Προς το περιεχόμενο

CHAOS αοριστολογιών με το «ελληνικό υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίππων»


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Παγκόσμιο οργανισμό σαν αυτόν? https://www.nhra.com/nhra

Μία από τις πίστες που γίνονται events του είναι αυτή https://www.yasmarinacircuit.com/en/

Στην οποία έγινε το ρεκόρ των 7.708

Extreme-Tuners-7.70-Timeslip.jpg

 

 

Ναι, πού λέει πως ο Πανόπουλος έχει το παγκόσμιο ρεκόρ; 
Κάτι σαν και αυτό: https://www.worldathletics.org/records/all-time-toplists/sprints/100-metres/outdoor/men/senior
Όχι video, όχι φωτογραφίες. 

Όχι τίποτε άλλο, αλλά να λέμε πως είναι τσαρλατάνος, αλλά με ρεκόρ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 ώρες πριν, Nabuko είπε

Παγκόσμιο οργανισμό σαν αυτόν? https://www.nhra.com/nhra

Μία από τις πίστες που γίνονται events του είναι αυτή https://www.yasmarinacircuit.com/en/

Στην οποία έγινε το ρεκόρ των 7.708

Extreme-Tuners-7.70-Timeslip.jpg

 

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί μπλέκετε τα πραγματικά αποδεδειγμένα γεγονότα με τα μη αποδεδειγμένα όπως το chaos. Δεν κολλάει κάπου η επιτυχία του στα drag races με την κατασκευή εκ του μηδενός ενός σουπερκαρ. Στο πρώτο μπορεί να είναι επιτυχημένος και στο δεύτερο όχι.

Έγινε δεν έγινε το ρεκόρ δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Για το χώρο που πάει να μπει είναι ΤΙΠΟΤΑ και γενικά είναι ΤΙΠΟΤΑ. Αυριο το σπάνε θρυλοι της βελτίωσης βλέπε Norris Garage, ETS και δεν αναφέρω UGR γιατί θα γελανε και οι πετρες.  Στο χώρο που απευθύνεται υπάρχουν θρύλοι της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και boutique κατασκευαστές με περγαμηνές. θα γελάνε. Το ξερει. Ο μόνος του σκοπός είναι να προωθήσει τη κομπίνα να αρπάξει όσα περισσότερα μπορει από τίποτα less brains than money.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, manolis940 είπε
  1. 21st Marketing. Welcome
  2. Φαντάζομαι ότι εκείνοι έχουν δημοσιεύσει υπογεγραμμένη καρτέλα πελάτη - προμηθευτή όπου φαίνονται τα παραστατικά αγοράς και δεν υπάρχει κανένα πιστωτικό.
  3. Ναι όπως και ο καθένας γράφει μόνος του κάτι τέτοιο συνήθως σε τρίτο πρόσωπο, μέχρι και στην wikipedia! Που είναι το πρόβλημα σε αυτό; 21st Marketing again
  4. Έχει δείξει τις δικές του νέες εγκαταστάσεις; 
  5. Έχει το αμάξι αεροτομή ;;;
  6. Τα διαπιστευτήρια σου και τα δικά μου δεν λένε τίποτα Η επίκληση στην αυθεντία έπρεπε να είχε μείνει στο ράφι εδώ και ένα αιώνα τώρα. Αν το αμάξι δεν στέκει αεροδυναμικά χρειάζονται μαθητικές αποδείξεις άντε στην καλύτερη ένα πέρασμα από αντίστοιχο προσομοιωτή. Και πάλι βέβαια όλο αυτό δεν μπορεί να αποδείξει την μη ύπαρξη του αυτοκινήτου. Επίσης το Evo σε drugster φαίνεται να τρέχει πάνω από 5 δεύτερα, δες παρακάτω

 

Αν τα έτρωγε από εμένα και από εσένα, θα ήταν ένας καλός προορισμός. Το αυτοκίνητο απευθύνεται σε εκείνους που βρίσκονται ήδη εκεί. Δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ αν σου έτρωγα τα λεφτά, δεν θα γινόμουν γείτονας σου.

 

Κακό δεν είναι να ζητάς αποδείξεις. Βεβαίως με μία πρόχειρη έρευνα μπορείς να δεις τα παρακάτω:

Αυτό είναι το αμάξι του στο youtube:
https://www.youtube.co/watch?v=167cq_vu_2o                                                                                                                                                                                  εδώ φαίνεται να τρέχει σε dragster race
https://www.facebook.com/watch/?v=683434935443947

και εδώ φαίνονται οι χρόνοι από μέσα:

https://youtu.be/skWVutbjdpE?t=239

 

XJUV8AI.jpeg

Δεν είναι verified προφίλ. Γενικά δεν στέκει όχι όσον αφορά με τους έλληνες εργαζόμενους αλλά και τον αριθμό εργαζομένων. Στις πληροφορίες δείχνει ότι είναι εταιρία 50-200 εργαζομένων ενώ σύμφωνα με τα λεγόμενα του είναι πολύ μικρότερη. Ούτε το ίδιο προφίλ του Πανόπουλου είναι verfied.

Τέλος αν πάμε στο contact page όπου υπάρχουν τα social media του, δεν υπάρχει σύνδεσμος για Linkedin
https://automotive.spyrospanopoulos.com/contact/

 

Πουλοπουλε / Σαρημπαλακια / Μαριε εσυ? 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, vs_skg είπε

Πουλοπουλε / Σαρημπαλακια / Μαριε εσυ? 

Να ήταν μόνο αυτοί καλά θα ήταν. Έχουν στρατιές ολοκληρες. Μολύνουν κάθε τόπο σχολιασμου. Έχουν παντού dormant αγορασμενους ή δικούς τους λογαριασμούς, αυτό κάνουν όλη μέρα στις 10 οθόνες που βλέπουμε στα βίντεο φτιάχνουν λογαριασμούς στα social. Μην υποτιμάτε που μπορούν να φτασουν. Ο Σανόπουλοπουλος το κάνει χρόνια το κολπο. Είναι και ο κραχτης στο κόλπο.. σβήνει αβερτα comment στο YouTube. 

Η απάτη είναι μεγάλη και ελπίζουν να βγάλουν πολλά. Θα δυσφημίσουν κι άλλο τη χώρα στο κόσμο του αυτοκινήτου και για μια μικρή χώρα όπως εμείς, χωρίς περγαμηνές να μας κρατάνε θα κάνουν μεγάλη ζημιά. Θα γίνουμε σα τη Νιγηρία με της τηλεφωνικές απάτες. Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικός αλλά ο κίνδυνος να απογοητευτεί κι αλλο ο κόσμος και να αποστραφει κι αλλο από τους χώρους καινοτομίας πιστεύω είναι μεγάλος. Μακάρι να είμαι απλά υπερβολικός .

Επεξ/σία από saintinos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Ένα είναι το συμπέρασμα σε αυτή την χώρα, όποιος δεν τρώει κουτόχορτο είναι ανθέλληνας 🤣

Έλεγα να δώσω έστω 1% πιθανότητα να μην είναι ο Σώρρας της αυτοκίνησης αλλά έπειτα από το Δελτίο Τύπου που ήταν απάντηση σε όλους εμάς τους άπιστους ανθέλληνες, πείστηκα ότι 100% είναι ο Σώρρας της αυτοκίνησης.

Κρίμα να καπηλεύονται άνθρωποι το εθνικό φρόνημα, την ίδια τους την πατρίδα, για να κοροϊδέψουν κόσμο, οι πιο μεγάλοι ανθέλληνες είναι αυτοί.

Αν θέλουμε να μιλήσουμε για μεγάλους Έλληνες και ανθρώπους, ήταν ο Παπανικολάου που έσωσε εκατομμύρια γυναίκες με το τέστ παπ (και τον βοήθησαν επιστήμονες απ' άλλες χώρες), ο Σεφέρης και ο Ελύτης με τα βραβεία Νόμπελ που τους έχουν διαβάσει εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο και ήρθαν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό, όχι ένας τύπος που το μόνο που έχει κάνει μέχρι σήμερα είναι να πουλάει φτηνό πατριωτισμό και φούμαρα.

Είπα να μην ασχοληθώ άλλο, αλλά δεν μπορεί ο καθένας να βγαίνει και να κατηγορεί τους ανθρώπους που του θέτουνε ερωτήματα, που αμφισβητούν τα δικά του λεγόμενα και υποσχέσεις ως ανθέλληνες επειδή δεν του αρέσει η σωστή κριτική που γίνεται στο πρόσωπό του.

Άντε γιατί σε αυτή την χώρα γεμίσαμε γιαλαντζί πατριώτες, εφευρέτες, επιστήμονες, σωτήρες και οι άνθρωποι που έχουν πραγματική αξία είναι άφαντοι.

 

 

ΠΕΣ ΤΑ Μ@ΜΩ ΤΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ!

  • Like 4
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι επικίνδυνοι. Ο κραχτης πήγε ύπουλα και πονηρά με ανάρτησή του να κατηγορήσει τα άλλα μέσα του ειδικού τύπου ότι είναι ανθελληνες γιατί δεν πείστηκαν.

Με αυτή τη καταπτιστη και με προφανή σκοπό να διχάσει το κοσμο ανάρτηση ο κραχτης απάντησε το παρακάτω αποσπασμα:

" Άλλωστε, την ώρα που μερίδα ακόμα και… ειδικών προσπαθεί να φανεί αρεστή στο συγκεκριμένο κοινό, χωρίς να έχει κάνει έρευνα, να ρωτήσει, ρεπορτάζ κλπ, «τι, πώς και γιατί», αρέσκεται σε καυστικά σχόλια για τη συγκεκριμένη προσπάθεια, αποθεώνοντας σε κείμενά τους στο παρελθόν, μακέτες hypercars από Ινδία, Αλβανία, Ιράν κ.λπ. " 

Πραγματικά αισχρός, αδίστακτος, καταπτυστος και επικινδυνος.

Πώς λέγεται δημοσιογράφος δεν ξέρω.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, VFR είπε

εντάξει μη μπερδευόμαστε.μοιάζουν αλλά...ένα RRRRRR χωρίζει το CHAOS από το CHAROS. Ξέρεις τι διαφορά είναι αυτή; :P❤️ 

5 λεπτά πριν, saintinos είπε

Είναι επικίνδυνοι. Ο κραχτης πήγε ύπουλα και πονηρά με ανάρτησή του να κατηγορήσει τα άλλα μέσα του ειδικού τύπου ότι είναι ανθελληνες γιατί δεν πείστηκαν.

Με αυτή τη καταπτιστη και με προφανή σκοπό να διχάσει το κοσμο ανάρτηση ο κραχτης απάντησε το παρακάτω αποσπασμα:

" Άλλωστε, την ώρα που μερίδα ακόμα και… ειδικών προσπαθεί να φανεί αρεστή στο συγκεκριμένο κοινό, χωρίς να έχει κάνει έρευνα, να ρωτήσει, ρεπορτάζ κλπ, «τι, πώς και γιατί», αρέσκεται σε καυστικά σχόλια για τη συγκεκριμένη προσπάθεια, αποθεώνοντας σε κείμενά τους στο παρελθόν, μακέτες hypercars από Ινδία, Αλβανία, Ιράν κ.λπ. " 

Πραγματικά αισχρός, αδίστακτος, καταπτυστος και επικινδυνος.

Πώς λέγεται δημοσιογράφος δεν ξέρω.

σε αυτή τη ΜΠΑΝΑΝΙΑ ότι ΔΗΛΩΣΕΙΣ, είσαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aπλά το βάζω εδώ γιατί είναι ενδιαφέρων να δούμε λίγο τα λογισμικά πίσω απο τέτοιες σχεδιαστικές τεχνολογίες (ευχάριστο σε σχέση με τις μπαρούφες πανοΠούλου - τόνος σωστός).
 

Όλες σχεδόν οι εταιρίες CAD έχουν ξεκινήσει τον δικό τους αγώνα σε σχέση με την συγκεκριμένη μέθοδο και είναι πολύ ενδιαφέρον, αν και ακόμα στην αρχή του. Είναι κρίμα βέβαια, που με τέτοια λογισμικά, ο κηπουρός απο τα κάτω Πετράλωνα αρχίζει και σκέφτεται ''Πόσο δύσκολο θα είναι να φτιάξω ενα υποβρύχιο? Να το πω και Παπανικολής για τους Έλληνες να γίνΟμε βούκινο!''

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/11/2021 στις 2:06 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Το οποίο βιντεο είναι του Σαρημπαλίδη.Τι αξιοπιστία του δίνεις ;

To αρθρο απο πανω δεν ειναι. Προσωπικα πιστευω ο χρονος θα μας δειξει τι ισχυει και τι οχι. Να τον θαβουμε πριν την ωρα του δεν το θεωρω σωστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, marklar είπε

To αρθρο απο πανω δεν ειναι. Προσωπικα πιστευω ο χρονος θα μας δειξει τι ισχυει και τι οχι. Να τον θαβουμε πριν την ωρα του δεν το θεωρω σωστο.

Το ότι αλλαξαν το όνομα και μπήκε μπροστά η φυλλάδα δε κρύβεται. Smokescreen λέγεται. Κανένα άρθρο δεν είναι αξιόπιστο γιατί τα κάνουν edit χωρίς να φαίνεται και φυσικά δε θα το πουν. Έσβησε τη παράγραφο που ξεκίνησε όλο αυτόν το ντόρο... όχι να τον κατακρίνεις πρεπει, να τιμωρηθεί κιόλας από την ένωση τους. Δεν είναι το μόνο παράδειγμα...

Επισυνάπτω Παραδειγμα που υπάρχει στη web archive:

Screenshot_20211102-200910.png

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ταφόπλακα στα όνειρα των απανταχού ΑΙΛΕΙΝΩΝ α! Πως θα αγοράσουμε CHARON και APEIRON!!!

Δάχτυλος καταστροφής! ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ! ΔΙΑΔΟΣΤΕΕΕΕΕ!!!11111εεεενα1!!!

https://www.sdna.gr/auto-moto/896449_episimo-telos-apo-2030-i-polisi-aytokiniton-benzinis-kai-diesel-stin-ellada

Επίσημο: Τέλος από το 2030 η πώληση αυτοκίνητων βενζίνης και diesel στην Ελλάδα

Σύμφωνα με όσα τόνισε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη σημερινή τακτική συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, από το 2025 όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και το 1/3 των ενοικιαζόμενων οχημάτων, θα πρέπει να είναι ή ηλεκτρικά ή οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, ενώ από το 2030 θα σταματήσουν να πωλούνται νέα ΙΧ με κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνης και diesel).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, marklar είπε

To αρθρο απο πανω δεν ειναι. Προσωπικα πιστευω ο χρονος θα μας δειξει τι ισχυει και τι οχι. Να τον θαβουμε πριν την ωρα του δεν το θεωρω σωστο.

Γραφει το αρθρο απο πάνω 

Ελληνικό υπεραυτοκίνητο CHAOS: Αυτή είναι η αλήθεια

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...