Προς το περιεχόμενο

Οριστικό: Τετραετή τα τμήματα Εφαρμοσμένων Επιστημών- Δυνατότητα στους πτυχιούχους να κάνουν μόνο Μεταπτυχιακά και όχι Διδακτορικά- ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΤΕΙ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 284
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, pi314 είπε

Και που θα πάνε όσοι δεν περάσουν κάπου?

Τι ερώτηση είναι αυτή;; Όπου θέλουν... Ας μάθουν μια τέχνη. Ας ανοίξουν ένα μαγαζί. Δηλαδή η θα σπουδάσεις η είσαι άχρηστος; 

Τέτοια νοοτροπία είχαν οι προηγούμενες γενιές, γι αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@pi314 Εννοώ ότι οι απόφοιτοι των ΤΕΙ νομικά από όλες τις μπάντες είσαι απόφοιτοι ανωτάτων ιδρυμάτων. Νομικά και τυπικά και σε όλη την Ευρώπη και κατ' επέκταση στον περισσότερο κόσμο. Το να μην τους αναγνωρίζεις δικαιώματα δραστηριοτήτων στα αντικείμενα τους είναι παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων πλέον.  Στη Γαλλία αυτό λέγεται ακαδημαϊκός ρατσισμός. Και είναι παράγοντας ανάσχεσης της ανάπτυξης. 

Τωρα σχετικά με τις χώρες που ανέφερα: είναι όλες τους μικρές οικονομίες αλλά η ελευθερία στην μόρφωση και την έκφραση έχουν εκτινάξει την παραγωγή τεχνολογίας. Το πεδίο που παίζουν πλέον είναι παγκόσμιο και την τεχνολογία την εξάγουν. Δεν περιμένουν να ζήσουν από πιστοποιητικά για πολυκατοικίες. Ανοίγουν εργαστήρια και κατασκευαστικούς οίκους με σκοπό την εξαγωγή. Τώρα θα πέσεις λίγο από τα σύννεφα αλλά θα σου πω ότι οι μοναδικοί Έλληνες μηχανικοί που γνώρισα και έκαναν παρόμοια πράγματα ήταν απόφοιτοι ΤΕΙ. Και οι περισσότεροι δραστηριοποιούνται σε χώρες της Ευρώπης... Σχεδόν σε όλες πλην της Ελλάδας και της Κύπρου. Εμείς εδώ κάθε χρόνο ανακαλύπτουμε εκ νέου τον τροχό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, filip123go είπε

Τι ερώτηση είναι αυτή;; Όπου θέλουν... Ας μάθουν μια τέχνη. Ας ανοίξουν ένα μαγαζί. Δηλαδή η θα σπουδάσεις η είσαι άχρηστος; 

Άλλο λέω... το να σπουδάσεις κάτι, για να πας να ζητήσεις μετά εργασία, πιστοποιείς με το πτυχίο σου πως γνωρίζεις κάτι να κάνεις, έχεις τα εφόδια να εργαστείς σε ένα αντικείμενο. Και ευτυχώς ακόμη οι προπτυχιακές σπουδές είναι δωρεάν. Το να μάθουν μια τέχνη (προφανώς εκτός εκπαιδευτικού συστήματος? κάποιο ΙΕΚ? ποιος θα πληρώνει?) Το να ανοίξεις μαγαζί απαιτεί κάποιο κεφάλαιο... Οπότε το να μειώσεις τους εισακτέους τους πετάς, κατά την ταπεινή μου γνώμη, σε ανεργία...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, pi314 είπε

Άλλο λέω... το να σπουδάσεις κάτι, για να πας να ζητήσεις μετά εργασία, πιστοποιείς με το πτυχίο σου πως γνωρίζεις κάτι να κάνεις, έχεις τα εφόδια να εργαστείς σε ένα αντικείμενο. Και ευτυχώς ακόμη οι προπτυχιακές σπουδές είναι δωρεάν. Το να μάθουν μια τέχνη (προφανώς εκτός εκπαιδευτικού συστήματος? κάποιο ΙΕΚ? ποιος θα πληρώνει?) Το να ανοίξεις μαγαζί απαιτεί κάποιο κεφάλαιο... Οπότε το να μειώσεις τους εισακτέους τους πετάς, κατά την ταπεινή μου γνώμη, σε ανεργία...

Ενώ να τους βάλεις να βγάζουν πανεπιστήμιο 4 χρόνια για να είναι μετά άνεργοι είναι οκ;

Υπάρχουν ΙΕΚ και δημόσια... Και τεχνικές σχολές δωρεάν..και επίσης αν κάποιος δεν σπουδάσει δεν είναι κατώτερος. Ούτε θα έπρεπε να καταδικάζεται σε ανεργία. Αυτό είναι καθαρά δικό μας κόμπλεξ. Είναι καλύτερα να μειώσεις τους εισακτέους γιατί ο άλλος θα προσπαθήσει περισσότερο για αυτό που θέλει και θα σπουδάζει αυτό που πραγματικά αγαπά. Δεν θα μπαίνει σε μια σχολή επειδή το επιβάλει η κοινή γνώμη. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν να βλέπω σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού στο λύκειο:

προσέξτε τα πανεπιστήμια εφαρμοσμένων τεχνολγιών! Δεν είναι πανεπιστήμια! Είναι τριετή ΤΕΙ δεν θα μπορούν να κάνουν διδακτορικό! Θα παίρνουν και 50 ευρώ λιγότερα στο δημόσιο!

Μετά τα παιδιά θα κάνουν μαστερ θα λενε και εμεις ανώτατοι είμαστε ή και εμείς θα πρέπει να κάνουμε διδακτορικό κτλ.

6 ώρες πριν, AlkisGhost είπε

Ενώ να τους βάλεις να βγάζουν πανεπιστήμιο 4 χρόνια για να είναι μετά άνεργοι είναι οκ;

Υπάρχουν ΙΕΚ και δημόσια... Και τεχνικές σχολές δωρεάν..και επίσης αν κάποιος δεν σπουδάσει δεν είναι κατώτερος. Ούτε θα έπρεπε να καταδικάζεται σε ανεργία.

Υπάρχουν τμήματα που βασικά είναι άχρηστα για την αγορά εργασίας. Τα πανεπιστήμια δεν φτιάχτηκαν για να είναι επαγγελματικές σχολές. Αλλά πολλοί δεν το αντιλαμβάνονται αυτό. Η θεολογία πχ υπάρχει για να σπουδάσεις την επιστήμη της θεολογίας όχι για να σου βρει δουλειά. Από την άλλη η νοσηλευτική και τα περισσότερα επαγγέλματα υγείας είνα εξορισμούπιο εστιασμένα σε αυτό.

Τα ΙΕΚ του δημοσίιου είναι τραγικά από πλευράς προσωπικύ και εξοπλισμού. Οπότε πιστεύω πως θα χάνουν 2 χρόνια εκεί και θα είναι κοροϊδία. Όσον αφορά το κόμπλεξ να σπουδάσει κάποιος, δεν το βρίσκω κακό. Δεν μπορούμε να λέμε κάποιον κομπλεξικό επειδή θέλει να σπουδάσει.

Επίσης ένα γενικότερο σχόλιο: Θα ήλπιζε κανείς ότι με την τεχνολοική πρόοδο θα μπορούσαν οι άνθρωποι να δουλεύουν λιγότερο, να σπουδάζουν αυτό που ήθελαν και να έχουν χρόνο για τον εαυτό τους και τους αγαπημένους τους. Αντ'αυτού έχουμε τόσο ακριβό ρεύμα, πετρέλαιο και φυσικό αέριο που φοβάσαι να ανοίξεις την θέρμανση, δουλεύουμε υπερωρίες χωρίς να πληρωνόμαστε, ασθένεις που σχετίζονται με την εργασία και την εξουθένωση αυξάνονται και προωθείται μια κουλτούρα ότι πρέπει να δουλεύουμε από τα 18 με όρεξη και κέφι καιόλα τα άλλα μεταφράζονται σε απώλεια χρημάτων.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, AlkisGhost είπε

@pi314 Εννοώ ότι οι απόφοιτοι των ΤΕΙ νομικά από όλες τις μπάντες είσαι απόφοιτοι ανωτάτων ιδρυμάτων. Νομικά και τυπικά και σε όλη την Ευρώπη και κατ' επέκταση στον περισσότερο κόσμο. Το να μην τους αναγνωρίζεις δικαιώματα δραστηριοτήτων στα αντικείμενα τους είναι παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων πλέον.  Στη Γαλλία αυτό λέγεται ακαδημαϊκός ρατσισμός. Και είναι παράγοντας ανάσχεσης της ανάπτυξης. 

Τωρα σχετικά με τις χώρες που ανέφερα: είναι όλες τους μικρές οικονομίες αλλά η ελευθερία στην μόρφωση και την έκφραση έχουν εκτινάξει την παραγωγή τεχνολογίας. Το πεδίο που παίζουν πλέον είναι παγκόσμιο και την τεχνολογία την εξάγουν. Δεν περιμένουν να ζήσουν από πιστοποιητικά για πολυκατοικίες. Ανοίγουν εργαστήρια και κατασκευαστικούς οίκους με σκοπό την εξαγωγή. Τώρα θα πέσεις λίγο από τα σύννεφα αλλά θα σου πω ότι οι μοναδικοί Έλληνες μηχανικοί που γνώρισα και έκαναν παρόμοια πράγματα ήταν απόφοιτοι ΤΕΙ. Και οι περισσότεροι δραστηριοποιούνται σε χώρες της Ευρώπης... Σχεδόν σε όλες πλην της Ελλάδας και της Κύπρου. Εμείς εδώ κάθε χρόνο ανακαλύπτουμε εκ νέου τον τροχό.

Επαγγελματικά δικαίωμα να έχουν φυσικά, αλλά δεν μπορεί ένας απόφοιτος μηχανικός ΑΤΕΙ να έχει τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με μηχανικό πολυτεχνικής σχολής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, pi314 είπε

Άλλο λέω... το να σπουδάσεις κάτι, για να πας να ζητήσεις μετά εργασία, πιστοποιείς με το πτυχίο σου πως γνωρίζεις κάτι να κάνεις, έχεις τα εφόδια να εργαστείς σε ένα αντικείμενο. Και ευτυχώς ακόμη οι προπτυχιακές σπουδές είναι δωρεάν. Το να μάθουν μια τέχνη (προφανώς εκτός εκπαιδευτικού συστήματος? κάποιο ΙΕΚ? ποιος θα πληρώνει?) Το να ανοίξεις μαγαζί απαιτεί κάποιο κεφάλαιο... Οπότε το να μειώσεις τους εισακτέους τους πετάς, κατά την ταπεινή μου γνώμη, σε ανεργία...

Τίποτα δεν είναι δωρεάν. Και τις προ-πρυχιακες σπουδές μια χαρά τις πληρώνουμε όλοι μας μέσω φόρων.

Το ότι έχεις ένα πτυχίο, σημαίνει απλά ότι έχεις ένα χαρτί. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Πίστεψέ με ξέρω άτομα (στάνταρ και εσύ θα ξέρεις, και όλοι όσοι έχουν βγάλει μια σχολή) ότι υπάρχει κόσμος που έχει πάρει πτυχίο χωρίς να παρακολουθήσει ούτε ένα μάθημα.

Σταμάτα να πιστεύεις ότι το να σπουδάσεις κάτι είναι η μόνη διέξοδος. Είναι λάθος. Θα σου δώσω και 2 παραδείγματα πραγματικά, από στενό μου κύκλο.

1: παιδί που έχει βγάλει το λύκειο, πήγε να δουλέψει στα έργα , στο μετρό Θεσσαλονίκης (όταν πρώτο-αρχισε) τον είδε ο προϊστάμενος τους ότι είναι πρόθυμος και εργατικός (και μιλούσε και πολύ καλά αγγλικά) και τον προώθησε στην εταιρεία. Long story Short, μετά από 2 χρόνια έγινε πιλότος σε μετροποντίκα ( αν θέλεις σου λέω και ονοματεπώνυμο σε pm) και βγάζει περισσότερα λεφτά σε ένα μήνα απ' όσα βγάζω εγώ σε ένα χρόνο (τελευταία δουλειά που είχε ήταν Αμερική).

2: φίλος μου που του άρεσαν πάρα πολύ οι κατασκευές. Δεν διάβασε ποτέ στη ζωή του, πήγε μετά το λύκειο υπάλληλος σε έναν επιπλοποιο και τώρα έχει δικό του μαγαζί, που φτιάχνει υπέροχα έπιπλα και τα πουλάει και πανάκριβα.

Μην συγκρίνες την σκληρή δουλειά και την θέληση για γνώση με τις σπουδές.. Δεν συνδέονται πάντα. Ειδικά στην Ελλάδα.

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, filip123go είπε

Μην συγκρίνες την σκληρή δουλειά και την θέληση για γνώση με τις σπουδές.. Δεν συνδέονται πάντα. Ειδικά στην Ελλάδα.

 

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες αλλά ισχύει για ορισμένες σχολές. Σχολές με αλυσίδες, εργαστήριακα και κλινικές δεν βγαίνουν έτσι. Ειδικά κάτι νομικές και ιατρικές κατά βάση είναι άτομα που και το θέλουν πολύ και παιδεύονται πολύ. Τώρα σε κάτι καμμένες σχολές που δεν έχουν τίποτα υποχρεωτικό και περνάς με σημειώσεις είναι άλλο θέμα. Ειχαμε και μια αντίστοιχη ανάρτηση με έναν που ήθελε να σπουδάσει αλλά να μένει σε άλλη πόλη και να πάει μόνο εξεταστική. Τι θα μάθαινε αυτός; Τιποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tzitzikas2 είπε

Επαγγελματικά δικαίωμα να έχουν φυσικά, αλλά δεν μπορεί ένας απόφοιτος μηχανικός ΑΤΕΙ να έχει τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με μηχανικό πολυτεχνικής σχολής.

Αυτό είναι το μεγάλο μας λάθος σαν κοινωνία. Δεν μπορεί να θεωρούμε ότι έχουμε δικαιώματα επειδή περάσαμε σε μια σχολή. Αν είναι έτσι να μην παίρνεις πτυχίο να τα έχεις όλα εξασφαλισμένα από την εισαγωγή σου και να μην προσπαθείς για τίποτα. Και τώρα αυτό γίνεται και ενώ έχουμε τόσους αποφοίτους από πολυτεχνεία είμαστε σε αυτά τα χάλια. Όχι εγώ διαφωνώ σε αυτό και τολμώ να πω ότι θέλω να έχουν τα ίδια βασικά δικαιώματα και όποιος από εκεί και πέρα σπούδασε παραπάνω (έχει μάστερ, έστω και ενσωματωμένο) να παίρνει και παραπάνω.

 

4 ώρες πριν, Gingerbread είπε

Υπάρχουν τμήματα που βασικά είναι άχρηστα για την αγορά εργασίας. Τα πανεπιστήμια δεν φτιάχτηκαν για να είναι επαγγελματικές σχολές. Αλλά πολλοί δεν το αντιλαμβάνονται αυτό. Η θεολογία πχ υπάρχει για να σπουδάσεις την επιστήμη της θεολογίας όχι για να σου βρει δουλειά. Από την άλλη η νοσηλευτική και τα περισσότερα επαγγέλματα υγείας είνα εξορισμούπιο εστιασμένα σε αυτό

Πολύ σωστό αυτό. Μπράβο σου που έχεις την αντίληψη να το διαπιστώσεις. Έτσι είναι. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι επαγγελματική κατάρτιση. Υποτίθεται ότι είναι ιδρύματα που σκοπό έχουν να προάγουν τον πολιτισμό, την διαμόρφωση του χαρακτήρα, την ικανότητα να αντιλαμβάνεται και να ερμηνεύει κανείς σωστά τις καταστάσεις γύρω του. Να ψάχνει την αλήθεια μέσω της τέχνης του ας το πούμε έτσι.  Όμως φυσικά είναι αναπόφευκτο το να συνδέεται το πτυχίο που έχει κάποιος με την θέση του στις οικονομικές δραστηριότητες της κοινωνίας. Και ως εκ τούτου το πτυχίο πάντα θα οδηγεί σε κατοχύρωση και επαγγελματικών δικαιωμάτων. Εδώ είναι λοιπόν το ζήτημα μας. Εγώ αυτό που λέω είναι πως δεν πρέπει να δίδονται όλα με τη μια αλλά ούτε να μην δίδεται και τίποτα. Επειδή το ζήτημα αφορά κυρίως τους μηχανικούς, πιστεύω ότι πρέπει να έχουν όλοι τα ίδια βασικά δικαιώματα και από εκεί και πέρα ας δουλέψει η ευγενής άμιλλα κάποτε και σε αυτή τη χώρα. Οποίος δουλεύει παραπάνω να πάρει και το παραπάνω. Έβγαλες Πολυτεχνείο με πέντε έτη σπουδών; Θα πάρεις ε.δ. ΑΒΓ+Δ. Έβγαλες το τετραετές του ΤΕΙ; Να πάρεις ΑΒΓ και για το Δ να πας να κάνεις μεταπτυχιακό και εξειδίκευση όπως  έκανε και ο άλλος. Αλλά το να θεωρώ ότι η μηχανική που κάνει το ΤΕΙ είναι διαφορετική από τη μηχανική που κάνει το ΕΜΠ είναι λάθος και μάλιστα βασίζεται περισσότερο σε πεποιθήσεις παρά σε στοιχεία. Οι αντιλήψεις αυτές προωθούν τον ελιτισμό και κάνουν κακό σε όλους, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που πιστεύουν ότι εξασφαλίστηκαν. Γιατί για να μη λέμε και κουταμαρες ακόμα και τα πολυτεχνεία μας δεν είναι το απαύγασμα της μάθησης....είναι πολύ πίσω σε σύγκριση με τεχνικές σχολές του εξωτερικού και μάλιστα η νοοτροπία που μεταδίδουν προάγει το χάος και την τεμπελιά. Έχουμε μηχανικούς με integrated master αλλά οι υποδομές της χώρας είναι τραγικές, τεχνολογικά δεν έχουμε ούτε μια κατοχυρωμένη πατέντα της προκοπής και δεν παράγουμε ούτε σπίρτα πλέον. 

 

By the way επειδή λες για τα επαγγέλματα υγείας, να σημειώσω ότι είναι ο ορισμός της εφαρμοσμένης επιστήμης. Με μεγάλη σημασία για τις κοινωνίες. Η ανάπτυξη και εξέλιξη της νοσηλευτικής ως επιστήμης στις αρχές του 20ου αιώνα βοήθησε στην περαιτέρω ανάπτυξη της ιατρικής αλλα και της ιατρονοσηλευτικης τεχνολογίας. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, AlkisGhost είπε

Αυτό είναι το μεγάλο μας λάθος σαν κοινωνία. Δεν μπορεί να θεωρούμε ότι έχουμε δικαιώματα επειδή περάσαμε σε μια σχολή. Αν είναι έτσι να μην παίρνεις πτυχίο να τα έχεις όλα εξασφαλισμένα από την εισαγωγή σου και να μην προσπαθείς για τίποτα. Και τώρα αυτό γίνεται και ενώ έχουμε τόσους αποφοίτους από πολυτεχνεία είμαστε σε αυτά τα χάλια. Όχι εγώ διαφωνώ σε αυτό και τολμώ να πω ότι θέλω να έχουν τα ίδια βασικά δικαιώματα και όποιος από εκεί και πέρα σπούδασε παραπάνω (έχει μάστερ, έστω και ενσωματωμένο) να παίρνει και παραπάνω.

Πρέπει να έχει την ίδια αντιμετώπιση και εξέλιξη ένας που έγραψε 18.000 -19.000+ με έναν που έγραψε 13.000-14.000 μόρια? Τί πιστεύεις?

Επεξ/σία από pi314
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, pi314 είπε

Πρέπει να έχει την ίδια αντιμετώπιση και εξέλιξη ένας που έγραψε 18.000 -19.000+ με έναν που έγραψε 13.000-14.000 μόρια? Τί πιστεύεις?

Όπως είπα προηγουμένως: Οι βάσεις εισαγωγής αντικατοπτρίζουν τη ζήτηση για ένα συγκεκριμένο τμήμα. Και αυτό διότι το σύστημα μας είναι ετσι. Δεν σημαίνουν τίποτα παραπάνω πέρα από την απόδοση σου μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Τη στιγμή που μπαίνεις σε μια σχολή αρχίζουν όλα και δεν τελειώνουν. Σημασία έχει τι δουλειά έκανες για να βγεις όχι για να μπεις. Αν είναι έτσι μην πας σε σχολή δεν χρειάζεται. Να δίνουν ε.δ. με την εισαγωγή. Καταλαβαίνω ότι το 18 από το 13 είναι μια διαφορά που μπορεί να ορίσει:

1) το αν θα σπουδάσεις σε ίδρυμα κοντά στον τόπο σου 

2) το αν θα σπουδάσεις σε ίδρυμα που έχει πολλές παροχές 

3) το αν θα σπουδάσεις σε ίδρυμα που έχει περισσότερα μεταπτυχιακά

Δεν μπορεί όμως σε καμία περίπτωση να ορίζει όλη τη μετέπειτα ζωή σου. Είναι σαν να με ρωτάς αν ήμασταν στις ΗΠΑ αν κατά την άποψη μου είναι δίκαιο να έχει τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα ένας που έδωσε 80.000 δολάρια δίδακτρα με έναν που έδωσε 230.000 δολάρια δίδακτρα. Αυτό ούτε εκεί δεν γίνεται...

Επίσης κάλλιστα μπορεί αυτός που έβγαλε 13 το 2022 να αποδειχθεί λίρα 100 και το 2032 να έχει εξελιχθεί σε κάτι απίστευτο ενώ αυτός που έβγαλε ένα 18 το 2022 να έμεινε μια ζωή εκεί ή να μην έκανε απολύτως τίποτα παραπάνω στη ζωή του, να μην προσπάθησε περαιτέρω ή να ήταν απλά ένας μέτριος μαθητής εξ' αρχής... Δεν μπορείς να τα κρίνεις αυτά a priori...είναι πολύ ανόητη λογική.

Ξέρω δεκάδες περιπτώσεις ανθρώπων που βγήκαν από ελληνικά ΤΕΙ με βάσεις στα τάρταρα  έφυγαν σε άλλες χώρες όπου κρίθηκαν με το βαθμό του πτυχίου τους και όχι με το βαθμό εισαγωγής τους, έγιναν δεκτοί σε ιδρύματα εκεί συνέχισαν σε μεταπτυχιακές σπουδές αναγνωρίστηκαν προχώρησαν και σήμερα συμμετέχουν σε απίστευτα πράγματα. Επίσης ξέρω πολλούς αποφοίτους πολυτεχνικών σχολών στην Ελλάδα που τις έβγαλαν και δεν έκαναν κάτι άλλο. Και άλλους που κατέληξαν τελικά εδώ να δίνουν πιστοποιητικά για ανελκυστήρες και ακόμα και τώρα δεν έχουν το μυαλό για παραπέρα πράγματα.

Επεξ/σία από AlkisGhost
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, AlkisGhost είπε

Επίσης κάλλιστα μπορεί αυτός που έβγαλε 13 το 2022 να αποδειχθεί λίρα 100 και το 2032 να έχει εξελιχθεί σε κάτι απίστευτο ενώ αυτός που έβγαλε ένα 18 το 2022 να έμεινε μια ζωή εκεί ή να μην έκανε απολύτως τίποτα παραπάνω στη ζωή του, να μην προσπάθησε περαιτέρω ή να ήταν απλά ένας μέτριος μαθητής εξ' αρχής...

Σωστό αυτό που λες. Αλλά είναι η εξαίρεση... δεν είναι ο κανόνας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pi314 είπε

Σωστό αυτό που λες. Αλλά είναι η εξαίρεση... δεν είναι ο κανόνας.

 

Ούτε εξαίρεση είναι ούτε κανόνας. Είναι μια πραγματικότητα που θα τη δεις να επαναλαμβάνεται συνέχεια και παντού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/9/2021 στις 12:34 ΠΜ, magnam είπε

Για τον ίδιο λόγο που αναγνώρισαν τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια στην Κύπρο και πλέον έχει γίνει εθνική "βιομηχανία" τους. Έχεις τα κρατικά Πανεπιστήμια που μπαίνουν μέσω πανελληνίων οι "καλοί μαθητές" προκειμένου να παράγεις "ποιοτικούς επιστήμονες" (και να τους απορροφήσεις όπου θέλεις δίνοντάς τους τα κατάλληλα επαγγελματικά δικαιώματα), και παράλληλα χτίζεις μια "εκπαιδευτική βιομηχανία" ώστε να σου προσφέρουν κέρδη ξένοι μαθητές καθώς και ημεδαποί που απλά θέλουν να "αγοράσουν" ένα χαρτί.

Όταν ισοπεδώνει τα ιδιωτικά πανεπιστήμια  ως απλή παραγωγή χαρτιών επ αμοιβή φανερώνεις μια αδυναμία να αντιληφθείς οτι σπουδάζει κανείς  και παρακολουθεί μαθήματα και στα ιδιωτικα. Και όχι δεν θεωρώ ότι τα ελληνικά κρατικά πανεπιστήμια είναι ανώτερα των ιδιωτικών Αγγλίας , Κύπρου κλπ και ότι αγοράζεται το πτυχίο λόγω διδάκτρων , κάποτε οι αναμασημενες καραμέλες πρέπει να εκλείψουν. Αυτά τα λέω έχοντας εμπειρία από δύο πτυχία σε ελληνικό πανεπιστήμιο και πανεπιστήμιο εξωτερικού.

Επεξ/σία από forgotten
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...