Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, Burgos είπε

Οι Ασιάτες όταν λένε υβριδικά εννοούν τα mild hybrid που δεν είναι υβριδικά. 48V μπαταρία θα έχει το Qashqai που δεν μπορεί να κινήσει αυτόνομα το αυτοκίνητο άρα δεν έχεις κανένα όφελος από τον ηλεκτροκινητήρα εκτός από τη βοήθεια που θα προσφέρει στην εκκίνηση και στο ρεπρίζ και φυσικά η διαφορά στην κατανάλωση θα είναι μηδαμινή

Δεν νομιζω οτι ισχυουν αυτα στην περιπτωση του qashqai. Το αυτοκινητο θα κινειται μονιμως με τον ηλεκτροκινητηρα. Ο βενζινοκινητηρας θα εργαζεται μονο για να φορτιζει τις μπαταριες. Λογικα σε σταθερες στροφες και μεγιστη ροπη, δηλ ξεκουραστα και αποδοτικα. Αυτο σημαινει οτι κινειται σαν ηλεκτρικο, ειναι πιο ελαφρυ λογω της μικροτερης μπαταριας και γεμιζει στο λεπτο οπως τα συνηθισμενα αυτοκινητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, bjj-p είπε

Δεν νομιζω οτι ισχυουν αυτα στην περιπτωση του qashqai. Το αυτοκινητο θα κινειται μονιμως με τον ηλεκτροκινητηρα. Ο βενζινοκινητηρας θα εργαζεται μονο για να φορτιζει τις μπαταριες. Λογικα σε σταθερες στροφες και μεγιστη ροπη, δηλ ξεκουραστα και αποδοτικα. Αυτο σημαινει οτι κινειται σαν ηλεκτρικο, ειναι πιο ελαφρυ λογω της μικροτερης μπαταριας και γεμιζει στο λεπτο οπως τα συνηθισμενα αυτοκινητα.

Σύμφωνα με το άρθρο, ισχύουν και 2 περιπτώσεις για το νέο Qashqai...Δηλαδή και έκδοση mild hybrid για απλή υποβοήθηση και άλλη έκδοση, πλήρως υβριδικό με τον κινητήρα σαν γεννήτρια:

https://www.drive.gr/news/nea-montela/episimo-neo-nissan-qashqai-video

Δεν έχω δει βέβαια αναφορές αλλού για το Qashqai ακόμα...ούτε σε κάποιο άλλο όχημα του ομίλου για να πάρουμε καμιά ιδέα για το νέο μοτέρ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι δεν πάει καλά στο άρθρο του Drive. 140kw λέει οι μπαταρίες του Qashqai ενώ του Tesla X Long Range είναι 100kw. Άσε που γενικά δε βγάζει νόημα η υλοποίηση. Να βάζεις βενζίνη για να φορτίζει ο ηλεκτροκινητήρας χωρίς ο θερμικός να μπορεί να κινεί το αυτοκίνητο. Είναι σαν τα memes με το i3 που φορτίζει με ντιζελογεννήτρια. Χάνεται όλη η ουσία του οικολογικού προσανατολισμού και της οικονομίας των EV.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω ότι αφορούν τις μπαταρίες τα 140KW, αλλά στην ισχύ του ηλεκτροκινητήρα. Για την μπαταρία λέει απλά μεγαλύτερης χωρητικότητας.

Σχετικά με την υλοποίηση έχω αντίθετη άποψη. Το νόημα είναι να λειτουργεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σαν range extender (Είναι ακριβώς η ιδέα των memes που αναφέρεις εν τω μεταξύ :P ). Δουλεύοντας μόνο στην περιοχή "βέλτιστης λειτουργίας" όταν χρειάζεται, προσπαθεί να πετύχει την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση, χωρίς να υπάρχει το άγχος της φόρτισης και της αυτονομίας των EV. Αν και προσωπικά δεν θα το σύγκρινα καν με EV, είναι καθαρά άλλη άποψη/εφαρμογή υβριδικού συνόλου.

Κάτι τέτοιο κυκλοφορεί ήδη η Honda με τα CRV και Jazz. Και στα 2 ο κινητήρας βενζίνης κινεί τους τροχούς μόνο σε συγκεκριμένες στροφές με συγκεκριμένα γρανάζια που κατά την Honda έχει την βέλτιστη απόδοση (για το Jazz π.χ. είναι μεταξύ 80-120 χμ/ώρα). Σε κάθε άλλη περίπτωση λειτουργεί σαν γεννήτρια. Και δεν υπάρχει κλασσικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Παρόμοια εφαρμογή είχε παρουσιάσει και η Audi πριν λίγα χρόνια σαν concept με βάση το προηγούμενο Α1 και κινητήρα Wankel σαν range extender.

Επεξ/σία από lefkrc
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, lefkrc είπε

Δεν νομίζω ότι αφορούν τις μπαταρίες τα 140KW, αλλά στην ισχύ του ηλεκτροκινητήρα. Για την μπαταρία λέει απλά μεγαλύτερης χωρητικότητας.

Σχετικά με την υλοποίηση έχω αντίθετη άποψη. Το νόημα είναι να λειτουργεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σαν range extender (Είναι ακριβώς η ιδέα των memes που αναφέρεις εν τω μεταξύ :P ). Δουλεύοντας μόνο στην περιοχή "βέλτιστης λειτουργίας" όταν χρειάζεται, προσπαθεί να πετύχει την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση, χωρίς να υπάρχει το άγχος της φόρτισης και της αυτονομίας των EV. Αν και προσωπικά δεν θα το σύγκρινα καν με EV, είναι καθαρά άλλη άποψη/εφαρμογή υβριδικού συνόλου.

Κάτι τέτοιο κυκλοφορεί ήδη η Honda με τα CRV και Jazz. Και στα 2 ο κινητήρας βενζίνης κινεί τους τροχούς μόνο σε συγκεκριμένες στροφές με συγκεκριμένα γρανάζια που κατά την Honda έχει την βέλτιστη απόδοση (για το Jazz π.χ. είναι μεταξύ 80-120 χμ/ώρα). Σε κάθε άλλη περίπτωση λειτουργεί σαν γεννήτρια. Και δεν υπάρχει κλασσικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Παρόμοια εφαρμογή είχε παρουσιάσει και η Audi πριν λίγα χρόνια σαν concept με βάση το προηγούμενο Α1 και κινητήρα Wankel σαν range extender.

To meme που αναφερει ήταν αλλο πραγμα, μια γεννητρια diesel και κοτσαρισμενος πανω της ενας φορτιστης tesla! 😅

Κατα τα αλλα το ιδιο το i3 εβγαινε με range extender μία μικρη βενζινογεννητρια αλλα αποδειχτηκε ψιλοαποτυχία... (το ειχα για 3 μερες ΠΣΚ-test drive οταν πρωτοκυκλοφορησε). Το concept της audi δε το γνώριζα καν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, paylidis είπε

Κατα τα αλλα το ιδιο το i3 εβγαινε με range extender μία μικρη βενζινογεννητρια αλλα αποδειχτηκε ψιλοαποτυχία...

αυτο φοβαμαι και εγω για το nissan. Αν ηταν κατι τοσο μελετημενο και αποδοτικο σιγουρα θα εβγαινε πρωτα με στατιστικα και καταναλωσεις και μετα θα παρουσιαζε το νεο σουλουπι. Η λογικη παντως λεει οτι οσο περισσοτερες μετατροπες ενεργειας εχεις, τοσο μεγαλυτερη χασουρα κατα τη μετατροπη. Αν παρολα αυτα ειναι στα αποδεκτο ευρος καταναλωσεων των υπολοιπων hybrid , δεν χανει και τιποτα.

Επεξ/σία από bjj-p
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού αφορά την ισχύ έχει λογική. Επειδή δεν έχω διαβάσει πολλά σε σχέση με τον τρόπο λειτουργίας του (εκτός από το άρθρο του drive που παρατέθηκε) δεν μπορώ να εκφέρω ολοκληρωμένη άποψη. Μου ακούγεται περίεργο αλλά μπορεί να αποδειχτεί ενδιαφέρον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά το RAV4 plug-in hybrid που είχαμε κάνει test drive πριν 3-4 εβδομάδες, κάναμε χθες το Honda CR-V hybrid, σε μεσαία έκδοση εξοπλισμού. Εντυπώσεις, κατά βάση σε σύγκριση με το RAV4:

- Στο CR-V μου άρεσε πολύ το εσωτερικό του, αισθητά πιο εκλεπτυσμένο από του RAV4, η οθόνη πιο όμορφα ενσωματωμένη σε σχέση με του RAV4. Ίσως και οι ενδείξεις στο ταμπλό να μου φάνηκαν πιο "εύκολες" στην ανάγνωση, ώστε γρήγορα να πέφτει το μάτι σου στην πληροφορία που θέλεις. Από χώρους μέσα ίσως να μου φάνηκε ελάχιστα πιο ευρύχωρο (και τα δύο είναι πολύ άνετα και ευρύχωρα φυσικά). Πιθανόν και στο δρόμο να μου φάνηκε να κάθεται λίγο πιο καλά, αλλά αυτό ίσως να οφείλεται στο ότι το RAV4 ήταν το πρώτο SUV που οδηγούσα ποτέ. Η μέση κατανάλωση στη διαδρομή που κάναμε, που ήταν σε μεγάλο βαθμό εντός πόλης και λίγο σε επαρχιακή οδό με όριο 70 ήταν 6,6 λίτρα/100χλμ. Δυστυχώς δεν σχεδιάσαμε καλά τη διαδρομή και δεν προλάβαμε να βγούμε και λίγο σε αυτοκινητόδρομο.

- Το RAV4 μου φάνηκε πως μπορούσα λίγο ευκολότερα να το χειριστώ για μικροκινήσεις παρκαρίσματος κλπ. Όλος ο βοηθητικός εξοπλισμός επίσης μας διευκολύνει πολύ, π.χ. η κάμερα 360 μοιρών, και ειδικά στην αρχή που δεν έχουμε ακόμα συνηθίσει τον όγκο του αμαξιού είναι ό,τι πρέπει. Ο καθρέφτης/κάμερα επίσης μας έχει κάνει καλή εντύπωση και είναι ένα χαρακτηριστικό που θα μας άρεσε να το έχουμε στο αυτοκίνητό μας. Αυτά είναι για παράδειγμα δύο χαρακτηριστικά που δεν μπορούμε να τα έχουμε στο CR-V.

- Γενικά πολύ καλές εντυπώσεις και από τα δύο, ευχαρίστως θα παίρναμε οποιοδήποτε από τα δύο.

Λέμε τώρα να κάνουμε ένα test drive και το RAV4 hybrid (όχι plug-in) ώστε πλέον να συγκρίνουμε άμεσα τα δύο στις "όμοιες" εκδόσεις τους. Θέλαμε να δούμε και το Volvo XC60 Recharge (για το συγκεκριμένο θα κοιτούσαμε μόνο την plug-in έκδοση) αλλά όσο κουφό κι αν ακούγεται δεν μπορούν να μας το βρουν σε ακτίνα 50 χλμ. για test drive. Ίσως θα κάνουμε άλλη μια προσπάθεια μήπως σε μια μεγαλύτερη ακτίνα βρεθεί κάτι αλλιώς θα επιλέξουμε μεταξύ των δύο.

Η φουλ έκδοση του CR-V hybrid (AWD) βγαίνει περίπου 39.000, η αντίστοιχη του RAV4 hybrid στα 36.000 ως FWD και στα 38.000 ως AWD. Κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις σε καθεμία, π.χ. στο CR-V έχει και την ηλιοροφή η φουλ έκδοση, ενώ στο RAV4 έχει π.χ. επιπλέον την 360 κάμερα και τον καθρέφτη/κάμερα.

Αλήθεια, έχει νόημα να πάρουμε AWD από τη στιγμή που δεν έχουμε σκοπό π.χ. να ανεβαίνουμε σε κατσάβραχα; Υπάρχει κάποιο άλλο πλεονέκτημα που θα δικαιολογούσε τη διαφορά στην τιμή για "νορμάλ" χρήση του αυτοκινήτου; Πιθανόν και σε γλιστερό οδόστρωμα/πάγο να κάνει κάποια διαφορά;

Επεξ/σία από Giama
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.newsauto.gr/offers/stin-ellada-to-cupra-leon-ton-300-ippon-times/

Οι τιμές των μοντέλων:

Seat Leon 2.0 TSI 190 PS FR DSG – 26.990 ευρώ
Seat Leon 2.0 TSI 190 PS FR PLUS DSG – 28.290 ευρώ
Cupra Leon 300 PS DSG – 39.990 ευρώ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gmts είπε

https://www.newsauto.gr/offers/stin-ellada-to-cupra-leon-ton-300-ippon-times/

Οι τιμές των μοντέλων:

Seat Leon 2.0 TSI 190 PS FR DSG – 26.990 ευρώ
Seat Leon 2.0 TSI 190 PS FR PLUS DSG – 28.290 ευρώ
Cupra Leon 300 PS DSG – 39.990 ευρώ

Αν είχα πάρει το FR PLUS DSG 1.5 θα χτύπαγα το κεφάλι μου στον τοίχο.

Τώρα αυτό έρχεται με το 7αρι υγρού τύπου και ανεξάρτηση ανάρτηση και κινητήρα τούμπανο

Την έκατσα

Επεξ/σία από tsofras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, tsofras είπε

Αν είχα πάρει το FR PLUS DSG 1.5 θα χτύπαγα το κεφάλι μου στον τοίχο.

Τώρα αυτό έρχεται με το 7αρι υγρού τύπου και ανεξάρτηση ανάρτηση και κινητήρα τούμπανο

Την έκατσα

Έλα Θωμά πάμε για ανανέωση , πιστεύω ότι έλειψες στον αγαπημένο salesman ... 😎

Σαν άσχετος που είμαι  , το κιβώτιο που αναφέρεις 7αρι υγρού τύπου είναι διαφορετικό & καλύτερο από το dsg που φοράνε τώρα τα 1.500άρια και ειδικά των cng εκδόσεων ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, terry308 είπε

Έλα Θωμά πάμε για ανανέωση , πιστεύω ότι έλειψες στον αγαπημένο salesman ... 😎

Σαν άσχετος που είμαι  , το κιβώτιο που αναφέρεις 7αρι υγρού τύπου είναι διαφορετικό & καλύτερο από το dsg που φοράνε τώρα τα 1.500άρια και ειδικά των cng εκδόσεων ;

ναι είναι αντίστοιχο με αυτά που φοράν τα GTI / Cupra αντέχει μεγαλύτερες ροπές και θερμοκρασίες επειδή είναι υγρού τύπου (απο όσα έχω διαβάσει όλα αυτά πιστεύω δεν λέω κάποια πατάτα :D )

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...