Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 minutes ago, haris_216 said:

 Η κατάσταση τα πρωινά με τη μεταφορά μαθητών με ιχ από τους γονείς σε ΟΛΑ τα σχολεία και την συνεπακόλουθη κίνηση, ΑΣΧΕΤΩΣ καιρού (γιατί κάποιες φορές το επιχείρημα είναι "μα έχει κρύο μωρέ" ή "αφού βρέχει") είναι απάλευτη. Και αυτή συνεχίζεται και τα απόγευμα/βράδυ στα κάθε είδους φροντιστήρια.

Πραγματικά (ειλικρινής ερώτηση) αισθάνονται αυτοί οι γονείς ότι βοηθάνε το παιδί τους; Ότι το προετοιμάζουν για το αύριο; (εννοείται ότι εξαιρώ από το ερώτημα κάποιες λίγες αντικειμενικά δύσκολες περιπτώσεις ή παιδιά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού)

Και ειδικά για τα "καιρικά" επιχειρήματα αν μας ακούσουν οι πχ Νορβηγοί απλά θα γελάνε αφού με τον όποιο καιρό βγάζουν τα παιδιά τους έξω (στο πήγαινε-έλα, στο διάλειμμα του σχολίου ή για δραστηριότητες) φυσικά ντυμένα σωστά. Μόνο εμείς, ή οι νότιοι γενικότερα, θέλουμε τα παιδιά μέσα σε κουκούλι, προετοιμάζοντάς τα για μια ζωή χωρίς κακοκαιρίες και με επιθυμητό ημερήσιο commuting...50-60μ :P

Τα σχολεία ευθύνονται για την κίνηση σε άλλους δρόμους από αυτούς που συζητάμε,

Αν και από την πρώτη δημοτικου πήγαινα στο σχολείο με τα πόδια, με αυτά που γίνονται στους δρόμους ναι καλά κάνουν οι γονείς και πάνε τα παιδιά τους με το αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Τα σχολεία ευθύνονται για την κίνηση σε άλλους δρόμους από αυτούς που συζητάμε,

Αν και από την πρώτη δημοτικου πήγαινα στο σχολείο με τα πόδια, με αυτά που γίνονται στους δρόμους ναι καλά κάνουν οι γονείς και πάνε τα παιδιά τους με το αυτοκίνητο.

Αν ασχοληθείς λίγο με την κυκλοφορία θα δεις ότι δεν υπάρχουν "άλλοι" δρόμοι και όλοι συνδέονται ως προς τις επιπτώσεις. Επίσης έχει και "μνήμη" (αυτό που έγινε εδώ τώρα δεν "ξεχνιέται" από το σύστημα και μπορείς να βιώνεις τις επιπτώσεις του για ώρες και αρκετά μακριά). Γι΄αυτό άλλωστε και πουθενά η όποια λύση δεν αφορά μόνο ένα δρόμο (τον μποτιλιαρισμένο) αλλά γενικότερη θεώρηση.

Τώρα αναφορικά με το άλλο που λες ο υπερπροστατευτισμός (με την όποια δικαιολογία/εξήγηση) δεν πρόκειται να βγει σε καλό, πρώτα για το παιδί το ίδιο. Αλλά αυτή είναι άλλη μεγάλη και άσχετη με το θέμα μας κουβέντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haris_216 είπε

Και ειδικά για τα "καιρικά" επιχειρήματα αν μας ακούσουν οι πχ Νορβηγοί απλά θα γελάνε αφού με τον όποιο καιρό βγάζουν τα παιδιά τους έξω (στο πήγαινε-έλα, στο διάλειμμα του σχολίου ή για δραστηριότητες) φυσικά ντυμένα σωστά. Μόνο εμείς, ή οι νότιοι γενικότερα, θέλουμε τα παιδιά μέσα σε κουκούλι, προετοιμάζοντάς τα για μια ζωή χωρίς κακοκαιρίες και με επιθυμητό ημερήσιο commuting...50-60μ :P

Στην φιλανδια, αφηνουν τα καροτσια εξω απο τα καφέ στους -20 και -30, τα μωρα κοιμουνται, και οι γονεις πινουν ζεστη σοκολατα μεσα απο το τζάμι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, nikikokos21 είπε

Κανονικά πρέπει να γκρεμιστεί η Αθήνα και να ξαναφτιαχτεί σε κάποια σημεία. Στην Κυψέλη, για παράδειγμα, υπάρχουν δρόμοι τόσο στενοί που ίσα που υπάρχει πεζοδρόμιο, το οποίο είναι διαλυμένο και μπορεί και να έχει και νεραντζιές. Αλλά φταίνε κι αυτοί που έδωσαν άδεια για να χτιστούν οι πολυκατοικίες τη δεκαετία του 60, χωρίς καμία μελέτη (εμπλέκονται και πολιτικοί φυσικά σε αυτό). 

Φυσικά δεν γίνεται να γκρεμιστεί η Αθήνα. Πρέπει όμως να επιδιορθωθεί όλο το οδικό δίκτυο της πόλης και τα πεζοδρόμια φυσικά και τα ΜΜΜ να δουλεύουν όπως πρέπει να δουλεύουν. Οι γραμμές μετρό να τελειώσουν το ταχύτερο δυνατό και να το επεκτείνουν σε σημεία κλειδιά. Δεν είναι δυνατόν να φτιάχνουν νέες γραμμές και να μην περιέχεται σε αυτές ο παράδεισος Αμαρουσίου. Ξέρετε τι λαός πάει κάθε μέρα εκεί για δουλειά ο καθένας και με το αμάξι του? 

Επειδη αυτό το επιχείρημα με τις πολυκατοικιες του 50 και του 60 το έχω ακούσει άπειρες φορές. Όχι δεν φταίει κανένας. 

Πρώτον όλα τα κτίρια εντός σχεδίου Αθήνας, ακομα και του 30 και προγενέστερα, έγιναν 99.9% με μελετη αρχιτέκτονα η πολιτικού μηχανικού και άδεια. Αμα βρεθεί κανένα χωρίς άδεια και μελέτη είναι μόνο καμιά ξεχασμένη ισόγεια αποθήκη που ξέμεινε από κανένα οικόπεδο, κανένα σπίτι προσφύγων που δεν είχαν λεφτά και το έχτισαν παράνομα οι ιδιοκτήτες που είχαν εργαστεί και γνώριζαν από οικοδομικά. 

Υπήρχαν από παλιά τα οικόπεδα και κάποιοι χωματόδρομοι, πάνω σε αυτούς στην πλειοψηφία των περιπτώσεων έγιναν οι δρόμοι που περνάμε σήμερα. Κάποιοι άλλοι δρόμοι έγιναν με απαλλοτρίωση οικοπέδων και χωραφιών, δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία με ιδιοκτήτες να αντιδρούν με δικαστήρια και να ψάχνουν μέσον για να μην ολοκληρωθεί η διαδικασία. 

Οι πολυκατοικιες που χτίστηκαν έγιναν με το μετρο της αντιπαροχης. Το μέτρο αυτό που τώρα το βρίζουμε, αποτέλεσε κάποτε μια κατάσταση "win-win" που έδωσε μια χρήση τομη τόσο σε ιδιοκτήτες παλαιών αρχοντικων επαυλεων και μεγάρων, που μετά το πέρας του πολέμου και του εμφυλίου δεν είχαν λεφτά να συντηρησουν τα κτίρια που είχαν φθορες και ζημιές, μιλάμε για κτίρια που τα περισσότερα χτίστηκαν από το 1830 μέχρι το 1920. Ήταν δηλαδή ήδη 30 και παραπανω ετών τότε. Έτσι βρήκαν τρόπο και κράτησαν μερικά διαμερίσματα όταν γκρεμιστηκαν για να χτιστούν οι πολυκατοικιες, ενώ παράλληλα βρήκαν και στέγη πολλές χιλιάδες κόσμου που ερχόντουσαν από την επαρχία, όσο και πρόσφυγες που είχαν έρθει ήδη από την μικρασιατική καταστροφη και διέμεναν για χρόνια σε παράγκες και καλύβες, τα παιδιά τους θέλησαν να πάνε σε διαμέρισμα. 

Γενικως, η Αθήνα που υπήρχε πριν το 50 από θεμα κτιρίων και υποδομών ήταν εξαιρετικά δύσκολο να παραμείνει και να διατηρηθεί έτσι. Μην κατηγορούμε τις παλαιότερες γενιές για τα πάντα. Η οικοδομή άνθισε, πολλοί άνθρωποι έφαγαν ψωμάκι και έλυσαν τα αδιέξοδα τους, αναπτύχθηκε και παρέμεινε για δεκαετίες ένας τεράστιος κλαδος ανθρώπων και επαγγελματιών που έζησε από την οικοδομή μέσα σε μια Ελλάδα γεμάτο φτώχεια.

Κανένας δεν ήταν διατεθειμένος να κρατήσει το σπίτι των γονέων η των παππουδων του που απαιτούσε κόστος ανακαίνισης και συντήρησης, που απαιτούσε υπηρετριες και εσωτερικό προσωπικό για το καθάρισμα, το κουβάλημα στα ψώνια από τις σκάλες και πολλά άλλα, μπροστά στο μεγάλο κέρδος από το χτίσιμο μιας πολυκατοικίας, την άμεση του ανελκυστήρα, τον διαμοιρασμό των κοινοχρηστων από όλους για χαμηλότερο κόστος. 

Προσπάθειες για την διάσωση ωραίων αρχιτεκτονικα κτιρίων έγιναν αλλά με ανεπαρκή μέτρα και καθυστέρηση, υπήρχε νόμος από το 70 για προστασία κτιρίων ως έργων τέχνης, αλλά δύσκολα χαρακτηριζοταν τότε ένα κτίριο, και σε όσα γινόταν χαρακτηρισμός έκαναν δικαστήρια οι ιδιοκτήτες και ακυρωναν την απόφαση. Σοβαρό νομικό πλαίσιο στο θέμα της απαγόρευσης κατεδάφισης αλλά και πάλι με τρομερή ανεπαρκεια σε άλλους τομείς πάρθηκε από αρχές του 80 με την κύρωση της συνθήκης της Γρανάδας για την αρχιτεκτονική κληρονομια. Έτσι σώθηκε ότι μπόρεσε να σωθεί κατά τύχη, το οποίο φυσικά θα καταρρεύσει αν όχι και τώρα διότι τα κονδύλια και τα μέτρα στήριξης προς τον ιδιοκτήτη είναι ανύπαρκτα. 

1 ώρα πριν, andreaspA είπε

Στην φιλανδια, αφηνουν τα καροτσια εξω απο τα καφέ στους -20 και -30, τα μωρα κοιμουνται, και οι γονεις πινουν ζεστη σοκολατα μεσα απο το τζάμι.

 

Και αυτό τι το γράφεις τώρα ως καλό; Αν είχα παιδί δεν υπήρχε καμία απολυτως περιπτωση να το αφήσω από δίπλα μου, ούτε βρέφος, ούτε και μεγαλύτερο διότι μπορεί να κινδυνέψει από το οτιδήποτε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, tzotzo said:

Αλλά αυτοκίνητο μια εταιρεία θα δώσει σε κάποιον εργαζόμενο του που τον πληρώνει πάνω από 1700-1800€. 

Σε αυτό έχεις λάθος δεν ισχύει. Οι φαμακευτικοί αντιπρόσωποι πχ πριν 10+ χρόνια μάζευαν αποδείξεις για έξοδα απο βενζίνες στις εταιρίες. Πλέον κάθε υπάλληλος που είναι στη γύρα (και των 1000 ευρώ) έχει αμάξι και πληρωμένες βενζίνες (και πολύ καλά κάνουν). 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, tliako said:

Σε αυτό έχεις λάθος δεν ισχύει. Οι φαμακευτικοί αντιπρόσωποι πχ πριν 10+ χρόνια μάζευαν αποδείξεις για έξοδα απο βενζίνες στις εταιρίες. Πλέον κάθε υπάλληλος που είναι στη γύρα (και των 1000 ευρώ) έχει αμάξι και πληρωμένες βενζίνες (και πολύ καλά κάνουν). 

Αυτοί που είναι στη γύρα για δουλειές της εταιρείας πάντα είχαν αμάξι από την εταιρεία με πληρωμένες βενζίνες, και αυτό το αμάξι ποτέ δεν ήταν παροχή προς τον εργαζόμένο. Καμία σχέση με αυτό που ειπώθηκε πριν, δλδ ότι τώρα τελευταία αντί να κάνουν αύξηση στον εργαζόμενο του χιλιάρικου του παρέχουν αυτοκίνητο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα με τα σχολεία περιλαμβάνει και περισσότερες μανάδες και παππούδες οδηγούς που δε φημίζονται για τις ικανότητες στην οδήγηση. 

Ένα και μόνο αυτοκίνητο με πρόβλημα ή ανίκανο οδηγό σε δρόμο 3 λωριδων μπορεί να προκαλέσει τεράστια καθυστέρηση 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tliako είπε

Σε αυτό έχεις λάθος δεν ισχύει. Οι φαμακευτικοί αντιπρόσωποι πχ πριν 10+ χρόνια μάζευαν αποδείξεις για έξοδα απο βενζίνες στις εταιρίες. Πλέον κάθε υπάλληλος που είναι στη γύρα (και των 1000 ευρώ) έχει αμάξι και πληρωμένες βενζίνες (και πολύ καλά κάνουν). 

Πες τα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Και αυτό τι το γράφεις τώρα ως καλό; Αν είχα παιδί δεν υπήρχε καμία απολυτως περιπτωση να το αφήσω από δίπλα μου, ούτε βρέφος, ούτε και μεγαλύτερο διότι μπορεί να κινδυνέψει από το οτιδήποτε. 

Ναι. Δεν υπαρχει κρυο. Υπαρχει λαθος ντυσιμο. Ο μικρος του φιλου μου που εμενα στην ΦΙλανδια, δεν εχει αρρωστησει ποτέ.

21 λεπτά πριν, adi32 είπε

Το θέμα με τα σχολεία περιλαμβάνει και περισσότερες μανάδες και παππούδες οδηγούς που δε φημίζονται για τις ικανότητες στην οδήγηση. 

Ένα και μόνο αυτοκίνητο με πρόβλημα ή ανίκανο οδηγό σε δρόμο 3 λωριδων μπορεί να προκαλέσει τεράστια καθυστέρηση 

στις αλλες χωρες δηλαδη δεν υπαρχουν παππουδες? Ξερεις γιατι πανε ολα τα παιδια με αυτοκινητο στο σχολειο? γιατι δεν υπαρχουν πεζοδρομια και ο δρομος ειναι ζουγκλα.
Οχι κατεβαζω το ποδι απο το πεζοδρομιο... αλλα πλησιαζω τον δρομο και πλακωνονται στα φρενα , ενα λεωφορειο , ενα τραμ, μια μηχανη, και ενα αμαξι.
Σημερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, andreaspA είπε

 

στις αλλες χωρες δηλαδη δεν υπαρχουν παππουδες? Ξερεις γιατι πανε ολα τα παιδια με αυτοκινητο στο σχολειο? γιατι δεν υπαρχουν πεζοδρομια και ο δρομος ειναι ζουγκλα.
Οχι κατεβαζω το ποδι απο το πεζοδρομιο... αλλα πλησιαζω τον δρομο και πλακωνονται στα φρενα , ενα λεωφορειο , ενα τραμ, μια μηχανη, και ενα αμαξι.
Σημερα!

Στις πολιτισμενες χωρες υπαρχει αστυνομευση και σεβασμος

Στην Ελλαδα το 70% των οδηγων δεν επρεπε να εχει διπλωμα και το 70% των αυτοκινητων δεν επρεπε να περναει κτεο (αν ποτε περναει)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, adi32 είπε

Στις πολιτισμενες χωρες υπαρχει αστυνομευση και σεβασμος

δεν ξερω πως βγαζεις αυτο το συμπερασμα, αλλα εδω και 15 μερες που βρισκομαι στην Αυστρια δεν ξερω τι χρωμα εχουν τα Αυστριακα περιπολικα. Δεν εχω δει ουτε ενα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 minutes ago, adi32 said:

Στις πολιτισμενες χωρες υπαρχει αστυνομευση και σεβασμος

 

ένα λαθάκι κάνεις εδώ
σεβασμός δεν υπάρχει πίστεψε με (όταν βρίσκονται στο σημείο που δεν μπορει κάτι να τους δει και να τους γράψει σε πατάνε και από πάνω)

αυτο που υπάρχει σε αρκετές χώρες και το lete αστυνόμευση και σεβασμό εινα κάτι που λέγετε καμερα...... ειναι ΠΑΝΤΟΥ και γράφει τα άπαντα και τρώνε πρόστιμα για ότι μαλακ.... κανουν... ετσι οταν ειναι μονημα με σκατο στην κάλτσα και τηρούν κάθε νομο εχεις την αίσθηση οτι σε σέβονται (απο μενα η καλύτερη λυση ειναι btw)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 03/10/2023 at 20:17, haris_216 said:

Ναι, κι εδώ. Για να καταθέσεις πινακίδες το ίδιο. Πρέπει να έχεις κάπου να το παρκάρεις για να μην καταλαμβάνει δημόσιο χώρο, αφού δεν θα πληρώνεις και τα σχετικά τέλη.

Αλλά....μάντεψε ποιος, αν και πότε τσεκάρει το οτιδήποτε. Το αφήνουν στην καλή μας διάθεση και στο ελληνικό...φιλότιμο που είναι παγκοσμίως γνωστό. Αμέσως μετά το μουσακά και το μαλ....κα :P

Α μπραβο ναι.
Το είχα ερώτημα, καλά, τα παρατημένα, δε θα μπορούσαν να δουν τον αρ. πλαισίου του οχήματος, να δουν ποιος το είχε και μολις το μαζεψουν να του/της παει στο ταξις ενα ωραίο 5.000λιαρο ας πούμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, adi32 said:

Απο τη μερα που ανοιξαν τα σχολεια γινεται ο χαμος. 

Μεχρι την προηγουμενη μερα πηγαινες και ερχοσουν ανετα και ωραια.

 

Μέχρι την προηγούμενη ο περισσότερος   κόσμος ήταν οικογενειακά διακοπές,   αλλιώς το πρόβλημα θα ήταν μόνο εκεί που έχει σχολειά,  το πρόβλημα όμως είναι πιο γενικό

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...