Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ωραία ανάλυση Θωμά... Νομίζω για να ανέβει κατηγορία να πάει σε μικρομεσαίο ξεπερνάμε τα 20k.

Δεν ξέρω αν η Corolla hatch ήταν μια καλή επιλογή μέχρι τα 20.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δεν κοιτάς και το Scala που με DSG και 150 άλογα βγαίνει λίγο πάνω από 20; Και χώρους έχει και μεγάλο δεν το λες και στα ταξίδια άνετο είναι και κυρίως future proof αν κάνεις πχ οικογένεια σε 3-4 χρόνια ή γενικά αν νιώσεις ότι χρειάζεσαι μεγαλύτερους χώρους από ένα fiesta

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, tsofras είπε

Συμφωνώ για αυτό έκανα αναφορά στα μεγαλύτερα "μικρά" που όντως πιστεύω μπορούν να καλύψουν πλέον και ανάγκες οικογένειας με 355 λίστα πορτ μπαγκαζ

Εννοω ότι π.χ χρειάζεσαι φιεστα, παρε καλυτερα φοκους. Χρειάζεσαι Polo παρε καλυτερα Golf... κοκ

ή το σκαλα που αναφέρθηκε απο τον αγαπητο Burgos

 

μέχρι τότε σχεδον πάντα (με εξαιρεση ενα καμπριο σμαρτ) αυτό έκανα, κ μου βγήκε σε καλό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, tsofras είπε

Κοίτα να δείς στο budget που κοιτάς και σε χιλιάρη κινητήρα όντως η καλύτερη λύση είναι ένα μικρό τύπου fiesta , 208 , c3 , i20 , ibiza

Όλα έχουν τα θετικά τους και τα αρνητικά τους είναι σε ποιότητα πλαστικών είναι σε μικρότερους χώρους.

Για το fiesta ακούς τα καλύτερα για το τιμόνι του και γενικά το στήσιμο αλλά έχει απο τους μικρότερους χώρους σε πορτ μπαγκαζ και για τους πίσω

Το 208 είναι κουκλί αλλά και αυτό έχει μικρότερους χώρους απο άλλα της κατηγορίας του

Το C3 είναι πάρα πολύ άνετο στην οδήγηση με άνετη ανάρτηση και άνετους χώρους για τους επιβάτες με 300 λίτρα πορτ μπαγκαζ

Το i20 αν εξαιρέσεις τα σκληρά πλαστικά και την κατασκευή στην Τουρκία (με ότι συνεπάγεται αυτό για τον καθένα) δείχνει απο τις πιο VFM επιλογές με πολύ καλούς χώρους και φορτωμένο με εξοπλισμό

Το Ibiza που θα έρθει σε λίγο καιρό με το ανανεωμένο εσωτερικό έχει σπορ αίσθηση , τέλειους χώρους και εσωτερικό σαν το νέο Leon. Αν έχουν αλλάξει την ποιότητα των πλαστικών πιστεύω θα είναι πολύ καλή επιλογή

Τώρα όλα τα παραπάνω είναι λίγο πολύ τα ίδια στην κατανάλωση, αν θες να πέσεις και άλλο τότε μπορείς να δείς και το νέο Yaris (τουμπανιάρικο εξωτερικά) αλλά άλλης φιλοσοφίας σε κινητήρα αφού κοιτάμε την κατανάλωση

Αυτά απο εμένα αν μου έρθει κάτι άλλο θα το προσθέσω

Μετά πάμε σε hatchback που θα είναι κοντά στο ταβάνι σου με ελάχιστες επιλογές και έκπτωση στον εξοπλισμό (αν είσαι μικρότερος ηλικιακά απο ότι έχω καταλάβει , θεωρώ ότι δεν χρειάζεσαι μεγαλύτερη κατηγορία , εδώ τα νέα μικρά έχουν μεγαλώσει τόσο που καλύπτουν και οικογένεια με πορτ μπαγκαζ κοντά στα 350 λίτρα)

Ευχαριστω πολυ για τις προτασεις σου. Σιγουρα πριν αγορασω κατι θα κανω το απαραιτητο test drive. 
To Seat Ibiza μαρεσει παρα πολυ αλλα ξερουμε ποτε βγαινει το καινουργιο μοντελο? Θα ηθελα σχετικα αμεσα την αγορα του αμαξιου(μεσα καλοκαιριου το αργοτερο)
Επισης τι γνωμη εχεις για το Opel Corsa,Nissan Micra? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, evans00 είπε

Ευχαριστω πολυ για τις προτασεις σου. Σιγουρα πριν αγορασω κατι θα κανω το απαραιτητο test drive. 
To Seat Ibiza μαρεσει παρα πολυ αλλα ξερουμε ποτε βγαινει το καινουργιο μοντελο? Θα ηθελα σχετικα αμεσα την αγορα του αμαξιου(μεσα καλοκαιριου το αργοτερο)
Επισης τι γνωμη εχεις για το Opel Corsa,Nissan Micra? 

Δεν ξέρω πότε θα έρθει το νέο Ibiza , αν μάθω κάτι θα ενημερώσω εδώ

Τώρα για τα άλλα 2 δεν έχω άποψη , ας μας πεί κάποιος που έχει.

Μόνο το Corsa είχα δεί αλλά όπως μπήκα βγήκα γιατί μου φάνηκε πολύ στενομπούκι ως θέση οδήγησης και η πίσω πόρτα δεν άνοιγε πολύ οπότε το παράτησα και έφυγα .

Το micra δεν το κοίταξα πάλι λόγω κινητήρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, evans00 είπε

To Seat Ibiza μαρεσει παρα πολυ αλλα ξερουμε ποτε βγαινει το καινουργιο μοντελο? Θα ηθελα σχετικα αμεσα την αγορα του αμαξιου(μεσα καλοκαιριου το αργοτερο)

Καλό 2022 το Face-lift Ibiza μιας και το 3ο τρίμηνο '21 θα ξεκινήσει η παραγωγή του.

Θα πατήσω στην ιδέα/πρόταση του Burgos, Scala αλλά gtec (φυσικό αέριο), μόνο χειροκίνητο, να πηγαίνεις ΠΣΚ το κορίτσι Ναύπλιο και να επιστρέφεις με ένα γέμισμα (11-12€) και γενικά να κάνεις οικονομικές μετακινήσεις.  😎

7 ώρες πριν, paylidis είπε

Εννοω ότι π.χ χρειάζεσαι φιεστα, παρε καλυτερα φοκους. Χρειάζεσαι Polo παρε καλυτερα Golf... κοκ

+1

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετα απο τη αναφορα συμφοριτη για το jeep compass facelift, μπηκε στα υποψηφια. Νεοτερα για το μοντελο θα εχουμε μετα το Πασχα που φθανει στις εκθεσεις με td.

Μεχρι στιγμης η εκδοση μου με ενδιαφερει  longitude με αυτοματο διπλου συμπλεκτη 1.3l, 150 αλογατα και 270Nm ροπης και ξεκιναει στα 28K, πιστευω ολο και καποια μειωση θα παιξει.

Στα +η μεγαλη αποσταση απο το εδαφος(190mm), πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων (μενει να επιβεβαιωθει),  καινουριο εσωτερικο,  ανεση στους επιβατες. Τιμια χωριτικοτητα 430l στα μπαγαζια. Στα - το μεγεθος σχεδον 4.4m μηκος και το αυξημενο βαρος.

Στο πισω μερος του μυαλου υπαρχει και το καινουριο nissan qashqai αν και εφοσον παιξει σε αυτο το budget οταν ερθει.

Μεχρι στιγμης και περιμενοντας νεες αφιξεις, υποψηφια ειναι το T-roc (150 αλογατα) και το 2008 (130 αλογατα), αυτοματα και τα 2 οπου παιζουν στα 26K στις εκδοσεις που θελω. Ομως, θεωρω οτι δεν τα αξιζουν τα λεφτα τους και με αποτρεπει απο το να τα δοκιμασω, γιαυτο και ειμαι στο περιμενε...

Καμμια βοηθεια στα παραπανω, να ξεμπλοκαρει το συστημα;

Επεξ/σία από bjj-p
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Μετα απο τη αναφορα συμφοριτη για το jeep compass facelift, μπηκε στα υποψηφια. Νεοτερα για το μοντελο θα εχουμε μετα το Πασχα που φθανει στις εκθεσεις με td.

Μεχρι στιγμης η εκδοση μου με ενδιαφερει  longitude με αυτοματο διπλου συμπλεκτη 1.3l, 150 αλογατα και 270Nm ροπης και ξεκιναει στα 28K, πιστευω ολο και καποια μειωση θα παιξει.

Στα +η μεγαλη αποσταση απο το εδαφος(190mm), πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων (μενει να επιβεβαιωθει),  καινουριο εσωτερικο,  ανεση στους επιβατες. Τιμια χωριτικοτητα 430l στα μπαγαζια. Στα - το μεγεθος σχεδον 4.4m μηκος και το αυξημενο βαρος.

Στο πισω μερος του μυαλου υπαρχει και το καινουριο nissan qashqai αν και εφοσον παιξει σε αυτο το budget οταν ερθει.

Μεχρι στιγμης και περιμενοντας νεες αφιξεις, υποψηφια ειναι το T-roc (150 αλογατα) και το 2008 (130 αλογατα), αυτοματα και τα 2 οπου παιζουν στα 26K στις εκδοσεις που θελω. Ομως, θεωρω οτι δεν τα αξιζουν τα λεφτα τους και με αποτρεπει απο το να τα δοκιμασω, γιαυτο και ειμαι στο περιμενε...

Καμμια βοηθεια στα παραπανω, να ξεμπλοκαρει το συστημα;

Το Citroen c5 aircross το έχεις δεί ? 23 πόντους ύψος , 580 λίτρα Πορτ μπαγκαζ, ανάρτηση από τις πιο άνετες, εγώ είχα πάθει πλάκα όταν το έκανα τεστ ντραιβ αλλά κόλλησα στο μέγεθος τότε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, paylidis είπε

Q3?

οχι εχει απορριφθει. εχεις αναφερθει εκτενως, και το εχουμε ξανασυζητησει οι τιμες για αυτοματο πανε πανω απο 30Κ

5 λεπτά πριν, tsofras είπε

Το Citroen c5 aircross το έχεις δεί ? 23 πόντους ύψος , 580 λίτρα Πορτ μπαγκαζ, ανάρτηση από τις πιο άνετες, εγώ είχα πάθει πλάκα όταν το έκανα τεστ ντραιβ αλλά κόλλησα στο μέγεθος τότε

και αυτο εχει απορριφθει. Το κοιτουσα στο παλιο θεμα, εχω διαβασει και σχολιασει τις τοτε αναρτησεις, ειναι too much τα 4.5 μηκος οτι και να προσφερει. Ιδανικα σε μηκος ειναι τα 2 προαναφερθεντα οπου παιζουν στα 4,2 - 4,3 αλλα δεδομενων των υπολοιπων πλεονεκτηματων και τιμης κοιταξα την παραπανω κατηγορια μεχρι 4.4, οπου και το αναφερω στα αρνητικα.

Επεξ/σία από bjj-p
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, bjj-p είπε

οχι εχει απορριφθει. εχεις αναφερθει εκτενως, και το εχουμε ξανασυζητησει οι τιμες για αυτοματο πανε πανω απο 30Κ

και αυτο εχει απορριφθει. Το κοιτουσα στο παλιο θεμα, εχω διαβασει και σχολιασει τις τοτε αναρτησεις, ειναι too much τα 4.5 μηκος οτι και να προσφερει. Ιδανικα σε μηκος ειναι τα 2 προαναφερθεντα οπου παιζουν στα 4,2 - 4,3 αλλα δεδομενων των υπολοιπων πλεονεκτηματων και τιμης κοιταξα την παραπανω κατηγορια μεχρι 4.4, οπου και το αναφερω στα αρνητικα.

Το Jeep φοράει το διπλοσυμπλεκτο της fiat θα προτιμούσα το 2008 που είναι "πλανητικό"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, tsofras είπε

Το Jeep φοράει το διπλοσυμπλεκτο της fiat θα προτιμούσα το 2008 που είναι "πλανητικό"

Σωστα. Στο καινουριο για καποιο λογο βαλανε το 6- ταχυτο και οχι το 9-ταχυτο που επαιζε στα υπολοιπα.

Νομιζω καπου βρηκα λογω της ροπης οπου το 6-ταχυτο αντεχει παραπανω καταπονηση, το παλιο ηταν μεχρι 250Νm.

Δεν ξερω αν ειναι καλυτερο ή χειροτερο. Εχει  ακουστει προβλημα στο κιβωτιο της fiat?

Επεξ/σία από bjj-p
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Σωστα. Στο καινουριο για καποιο λογο βαλανε το 6- ταχυτο και οχι το 9-ταχυτο που επαιζε στα υπολοιπα.

Νομιζω καπου βρηκα λογω της ροπης οπου το 6-ταχυτο αντεχει παραπανω καταπονηση, το παλιο ηταν μεχρι 250Νm.

Δεν ξερω αν ειναι καλυτερο ή χειροτερο. Εχει  ακουστει προβλημα στο κιβωτιο της fiat?

Όταν το έψαχνα είχα διαβάσει για προβλήματα στο 500x που φοράει το ίδιο , σίγουρα όχι τα ίδια με του DSG  αλλά θα εμπιστευομουν του psa

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tsofras είπε

Όταν το έψαχνα είχα διαβάσει για προβλήματα στο 500x που φοράει το ίδιο , σίγουρα όχι τα ίδια με του DSG  αλλά θα εμπιστευομουν του psa

Τουλαχιστον δεν ειναι  το χειροτερο απο τα υποψηφια.. Αν τα καταταξω με κιβωτιο εχουμε  dsg> ddct > psa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, bjj-p είπε

Τουλαχιστον δεν ειναι  το χειροτερο απο τα υποψηφια.. Αν τα καταταξω με κιβωτιο εχουμε  dsg> ddct > psa

Σε αίσθηση κιβωτίου το έγραψες σωστά , σε προβλήματα το παίρνεις ακριβώς ανάποδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...