Προς το περιεχόμενο

CHAOS αοριστολογιών με το «ελληνικό υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίππων»


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, teodoreh είπε

 

Αποφάσισα να μαζέψω όλα τα δεδομένα και επιχειρήματα που καταδεικνύουν όλο το ψέμα και όλη την τρέλα που αφορά το.. Χάος που έχει στο μυαλό του ο Πανόπουλος. Πολλά από αυτά τα γράψατε εσείς οι ίδιοι, οπότε μην εκπλαγείτε αν τα δείτε εδώ. Πάμε λοιπόν στην παράθεση γεγονότων και επιχειρημάτων:

 

1. Εμφανίζεται ένας άνθρωπος (που δεν είναι καν μηχανικός) από το πουθενά και διατείνεται πως είναι βελτιωτής ενός Evo και πως έχει κάνει παγκόσμιο ρεκόρ (για το συγκεκριμένο αμάξι).

Διαβάζοντας το bolded πηγαίνω παρακάτω για να δω τις πηγές σου για όσα λες. Έχεις 2 links και αυτά στηρίζονται σε εικασίες... Έτη φωτός μακριά απ' τα δεδομένα.
Είσαι ίδιος και χειρότερος από αυτός που κράζεις και εσύ και οι άλλοι 5-6 που σου κάνουν like!

Επειδή είδα και το 1 για να καταλάβεις την αοριστολογία σου:

O Elon Musk κατά κύριο λόγο Προγραμματιστής και επιχειρηματίας όπου προσλαμβάνει ανθρώπους που είναι ειδικοί σε ένα τομέα για να πετύχει τον σκοπό του.
Τέλος ΕΥ έχει σπουδάσει. Φεύγοντας απ' το πανεπιστήμιο δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να μάθεις κάτι άλλο μόνος σου.
(Edit) Καλώς ήρθες και εσύ στον 21ο αιώνα που η πρόσβαση στην γνώση πλέον δεν είναι πρόβλημα.

Όσο για το Evo αν υπάρχει ή όχι και σε πόσο κάνει το 1/4 έχω γράψει εδώ:

 

11 λεπτά πριν, saintinos είπε

Αδερφέ είσαι ήρωας... Μόνο να σου προσθέσω τις επίμαχες φωτο που με υποπτευουν, με τα φρένα. Να τις δει ο κόσμος λίγο πιο προσεκτικά. Τις έχει και αυτός στο Facebook. Δε γίνεται να έχει αυτή μορφή σαν sintered και να μου λες είναι δισκοπλακα για σοβαρή κατασκευή.. Ακόμα και raw να είναι και καλα, είναι σαν σφουγγάρι...

Να είσαι καλα και μπράβο για το κόπο σου.

FB_IMG_1636044210221.jpg

FB_IMG_1636044210221~2.jpg

Άλλος με διδακτορικό και ανάλογη απάντηση !

Επεξ/σία από manolis940
  • Confused 3
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Αποφάσισα να μαζέψω όλα τα δεδομένα και επιχειρήματα που καταδεικνύουν όλο το ψέμα και όλη την τρέλα που αφορά το.. Χάος που έχει στο μυαλό του ο Πανόπουλος. Πολλά από αυτά τα γράψατε εσείς οι ίδιοι, οπότε μην εκπλαγείτε αν τα δείτε εδώ. Πάμε λοιπόν στην παράθεση γεγονότων και επιχειρημάτων:

1. Εμφανίζεται ένας άνθρωπος (που δεν είναι καν μηχανικός) από το πουθενά και διατείνεται πως είναι βελτιωτής ενός Evo και πως έχει κάνει παγκόσμιο ρεκόρ (για το συγκεκριμένο αμάξι). Μαζί με έναν δημοσιογράφο που είναι ο αποκλειστικός που του παίρνει τις συνεντεύξεις στο χώρο του, υποστηρίζει πως θα κατασκευάσει εξ΄ολοκλήρου in house, ένα hypercar που θα ξεπεράσει οτιδήποτε έχουμε δει στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ύποπτο; Μπα.

2. Υποστηρίζει πως έχει 9 Έλληνες προσωπικό και πως ο κάθε Έλληνας  μετράει για 10 ξένους. Τέτοιες δηλώσεις απευθύνονται σε 16χρονα και φανατικούς. Καμία σοβαρότητα, καμία ταπεινότητα (χλευάζει καταξιωμένους κατασκευαστές). Ενδιάμεσα στο linkedin όμως, φέρεται να συνεργάζεται αποκλειστικά με ξένους.

3. Χρήστες αποκαλύπτουν πως δεν βρίσκουν το ΑΦΜ της εταιρείας,  ενώ άλλοι φωτογραφίζουν τις εγκαταστάσεις-γιαπί που είναι η έδρα του Πανόπουλου που δεν έχει καμία σχέση με τα διαστημικά βίντεο. Προσοχή τώρα: Όλες οι συνεντεύξεις (από τον ίδιο δημοσιογράφο) δείχνουν να έχουν παρθεί σε χώρο που μοιάζει εσωτερικό διαστημοπλοίου. Το όλο εγχείρημα παρουσίασης ενός έτοιμου και υπερσύγχρονου χώρου λοιπόν, έχει συνένοχους.

4. Αναφέρει πως θα φτιαχτούν ΟΛΑ εδώ στην Ελλάδα. Από μόνο του αυτό, είναι μια τεράστια κόκκινη σημαία! ΚΑΜΙΑ εταιρεία μικρή ή μεγάλη, είτε αναφερόμαστε σε αυτοκινητοβιομηχανία είτε αεροπλοΐα, είτε υπολογιστές, είτε οτιδήποτε σημαντικό, δεν κατασκευάζει in-house τα πάντα που απαρτίζουν το προϊόν της. Όλοι βασίζονται σε άλλες εταιρείες που με το πέρασμα του χρόνου έχουν αναπτύξει εξαιρετική εξειδίκευση. ΚΑΝΕΝΑΣ κατασκευαστής αυτοκινήτων (είτε παραγωγής, είτε περιορισμένης παραγωγής/Hypercar) δεν το έχει κάνει, ούτε θα το κάνει ποτέ! Δηλαδή ο Πανόπουλος θα φτιάξει τα δικά του ρουλεμάν αντί SKF? Θα φτιάξει εγκεφάλους, αντί BOSCH? Θα φτιάξει από την αρχή το λειτουργικό σύστημα και το UI των διαστημικών κοντέρ και fingerprint readers που παρουσιάζει;;; Ακόμη και να είχε 10.000 προσωπικό, είναι ανθρωπίνως αδύνατο να συμβεί αυτό! Αλλά ο Πανόπουλος, αυτό υποστηρίζει, οπότε ας κρίνει ο κάθε λογικός αν αυτό είναι πραγματοποιήσιμο έστω στο ένα εκατοστό της πρόβλεψης.

5. Έχει επισημανθεί από άτομα που έχουν περισσότερη εμπειρία στο μηχανολογικό χώρο, πως ο υποτιθέμενος V10 turbo κινητήρας των 3000cc στις 12.000,  είναι αδύνατον να παράγει 3.000 άλογα χωρίς να καταστραφεί σε δύο λεπτά! Οι θερμοκρασίες που θα παραχθούν από την πίεση του αέρα και από την τριβή, θα ξεπεράσουν σε δευτερόλεπτα τους 900oC με αποτέλεσμα την αστοχία του μπουζί και του κυλίνδρου. Άλλωστε, γι΄αυτό κανείς δεν έχει φτάσει σε αυτό το δυσθεώρητο αριθμό ίππων ακόμη και με περισσότερα κυβικά εκατοστά.

6. Έχει επισημανθεί από χρήστες, πως η μπροστινή αεροτομή που παρουσιάζεται ως σχέδιο της Panopoulos,  στην πραγματικότητα, είναι ένα CAD template από μονοθέσιο της F1 του 2017-2018. Γίνεται άμεσα αντιληπτό πως πιθανώς o γραφίστας που έφτιαξε το πρωτότυπο δεν έχει ιδέα από αεροδυναμική, και απλά πήρε το έτοιμο 3D object αεροτομής και το… κότσαρε στο εμπρός μέρος του Chaos. Αισθητικά; Όμορφή. Λειτουργικά; Τα vortex generators χρειάζονται μόνο σε μονοθέσια που η ρόδα δεν καλύπτεται από το αμάξωμα. Μα στο Chaos, υπάρχει.. αμάξωμα, δεν χρειάζεται μια τόσο πολύπλοκη κατασκευή. Και μόνο από αυτό φαίνεται το άρπα-κόλα του εγχειρήματος.

7. Έμπειρος μηχανικός σε βίντεο του, φέρεται να παραξενεύεται από την δήλωση του Πανόπουλου πως θα χρησιμοποιήσει κεραμικά πιστόνια στον κινητήρα. Η BMW έκανε έρευνα την δεκαετία του ’90 και απέρριψε έστω την μερική χρήση κεραμικών υλικών εκεί – όπως και το σύνολο των ομάδων μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς το κύριο πρόβλημα ήταν πως δεν μπορούσε να αποβληθεί η θερμοκρασία με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται και να προκαλεί αστοχία στον κινητήρα. Αλλά προφανώς ο Πανόπουλος βρήκε την λύση και σε αυτό (πριν καν το κατασκευάσει και το δοκιμάσει βεβαίως).

8. Η κατασκευή ενός hypercar απαιτεί εκατομμύρια κεφαλαίων, όχι μόνο για τα υλικά ή τους εργάτες, αλλά και για πιστοποιήσεις. Ο κύριος Πανόπουλος, πώς μπορεί να μιλάει για πωλήσεις και για γύρους του Nürburgring, όταν δεν έχει στα χέρια του καν τον κινητήρα και δεν ξέρει αν μπορεί να περάσει τα όρια ρίπων; Δεν γνωρίζει καν, αν θα μπορεί να περάσει τα crash tests. Πώς μπορεί να μιλάει για επιδόσεις του αυτοκινήτου όταν δεν μπορεί να γνωρίζει την στιβαρότητα του πλαισίου και την αντοχή του στις εγκάρσιες και διαμήκεις δυνάμεις στρέψης; Η όλη συζήτηση γίνεται πάνω σε ένα paper-car. Και είναι ΠΟΛΥ μεγάλη συζήτηση χωρίς λόγος!

9. Διατείνεται ο κύριος Πανόπουλος πως θα παρουσιάσει μέσα στο ’22 το αμάξι. Δηλαδή σε 12 με 14 μήνες, θα έχει κατασκευάσει, πλαίσιο, αμάξωμα, κρεμαγιέρα, σύστημα πέδησης, ηλεκτρολογικά, σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα (αερόσακοι, προεντατήρες, ABS, έλεγχο πρόσφυσης κτλ), κινητήρα που θα περάσει και τις προδιαγραφές ρίπων που αναφέραμε, κιβώτιο, ανάρτηση, συμπλέκτη, διαφορικό και ελαστικά (αυτά θα τα κατασκευάσει ή θα τα βρει από αλλού; Πάνω από 250Km/h χρειάζονται ειδικά πανάκριβα ελαστικά). Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμβεί αυτό, πόσο μάλλον όταν διατείνεσαι πως θα τα κατασκευάσεις όλα εσύ… Ελληνικά και πως δεν θα τα αγοράσεις έτοιμα από καταξιωμένους κατασκευαστές. Και όλα αυτά με  9 άτομα προσωπικό (τόσοι είναι για τον κινητήρα, πόσοι για το πλαίσιο, πόσοι για τα ηλεκτρολογικά…)

10. Πώς μπορεί κάποιος να δηλώνει πως  το υποτιθέμενο εργοστάσιο θα το εγκαινιάσει ο πρωθυπουργός; (το γραφείο του πρωθυπουργού το ξέρει;). Μιλάμε για παθητικούς ψεύτες. Πώς μπορείς να λες πως το πρώτο αμάξι θα το παρουσιάσει το Top Gear (το BBC το ξέρει;) όταν το αμάξι – και καλά – θα έρθει το 2022; Πώς μπορείς να λες πως θα συνεργαστείς με την Red Bull (η Red Bull το ξέρει;). Πώς λες πως θα σπάσεις το ρεκόρ στο Nürburgring, το ρεκόρ των 0-400 ή το ρεκόρ τελικής, όταν δεν έχεις κανένα μα κανένα δεδομένο για το αμάξι σου;

11. Όπως πολλοί του χώρου επισημαίνουν, το να ξεπεράσεις τα 360χλμ/ω, απαιτεί όχι ίππους, αλλά αεροδυναμική κορυφαίας τεχνολογίας. Ποιο CAD/CAM πρόγραμμα χρησιμοποιεί ο κύριος  Πανόπουλος και σε πια αεροδυναμική σήραγγα έχει βάλει μέσα το πρόπλασμα που διατείνεται πως έχει; Το έχει κάνει, σκοπεύει να το κάνει (και αν ναι σε ποια) ή μήπως και την σήραγγα θα την κατασκευάσει κι αυτήν, να είναι Ελληνική; :D

12. Ο κύριος Πανόπουλος έχει δηλώσει πως θα κατασκευάσει ο ίδιος (!) τον 3D printer που θα τυπώσει τα υλικά. Δηλαδή όχι μόνο θα κατασκευάσει τα υλικά του αυτοκινήτου του, αλλά θα κατασκευάσει και τον βαρύ βιομηχανικό εξοπλισμό που απαιτείται! (ποσσιμπλ;)

13. Το να ορίζεις ημερομηνίες (που ποτέ δεν θα τηρηθούν), δεν είναι επιχειρηματικό plan. Σε ένα φυσιολογικό κόσμο, ο εκάστοτε επιχειρηματίας βγαίνει και λέει «είμαι αυτός, θέλω να κάνω αυτό, έχω αυτή την εμπειρία, έχω αυτό το προσωπικό, χρειάζομαι αυτά τα χρήματα για να προχωρήσω με αυτό τον τρόπο». Ο Πανόπουλος τι μας λέει; Δεν θέλω τα λεφτά σας, αλλά η κυβέρνηση μας έχει επισκεφτεί (και ίσως τσοντάρει), ενώ στα καίρια ζητήματα, απαντά με αοριστίες και μπαρούφες που απευθύνονται σε αφελείς ή ακραίους.

14. Κατάφορα ψέματα Νο1: Το 2020,  ο Πανόπουλος δήλωνε πως θα παρουσίαζε δύο αυτοκίνητα στην έκθεση της Γενεύης που τελικά ακυρώθηκε. Μα στην λίστα εκθετών, η εταιρεία του δεν είναι πουθενά. Ούτε καν στην κατηγορία other exhibitors.

15. Κατάφορα ψέματα Νο2: Η επίσημη δικαιολογία για το φιάσκο της παρουσίασης του Chaos, ήταν πως εξαρχής είχαν αποφασίσει να κάνουν παρουσίαση 3D μοντέλου όπως έχουν κάνει και οι άλλοι και όχι παρουσίαση του πραγματικού αυτοκινήτου. Μα εδώ, αυτός και ο κολλητός του, τα λένε αλλιώς:

https://web.archive.org/web/20211101203044/https://www.newsauto.gr/news/chaos-apokalifthike-to-elliniko-hypercar-ton-12-5-ekat-evro-ke-ton-3-000-ippon/

Εκεί, διαβάζουμε:

Μετά το κράξιμο, αλλάζουν τα γραφόμενα τους και πάνε στο plan B που αναφέρεται επάνω  (πόσες αποδείξεις χρειάζεται ακόμη για να καταλάβουμε πως το δίδυμο Πανόπουλος-Σαρημπαλίδης, λειτουργεί συντονισμένα;)

16. Αχ αυτό το autoclave Νο1: Στα παλιά του βίντεο έδειχνε το «φούρνο» (autoclave). Χρήστες επισήμαναν πως αυτό δεν ήταν autoclave αλά μια απλή δεξαμενή με… δύο μάνταλα.

17. Αχ αυτό το autoclave Νο2 (το έχω κάνει εντελώς copy/paste γιατί γέλασα με το στυλ γραφής): Δήλωση Πανόπουλου για Autoclave: "Δεν υπάρχει άλλο στην Ελλάδα, στην Ευρώπη υπάρχει μόνο ένα, στη McLaren." 

Ναι, γιατί όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δε φτιάχνουν τα hypercars σε autoclave. Δεν υπάρχουν autoclave για F1 στο εργοστάσιο κάθε ομάδας. Δεν υπάρχουν autoclave για βιομηχανική χρήση.

Meanwhile. Κυριολεκτικά στην πρώτη αναζήτηση για autoclave στην Ευρώπη:

https://www.italmatic.eu/autoclavi/compositi/?lang=en

100% made in Italy...

18. Παρατήρηση χρήστη: “Τα δισκόφρενα έχουν σημάδια εκτύπωσης από PLA. Όλα είναι fake.”

19. Το ψυγείο που έδειχνε στα βίντεο, επισημάνθηκε πως δεν είχε καν συνδεμένη την τεράστια μπουκάλα με υγρό άζωτο.

20. Αν ακόμη δεν πειστήκατε, ας δούμε και την νέα φυσική που μας αποκαλύπτει ο Πανόπουλος στο βίντεο τον Φλεβάρη του ’20, όπου υποστηρίζει πως  «ψύχει τα μεταλλικά αντικείμενα "στους -300 βαθμούς…  ….για να κάνει "αναδιάταξη της μοριακής τους δομής».

Ο Πανόπουλος ξεπέρασε κατά 27 περίπου βαθμούς κελσίου και το απόλυτο μηδέν και εσείς ακόμη δεν τον πιστεύετε!!!

Όσον αφορά την στάση των ΜΜΕ, θα πρέπει να επισημάνω για ακόμη μια φορά πως είναι ιδιαίτερα ύποπτη. Δεν αναφέρομαι στον κολλητό/συνεργό του. Αναφέρομαι στο σύνολο του τύπου και ειδικά στον ειδικό τύπο (αυτοκινήτου). Δεν είναι δυνατόν ένα μάτσο χρήστες στο insomnia να τον έχουμε ξεβρακώσει με όλα τα παράλογα που έχει πει, και ο τύπος στο car and driver να απαντάει στην κριτική με αερολογίες περί δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Και η στάση των ΜΜΕ είναι ύποπτη γιατί όχι μόνο δεν ξεβράκωσαν κανέναν τους παράλογους ισχυρισμούς του Πανόπουλου, αλλά αντ΄αυτού, δημοσίευσαν και τις κατοπινές εξηγήσεις του, κρατώντας μια απίστευτα ουδέτερη στάση! «Ο χρόνος θα δείξει» κτλ. Είναι εξωφρενικό. Δηλαδή σε κάνει να πιστεύεις πως παίζει κάτι μεγαλύτερο από έναν παθητικό ψεύτη και έναν επαγγελματία παπατζή.

Τι να πω. Time will tell! :D

Μια σημείωση μόνο για το 4:
 

Αναφορά σε κείμενο

https://www.topgear.com/car-news/big-reads/world-exclusive-drive-koenigsegg-regera

Some things you need to know about Koenigsegg: it does almost all its own carbon fibre work, was the first to equip a production car with carbon fibre wheels, assembles its own ECU circuit boards, has developed its own infotainment software and is the first to use F1 battery cell technology in a road car.

Αναφορά σε κείμενο

https://www.hotcars.com/heres-everything-you-didnt-know-about-koenigsegg-supercars/

It’s common to see automakers sharing parts and outsourcing a few in order to cut costs. That’s not the case with Koenigsegg. These guys make everything in-house, even the most trivial of things like the wiper blades are developed by Koenigsegg at Angelholm, Sweden. Designing every part to their specifics can lead to an optimized product and this drives Koenigsegg’s innovation, which hardly anyone can match.

Ο Koenigsegg ίσως είναι ότι κοντινότερο σε all-in-house production υπάρχει στον κόσμο, γιατί και πάλι δεν πιστεύω ότι πιάνει το 100% που υποδηλώνουν τα άρθρα.

Αλλά ο δικός μας Πανόπουλος φυσικά είναι μια κατηγορία καλύτερος.
 

Επεξ/σία από Cheparalos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Διαβάζοντας το bolded πηγαίνω παρακάτω για να δω τις πηγές σου για όσα λες. Έχεις 2 links και αυτά στηρίζονται σε εικασίες... Έτη φωτός μακριά απ' τα δεδομένα.
Είσαι ίδιος και χειρότερος από αυτός που κράζεις και εσύ και οι άλλοι 5-6 που σου κάνουν like!

Επειδή είδα και το 1 για να καταλάβεις την αοριστολογία σου:

O Elon Musk κατά κύριο λόγο Προγραμματιστής και επιχειρηματίας όπου προσλαμβάνει ανθρώπους που είναι ειδικοί σε ένα τομέα για να πετύχει τον σκοπό του.

Όσο για το Evo αν υπάρχει ή όχι και σε πόσο κάνει το 1/4 έχω γράψει εδώ:

 

Άλλος με διδακτορικό και ανάλογη απάντηση !

Μου συγκρίνεις τον Εlon Musk με το Σανοπουλο η κάνω λάθος?

Παραθέτω:

"In 1995, Musk was accepted to a Doctor of Philosophy (Ph.D.) program in materials science at Stanford University in California. "

Μαζί με τις φοβερές σπουδές του στο CS του δώσανε τιμητικά PhD από το Stanford στο Material Science. Ίδρυσε τη PayPal. 

Σοβαρά τώρα? Είναι επιχείρημα αυτό? 

 

Bonus round:

"His father is Errol Musk, a South African electromechanical engineer, pilot, sailor, consultant, and property developer" 

I rest my case.

12 λεπτά πριν, Cheparalos είπε

Μια σημείωση μόνο για το 4:
 

Ο Koenigsegg ίσως είναι ότι κοντινότερο σε all-in-house production υπάρχει στον κόσμο

Αν δεις τις συνεντεύξεις του και ακούσεις την ιστορία του αρχές 90' , τόσο πίσω, 

Ξεκίνησε να σχεδιάζει το όραμα του για πώς θα είναι ένα αυτοκίνητο. Το πρώτο του πρωτότυπο το 94' ήταν ένα συνονθύλευμα εξαρτημάτων και τεχνολογιών που απέκτησε μέσα από forum!! όπως και οι πρώτοι του συνεργάτες μηχανικοί , καρμποναδες, ηλεκτρολόγοι κλτ ήταν μέσα από το φόρουμ! Είχε ένα οικονομικό υπόβαθρο ο ιδιος, και το εκμεταλλεύτικε πλήρως μαζί με δωρεές να φτιάξει το πρώτο πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο. Από εκεί και μετά αφού ο ο κόσμος και περισσότερο οι επενδυτές πείστηκαν για τις ικανότητες του άρχισαν να ριχνουν χρήμα. Χτίζει την αυτοκίνητο βιομηχανία του δεκαετίες. 

Δεν συγκρίνω το Σανοπουλο ούτε για αστείο με τέρατα της αυτοκίνησης και της επιστήμης.

Είναι σα να λες ότι το ζασταβα επειδή έχει Ρόδες είναι το ίδιο με μια Ferrari. Οι ομοιότητες επιφανειακές και αστοχες.

Επεξ/σία από saintinos
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Διαβάζοντας το bolded πηγαίνω παρακάτω για να δω τις πηγές σου για όσα λες. Έχεις 2 links και αυτά στηρίζονται σε εικασίες... Έτη φωτός μακριά απ' τα δεδομένα.
Είσαι ίδιος και χειρότερος από αυτός που κράζεις και εσύ και οι άλλοι 5-6 που σου κάνουν like!

 

Αγαπητέ μου, κύριε, συγκρίνετε τον Musk που έχασε πριν την Tesla τα μισά του μαλλιά στο PayPal με κάποιον Πανόπουλο;

Οι περισσότερες πηγές είναι επισημάνσεις χρηστών σε αυτό το topic. Έχω κρατημένη τη σελίδα, αν σας ενδιαφέρει. Από εκεί και πέρα, ιδού μερικά ακόμη, links πηγών:
 

 

Ή και αυτό:

https://www.lancerregister.com/threads/extreme-tuners-and-their-knock-offs.442186/page-2?fbclid=IwAR2wFeuE-KxwnpJvwXR5KvWi4j7UOemECx2vr0li4vlfSOsQzBriX_p0lAw#post-4811215


Ή ακόμη το post ενός μηχανικού που στο μεταφέρω αυτούσιο σχετικά με το πόσο είναι δυνατόν να φτιαχτεί ο κινητήρας με 3.000 άλογα:

Αναφορά σε κείμενο

Λοιπόν σχέση συμπίεσης 12.33 επί 14.7 μάζα αέρα=181 psi συμπίεση περίπου...

Σε μοτέρ με 10/1 συμπιεση η θερμότητα στον αέρα εντός του θαλάμου καύσης αγγίζει τους 487 βαθμούς c

Για 12.33 μιλάμε Για 547 βαθμούς περίπου....

Στα 181 psi προσθέτουμε και ένα συντηρητικό Turbo setup, 30 psi κάθε turbo περίπου 90 βαθμούς η συμπιεση προσθέτει στην εισαγωγή αέρα....

Επί 2 δηλαδή 180 βαθμούς Κελσίου έξτρα στους 547 βαθμούς

Μας κάνουν 727 βαθμούς Κελσίου!

Χωρίς να συζηταμε για Θερμική καταπόνηση από γκάζια για λίγη ώρα.....

Η denso δίνει στα Μπουζι ότι πάνω από 950 βαθμούς Κελσίου θα υπάρξει δεδομένη προαναφλεξη και σπάσιμο στο Μπουζι, φυσικά σημαίνει καταστροφή κυλίνδρου!

750 βαθμούς όμως μιλάμε για ντίζελ συμπιεση! 17/1 με 19/1

Σε μοτέρ βενζίνης!; ;

Με τεράστια Θερμική καταπόνηση από 12 000 rpm!

 

Από εκεί και πέρα, οι υπόλοιπες πηγές μου, είναι τα βίντεο του ίδιου του κυρίου Πανόπουλου. Δεν λέω εγώ, πως ο Πανόπουλος θα κατασκευάσει 3D εκτυπωτή για να τυπώνει 3D parts του αυτοκινήτου του. Αυτός το λέει. Δεν λέω εγώ, πως ένας Έλληνας = 10 ξένοι και όλα θα φτιαχτούν εδώ. Αυτός τα λέει. Δεν λέω εγώ πως θα φτιάξω κεραμικά πιστόνια.

Οπότε, ελπίζω να σας κάλυψα και αν διαφωνείτε σε κάποιο ή στο σύνολο των 20 σημείων, είστε ελεύθερος να τα σχολιάσετε!

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, saintinos είπε

Μου συγκρίνεις τον Εlon Musk με το Σανοπουλο η κάνω λάθος?

Παραθέτω:

"In 1995, Musk was accepted to a Doctor of Philosophy (Ph.D.) program in materials science at Stanford University in California. "

Μαζί με τις φοβερές σπουδές του στο CS του δώσανε τιμητικά PhD από το Stanford στο Material Science. Ίδρυσε τη PayPal. 

Σοβαρά τώρα? Είναι επιχείρημα αυτό? 

 

Bonus round:

"His father is Errol Musk, a South African electromechanical engineer, pilot, sailor, consultant, and property developer" 

I rest my case.

Η "παροιμία τα πτυχία δεν κάνουν τον άνθρωπο" έχει πιο πολύ νόημα σήμερα παρά όταν βγήκε όπως εξήγησα με διαφορετικό τρόπο λίιιγο παρακάτω.

Ο ίδιος ο Erron που αναφέρεις με όλες αυτές τις ιδιότητες νομίζω ότι δεν έχει κάποιες πανεπιστημιακές σπουδές!

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, manolis940 είπε

Η "παροιμία τα πτυχία δεν κάνουν τον άνθρωπο" έχει πιο πολύ νόημα σήμερα παρά όταν βγήκε όπως εξήγησα με διαφορετικό τρόπο λίιιγο παρακάτω.

Ο ίδιος ο Erron που αναφέρεις με όλες αυτές τις ιδιότητες νομίζω ότι δεν έχει κάποιες πανεπιστημιακές σπουδές!

τώρα μιλάς ή πιο σωστά.......αυτά που γράφεις .....τα γράφεις σοβαρά ή έτσι για τον χαβαλέ ??????

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, teodoreh είπε

 

Αγαπητέ μου, κύριε, συγκρίνετε τον Musk που έχασε πριν την Tesla τα μισά του μαλλιά στο PayPal με κάποιον Πανόπουλο;

Οι περισσότερες πηγές είναι επισημάνσεις χρηστών σε αυτό το topic. Έχω κρατημένη τη σελίδα, αν σας ενδιαφέρει. Από εκεί και πέρα, ιδού μερικά ακόμη, links πηγών:
 

 

Ή και αυτό:

https://www.lancerregister.com/threads/extreme-tuners-and-their-knock-offs.442186/page-2?fbclid=IwAR2wFeuE-KxwnpJvwXR5KvWi4j7UOemECx2vr0li4vlfSOsQzBriX_p0lAw#post-4811215


Ή ακόμη το post ενός μηχανικού που στο μεταφέρω αυτούσιο σχετικά με το πόσο είναι δυνατόν να φτιαχτεί ο κινητήρας με 3.000 άλογα:

Από εκεί και πέρα, οι υπόλοιπες πηγές μου, είναι τα βίντεο του ίδιου του κυρίου Πανόπουλου. Δεν λέω εγώ, πως ο Πανόπουλος θα κατασκευάσει 3D εκτυπωτή για να τυπώνει 3D parts του αυτοκινήτου του. Αυτός το λέει. Δεν λέω εγώ, πως ένας Έλληνας = 10 ξένοι και όλα θα φτιαχτούν εδώ. Αυτός τα λέει. Δεν λέω εγώ πως θα φτιάξω κεραμικά πιστόνια.

Οπότε, ελπίζω να σας κάλυψα και αν διαφωνείτε σε κάποιο ή στο σύνολο των 20 σημείων, είστε ελεύθερος να τα σχολιάσετε!

 

 

Ένα video χωρίς πηγές στο οποίο κάποιος μιλάει και η πρώτη λέξη που λέει "πιθανών" φαίνεται να μην ξέρει για τι μιλάει και για το τι έρευνα έχει κάνει !
Ένα ποστ σε ένα forum που κάθετε και βρίζει κάποιον άλλο.

Τέλος το ότι έχεις κάνει επισήμανση το ποστ αυτό με ξεπερνάει ! Να μην σου πω ότι ξεπερνάει και τον ορισμό της επισήμανσης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Η "παροιμία τα πτυχία δεν κάνουν τον άνθρωπο" έχει πιο πολύ νόημα σήμερα παρά όταν βγήκε όπως εξήγησα με διαφορετικό τρόπο λίιιγο παρακάτω.

Ο ίδιος ο Erron που αναφέρεις με όλες αυτές τις ιδιότητες νομίζω ότι δεν έχει κάποιες πανεπιστημιακές σπουδές!

Για ψάξε καλύτερα ..

" he graduated in 1997 with a Bachelor of Science degree in economics and a Bachelor of Arts degree in physics" 

2 Bachelor ταυτόχρονα...ποσα περισσότερα πτυχία πια...του τα χαρισανε μετά, λέγανε πάρτα και άσε μας.....!

Δεν αξίζει να το συζητάμε άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paiktaras69 είπε

τώρα μιλάς ή πιο σωστά.......αυτά που γράφεις .....τα γράφεις σοβαρά ή έτσι για τον χαβαλέ ??????

Ξέρεις ότι δεν είναι προφορικός ο λόγος μας εδώ μέσα έτσι ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, saintinos είπε

Αδερφέ είσαι ήρωας... Μόνο να σου προσθέσω τις επίμαχες φωτο που με υποπτευουν, με τα φρένα. Να τις δει ο κόσμος λίγο πιο προσεκτικά. Τις έχει και αυτός στο Facebook. Δε γίνεται να έχει αυτή μορφή σαν sintered και να μου λες είναι δισκοπλακα για σοβαρή κατασκευή.. Ακόμα και raw να είναι και καλα, είναι σαν σφουγγάρι...

Να είσαι καλα και μπράβο για το κόπο σου.

FB_IMG_1636044210221.jpg

FB_IMG_1636044210221~2.jpg

 

Τι είναι το PLA που λέτε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, saintinos είπε

Για ψάξε καλύτερα ..

" he graduated in 1997 with a Bachelor of Science degree in economics and a Bachelor of Arts degree in physics" 

2 Bachelor ταυτόχρονα...ποσα περισσότερα πτυχία πια...του τα χαρισανε μετά, λέγανε πάρτα και άσε μας.....!

Δεν αξίζει να το συζητάμε άλλο.

Προσπαθώ αλλά δεν βρίσκω κάτι. Είναι δύσκολο το Ctrl+C και το Ctrl+V του link ; 

Τέλος πάντων, ξεφεύγει το πράγμα. Δεν μπορώ να κάθομαι να ασχολούμαι με τις προφητείες και τις εικασίες του καθενός! Δεν είμαι μέτοχος ούτε του Πανόπουλου, ούτε κάποιας ανταγωνιστικής εταιρίας όπως υπόλοιποι ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, manolis940 είπε

Ξέρεις ότι δεν είναι προφορικός ο λόγος μας εδώ μέσα έτσι ;

άλλα ντάλα της Παρασκευής το γάλα.......

αντί να αμπελοφιλοσοφείς και να νομίζεις έτσι απλά, θα μπορούσες σε 5'' να μάθεις τις σπουδές του Musk

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...