Προς το περιεχόμενο

payzy, η νέα πλήρως ψηφιακή πρόταση της Cosmote για ηλεκτρονικές πληρωμές με smartphone


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω κι εγώ μια αρνητική εμπειρία, δυστυχώς.

Παραγγελία στο praktiker 26/3, πληρωμή  με payzy και παραλαβή από κατάστημα. Μετά από μέρες, αφού δεν είχε έρθει κάποια ειδοποίηση, παίρνω τηλέφωνο και μαθαίνω πως το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα που είχα επιλέξει, αλλά μπορούσε να σταλεί με κούριερ. Μόνο που έπρεπε να ακυρωθεί η πληρωμή και να πληρώσω ξανά στον κούριερ ή στο σημείο παραλαβής τους, όπως κι έγινε. Έλα όμως που η συναλλαγή ακόμα και σήμερα εμφανίζεται "προς εκκαθάριση" και το ποσό παραμένει δεσμευμένο. Μετά από 10-20 email και τηλέφωνα ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ακύρωσης/επιστροφής.

Πέρα από την όποια αδυναμία της payzy φταίει και ο έμπορος που θα έπρεπε να έχει επιλογή "παραλαβή από κατάστημα και πληρωμή επιτόπου" ή να είναι ενημερωμένο το σύστημα τους ώστε να μην παραγγέλνεις/πληρώνεις μη διαθέσιμα προϊόντα.

Σημερινή τους απάντηση

Αναφορά σε κείμενο

έχω προωθήσει την ακύρωση, στο λογιστήριο μας  στα κεντρικά,  για να το στείλουν και από κει στην τράπεζα

Ου μπλέξεις - σοφόν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτελους μετα απο ενα μακροσκελες mail στο [email protected] (δεν ξερω αν επαιξε ρολο και η δημοσιευση σε αυτο το thread) με τις λεπτομερειες και τα αποδεικτικα, επικοινωνησαν και μου ειπαν οτι σε δυο μερες θα γινει η επιστροφη χρηματων. Ελπιζω να ειναι και η τελευταια φορα που ασχολουμαι με αυτη την "τραπεζα".

EDIT: τα εβαλαν σημερα πρωι, 18 μερες και δεκαδες μηνυματα μετα. Τα μετεφερα κατευθειαν προφανως, δεν κανω το λαθος να την ξαναχρησιμοποιησω μετα απο αυτη την ταλαιπωρια.

Επεξ/σία από GREG10ARIS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/4/2023 στις 3:52 ΜΜ, GREG10ARIS είπε

Δεν μπορουσα να μην ακυρωσω, μονο ετσι γινεται να βαλεις κατι στην παραγγελια μεσω σκρουτζ, το εχω ξανακανει αρκετες φορες και δεν υπηρξε θεμα εννοειται.

Δυστυχως εχασα χρηματα γιατι περιμενα μια αλλη επιστροφη που ηρθε κανονικα, αλλα αφαιρεθηκαν τα 23€. 

Δεν ειμαι εδω φυσικα για να μπουκοταρω την payzy αν και πιστευω οτι οποιος διαβασει τι εγινε δε θα εχει πολλη ορεξη να τη χρησιμοποιησει πλεον, εγω παντως ψαχνω εναν τροπο να παρω πισω τα χρηματα μου, πιστευω οτι απο μονοι τους δε θα τα δωσουν ποτε..

Εμένα είναι δεσμευμένα 45,66€ από τις 28/02 κ μου λένε ότι θα αποδεσμευτούν 17/05!!! Να δούμε! Είχα κάνει παραγγελία κ ακυρώθηκε η παραγγελία αυτόματα γιατί δεν έγινε πληρωμή ενώ έκανα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ιδια περιστατικα δηλαδη μαζευτηκαν στα γρηγορα. Δεν ξερω τι μπορει να παιζει και να συμβαινει, αλλα σιγουρα δεν ειναι αξιοπιστη υπηρεσια για ηλεκτρονικες αγορες. Ναι υπαρχει το 1% που λετε, ομως αν κατσει μια ακυρωση οπως βλεπετε υπαρχει τεραστια ταλαιπωρια. Χιλιες φορες ρεβολουτ που τα επιστρεφει σε δευτερολεπτα και με τις μετατροπες συναλλαγματος μπορειτε να γλυτωσετε παραπανω απο 1% σε αγορες απο εξωτερικο (σε assos, amazon, κινεζικα μου εχει γλυτωσει πολλα χρηματα πληρωνοντας στο default νομισμα και οχι σε ευρω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω κάτι ενδιαφέρον που βρήκα απο ψάξιμο (για όσους δεν το ξέραμε δηλαδή αν έχει ξαναναφερθεί ας διαγραφεί). Μπορείς μέσω της εφαρμογής της payzy να δείς πόσο αφορολόγητο έχεις χτίσει.

Πηγαίνοντας στο "πορτοφόλι" και πατώντας τις 3 τελείες πάνω δεξιά θα δείτε την επιλογή "Δαπάνες μείωσης φόρου". Το αρνητικό είναι ότι δεν είναι κατηγοριοποιημένες αλλά έχετε απλά ένα συνολικό ποσό για να ξέρετε που βρίσκεστε.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kag1ante είπε

New update. Μέσω εφαρμογής απο οτι φαίνεται μπορείς επιτέλους να αιτηθείς φυσική κάρτα... Με το γελοίο κόστος των 9€ βεβαια...

Screenshot_20230424_145448_payzy.jpg

Ποιος ο λόγος όμως να βγάλεις φυσική κάρτα; Μόνο αν θες να βγάζεις λεφτά από atm που λογικά θα σου κρατάει και προμήθεια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, ZoReN είπε

Ποιος ο λόγος όμως να βγάλεις φυσική κάρτα; Μόνο αν θες να βγάζεις λεφτά από atm που λογικά θα σου κρατάει και προμήθεια 

Λογικά λιγότερη προμήθεια από τις προμήθειες εισερχομένων εμβασμάτων των περισσότερων τραπεζών, αν είναι απλά έξοδα ΔΙΑΣ πχ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, georgerov είπε

Λογικά λιγότερη προμήθεια από τις προμήθειες εισερχομένων εμβασμάτων των περισσότερων τραπεζών, αν είναι απλά έξοδα ΔΙΑΣ πχ. 

Still.. 9€ για έκδοση;; Σπάσανε ρεκόρ οι τύποι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kag1ante είπε

New update. Μέσω εφαρμογής απο οτι φαίνεται μπορείς επιτέλους να αιτηθείς φυσική κάρτα... Με το γελοίο κόστος των 9€ βεβαια...

Screenshot_20230424_145448_payzy.jpg

Χρησιμοποιώ αρκετά την payzy. Δεν βλέπω όμως τον λόγο να παραγγείλω φυσική καρτα. Μου διαφεύγει κάτι;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, alfeios είπε

Χρησιμοποιώ αρκετά την payzy. Δεν βλέπω όμως τον λόγο να παραγγείλω φυσική καρτα. Μου διαφεύγει κάτι;

Το ίδιο και εγώ. Την χρησιμοποιώ καθημερινα αλλά φυσική κάρτα δεν θα βγάλω. Πλέον με το wallet και την εφαρμογή για δίπλωμα ταυτότητα δεν κουβαλάω σχεδόν ποτέ πορτοφόλι πλέον 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω θέμα και θέλω βοήθεια.Παω να πληρώσω whatsup κινητό με pazy και ενώ λέει η συναλλαγή εγκρίθηκε,δεν κάνει πληρωμή.Εκανα απεγκατασταση εφαρμογης,εκ νέου εγκατάσταση αλλά πάλι τα ίδια.Θα αναγκαστώ τα χρήματα που φορτησα στην κάρτα να τα στείλω πίσω ,και ας χρεωθώ προμήθεια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/4/2023 στις 12:06 ΜΜ, GREG10ARIS είπε

 Χιλιες φορες ρεβολουτ

μια προσωπική εμπειρία δεν αναγάγεται σε κανόνα.

Μπες στον κόπο να ψάξεις τι γίνεται με τους κλειδωμένους επι μήνες λογαριασμούς της revolut, Που δε δίνουν εξηγήσεις και σου σβήνουν στην ψύχρα μηνύματα στο forum τους και θα δεις τι θα πει κωλοχανείο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα λύθηκε μόνο του βέβαια.Μοτ στείλανε εμαιλ που λέει το εξής:

Θα θέλαμε να γνωρίζεις ότι η ομάδα του payzy είναι κάθε στιγμή στην διάθεση σου για να σε βοηθήσει.
Εφόσον λαμβάνεις την ειδοποίηση (push notification) για την έγκριση της συναλλαγής που προσπαθείς να πραγματοποιήσεις και φτάσεις στο σημείο έγκρισης της συναλλαγής θα πατήσεις την ''έγκριση'' μέσα από την εφαρμογή payzy, ωστόσο στην συνέχεια μη πατήσεις το "ΟΚ" αλλά επέλεξε μέσα από το παρασκήνιο της συσκευής σου να ανοίξεις την εφαρμογή του whats up.

Αναμένουμε ενημέρωση σου,

Payzy support

Τα συμπεράσματα δικά σας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Bitbit είπε

μια προσωπική εμπειρία δεν αναγάγεται σε κανόνα.

Μπες στον κόπο να ψάξεις τι γίνεται με τους κλειδωμένους επι μήνες λογαριασμούς της revolut, Που δε δίνουν εξηγήσεις και σου σβήνουν στην ψύχρα μηνύματα στο forum τους και θα δεις τι θα πει κωλοχανείο

Φυσικα και λεω την προσωπικη μου εμπειρια, ως χρηστης ρεβολουτ εδω και 5 χρονια εχω γλυτωσει παρα πολλα χρηματα σε ταξιδια/μεταφορες/μετατροπες συναλλαγματων, ενω την πευζυ τη χρησιμοποιησα οχι πανω απο 2 βδομαδες και μου εβγαλε την ψυχη για να παρω πισω μια επιστροφη χρηματων. Ε δε θα κατσω να σκασω κιολας για το 1%, μενω στη ρεβολουτ χωρις αυτο και εχω το κεφαλι μου ησυχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...