Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 minute ago, Joshua21 said:

Ναι η νοοτροπία φταίει, και συγκεκριμένα η δική σου που πιστεύεις πως το πρόβλημα έλλειψης στάθμευσης δημιουργείται μόνο από αυτούς που κυκλοφορούν περιστασιακά τα αυτοκίνητα τους.

Και όχι, δεν συμφωνώ, αν εσύ νομίζεις πως είσαι off-topic και κουράζεις τους άλλους απλά σταμάτα, δεν σε υποχρεώνει κανένας να απαντάς, και εγώ διατίθομαι να σταματήσω μόνο και μόνο για να νιώσεις καλύτερα εσύ, μάθε να μην φορτώνεις σε άλλους τα προβλήματα σου.

Και έλεγα πόσο θα έπαιρνε η κουβέντα να περάσει στo ad hominem; Αμα μου βρείς το σημείο που λέω οτι φταίει ΜΟΝΟ αυτό θα ήθελα πολύ να το δώ γιατί θα προτιμούσα να μην παραποιούνται τα λεγόμενα μου. Σε κάθε άλλη περίπτωση , καλό σου βράδυ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Just now, tliako said:

Και έλεγα πόσο θα έπαιρνε η κουβέντα να περάσει στo ad hominem; Αμα μου βρείς το σημείο που λέω οτι φταίει ΜΟΝΟ αυτό θα ήθελα πολύ να το δώ γιατί θα προτιμούσα να μην παραποιούνται τα λεγόμενα μου. Σε κάθε άλλη περίπτωση , καλό σου βράδυ.

Δεν χρειάζεται να βρω τίποτα, εφόσον αυτό παρουσιάζεις ως πρόβλημα και προτείνεις λύσεις που θα αντιμετωπίσουν μόνο αυτό είναι προφανές ότι θεωρείς ότι μόνο αυτό είναι το πρόβλημα.

ΥΓ: Καλό βράδυ δεν σου λέω, εδώ και τόσα post επαναλαμβάνεις το "το λήγω εδώ" και αμέσως μετά απαντάς ξανά.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, tzotzo said:

Ναι αλλά δεν είναι όλες οι γειτονιές έτσι. Ούτε μπορείς να γενικεύσεις ένα προσωπικό παράδειγμα, τι καταλαβαίνεις έτσι;

Σωστό αλλά μπορώ να πώ ότι υπάρχει ενα σημαντικό ποσοστό αυτοκινήτων που παραμένει ακινητοποιημένο στο οδόστρωμα για ελάχιστες μετακινήσεις μεσα στο έτος και η χρηστική τους αξία είναι δυσανάλογη του κόστους κτήσης και συντήρησης τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, andreaspA είπε

Ξηλωμα ολες οι νερατζιες, πευκα, δεντρα

Σωστος, αλλωστε τι να τα κανουμε τοσα δεντρα στην αθηνα, περισσευουν. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, tliako said:

Σωστό αλλά μπορώ να πώ ότι υπάρχει ενα σημαντικό ποσοστό αυτοκινήτων που παραμένει ακινητοποιημένο στο οδόστρωμα για ελάχιστες μετακινήσεις μεσα στο έτος και η χρηστική τους αξία είναι δυσανάλογη του κόστους κτήσης και συντήρησης τους. 

Δεν προκύπτει από κάπου αυτό το επιχείρημα και δεν είναι και μετρήσιμο. αυτό που μετριέται ειναι τα αυτοκίνητα με κατατεθημενες πινακίδες,που αν σταθμεύσουν για καιρό στο ίδιο σημείο έρχεται ειδοποίηση να τα μαζέψουν.

Πάντως δεν μου στέκεται και πολύ καλά, κάποιος να δίνει ένα 500 τον χρόνο, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, , σε τέλη ασφάλεια μπαταρία, για να έχει ένα αυτοκίνητο να καθεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Πάντως δεν μου στέκεται και πολύ καλά, κάποιος να δίνει ένα 500 τον χρόνο, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, , σε τέλη ασφάλεια μπαταρία, για να έχει ένα αυτοκίνητο να καθεται

Δεν ξέρω πόσοι είναι εν τέλει (είμαστε μιας κι εγώ το κάνω σ' ένα βαθμό) αλλά νομίζω είναι περισσότεροι απ' όσοι πιστεύεις.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, tzotzo said:

Δεν προκύπτει από κάπου αυτό το επιχείρημα και δεν είναι και μετρήσιμο. αυτό που μετριέται ειναι τα αυτοκίνητα με κατατεθημενες πινακίδες,που αν σταθμεύσουν για καιρό στο ίδιο σημείο έρχεται ειδοποίηση να τα μαζέψουν.

Πάντως δεν μου στέκεται και πολύ καλά, κάποιος να δίνει ένα 500 τον χρόνο, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, , σε τέλη ασφάλεια μπαταρία, για να έχει ένα αυτοκίνητο να καθεται

Δεν τα δίνει για να κάθεται, τα δίνει για να έχει αμάξι ασχέτως αν με αυτα τα λεφτά θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί με ταξί ή με ενοικιαζόμενο τις ημέρες που έχει ανάγκη. Επίσης για πολύ κόσμο αυτα τα 500 ευρώ το χρόνο δεν είναι σημαντικό ποσό, ειδικά σε σύγκριση με το κόστος ενοικίασης πάρκινγκ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διάβασα με προσοχή το νήμα και μου κάνει εντύπωση που δεν αναφέρθηκαν δύο γεγονότα που συμβάλλουν σε αυτή την ζοφερή κατάσταση που επικρατεί στον αστικό κλοιό.

Πρώτον και κυριότερο. Η Λεωφόρος Κηφισίας, η μεγαλύτερη σε μήκος, σε όγκο και σε αριθμό διερχομένων οχημάτων ημερησίως, δεν διαθέτει κανέναν σταθμό Μετρό, σ' όλο το μήκος της. Κανέναν. 20 χιλιόμετρα μήκος. Η Μεσογείων έχει, η Συγγρού έχει. Μόνο η κατασκευή ενός σταθμού στο δακτυλίδι π.χ. θα αποσυμφόριζε άμεσα το πρόβλημα. Αυτό σημαίνει ότι όποιος εργάζεται από το ύψος της Αλεξάνδρας και βορειότερα, θα αναγκαστεί να πάρει το όχημα του, γιατί δεν έχει επιλογή. Και όχι το 550 και το Α7, δεν αποτελούν επιλογή για εργαζομένους, όποιος τα έχει χρησιμοποιήσει το γνωρίζει πολύ καλά. Το ίδιο και ο ηλεκτρικός, που άλλωστε, τερματίζει στην Κηφισιά. Φάρος Ψυχικού, Αβάνα, Δακτυλίδι, ΟΤΕ, στροφή προς Μαρούσι, τροχονόμος. Έπρεπε να υπάρχουν σταθμοί του μετρό εκεί. Και με θλίψη διαπιστώνει κανείς πως στις νέες γραμμές του μετρό, δεν προβλέπεται πουθενά κατασκευή μετρό επί της Κηφισίας. 

Δεύτερο. Έχουν αυξηθεί σε τεράστιο βαθμό τα αυτοκίνητα με leasing στην Αθήνα. Πλέον, η κουτσή Μαρία παίρνει αυτοκίνητο από τις εταιρείες. Ρωτήστε τον κύκλο σας, δείτε το στο δρόμο.

Γιατί; Γιατί αυτά τα έξοδα εκπίπτουν και έχουν διάφορες φοροελαφρύνσεις. Οπότε, εκεί που έπρεπε ο εργαζόμενος να πάρει αύξηση 50,100 ευρώ, 200, το μήνα, παίρνει ένα αυτοκίνητο και αισθάνεται και "στελεχάρα". Γιατί του εργοδότη, του έρχεται πολύ πιο φτηνά να δίνει αμάξια αβέρτα στους υπαλλήλους. Ο υπάλληλος χαίρεται και εκείνος που έχει "εταιρικό αυτοκίνητο", χαίρεται και το διυλιστήριο που πουλάει βενζίνη, χαίρεται και το κράτος που εισπράττει τον πιο άμεσο και κερδοφόρο φόρο. Όλοι είναι χαρούμενοι.

Και έτσι, φτάσαμε στην κόλαση αυτή.

Προφανώς και ισχύουν όλα όσα έχουν ειπωθεί, απλώς προσέθεσα κάτι που δεν είχε αναφερθεί.

Επεξ/σία από Rebelos2018
  • Like 17
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προβλημα ειναι θεμα παιδειας - οι υποδομες απλα ακολουθουν την παιδεια των ψηφοφόρων. Οπως στην πλειοψηφία τους οι Ελληνες λαδωνουν για διπλωμα (εις βαρος των αλλων), οπως βρισκουν δουλεια με βισμα (εις βαρος των άλλων), οπως περνουν με κοκκινο (εις βαρος των άλλων), ετσι επιλεγουν και πώς θα μετακινηθουν αδιαφορώντας για τους άλλους. Επίσης, βασική λεπτομερια που διαφεύγει της συζήτησης: υπάρχουν οι κάτοικοι Αθήνας (δημος) και οι υπόλοιποι - μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 groups στην αντίληψη για τις μετακινήσεις και στις επιλογές που κάνουν. Πχ η χρήση ταξί & λεωφορείων μεταξύ Αθηναίων είναι διαδεδομένη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, Rebelos2018 said:

Δεύτερο. Έχουν αυξηθεί σε τεράστιο βαθμό τα αυτοκίνητα με leasing στην Αθήνα. Πλέον, η κουτσή Μαρία παίρνει αυτοκίνητο από τις εταιρείες. Ρωτήστε τον κύκλο σας, δείτε το στο δρόμο.

Γιατί; Γιατί αυτά τα έξοδα εκπίπτουν και έχουν διάφορες φοροελαφρύνσεις. Οπότε, εκεί που έπρεπε ο εργαζόμενος να πάρει αύξηση 50,100 ευρώ, 200, το μήνα, παίρνει ένα αυτοκίνητο και αισθάνεται και "στελεχάρα". Γιατί του εργοδότη, του έρχεται πολύ πιο φτηνά να δίνει αμάξια αβέρτα στους υπαλλήλους. Ο υπάλληλος χαίρεται και εκείνος που έχει "εταιρικό αυτοκίνητο", χαίρεται και το διυλιστήριο που πουλάει βενζίνη, χαίρεται και το κράτος που εισπράττει τον πιο άμεσο και κερδοφόρο φόρο. Όλοι είναι χαρούμενοι.

Και έτσι, φτάσαμε στην κόλαση αυτή.

Προφανώς και ισχύουν όλα όσα έχουν ειπωθεί, απλώς προσέθεσα κάτι που δεν είχε αναφερθεί.

Δεν θα δεις όμως αυτοκίνητο leasing να έχει μείνει από βλάβη ή από καυσιμο στη μέση του δρόμου. Επίσης πώς ακριβώς είναι μετρήσιμος ο αριθμός αυτός; που ξέρουμε ότι αυτός που έχει leasing δεν θα είχε πριν προσωπικό αυτοκίνητο;

5 hours ago, phanispal said:

Δεν ξέρω πόσοι είναι εν τέλει (είμαστε μιας κι εγώ το κάνω σ' ένα βαθμό) αλλά νομίζω είναι περισσότεροι απ' όσοι πιστεύεις.

 

Είναι το καθοριστικό πρόβλημα για την στάθμευση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, lector είπε

Σωστος, αλλωστε τι να τα κανουμε τοσα δεντρα στην αθηνα, περισσευουν. 

εχω επισκεφτει καμια 25αρα χωρες. Πουθενα δεν ειδα δεντρα επανω σε πεζοδρομια φάρδους 1 μέτρου. Ειναι ελληνική πατέντα αυτό. Φτιάχνουμε πεζοδρόμιο για την νερατζιά και για το πεύκο. Μην το φτιαξεις καθολου το πεζοδρομιο. Αστο να ειναι ασφαλτος. Να μην υπαρχει και το σκαλοπατι του πεζοδρομιου. Καλυτερα θα ειναι, και φθηνότερα, και θα βοηθαει και στο παρκαρισμα, θα βοηθάει και στην κίνηση των οχημάτων.
Πάρτο απόφαση και καντο επισημο το "δεν υπαρχει πεζοδρομιο πουθενα"

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά είναι κάποια πεζοδρόμια που έχουν μέγεθος 2 πλάκες και έχουν και δέντρα. Έχω στην περιοχή μου σε πολλούς δρόμους.

Απλά δεν έχει νόημα να υπάρχουν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tzotzo είπε

Δεν θα δεις όμως αυτοκίνητο leasing να έχει μείνει από βλάβη ή από καυσιμο στη μέση του δρόμου. Επίσης πώς ακριβώς είναι μετρήσιμος ο αριθμός αυτός; που ξέρουμε ότι αυτός που έχει leasing δεν θα είχε πριν προσωπικό αυτοκίνητο;

Είναι το καθοριστικό πρόβλημα για την στάθμευση;

Θα σου πω. Πρώτον, οι υπάλληλοι αυτοί πρότινος, δεν έπαιρναν το αυτοκίνητο, ή δεν το έπαιρναν τόσο συχνά μέχρι να έρθει το εταιρικό. Ακόμα, τα αυτοκίνητα, κατά βάση, είναι αρκετά μεγαλύτερα από τα προηγούμενα τους. Ειδικά κάποια αυτοκίνητα, δεν θέλω να πω μάρκες μοντέλα, έχουν αυξηθεί πάρα πολύ. 

Αυτές ήταν οι παρατηρήσεις μου. Θαρρώ πως ενέχουν μεγάλη δόση αλήθειας. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, Rebelos2018 said:

Θα σου πω. Πρώτον, οι υπάλληλοι αυτοί πρότινος, δεν έπαιρναν το αυτοκίνητο, ή δεν το έπαιρναν τόσο συχνά μέχρι να έρθει το εταιρικό. Ακόμα, τα αυτοκίνητα, κατά βάση, είναι αρκετά μεγαλύτερα από τα προηγούμενα τους. Ειδικά κάποια αυτοκίνητα, δεν θέλω να πω μάρκες μοντέλα, έχουν αυξηθεί πάρα πολύ. 

Αυτές ήταν οι παρατηρήσεις μου. Θαρρώ πως ενέχουν μεγάλη δόση αλήθειας. 

Αρχικά αυτοκίνητο leasing μπορεί να έχει οποιοσδήποτε επαγγελματίας, όχι μόνο μια εταιρεία. Άρα λοιπόν ένας γιατρός, ένας λογιστής, ένας κομμωτής μπορεί να πάρει ένα αυτοκίνητο που το βλέπεις στον δρόμο με πινακίδες avis,Hertz, leaseplan κλπ.

Αυτοί προηγούμενως δεν είχαν αυτοκίνητο; είχαν προφανώς.

Στις εταιρείες, leasing αυτοκίνητα παίρνουν τα διευθυντικά στελέχη, κοινώς οι manager.

Αυτό είναι πολύ μικρό ποσοστο σε σχέση με το συνολικό προσωπικό μιας επιχείρησης. Ένας στους δέκα; και ίσως πολύ λέω. Δεν θα πάρει εταιρικο ένας εργαζόμενος των 700€.

Προφανώς και οι παραπάνω είχαν προσωπικό αυτοκίνητο και το κινούσαν.

 

1000 εταιρικά στον δρόμο δεν επηρεάζουν την κίνηση σε σχέση με 10 σαπακια που μένουν από βλάβη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...