Προς το περιεχόμενο

payzy, η νέα πλήρως ψηφιακή πρόταση της Cosmote για ηλεκτρονικές πληρωμές με smartphone


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, ZoReN είπε

Όταν μπαίνω στο πορτοφόλι βλέπω το υπόλοιπο που έχω μέσα και από κάτω κάποια λεφτά σε δέσμευση όπως λέει στα οποία αλλάζει το ποσό. Ξέρει κανείς τι είναι; 

Screenshot_20230220-085343_1.jpg

Είναι όσες συναλλαγές δέν έχουν περάσει απο εκκαθάριση ακόμη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 492
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Kag1ante είπε

Είναι όσες συναλλαγές δέν έχουν περάσει απο εκκαθάριση ακόμη

Ωραία σε ευχαριστώ. Οπότε στην ουσία περιμένω και έξτρα 40 coins? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά πήγα σήμερα να πληρώσω κάτι, και η κάρτα απορρίφθηκε, μπαίνω μέσα και βλέπω ότι είχα -210 ευρώ υπόλοιπο. Έλεος τι έγινε και τους χρωστάω χρήματα. Αφού αν δεν έχεις υπόλοιπο δεν εκτελείται μια συνναλγης, πως προέκυψε αυτό

Εννοείται πως εστειλα στο support και περιμενω απαντηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, therock είπε

Παιδιά πήγα σήμερα να πληρώσω κάτι, και η κάρτα απορρίφθηκε, μπαίνω μέσα και βλέπω ότι είχα -210 ευρώ υπόλοιπο. Έλεος τι έγινε και τους χρωστάω χρήματα. Αφού αν δεν έχεις υπόλοιπο δεν εκτελείται μια συνναλγης, πως προέκυψε αυτό

Εννοείται πως εστειλα στο support και περιμενω απαντηση

Ποσα λεφτα ειχες μεσα? Ακου -210 ποιος ξερει τι μαλακια εκαναν εκει στην payzy. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, therock είπε

Παιδιά πήγα σήμερα να πληρώσω κάτι, και η κάρτα απορρίφθηκε, μπαίνω μέσα και βλέπω ότι είχα -210 ευρώ υπόλοιπο. Έλεος τι έγινε και τους χρωστάω χρήματα. Αφού αν δεν έχεις υπόλοιπο δεν εκτελείται μια συνναλγης, πως προέκυψε αυτό

Εννοείται πως εστειλα στο support και περιμενω απαντηση

σου απαντησαν ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/2/2023 στις 3:32 ΜΜ, bob7greejkiver είπε

Να ρωτήσω κάτι σχετικά με το split? Εστω ένα προϊόν κάνει 50 ευρώ και το μοιράζεσαι με άλλον έναν, οπότε 25 ευρώ έκαστος. Γιατί το Payzy δίνει 50 coins σε αυτόν που πληρώνει το συνολικό ποσό και θεωρεί ότι το split ειναι στην ουσία μια απλή Payzy-το- Payzy μεταφορά 25  ευρώ  από τον οφειλέτη προς το άτομο που πλήρωσε τα 50 ευρώ και δημιουργό του split με αποτέλεσμα ο οφειλέτης να μην πάρει ούτε coin? Γιατί  δεν splitάρει και τα coins, έτσι ώστε ο καθένας στο τέλος να κερδίσει 25 coins?

Aν ισχύει το πρώτο τότε καλύτερα να πληρώνει ο καθένας ξεχωριστά,  έτσι ώστε να κερδίζουν όλοι coins και όχι μόνο αυτός που τα πληρώνει όλα και δημιουργεί το split...

Αν το θεμα ειναι τα 0.25, ας στειλει 24,75 αντι για 25 ευρω 🤦‍♂️

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, therock είπε

Παιδιά πήγα σήμερα να πληρώσω κάτι, και η κάρτα απορρίφθηκε, μπαίνω μέσα και βλέπω ότι είχα -210 ευρώ υπόλοιπο. Έλεος τι έγινε και τους χρωστάω χρήματα. Αφού αν δεν έχεις υπόλοιπο δεν εκτελείται μια συνναλγης, πως προέκυψε αυτό

Εννοείται πως εστειλα στο support και περιμενω απαντηση

Μέχρι να απαντήσουν δες τις κινήσεις τις κάρτας για τίποτα το ασυνήθιστο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μήπως έχει επιχειρήσει κανείς να πληρώσει φορολογικές υποχρεώσεις με την κάρτα; (φόρο εισοδήματος, ΦΠΑδες, παρακρατήσεις κ.λπ.). Δύο φορές που προσπάθησα τις προάλλες, την απέρριψε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όσους έχουν το μηνιαίο όριο των 150€, ήρθε e-mail πως θα πρέπει να γίνει η διαδικασία που αναφέρουν ώστε να αναβαθμιστεί ο λογαριασμός μέχρι 31/3.

Από εκείνη την ημερομηνία και μετά αν δεν έχει γίνει η παραπάνω διαδικασία, ο χρήστης δεν θα έχει πρόσβαση στον λογαριασμό, εκτός αν αναβαθμίσει τον λογαριασμό του.

Οπότε, όποιος έχει τον περιορισμό, είτε κάνει τη διαδικασία είτε αδειάζει τον λογαριασμό του μέχρι 31/3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, volleyball είπε

Για όσους έχουν το μηνιαίο όριο των 150€, ήρθε e-mail πως θα πρέπει να γίνει η διαδικασία που αναφέρουν ώστε να αναβαθμιστεί ο λογαριασμός μέχρι 31/3.

Από εκείνη την ημερομηνία και μετά αν δεν έχει γίνει η παραπάνω διαδικασία, ο χρήστης δεν θα έχει πρόσβαση στον λογαριασμό, εκτός αν αναβαθμίσει τον λογαριασμό του.

Οπότε, όποιος έχει τον περιορισμό, είτε κάνει τη διαδικασία είτε αδειάζει τον λογαριασμό του μέχρι 31/3.

Για το όριο τον 150 που το βλέπεις μέσα στο app? Είναι στα στοιχεία λογαριασμού - όριο λογαριασμού. Εκεί μου εμφανίζει μέγιστο επιτρεπόμενο όριο. Και να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι αν το επέλεξα όταν άνοιξα τον λογαριασμό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, ZoReN είπε

Για το όριο τον 150 που το βλέπεις μέσα στο app? Είναι στα στοιχεία λογαριασμού - όριο λογαριασμού. Εκεί μου εμφανίζει μέγιστο επιτρεπόμενο όριο. Και να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι αν το επέλεξα όταν άνοιξα τον λογαριασμό 

Αν έκανες την ταυτοποίηση σε πάει στο μέγιστο επιτρεπτό όριο. Το όριο των 150 είναι για όσους δεν εχουν κάνει ταυτοποίηση στοιχείων (δηλ. την βιντεοκλήση στην αρχή & την επιβεβαίωση μέσω gov)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...