Προς το περιεχόμενο

F.E.A.R


Fotografos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Sorry panther_512 αλλά είσαι λίγο λάθος.

 

1) Το HL2 έχει αντί για real-time shadows έχει shadow maps άρα αν βγάλεις τις shadows το FEAR δεν είναι HL2.

2) Το FEAR έχει σε όλα τα αντικείμενα spacular shading εκεί που το HL δεν έχει πουθενά.

3) To HL2 έχει τεραστία περιβάλλοντα ενώ στο FEAR την μεγαλύτερη απόσταση που μπορείς να δεις είναι 30m

 

Γραφικά σε παιχνίδια μπορείς να συγκρίνεις' date=' “αυτό μου αρέσει καλύτερα από το άλλο” κτλ. μηχανές γραφικών [b']δεν μπορείς[/b] γιατί πολύ απλά δεν έχεις κοινό παρονομαστή.

 

Τα 2 από τα 3 σημεία στα οποία αναφέρεσαι είναι σκιές και shaders.

 

Δεν είπα ότι είναι τα ίδια παιχνίδια, αλλά προσπαθώντας να κάνουμε μία σύγκριση των μηχανών, πολύ απλά αφαιρούμε καί στα 2 παιχνίδια το κυριότερο σημείο που έχουν διαφορά και το οποίο είναι οι φωτοσκιάσεις.

 

Αν αφαιρέσουμε πλήρως τις φωτοσκιάσεις από το FEAR, καί τα γραφικά είναι κατά πολύ κατώτερα του HL2 (στο οποίο επίσης αφαιρέσαμε τις φωτοσκιάσεις) καί οι απαιτήσεις του παραμένουν απίστευτα υψηλές. Σε συνδυασμό μάλιστα με το 3 σημείο που αναφέρεις, δηλαδή ότι το FEAR είναι κλειστού χώρου, ενώ το HL2 έχει πολλά ανοιχτά περιβάλλοντα, αυτό ενισχύει ακόμα περισσότερο τη θέση ότι το FEAR έχει πολύ κατώτερο engine.

 

Δηλαδή, τί δικαιολογεί τις απαιτήσεις του FEAR, όταν τα έχουμε βάλει όλα στο LOW ή τα έχουμε απενεργοποιήσει ώστε να εξακολουθεί να έχει τόσο υψηλές απαιτήσεις? Με γραφικά πριονίδια, χωρίς σκιές, χωρίς αντανακλάσεις, με μειωμένα physics και ανάλυση 640X480 και το παιχνίδι εξακολουθεί να έχει υψηλές απαιτήσεις. Δηλαδή τί σόι υπολογισμοί γίνονται στο background που να δικαιολογούν αυτές τις απαιτήσεις? Όταν αντίθετα στο HL2 έχουμε καί υψηλή ανάλυση, καί σκιές (ας είναι κατώτερες του FEAR), καί καλύτερα physics καί ανοιχτά περιβάλλοντα και το παιχνίδι τρέχει τέλεια στο 90% των συστημάτων.

 

Μή μου λές λοιπόν ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε engines.

 

PS:

Πάντως μου φαίνεσαι αρκετά νέος στο χώρο του PC gaming.

Σε προηγούμενό σου post αναφέρεσαι στο parallex mapping το οποίο δείνει τη ψευδαίσθηση του βάθους όταν βαράς τους τοίχους.

Το Red Faction το γνωρίζεις? Βγήκε το 2001 και χάρης της τεχνολογίας Geo-Mod (έτσι την ονόμασε η Volition) που διέθετε το engine, μπορούσες να "σκάψεις" κυριολεκτικά τούνελ στους τοίχους και να ανοίξεις πραγματικές τρύπες με τα πυρομαχικά σου.

Αυτά περί engine.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 273
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θα ήθελες ?

Τα minimum requirements που δηλώνουν οι publishers είναι minimum fps requirements...

Αν ένα game έγραφε " Athlon 64 3500+ / Pentium 4 3.4GHz+ ' date=' 1GB RAM / >1GB Ram recommended , GeForce 6800GT + / Radeon X800PRO 256 + " θα το αγόραζες αν δεν είχες τέτοιο σύστημα ?

Να πουλήσουν θέλουν, όχι να χρεοκοπήσουν.

 

For your information now:

 

Το έβαλα σε system ( Low end έτσι για να δούμε τι γέλια πέφτουν ) :

AMD Athlon XP2500+ @ 2,0GHz

1GB RAM ( 2*512MB ) Corsair XMS3500C2 @ DDR432 2-2-2-5

GeForce FX5700 128MB

Audigy 2 ZS

 

και σε πληροφορώ ότι στα 800x600/1024x768 με όλα minimum & disabled όσα γίνονται, με PIXEL DOUBLING & DX9 Disabled είχαμε τα τραγελαφικά SPF ( Seconds Per Frame ) aka under 20fps most of the time, με τραγελαφικότερα minimum fps.[/quote']

 

Φίλε billpepas, ακολούθησε τις ρυθμίσεις που έδωσα στο προηγούμενο post μου (#131) και το παιχνίδι θα μπορείς να το παίξεις μιά χαρα στην 5700 σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το πήρα και το έβαλα να το δω, σε σύστημα athlonxp3000, 1GB/266, 9800pro 256 (σε συχνότητες ΧΤ, με FSAA2x,AA8x), SBLive 5.1, 400GB RAID0, σχετικά παλιό όπως καταλαβαίνετε. Με medium settings δεν πήγαινε καθόλου καλά, σε σχέση με αυτά που έχω συνηθίσει. (Σε άλλο PC με P4 3GHz HT και ίδιο λοιπό configuration και 6600GT πήγαινε λίγο καλύτερα, παιζόταν).

Πάει να πει στη ντουλάπα προς το παρόν το dvd, ίσως ασχοληθώ κάποια στιγμή αργότερα με το multiplayer του. Αν πρέπει να δίνουμε κάθε χρόνο 800-1000 ευρώ για να είμαστε "μέσα στα πράγματα" να μου λείπει, υπάρχει και το fm2006 που δεν έχει απαιτήσεις και είναι το καλύτερο απ'όλα.

(Σε λίγες μέρες παίρνω X2 3800, να δω εκεί πως θα παίζει...)

υγ.: Παλιό καλό ρητορικό ερώτημα...ποιά είναι πιο καλή μηχανή γραφικών, αυτή που έχει τα καλύτερα γραφικά αλλά δεν παίζει πουθενά καλά ή αυτή που έχει πάρα πολύ καλά γραφικά και παίζει στα περισσότερα μηχανήματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

nzeppos

Παλιό καλό ρητορικό ερώτημα...ποιά είναι πιο καλή μηχανή γραφικών, αυτή που έχει τα καλύτερα γραφικά αλλά δεν παίζει πουθενά καλά ή αυτή που έχει πάρα πολύ καλά γραφικά και παίζει στα περισσότερα μηχανήματα?

Aν και ρητορικό το ερώτημα θα απαντήσω :)

Αυτή που έχει τα καλύτερα γραφικά και παίζει στα περισσότερα μηχανήματα :)))))) φυσικά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 2 από τα 3 σημεία στα οποία αναφέρεσαι είναι σκιές και shaders.

 

Δεν είπα ότι είναι τα ίδια παιχνίδια' date=' αλλά προσπαθώντας να κάνουμε μία σύγκριση των μηχανών, πολύ απλά αφαιρούμε καί στα 2 παιχνίδια το κυριότερο σημείο που έχουν διαφορά και το οποίο είναι οι φωτοσκιάσεις.

 

Αν αφαιρέσουμε πλήρως τις φωτοσκιάσεις από το FEAR, καί τα γραφικά είναι κατά πολύ κατώτερα του HL2 (στο οποίο επίσης αφαιρέσαμε τις φωτοσκιάσεις) καί οι απαιτήσεις του παραμένουν απίστευτα υψηλές. Σε συνδυασμό μάλιστα με το 3 σημείο που αναφέρεις, δηλαδή ότι το FEAR είναι κλειστού χώρου, ενώ το HL2 έχει πολλά ανοιχτά περιβάλλοντα, αυτό ενισχύει ακόμα περισσότερο τη θέση ότι το FEAR έχει πολύ κατώτερο engine.

 

Δηλαδή, τί δικαιολογεί τις απαιτήσεις του FEAR, όταν τα έχουμε βάλει όλα στο LOW ή τα έχουμε απενεργοποιήσει ώστε να εξακολουθεί να έχει τόσο υψηλές απαιτήσεις? Με γραφικά πριονίδια, χωρίς σκιές, χωρίς αντανακλάσεις, με μειωμένα physics και ανάλυση 640X480 και το παιχνίδι εξακολουθεί να έχει υψηλές απαιτήσεις. Δηλαδή τί σόι υπολογισμοί γίνονται στο background που να δικαιολογούν αυτές τις απαιτήσεις? Όταν αντίθετα στο HL2 έχουμε καί υψηλή ανάλυση, καί σκιές (ας είναι κατώτερες του FEAR), καί καλύτερα physics καί ανοιχτά περιβάλλοντα και το παιχνίδι τρέχει τέλεια στο 90% των συστημάτων.

 

Μή μου λές λοιπόν ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε engines.

 

PS:

Πάντως μου φαίνεσαι αρκετά νέος στο χώρο του PC gaming.

Σε προηγούμενό σου post αναφέρεσαι στο parallex mapping το οποίο δείνει τη ψευδαίσθηση του βάθους όταν βαράς τους τοίχους.

Το Red Faction το γνωρίζεις? Βγήκε το 2001 και χάρης της τεχνολογίας Geo-Mod (έτσι την ονόμασε η Volition) που διέθετε το engine, μπορούσες να "σκάψεις" κυριολεκτικά τούνελ στους τοίχους και να ανοίξεις πραγματικές τρύπες με τα πυρομαχικά σου.

Αυτά περί engine.[/quote']

Αγαπητέ φίλε πάντα χωρίς παρεξήγηση όχι απλά δεν είμαι νέος στον χώρο αλλά πάρα πολύ παλιός. Έπαιζα παιχνίδια σε PC από το 87, στην συλλογή μου έχω όλα τα FPS που έχουνε κυκλοφορήσει και τα έχω τελειώσει όλα, ακόμα είμαι προγραμματιστής και γνωρίζω όλες τις τεχνολογίες γραφικών.

 

Στο ψητό. Δεν μπορείς να συγκρίνεις FEAR χωρίς shadows με το HL2 με shadow maps, το ένα δεν έχει καθόλου σκιές και το άλλο έχει άρα συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Όπως σου είπα το ένα έχει specular shading στα πάντα ενώ το άλλο όχι άρα πάλι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Το Red Faction το έχω φυσικά παίξει και γνωρίζω την τεχνολογία του άλλα αν η μηχανή του FEAR είχε κάτι τέτοιο 1) θα παραπονιόσουνα ότι δεν παίζει με τίποτα και 2) με την ίδια λογική να πετάξουμε τους bump maps και να τα κάνουμε πάλι όλα με τρίγωνα 3) να σου θυμίσω ότι το RF2 δεν είχε σε παρά ελάχιστα σημεία την GeoMod άρα για κάτσε και σκέψου γιατί και η ίδια η εταιρία το εγκατέλειψε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

XAXAXAXA!!!! Πλάκα έχεις! Όλα στο High και μόνο shadows OFF. Μα φίλε μου' date=' το παιχνίδι αυτό μόνο shadows είναι!!! Αν βγάλεις τα shadows έχεις απογυμνώσει τελείως το παιχνίδι!!!! Φυσικά και θα σου παίζει παραπάνω από τέλεια. Τα γραφικά του αν τα απογυμνώσεις από τα shadows είναι κατώτερα του HL2.

 

 

 

Αυτά λοιπόν. Ελπίζω να βοήθησα τους κατόχους 5700 λιγουλάκι. Και όσοι λέγατε ότι το παιχνίδι είναι unplayable σε 5700, λυπάμαι αλλά δεν ξέρετε τη τύφλα σας. :grin:[/quote']

 

 

Mπορει και να εχεις δικιο για αυτο με το shadows, αν και νομιζω οτι υπερβαλλεις λιγακι.Σαφως δειχνει καλυτερα με αυτα στο on, αλλα οχι οτι εχει απογυμνωθει κιολας!Οσο για το σχολιο με την 5700, ε λιγο περισσοτεη μετριοφροσυνη και σεβασμος στα υπολοιπα members δε θα εβλαπτε ;-) ;-) ;-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, δεν είχα όρεξη να οξήνω τα πνεύματα, ειληκρινά.

 

Δεύτερον, godlike εξακολουθείς να μήν καταλαβαίνεις τη λογική με την οποία κάνω τη σύγκριση αλλά δε πειράζει.

 

Τρίτο και τελευταίο, παρατήρησα στο συγκεκριμένο thread ότι ορισμένοι που έχουν καλό σύστημα κοκορεύονται ότι το παιχνίδι δεν μπορεί να παίξει καλά παρά μόνο σε σύστημα σαν το δικό τους, ενώ άλλα παιδιά με 5700 ή 9800 παραπονιούνται ότι δεν μπορεί να παίξει καθόλου καλά.

 

Έχω υπολογιστή με 6800 και υπολογιστή με 5700. Φυσικά και το παιχνίδι θα το τερματίσω με την 6800. Όμως στο post #131 έδωσα αναλυτικές οδηγίες και performance analysis για να μπορεί να παίξει μιά χαρά σε 5700 με υπολογιστή με τα συγκεκριμένα specs.

Και ενώ το παιχνίδι τρέχει άψογα, με πάνω από 25 fps και το οπτικό αποτέλεσμα είναι θαυμάσιο, βλέπω τον nzeppo π.χ να μου λέει τώρα ότι με την 9800 256ΜΒ που έχει το παιχνίδι δεν του παίζει καλά με medium settings. Ε, μα φυσικά δεν θα σου παίξει καλά. Το post #131 το είδες?

 

Στο post #131 έδωσα αναλυτικές οδηγίες και performance analysis για να μπορεί το παιχνίδι να τρέξει τέλεια σε υπολογιστή με 5700 128ΜΒ, 1GB Ram και P4 3.4GHz.

 

Όσοι έχετε ισοδύναμο ή καλύτερο σύστημα και δοκιμάσατε αυτές τις ρυθμίσεις και δεν βλέπατε πάνω από 25fps, κάτι άλλο συμβαίνει με το σύστημά σας.

 

Οβερ και τέλος (να παίξουμε και λίγο το παιχνίδι)

 

PS:

Mόλις παρελήφθει το Serious Sam II !!!!!!!!!

Όσοι έχετε όρεξη να μαλώσουμε και για αυτό το engine, ραντεβού στο thread του Serious Sam!!!! :grin: :grin: :grin: :grin:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

http://forums.vugames.com/thread.jspa?threadID=9018&start=0&tstart=0

Εκεί μιλάει ένας για προβλήματα και ότι δεν μπορεί να παίξει το game καλά. Επίσης εκεί εξηγούν αυτοί που έχουν κοιτάξει τις διαφορές στις μηχανές και όχι το "αυτό φαίνεται καλύτερο από αυτό". Η μηχανή του HL2 με του FC και του FEAR έχουν πολλές διαφορές. Μανία με τις συγκρίσεις...

Τα παιχνίδια άλλωστε έχουν πιο μεγάλα requirements και χρησιμοποιούν περισσότερο GPU. Και τέλος πάντων η FX 5 είναι 2 γενιές πισω!! Κι εγώ έχω 5900 Ultra (και παίζω μια χαρά με αλλαγές το game) αλλά δεν γκρινιάζω γι'αυτό... Χριστούγεννα έρχονται και μ'αυτά μια αναβάθμιση...

 

edit: Δείτε κι αυτό... http://cygnus_x-1.shackspace.com/fearful.wmv

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν' date=' δεν είχα όρεξη να οξήνω τα πνεύματα, ειληκρινά.

 

Δεύτερον, godlike εξακολουθείς να μήν καταλαβαίνεις τη λογική με την οποία κάνω τη σύγκριση αλλά δε πειράζει.

 

Τρίτο και τελευταίο, παρατήρησα στο συγκεκριμένο thread ότι ορισμένοι που έχουν καλό σύστημα κοκορεύονται ότι το παιχνίδι δεν μπορεί να παίξει καλά παρά μόνο σε σύστημα σαν το δικό τους, ενώ άλλα παιδιά με 5700 ή 9800 παραπονιούνται ότι δεν μπορεί να παίξει καθόλου καλά.

 

Έχω υπολογιστή με 6800 και υπολογιστή με 5700. Φυσικά και το παιχνίδι θα το τερματίσω με την 6800. Όμως στο post #131 έδωσα αναλυτικές οδηγίες και performance analysis για να μπορεί να παίξει μιά χαρά σε 5700 με υπολογιστή με τα συγκεκριμένα specs.

Και ενώ το παιχνίδι τρέχει άψογα, με πάνω από 25 fps και το οπτικό αποτέλεσμα είναι θαυμάσιο, βλέπω τον nzeppo π.χ να μου λέει τώρα ότι με την 9800 256ΜΒ που έχει το παιχνίδι δεν του παίζει καλά με medium settings. Ε, μα φυσικά δεν θα σου παίξει καλά. Το post #131 το είδες?

 

Στο post #131 έδωσα αναλυτικές οδηγίες και performance analysis για να μπορεί το παιχνίδι να τρέξει τέλεια σε υπολογιστή με 5700 128ΜΒ, 1GB Ram και P4 3.4GHz.

 

Όσοι έχετε ισοδύναμο ή καλύτερο σύστημα και δοκιμάσατε αυτές τις ρυθμίσεις και δεν βλέπατε πάνω από 25fps, κάτι άλλο συμβαίνει με το σύστημά σας.

 

Οβερ και τέλος (να παίξουμε και λίγο το παιχνίδι)

 

PS:

Mόλις παρελήφθει το Serious Sam II !!!!!!!!!

Όσοι έχετε όρεξη να μαλώσουμε και για αυτό το engine, ραντεβού στο thread του Serious Sam!!!! :grin: :grin: :grin: :grin:[/quote']

 

Pros theou den exo oreksi na maloso me kanenan apla pistevo oti den mporeis na sigrineis mixanes grafikon. Mporeis na sigrineis effects se mixanes, apodosi alla oxi na les pia einai kaliteri kai pia oxi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι εσεις που συζητάτε για μηχανές γραφικών κτλ είστε άσχετοι με το αντικήμενο!!!!!

Γιατί???? Επειδή κανείς σας δεν αναφέρθηκε στη απίστευτη τεχνολογιά και ποιότητα της μηχανής του VIETCONG 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Panther_512 wrote:

Και ενώ το παιχνίδι τρέχει άψογα, με πάνω από 25 fps και το οπτικό αποτέλεσμα είναι θαυμάσιο, βλέπω τον nzeppo π.χ να μου λέει τώρα ότι με την 9800 256ΜΒ που έχει το παιχνίδι δεν του παίζει καλά με medium settings. Ε, μα φυσικά δεν θα σου παίξει καλά. Το post #131 το είδες?

 

Στο post #131 έδωσα αναλυτικές οδηγίες και performance analysis για να μπορεί το παιχνίδι να τρέξει τέλεια σε υπολογιστή με 5700 128ΜΒ, 1GB Ram και P4 3.4GHz.

 

Δεν είμαι υποχρεωμένος να κάθομαι να διαβάζω κάθε post φίλε Panther_512, αν είναι να πρέπει να ψάχνω τις ρυθμίσεις μία μία για να παίξει το παιχνίδι σώθηκα. Δεν είμαι προγραμματιστής, δεν ξέρω όσα εσύ για τις μηχανές γραφικών (γιατί δεν με ενδιαφέρει να ξέρω) οπότε δεν σκέφτομαι σαν κι εσένα (π.χ. για το Red Faction που λες, θυμάμαι ότι απλώς δεν μου πολυάρεσε, δεν θα ασχοληθώ με το αν πυροβολώντας μπορούσα να σκάψω τον τοίχο με μια τεχνολογία που εγκατέλειψαν ακόμα κι αυτοί που την πρωτοανέπτυξαν).

 

Όμως τελικά διάβασα το #131 και εφάρμοσα όσα είπες και πραγματικά σε παραδέχομαι, είχες δίκιο, το παιχνίδι παίζει αρκετά καλά με όσα είπες συν FSAA2x,AA8x (από ati tray tool, όχι του παιχνιδιού, είναι το ίδιο?). Δυστυχώς οι ανακλάσεις είναι πρακτικά ανύπαρκτες μ'αυτές τις ρυθμίσεις (π.χ. το πάτωμα δεν γυαλίζει καν, για να το πω μπακάλικα) οπότε δεν μου άρεσε το γραφικό αποτέλεσμα. Θα δοκιμάσω ξανά σε λίγες ημέρες με Athlon64 X2 3800 και θα δούμε μπας και πάει καθόλου καλύτερα. Σε όσους όμως το F.E.A.R. δεν παίζει ικανοποιητικά και θέλουν να ασχοληθούν μαζί του, τα settings του #131 είναι μάλλον μονόδρομος.

 

Αν φαίνομαι να σνομπάρω το παιχνίδι, προς θεού, δεν το κάνω επειδή δεν είναι καλό (φαίνεται πάρα πολύ καλό!), αλλά επειδή εδώ και ένα χρόνο, για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια gaming, δεν ασχολούμαι με οτιδήποτε βγαίνει αλλά μόνο με συγκεκριμένα παιχνίδια (manager,fs2004,SilentHunter3) και δεν έχω όρεξη να ψάχνομαι γιατί δεν παίζει καλά το ένα και το άλλο.

Μην παρεξηγηθούμε κιόλας! :)

 

edit: Το godlike έγινε panther_512, είχα κάνει λάθος στον συντάξα του #131.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...