mic2mic Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Νομίζω ότι όλοι συμφωνούν ότι η ασφάλεια για επιστροφή προϊόντος/χρημάτων (με δωρεάν παραλαβή επιστροφής μάλιστα) σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, είναι το βασικό πλεονέκτημα του Skroutz plus αυτή τη στιγμή. Αν το χάσει αυτό, πιστεύω ότι έχει τελειώσει ως υπηρεσία. Είναι γεγονός ότι έχει γίνει λιγότερο συμφέρον πια και η εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου/chat/email είναι πλέον σε άθλια επίπεδα, αλλά όσο επιστρέφει χρήματα και παίρνει πίσω λανθασμένες παραγγελίες χωρίς χρέωση, εγώ θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ. Εκτός βέβαια αν έχει την ίδια πολιτική και κάποιο κατάστημα που ήδη ξέρω, οπότε θα προτιμήσω την απευθείας αγορά από το κατάστημα. Επεξ/σία 21 Φεβρουαρίου 2024 από mic2mic 3 1
Gulik Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 41 λεπτά πριν, mic2mic είπε Νομίζω ότι όλοι συμφωνούν ότι η ασφάλεια για επιστροφή προϊόντος/χρημάτων (με δωρεάν παραλαβή επιστροφής μάλιστα) σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, είναι το βασικό πλεονέκτημα του Skroutz plus αυτή τη στιγμή. Αν το χάσει αυτό, πιστεύω ότι έχει τελειώσει ως υπηρεσία. Επειδή το έχω ξαναδεί να γράφεται αυτό ως επιχείρημα, δεν ισχύει. Το Skroutz Plus δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω σε επιστροφές, από ό,τι το απλό "skroutz", στο οποίο δεν καλούμαστε να πληρώσουμε καμία συνδρομή. Είναι το ίδιο ακριβώς πράγμα. Στα προηγούμενα χρόνια, μια χαρά επιστροφές κάναμε (με τον courier να έρχεται στην πόρτα μας να παραλάβει κιόλας), χωρίς να πληρώνουμε κανένα Skroutz Plus. Πρόκειται για προνόμιο του Skroutz, της πλατφόρμας, όχι της επιπλέον συνδρομής. 2
WebDevGr Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 13 minutes ago, Gulik said: Επειδή το έχω ξαναδεί να γράφεται αυτό ως επιχείρημα, δεν ισχύει. Το Skroutz Plus δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω σε επιστροφές, από ό,τι το απλό "skroutz", στο οποίο δεν καλούμαστε να πληρώσουμε καμία συνδρομή. Είναι το ίδιο ακριβώς πράγμα. Στα προηγούμενα χρόνια, μια χαρά επιστροφές κάναμε (με τον courier να έρχεται στην πόρτα μας να παραλάβει κιόλας), χωρίς να πληρώνουμε κανένα Skroutz Plus. Πρόκειται για προνόμιο του Skroutz, της πλατφόρμας, όχι της επιπλέον συνδρομής. Για το απλό καλάθι ισχύει το "το Skroutz αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής για τις 5 πρώτες φορές μέσα σε έναν χρόνο και έως 2 φορές για κάθε παραγγελία" Για το Skroutz Plus "Απεριόριστες επιστροφές προϊόντων που έχουν αγοραστεί μέσω της υπηρεσίας «Καλάθι του Σκρουτζ» από συνεργαζόμενο κατάστημα χωρίς επιπρόσθετη χρέωση μεταφορικών εξόδων σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού ή λανθασμένου προϊόντος ή σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος με άλλο για οποιοδήποτε λόγο."
l3ft3r1s Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 11 minutes ago, WebDevGr said: Για το απλό καλάθι ισχύει το "το Skroutz αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής για τις 5 πρώτες φορές μέσα σε έναν χρόνο και έως 2 φορές για κάθε παραγγελία" Για το Skroutz Plus "Απεριόριστες επιστροφές προϊόντων που έχουν αγοραστεί μέσω της υπηρεσίας «Καλάθι του Σκρουτζ» από συνεργαζόμενο κατάστημα χωρίς επιπρόσθετη χρέωση μεταφορικών εξόδων σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού ή λανθασμένου προϊόντος ή σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος με άλλο για οποιοδήποτε λόγο." Αναφέρεις 2 όψεις του ίδιου νομίσματος. Το όριο των 5 / χρόνο και 2 / παραγγελία, αφορά μόνο την κατηγορία της υπαναχώρησης, δηλαδή το "αλλαξα γνωμη", και ισχύει είτε έχει skroutz plus είτε όχι. 1 1
Conan2046 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 Και χρειάζονται περισσότερες φορές; Προσωπικά δεν έχω κάνει ποτέ επιστροφή από το σκρουτζ, μια φορά μόνο μου έχει έλθει λανθασμένο προϊόν και δεν μπήκα στον κόπο. Εγώ πιο πολύ το χρησιμοποιώ για την ευκολία του να κάνεις μια παραγγελία μαζεμένα χωρίς να χρειάζεται να μπαίνεις σε περισσότερα καταστήματα, για την δυνατότητα αντικαταβολής αν δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχει το προϊόν και γιατί ξέρω ότι αν δεν παραλάβω τελικά και έχω πληρώσει με κάρτα θα μου επιστρέψουν τα χρήματα χωρίς πολλά, πολλά.
WebDevGr Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 Προσωπικά μου έχουν έρθει πολλές λάθος παραγγελίες. Λάθος χρώμα. Λάθος μέγεθος. Λάθος ποσότητα. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις έκανα απλά ένα κλικ. Αν τα είχα πάρει εκτός Σκρουτζ θα ήμουν ακόμη στα τηλέφωνα και τα emails. Επειδή όλοι ζούμε στην ίδια μπανανία, είναι αστείο να λέμε ότι οι παραγγελίες εκτός Σκρουτζ έχουν την ίδια αντιμετώπιση. Όσον αφορά το όριο των επιστροφών. Αν κάποιος κάνει περιστασιακά αγορές, δεν τον ενδιαφέρει ούτε το όριο, ούτε η συνδρομή στο Plus. Εγώ που είμαι Κρήτη και κάνω τουλάχιστον 3 παραγγελίες κάθε μήνα και κέρδος έχω στα μεταφορικά και δεν με νοιάζει πόσες φορές θα στείλω πίσω μια παραγγελία ή πόσες φορές τον χρόνο. 1
manolis940 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 17 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Προσωπικά μου έχουν έρθει πολλές λάθος παραγγελίες. Λάθος χρώμα. Λάθος μέγεθος. Λάθος ποσότητα. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις έκανα απλά ένα κλικ. Αν τα είχα πάρει εκτός Σκρουτζ θα ήμουν ακόμη στα τηλέφωνα και τα emails. Επειδή όλοι ζούμε στην ίδια μπανανία, είναι αστείο να λέμε ότι οι παραγγελίες εκτός Σκρουτζ έχουν την ίδια αντιμετώπιση. Όσον αφορά το όριο των επιστροφών. Αν κάποιος κάνει περιστασιακά αγορές, δεν τον ενδιαφέρει ούτε το όριο, ούτε η συνδρομή στο Plus. Εγώ που είμαι Κρήτη και κάνω τουλάχιστον 3 παραγγελίες κάθε μήνα και κέρδος έχω στα μεταφορικά και δεν με νοιάζει πόσες φορές θα στείλω πίσω μια παραγγελία ή πόσες φορές τον χρόνο. Εξαρτάτε πως την κάνεις την παραγγελία. Και μέσα στο skroutz υπάρχουν πολλά καταστήματα που όσον αφορά τις επιστροφές και την εξυπηρέτηση είναι άριστα και κάποια ακόμη πιο άριστα απ' το ίδιο το skroutz. Το ίδιο το skroutz με το εργαλείο της αξιολόγησης σου δείχνει πάνω κάτω πια είναι αυτά. Το καλάθι όμως του Skroutz και κατ' επέκταση το skroutz plus σου δίνει την δυνατότητα να έχεις να κάνεις με μία πολιτική επιστροφών και μία εξυπηρέτηση πελατών χωρίς να ψάχνεσαι περαιτέρω. Προσωπικά είμαι και εγώ από Κρήτη και μάλιστα απομακρυσμένος απ' τον αστικό ιστό και τουλάχιστον και το ότι η ποιότητα της εξυπηρέτησης πέφτει[*1] αλλά και το ότι το όριο ανεβαίνει με πειράζει[*2] Όταν ξεκίνησα πριν 2-3 χρόνια σε ένα αίτημα είχα απάντηση σε μία ώρα τώρα πλέον φτάνουμε τις 2 μέρες. Επιστροφές προϊόντων πρόσφατα έκαναν 20 μέρες για να ολοκληρωθούν Ξεκινήσαμε με 15€ και το όριο προσμετρούταν ανάμεσα σε 3 παραγγελίες, πήγαμε στα 20€/παραγγελία και το σηκώνουμε. Οκ έπαιρνα ένα παραπάνω πακέτο καφέ, ένα παραπάνω απορρυπαντικό, αλλά τώρα θα πρέπει να παίρνω ακόμη ένα. Μην πούμε για την αποθήκη του skroutz που κάνει το πρόβλημα ακόμη μεγαλύτερο και δεν προσφέρει ουσιαστικά τίποτα.
dtk-386 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 Επίσης με ένα λογαριασμό στο σκρουτζ ψωνίζεις από παντού χωρίς να χρειάζεται να κάνεις ξεχωριστούς όπως όταν ψωνίζεις από τα μαγαζιά με το όποιο ρίσκο να διαρρεύσουν τα στοιχεία σου λόγω hacking. 2
WebDevGr Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 15 minutes ago, manolis940 said: Εξαρτάτε πως την κάνεις την παραγγελία. Και μέσα στο skroutz υπάρχουν πολλά καταστήματα που όσον αφορά τις επιστροφές και την εξυπηρέτηση είναι άριστα και κάποια ακόμη πιο άριστα απ' το ίδιο το skroutz. Το ίδιο το skroutz με το εργαλείο της αξιολόγησης σου δείχνει πάνω κάτω πια είναι αυτά. Το καλάθι όμως του Skroutz και κατ' επέκταση το skroutz plus σου δίνει την δυνατότητα να έχεις να κάνεις με μία πολιτική επιστροφών και μία εξυπηρέτηση πελατών χωρίς να ψάχνεσαι περαιτέρω. Προσωπικά είμαι και εγώ από Κρήτη και μάλιστα απομακρυσμένος απ' τον αστικό ιστό και τουλάχιστον και το ότι η ποιότητα της εξυπηρέτησης πέφτει[*1] αλλά και το ότι το όριο ανεβαίνει με πειράζει[*2] Όταν ξεκίνησα πριν 2-3 χρόνια σε ένα αίτημα είχα απάντηση σε μία ώρα τώρα πλέον φτάνουμε τις 2 μέρες. Επιστροφές προϊόντων πρόσφατα έκαναν 20 μέρες για να ολοκληρωθούν Ξεκινήσαμε με 15€ και το όριο προσμετρούταν ανάμεσα σε 3 παραγγελίες, πήγαμε στα 20€/παραγγελία και το σηκώνουμε. Οκ έπαιρνα ένα παραπάνω πακέτο καφέ, ένα παραπάνω απορρυπαντικό, αλλά τώρα θα πρέπει να παίρνω ακόμη ένα. Μην πούμε για την αποθήκη του skroutz που κάνει το πρόβλημα ακόμη μεγαλύτερο και δεν προσφέρει ουσιαστικά τίποτα. Δεν με απασχολεί ποιος το πουλάει κι αν έχει ή δεν έχει καλές κριτικέςμ συν αυτό που είπε ο @dtk-386 ότι δεν χρειάζεται να κάνω λογαριασμό σε κάθε σάπιο eshop. Εγώ το παίρνω από το Skroutz όπως το παίρνω κι από το Amazon και 2 χρόνια τώρα δεν είχα κανένα παράπονο. Προφανώς και δεν συμφωνώ με τις αλλαγές πολιτικής αλλά όσον αφορά την τιμή τη στιγμή που όλα έχουν ανέβει τον κάποια στιγμή θα ανέβαινε και η συνδρομή. Το κακό είναι ότι αυξήθηκε και το ελάχιστο του καλαθιού στα 25€
manolis940 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2024 6 ώρες πριν, WebDevGr είπε Το κακό είναι ότι αυξήθηκε και το ελάχιστο του καλαθιού στα 25€ Αν ανέβαινε η συνδρομή και στα 50€ αλλά είχαμε όριο στα 15€ με 20€ πιστεύω τα παράπονα θα ήταν πολύ λιγότερα. 2
achilles_g_ Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Κι εγώ πλέον περιμένω να τελειώσει η συνδρομή (όχι 0.01) και δεν θα ανανεώσω. Πολλά φάουλ μαζεμένα. Χαμένα coins, αυξήσεις κτλ Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2024 από achilles_g_ 3
manolis940 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2024 10 ώρες πριν, achilles_g_ είπε Κι εγώ πλέον περιμένω να τελειώσει η συνδρομή (όχι 0.01) και δεν θα ανανεώσω. Πολλά φάουλ μαζεμένα. Χαμένα coins, αθξήσεις κτλ Η αλήθεια είναι ότι σου δημιουργεί το Skroutz μια κατάσταση όπου σε αναγκάζει να αγοράζεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι. Για παράδειγμα αν έχεις παραγγελία 10€ και δώσεις άλλα 12€ για κάτι που δεν θες πραγματικά, μόνο χαμένος μπορείς να είσαι μιας και έχεις πληρώσει 3 με 4 φορές τα μεταφορικά πάνω. Έπειτα τρως και χρόνο για να κάνεις πολλές φορές μόνος σου συνδυασμούς από πράγματα μέχρι να φτάσεις σε κάτι συγκεκριμένο. Για παράδειγμα ας πούμε ότι θέλεις ένα συγκεκριμένο φορτιστή μία θήκη για galaxy s23 και ένα καλώδιο USB 60W. Θα πρέπει να μπαίνεις σε ένα ένα τα καταστήματα που βρίσκεις τον συγκεκριμένο φορτιστή, να κάνεις αναζητήσεις, και να φτιάξεις μόνος σου τα διάφορα πακέτα για να δεις εν τέλει πιο θα σου βγει χωρίς μεταφορικά και δεν συμμαζεύετε. Οπότε νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχουμε εμείς που πέφτουμε θύματα τέτοιων καταναλωτικών τρικ και έπειτα έρχεται το skroutz που γνωρίζοντας την καταναλωτική συμπεριφορά μας δεν κοπιάζει για να δώσει ουσιαστικά καλές υπηρεσίες. 3
achilles_g_ Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2024 26 λεπτά πριν, manolis940 είπε Οπότε νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχουμε εμείς που πέφτουμε θύματα τέτοιων καταναλωτικών τρικ και έπειτα έρχεται το skroutz που γνωρίζοντας την καταναλωτική συμπεριφορά μας δεν κοπιάζει για να δώσει ουσιαστικά καλές υπηρεσίες. Ακόμη μου κακοφαίνεται τα 13 ευρώ επιστροφής με αγορά 150 ευρώ, τα οποία δεν πήρα ποτέ επειδή η προωθητική έληξε νωρίτερα από την προβλεπόμενη διάρκεια. Πετάνε ένα η διάρκεια των προωθητικών ενεργειών μπορεί να μεταβληθεί κατά την κρίση της εταιρείας και κοροϊδεύουν έτσι τον κόσμο.
Arkin Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2024 Διακοπή και από μένα εννοείται τα 25 ευρώ αποστολή τα 5 κιλά δωρεάν ενώ ήταν 8 και τα 25 συνδρομή από 17 απλά κάνουν την υπηρεσία να μην αξίζει πια. Όχι ότι πριν άξιζε κυρίως στις μικρές παραγγελίες που ψάχνεις ώρα να βρεις κάτι να συμπληρώσεις τώρα είναι ακόμα χειρότερα. Θα μείνει σαν μηχανή αναζήτησης τα καταστήματα ήδη έχουν ψιλιαστει τη δουλειά και δίνουν δωρεάν μεταφορικά η box με 1 ευρώ μεταφορικά οπότε win win για μας όλο αυτό. Κρίμα γιατί κάθε πέρσι και καλύτερα αλλά με τους νέους κανόνες απλά την κατέστρεψαν τελείως δεν συμφέρει σε τίποτα πια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα