Προς το περιεχόμενο

CHAOS αοριστολογιών με το «ελληνικό υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίππων»


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρομαι και ευχαριστώ το insomnia που μας δίνει τη πλατφόρμα να εκφράσουμε ελεύθερα τη σκέψη μας.

Να προβάλλουμε τα επιχειρήματα μας με στοιχεία χωρίς "moderation" και λογοκρισία. 

Να υπάρχει μια βάση δεδομένων αχρήστων ή χρήσιμων όπως το βλέπει κανεις, χωρίς μαγικά ραβδιά και εξαφανιζομενα comment.

Αν κάποιος ξέρει κάτι το λέει και επιχειρηματολογει. Την άγνοια μόνο μέσα από τη συζήτηση τη καταπολεμάς, καταρρίπτοντας κάθε προσπάθεια χειραγώγησης.

Ο Εθνικισμός το τελευταίο καταφύγιο του απατεώνα. Εδώ τη διάβασα τη φράση... 

Σας ευχαριστώ..

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, saintinos είπε

Ο Εθνικισμός το τελευταίο καταφύγιο του απατεώνα. Εδώ τη διάβασα τη φράση... 

Καλά ας μην το πολιτικοποιήσουμε γιατί και ο Πανόπουλος αυτό θελει
και καταφύγια υπάρχουν σε όλες τις ιδεολογίες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, lefosmania είπε

https://euipo.europa.eu/eSearch/#details/owners/12256
https://www.businessregistry.gr/publicity/show/156866603000


Επειδή κάποιοι τα ψάχνανε παραθέτω τα links. Βέβαια τον αν έχει φτιάξει κάτι ή όχι λίγο πολύ το έχουμε καταλάβει όλοι.

Ημ/νία Σύστασης

27/10/2020

"4 χρόνια σκληρής δουλειάς"

Όχι να φτιάξουμε την εταιρεία νωρίς να τελειώνουμε μια διαδικασία μερικών ημερών. Οοοχι πρώτα θα κάνουμε οολο το r&d ακάλυπτοι σε ένα γκαράζ και μετά. Σας να λέμε να θες να φτιάξεις εργοστάσιο  χωρίς να παρουσιάσεις πρωτότυπο. Το πρώτο δηλαδή που θα βασιστούν όλα τα υπόλοιπα και το εργοστασιο....

4 λεπτά πριν, nemom είπε

Καλά ας μην το πολιτικοποιήσουμε γιατί και ο Πανόπουλος αυτό θελει
και καταφύγια υπάρχουν σε όλες τις ιδεολογίες.

Συμφωνώ αλλά μου έκανε εντύπωση σα φράση. Καμία πρόθεση πολιτικοποίησης. Βγάζω φλύκταινες. 

Επεξ/σία από saintinos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, saintinos είπε

Συμφωνώ αλλά μου έκανε εντύπωση σα φράση. Καμία πρόθεση πολιτικοποίησης. Βγάζω φλύκταινες. 

όταν το λέω, την ίδια στιγμή γράφω σε άλλο σημείο ότι «ξεπουλάει την ελληνικότητα»

ανεξαρτήτως ιδεολογιών, θα μπορούσε να ξεπουλάει ο,τιδήποτε για να πείσιε κάποιους να ταυτιστούν μαζί του

πόσο αποτελεσματικός στο αν πείθονται και πόσοι, κι αυτό άλλη υπόθεση

Επεξ/σία από nemom
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nemom είπε

όταν το λέω, την ίδια στιγμή γράφω σε άλλο σημείο ότι «ξεπουλάει την ελληνικότητα»

ανεξαρτήτως ιδεολογιών, θα μπορούσε να ξεπουλάει ο,τιδήποτε για να πείσιε κάποιους να ταυτιστούν μαζί του

το αν πείθονται και πόσοι, κι αυτό άλλη υπόθεση

Σωστός. Δεν μπαίνουν όλα σε ένα καζανι. Υπάρχει διαχωρισμός. Από μέρους του υπάρχει προφανείς προσπάθεια χειραγώγησης συναισθημάτων και ιδεολογιών. Αν είχε τα ίδια η καλύτερα αποτελεσματα με κάτι άλλο -ισμο θα το επέλεγε χωρίς ενδοιασμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, saintinos είπε

Σωστός. Δεν μπαίνουν όλα σε ένα καζανι. Υπάρχει διαχωρισμός. Από μέρους του υπάρχει προφανείς προσπάθεια χειραγώγησης συναισθημάτων και ιδεολογιών. Αν είχε τα ίδια η καλύτερα αποτελεσματα με κάτι άλλο -ισμο θα το επέλεγε χωρίς ενδοιασμό.

απλά έτυχε ένα target group

θα μπορούσε να είχε επιλεγεί ένα οποιοδήποτε άλλο target group,
όλοι οι -ισμοί είναι ευεπίφοροι και αποτελεσματικοί σε αυτούς που είναι έτοιμοι να χειραγωγηθούν

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nemom είπε

απλά έτυχε ένα target group

θα μπορούσε να είχε επιλεγεί ένα οποιοδήποτε άλλο target group,
όλοι οι -ισμοί είναι ευεπίφοροι και αποτελεσματικοί σε αυτούς που είναι έτοιμοι να χειραγωγηθούν

Χτύπησε φλεβα. Πολύ σωστα, χωρίς κριτική σκέψη είσαι έρμαιο προς χειραγώγηση.

 

Oh well show must go on..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν δω αυτοκινητο να ρολαρει στον δρομο αρχικα ολα τα ακουω βερεσε

μετα βλεπουμε για ομολογκασιον ,χωρους παραγωγης ,δικτυα πωλησης κλπ

εως τοτε η συνολικη μου αισθηση ειναι οτι προκειται για ψωνισμενο λαμογιο με πολλα λογια κ ουσια μηδεν

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, saintinos είπε

Χτύπησε φλεβα. Πολύ σωστα, χωρίς κριτική σκέψη είσαι έρμαιο προς χειραγώγηση.

 

Oh well show must go on..

ας πούμε κάθε φορά που σου λένε οι πολιτικοί «βάζουμε πλάτη για την Ελλάδα, την κοινωνική δικαιοσύνη κλπ» ανεξαρτήτως κυβέρνησης,
μια από τα ίδια

έχει πολλές φλέβες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πούμε σε αυτό το σημείο τι εστι ΙΚΕ. 

Βλέπω στο ΓΕΜΗ 50k κεφάλαιο. 

Για αρχή μιας ΙΚΕ είναι καλό. Δεν είναι το ελάχιστο θέλω να πω, οπότε οκ. Αυτά τα χρήματα πρέπει να μπουν στον λογαριασμό της εταιρίας και μετά μπορείς να τα σηκώσεις και βέβαια να δηλώσεις που τα πήγες, ξόδεψες. Αλλά αυτό δεν είναι το νέο. 

Το παραθέτω σαν πληροφορία το παρακάτω. Αν, αν λέω αν σου κάνει μήνυση ένας πελάτης, το ποσό της αποζημίωσης του θα είναι το κεφάλαιο της εταιρίας. Αν δηλαδή, λέω, τρακάρει ο πελάτης, σκοτωθεί κάποιος λόγω των εξαρτημάτων που πουλάει η ΙΚΕ, σε πάει στα δικαστήρια, θα του δώσεις 50k και κλείνεις το μαγαζί φουφουτος. 

Κάποιος παραπάνω είπε το σημαντικότερο. Δεν μπορεί να καπηλευεσαι το Ελλάδα, Έλληνας, πατρίδα, κλπ κλπ. Αυτό το λένε οι άλλοι για σένα. Ενοχλουμαι προσωπικά που βγαίνει και το θέμα σε παγκόσμιο επίπεδο, γιατί όσοι δουλεύουν έξω, αυτόματα φαίνονται παπατζες. Ρωτήστε 5-10 άτομα του χώρου να σας πουν τι γνώμη έχουν οι έξω για εμάς, και όχι άδικα. Και δεν είμαι ούτε εναντιωνόταν ούτε τίποτα στα Ελληνικά. Έχω μείνει έξω αρκετά χρόνια και γύρισα να κάνω κάτι εδώ. Αλλά τέτοιες αρλούμπες σε κάνουν να σκέφτεσαι σε τι φάση είμαστε. Κοινώς, μιλάνε οι πράξεις. Αυτό που ξέρω, άσχετα με τις γνώσεις μου είναι ότι η Bugatti έχει τιτάνιο δαγκάνα εκτυπωμένη 2.9 κιλά, ο Πανοπουλος έχει μια θεωρία 2.5 κιλών ενώ μας λέει ότι μια συμβατική supercar είναι 12, ενώ η Bugatti δηλώνει 4.5. Αυτό που είναι επίσης πασιφανές, είναι ρε παιδιά οι χρόνοι. Βγάζει κάνεις χρόνους από το κομπιουτετακι του? Με τι? Θέλω κι εγώ. Το τιμόνι? Αναδιαπλαση? Γιατί? Τα Zylon κλπ σε κρεμαστά τύπου Καραγιώργη Σερβίας κατέβασε μου το τόπι? Παιδιά οποιος έχει πάει σε εργοστάσιο, έχει δει ντοκιμαντέρ κλπ γελάνε μαζί του και οι μπαλαντεζες. Πετάει δέκα ονόματα, copy paste από wiki, και περιμένει να πατήσει στο Ελληνικό δαιμόνιο που ένας ίσον 100 κι 100 ίσον 10000. 

Το πιο τρανταχτό είναι τα cnc. Ο τύπος που προγραμματιζει 5 άξονες, έχει κανένας εικόνα τι κάνει? Εγώ και στην Red Bull έστειλα μήνυμα και στην DMG στην Ιαπωνία. Δεν έχει δείξει κανέναν μηχανολόγο, αεροδυναμιστη,  σχεδιαστή. Αν αυτός ξέρει από το cfd έχω είμαι ο Νεύτωνας. CFD με free πρόγραμμα από την autodesk και σχέδιο αναδιαπλαση στο rhino. Ας πάρει κάνα CATIA το λιγότερο γι αυτά που λέει, και μετά θέλει τον μισο κατάλογο της Ansys. Δεν υπάρχει σχεδιαστής να εργάζεται σε χώρο που δείχνει ο τύπος. Είναι και κακός σεναριογράφος ταυτόχρονα. Ας δει οχήματα από πηλό, ας το εβαφε καφέ κι ας νοίκιαζε ένα artec με 400 ευρώ την μέρα να κάνει ότι το σκαναρει. Θα έπειθε πιο πολύ την κοινότητα. Οι δαγκάνες λέει από μαγνήσιο. Μα έχει άλλο χρώμα το μαγνήσιο. Η φύση το λέει, όχι εγώ. Αυτά τα αναδιαπλαση κέρατα, δεν αντέχουν σε κόπωση για πολιτικό αυτοκίνητο. Για αγωνιστικό, που αν δεν τερματίσει με στραβά ψαλίδια είναι overwngineer, OK. Αλλά για πολιτική χρήση με τίποτα. Όχι ακόμα και όχι έτσι. Ας δει κάποιος πως είναι οι 3d της Bugatti. Εφηύρε λέει την αναδιαπλαση. Κι εγώ. Την αναδιαΚλαση. 

Εμένα πάντως μου φαίνεται ωραία μοντα. Θες χρήματα, δεν υπάρχει περίπτωση να τα βρεις, κανείς κάτι και ελπίζεις να βρεις τουλάχιστον 100-200k για να ξελασπώσεις και μετά βλέπεις τι θα πεις για τους haters. Όπως είχε πει και η Βλαχοπουλου, ωραία όλα αυτά. Το ξύλο? Ποιος θα το φάει? 😁

  • Like 16
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, VFR είπε

Να πούμε σε αυτό το σημείο τι εστι ΙΚΕ. 

Βλέπω στο ΓΕΜΗ 50k κεφάλαιο. 

Για αρχή μιας ΙΚΕ είναι καλό. Δεν είναι το ελάχιστο θέλω να πω, οπότε οκ. Αυτά τα χρήματα πρέπει να μπουν στον λογαριασμό της εταιρίας και μετά μπορείς να τα σηκώσεις και βέβαια να δηλώσεις που τα πήγες, ξόδεψες. Αλλά αυτό δεν είναι το νέο. 

Το παραθέτω σαν πληροφορία το παρακάτω. Αν, αν λέω αν σου κάνει μήνυση ένας πελάτης, το ποσό της αποζημίωσης του θα είναι το κεφάλαιο της εταιρίας. Αν δηλαδή, λέω, τρακάρει ο πελάτης, σκοτωθεί κάποιος λόγω των εξαρτημάτων που πουλάει η ΙΚΕ, σε πάει στα δικαστήρια, θα του δώσεις 50k και κλείνεις το μαγαζί φουφουτος. 

Κάποιος παραπάνω είπε το σημαντικότερο. Δεν μπορεί να καπηλευεσαι το Ελλάδα, Έλληνας, πατρίδα, κλπ κλπ. Αυτό το λένε οι άλλοι για σένα. Ενοχλουμαι προσωπικά που βγαίνει και το θέμα σε παγκόσμιο επίπεδο, γιατί όσοι δουλεύουν έξω, αυτόματα φαίνονται παπατζες. Ρωτήστε 5-10 άτομα του χώρου να σας πουν τι γνώμη έχουν οι έξω για εμάς, και όχι άδικα. Και δεν είμαι ούτε εναντιωνόταν ούτε τίποτα στα Ελληνικά. Έχω μείνει έξω αρκετά χρόνια και γύρισα να κάνω κάτι εδώ. Αλλά τέτοιες αρλούμπες σε κάνουν να σκέφτεσαι σε τι φάση είμαστε. Κοινώς, μιλάνε οι πράξεις. Αυτό που ξέρω, άσχετα με τις γνώσεις μου είναι ότι η Bugatti έχει τιτάνιο δαγκάνα εκτυπωμένη 2.9 κιλά, ο Πανοπουλος έχει μια θεωρία 2.5 κιλών ενώ μας λέει ότι μια συμβατική supercar είναι 12, ενώ η Bugatti δηλώνει 4.5. Αυτό που είναι επίσης πασιφανές, είναι ρε παιδιά οι χρόνοι. Βγάζει κάνεις χρόνους από το κομπιουτετακι του? Με τι? Θέλω κι εγώ. Το τιμόνι? Αναδιαπλαση? Γιατί? Τα Zylon κλπ σε κρεμαστά τύπου Καραγιώργη Σερβίας κατέβασε μου το τόπι? Παιδιά οποιος έχει πάει σε εργοστάσιο, έχει δει ντοκιμαντέρ κλπ γελάνε μαζί του και οι μπαλαντεζες. Πετάει δέκα ονόματα, copy paste από wiki, και περιμένει να πατήσει στο Ελληνικό δαιμόνιο που ένας ίσον 100 κι 100 ίσον 10000. 

Το πιο τρανταχτό είναι τα cnc. Ο τύπος που προγραμματιζει 5 άξονες, έχει κανένας εικόνα τι κάνει? Εγώ και στην Red Bull έστειλα μήνυμα και στην DMG στην Ιαπωνία. Δεν έχει δείξει κανέναν μηχανολόγο, αεροδυναμιστη,  σχεδιαστή. Αν αυτός ξέρει από το cfd έχω είμαι ο Νεύτωνας. CFD με free πρόγραμμα από την autodesk και σχέδιο αναδιαπλαση στο rhino. Ας πάρει κάνα CATIA το λιγότερο γι αυτά που λέει, και μετά θέλει τον μισο κατάλογο της Ansys. Δεν υπάρχει σχεδιαστής να εργάζεται σε χώρο που δείχνει ο τύπος. Είναι και κακός σεναριογράφος ταυτόχρονα. Ας δει οχήματα από πηλό, ας το εβαφε καφέ κι ας νοίκιαζε ένα artec με 400 ευρώ την μέρα να κάνει ότι το σκαναρει. Θα έπειθε πιο πολύ την κοινότητα. Οι δαγκάνες λέει από μαγνήσιο. Μα έχει άλλο χρώμα το μαγνήσιο. Η φύση το λέει, όχι εγώ. Αυτά τα αναδιαπλαση κέρατα, δεν αντέχουν σε κόπωση για πολιτικό αυτοκίνητο. Για αγωνιστικό, που αν δεν τερματίσει με στραβά ψαλίδια είναι overwngineer, OK. Αλλά για πολιτική χρήση με τίποτα. Όχι ακόμα και όχι έτσι. Ας δει κάποιος πως είναι οι 3d της Bugatti. Εφηύρε λέει την αναδιαπλαση. Κι εγώ. Την αναδιαΚλαση. 

Εμένα πάντως μου φαίνεται ωραία μοντα. Θες χρήματα, δεν υπάρχει περίπτωση να τα βρεις, κανείς κάτι και ελπίζεις να βρεις τουλάχιστον 100-200k για να ξελασπώσεις και μετά βλέπεις τι θα πεις για τους haters. Όπως είχε πει και η Βλαχοπουλου, ωραία όλα αυτά. Το ξύλο? Ποιος θα το φάει? 😁

Αυτό που είναι δεδομένο γιατί δεν έχουμε δει κανένα μηχάνημα να δουλεύει ο ίδιος η υπάλληλος του, είναι ότι τα κάνει outsourcing λογικά στο Πειραιά αν κρίνω μια φωτογραφία του με εναν στρόφαλο από ναυτική μηχανή σε ένα CNC shop. Αν όχι Πειραιά Ελευσίνα ή Ασπρόπυργο. Μοστραρει συνεχεια τα ίδια και τα ίδια. Ποτέ λειτουργικά. Οι γνώσεις του φαίνονται επιφανειακές στη καλύτερη περίπτωση. Αυτή την εικόνα έχω σχηματίσει από φωτογραφίες που βλέπω και τα λόγια του. Έχουν ακουστεί και κάτι ιστορίες για κάτι φέσια σε μηχανουργείο, χωρίς να έχω αποδείξεις. Τα υπόλοιπα όμως με μια έρευνα μπορείς να συνδέσεις το παζλ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, VFR είπε

Να πούμε σε αυτό το σημείο τι εστι ΙΚΕ. 

Βλέπω στο ΓΕΜΗ 50k κεφάλαιο. 

Για αρχή μιας ΙΚΕ είναι καλό. Δεν είναι το ελάχιστο θέλω να πω, οπότε οκ. Αυτά τα χρήματα πρέπει να μπουν στον λογαριασμό της εταιρίας και μετά μπορείς να τα σηκώσεις και βέβαια να δηλώσεις που τα πήγες, ξόδεψες. Αλλά αυτό δεν είναι το νέο. 

Το παραθέτω σαν πληροφορία το παρακάτω. Αν, αν λέω αν σου κάνει μήνυση ένας πελάτης, το ποσό της αποζημίωσης του θα είναι το κεφάλαιο της εταιρίας. Αν δηλαδή, λέω, τρακάρει ο πελάτης, σκοτωθεί κάποιος λόγω των εξαρτημάτων που πουλάει η ΙΚΕ, σε πάει στα δικαστήρια, θα του δώσεις 50k και κλείνεις το μαγαζί φουφουτος. 

Κάποιος παραπάνω είπε το σημαντικότερο. Δεν μπορεί να καπηλευεσαι το Ελλάδα, Έλληνας, πατρίδα, κλπ κλπ. Αυτό το λένε οι άλλοι για σένα. Ενοχλουμαι προσωπικά που βγαίνει και το θέμα σε παγκόσμιο επίπεδο, γιατί όσοι δουλεύουν έξω, αυτόματα φαίνονται παπατζες. Ρωτήστε 5-10 άτομα του χώρου να σας πουν τι γνώμη έχουν οι έξω για εμάς, και όχι άδικα. Και δεν είμαι ούτε εναντιωνόταν ούτε τίποτα στα Ελληνικά. Έχω μείνει έξω αρκετά χρόνια και γύρισα να κάνω κάτι εδώ. Αλλά τέτοιες αρλούμπες σε κάνουν να σκέφτεσαι σε τι φάση είμαστε. Κοινώς, μιλάνε οι πράξεις. Αυτό που ξέρω, άσχετα με τις γνώσεις μου είναι ότι η Bugatti έχει τιτάνιο δαγκάνα εκτυπωμένη 2.9 κιλά, ο Πανοπουλος έχει μια θεωρία 2.5 κιλών ενώ μας λέει ότι μια συμβατική supercar είναι 12, ενώ η Bugatti δηλώνει 4.5. Αυτό που είναι επίσης πασιφανές, είναι ρε παιδιά οι χρόνοι. Βγάζει κάνεις χρόνους από το κομπιουτετακι του? Με τι? Θέλω κι εγώ. Το τιμόνι? Αναδιαπλαση? Γιατί? Τα Zylon κλπ σε κρεμαστά τύπου Καραγιώργη Σερβίας κατέβασε μου το τόπι? Παιδιά οποιος έχει πάει σε εργοστάσιο, έχει δει ντοκιμαντέρ κλπ γελάνε μαζί του και οι μπαλαντεζες. Πετάει δέκα ονόματα, copy paste από wiki, και περιμένει να πατήσει στο Ελληνικό δαιμόνιο που ένας ίσον 100 κι 100 ίσον 10000. 

Το πιο τρανταχτό είναι τα cnc. Ο τύπος που προγραμματιζει 5 άξονες, έχει κανένας εικόνα τι κάνει? Εγώ και στην Red Bull έστειλα μήνυμα και στην DMG στην Ιαπωνία. Δεν έχει δείξει κανέναν μηχανολόγο, αεροδυναμιστη,  σχεδιαστή. Αν αυτός ξέρει από το cfd έχω είμαι ο Νεύτωνας. CFD με free πρόγραμμα από την autodesk και σχέδιο αναδιαπλαση στο rhino. Ας πάρει κάνα CATIA το λιγότερο γι αυτά που λέει, και μετά θέλει τον μισο κατάλογο της Ansys. Δεν υπάρχει σχεδιαστής να εργάζεται σε χώρο που δείχνει ο τύπος. Είναι και κακός σεναριογράφος ταυτόχρονα. Ας δει οχήματα από πηλό, ας το εβαφε καφέ κι ας νοίκιαζε ένα artec με 400 ευρώ την μέρα να κάνει ότι το σκαναρει. Θα έπειθε πιο πολύ την κοινότητα. Οι δαγκάνες λέει από μαγνήσιο. Μα έχει άλλο χρώμα το μαγνήσιο. Η φύση το λέει, όχι εγώ. Αυτά τα αναδιαπλαση κέρατα, δεν αντέχουν σε κόπωση για πολιτικό αυτοκίνητο. Για αγωνιστικό, που αν δεν τερματίσει με στραβά ψαλίδια είναι overwngineer, OK. Αλλά για πολιτική χρήση με τίποτα. Όχι ακόμα και όχι έτσι. Ας δει κάποιος πως είναι οι 3d της Bugatti. Εφηύρε λέει την αναδιαπλαση. Κι εγώ. Την αναδιαΚλαση. 

Εμένα πάντως μου φαίνεται ωραία μοντα. Θες χρήματα, δεν υπάρχει περίπτωση να τα βρεις, κανείς κάτι και ελπίζεις να βρεις τουλάχιστον 100-200k για να ξελασπώσεις και μετά βλέπεις τι θα πεις για τους haters. Όπως είχε πει και η Βλαχοπουλου, ωραία όλα αυτά. Το ξύλο? Ποιος θα το φάει? 😁

Αυτό είναι το κακό.
Την πληρώνουν κατά κανόνα αυτοί που βγαίνουν έξω.

Κι αν σε άλλες χώρες μπορεί κα να υπάρχει και μια στοιχειώδης συστολή απέναντι στο brand identity της χώρας, εδώ όχι δεν τρέχει κάστανο. Ο καθένας όσα αρπάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, PGMIII είπε

Έλεος Μανώλη, αν έχεις οποιαδήποτε σχέση με τον χώρο μπορείς να καταλάβεις αμέσως αν αυτός που μιλάει ξέρει τι λέει ή όχι. Όταν σε ρωτάνε ποιό είναι το πλεονέκτημα ενός υλικού και απαντάς "Είναι 10 φορές πιο αντοχής", τι να πούμε άλλο;  Έτσι απαντάει ο Μπάμπης ο χρωματοπώλης της γειτονιάς όταν σου πουλάει μονωτικό ταράτσας, όχι άνθρωπος που υποτίθεται είναι επικεφαλής τμήματος R&D.  Όταν μας μιλάς για το πρωτοποριακό σου αυτοκίνητο με καύσιμο το υδρογόνο και μας λές " Η διάσπαση του υδρογόνου δημιουργεί ενέργεια", όχι R&D δεν κάνεις, μάλλον δεν έχεις ιδέα πώς δουλεύει μια κυψέλη καυσίμου, αλλιώς θα ήξερες την διαφορά διάσπασης και ιονισμού.

Δεν έχω καμία σχέση με τον χώρο του αυτοκινήτου αλλά η άποψη σου "καταλάβεις αμέσως αν αυτός που μιλάει ξέρει τι λέει ή όχι." πιο πολύ μου μυάζει για του Μπάμπη του χρωματοπώλη.
Προσωπικά απέχω απ' τον να σου απαντήσω περαιτέρω δεν έχω δει την συνέντευξη του και από μία πρόταση δεν μπορώ να κρίνω τι εννοούσε. Αν δεν σου πέφτει και εσένα βαρύ το Ctrl+C και Ctrl+V στείλε μου την.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Δεν έχω καμία σχέση με τον χώρο του αυτοκινήτου

Έπρεπε να σταματήσεις σε αυτό,τα υπόλοιπα περιττεύουν. Σου παρέθεσα 2 παραδείγματα, εφόσον δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις αυτό που γράφω καθώς δεν εφάπτεται του τομέα σου (δεν είναι κακό αυτό φυσικά), άσε τις κρίσεις για το ποιός είναι ο Μπάμπης ο Χρωματοπώλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς παρεξήγηση, έχει δει κανείς τον Κορρέ σε συνέντευξη? Είναι πολύ καλή εμπειρία. Δεν μπορεί να είσαι πχ Πολιτικός μηχανικός, ή έστω ο γαματος τύπος που λέει ότι θα χτίσει 6 χιλιόμετρα πολυκατοικία. Να σε ρωτάει πχ ο άλλος "αντέχει σε σεισμούς?" 

- ναι ναι 

- μέχρι πόσα Ρίχτερ? 

- πολλά. 20 και πάνω σίγουρα. 

-τα θεμέλια? 

- είναι μεγάλα. 

Αυτό είναι ρώτα με να σε ρωτώ Ν ανεβούμε τον γιαλό. 

Σκεφτείτε λίγο. 3d για πας σε λειτουργικά εξαρτήματα θες απίστευτα τεστ. Ξανά και ξανά. Κι εδώ έχουμε έναν τύπο που παραβιάζει βασικούς κανόνες ασφαλείας σε χώρο εργασίας (το ξαναλέω, ακόμα κι αν αυτό το ευτράπελο ήταν autoclave, ΔΕΝ θα ήταν δίπλα σε σχεδιαστές και γραφεία). Τo μαγικό ψυγείο των 500 υπό το μηδέν δεν είναι στην γωνία λες και έχει παγωτά της Έβγα. Δεν είναι επαγγελματικός χώρος αυτός. Είναι ένα κακά στημένο σκηνικό, κατά την γνώμη μου με τους δύο πρωταγωνιστές να γουστάρουν. 

Κάποιος είπε και μηχανολογικά τα προβλήματα. Υπάρχουν απίστευτα κενά. Έστω ότι η αναδιαπλαση ισχύει. Όπως και στα μαθηματικά. Έστω. Γιατί carbon, zylon, τιτάνιο και δεν ξέρω γω τι έχουν ακριβώς την ίδια δομή και σχέδιο? Όταν αλλάζεις υλικό, ένα fundamental κομμάτι είναι ότι έχει άλλη αντοχή και άλλη συμπεριφορά, άλλα πλεονεκτήματα κλπ. Άρα και άλλο σχέδιο. Μην πούμε για κόπωση σε composites που όλα τα διδακτορικά του κόσμου δεν έχουν βρει ακόμα τι γίνεται. Το αλουμίνιο και το σίδερο έχουν πολύ συγκεκριμένες S/N καμπύλες που δείχνουν την κόπωση του. Στα συνθετικά υλικά έχουμε: υλικό, ρητίνη, τρόπος έγχυσης, τύπος υλικού (2x2, 4x4,unidirectional κλπ). Για να βρεις την κόπωση το κάνεις μόνο με ειδικά πειράματα και όχι με θεωρία καθώς ακόμα και τα πεπερασμένα δεν είναι 100% safe γενικά, πόσο μάλλον σε συνθετικά υλικά. 

Επιστημονικά αν το πιάσει κάνεις, δεν βρωμάει, είναι τσαρλατανισμος. 

  • Like 9
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...