Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

29 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

Ή τουλάχιστον θα είχαν μαζέψει αρκετά λεφτά για να ξεκινήσουν να φτιάχνουν πάρκινγκ παντού. 

Πού είναι αυτό το παντού;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Και πριν 15 χρόνια συνέβαινε αυτό, απλά όχι τόσο συχνά όσο σήμερα, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως γίνεται ο συγκεκριμένος άνθρωπος μέχρι πρότινος δεν έπαιρνε το αυτοκίνητο ή δεν το έπαιρνε τόσο συχνά? Φοβόταν μην γράψει χιλιόμετρα με το δικό του ενώ τώρα δεν τον νοιάζει, ή μήπως νομίζεις ότι ο εργοδότης του εκτός από το μίσθωμα του καλύπτει και όσο καύσιμο καταναλώσει;

Και όμως, δίνει και καύσιμα. Δεν το νομίζω, το ξέρω. 

9 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Τροχονόμος = 5 λεπτά περπάτημα από ΗΣΑΠ, 300μ.

Δαχτυλίδι = Σταθμός προαστιακού

Πεντέλης + Κηφισίας = 700 μέτρα από ΗΣΑΠ Μαρούσι

Πανόρμου = Σταθμός μετρό 4 λεπτά περπάτημα (270μ) από την Κηφισίας.

Ουσιαστικά από όσες περιοχές λες, ακάλυπτο τμήμα από το δίκτυο μετρό, είναι μόνο το Χαλάνδρι που είναι πιο κοντά Κηφισίας, παρά Μεσογείων, το μέγαρο του ΟΤΕ και το Π. Ψυχικό - Φιλοθέη (καλή τύχη να πείσεις τους πλουσιότερους Αθηναίους κι Έλληνες να αφήσουν το αυτοκίνητό τους).

Αυτό που λείπει, δεν είναι τόσο οι ίδιες οι υποδομές, όπως συμβαίνει στην Κυψέλη και του Ζωγράφου. Λείπει η πύκνωση δρομολογίων (πόσοι ΠΟΛΛΟΙ παραπάνω θα έπαιρναν προαστιακό, αν περνούσε κάθε 10 λεπτά, αντί κάθε 20; ) και η βελτίωση ήδη υπαρχόντων υποδομών (πόσοι ΠΟΛΛΟΙ παραπάνω θα έπαιρναν ΗΣΑΠ, αν περνούσε κάθε 5 λεπτά, αντί 10, και ήταν αζωγράφιστος, καθαρισμένος και δε χαλούσαν οι συρμοί διαρκώς; ).

Το πρόβλημα της Αθήνας είναι αυτό που είναι και της χώρας: Συντήρηση Υποδομών.

Σε δεύτερο χρόνο, έρχεται και η κατασκευή καινούριων. Καλώς κάνουμε γραμμή 4, δε λέω, θα ανασάνουν 400κ κόσμου. Αλλά, ρε φίλε, άμα δίνεις 2 δις γι' αυτή, δώσε μερικά ψωρο-εκατομμύρια εργολαβία να γίνει κούκλα ΗΣΑΠ και προαστιακός. Θα λυνόταν το 50-70% του προβλήματος της Κηφισίας.

Όλα όσα αναφέρεις, είναι είτε ηλεκτρικός, που δεν βολεύει τον περισσότερο κόσμο, για τους γνωστούς λόγους, είτε προαστιακός που περνάει στην χάση και στην φέξη και δεν βολεύουν οι προηγούμενοι σταθμοί του. Ο αλλος αν μένει πχ Αμπελόκηπους, Πανόρμου, όπως και εγώ, θα πρέπει να πάει Μοναστηράκι, να πάρει τον ηλεκτρικό μέχρι το Μαρούσι. Έχει φύγει ένα 45 λεπτο, τις καλές ημέρες,χωρίς αναμονή. Στα λέει ένας άνθρωπος που έχει φάει τα ΜΜΜ και ξέρει από έξω και ανακατωτά όλες τις καθυστερήσεις και τις παθογένειες. 

Αξιόπιστα ΜΜΜ δυστυχώς σημαίνει μόνο Μετρό. Αυτό ισχύει και αυτό έχει περάσει στη συνείδηση του κόσμου. Οτιδήποτε άλλο, τα απορρίπτει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας ξεκινήσουμε από τα απλά απαγόρευση κυκλοφορίας 7-10 από όλα τα μεγάλα οχήματα πλην λεωφορείων ….. εάν κάποιος κοιτάξει τα βίντεο με την κυκλοφορία βλέπει εύκολα ποσό πολλά (και συνήθως αργά) μεγάλα οχήματα ύπαρχουν στις ώρες αιχμής….. θα μπορούσε η τροφοδοσία να γίνετε συγκεκριμένα ώρες !!!!

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Ας ξεκινήσουμε από τα απλά απαγόρευση κυκλοφορίας 7-10 από όλα τα μεγάλα οχήματα πλην λεωφορείων ….. εάν κάποιος κοιτάξει τα βίντεο με την κυκλοφορία βλέπει εύκολα ποσό πολλά (και συνήθως αργά) μεγάλα οχήματα ύπαρχουν στις ώρες αιχμής….. θα μπορούσε η τροφοδοσία να γίνετε συγκεκριμένα ώρες !!!!

Σωστό και αυτό, αλλά αυτή η λύση αφορά περισσότερο το ποτάμι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Ας ξεκινήσουμε από τα απλά απαγόρευση κυκλοφορίας 7-10 από όλα τα μεγάλα οχήματα πλην λεωφορείων ….. εάν κάποιος κοιτάξει τα βίντεο με την κυκλοφορία βλέπει εύκολα ποσό πολλά (και συνήθως αργά) μεγάλα οχήματα ύπαρχουν στις ώρες αιχμής….. θα μπορούσε η τροφοδοσία να γίνετε συγκεκριμένα ώρες !!!!

Σωστό, να προσθέσω και μια δεύτερη πρόταση να οριστεί δακτύλιος με μονά - ζυγά σε περιοχές με μεγάλο κυκλοφοριακό φορτίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Ας ξεκινήσουμε από τα απλά απαγόρευση κυκλοφορίας 7-10 από όλα τα μεγάλα οχήματα πλην λεωφορείων ….. εάν κάποιος κοιτάξει τα βίντεο με την κυκλοφορία βλέπει εύκολα ποσό πολλά (και συνήθως αργά) μεγάλα οχήματα ύπαρχουν στις ώρες αιχμής….. θα μπορούσε η τροφοδοσία να γίνετε συγκεκριμένα ώρες !!!!

Αυτό ακριβώς, δεν γίνεται τα φορτηγά να πιάνουν δυο λωρίδες στην Αττική οδό στις 11 το πρωί ήμαρτον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απαγόρευση θα περιλαμβάνει εννοείται μόνο το πυκνοκατοικημένο πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας, όχι πιο αραιοκατοικημένες περιοχές  όπως Ανατολική Αττική ας πούμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Joshua21 said:

Για να ακριβολογούμε, σε όλα τα παραπάνω επαγγέλματα που ανέφερες παρέχονται εταιρικά αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες, όχι μόνο τα τελευταία χρόνια.

Αν δείς βέβαια τα στοιχεία , πανευρωπαικά το ποσοστό των νεων αυτοκινήτων που αγοράζονται απο εταιρίες leasing έχει αυξηθεί κατακόρυφα τη τελευταία δεκαετία. Αυτό φαίνεται και στο δρόμο απο τα αυτοκολλητά avis, herz κλπ. Δεν κυκλοφορούσαν σίγουρα τόσα στους δρόμους καθημερινά 10 χρόνια πρίν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Rebelos2018 said:

Και όμως, δίνει και καύσιμα. Δεν το νομίζω, το ξέρω. 

Αυτό που λες πως ξέρεις δεν έχει λογική, δλδ στο παράδειγμα σου αντί να του κάνει 250€ αύξηση του παρέχει εταιρικό αυτοκίνητο με μίσθωμα σίγουρα πάνω από 250€ συν τα καύσιμα.

Καύσιμα δίνουν σε περιπτώσεις που ούτως ή άλλως το αυτοκίνητο κυκλοφορεί για όφελος της εταιρείας, πχ κάποιος αντιπρόσωπος ή πωλητής που δεν ασχολούνται καν αν κάψει λίγο παραπάνω καύσιμο εξυπηρετώντας δικές του ανάγκες, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις δεν μιλάμε για αυτοκίνητο ως παροχή στον εργαζόμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Ας ξεκινήσουμε από τα απλά απαγόρευση κυκλοφορίας 7-10 από όλα τα μεγάλα οχήματα πλην λεωφορείων ….. εάν κάποιος κοιτάξει τα βίντεο με την κυκλοφορία βλέπει εύκολα ποσό πολλά (και συνήθως αργά) μεγάλα οχήματα ύπαρχουν στις ώρες αιχμής….. θα μπορούσε η τροφοδοσία να γίνετε συγκεκριμένα ώρες !!!!

αυτο γινετε σε ευρωπαικες πρωτευουσες. οχηματα τροφοδοσιας και φορτηγα κινουνται συγκεκριμένες ωρες. μαντεψε ομως τι συμβαινει αν παρκαρεις ιχ σε σημειο που παρκαρει οχημα τροφοδοσιας. σε πεντε λεπτα το εχει παρει γερανος. τι συμβαινει αν παρκαρεις γενικως σε σημειο που εμποδιζεις? σε πεντε λεπτα το εχει παρει γερανος. εδω ειναι ελλαδα, δεν γινονται αυτα. ειπαμε λυσεις υπαρχουν. ποιος ενδιαφερεται ομως? κανενας. 

στα πολυ βασικα. υπαρχει νομος που να απαγορευει να κανεις σημερα εντος της αττικης κτισμα για 500-1000 εργαζομενους? οχι. πολυ βασικα πραγματα δεν γινονται. μεσα στο κεντρο της πολης εχουμε εργοστασια. δειτε που ειναι ο παπαδοπουλος και η εβγα. δειτε που βρισκονται γραφεια εταιριων με 300 ατομα. αυτα έπρεπε να κοπουνε απο το 90. οχι σημερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, tliako said:

Αν δείς βέβαια τα στοιχεία , πανευρωπαικά το ποσοστό των νεων αυτοκινήτων που αγοράζονται απο εταιρίες leasing έχει αυξηθεί κατακόρυφα τη τελευταία δεκαετία. Αυτό φαίνεται και στο δρόμο απο τα αυτοκολλητά avis, herz κλπ. Δεν κυκλοφορούσαν σίγουρα τόσα στους δρόμους καθημερινά 10 χρόνια πρίν.

Sorry αλλά νόμιζα ότι μιλούσαμε για Ελλάδα, στην οποία παρόλο το γεγονός ότι το ποσοστό των πωλήσεων στα εταιρικά έχει ανέβει ελαφρώς, σε απόλυτα νούμερα είναι πολύ πιο κάτω από ότι ήταν στις εποχές προ κρίσης. Επίσης με το πόσο συχνά παρατηρείς αυτοκόλλητα δεν βγαίνει κανένα ασφαλές συμπέρασμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτό που λες πως ξέρεις δεν έχει λογική, δλδ στο παράδειγμα σου αντί να του κάνει 250€ αύξηση του παρέχει εταιρικό αυτοκίνητο με μίσθωμα σίγουρα πάνω από 250€ συν τα καύσιμα.

Καύσιμα δίνουν σε περιπτώσεις που ούτως ή άλλως το αυτοκίνητο κυκλοφορεί για όφελος της εταιρείας, πχ κάποιος αντιπρόσωπος ή πωλητής που δεν ασχολούνται καν αν κάψει λίγο παραπάνω καύσιμο εξυπηρετώντας δικές του ανάγκες, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις δεν μιλάμε για αυτοκίνητο ως παροχή στον εργαζόμενο.

Σου εξηγώ, αυτά τα 250 ευρώ που του κοστίζει το εταιρικό αυτοκίνητο, είναι λιγότερα από όσα θα του κόστιζε αν του έδινε αύξηση 250 ευρώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Rebelos2018 said:

Σου εξηγώ, αυτά τα 250 ευρώ που του κοστίζει το εταιρικό αυτοκίνητο, είναι λιγότερα από όσα θα του κόστιζε αν του έδινε αύξηση 250 ευρώ. 

Τίποτα δεν εξήγησες, τα πάνω από 250€ μίσθωμα συν τα καύσιμα που ισχυρίζεσαι πως δίνουν είναι πολύ περισσότερα από όσα θα κόστιζε η αύξηση των 250€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τίποτα δεν εξήγησες, τα πάνω από 250€ μίσθωμα συν τα καύσιμα που ισχυρίζεσαι πως δίνουν είναι πολύ περισσότερα από όσα θα κόστιζε η αύξηση των 250€.

Όπως νομίζεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...