αρκετή βελτίωση. Τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά δεν τα πολυενόχλησα και δεν έχω γνώμη. Η οθόνη... μπέρδεμα, τα μενού θέλουν εξοικείωση. Μεγάλη γυφτιά οι μόνο 2 διακόπτες στον οδηγό για τα 4 παράθυρα.

Αυτά... θα το ξαναπάρω σε επόμενη οικογενειακή εξόρμηση!

 

 

εχουμε περιπου την ιδια αποψη λοιπον, εγω ειχα δοκιμασει το ID3...

εγω το κυνηγαω το αμαξι οποτε με απογοητευσε στις στροφές και στο φρεναρισμα αλλα κατα τα αλλα το ειχα βρει ικανοποιητικο και ευχαριστο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Parolos4 είπε

Χωρίς τελωνείο 35Κ

με τελωνείο 40+Κ

Κουκλακια ομως... 

Το είχα γράψει προ καιρού για DS ή Alfa Romeo για τον Θωμά, δε ξέρω εάν τα καλοβλεπει πλέον 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, terry308 είπε

Χωρίς τελωνείο 35Κ

με τελωνείο 40+Κ

Κουκλακια ομως... 

Το είχα γράψει προ καιρού για DS ή Alfa Romeo για τον Θωμά, δε ξέρω εάν τα καλοβλεπει πλέον 

Τι τιμές δεν καλοβλέπω :D

Αααχ μου λείπει η ηλιοροφούμπα

  • Like 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...