Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, -WISE- είπε

Η Bungie λέγεται ότι έχει υπό ανάπτυξη νέα IP εδώ και κάποιους μήνες οπότε πιθανόν -ξέχωρα από το Destiny- να δούμε νέο fps/3rd person από την εταιρεία, αποκλειστικά για τη Sony. Γενικά ανοίγονται πολλοί δρόμοι στη Sony καθώς η Bungie μπορεί να μην έχει τη... χρηματιστηριακή αξία της Activision αλλά είναι ένα πολύ μεγάλο studio με πολλά χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή και ανάπτυξη multiplayer τίτλων και fps.

 

Μάλλον θα τα κρατήσουν multiplatform τα απ' ότι λένε όλα. Η αξία είναι οτι είναι το μόνο διάσημο FPS στούντιο μεγάλου βεληνεκούς που δεν ανήκει στον ανταγωνισμό πλέον. Πιο πολύ συμφωνώ με το 2o point σου γιατί η Sony θα χρειαστεί την τεχνογνωσία τους σε καμιά 5-6 multiplayer gaas games που έχουν στα σκαριά και μάλλον ζοριζονται

  • Like 1
  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά γελάω με κάποιους που νομίζουν ότι το Halo IP ανήκει ακόμα στην Bungie και μάλιστα περιμένουν να γίνει και PS exclusive :D

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Skywalker333 είπε

Αφήνοντας στην άκρη την συζήτηση για consolidation της αγορας, μονοπώλια κλπ που οπως σε κάθε μικρή ή μεγάλη εξαγορά είναι ενα προφανες άγχος, η κίνηση της Sony ήταν παρα πολυ χρήσιμη για την εταιρία. Με την MS να έχει στα χερια του 343, Machine Games, ID και Treyarch/Raven/Infinity Ward/Sledgehammer, η Bungie ήταν στην ουσία η μόνη ελεύθερη εταιρία που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί σε εμπειρία και budget αυτες. Η άλλη ηταν η Dice αλλα αυτη δεν εβγαινε με τιποτα απο την EA, οπότε η κίνηση της Sony ηταν πάρα πολυ σωστή. Η εταιρία υπέφερε σοβαρά από έλειψη οποιουδήποτε σοβαρού exclusive FPS σε ολη τη προηγούμενη γενια, εκμεταλευόμενη ειδικες σπέσιαλ συμφωνίες με CoD, Destiny αλλα και εχοντας ολα τα multiplatforms. Xανοντας Doom, Quake, Wolfenstein κ βλεποντας κ την επιτυχία του νεου Halo, σιγουρα ειδε οτι ειχε κενο πλεον, κενο που θα γινει πολυ μεγαλυτερο αν περασει η εξαγορα της Activision και χασει κ τα CoD. Οπότε ναι, πολυ καλή κίνηση από την Sony που έβαλε στην ομάδα της εναν από τους καλύτερους FPS devs όλων των εποχων και αγορά εφάμιλλη σε ποιότητα με την εξαγορα της ID από την MS. To οφελος δε, ειναι ακόμα μεγαλύτερο γιατι η Sony ειχε μείνει πίσω πολυ και στο θεμα multiplayer αλλά και GAAS games σε σχεση με τον ανταγωνισμό και η Bungie εχει πλεον 10+ χρονια εμπειρία, έχοντας στην ουσία ξεκινήσει τη μεγάλη μοδα των GAAS οπότε θα δώσει στη Sony νέες δυνατότητες. Οπως καθε εξαγορα, μακροπρόθεσμα μπορούν όλα να μας βγουν στραβα. Μεσοπρόθεσμα από την άλλη, για την Sony αλλά και για τον σκληρότερο ανταγωνισμο, βλέπω πολύ όφελος. Είναι πάντως σουρεαλιστικο να βλέπεις Crash στην MS και Bungie στην Sony :P

Είχαμε δει banzo kazooie  και conker στο παρελθόν στο xbox, ενώ κάτι παρόμοιο θα μπορούσες να πεις για το oddworld. Γενικά δε νομίζω ότι πάει καλά αυτό. Κάθε κονσόλα έχει το κοινό της. Ιδια brands μπορεί να έχουν διαφορετική επιτυχία, μόνο και μόνο επειδή απευθύνονται στο σωστό κοινό. Ας πούμε πιστεύω ότι το sunset overdrive στο playstation θα είχε καλύτερη τύχη.

Τα ip's από μόνα τους δε λένε πολλά.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, xavier είπε

Είχαμε δει banzo kazooie  και conker στο παρελθόν στο xbox, ενώ κάτι παρόμοιο θα μπορούσες να πεις για το oddworld. Γενικά δε νομίζω ότι πάει καλά αυτό. Κάθε κονσόλα έχει το κοινό της. Ιδια brands μπορεί να έχουν διαφορετική επιτυχία, μόνο και μόνο επειδή απευθύνονται στο σωστό κοινό. Ας πούμε πιστεύω ότι το sunset overdrive στο playstation θα είχε καλύτερη τύχη.

Τα ip's από μόνα τους δε λένε πολλά.

προφανως δε λενε πολλα τα ips από μονα τους, ο σχολιασμός μου ειναι στο οτι βλέπουμε ξαφνικα την μεγάλη μασκότ του PS1 να ειναι πλέον στην MS ή την εταιρία που εφτιαξε την μεγαλη μασκοτ του Xbox (Master Chief) να ειναι πλέον στην Sony. Σουρεαλιστικο εντελως!

Απο εκει κ περα, προφανως ολα θα κριθούν στα παιχνίδια και οχι στο παρελθον τους.

 

υγ: Τεραστιος παιχνιδαρος το Conker του Xbox, να μια σειρα που θα ηθελα πολυ να ξαναδω με σοβαρο budget.

  • Like 3
Δημοσ.

Live service games & GAAS και εμείς ζητωκραυγάζουμε ένθεν και ένθεν. Μπράβο τους που μας κάνανε αγελάδες τους με την ευχή μας. Εκεί βασίζεται το game pass και εκεί θα πάει και ο Σπάρτακος και σε λίγο θα αναπολούμε Uncharted και condemned criminal origins και θα αναρωτιόμαστε τι έγινε ...

  • Like 7
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι η Sony, όπως φαίνεται και από τις κυκλοφορίες για PC (δηλαδή θα έβγαζε το Destiny 3 πχ από τα PC;;εξαιρετικά απίθανο) αλλά και από το MLB the show 2022 (που πάλι μπαίνει game pass ενώ είναι από Sony Studios) θέλει να αφήσει πίσω της (σε μερικά multiplayer ips τα single παίζει ακόμα με ένα ποσοστό 50-50) την αποκλειστικότητα.

Αυτό φυσικά είναι πολύ καλό πλέον για όλους καθώς και η Sony αυξάνει τα έσοδα και οι καταναλωτές έχουν την επιλογή για το που θα παίξουν (μην ξεχνάμε και το crossplatform που πλέον το παίρνουμε ως δεδομένο αλλά δεν ήταν πάντα ειδικά από Sony).

Αφού έτσι και αλλιώς όπως πάει, σε λίγα χρόνια(και αν η γενιά κρατήσει παραπάνω από 7 χρόνια-όπως μου φαίνεται θα γίνει λόγω και των καθυστερήσεων) θεωρώ ότι η Sony θα έχει μπει με hardware σε όλο το market pool που μπορεί(αφού οι έρευνες δείχνουν ότι μεγάλωσε μεν, αλλά δεν είναι για τις κονσόλες και το PC αλλά πάνω από το 50% είναι για smartphones). Εγώ δε θεωρώ καθόλου απίθανο να έχουν όλοι οι classic console gamers (και όσοι είναι mid-low pc gamers λόγω τιμών στις κάρτες) και τις 2 (λογικά και τις 3 αλλά το switch είναι άλλη φιλοσοφία) πλατφόρμες.

Επομένως θα στοχέυσει, τα κενά που έχει μεταξύ των κυκλοφοριών της να τα "γεμίζει" με κέρδη από gaas multiplayer games.Θεωρώ ότι από το ps4 είχε την εικόνα ότι δε βγαίνουν τόσο καλά αποτελέσματα με 2 (βαριά 3) single player τίτλους καθώς το reach της σε κονσόλες ήταν 120 εκ. ενώ ο μέσος όρος πωλήσεων των games ανά έτος βγάινει περίπου 1,5 game,(έχω διαβάσει χωρίς να μπορώ να το εξακριβώσω αλλά και δε νομίζω να βγαίνει έυκολα αυτό το στατιστικό ότι πούλησε σύνολο 1,5 δις software δηλαδή διά 120 εκ. κονσόλες 12,5 ανά κονσόλα σε βάθος από το 2013-2022 άρα 1,5 περιπου) και φαίνεται και από το τα exclusive (αν ισχύει βέβαια αυτός ο όρος για αυτή τη γενιά γιατί xbox είχαν οι μισοί) που μέσος όρος είναι ακόμα χαμηλότερος.Και να μην υπολογίσουμε ότι μερικά αγοράζονταν σε τιμή χώμα (τύπου classics 20€ ή και ακόμα χαμηλότερα που παίζουν μερικά). Ενώ αντίθετα από multiplayer (και ας μη γελιόμαστε κυρίως από f2p games) έστω και με 30% cut που έχει βγαίνουν υπέρογκα τα ποσά.Έχει αποδειχτει πλέον ότι το developing ενός ΑΑΑ single player game θέλει και υπέρογκα ποσά και πολλά χρόνια.Γιατί επομένως να μην πάει να πάρει μερίδιο και από διάφορα τέτοια.

Πιστεύω στο μέλλον θα βγάλει και σε smartphones κάποια games (εδώ το έκανε η Nintendo που είναι ο ορισμός της οπισθοδρομικής εταιρείας).Και καλά θα κάνει για να συνεχίσει να ρίχνει και χρήματα στην παραγωγή διαφόρων ips. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, chncynic είπε

Μάλλον θα τα κρατήσουν multiplatform τα απ' ότι λένε όλα. Η αξία είναι οτι είναι το μόνο διάσημο FPS στούντιο μεγάλου βεληνεκούς που δεν ανήκει στον ανταγωνισμό πλέον. Πιο πολύ συμφωνώ με το 2o point σου γιατί η Sony θα χρειαστεί την τεχνογνωσία τους σε καμιά 5-6 multiplayer gaas games που έχουν στα σκαριά και μάλλον ζοριζονται

Νομίζω ότι είπες την λέξη κλειδί: τεχνογνωσία. Ας συνδυάσουμε αυτήν την λέξη με τις φήμες / ειδήσεις περί ΑΑΑ multiplayer από πρωτοκλασάτο στούντιο της Sony. Η τεχνογνωσία ήταν και ο λόγος αγοράς του στούντιο nixxes. Φαίνεται ότι η Sony σχεδιάζει να απλωθεί περαιτέρω και της λείπει η τεχνογνωσία.

  • Like 1
Δημοσ.

μην το γραφετε αυτο για το MLB, δεν ισχυει. Δεν το κανει publish η Sony στο xbox. H ιδια η MLB το κάνει και υποχρεωσε τη Sony να το κανει multiplatform , όπως π.χ. το FIFA της ΕΑ δεν θα μπορουσε να ειναι exclusive γιατι η FIFA το απαιτουσε multiplatform, οσο τους εδινε τα δικαιωματα.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, xavier είπε

μην το γραφετε αυτο για το MLB, δεν ισχυει. Δεν το κανει publish η Sony στο xbox. H ιδια η MLB το κάνει και υποχρεωσε τη Sony να το κανει multiplatform , όπως π.χ. το FIFA της ΕΑ δεν θα μπορουσε να ειναι exclusive γιατι η FIFA το απαιτουσε multiplatform, οσο τους εδινε τα δικαιωματα.

Σίγουρα agreements είναι, αλλά δεν παύουν να είναι προς εκείνη τη μεριά, θα μπορούσε πχ να έδινε το studio σε άλλον την έκδοση για switch αν δε δεχόταν η sony (δεν ξέρω αν γίνεται είναι λίγο μπερδεμένα τα πράγματα). Σίγουρα αν ήταν στο χέρι των publishers αποκλειστικά όλα θα έβγαιναν παντού.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μακάρι η Bungie να ξαναβγάλει ένα δυνατό story campaign FPS όπως έκανε με τα πρώτα Halo και να μην μείνει μόνο στα game as service . Τώρα που λογικά θα πάρει τεχνογνωσία από τα studio της Sony μπορεί να κάνει ωραία πράγματα .

Επεξ/σία από mtifosi
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Μακάρι η Bungie να ξαναβγάλει ένα δυνατό story campaign FPS όπως έκανε με τα πρώτα Halo και να μην μείνει μόνο στα game as service . Τώρα που λογικά θα πάρει τεχνογνωσία από τα studio της Sony μπορεί να κάνει ωραία πράγματα .

Τους αγοράσανε για την τεχνογνωσία τους - Να διδάξουν πάνε όχι να μάθουνε :D Δυνατό campaign FPS τι να το κάνει η Sony? GaaS θέλει.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, chncynic είπε

Τους αγοράσανε για την τεχνογνωσία τους - Να διδάξουν πάνε όχι να μάθουνε :D Δυνατό campaign FPS τι να το κάνει η Sony? GaaS θέλει.

Γιατι ειναι κακο να μαθουν και κατι ...? Τι εννοεις τι να το κανει, ξερεις πολλα καλα fps οπως τα παλια halo...?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Γιατι ειναι κακο να μαθουν και κατι ...? Τι εννοεις τι να το κανει, ξερεις πολλα καλα fps οπως τα παλια halo...?

Όχι, προφανώς και κάτι θα πάρουν. Απλά το έγραψες λές και είναι φάμπρικα η Bungie και πάνε για "organic growth". Ουσιαστικά τους πήραν για το netcode  :P Έχει αρκετά καλά fps εκεί έξω ναί - το είδος είναι σε έξαρση απο τότε που βγήκε το Halo :)

Το θέμα της Sony είναι οτι θέλει γενικα GaaS και δυστυχώς η ευτυχώς, δεν έχει τπτ δικό της στον τομέα. Τσιμπάει μόνο προμήθειες. Τώρα που η MS πάει να σκοτώσει μία απο τις μεγαλύτερες αγελάδες, πρέπει να κάνουν κάτι ωστε να μπορέσουν σε 2-3 χρόνια να έχουν κάτι σοβαρό στην πλατφόρμα. Βέβαια τα 4 δίς είναι απίστευτο ποσο - μάλλον θα είδε η Bungie οτι αυξήθηκε το κασέ της με τα της MS και τσίμπησε τιμούλα

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...