Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Αρχικά αυτοκίνητο leasing μπορεί να έχει οποιοσδήποτε επαγγελματίας, όχι μόνο μια εταιρεία. Άρα λοιπόν ένας γιατρός, ένας λογιστής, ένας κομμωτής μπορεί να πάρει ένα αυτοκίνητο που το βλέπεις στον δρόμο με πινακίδες avis,Hertz, leaseplan κλπ.

Αυτοί προηγούμενως δεν είχαν αυτοκίνητο; είχαν προφανώς.

Στις εταιρείες, leasing αυτοκίνητα παίρνουν τα διευθυντικά στελέχη, κοινώς οι manager.

Αυτό είναι πολύ μικρό ποσοστο σε σχέση με το συνολικό προσωπικό μιας επιχείρησης. Ένας στους δέκα; και ίσως πολύ λέω. Δεν θα πάρει εταιρικο ένας εργαζόμενος των 700€.

Προφανώς και οι παραπάνω είχαν προσωπικό αυτοκίνητο και το κινούσαν.

 

1000 εταιρικά στον δρόμο δεν επηρεάζουν την κίνηση σε σχέση με 10 σαπακια που μένουν από βλάβη.

Αυτό είπα στο προηγούμενο ποστ μου. Πια, δεν παίρνουν (μόνο) τα διευθυντικά στελέχη, κοινώς οι manager. 

Θα πάρει ο εργαζόμενος των 1200 1300. 

Ακόμα, τα αυτοκίνητα, κατά βάση, είναι αρκετά μεγαλύτερα από τα προηγούμενα τους. Ειδικά κάποια αυτοκίνητα, δεν θέλω να πω μάρκες μοντέλα, έχουν αυξηθεί πάρα πολύ. 

Επεξ/σία από Rebelos2018
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Just now, Rebelos2018 said:

Αυτό είπα στο προηγούμενο ποστ μου. Πια, δεν παίρνουν (μόνο) τα διευθυντικά στελέχη, κοινώς οι manager. 

Θα πάρει ο εργαζόμενος των 1200 1300. 

Ένα leasing κοστίζει 500€ συν τα καύσιμα. Δεν θα πάρει ποτέ αυτός ο εργαζόμενος εταιρικό αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, tzotzo said:

Ένα leasing κοστίζει 500€ συν τα καύσιμα. Δεν θα πάρει ποτέ αυτός ο εργαζόμενος εταιρικό αυτοκίνητο.

με 350 ευρώ παίρνεις leasing. αντι να τα δωσει αυξηση τον εργαζομενο (και να του μεινουν τα μισα μετα απο ασφαλιστικες εισφορες και φορολογια) τα δινει κατευθειαν στην avis και του παρεχει αυτοκινητο.

οι εποχες που είχαν μόνο οι manager leasing εχουν περασει. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, JakeKaufman είπε

με 350 ευρώ παίρνεις leasing. αντι να τα δωσει αυξηση τον εργαζομενο (και να του μεινουν τα μισα μετα απο ασφαλιστικες εισφορες και φορολογια) τα δινει κατευθειαν στην avis και του παρεχει αυτοκινητο.

οι εποχες που είχαν μόνο οι manager leasing εχουν περασει. 

Και εγώ αυτό είπα σε προηγούμενο ποστ. Δεν αγάπησαν ξαφνικά τους εργαζόμενους. Τους έρχεται πολύ φτηνότερα από το να δώσουν αυξήσεις. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαρμακευτικοί αντιπρόσωποι , πωλητές εταιριών τροφίμων, executive assistants σε μεγάλες εταιρίες, ασφαλιστές είναι μερικά μόνο απο τα επαγγέλματα που τα τελευταία χρόνια τους παρέχονται εταιρικά αυτοκίνητα μαζί με κάρτες τύπου ticket restaurant σαν παροχές. Όπως προανέφεραν και άλλοι, ο εργοδότης θα πάρει με προσφορά τόσο τις κάρτες όσο και τα οχήματα (+ φοροαπαλλαγή ως έξοδα) και θα του έρθει φθηνότερα απο το να κάνει αυξήσεις. Επίσης πρέπει να καταλάβουμε ότι κανένα απο όλα αυτα μόνο δεν ευθύνεται για το πρόβλημα αλλά προσθέτει σε αυτό. Ναι ο αστικός ιστός έχει άθλιο οδικό δίκτυο , κακή ρυμοτομία, απουσία πλάνου και έχουμε μαζευτεί πολλοί αλλά αυτά ίσχυαν και πρίν 20 χρόνια. Το 2023 ισχύουν όλα αυτα + τα νέα ζητήματα που εντείνουν το πρόβλημα 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Rebelos2018 said:

Θα σου πω. Πρώτον, οι υπάλληλοι αυτοί πρότινος, δεν έπαιρναν το αυτοκίνητο, ή δεν το έπαιρναν τόσο συχνά μέχρι να έρθει το εταιρικό. Ακόμα, τα αυτοκίνητα, κατά βάση, είναι αρκετά μεγαλύτερα από τα προηγούμενα τους. Ειδικά κάποια αυτοκίνητα, δεν θέλω να πω μάρκες μοντέλα, έχουν αυξηθεί πάρα πολύ. 

Αυτές ήταν οι παρατηρήσεις μου. Θαρρώ πως ενέχουν μεγάλη δόση αλήθειας. 

Πως ακριβώς προκύπτει ότι οι υπάλληλοι (οι οποίοι υπόψιν δεν είναι οι μόνοι που έχουν εταιρικά) μέχρι πρότινος δεν έπαιρναν το αυτοκίνητο, ή δεν το έπαιρναν τόσο συχνά μέχρι να έρθει το εταιρικό?

Επίσης είναι γεγονός ότι τα αυτοκίνητα σήμερα είναι λίγο (και όχι αρκετά) μεγαλύτερα από ότι ήταν πριν ας πούμε 15 χρόνια, αλλά αυτό ισχύει για όλα, όχι μόνο για τα εταιρικά.

Και τέλος, σε σχέση με πότε έχουν αυξηθεί τα εταιρικά που κυκλοφορούν στους δρόμους? Φέτος σε σχέση με πέρσι ίσως, αλλά σε σχέση με 15 χρόνια πριν είναι κατά πολύ μειωμένος ο αριθμός τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πως ακριβώς προκύπτει ότι οι υπάλληλοι (οι οποίοι υπόψιν δεν είναι οι μόνοι που έχουν εταιρικά) μέχρι πρότινος δεν έπαιρναν το αυτοκίνητο, ή δεν το έπαιρναν τόσο συχνά μέχρι να έρθει το εταιρικό?

Επίσης είναι γεγονός ότι τα αυτοκίνητα σήμερα είναι λίγο (και όχι αρκετά) μεγαλύτερα από ότι ήταν πριν ας πούμε 15 χρόνια, αλλά αυτό ισχύει για όλα, όχι μόνο για τα εταιρικά.

Και τέλος, σε σχέση με πότε έχουν αυξηθεί τα εταιρικά που κυκλοφορούν στους δρόμους? Φέτος σε σχέση με πέρσι ίσως, αλλά σε σχέση με 15 χρόνια πριν είναι κατά πολύ μειωμένος ο αριθμός τους.

Τουλάχιστον σε σχέση με πριν από τρία χρόνια έχουν αυξηθεί κατά πολύ. 

Προκύπτουν από διάφορες συζητήσεις κατά καιρούς αλλά και από την κοινή λογική. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, tliako said:

Φαρμακευτικοί αντιπρόσωποι , πωλητές εταιριών τροφίμων, executive assistants σε μεγάλες εταιρίες, ασφαλιστές είναι μερικά μόνο απο τα επαγγέλματα που τα τελευταία χρόνια τους παρέχονται εταιρικά αυτοκίνητα μαζί με κάρτες τύπου ticket restaurant σαν παροχές.

Για να ακριβολογούμε, σε όλα τα παραπάνω επαγγέλματα που ανέφερες παρέχονται εταιρικά αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες, όχι μόνο τα τελευταία χρόνια.

Just now, Rebelos2018 said:

Τουλάχιστον σε σχέση με πριν από τρία χρόνια έχουν αυξηθεί κατά πολύ. 

Προκύπτουν από διάφορες συζητήσεις κατά καιρούς αλλά και από την κοινή λογική. 

Ε χαίρω πολύ, λογικό είναι σε σχέση με πριν από τρία χρόνια να έχουν αυξηθεί τα εταιρικά αυτοκίνητα στους δρόμους μια και έχουν αυξηθεί γενικώς οι πωλήσεις αυτοκινήτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
11 hours ago, Rebelos2018 said:

Και με θλίψη διαπιστώνει κανείς πως στις νέες γραμμές του μετρό, δεν προβλέπεται πουθενά κατασκευή μετρό επί της Κηφισίας. 

Προβλέπεται αλλά όχι άμεσα. 😛

Αν δεις την Γραμμή 4 που φτιάχνεται τώρα, θα επεκταθεί κάαααποτε για να περνάει από Φάρο Ψυχικού, Σιδερα Χαλανδρίου, Ολυμπιακό Στάδιο, Παράδεισο Αμαρουσίου, ΟΤΕ κτλπ.

AM_Sxedio_Anaptiksis_Grammon_Metro.pdf (emetro.gr)

1.jpg.13766b6c70f1c97bb29c1b3c62996ee0.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Για να ακριβολογούμε, σε όλα τα παραπάνω επαγγέλματα που ανέφερες παρέχονται εταιρικά αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες, όχι μόνο τα τελευταία χρόνια.

Να στο πω λίγο διαφορετικά. 

 

Εργαζόμενος των 1000 ευρω, με τρία χρόνια στην ίδια εταιρεία (και δύο ακόμα) ήρθε η ώρα του να πάρει αύξηση, 25% ας πούμε. 

Ε, πιο πιθανό είναι να λάβει εταιρικό αυτοκίνητο, ακόμα και αν η θέση του δεν πλησιάζει καν του διευθυντικού στελέχους, κοινώς manager,από το να πάρει την αύξηση του. Και ξαναλέω, οι δύο πλευρές είναι χαρούμενες, για τους δικούς τους ιδιοτελείς λόγους τους. 

Αυτό, πριν δεκαπέντε χρόνια δεν συνέβαινε. 

1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Προβλέπεται αλλά όχι άμεσα. 😛

Αν δεις την Γραμμή 4 που φτιάχνεται τώρα, θα επεκταθεί κάαααποτε για να περνάει από Φάρο Ψυχικού, Σιδερα Χαλανδρίου, Ολυμπιακό Στάδιο, Παράδεισο Αμαρουσίου, ΟΤΕ κτλπ.

AM_Sxedio_Anaptiksis_Grammon_Metro.pdf (emetro.gr)

1.jpg.13766b6c70f1c97bb29c1b3c62996ee0.jpg

Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε, λάθος μου. Είναι τόσο μακρινό το σχέδιο αυτό, σε υλοποίηση, που μέχρι τότε η κατάσταση θα είναι τρις χειρότερη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Narayan είπε

Αυτοί που αγόρασαν αυτοκίνητο, χωρίς να έχουν κανονίσει που θα σταθμεύουν καθημερινά με την κατάσταση που επικρατεί, είναι άμοιροι ευθυνών;

Αυτό ακριβώς... Μου φαίνεται αδιανόητο κάποιος να παίρνει αυτοκίνητο στην Αθήνα με τη λογική "θα το παρκάρω κάπου στο δρόμο". Και καταλήγουμε σε σκηνικά που εμποδίζουν τα πάρκινγκ των πολυκατοικιών, ή παρκάρουν μπροστά σε κάδους, σε γωνίες που εμφανώς δε χωράνε και άλλα τέτοια ωραία. Αν έβγαινε πιο συχνά η δημοτική αστυνομία για να γράφει για παράνομο παρκάρισμα, πλούσιοι θα είχαν γίνει όλοι οι δήμοι της Αθήνας. Ή τουλάχιστον θα είχαν μαζέψει αρκετά λεφτά για να ξεκινήσουν να φτιάχνουν πάρκινγκ παντού. 

Φίλος που μένει στη Ζυρίχη, μετακόμισε σε πολυκατοικία που δεν έχει πάρκινγκ, και ο δήμος τον ενημέρωσε ότι στη περιοχή που πάει να μείνει, δεν επιτρέπεται να έχεις αυτοκίνητο αν δεν έχεις και πάρκινγκ. Εδώ είμαστε το ακριβώς ανάποδο φαίνεται.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
3 minutes ago, Rebelos2018 said:

Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε, λάθος μου. Είναι τόσο μακρινό το σχέδιο αυτό, σε υλοποίηση, που μέχρι τότε η κατάσταση θα είναι τρις χειρότερη. 

Λογικά θα το προλάβουμε πάντως, όχι όμως όλο το πλάνο που βλέπουμε στη φωτογραφία. 😛

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Rebelos2018 said:

Να στο πω λίγο διαφορετικά. 

 

Εργαζόμενος των 1000 ευρω, με τρία χρόνια στην ίδια εταιρεία (και δύο ακόμα) ήρθε η ώρα του να πάρει αύξηση, 25% ας πούμε. 

Ε, πιο πιθανό είναι να λάβει εταιρικό αυτοκίνητο, ακόμα και αν η θέση του δεν πλησιάζει καν του διευθυντικού στελέχους, κοινώς manager,από το να πάρει την αύξηση του. Και ξαναλέω, οι δύο πλευρές είναι χαρούμενες, για τους δικούς τους ιδιοτελείς λόγους τους. 

Αυτό, πριν δεκαπέντε χρόνια δεν συνέβαινε. 

Και πριν 15 χρόνια συνέβαινε αυτό, απλά όχι τόσο συχνά όσο σήμερα, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως γίνεται ο συγκεκριμένος άνθρωπος μέχρι πρότινος δεν έπαιρνε το αυτοκίνητο ή δεν το έπαιρνε τόσο συχνά? Φοβόταν μην γράψει χιλιόμετρα με το δικό του ενώ τώρα δεν τον νοιάζει, ή μήπως νομίζεις ότι ο εργοδότης του εκτός από το μίσθωμα του καλύπτει και όσο καύσιμο καταναλώσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, Rebelos2018 said:

Πρώτον και κυριότερο. Η Λεωφόρος Κηφισίας, η μεγαλύτερη σε μήκος, σε όγκο και σε αριθμό διερχομένων οχημάτων ημερησίως, δεν διαθέτει κανέναν σταθμό Μετρό, σ' όλο το μήκος της. Κανέναν. 20 χιλιόμετρα μήκος. Η Μεσογείων έχει, η Συγγρού έχει. Μόνο η κατασκευή ενός σταθμού στο δακτυλίδι π.χ. θα αποσυμφόριζε άμεσα το πρόβλημα. Αυτό σημαίνει ότι όποιος εργάζεται από το ύψος της Αλεξάνδρας και βορειότερα, θα αναγκαστεί να πάρει το όχημα του, γιατί δεν έχει επιλογή. Και όχι το 550 και το Α7, δεν αποτελούν επιλογή για εργαζομένους, όποιος τα έχει χρησιμοποιήσει το γνωρίζει πολύ καλά. Το ίδιο και ο ηλεκτρικός, που άλλωστε, τερματίζει στην Κηφισιά. Φάρος Ψυχικού, Αβάνα, Δακτυλίδι, ΟΤΕ, στροφή προς Μαρούσι, τροχονόμος. Έπρεπε να υπάρχουν σταθμοί του μετρό εκεί. Και με θλίψη διαπιστώνει κανείς πως στις νέες γραμμές του μετρό, δεν προβλέπεται πουθενά κατασκευή μετρό επί της Κηφισίας.

Τροχονόμος = 5 λεπτά περπάτημα από ΗΣΑΠ, 300μ.

Δαχτυλίδι = Σταθμός προαστιακού

Πεντέλης + Κηφισίας = 700 μέτρα από ΗΣΑΠ Μαρούσι

Πανόρμου = Σταθμός μετρό 4 λεπτά περπάτημα (270μ) από την Κηφισίας.

Ουσιαστικά από όσες περιοχές λες, ακάλυπτο τμήμα από το δίκτυο μετρό, είναι μόνο το Χαλάνδρι που είναι πιο κοντά Κηφισίας, παρά Μεσογείων, το μέγαρο του ΟΤΕ και το Π. Ψυχικό - Φιλοθέη (καλή τύχη να πείσεις τους πλουσιότερους Αθηναίους κι Έλληνες να αφήσουν το αυτοκίνητό τους).

Αυτό που λείπει, δεν είναι τόσο οι ίδιες οι υποδομές, όπως συμβαίνει στην Κυψέλη και του Ζωγράφου. Λείπει η πύκνωση δρομολογίων (πόσοι ΠΟΛΛΟΙ παραπάνω θα έπαιρναν προαστιακό, αν περνούσε κάθε 10 λεπτά, αντί κάθε 20; ) και η βελτίωση ήδη υπαρχόντων υποδομών (πόσοι ΠΟΛΛΟΙ παραπάνω θα έπαιρναν ΗΣΑΠ, αν περνούσε κάθε 5 λεπτά, αντί 10, και ήταν αζωγράφιστος, καθαρισμένος και δε χαλούσαν οι συρμοί διαρκώς; ).

Το πρόβλημα της Αθήνας είναι αυτό που είναι και της χώρας: Συντήρηση Υποδομών.

Σε δεύτερο χρόνο, έρχεται και η κατασκευή καινούριων. Καλώς κάνουμε γραμμή 4, δε λέω, θα ανασάνουν 400κ κόσμου. Αλλά, ρε φίλε, άμα δίνεις 2 δις γι' αυτή, δώσε μερικά ψωρο-εκατομμύρια εργολαβία να γίνει κούκλα ΗΣΑΠ και προαστιακός. Θα λυνόταν το 50-70% του προβλήματος της Κηφισίας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...