Προς το περιεχόμενο

Διανομεας efood ,ανεξαρτητη συνεργασια vs εξαρτημενη.


StamTheMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, katanalwtis είπε

Η αξιολόγηση από την εταιρεία δεν είναι προφανής. 

Στη κατάταξη μετρούν τα παρακάτω.

Ποσοστό παραγγελιών ανά ώρα.

Χρόνο παραμονής στον πελάτη.

Αν έχεις κάποια καθυστέρηση στη βάρδια σου.

Και βάση των παραπάνω υποτίθεται σε αξιολογούν κάθε 2 εβδομάδες περίπου.

 

Το θέμα είναι ότι ο κάθε τομέας (προάστια) έχει διαφορετικά στανταρς.

Πχ αν δουλεύεις στο κέντρο της Αθήνας θα πας περισσότερες παραγγελίες αποτί θα πάει ένας διανομέας στο Περιστέρι λόγο μικρότερης κλίμακας ορίων της περιοχής.

Επίσης αν σε μαγειρεύουν οι από πάνω και σε στέλνουν 10 χιλιόμετρα για παραλαβή και άλλα 6-7 ή και παραπάνω για παραδοση δεν το αποφασίζει ο εργαζόμενος όμως η αξιολόγηση παραγγελιών ανά ώρα δεν κάνει διακρίσεις πόσα χιλιόμετρα έκανε ένας διανομέας για να εξυπηρετήσει πχ 2 παραγγελίες την ώρα και πόσες ο άλλος διανομέας που πήγε 7 παραγγελίες.

Υπάρχουν 4ωροι που πάνε 15-20 παραγγελίες και υπάρχουν 8ωροι που πάνε 15-20 παραγγελίες. Αυτό δεν είναι γιατί είναι τεμπέληδες αλλά διότι ο αλγόριθμος όπως αποκαλούν έχει συμπάθειες και αντιπάθειες..

Υπάρχουν αυτοί που κανουν 100+ χιλιόμετρα για 10-15 παραγγελίες υπάρχουν και αυτοί που κάνουν 60-70 χιλιόμετρα για 20+ παραγγελίες.

 

Μήπως ο αλγόριθμος υπολογίζει και τον τρόπο οδήγησης;Γιατί αν θέλει να έχει διανομέα σε ένα σημείο την ώρα που βγαίνει η παραγγελία και να μην έχει αναμονές...θα στείλει αυτόν που με βάση την οδηγηκή του συμπεριφορά ειναι πιο πιθανό να φτάσει την ώρα που η παραγγελία θα βγεί έτοιμη με βάση τον δηλωμένο χρόνο απο το κατάστημα ανεξαρτήτων τυχών μεταγενέστερων καθυστερήσεων....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 478
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε

Μήπως ο αλγόριθμος υπολογίζει και τον τρόπο οδήγησης;Γιατί αν θέλει να έχει διανομέα σε ένα σημείο την ώρα που βγαίνει η παραγγελία και να μην έχει αναμονές...θα στείλει αυτόν που με βάση την οδηγηκή του συμπεριφορά ειναι πιο πιθανό να φτάσει την ώρα που η παραγγελία θα βγεί έτοιμη με βάση τον δηλωμένο χρόνο απο το κατάστημα ανεξαρτήτων τυχών μεταγενέστερων καθυστερήσεων....

Ενδέχεται να λειτουργεί και κάποιες φορές έτσι όπως λες αλλά ο καλός ντελιβερας στο τέλος της ημέρας θα πάει λιγότερες παραγγελίες αποτί ο κακος ντελιβερας. Και θα αξιολογηθεί χαμηλότερα και θα έχει λιγότερα τυχερά (τιπς) αλλά και θα έχει σπάσει το μηχανάκι του δηλαδή λουζερ.

Έπρεπε η αξιολόγηση να γίνεται με εξυπηρέτηση παραγγελιών συνυπολογίζοντας την χιλιομετρική απόσταση παραλαβής/παράδοσης για να μπορέσει να μπει σε δεύτερη μοίρα το μαγείρεμα ή η συμπάθεια του "αλγορίθμου".

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, panatha1369 είπε

Γενικα επειδη παντου βλεπω αγγελιες που εχουν σαν μεσαζοντα manpower addeco randstad τι παιζει με αυτες της εταιριες;;

Είναι εταιρείες ανθρώπινου δυναμικού. Ενοικιαζόμενοι σκλάβοι δηλαδή.

Πρόσθεσε και τις Meccanica, Skycom και άλλες πολλές..

Τουλάχιστον από το 2013 κρατάει αυτή η "μόδα".

Επεξ/σία από Twisted_Metal
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, michael92 είπε

Κάνεις λάθος, το «γιατί δεν πάει ο άλλος» είναι αυτό που είναι άκυρο και χαζό γιατί ακριβώς απαντάται πολύ εύκολα. Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης έχει δύο μεταβλητές και όχι μία, κάτι που πολλοί το ξεχνούν ή κάνουν πως το ξεχνούν. Στην τελική για ποιο λόγο να γκρινιάζεις γιατί δεν πάει ο άλλος στα χωράφια; Εκτός αν είναι γνωστός σου που σου ζητάει δανεικά ή άγνωστος που κάνει τον ζητιάνο. Τότε ναι μπορείς να του την πεις...

όλες οι ερωτήσεις απαντιούνται πανευκολα,

η "γιατί δε πάει ο άλλος"  απαντιέται πανευκολα με το "γιατί έτσι γουστάρει"

αν θεωρείς δηλαδή δηαλδή αυτό που γράφεις παραπάνω σοβαρή απάντηση στο γιατι δε πάει ο άλλος, τη νόημα είχε η ερώτησή σου στο "γιατί δε πας εσύ" [που δουλέυεις] ... όπως προσπαθώ (πολύ) να σου εξηγήσω η απάντηση σε αυτό είναι "γιατί εγώ έχω καλύτερη προσφορά", τι σε δυσκολευει να το δεχθείς αυτό σαν απάντηση;

 /

Δε γκρινιάζει κανείς γιατί δε πάει κάποιος στα χωράφια

Όπου θέλει ο καθένας πάει και όπου θέλει ο καθένας δε πάει 

απαντά και ευχεται "περαστικά"  σε όποιον δε πάει στα χωράφια και γκρινιάζει γιατί ο καφές στη καφετέρια που περνά το χρόνο του κάνει 4 ευρώ.

και όπως δε πρέπει να "γκρινιάζει" κανείς γιατί ο άλλος δε πάει στα χωράφια δε πρέπει να γκρινιάζει και ο άλλος γιατί δε βρίσκει δουλειά ... όπως λές, προσφορά και ζήτηση, οι δουλειές που θα ήθελε να κάνει αντι να παει στα χωράφια δεν έχουν καμία αξία και ας πρόσεχε , μη μας τα πρίζει

και αν θες,  ΝΑΙ, κάνει το ζητιάνο όταν μένει από επιλογή άνεργος και θέλει να επιβιωνεί με επιδοματα και διάφορες ελληνικές "πατέντες" 

 

Επεξ/σία από DrLo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kalmik είπε

Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι:

1. Σταδιακά δημιουργήθηκε μια συνήθεια να είναι αυτονόητα συνδεδεμένο το γρήγορο φαγητό με το delivery. Πριν 20-30 χρόνια σχεδόν όλοι (εμείς οι παλιότεροι το θυμόμαστε) παραλαμβάναμε από το κατάστημα. 

2. Η ανεργία έσπρωξε πολλούς στο εύκολο σαν πρόσληψη αλλά επικίνδυνο, κουραστικό και άχαρο επάγγελμα του ντελιβερά

3. Η κρίση της πανδημίας γιγάντωσε και το επάγγελμα του διανομέα.

4. ΄¨Ομως λόγω οικονομικής κρίσης, ανεργίας, μνημονίων κλπ. τα μεροκάματα είναι στα τάρταρα και οι ντελιβεράδες για λίγα χρήματα κάθε μέρα παίζουν τη σωματική τους ακεραιότητα κορώνα γράμματα.

5. Στα περισσότερα σουβλατζήδικα τους έχουν ανασφάλιστους

6. Τουλάχιστον με το efood, wolt και σια έγιναν οι συμβάσεις κάπως νομότυπες

7. Όμως και των τελευταίων μόλις κυριάρχησαν στην αγορά τους άνοιξε η όρεξη για ακόμη περισσότερα κέρδη (σύμφωνα με την κλασική καπιταλιστική απληστία) και σκέφθηκαν να τα βγάλουν από την πλάτη των εργαζόμενων με "ευέλικτη" απασχόληση - λέγε με "μπλοκάκι", μεταφέροντας τα βάρη ασφάλισης, κίνδυνο ατυχήματος, εφορίες κλπ. σε αυτούς 

8. Όλα αυτά αποδεικνύουν την οικτρή θέση των εργαζόμενων στην σημερινή οικονομία που είναι πιο εμφανής στη βάση της εργασιακής πυραμίδας. Όπως ανέφεραν και άλλοι, στην εργασιακή γαλέρα των 550 ευρώ συντρίβονται κάθε μέρα ένα σωρό άτομα στα call center, supermarket, αποθηκάριοι, μεταφορείς κλπ. κάτω από πολύ σκληρές συνθήκες όπου κανείς δεν θα πήγαινε αν δεν είχε να αντιμετωπίσει το φάσμα της ανεργίας και περιθωριοποίησης. 

9. Άρα το πρόβλημα είναι πολιτικό. Με τα μνημόνια οι τότε κυβερνήσεις που τα υπέγραψαν και αυτοί όλοι που τα συνέχισαν, συμπίεσαν πέρα από κάθε λογική τις αμοιβές εργασίας με το εκβιαστικό δίλημμα μισθός πείνας ή ανεργία και άφησαν όλες τις άλλες παραμέτρους οικονομικού κόστους ανεξέλεγκτες. Έτσι έχει δημιουργηθεί μια οικονομία ζόμπι που δεν μπορεί να σταθεί στα πόδια της αφού το διαθέσιμο εισόδημα των εργαζομένων δεν επαρκεί για να κινηθεί η αγορά. Αντί να κυνηγήσουμε την αύξηση παραγωγικότητας, απλά μειώνουμε το εισόδημα των απασχολούμενων. Δεν έχουν καταλάβει οι οικονομολόγοι της δεκάρας ότι έτσι είναι σαν να πυροβολείς τα πόδια σου...

Συμφωνώ και επαυξάνω, αυτή είναι η πραγματικότητα. Και τα ζόμπι θέλουν αίμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, MikeJ είπε

Τα άτομα που έλαβαν το εκβιαστικό μήνυμα όμως αυτή ήταν η βασική δουλειά τους, δε το έκαναν σαν εξτραδάκι. 

 

Δεν ηταν εκβιαστικο μηνυμα.Αν δεν τους ανανεωναν τη συμβαση θα εμεναν χωρις δουλεια και δε θα ελεγαν και τιποτα.
Η εταιρια περιμενε οτι θα βγαλει και καλο ονομα επειδη τους εδωσε την επιλογη να παραμεινουν,και της γυρισε στη μαπα.
Κακο μαρκετινγκ ηταν. 

56 λεπτά πριν, katanalwtis είπε

Υπάρχουν 4ωροι που πάνε 15-20 παραγγελίες και υπάρχουν 8ωροι που πάνε 15-20 παραγγελίες. Αυτό δεν είναι γιατί είναι τεμπέληδες αλλά διότι ο αλγόριθμος όπως αποκαλούν έχει συμπάθειες και αντιπάθειες..

 

Αυτο δε μπορεις να το πεις με σιγουρια.

Και σιγουρα δε μπορεις απλα να γραφεις την αποψη σου για το πως δουλευει ο αλγοριθμος της εταιριας,επειδη αυτο θεωρεις οτι γινεται.

Τι πιστευεις,οτι ο αλγοριθμος δε θα λαβει υποψην ποσα χλμ εκανε ο διανομεας;

Η μηπως ειναι σαν τον κυρ παντελη που εχει το μαγαζι,ο οποιος δεν υπολογιζει οτι η παραγγελια ειναι 7 χιλιομετρα μακρια και νομιζει απλα οτι ο διανομεας εχει καθυστερησει;

45 λεπτά πριν, katanalwtis είπε

Ενδέχεται να λειτουργεί και κάποιες φορές έτσι όπως λες αλλά ο καλός ντελιβερας στο τέλος της ημέρας θα πάει λιγότερες παραγγελίες αποτί ο κακος ντελιβερας. Και θα αξιολογηθεί χαμηλότερα και θα έχει λιγότερα τυχερά (τιπς) αλλά και θα έχει σπάσει το μηχανάκι του δηλαδή λουζερ.

 

Αυτο ειναι απλα ενα αυθαιρετο συμπερασμα,ξεκαθαρα.

Εκτος και αν εχεις πηγη μεσα που στο λεει με σιγουρια,που δεν το νομιζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, TsoliasGR είπε

Είναι εκβιασμός ξεκάθαρα φίλε μου το μυνημα Ή θα πας freelancer ή ανεργία.Σε κάποιους υπαλλήλους που ρισκάρουν την ζωή τους και την σωματική τους ακεραιότητα για να πλουτίζεις εσύ.Αυτό δεν ανέχομαι. Τον εκβιασμό

Το μοντέλο freelancer ΕΜΕΝΑ με βολεύει και το δουλεύω και έχω ανοίξει βιβλία.Αλλά δεν υποχρεωμένος ΚΑΝΕΝΑΣ να το δεχτεί.

Το αναφέρεις συνέχεια ρισκάρουν την ζωή τους και την σωματική τους ακεραιότητα και μπλα μπλα μπλα.

Εντάξει ρε μεγάλε σουβλάκια και πιτσες παραδίδεται με ένα δίκυκλο, δεν είστε bomb disposal στην αστυνομία ούτε seal team six.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, TsoliasGR είπε
Για όσους δεν έχουν καταλάβει τι έχει γίνει ακριβώς...θα σας τα εξηγήσω αναλυτικά αν αντέχετε να διαβάσετε.Και να κρίνετε μόνοι σας αν...τι...και πως...
Γιατί έχω βρεθεί και στις 4 μορφές αυτές εργασίας...Γιατί έχω εργαστεί και για μαγαζιά απ'ευθείας (και συνεχίζω βεβαια στο ένα) αλλά τις 2 μεγάλες πλατφόρμες (και συνεχίζω βεβαια στην μία)....
Μόνο παρακαλώ άν κάποιος θέλει να σχολιάσει να κάνει τον κόπο να το διαβάσει όλο το σεντόνι πρώτα...
Στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή υπάρχουν στον τομέα της διανομής τροφίμων 4 ειδών εργαζόμενοι.
Αλλά ας μιλήσουμε πρώτα για τα κόστη της διανομής.Πόσο κοστίζει στον οδηγό να σας φέρει σπίτι σας την παραγγελία σας ζεστή και γρήγορα πάντα.
*Ένα τυπικό παπί έχει κόστος βενζίνη και σέρβις περίπου 0,10 ευρώ ανα χιλιόμετρο και αυτό χωρίς να συνυπολογίσω την ασφάλεια,τα τέλη (αστείο ποσό αλήθεια 22 ευρώ το χρόνο μέχρι 125 κυβικά) και την απαξία του οχήματος.Που ένα όχημα μπορεί να κάνει και 1.000 χλμ την ΕΒΔΟΜΑΔΑ παρακαλώ.Προσωπικά κάνω γύρω στα 700 και ΔΕΝ τρέχω γιατί θέλω να γυρίσω ΖΩΝΤΑΝΟΣ στο σπίτι μου, στην γυναίκα μου και το παιδί μου.
*Δεν έχω υπολογίσει σε πόσο καιρό θα κάνεις απόσβεση τις χούφτες για το μηχανάκι (βάλε κανα 40ρι-50ρι να ναι της προκοπής) να μην παγώνουν τα χέρια στο τιμόνι και ανοίγουν πληγές το χειμώνα...ναι το έχω πάθει και εγώ όπως όλοι οι συνάδελφοι...
*Δεν υπολογίζω σε πόσο καιρό θα κάνεις απόσβεση τα αδιάβροχα που με τόση βροχή ΠΡΕΠΕΙ να είναι καλά αν όχι τα πιο καλά για να βαστάνε και να μην περνάει το νερό μέσα σου και πάθεις καμια πνευμονία η ότι άλλο πάνω στις 2 ρόδες (70-100 ευρώ και εδώ)....
*Δεν υπολογίζω γάντια, αρβύλες/παππούτσια, λαιμουδιέρες,τσαντάκια που χαλάνε καθε τρεις και λίγο απο την χρήση.
*Δεν υπολογίζω το ανεκτίμητο κόστος του χρόνου που ΔΕΝ περνάς με την οικογένεια σου παραμονή πάσχα,πρωτοχρονιάς,δεκαπενταύγουστου και ανήμερα...Δεν υπολογίζω πόσες ώρες χαλάρωσης και πόσους φίλους ίσως να μην έχεις επειδή εσύ θα δουλεύεις όταν έχει μπάλα,Survivor,big brother,barchelor,eurovision,εκλογές...
Τέλος δεν υπολογίζω το ανεκτίμητο του κινδύνου να οδηγάς με το ένα χέρι σαν τρελός γιατί στο άλλο έχεις τους καφέδες πχ που έχουν αργήσει και έχει κόψει το αφρόγαλο....αλλά πάντα...έχει φύγει το παιδί...Το παιδί φταίει για όλα βλέπεις...δεν πειράζει όμως.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ λοιπον.
*Οι εργαζόμενοι οι οποίοι εργάζονται σε κάποιες εταιρίες/μαγαζιά και παίρνουν τον βασικό μισθό και όλα τα νόμιμα χωρίς να παρέχονται στις περισσότερες περιπτώσεις μέσα ατομικής προστασίας όπως προβλέπει ο σχετικός νόμος πλήν ίσως του ανακλαστικού γιλέκου...Με όχημα του εργαζόμενου και φθορές και βενζίνη πληρωμένη απο τα πουρμπουάρ αν αφήσει ο πελάτης...με ότι αυτό συνεπάγεται...Γιατί το 15% του βασικού μισθού δεν αρκεί να καλύψει το κόστος του οχήματος....
*Οι εργαζόμενοι οι οποίοι εργάζονται "μαύρα" και ίσως έχουν ελαφρά πιο ψηλό ωρομίσθιο απο τους άλλους ΑΛΛΑ έχουν μισά ή καθόλου ένσημα με ότι αυτό συνεπάγεται...και εργάζονται αποκλειστικά με δικό τους όχημα χωρίς αυτό το 15% και χωρίς μέσα ατομικής προστασίας του καταστήματος...
*Οι εργαζόμενοι οι οποίοι εργάζονται με το γνωστό σε όλους μας μπλοκάκι ή όπως το λένε τώρα τελευταία...Τίτλος κτίσης...Οι απολαβές τους είναι με το κομμάτι και κάποια ποσά για χιλιομετρική αποζημίωση ΑΛΛΑ έχουν κρατήσεις σε όλα τα ποσά 23,6% ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΣΗΜΑ παρακαλώ....Απλά αυτά τα λεφτά είναι το 20% για να ανέβει η συνταξη αν πάρεις κάποτε και 3,6% χαρτόσημο ΟΓΑ και με ίδιες κρατήσεις επιβαρύνονται ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ tips (Στην διάθεση σας όποιος θέλει να του στείλω δικό μου αποδεικτικό...)...πάλι με δικό τους όχημα και όλα τα έξοδα δικά τους...χωρίς η εταιρία να παρέχει ΤΙΠΟΤΑ (δωρεάν)...Και η παγίδα;Μπορούν να εργαστούν μέχρι να φτάσουν το ποσό των 10.000 ευρώ ανα έτος.Μετά...παπαλα...του χρόνου πάλι.
*Και οι εργαζόμενοι ως ελεύθεροι επαγγελματίες που ενώ αμοίβονται με την παραγγελία και αυτοί σαν τους απο πάνω...πληρώνουν μόνοι τους εξοπλισμό,όχημα,βενζίνες,σερβις τα πάντα...συν λογιστή,ΤΕΒΕ.Αλλα δεν έχουν το όριο των 10.000 ανα έτος.
Στο διαταύτα....
H πλατφόρμα του efood, της γνωστής σε όλους μας εφαρμογής παραγγελιοληψίας αν το πούμε έτσι...
Είχε 2 ειδών διανομείς...
Αρχικά ξεκίνησε με διανομείς ωρομίσθιους 4ωρους,6ωρους,8ωρους με καλές η αλήθεια είναι απολαβές...Παρείχε τα μέσα ατομικής προστασίας και τα πάντα...κράνος γάντια αδιάβροχα,κουτί που κοστίζει 150+ ευρώ...έδινε αποζημίωση για βενζίνες με το χιλιόμετρο και το 15% για το μηχανάκι κτλπ...Ήταν η τέλεια εταιρία να δουλέψει κάποιος διανομή....σχεδόν εν πάση περιπτωση γιατί υπήρχαν κάποια άσχημα όπως οτι τα καυσιμα τα έδινε σε κάρτα της AVIN ΜΟΝΟ και μόνο για εταιρικά βενζινάδικα και κάποια άλλα που είναι μικρότερης σημασίας για εμένα...Κάποια στιγμή ξεκίνησε και ένα σύστημα εσωτερικό αξιολόγησης με 4 κατηγορίες badges /σημάτων....Ας τα πούμε ΧΡΥΣΟ,ΑΣΗΜΕΝΙΟ,ΧΑΛΚΙΝΟ και ΝΕΟΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ.Το χρυσό σημα πέρα απο τα τιπ και ότι άλλη αποζημίωση έδινε η εταιρία για τα χιλιόμτρα έδινε στον διανομέα 0,5 ευρώ ανα παραγγελία.Το Ασημένιο 0,3 και το χάλκινο η 0,10 η τιποτα.Ποτέ δεν κατάλαβα τα ακριβή κριτήρια κατάταξης στην κατηγορία την κάθε μια για αυτό θα αποστασιωποιηθώ εν μέρη απο εδώ...Του νεοεισερχόμενου για κάποιες μέρες ήταν ίσο με το ασημένιο 15 μέρες αν θυμάμαι καλά μέχρι να μπεις σε κατηγορία...
Μετά απο αυτά η εταιρία ξεκίνησε καμπάνια σε σοσιαλ μίντια (λέγε με φατσοτέφτερο-facebook,google κτλπ)οτι σητάει διανομείς freelancers όπως η wolt.Oι freelancers διανομείς οδηγοι είναι οι 2 τελευταίες κατηγορίες εργαζομενων (μέχρι 10.000 που λέγαμε και ελεύθεροι επαγγελματίες).Δεν έχει λοιπόν η εταιρία ΚΑΜΙΑ υποχρέωση απέναντι τους πλην να τους πληρώνει τα τιμολόγια.Ουτε ασφάλιση ουτε δώρα ουτε τίποτα.
Τόσο καιρο η εταιρία αυτή χρέωνε τα συνεργαζόμενα μαγαζιά με ένα ποσοστό επι της κάθε παραγγελίας για να μεσολαβήσει να βρεί το μαγαζί ο πελάτης με διάφορους τρόπους.Ας πούμε τυχαία και όχι μακρυά απο την πραγματικότητα οτι χρέωνε 10-12% για την κάθε παραγγελία που σας έφερνε ο διανομέας του μαγαζιού και 20-30% για την κάθε παραγγελία που σας έφερνε ο διανομέας της ίδιας της efood. ΠΡΟΣΟΧΗ τα ποσοστά ίσως διαφέρουν αλλά όχι πολύ...Αν καποιος θέλει να παραθέσει ακριβή ποσοστά ας το κάνει.Εγώ αυτά τα ποσοστά τα έχω μάθει απο πολλούς διαφορετικούς καταστηματάρχες στην Αθήνα.Οπότε υπάρχει καποια επιφύλαξη...
Και το κερασάκι στην τούρτα ήρθε λοιπόν όταν αρκετοί διανομείς της εν λόγω εταιρίας λάβαν σε εσωτερικό μύνημα στην εφαρμογή το εξής που παραθέτω σε φωτογραφία.Ουσιαστικά τους ζητάει να γίνουν εργαζόμενοι με μπλοκάκι η να ανοίξουν βιβλία αλλιώς ανεργία;
Σε ποιούς το λέει αυτό;Σε αυτούς που με κρύο,βροχές,χιόνι καυσονα τρέχουν σε 2 ρόδες για να κερδίζει η ίδια η εταιρια;Σε αυτούς που είτε απο επιλογή είτε απο ανάγκη βρέθηκαν στην θέση του "παιδιού" που έχει φύγει και ειναι στο δρόμο με την πίτσα/σουβλάκι/καφέ/κρέπα σας; Σε αυτούς που κινδυνεύουν σε κάθε εκατοστό στην άσφαλτο να ΜΗΝ γυρίσουν ζωντανοί σπίτι τους γιατί...
Ο δρόμος είναι άθλιος και απο την εποχή της επταετίας και γλιστράει το μηχανάκι;
Επειδή ο άλλος/η άλλη μέθυσε η είναι υπο την επήρεια ουσιών και θέλει να πιάσει τιμόνι σώνει και ντέ;
Σε αυτόν που τρώει τις καιρικές συνθήκες,τα καυσαέρια απο τις εξατμίσεις του κάθε κάγκουρα που βλέπουν ουρανό στα μούτρα;Που τρώει τα δικά μας καυσαέρια στα μούτρα;Των λεωφορείων;Τα καυσαέρια του οχήματος που καίει λάδι...αλλά όσο έχει λάδι πάει;Γιατί δεν έχουμε λεφτά να το φτιάξουμε;
Σε αυτούς που εμείς τους ζητάμε αναπάντητη γιατί κοιμάται το παιδί ή τα τελευταία 7 χρόνια το κουδούνι είναι χαλασμένο αλλά δεν το φτιάχνουμε....βλέπεις προτεραιότητα έχει καινούριο κινητό...αλλά παρόλα ταύτα με το που χτυπήσει η αναπάντητη αντι να πάμε να ανοίξουμε την εξώπορτα το σηκώνουμε και πρέπει ο διανομέας να βάζει την μία κάρτα πίσω απο την άλλη; Χωρίς να του τα πληρώνει ΚΑΝΕΙΣ και πουθενά...Ναι υπάρχουν και αυτά....Νομίζω όλοι το έχουμε κάνει...Και συνάδελφοι διανομείς...
Αν θέλετε λοιπόν να δείξετε αλληλεγγυη στον κλάδο μας...Ειστε ευπρόσδεκτοι.
Δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα νταβατζή να πλουτίζει στις πλάτες μας,θέτοντας σε κίνδυνο τις ζωές μας και να μας εκβιάζει.
Όσοι θέλουν να δουλέψουν freelancers μπορούν...για τους δικούς τους λόγους...Αλλα εκβιασμοί;Ποτέ.

 

Προσθέτω αυτό για σένα εδώ, αν μου επιτρέπεις. Που πήξαμε στο insomnia σε όλους τους επίδοξους Elon Musk που θεωρούν την απόλυση ευκαιρία για ανέλιξη και την εργασιακή κινητικότητα καλό πράγμα...

 

Barack_Obama_Mic_Drop_2016-696x389.jpg

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, AcolyteOfPain είπε

Το αναφέρεις συνέχεια ρισκάρουν την ζωή τους και την σωματική τους ακεραιότητα και μπλα μπλα μπλα.

Εντάξει ρε μεγάλε σουβλάκια και πιτσες παραδίδεται με ένα δίκυκλο, δεν είστε bomb disposal στην αστυνομία ούτε seal team six.

Μπορείς να πηγαίνεις να παίρνεις μονος σου τα φαγητά σου.Και να μην φωνάζεις αν αργεί.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/9/2021 στις 2:07 ΜΜ, fragma είπε

900 ευρώ και αλλά τόσα σε tips; 😮

Ξερετε μηπως αν προσλαμβάνουν οικονομολογους με διδακτορικό;

Τζαμπα σπουδαζα..

Αν έχεις όρεξη να παίζεις τη ζωή σου κορώνα γράμματα κάθε μέρα δε σε κρατάει κανείς. 

Δίπλωμα χρειάζεται και ένα μηχανάκι.

Καλές δουλειές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μπορείς να πηγαίνεις να παίρνεις μονος σου τα φαγητά σου.Και να μην φωνάζεις αν αργεί.

Ποιος φώναξε;

Επίσης και εσύ μπορείς να χτίσεις μόνος σου το σπίτι σου.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, TsoliasGR είπε

Είναι εκβιασμός ξεκάθαρα φίλε μου το μυνημα

Γιατι ειναι εκβιασμος ρε μαν; Τελειωσε η συμβαση,μπορω να μη στην αναεωσω,μπορω να σε βαλω σαν freelancer.
Οκ,καποιοι αδικηθηκαν,οι καλοι που περιγραφεις στο σεντονι παραπανω.Οσα γραφεις τα εχω ζησει,με εχουν ματωσει.
Αλλα ξερεις ποιοι ηταν οι μισθωτοι της εταιριας εδω και ενα χρονο;Αυτοι που δε μπορουσαν να βρουν δουλεια ουτε καταλαθος. Αυτοι που πηγαιναν σε ενα μαγαζι το μεσημερι,και το απογευμα ειχαν τσακωθει και ειχαν φυγει,ή τους ειχαν διωξει.Αυτοι που ειχαν περασει απο ΟΛΑ τα μαγαζια της περιοχης,και πλεον δεν τους ηθελε κανεις.

Μολις ειδαν απροσωπη αιτηση τρεξαν και την εκαναν.

Τα μηχανακια τους τα εχεις δει;Τους ιδιους τους εχεις δει;

Τα απαραδεκτα μηχανακια,με τα σλικ λαστιχα,με τα 300ml λαδι μεσα που μπορει να ειναι απο 4 διαφορετικα μπουκαλια,χωρις φρενα,οριακα φωτα εμπρος,φλας και κωλοφαναρα καμενα,που τα ακουμπανε στο πεζοδρομιο επειδη δεν εχουν πλαινο stand και το διπλο ειναι λυγισμενο,που κολλανε την εξατμιση με μονωτικη για να μη φυγει και χαλαει τον κοσμο. 

Με εχουν σταματησει απειρες φορες συναδελφοι στο δρομο για να τους κανω μια αναπαντητη απο το δικο μου,επειδη δεν ειχαν καρτα να κανουν απο το δικο τους,για να τους ανοιξουν.

Δε θα μιλησω για προσωπικη υγιεινη,ολοι τους εχετε δει,ή χειροτερα τους εχετε μυρισει.

Παιρνουν ανετα 1000 ευρω το μηνα,και δεν εχουν την αξιοπρεπεια να φροντισουν ουτε το μηχανακι.

Αυτοι λοιπον καλα καναν και πηγαν να τους κοψουν.Αυτοι δε θα εμπαιναν freelancer πιθανοτατα,αλλα το κακο μαρκετινγκ τους εσωσε ( προσωρινα ) . Θα τα πουμε οταν θα ληξει η συμβαση τους.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, AcolyteOfPain είπε

Ποιος φώναξε;

Επίσης και εσύ μπορείς να χτίσεις μόνος σου το σπίτι σου.

και εσύ μπορείς να συνεχίσεις να τραγουδάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο σε όσα λες Stam (στη Wolt στην Αθήνα πρέπει να δεις για τι κατάσταση σε διανομείς και μηχανάκια μιλάμε..), αλλά η λύση δεν είναι να τους πάρει όλους η μπάλα. Η λύση σε αυτό είναι πραγματικό και σωστό σύστημα αξιολόγησης των διανομέων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, AcolyteOfPain είπε

Εντάξει ρε μεγάλε σουβλάκια και πιτσες παραδίδεται με ένα δίκυκλο, δεν είστε bomb disposal στην αστυνομία ούτε seal team six.

Απο τα χειροτερα που εχουν γραφτει ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ σε τετοια θεματα.
 

 

3 λεπτά πριν, AcolyteOfPain είπε

Επίσης και εσύ μπορείς να χτίσεις μόνος σου το σπίτι σου.

Πολυ πετυχημενο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...