Προς το περιεχόμενο

CHAOS αοριστολογιών με το «ελληνικό υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίππων»


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, PGMIII είπε

Έπρεπε να σταματήσεις σε αυτό,τα υπόλοιπα περιττεύουν. Σου παρέθεσα 2 παραδείγματα, εφόσον δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις αυτό που γράφω καθώς δεν εφάπτεται του τομέα σου (δεν είναι κακό αυτό φυσικά), άσε τις κρίσεις για το ποιός είναι ο Μπάμπης ο Χρωματοπώλης.

Εγώ απλά ζήτησα τις αποδείξεις που να τα συνοδεύουν και να τα πιστοποιούν. Ωστόσο ήδη έχουμε ανοίξει ένα μέτωπο στο αν θα υπάρξει αμάξι. Μην πάμε καλύτερα σε κάτι διαφορετικό όπως το αν ο πανόπουλος ξέρεις από υδρογόνο κτλ. Αν είναι αληθή αυτά που λες πιθανών και όχι. Το υδρογόνο έτσι κι αλλιώς μοιάζει όνειρο στα οχήματα λόγο της πυκνότητας του.

1 ώρα πριν, saintinos είπε

Ημ/νία Σύστασης

27/10/2020

"4 χρόνια σκληρής δουλειάς"

Όχι να φτιάξουμε την εταιρεία νωρίς να τελειώνουμε μια διαδικασία μερικών ημερών. Οοοχι πρώτα θα κάνουμε οολο το r&d ακάλυπτοι σε ένα γκαράζ και μετά. Σας να λέμε να θες να φτιάξεις εργοστάσιο  χωρίς να παρουσιάσεις πρωτότυπο. Το πρώτο δηλαδή που θα βασιστούν όλα τα υπόλοιπα και το εργοστασιο....

Συμφωνώ αλλά μου έκανε εντύπωση σα φράση. Καμία πρόθεση πολιτικοποίησης. Βγάζω φλύκταινες. 

Το να το πήγε από ατομική σε Μ.Ι.Κ.Ε. το 2020 ή κάτι ανάλογο; Πάλι έχεις ατράνταχτες αποδείξεις στο χέρι σου.

58 λεπτά πριν, Neural_handshake είπε

αν δεν δω αυτοκινητο να ρολαρει στον δρομο αρχικα ολα τα ακουω βερεσε

μετα βλεπουμε για ομολογκασιον ,χωρους παραγωγης ,δικτυα πωλησης κλπ

εως τοτε η συνολικη μου αισθηση ειναι οτι προκειται για ψωνισμενο λαμογιο με πολλα λογια κ ουσια μηδεν

Άμα το δεις θα έχει το δικαίωμα με τους παραπάνω χαρακτηρισμούς να σε τραβάει στα δικαστήρια .Τώρα αυτό βέβαια το ξέρεις και όλα τα παραπάνω δεν τα αναφέρεις γιατί ξέρεις ότι αμάξι δεν θα βγει, αλλά γνωρίζεις την αξία σου και κατανοείς πόσο θα ασχοληθεί μαζί σου.

37 λεπτά πριν, VFR είπε

Να πούμε σε αυτό το σημείο τι εστι ΙΚΕ. 

Βλέπω στο ΓΕΜΗ 50k κεφάλαιο. 

Για αρχή μιας ΙΚΕ είναι καλό. Δεν είναι το ελάχιστο θέλω να πω, οπότε οκ. Αυτά τα χρήματα πρέπει να μπουν στον λογαριασμό της εταιρίας και μετά μπορείς να τα σηκώσεις και βέβαια να δηλώσεις που τα πήγες, ξόδεψες. Αλλά αυτό δεν είναι το νέο. 

Το παραθέτω σαν πληροφορία το παρακάτω. Αν, αν λέω αν σου κάνει μήνυση ένας πελάτης, το ποσό της αποζημίωσης του θα είναι το κεφάλαιο της εταιρίας. Αν δηλαδή, λέω, τρακάρει ο πελάτης, σκοτωθεί κάποιος λόγω των εξαρτημάτων που πουλάει η ΙΚΕ, σε πάει στα δικαστήρια, θα του δώσεις 50k και κλείνεις το μαγαζί φουφουτος. 

Κάποιος παραπάνω είπε το σημαντικότερο. Δεν μπορεί να καπηλευεσαι το Ελλάδα, Έλληνας, πατρίδα, κλπ κλπ. Αυτό το λένε οι άλλοι για σένα. Ενοχλουμαι προσωπικά που βγαίνει και το θέμα σε παγκόσμιο επίπεδο, γιατί όσοι δουλεύουν έξω, αυτόματα φαίνονται παπατζες. Ρωτήστε 5-10 άτομα του χώρου να σας πουν τι γνώμη έχουν οι έξω για εμάς, και όχι άδικα. Και δεν είμαι ούτε εναντιωνόταν ούτε τίποτα στα Ελληνικά. Έχω μείνει έξω αρκετά χρόνια και γύρισα να κάνω κάτι εδώ. Αλλά τέτοιες αρλούμπες σε κάνουν να σκέφτεσαι σε τι φάση είμαστε. Κοινώς, μιλάνε οι πράξεις. Αυτό που ξέρω, άσχετα με τις γνώσεις μου είναι ότι η Bugatti έχει τιτάνιο δαγκάνα εκτυπωμένη 2.9 κιλά, ο Πανοπουλος έχει μια θεωρία 2.5 κιλών ενώ μας λέει ότι μια συμβατική supercar είναι 12, ενώ η Bugatti δηλώνει 4.5. Αυτό που είναι επίσης πασιφανές, είναι ρε παιδιά οι χρόνοι. Βγάζει κάνεις χρόνους από το κομπιουτετακι του? Με τι? Θέλω κι εγώ. Το τιμόνι? Αναδιαπλαση? Γιατί? Τα Zylon κλπ σε κρεμαστά τύπου Καραγιώργη Σερβίας κατέβασε μου το τόπι? Παιδιά οποιος έχει πάει σε εργοστάσιο, έχει δει ντοκιμαντέρ κλπ γελάνε μαζί του και οι μπαλαντεζες. Πετάει δέκα ονόματα, copy paste από wiki, και περιμένει να πατήσει στο Ελληνικό δαιμόνιο που ένας ίσον 100 κι 100 ίσον 10000. 

Το πιο τρανταχτό είναι τα cnc. Ο τύπος που προγραμματιζει 5 άξονες, έχει κανένας εικόνα τι κάνει? Εγώ και στην Red Bull έστειλα μήνυμα και στην DMG στην Ιαπωνία. Δεν έχει δείξει κανέναν μηχανολόγο, αεροδυναμιστη,  σχεδιαστή. Αν αυτός ξέρει από το cfd έχω είμαι ο Νεύτωνας. CFD με free πρόγραμμα από την autodesk και σχέδιο αναδιαπλαση στο rhino. Ας πάρει κάνα CATIA το λιγότερο γι αυτά που λέει, και μετά θέλει τον μισο κατάλογο της Ansys. Δεν υπάρχει σχεδιαστής να εργάζεται σε χώρο που δείχνει ο τύπος. Είναι και κακός σεναριογράφος ταυτόχρονα. Ας δει οχήματα από πηλό, ας το εβαφε καφέ κι ας νοίκιαζε ένα artec με 400 ευρώ την μέρα να κάνει ότι το σκαναρει. Θα έπειθε πιο πολύ την κοινότητα. Οι δαγκάνες λέει από μαγνήσιο. Μα έχει άλλο χρώμα το μαγνήσιο. Η φύση το λέει, όχι εγώ. Αυτά τα αναδιαπλαση κέρατα, δεν αντέχουν σε κόπωση για πολιτικό αυτοκίνητο. Για αγωνιστικό, που αν δεν τερματίσει με στραβά ψαλίδια είναι overwngineer, OK. Αλλά για πολιτική χρήση με τίποτα. Όχι ακόμα και όχι έτσι. Ας δει κάποιος πως είναι οι 3d της Bugatti. Εφηύρε λέει την αναδιαπλαση. Κι εγώ. Την αναδιαΚλαση. 

Εμένα πάντως μου φαίνεται ωραία μοντα. Θες χρήματα, δεν υπάρχει περίπτωση να τα βρεις, κανείς κάτι και ελπίζεις να βρεις τουλάχιστον 100-200k για να ξελασπώσεις και μετά βλέπεις τι θα πεις για τους haters. Όπως είχε πει και η Βλαχοπουλου, ωραία όλα αυτά. Το ξύλο? Ποιος θα το φάει? 😁

Αν το αμάξι το πάρει κάποιος πολίτης και τρακάρει από καθαρά κατασκευαστικό λάθος, θα σηκώσει το χέρι  ψηλά  και θα δείξει με το δάκτυλο τον οργανισμό που έχει εγκρίνει το αμάξι.

Ωστόσο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν απευθύνετε στο ελληνικό κοινό, ακόμη και στην ελίτ. Τέτοια αυτοκίνητα μάλλον απευθύνονται στην ελίτ του εξωτερικού και αν λάβει κάποια χρηματοδότηση από εκεί ή μια προπαραγγελία και δεν επιστρέψει τα χρήματα, θα τον σώσει το Ελληνικό νομοθετικό πλαίσιο για τις ΜΙΚΕ ;

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, VFR είπε

Χωρίς παρεξήγηση, έχει δει κανείς τον Κορρέ σε συνέντευξη? Είναι πολύ καλή εμπειρία. Δεν μπορεί να είσαι πχ Πολιτικός μηχανικός, ή έστω ο γαματος τύπος που λέει ότι θα χτίσει 6 χιλιόμετρα πολυκατοικία. Να σε ρωτάει πχ ο άλλος "αντέχει σε σεισμούς?" 

- ναι ναι 

- μέχρι πόσα Ρίχτερ? 

- πολλά. 20 και πάνω σίγουρα. 

-τα θεμέλια? 

- είναι μεγάλα. 

Αυτό είναι ρώτα με να σε ρωτώ Ν ανεβούμε τον γιαλό. 

Σκεφτείτε λίγο. 3d για πας σε λειτουργικά εξαρτήματα θες απίστευτα τεστ. Ξανά και ξανά. Κι εδώ έχουμε έναν τύπο που παραβιάζει βασικούς κανόνες ασφαλείας σε χώρο εργασίας (το ξαναλέω, ακόμα κι αν αυτό το ευτράπελο ήταν autoclave, ΔΕΝ θα ήταν δίπλα σε σχεδιαστές και γραφεία). Τo μαγικό ψυγείο των 500 υπό το μηδέν δεν είναι στην γωνία λες και έχει παγωτά της Έβγα. Δεν είναι επαγγελματικός χώρος αυτός. Είναι ένα κακά στημένο σκηνικό, κατά την γνώμη μου με τους δύο πρωταγωνιστές να γουστάρουν. 

Κάποιος είπε και μηχανολογικά τα προβλήματα. Υπάρχουν απίστευτα κενά. Έστω ότι η αναδιαπλαση ισχύει. Όπως και στα μαθηματικά. Έστω. Γιατί carbon, zylon, τιτάνιο και δεν ξέρω γω τι έχουν ακριβώς την ίδια δομή και σχέδιο? Όταν αλλάζεις υλικό, ένα fundamental κομμάτι είναι ότι έχει άλλη αντοχή και άλλη συμπεριφορά, άλλα πλεονεκτήματα κλπ. Άρα και άλλο σχέδιο. Μην πούμε για κόπωση σε composites που όλα τα διδακτορικά του κόσμου δεν έχουν βρει ακόμα τι γίνεται. Το αλουμίνιο και το σίδερο έχουν πολύ συγκεκριμένες S/N καμπύλες που δείχνουν την κόπωση του. Στα συνθετικά υλικά έχουμε: υλικό, ρητίνη, τρόπος έγχυσης, τύπος υλικού (2x2, 4x4,unidirectional κλπ). Για να βρεις την κόπωση το κάνεις μόνο με ειδικά πειράματα και όχι με θεωρία καθώς ακόμα και τα πεπερασμένα δεν είναι 100% safe γενικά, πόσο μάλλον σε συνθετικά υλικά. 

Επιστημονικά αν το πιάσει κάνεις, δεν βρωμάει, είναι τσαρλατανισμος. 

Λόγια με βαρύτητα. Ούτε στα όνειρα μου να το εκφράσω έτσι

 👏👏👏👏👏👏

Ο ειδικός τυπος που είναι?

Τέτοιες ερωτήσεις θα πρέπει να γίνουν από κάθε μέσο που σέβεται τον εαυτό του. 

Τα κλικ όμως είναι θεος. Οι πρόχειρες εντυπώσεις κυβερνούν.

 

 

Έλα μωρέ θα το ξεχάσουν!!

Σιγά μη καταλάβουν τίποτα...

Θα πούμε ότι είναι φωτογραφίες. Δε θα το πάρει χαμπάρι κάνεις.....

Και αν μας πιάσουν??

Go to the top.

 

Επιστημονική μεεεεθοδδοο χαχαχαχχχαχαχαχαχχ let me laugh even harder!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.

 

 

 

Επεξ/σία από saintinos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω θα πω απλα πως ζηλευετε ολοι.....
Ζηλευετε το ταλεντο του στο 3D Animation...
Ζηλευετε το αυτοκινητο που δεν προλαβαινεις να χαιδεψεις το γκαζι εχει παει απο Αθηνα Κορινθο.....
Ζηλευετε την αποθηκη που ειχε μεσα στο 3D Animation.....
Ζηλευετε το οτι το αυτοκινητο θα ειναι 2 εκατοστα απο το εδαφος αλλα δεν θα γινει κουρουμπελο με το που παει να το βγαλει απο την αποθηκη στο Μενιδι (καθοτι ειδικα στο Μενιδι οι δρομοι ειναι αλφαδι)....
Ζηλιαρες Ελληνες, ΜΠΑΙΝΤΕΝ ΡΕ, ΜΠΑΙΝΤΕΝ.....Go Brandon ηθελα να πω....
Αστα διαλα επιτελους :P :P :P :P

Επεξ/σία από TheStranger80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, teodoreh είπε

 

Αποφάσισα να μαζέψω όλα τα δεδομένα και επιχειρήματα που καταδεικνύουν όλο το ψέμα και όλη την τρέλα που αφορά το.. Χάος που έχει στο μυαλό του ο Πανόπουλος. Πολλά από αυτά τα γράψατε εσείς οι ίδιοι, οπότε μην εκπλαγείτε αν τα δείτε εδώ. Πάμε λοιπόν στην παράθεση γεγονότων και επιχειρημάτων:

 

1. Εμφανίζεται ένας άνθρωπος (που δεν είναι καν μηχανικός) από το πουθενά και διατείνεται πως είναι βελτιωτής ενός Evo και πως έχει κάνει παγκόσμιο ρεκόρ (για το συγκεκριμένο αμάξι). Μαζί με έναν δημοσιογράφο που είναι ο αποκλειστικός που του παίρνει τις συνεντεύξεις στο χώρο του, υποστηρίζει πως θα κατασκευάσει εξ΄ολοκλήρου in house, ένα hypercar που θα ξεπεράσει οτιδήποτε έχουμε δει στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ύποπτο; Μπα.

2. Υποστηρίζει πως έχει 9 Έλληνες προσωπικό και πως ο κάθε Έλληνας  μετράει για 10 ξένους. Τέτοιες δηλώσεις απευθύνονται σε 16χρονα και φανατικούς. Καμία σοβαρότητα, καμία ταπεινότητα (χλευάζει καταξιωμένους κατασκευαστές). Ενδιάμεσα στο linkedin όμως, φέρεται να συνεργάζεται αποκλειστικά με ξένους.

3. Χρήστες αποκαλύπτουν πως δεν βρίσκουν το ΑΦΜ της εταιρείας,  ενώ άλλοι φωτογραφίζουν τις εγκαταστάσεις-γιαπί που είναι η έδρα του Πανόπουλου που δεν έχει καμία σχέση με τα διαστημικά βίντεο. Προσοχή τώρα: Όλες οι συνεντεύξεις (από τον ίδιο δημοσιογράφο) δείχνουν να έχουν παρθεί σε χώρο που μοιάζει εσωτερικό διαστημοπλοίου. Το όλο εγχείρημα παρουσίασης ενός έτοιμου και υπερσύγχρονου χώρου λοιπόν, έχει συνένοχους.

4. Αναφέρει πως θα φτιαχτούν ΟΛΑ εδώ στην Ελλάδα. Από μόνο του αυτό, είναι μια τεράστια κόκκινη σημαία! ΚΑΜΙΑ εταιρεία μικρή ή μεγάλη, είτε αναφερόμαστε σε αυτοκινητοβιομηχανία είτε αεροπλοΐα, είτε υπολογιστές, είτε οτιδήποτε σημαντικό, δεν κατασκευάζει in-house τα πάντα που απαρτίζουν το προϊόν της. Όλοι βασίζονται σε άλλες εταιρείες που με το πέρασμα του χρόνου έχουν αναπτύξει εξαιρετική εξειδίκευση. ΚΑΝΕΝΑΣ κατασκευαστής αυτοκινήτων (είτε παραγωγής, είτε περιορισμένης παραγωγής/Hypercar) δεν το έχει κάνει, ούτε θα το κάνει ποτέ! Δηλαδή ο Πανόπουλος θα φτιάξει τα δικά του ρουλεμάν αντί SKF? Θα φτιάξει εγκεφάλους, αντί BOSCH? Θα φτιάξει από την αρχή το λειτουργικό σύστημα και το UI των διαστημικών κοντέρ και fingerprint readers που παρουσιάζει;;; Ακόμη και να είχε 10.000 προσωπικό, είναι ανθρωπίνως αδύνατο να συμβεί αυτό! Αλλά ο Πανόπουλος, αυτό υποστηρίζει, οπότε ας κρίνει ο κάθε λογικός αν αυτό είναι πραγματοποιήσιμο έστω στο ένα εκατοστό της πρόβλεψης.

5. Έχει επισημανθεί από άτομα που έχουν περισσότερη εμπειρία στο μηχανολογικό χώρο, πως ο υποτιθέμενος V10 turbo κινητήρας των 3000cc στις 12.000,  είναι αδύνατον να παράγει 3.000 άλογα χωρίς να καταστραφεί σε δύο λεπτά! Οι θερμοκρασίες που θα παραχθούν από την πίεση του αέρα και από την τριβή, θα ξεπεράσουν σε δευτερόλεπτα τους 900oC με αποτέλεσμα την αστοχία του μπουζί και του κυλίνδρου. Άλλωστε, γι΄αυτό κανείς δεν έχει φτάσει σε αυτό το δυσθεώρητο αριθμό ίππων ακόμη και με περισσότερα κυβικά εκατοστά.

6. Έχει επισημανθεί από χρήστες, πως η μπροστινή αεροτομή που παρουσιάζεται ως σχέδιο της Panopoulos,  στην πραγματικότητα, είναι ένα CAD template από μονοθέσιο της F1 του 2017-2018. Γίνεται άμεσα αντιληπτό πως πιθανώς o γραφίστας που έφτιαξε το πρωτότυπο δεν έχει ιδέα από αεροδυναμική, και απλά πήρε το έτοιμο 3D object αεροτομής και το… κότσαρε στο εμπρός μέρος του Chaos. Αισθητικά; Όμορφή. Λειτουργικά; Τα vortex generators χρειάζονται μόνο σε μονοθέσια που η ρόδα δεν καλύπτεται από το αμάξωμα. Μα στο Chaos, υπάρχει.. αμάξωμα, δεν χρειάζεται μια τόσο πολύπλοκη κατασκευή. Και μόνο από αυτό φαίνεται το άρπα-κόλα του εγχειρήματος.

7. Έμπειρος μηχανικός σε βίντεο του, φέρεται να παραξενεύεται από την δήλωση του Πανόπουλου πως θα χρησιμοποιήσει κεραμικά πιστόνια στον κινητήρα. Η BMW έκανε έρευνα την δεκαετία του ’90 και απέρριψε έστω την μερική χρήση κεραμικών υλικών εκεί – όπως και το σύνολο των ομάδων μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς το κύριο πρόβλημα ήταν πως δεν μπορούσε να αποβληθεί η θερμοκρασία με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται και να προκαλεί αστοχία στον κινητήρα. Αλλά προφανώς ο Πανόπουλος βρήκε την λύση και σε αυτό (πριν καν το κατασκευάσει και το δοκιμάσει βεβαίως).

8. Η κατασκευή ενός hypercar απαιτεί εκατομμύρια κεφαλαίων, όχι μόνο για τα υλικά ή τους εργάτες, αλλά και για πιστοποιήσεις. Ο κύριος Πανόπουλος, πώς μπορεί να μιλάει για πωλήσεις και για γύρους του Nürburgring, όταν δεν έχει στα χέρια του καν τον κινητήρα και δεν ξέρει αν μπορεί να περάσει τα όρια ρίπων; Δεν γνωρίζει καν, αν θα μπορεί να περάσει τα crash tests. Πώς μπορεί να μιλάει για επιδόσεις του αυτοκινήτου όταν δεν μπορεί να γνωρίζει την στιβαρότητα του πλαισίου και την αντοχή του στις εγκάρσιες και διαμήκεις δυνάμεις στρέψης; Η όλη συζήτηση γίνεται πάνω σε ένα paper-car. Και είναι ΠΟΛΥ μεγάλη συζήτηση χωρίς λόγος!

9. Διατείνεται ο κύριος Πανόπουλος πως θα παρουσιάσει μέσα στο ’22 το αμάξι. Δηλαδή σε 12 με 14 μήνες, θα έχει κατασκευάσει, πλαίσιο, αμάξωμα, κρεμαγιέρα, σύστημα πέδησης, ηλεκτρολογικά, σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα (αερόσακοι, προεντατήρες, ABS, έλεγχο πρόσφυσης κτλ), κινητήρα που θα περάσει και τις προδιαγραφές ρίπων που αναφέραμε, κιβώτιο, ανάρτηση, συμπλέκτη, διαφορικό και ελαστικά (αυτά θα τα κατασκευάσει ή θα τα βρει από αλλού; Πάνω από 250Km/h χρειάζονται ειδικά πανάκριβα ελαστικά). Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμβεί αυτό, πόσο μάλλον όταν διατείνεσαι πως θα τα κατασκευάσεις όλα εσύ… Ελληνικά και πως δεν θα τα αγοράσεις έτοιμα από καταξιωμένους κατασκευαστές. Και όλα αυτά με  9 άτομα προσωπικό (τόσοι είναι για τον κινητήρα, πόσοι για το πλαίσιο, πόσοι για τα ηλεκτρολογικά…)

10. Πώς μπορεί κάποιος να δηλώνει πως  το υποτιθέμενο εργοστάσιο θα το εγκαινιάσει ο πρωθυπουργός; (το γραφείο του πρωθυπουργού το ξέρει;). Μιλάμε για παθητικούς ψεύτες. Πώς μπορείς να λες πως το πρώτο αμάξι θα το παρουσιάσει το Top Gear (το BBC το ξέρει;) όταν το αμάξι – και καλά – θα έρθει το 2022; Πώς μπορείς να λες πως θα συνεργαστείς με την Red Bull (η Red Bull το ξέρει;). Πώς λες πως θα σπάσεις το ρεκόρ στο Nürburgring, το ρεκόρ των 0-400 ή το ρεκόρ τελικής, όταν δεν έχεις κανένα μα κανένα δεδομένο για το αμάξι σου;

11. Όπως πολλοί του χώρου επισημαίνουν, το να ξεπεράσεις τα 360χλμ/ω, απαιτεί όχι ίππους, αλλά αεροδυναμική κορυφαίας τεχνολογίας. Ποιο CAD/CAM πρόγραμμα χρησιμοποιεί ο κύριος  Πανόπουλος και σε πια αεροδυναμική σήραγγα έχει βάλει μέσα το πρόπλασμα που διατείνεται πως έχει; Το έχει κάνει, σκοπεύει να το κάνει (και αν ναι σε ποια) ή μήπως και την σήραγγα θα την κατασκευάσει κι αυτήν, να είναι Ελληνική; :D

12. Ο κύριος Πανόπουλος έχει δηλώσει πως θα κατασκευάσει ο ίδιος (!) τον 3D printer που θα τυπώσει τα υλικά. Δηλαδή όχι μόνο θα κατασκευάσει τα υλικά του αυτοκινήτου του, αλλά θα κατασκευάσει και τον βαρύ βιομηχανικό εξοπλισμό που απαιτείται! (ποσσιμπλ;)

13. Το να ορίζεις ημερομηνίες (που ποτέ δεν θα τηρηθούν), δεν είναι επιχειρηματικό plan. Σε ένα φυσιολογικό κόσμο, ο εκάστοτε επιχειρηματίας βγαίνει και λέει «είμαι αυτός, θέλω να κάνω αυτό, έχω αυτή την εμπειρία, έχω αυτό το προσωπικό, χρειάζομαι αυτά τα χρήματα για να προχωρήσω με αυτό τον τρόπο». Ο Πανόπουλος τι μας λέει; Δεν θέλω τα λεφτά σας, αλλά η κυβέρνηση μας έχει επισκεφτεί (και ίσως τσοντάρει), ενώ στα καίρια ζητήματα, απαντά με αοριστίες και μπαρούφες που απευθύνονται σε αφελείς ή ακραίους.

14. Κατάφορα ψέματα Νο1: Το 2020,  ο Πανόπουλος δήλωνε πως θα παρουσίαζε δύο αυτοκίνητα στην έκθεση της Γενεύης που τελικά ακυρώθηκε. Μα στην λίστα εκθετών, η εταιρεία του δεν είναι πουθενά. Ούτε καν στην κατηγορία other exhibitors.

15. Κατάφορα ψέματα Νο2: Η επίσημη δικαιολογία για το φιάσκο της παρουσίασης του Chaos, ήταν πως εξαρχής είχαν αποφασίσει να κάνουν παρουσίαση 3D μοντέλου όπως έχουν κάνει και οι άλλοι και όχι παρουσίαση του πραγματικού αυτοκινήτου. Μα εδώ, αυτός και ο κολλητός του, τα λένε αλλιώς:

https://web.archive.org/web/20211101203044/https://www.newsauto.gr/news/chaos-apokalifthike-to-elliniko-hypercar-ton-12-5-ekat-evro-ke-ton-3-000-ippon/

Εκεί, διαβάζουμε:

 

 

Μετά το κράξιμο, αλλάζουν τα γραφόμενα τους και πάνε στο plan B που αναφέρεται επάνω  (πόσες αποδείξεις χρειάζεται ακόμη για να καταλάβουμε πως το δίδυμο Πανόπουλος-Σαρημπαλίδης, λειτουργεί συντονισμένα;)

 

16. Αχ αυτό το autoclave Νο1: Στα παλιά του βίντεο έδειχνε το «φούρνο» (autoclave). Χρήστες επισήμαναν πως αυτό δεν ήταν autoclave αλά μια απλή δεξαμενή με… δύο μάνταλα.

17. Αχ αυτό το autoclave Νο2 (το έχω κάνει εντελώς copy/paste γιατί γέλασα με το στυλ γραφής): Δήλωση Πανόπουλου για Autoclave: "Δεν υπάρχει άλλο στην Ελλάδα, στην Ευρώπη υπάρχει μόνο ένα, στη McLaren." 

Ναι, γιατί όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δε φτιάχνουν τα hypercars σε autoclave. Δεν υπάρχουν autoclave για F1 στο εργοστάσιο κάθε ομάδας. Δεν υπάρχουν autoclave για βιομηχανική χρήση.

Meanwhile. Κυριολεκτικά στην πρώτη αναζήτηση για autoclave στην Ευρώπη:

https://www.italmatic.eu/autoclavi/compositi/?lang=en

100% made in Italy...

 

18. Παρατήρηση χρήστη: “Τα δισκόφρενα έχουν σημάδια εκτύπωσης από PLA. Όλα είναι fake.”

19. Το ψυγείο που έδειχνε στα βίντεο, επισημάνθηκε πως δεν είχε καν συνδεμένη την τεράστια μπουκάλα με υγρό άζωτο.

20. Αν ακόμη δεν πειστήκατε, ας δούμε και την νέα φυσική που μας αποκαλύπτει ο Πανόπουλος στο βίντεο τον Φλεβάρη του ’20, όπου υποστηρίζει πως  «ψύχει τα μεταλλικά αντικείμενα "στους -300 βαθμούς…  ….για να κάνει "αναδιάταξη της μοριακής τους δομής».

 

Ο Πανόπουλος ξεπέρασε κατά 27 περίπου βαθμούς κελσίου και το απόλυτο μηδέν και εσείς ακόμη δεν τον πιστεύετε!!!

 

Όσον αφορά την στάση των ΜΜΕ, θα πρέπει να επισημάνω για ακόμη μια φορά πως είναι ιδιαίτερα ύποπτη. Δεν αναφέρομαι στον κολλητό/συνεργό του. Αναφέρομαι στο σύνολο του τύπου και ειδικά στον ειδικό τύπο (αυτοκινήτου). Δεν είναι δυνατόν ένα μάτσο χρήστες στο insomnia να τον έχουμε ξεβρακώσει με όλα τα παράλογα που έχει πει, και ο τύπος στο car and driver να απαντάει στην κριτική με αερολογίες περί δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Και η στάση των ΜΜΕ είναι ύποπτη γιατί όχι μόνο δεν ξεβράκωσαν κανέναν τους παράλογους ισχυρισμούς του Πανόπουλου, αλλά αντ΄αυτού, δημοσίευσαν και τις κατοπινές εξηγήσεις του, κρατώντας μια απίστευτα ουδέτερη στάση! «Ο χρόνος θα δείξει» κτλ. Είναι εξωφρενικό. Δηλαδή σε κάνει να πιστεύεις πως παίζει κάτι μεγαλύτερο από έναν παθητικό ψεύτη και έναν επαγγελματία παπατζή.

Τι να πω. Time will tell! :D

 

 

 

Ζυλέβης Ανθέληννα Τουρκόφηλε, γεια αφτό τα λες αφτά. 😂😂

EDIT: Δείτε story που ανέβασε ο τύπος. 😂 Νόμιζα ότι το αμάξι φτιάχνεται στην "Αιλάδα" και από "Αίλυννες". 😇 

FB_IMG_1636065947370.jpg

Επεξ/σία από MitsosDaBest13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, paiktaras69 είπε

πάντως αν ζοριστεί πολύ στην εύρεση μηχανημάτων, αυτές τις ημέρες ΄΄τρέχει΄΄ μία καλή προσφορά 

ας τον ενημερώσει κάποιος βρε παιδια :) 

ωπππ και paypal για να κάνει μετά dispute να του βγει τζάμπα όπως οι followers. Πένα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, saintinos είπε

Αδερφέ είσαι ήρωας... Μόνο να σου προσθέσω τις επίμαχες φωτο που με υποπτευουν, με τα φρένα. Να τις δει ο κόσμος λίγο πιο προσεκτικά. Τις έχει και αυτός στο Facebook. Δε γίνεται να έχει αυτή μορφή σαν sintered και να μου λες είναι δισκοπλακα για σοβαρή κατασκευή.. Ακόμα και raw να είναι και καλα, είναι σαν σφουγγάρι...

Να είσαι καλα και μπράβο για το κόπο σου.

FB_IMG_1636044210221.jpg

FB_IMG_1636044210221~2.jpg

Αδερφέ, μιας και ανέφερες τα φρένα, θα ήθελα να αναδείξω άλλο ένα θέμα που, με τις λίγες γνώσεις μου περί τεχνολογίας υλικών, νομίζω ότι υπάρχει. Τα φρένα σε τέτοια hyper/supercars έχουν, εκτός από το υλικό και την ιδανική μορφή για την καλύτερη κατανομή και αποβολή θερμότητας. Είναι αυτό το πράγμα τώρα αποδοτικό; Σαν πλεξούδες είναι, ας είμαστε σοβαροί! Πώς θα κατανείμει αυτό το πράγμα στο κέντρο τη θερμότητα ομοιόμορφα όταν το ίδιο έχει αυτή τη μορφή;!! Η αίσθησή μου είναι ότι πήρε τον όρο generative design και τον κόλλησε παντού.

8 ώρες πριν, manolis940 είπε

Διαβάζοντας το bolded πηγαίνω παρακάτω για να δω τις πηγές σου για όσα λες. Έχεις 2 links και αυτά στηρίζονται σε εικασίες... Έτη φωτός μακριά απ' τα δεδομένα.

Δεδομένα; Ποια δεδομένα; Δεδομένα θα ήταν αν είχαμε δει αυτοκίνητο. Τώρα αποδομούμε εικασίες που, είτε αντιφάσκουν (ανάμεσα σε αυτά που έχει πει ο ίδιος) είτε είναι εντελώς αβάσιμες με βάση τη φυσική (-300 βαθμούς κλπ) και την αεροδυναμική που ξέρουμε (γιατί όσο να ναι, κάμποση ρευστομηχανική την κάναμε στη σχολή).

8 ώρες πριν, manolis940 είπε

O Elon Musk κατά κύριο λόγο Προγραμματιστής και επιχειρηματίας

Ο Elon Musk είναι πτυχιούχος οικονομικών, φυσικής, έχει εργαστεί ως προγραμματιστής σε startup (άσε το παιχνίδι που πούλησε σαν παιδάκι), έχει εργαστεί σε έρευνα επίσης σε startup που ερευνούσε υπερπυκνωτές και έγινε δεκτός για PhD στο Stanford για material science (άλλο που επέλεξε να φύγει μετά από 2 μέρες και να ξεκινήσει εταιρείες-που τελικά αποδείχθηκαν επιτυχίες). Μαζί με τον αδερφό του έστησαν την XCOM (άλλο λειτουργικό προϊόν, όχι renders) και τη μοσχοπούλησαν. Είχε δηλαδή όλα τα απαραίτητα εφόδια γνώσεων για να κάνει ό,τι έκανε και έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του. Για πες μου τώρα πώς κολλάει η εντελώς λανθασμένη σύγκριση που προσπαθείς να κάνεις εδώ; Επίσης, ο Musk δεν έβγαλε renders για κάτι που δεν υπάρχει ΠΡΙΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ό,τι είχε και δεν είχε (κυριολεκτικά, έβαλε όλα τα λεφτά του σε SpaceX και Tesla στα μέσα του 2000). Έβαλε τα λεφτά του και την αξιοπιστία του, ίδρυσε τη SpaceX το 2001, η εταιρεία έκανε όλο το RnD και την ανάπτυξη αποκλειστικά με δικούς της πόρους. Α, και τι έκανε μετά; Μόλις κατάφερε να έχει προϊόν που λειτουργεί (στην 4η εκτόξευση), ακύρωσε όλο το project και ασχολήθηκε με το Falcon 9. Δεν έβγαλε renders χωρίς να υπάρχει λειτουργικό προϊόν και επιλογή να μπεις στη λίστα προπαραγγελιών. Θέλετε που θέλετε να δικαιολογήσετε πράγματα, προσπαθήστε τουλάχιστον να πατάτε σε δεδομένα και να μην κάνετε λογικά άλματα.

Υ.Γ. Σημαντικότατη διευκρίνιση: "Το βάρος της απόδειξης πέφτει σε αυτόν που κάνει τον ισχυρισμό". Το βάρος της απόδειξης λοιπόν είναι στον Πανόπουλο που έκανε πολλούς ισχυρισμούς και αυτοκίνητο (που να λειτουργεί με τις προδιαγραφές που έθεσε) δεν έχει εμφανίσει, παρά μόνο renders. Αυτό που κάνουμε εμείς εδώ στην κουβέντα μεταξύ μας είναι να επισημάνουμε τις ΠΟΛΛΕΣ τρύπες που φαίνονται να έχουν οι ισχυρισμοί του, όσο και τις αντιφάσεις στις οποίες πέφτει (π.χ ότι πέρυσι δήλωνε ότι το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο όλο εκτός από το εσωτερικό και θα πήγαινε στην έκθεση της Γενεύης με δύο αυτοκίνητα και τελικά ένα χρόνο μετά είναι στην ίδια κατάσταση και δεν έχει καν εμφανίσει έστω ένα λειτουργικό αυτοκίνητο).

7 ώρες πριν, lefosmania είπε

https://euipo.europa.eu/eSearch/#details/owners/12256
https://www.businessregistry.gr/publicity/show/156866603000


Επειδή κάποιοι τα ψάχνανε παραθέτω τα links. Βέβαια τον αν έχει φτιάξει κάτι ή όχι λίγο πολύ το έχουμε καταλάβει όλοι.

Μπράβο, στο businessregistry το βρήκα κι εγώ! Αυτό ανέφερα (πολύ) πιο πριν. Η σύσταση της εταιρείας φαίνεται να έγινε ΤΕΛΗ του 2020. Είναι δυνατόν να έχεις ξεκινήσει RnD για πατέντες αυτοκινήτου τόσων εκατομμυρίων και να μην έχεις κάνει καν σύσταση εταιρείας; Μάλιστα την αναλυτική συνέντευξη την είχε δώσει ΑΡΧΕΣ του 2020.

6 ώρες πριν, manolis940 είπε

Προσωπικά απέχω απ' τον να σου απαντήσω περαιτέρω δεν έχω δει την συνέντευξη του και από μία πρόταση δεν μπορώ να κρίνω τι εννοούσε. Αν δεν σου πέφτει και εσένα βαρύ το Ctrl+C και Ctrl+V στείλε μου την.

Υ.Γ.2 Η συνέντευξη στην οποία αναφερόμαστε (για πράγματα που δεν ισχύουν και αντιφάσεις), είναι η ακόλουθη. Αν δε σου κάνει κόπο, δες τη και διαμόρφωσε τη δική σου άποψη.

 

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/11/2021 στις 11:41 ΜΜ, cdallas είπε

Καλησπέρα παιδιά,

αφήνω αυτό εδώ και πάω να φτιάξω ποπ κορν...

Ο σχεδιαστής του άπειρον είναι αυτός.

243B2108-2107-4439-9614-77BBDCFB75CB.jpeg

Υπάρχει κάποια πηγή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, manolis940 είπε

Εγώ απλά ζήτησα τις αποδείξεις που να τα συνοδεύουν και να τα πιστοποιούν. Ωστόσο ήδη έχουμε ανοίξει ένα μέτωπο στο αν θα υπάρξει αμάξι. Μην πάμε καλύτερα σε κάτι διαφορετικό όπως το αν ο πανόπουλος ξέρεις από υδρογόνο κτλ. Αν είναι αληθή αυτά που λες πιθανών και όχι. Το υδρογόνο έτσι κι αλλιώς μοιάζει όνειρο στα οχήματα λόγο της πυκνότητας του.

Το να το πήγε από ατομική σε Μ.Ι.Κ.Ε. το 2020 ή κάτι ανάλογο; Πάλι έχεις ατράνταχτες αποδείξεις στο χέρι σου.

Άμα το δεις θα έχει το δικαίωμα με τους παραπάνω χαρακτηρισμούς να σε τραβάει στα δικαστήρια .Τώρα αυτό βέβαια το ξέρεις και όλα τα παραπάνω δεν τα αναφέρεις γιατί ξέρεις ότι αμάξι δεν θα βγει, αλλά γνωρίζεις την αξία σου και κατανοείς πόσο θα ασχοληθεί μαζί σου.

Αν το αμάξι το πάρει κάποιος πολίτης και τρακάρει από καθαρά κατασκευαστικό λάθος, θα σηκώσει το χέρι  ψηλά  και θα δείξει με το δάκτυλο τον οργανισμό που έχει εγκρίνει το αμάξι.

Ωστόσο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν απευθύνετε στο ελληνικό κοινό, ακόμη και στην ελίτ. Τέτοια αυτοκίνητα μάλλον απευθύνονται στην ελίτ του εξωτερικού και αν λάβει κάποια χρηματοδότηση από εκεί ή μια προπαραγγελία και δεν επιστρέψει τα χρήματα, θα τον σώσει το Ελληνικό νομοθετικό πλαίσιο για τις ΜΙΚΕ ;

Αυτό που λες Μανώλη είναι λάθος. 

Δεν κάνεις μήνυση σε οργανισμό που έκανε approve το αυτοκίνητο αν πχ δεν ανοίξουν οι αερόσακοι. Κανείς στην εταιρία. Δεν τσεκάρεται ΚΑΘΕ αυτοκίνητο στην γραμμή παραγωγής από τον οργανισμό. 

Εννοείται ότι το πλαίσιο για τις ΙΚΕ είναι αυτό. Εργάζομαι σε τέτοια, έχω ιδρύσει τέτοια, έχω πληρώσει δικηγόρους και έχει εταίρους από το εξωτερικό. Μπορείτε να ρωτήσετε και δικηγόρο και λογιστη.  

Υπάρχουν άτομα στην Ελλάδα που ΞΈΡΟΥΝ. Που είναι επιστήμονες με κάτι κοΧονες, ΝΑ. Με το συμπάθιο. Ξέρω εταιρείες που εργάζονται με την Χοντα και την Τογιοτα στον τομέα των συνθετικών υλικών, εταιρίες που δίνουν ανταλλακτικά ΟΕΜ σε κατασκευαστές μοτοσυκλετών. Επιστήμονες. Εταιρίες και ιδιώτες που έφτιαξαν μοτοσυκλέτες (Λέφας, DNA και άλλοι ίσως), Κορρές που είπαν όλοι παραπάνω. 

Απλά το στενοχωρο, είναι ότι όταν συνήθως είσαι θετικός επιστήμονας, το μάρκετινγκ σου είναι παντόφλα. Ενώ όταν είσαι φουμαρο, το μάρκετινγκ είναι ατού. Αυτό μου το λένε 20 χρόνια εμπειρίας στην μηχανολογια εδώ και έξω. Δεν έχω δει κανένα που δημιούργησε, έκανε πατέντες, πήγε το μαγαζί ένα βήμα πιο πέρα να καυχιέται όπως ο κοκκορικος μας εδώ. Ούτε τον Rimac, που θα μπορούσε να βγει στα 20 του να πει '' η ΜπουγΚατι τον παίρνει και γέρνει '' ούτε άλλους που πραγματικότητα άλλαξαν δεδομένα βιομηχανίας. Είναι δυνατόν να πλασάρει ότι κάνει το μαγιό αυτοκίνητο που θα πετάει και παράλληλα να έχει, ναυτικό, στρατό ξηράς, διάστημα, αεροπορία, τούνελ και μετρό και ταξί και uber? Αυτά είναι αστεία. Ούτε η Καβασακι heavy industries που πάει στο διάστημα δεν λέει τέτοιες μπαρούφες. Ούτε η Mitsubishi... 

Εδώ έχουμε να κάνομε με παθολογικά περίπτωση στην καλύτερη και με κλέφτη στην χειρότερη. Ζώνες ρε συ. Ζώνες. ΖΩΝΕΣ! Ζώνες τριών σημείων σε όχημα που πάει με 500? Να φρενάρεις και να κάνει κλακ ο προεντατηρας? Ο τύπος δεν ξέρει τα βα σι κα. ΖΩΝΕΣ! Και έχει λέει και παγκόσμιο επίπεδο ρεκόρ. Οκ... Αλλά πας με 500 και έχει ζωνη από τον λαλαουνη. Οκ! 

Και το πρόβλημα, όπως είπα είναι ότι χαλάει το όνομα στο εξωτερικό. Κάποιοι εδώ, που εργάζονταν σε εταιρίες με ντόπιο τζίρο ΔΕΝ μπορούν να το καταλάβουν. 

Και να τους ρωτήσω. 

Αν βγει το χάος και πάει με 500 και χίλια τετρακόσια και μπράβος και ζητώ και οι Έλληνες έκαναν πάλι το δεν ξέρω γω τι και 9 Έλληνες τώρα 5 μύρια ξένοι κλπ. 

Αν λέω αν. Αν είναι μπαρούφα, καταλαβαίνεις κάνεις το αδιανόητο μέγεθος (αφού είναι αδιανόητο θα μου πεις, πως να το καταλάβει... ε, λέω εγώ τώρα....) μέγεθος παντόφλας που θα φάνε οι άλλοι? 

Δημοσιογράφος είναι αυτός που παρουσιάζει γεγονότα και ψάχνει την αλήθεια στην είδηση. Αν εγώ λέω κι εσύ γράφεις είσαι στην καλύτερή παπαγάλος και στην χειρότερη πληρώνεσαι για να λες μπουρδολογιες. Σε μια εβδομάδα βγήκαν στην φορά τα πάντα. Κι ο γάτος ο Σαριμπαλιδης λέει ότι πάει και κοιμάται έξω από τα σπίτια για να βρει τα άρθρα του? Ξανθόπουλος. Χωρίς το Ξανθό δυστυχώς. Όλα τα ελληνικά περιοδικό τίποτα? 

Είναι ανησυχητικό παιδιά ότι αν μαζευτούμε τετράδα αλάνια από εδώ, για τον χαβαλέ μας, μπορούμε να να βγάλουμε όχημα πάντως εδάφους , να γίνουμε βουκινο και όλο και σε κάποιο εσπαδακι μπορεί να μπουμε. Είναι πράγματι θορυβώδες το ότι εν έτη 2021 μπορείς να λες τέτοιες αερολογίες χωρίς να τρως φατουρο. 

Αν και νομίζω ότι το φατουρο τώρα άρχισε.... 

https://www.carscoops.com/2021/11/chaos-in-greece-with-sp-automotive-responding-to-vaporware-accusations-from-haters/

Επεξ/σία από VFR
  • Like 2
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/11/2021 στις 5:19 ΜΜ, cult77 είπε

Βλεποντας το βιντεακι ,στο σημειο που δειχνει στο σκοταδι,το αυτοκινητο (κ καλα),απο μπροστα με αναμενα τα φωτα το,παρατηρω οτι οι προβολεις του δεν μοιαζουν και πολυ με τα rendering που υπαρχουν στο επισημο site. Τα προβολακια ειναι μισα σε μηκος ,ενω στις φωτο καλυπτουν ολο το μηκος της μασκας, Υπαρχουν και αρκετες ακομα διαφορες ,οπως το μηκος και το πλατος της προεξοχης στο καπω κτλ.

Μπορει κ να βλεπω λαθος,μπορει και να μην σημαινει και τπτ

 

Εγώ παρατήρησα κάτι άλλο .. αφού έφαγε κράξιμο μετά την υποτιθέμενη παρουσίαση , έβγαλε στορι που σηκώνει το σεντόνι και δείχνει  ότι υπάρχει …και εγώ ρωτάω : αφου εγινε η παρουσίαση , γιατί είναι με το σεντόνι ακόμη , αφου το έδειξε σε όλο το κόσμο πως είναι μπρος - πισο - πλαγιά - δεξιά και αριστερά , γιατί είναι κάτω από το σεντόνι ;!;!    Ρωτάω ΟΟΟΕΕΕΟΟΟ

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, VFR είπε

Εδώ έχουμε να κάνομε με παθολογικά περίπτωση στην καλύτερη και με κλέφτη στην χειρότερη. Ζώνες ρε συ. Ζώνες. ΖΩΝΕΣ! Ζώνες τριών σημείων σε όχημα που πάει με 500? Να φρενάρεις και να κάνει κλακ ο προεντατηρας? Ο τύπος δεν ξέρει τα βα σι κα. ΖΩΝΕΣ! Και έχει λέει και παγκόσμιο επίπεδο ρεκόρ. Οκ... Αλλά πας με 500 και έχει ζωνη από τον λαλαουνη. Οκ! 

Αυτό ρε φίλος, αυτό!
Issue No21! Και ίσως αν βρούμε τον τύπο με το Apeiron και τον ξένο που του έκλεψε τα renders, issue 22 και 23! :D

1 ώρα πριν, VFR είπε

Δημοσιογράφος είναι αυτός που παρουσιάζεις γεγονότα και ψάχνει την αλήθεια στην είδηση. Αν εγώ λέω κι εσύ γράφεις είσαι στην καλύτερή παπαγάλος και στην χειρότερη πληρώνεσαι για να λες μπουρδολογιες. Σε μια εβδομάδα βγήκαν στην φορά τα πάντα. Κι ο γάτος ο Σαριμπαλιδης λέει ότι πάει και κοιμάται έξω από τα σπίτια για να βρει τα άρθρα του? Ξανθόπουλος. Χωρίς το Ξανθό δυστυχώς. Όλα τα ελληνικά περιοδικό τίποτα? 

Είναι ανησυχητικό παιδιά ότι αν μαζευτούμε τετράδα αλάνια από εδώ, για τον χαβαλέ μας, μπορούμε να να βγάλουμε όχημα πάντως έδαφος, να γίνουμε βουκινο και όλο και σε κάποιο εσπαδακι μπορεί να μπουμε. Είναι πράγματι θορυβώδες το ότι εν έτη 2021 μπορείς να λες τέτοιες αερολογίες χωρίς να τρως φατουρο.

Φίλε μου, έχω στείλει μήνυμα στον πρώτο δημοσιογράφο (και αν όχι ο πρώτος, ένας από τους πρώτους) που αναδημοσίευσε το press conference του Chaos. Περιμένω απάντηση. Οι πληροφορίες μου λένε πως είναι τίμιος και σωστός οπότε οτ(αν) απαντήσει ίσως γνωρίζουμε περισσότερα. Το συγκεκριμένο άτομο έχει σημασία, γιατί εργάζεται σε μεγάλο δημοσιογραφικό συγκρότημα και την είδηση αυτούσια την αναδημοσιεύουν από αυτούς με κλειστά μάτια άλλα 20-30 επίσημα και νόμιμα μέσα και ένας θεός ξέρει, πόσα άλλα που την κλέβουν.

Από εκεί και πέρα, συμφωνώ 100% με αυτά που γράφεις. Άντε το site μόδας να κάνει μία αναδημοσίευση. Το Car&Driver, το traction και πολλά άλλα, που τα αυτοκίνητα είναι η δουλειά τους, πώς είναι δυνατόν να αναπαράγουν μπούρδες; Και ακόμη χειρότερα, μέχρι σήμερα, να κρατούν σιγή ιχθύος για το θέμα; Ακόμη και σήμερα το πολύ-πολύ να βγάλουν ένα συμπληρωματικό άρθρο που διαστρεβλώνει κι αυτό την πραγματικότητα, του τύπου "απογοητεύτηκαν οι χρήστες που περιμένανε κανονικό αυτοκίνητο αλλά είδαν 3D renders." Στο καπάκι, δημοσιεύουν και την πολωτική-πατριωτική μπούρδα-κλάψα του Πανόπουλου. Ειλικρινά, πιστεύω πως ζούμε στιγμές Βόρειας Κορέας και δεν το γνωρίζουμε...
 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, teodoreh είπε

...

Από εκεί και πέρα, συμφωνώ 100% με αυτά που γράφεις. Άντε το site μόδας να κάνει μία αναδημοσίευση. Το Car&Driver, το traction και πολλά άλλα, που τα αυτοκίνητα είναι η δουλειά τους, πώς είναι δυνατόν να αναπαράγουν μπούρδες; Και ακόμη χειρότερα, μέχρι σήμερα, να κρατούν σιγή ιχθύος για το θέμα; Ακόμη και σήμερα το πολύ-πολύ να βγάλουν ένα συμπληρωματικό άρθρο που διαστρεβλώνει κι αυτό την πραγματικότητα, του τύπου "απογοητεύτηκαν οι χρήστες που περιμένανε κανονικό αυτοκίνητο αλλά είδαν 3D renders." Στο καπάκι, δημοσιεύουν και την πολωτική-πατριωτική μπούρδα-κλάψα του Πανόπουλου. Ειλικρινά, πιστεύω πως ζούμε στιγμές Βόρειας Κορέας και δεν το γνωρίζουμε...
 

Επωφελούνται όλοι αυτοί από τον πανικό και την δημοσιότητα που γίνεται θα έλεγα, ακόμα και με το copy paste της μπούρδας που κυκλοφορεί.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, bringmevictims είπε

Εγώ παρατήρησα κάτι άλλο .. αφού έφαγε κράξιμο μετά την υποτιθέμενη παρουσίαση , έβγαλε στορι που σηκώνει το σεντόνι και δείχνει  ότι υπάρχει …και εγώ ρωτάω : αφου εγινε η παρουσίαση , γιατί είναι με το σεντόνι ακόμη , αφου το έδειξε σε όλο το κόσμο πως είναι μπρος - πισο - πλαγιά - δεξιά και αριστερά , γιατί είναι κάτω από το σεντόνι ;!;!    Ρωτάω ΟΟΟΕΕΕΟΟΟ

μα αν δεις στο σεντόνι δεν έχει αεροτομή. 

Αλλά ξέχασα. θα την έχει στο autoclave 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...