Προς το περιεχόμενο

Ελεύθερη επιλογή τερματικού εξοπλισμού από σήμερα για όλους τους καταναλωτές σταθερών συνδέσεων


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
5 hours ago, Ntinaras said:

Ελπιζω να κλεισει

Ελπίζω όχι, γιατί είναι η μόνη που δρα σαν "λαγός" τιμολογιακά.

Επίσης θεωρώ ότι έχει τις περισσότερες πιθανοτητες να αυξήσει το upload σε αντίθεση με τις άλλες δύο, χωρίς ασφαλώς εξαναγκασμό από την ΕΕΤΤ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, uniquegr είπε

Εγώ που δούλευα παλιά σε τηλεφωνικό κέντρο, όταν είχα τέτοια πελατάκια που μου έλεγαν ότι κατέγραφαν τη συνομιλία και νόμιζαν ότι έλεγαν και εξυπνάδα ή κάτι που θα με τρόμαζε και θα τους έκανα τα χατήρια, τους απαντούσα "δεν συναινώ στην απο πλευράς σας καταγραφή της συνομιλίας, η οποία ήδη καταγράφεται κατόπιν δικής σας συναίνεσης απο πλευράς της εταιρείας". Τους έκανα τούρμπο.

Ωραίοι είσαστε...δηλαδή, εσείς (καλά όχι προσωπικά, η εταιρεία) να καταγράφετε, ο πελάτης όχι; Άμα συναινεί ο ένας, πρέπει να συναινεί και ο άλλος. Άμα δεν θες να συναινέσεις, τότε μην καταγράφεις κι εσύ και στείλτα όλα εγγράφως γιατί ως γνωστόν, τα γραπτά μένουν.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Ωραίοι είσαστε...δηλαδή, εσείς (καλά όχι προσωπικά, η εταιρεία) να καταγράφετε, ο πελάτης όχι; Άμα συναινεί ο ένας, πρέπει να συναινεί και ο άλλος. Άμα δεν θες να συναινέσεις, τότε μην καταγράφεις κι εσύ και στείλτα όλα εγγράφως γιατί ως γνωστόν, τα γραπτά μένουν.

α) αν δεν καταγράψεις, πως θα στείλεις τα γραπτά,οέο; Θα έχει ο κάθε υπάλληλος και απο μια στενογράφο να κρατά τα πρακτικά;

β) οι περισσότεροι πελάτες ( αν όχι όλοι ) που ζητούν να καταγράψουν οι ίδιοι τις συνομιλίες, το κάνουν για να ασκήσουν ψυχολογική πίεση στον υπάλληλο, θεωρώντας ότι έτσι θα φοβηθεί και θα τους κάνει τα όποια χατήρια.

γ) Απο τη στιγμή που η μια πλευρά καταγράφει, δεν χρειάζεται να καταγράψει και η άλλη. Τώρα, αν κάποιοι νομίζουν ότι στις εταιρείες τα έχουν κάνει πλακάκια με τους υπαλλήλους και πειράζουν τις καταγεγραμμένες συνομιλίες για να τους βγάλουν λάδι, τότε τί να πω, μιλάμε για περιπτώσεις όπου θα πρέπει να συμβουλευτούν ψυχολόγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω ειχα για καιρο μπροσα της NOVA /Wind τοτε και πισω ενα draytek γιατι το δικο τους κολουσε απιστευτα μονο και μονο αν εβαζα ενα portforward. Ποσα τηλ και να μου λενε δεν μπορουμε να σασ αλαξουμε το ρουτερ αφου δουλευει και δν ειναι καμενο!! ε βρηκα ενα καλυτερο ρουτερ που εδιναν απο αλλον που σταματησε την nova το εβαλα τους καλεσα και μου το περασαν στο συστημα τους (με μακ address ) για να μπορει να εχει το τηλεφωνικο αριθμο μου. Απο τοτε ειμαι με αυτο. Γιατι εν ηθελα να εχω 2 συσκευες να δουλευεουν για το ιδιο πραγμα.. ελεος. Τωρα σε εταιριες που βαζεις firewall και κουμπωνεις εκει τις γραμμες πχ τοτε για παραδειγμα ο ΟΤΕ που δινει ενα 4g backup σου λεει δεν μπορω να σε εξυπηρετησω αν δεν εχεις το δικο μου ρουτερ μπροστα. Αρα πρεπει να τα βαζεις σε bridge και να εχεις περισσοτερη καταβαλωση και συσκευες ενεργες δυστυχως.

2 ώρες πριν, panos31412 είπε

εχω ρουτερακι zte mc888 5g και vodafone red ultimate all και καθαρισα εκοψα νοβα και σταθερο και εχω minimum ταχυτητα 400mbps

ετσι και αλλιως τα σαπακια που δινουν οι εταιρειες ειναι για τα μπαζα ποιος ψαγμενος ειχε defaut router κανενας ολοι εχουν δικα τους αγορασμενα.

ειχα tpilink modem router κανενα προβλημα κατα 99.9% τα προβληματα ηταν απο την δικη τους την πλευρα και ξερετε εχω ειχα νοβα οταν εδινα βλαβη στην νοβα ερχοταν τεχνικος του οτε στην καμπινα καμπινα κατω απο το σπιτι μου.αλλα ειχα παρει και ενα ωραιο σετακι απο εξωτερικο που εχουν η τεχνικη εκανα το τσεκαρισμα μου και επερνα τηλεφωνο και δηλωνα βλαβη ας ελεγαν το αντιθετο.

Ωραια η λυση του 4g-5g αλλα εμενα που δεν πιανει μια ουτε 3g στο σπιτι καμια εταιρια.. τι να κανω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) Ποια γραπτά να στείλεις; Τα προσυμπληρωμένα έντυπα; 
β) Βλάκες. Δεν μιλάω γι' αυτούς. 
γ) Κάποιες εταιρείες είναι γνωστό ότι πολλές φορές άλλα λένε και άλλα κάνουν, και όταν χρειαστεί να επικαλεστείς την "ηχογραφημένη συμφωνία", σαν πελάτης δεν πρόκειται να την βρεις ποτέ.

Οπότε ναι εγώ όταν μου προτείνουν μια προσφορά επειδή δεν είμαι σε φάση να ηχογραφώ, τους λέω στείλτε το μου γραπτά και θα το εξετάσω αν είναι να το προχωρήσω. 
Άλλο παράδειγμα, σε επίλυση θέματος εντός εγγύησης, από γνωστό e-shop, για tablet που brickαρε, μου είχαν πει προφορικά ότι το έχουν στείλει στην αντιπροσωπεία και αργούσε. Οπότε με τα πολλά τους ζήτησα να μου κάνουν γραπτή αναφορά της κατάστασης, την οποία μου έκαναν με την ίδια δικαιολογία. Κάποια στιγμή μετά από καιρό, μου είπαν τηλεφωνικά ότι το tablet ήταν στο service τους, και δεν το κάλυπτε η εγγύηση γιατί είδε ο τεχνικός τους ίχνη υγρασίας. Δηλαδή, το ότι είχε σταλεί στην αντιπροσωπία, ήταν ψέμα. Ωραία τους λέω στείλτε το μου αυτό, γραπτά. Μου το στέλνουν, τους στέλνω ένα ωραιότατο email με όλη την προηγούμενη γραπτή ενημέρωση, ότι το tablet μια ήταν στην αντιπροσωπεία, μια στο service το δικό τους, και εμένα σε τελική δεν με νοιάζει ποιος το άνοιξε και έχει ίχνη υγρασίας, το έκανε ή η αντιπροσωπεία που δεν πήγε ποτέ, ή εσείς και με κοροϊδεύετε, και την άλλη μέρα έλαβα απάντηση πιστωτικό να πάω να πάρω καινούργιο tablet.

Scripta manent. Τέλος. 

Οπότε για να μην βγαίνουμε και εκτός θέματος, αν η Nova δεν θέλει να δεχτεί να δώσει credentials ενώ θα έχει βγει σχετική νομοθεσία, αν της κοτάει ας το δηλώσει γραπτώς.

Και εντέλει μπορεί να ξεμπερδεύει ο πάροχος εύκολα με αυτό το θέμα: Κύριοι, θέλετε δικό σας εξοπλισμό; ΟΚ αλλά ΔΕΝ αναλαμβάνουμε το support και την επίλυση βλαβών, πάρτε τους κωδικούς και βάλτε τους μόνοι σας, και αν καλέσετε τεχνική υποστήριξη επειδή δεν μπορούμε να πάρουμε τηλεμετρία από το router αλλά μόνο από την γραμμή, αν με ένα καθάρισμα γραμμής δεν επιλυθεί το πρόβλημα σας στέλνουμε τον τεχνικό και χρεώνεστε επίσκεψη.
Έτσι γλιτώνει τους απλούς χρήστες (που ούτως ή άλλως δεν θα ασχοληθούν) και είναι ξεκάθαρος με τους power users, τους βάζει προ των ευθυνών τους. Τα πάντα έχουν το τίμημά τους ζυγίζεις και παίρνεις.+

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που η συνομιλία καταγράφεται από το τηλ. κέντρο της εταιρίας μπορεί κανονικά να κάνει καταγραφή ο πελάτης δεν χρειάζεται συναίνεση. Αφού υπάρχει η συνομιλία από την εταιρία και την δίνει όποια στιγμή ζητηθεί στον πελάτη γιατί να μην υπάρχει και στον πελάτη και να χρειάζεται ξανά συναίνεση;

 

Έτσι δεν είναι αν καλέσω πχ εγώ το 13888 η Cosmote καταγράφει τη συνομιλία άρα και εγώ μπορώ να την καταγράψω.

Και στις 2 περιπτώσεις έχεις μία καταγραφή της ίδιας συνομιλίας μεταξύ 13888 και πελάτη που έτσι και αλλιώς βρίσκεται στη διάθεση του πελάτη αν τη ζητήσει.

Η συναίνεση που δίνουμαι καλώντας στο 13888 αντιστοιχεί και σε συναίνεση από τη μεριά του 13888 για την καταγραφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, pcos είπε

5g cosmote απεριοριστα με εξτρα σιμ σε 4G ρουτερακι και σωθηκα!

δε ξαναμπλεκω με σταθερα!

και είσαι πάντα 5G ? Ή έχεις όριο μετα απο κάποια GB ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, sirparis said:

και είσαι πάντα 5G ? Ή έχεις όριο μετα απο κάποια GB ?

Δεν έχει όριο απλά πρέπει να έχεις καλή κάλυψη και φυσικά μέσα στην ημέρα μπορεί να μπουκώνει ανάλογα την κίνηση.

Το καλύτερο είναι να το τεστάρεις με ένα κινητό να δεις ταχύτητες κτλ πριν μπλέξεις με 5G Router, συμβόλαια και ιστορίες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
54 minutes ago, mechpanos said:

αν η Nova δεν θέλει να δεχτεί να δώσει credentials ενώ θα έχει βγει σχετική νομοθεσία, αν της κοτάει ας το δηλώσει γραπτώς.

Στο adslgr κάποια μέλη έγραψαν ότι τους είπαν τηλεφωνικώς απο Nova πως δεν είναι έτοιμοι ακόμα. :(

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, greek_pilot είπε

H Nova τηλεφωνικά απέκλεισε κατηγορηματικά τη δυνατοτητα  κάποιος τελικος χρήστης να κανει χρήση δικου εξοπλίσου αναφέροντας μάλιστα παύση παροχής υπηρεσιών internet & τηλεφωνάς σε περίπτωση που ο χρήστης δε επιλέξει τον εξοπλησμο τους κι βαλει δικο του . 

όταν το ζήτησα εγγραφως μου το κλεισαν , οταν το έστειλα στη σελίδα τους στο facebook δε μου απάντησαν ποτε . κι απο το chat της εφαρμογής μολις έστειλα μήνυμα  που περιειχε τα keywords "voip" "κωδικοί"  εφαγα timeout 2 φορες κι πλεον δε μπορω να ξανα στειλω . 

Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις τον όρο συνήγορος του πολίτη 

Εμένα με έχει βοηθήσει αρκετές φορές αυτός όρος 😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Nova όπως ακριβώς το φανταζόμουν, δεν δίνει κωδικούς Voip με τίποτα παραβιαζοντας την σχετική νομοθεσία. Φυσικά τους το είπα και στο τηλέφωνο ότι ειναι παρανόμοι και αν δεν μου δώσουν τους κωδικούς δεν του πληρώνω. Έχω κάνει ήδη σχετική καταγγελία στην ΕΕΤΤ και μόλις λάβω (την κατά 99,99% πάλι αρνητική απάντηση) έφυγα την άλλη μέρα για άλλον πάροχο.

Επισυνάπτω και την συνομιλία μέσω messenger. 

Όσοι έχετε το ίδιο πρόβλημα, καταγγελία, ΧΤΕΣ

2.jpg

image.jpeg

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, dimtsef είπε

οκ εγω παντως δεν δινω 270 ευρώ που έχει ενα καλο fritzbox ... μια χαρα ειναι και το μαυρο ρουτερ της cosmote :P

https://www.skroutz.gr/s/16177843/AVM-FRITZ-Box-7530-VDSL2-Asyrmato-Modem-Router-Wi-Fi-5-me-4-THyres-Gigabit-Ethernet.html

140€ έχει ένα ωραιότατο fritzbox. Δεν έχει 270. Για το 99,9% των χρηστών του είναι και "overkill" ακόμα κι αυτό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 hours ago, pdamigos said:

Έκανα αίτημα στη NOVA για να μου απαντήσουν σχετικά με την εφαρμογή της νομοθεσίας για την ελεύθερη επιλογή τερματικού εξοπλισμού από τον χρήστη. Να δούμε τι θα απαντήσουν. Αν και δεν θα στείλουν email, θα πάρουν τηλέφωνο για να μην υπάρχει γραμμένη η απάντηση.

Ενημέρωσέ τους ότι για τη δική σου ασφάλεια η κλήση καταγράφεται και από εσένα, και ας σου απαντήσουν μετά.  Νομίζω αυτοί τις καταγράφουν έτσι κι αλλιώς τις κλήσεις, μπορείς να τη ζητήσεις μετέπειτα την ηχογράφηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/10/2023 στις 5:06 ΜΜ, pcos είπε

5g cosmote απεριοριστα με εξτρα σιμ σε 4G ρουτερακι και σωθηκα

Τωρα αν σχολιασω εγω θα φταιω;;;5G Cosmote σε router 4G!!! 😂🤘👏

15 λεπτά πριν, BlaCkPit είπε

Ενημέρωσέ τους ότι για τη δική σου ασφάλεια η κλήση καταγράφεται και από εσένα, και ας σου απαντήσουν μετά.  Νομίζω αυτοί τις καταγράφουν έτσι κι αλλιώς τις κλήσεις, μπορείς να τη ζητήσεις μετέπειτα την ηχογράφηση.

Για να μην παραπλανειτε τον κοσμο ο παροχος καταγραφει τις κλησεις βασει νομοθεσιας,ο πελατης αν θελει να καταγραψει την κληση θα πρεπει να συνεναισει και ο εκπροσωπος κατι που δεν τους επιτρεπεται συνηθως.Σε τελικη αναλυση απο τη στιγμη που μπορει να την ζητησει την κληση γιατι να την καταγραψει και ο ιδιος;;; 🤪😵‍💫

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...