Προς το περιεχόμενο

Διανομεας efood ,ανεξαρτητη συνεργασια vs εξαρτημενη.


StamTheMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 λεπτά πριν, Hetfield είπε

Παραλληλα, εχω και επαγγελματικο ΑΦΜ για κατι εξωτερικες δουλειες, το οποιο δεν μου κοστιζει τιποτα, καθως δεν πληρωνω ασφαλειες (εχω ΙΚΑ απο τον εργοδοτη μου).

Τέλος επιτηδεύματος και λογιστής δεν είναι κόστος ;

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 478
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

31 minutes ago, Hetfield said:

Δεν εχω διαβασει ολα τα μηνυματα, αλλα θα ηθελα να παρουσιασω και μια διαφορετικη οπτικη.

Εγω ειμαι υπαλληλος σε πολυεθνικη. Δεν εχω οικονομικο προβλημα (φτου μη το ματιασω).

Παραλληλα, εχω και επαγγελματικο ΑΦΜ για κατι εξωτερικες δουλειες, το οποιο δεν μου κοστιζει τιποτα, καθως δεν πληρωνω ασφαλειες (εχω ΙΚΑ απο τον εργοδοτη μου).

Εμενα λοιπον, αν μου καπνισει να κανω καποιο εξτρα μεροκαματο, με συμφερει ξεκαθαρα το μπλοκακι, αυτο δηλαδη που προτεινε η efood σε καποιους υπαλληλους ή αυτο που κανει η Wolt ευθυς εξαρχης.

Μα δεν είπε κάποιος ότι είναι κακό να δίνει μια εταιρεία τη δυνατότητα σε όποιον θέλει να πάει σαν ανεξάρτητος να αυξήσει το εισόδημά του. 

Τα άτομα που έλαβαν το εκβιαστικό μήνυμα όμως αυτή ήταν η βασική δουλειά τους, δε το έκαναν σαν εξτραδάκι. 

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Τέλος επιτηδεύματος και λογιστής δεν είναι κόστος ;

Προφανώς εννοεί στη περίπτωση του ότι όλα τα έξτρα έξοδα που πάνε με το μπλοκακι τα έχει ήδη οπότε και να προσθέσει το freelance του ντελιβερι είναι ανευφ κόστους για αυτόν. Απλά η κατάσταση του είναι λίγο ιδιαίτερη, κυρίως σε ηλεκτρολόγους ή παρεμφερή επαγγέλματα το έχω δει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι:

1. Σταδιακά δημιουργήθηκε μια συνήθεια να είναι αυτονόητα συνδεδεμένο το γρήγορο φαγητό με το delivery. Πριν 20-30 χρόνια σχεδόν όλοι (εμείς οι παλιότεροι το θυμόμαστε) παραλαμβάναμε από το κατάστημα. 

2. Η ανεργία έσπρωξε πολλούς στο εύκολο σαν πρόσληψη αλλά επικίνδυνο, κουραστικό και άχαρο επάγγελμα του ντελιβερά

3. Η κρίση της πανδημίας γιγάντωσε και το επάγγελμα του διανομέα.

4. ΄¨Ομως λόγω οικονομικής κρίσης, ανεργίας, μνημονίων κλπ. τα μεροκάματα είναι στα τάρταρα και οι ντελιβεράδες για λίγα χρήματα κάθε μέρα παίζουν τη σωματική τους ακεραιότητα κορώνα γράμματα.

5. Στα περισσότερα σουβλατζήδικα τους έχουν ανασφάλιστους

6. Τουλάχιστον με το efood, wolt και σια έγιναν οι συμβάσεις κάπως νομότυπες

7. Όμως και των τελευταίων μόλις κυριάρχησαν στην αγορά τους άνοιξε η όρεξη για ακόμη περισσότερα κέρδη (σύμφωνα με την κλασική καπιταλιστική απληστία) και σκέφθηκαν να τα βγάλουν από την πλάτη των εργαζόμενων με "ευέλικτη" απασχόληση - λέγε με "μπλοκάκι", μεταφέροντας τα βάρη ασφάλισης, κίνδυνο ατυχήματος, εφορίες κλπ. σε αυτούς 

8. Όλα αυτά αποδεικνύουν την οικτρή θέση των εργαζόμενων στην σημερινή οικονομία που είναι πιο εμφανής στη βάση της εργασιακής πυραμίδας. Όπως ανέφεραν και άλλοι, στην εργασιακή γαλέρα των 550 ευρώ συντρίβονται κάθε μέρα ένα σωρό άτομα στα call center, supermarket, αποθηκάριοι, μεταφορείς κλπ. κάτω από πολύ σκληρές συνθήκες όπου κανείς δεν θα πήγαινε αν δεν είχε να αντιμετωπίσει το φάσμα της ανεργίας και περιθωριοποίησης. 

9. Άρα το πρόβλημα είναι πολιτικό. Με τα μνημόνια οι τότε κυβερνήσεις που τα υπέγραψαν και αυτοί όλοι που τα συνέχισαν, συμπίεσαν πέρα από κάθε λογική τις αμοιβές εργασίας με το εκβιαστικό δίλημμα μισθός πείνας ή ανεργία και άφησαν όλες τις άλλες παραμέτρους οικονομικού κόστους ανεξέλεγκτες. Έτσι έχει δημιουργηθεί μια οικονομία ζόμπι που δεν μπορεί να σταθεί στα πόδια της αφού το διαθέσιμο εισόδημα των εργαζομένων δεν επαρκεί για να κινηθεί η αγορά. Αντί να κυνηγήσουμε την αύξηση παραγωγικότητας, απλά μειώνουμε το εισόδημα των απασχολούμενων. Δεν έχουν καταλάβει οι οικονομολόγοι της δεκάρας ότι έτσι είναι σαν να πυροβολείς τα πόδια σου...

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 18
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα με τα "60 ευρώ μεροκάματο στο χωράφι" υπάρχει μόνο όταν κάποιος θέλει να υποστηρίξει ότι υπάρχουν "καλές δουλειές εκεί έξω, αλλά ο Έλληνας είναι τεμπέλης".

Καποιος που δουλεύει 8ωρο σε καφετέρια θα πάρει κάτι λιγότερο από 30 ευρώ, + 10 ευρώ τα ένσημα τους + 5 τα δώρα και επιδόματα. 

Τα 60 ευρώ και τίποτα άλλο για βαριές χειρονακτικές εργασίες 12ωρα σε χωράφι είναι αστεία λίγα. 

Προφανώς άτομα έχουν ανάγκη και θα κάνουν και τετοιες δουλειες, αλλά οι απόψεις "είναι διανομέας γιατί είναι τεμπέλης και αν δεν βγαίνουν τα κουκιά είναι δικό του θέμα, αν θέλει δουλειά με λεφτα υπάρχουν πχ ελιές" είναι απλά αστείες αν όχι υβριστικές. 

  • Like 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασσικό θέμα insomnia. Για αλλο ξεκίνησε, αλλου καταληγει.

Θα ήταν ωραίο να άνοιγε ενα θέμα οπου θα μπορουσαμε να βριζόμαστε ανετα χωρις να κλειδώνει. Ετσι και τα υπόλοιπα θέματα θα ήταν ήρεμα και τα νευρα μας θα ξεσπαγαν.......

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Για όσους δεν έχουν καταλάβει τι έχει γίνει ακριβώς...θα σας τα εξηγήσω αναλυτικά αν αντέχετε να διαβάσετε.Και να κρίνετε μόνοι σας αν...τι...και πως...
Γιατί έχω βρεθεί και στις 4 μορφές αυτές εργασίας...Γιατί έχω εργαστεί και για μαγαζιά απ'ευθείας (και συνεχίζω βεβαια στο ένα) αλλά τις 2 μεγάλες πλατφόρμες (και συνεχίζω βεβαια στην μία)....
Μόνο παρακαλώ άν κάποιος θέλει να σχολιάσει να κάνει τον κόπο να το διαβάσει όλο το σεντόνι πρώτα...
Στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή υπάρχουν στον τομέα της διανομής τροφίμων 4 ειδών εργαζόμενοι.
Αλλά ας μιλήσουμε πρώτα για τα κόστη της διανομής.Πόσο κοστίζει στον οδηγό να σας φέρει σπίτι σας την παραγγελία σας ζεστή και γρήγορα πάντα.
*Ένα τυπικό παπί έχει κόστος βενζίνη και σέρβις περίπου 0,10 ευρώ ανα χιλιόμετρο και αυτό χωρίς να συνυπολογίσω την ασφάλεια,τα τέλη (αστείο ποσό αλήθεια 22 ευρώ το χρόνο μέχρι 125 κυβικά) και την απαξία του οχήματος.Που ένα όχημα μπορεί να κάνει και 1.000 χλμ την ΕΒΔΟΜΑΔΑ παρακαλώ.Προσωπικά κάνω γύρω στα 700 και ΔΕΝ τρέχω γιατί θέλω να γυρίσω ΖΩΝΤΑΝΟΣ στο σπίτι μου, στην γυναίκα μου και το παιδί μου.
*Δεν έχω υπολογίσει σε πόσο καιρό θα κάνεις απόσβεση τις χούφτες για το μηχανάκι (βάλε κανα 40ρι-50ρι να ναι της προκοπής) να μην παγώνουν τα χέρια στο τιμόνι και ανοίγουν πληγές το χειμώνα...ναι το έχω πάθει και εγώ όπως όλοι οι συνάδελφοι...
*Δεν υπολογίζω σε πόσο καιρό θα κάνεις απόσβεση τα αδιάβροχα που με τόση βροχή ΠΡΕΠΕΙ να είναι καλά αν όχι τα πιο καλά για να βαστάνε και να μην περνάει το νερό μέσα σου και πάθεις καμια πνευμονία η ότι άλλο πάνω στις 2 ρόδες (70-100 ευρώ και εδώ)....
*Δεν υπολογίζω γάντια, αρβύλες/παππούτσια, λαιμουδιέρες,τσαντάκια που χαλάνε καθε τρεις και λίγο απο την χρήση.
*Δεν υπολογίζω το ανεκτίμητο κόστος του χρόνου που ΔΕΝ περνάς με την οικογένεια σου παραμονή πάσχα,πρωτοχρονιάς,δεκαπενταύγουστου και ανήμερα...Δεν υπολογίζω πόσες ώρες χαλάρωσης και πόσους φίλους ίσως να μην έχεις επειδή εσύ θα δουλεύεις όταν έχει μπάλα,Survivor,big brother,barchelor,eurovision,εκλογές...
Τέλος δεν υπολογίζω το ανεκτίμητο του κινδύνου να οδηγάς με το ένα χέρι σαν τρελός γιατί στο άλλο έχεις τους καφέδες πχ που έχουν αργήσει και έχει κόψει το αφρόγαλο....αλλά πάντα...έχει φύγει το παιδί...Το παιδί φταίει για όλα βλέπεις...δεν πειράζει όμως.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ λοιπον.
*Οι εργαζόμενοι οι οποίοι εργάζονται σε κάποιες εταιρίες/μαγαζιά και παίρνουν τον βασικό μισθό και όλα τα νόμιμα χωρίς να παρέχονται στις περισσότερες περιπτώσεις μέσα ατομικής προστασίας όπως προβλέπει ο σχετικός νόμος πλήν ίσως του ανακλαστικού γιλέκου...Με όχημα του εργαζόμενου και φθορές και βενζίνη πληρωμένη απο τα πουρμπουάρ αν αφήσει ο πελάτης...με ότι αυτό συνεπάγεται...Γιατί το 15% του βασικού μισθού δεν αρκεί να καλύψει το κόστος του οχήματος....
*Οι εργαζόμενοι οι οποίοι εργάζονται "μαύρα" και ίσως έχουν ελαφρά πιο ψηλό ωρομίσθιο απο τους άλλους ΑΛΛΑ έχουν μισά ή καθόλου ένσημα με ότι αυτό συνεπάγεται...και εργάζονται αποκλειστικά με δικό τους όχημα χωρίς αυτό το 15% και χωρίς μέσα ατομικής προστασίας του καταστήματος...
*Οι εργαζόμενοι οι οποίοι εργάζονται με το γνωστό σε όλους μας μπλοκάκι ή όπως το λένε τώρα τελευταία...Τίτλος κτίσης...Οι απολαβές τους είναι με το κομμάτι και κάποια ποσά για χιλιομετρική αποζημίωση ΑΛΛΑ έχουν κρατήσεις σε όλα τα ποσά 23,6% ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΣΗΜΑ παρακαλώ....Απλά αυτά τα λεφτά είναι το 20% για να ανέβει η συνταξη αν πάρεις κάποτε και 3,6% χαρτόσημο ΟΓΑ και με ίδιες κρατήσεις επιβαρύνονται ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ tips (Στην διάθεση σας όποιος θέλει να του στείλω δικό μου αποδεικτικό...)...πάλι με δικό τους όχημα και όλα τα έξοδα δικά τους...χωρίς η εταιρία να παρέχει ΤΙΠΟΤΑ (δωρεάν)...Και η παγίδα;Μπορούν να εργαστούν μέχρι να φτάσουν το ποσό των 10.000 ευρώ ανα έτος.Μετά...παπαλα...του χρόνου πάλι.
*Και οι εργαζόμενοι ως ελεύθεροι επαγγελματίες που ενώ αμοίβονται με την παραγγελία και αυτοί σαν τους απο πάνω...πληρώνουν μόνοι τους εξοπλισμό,όχημα,βενζίνες,σερβις τα πάντα...συν λογιστή,ΤΕΒΕ.Αλλα δεν έχουν το όριο των 10.000 ανα έτος.
Στο διαταύτα....
H πλατφόρμα του efood, της γνωστής σε όλους μας εφαρμογής παραγγελιοληψίας αν το πούμε έτσι...
Είχε 2 ειδών διανομείς...
Αρχικά ξεκίνησε με διανομείς ωρομίσθιους 4ωρους,6ωρους,8ωρους με καλές η αλήθεια είναι απολαβές...Παρείχε τα μέσα ατομικής προστασίας και τα πάντα...κράνος γάντια αδιάβροχα,κουτί που κοστίζει 150+ ευρώ...έδινε αποζημίωση για βενζίνες με το χιλιόμετρο και το 15% για το μηχανάκι κτλπ...Ήταν η τέλεια εταιρία να δουλέψει κάποιος διανομή....σχεδόν εν πάση περιπτωση γιατί υπήρχαν κάποια άσχημα όπως οτι τα καυσιμα τα έδινε σε κάρτα της AVIN ΜΟΝΟ και μόνο για εταιρικά βενζινάδικα και κάποια άλλα που είναι μικρότερης σημασίας για εμένα...Κάποια στιγμή ξεκίνησε και ένα σύστημα εσωτερικό αξιολόγησης με 4 κατηγορίες badges /σημάτων....Ας τα πούμε ΧΡΥΣΟ,ΑΣΗΜΕΝΙΟ,ΧΑΛΚΙΝΟ και ΝΕΟΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ.Το χρυσό σημα πέρα απο τα τιπ και ότι άλλη αποζημίωση έδινε η εταιρία για τα χιλιόμτρα έδινε στον διανομέα 0,5 ευρώ ανα παραγγελία.Το Ασημένιο 0,3 και το χάλκινο η 0,10 η τιποτα.Ποτέ δεν κατάλαβα τα ακριβή κριτήρια κατάταξης στην κατηγορία την κάθε μια για αυτό θα αποστασιωποιηθώ εν μέρη απο εδώ...Του νεοεισερχόμενου για κάποιες μέρες ήταν ίσο με το ασημένιο 15 μέρες αν θυμάμαι καλά μέχρι να μπεις σε κατηγορία...
Μετά απο αυτά η εταιρία ξεκίνησε καμπάνια σε σοσιαλ μίντια (λέγε με φατσοτέφτερο-facebook,google κτλπ)οτι σητάει διανομείς freelancers όπως η wolt.Oι freelancers διανομείς οδηγοι είναι οι 2 τελευταίες κατηγορίες εργαζομενων (μέχρι 10.000 που λέγαμε και ελεύθεροι επαγγελματίες).Δεν έχει λοιπόν η εταιρία ΚΑΜΙΑ υποχρέωση απέναντι τους πλην να τους πληρώνει τα τιμολόγια.Ουτε ασφάλιση ουτε δώρα ουτε τίποτα.
Τόσο καιρο η εταιρία αυτή χρέωνε τα συνεργαζόμενα μαγαζιά με ένα ποσοστό επι της κάθε παραγγελίας για να μεσολαβήσει να βρεί το μαγαζί ο πελάτης με διάφορους τρόπους.Ας πούμε τυχαία και όχι μακρυά απο την πραγματικότητα οτι χρέωνε 10-12% για την κάθε παραγγελία που σας έφερνε ο διανομέας του μαγαζιού και 20-30% για την κάθε παραγγελία που σας έφερνε ο διανομέας της ίδιας της efood. ΠΡΟΣΟΧΗ τα ποσοστά ίσως διαφέρουν αλλά όχι πολύ...Αν καποιος θέλει να παραθέσει ακριβή ποσοστά ας το κάνει.Εγώ αυτά τα ποσοστά τα έχω μάθει απο πολλούς διαφορετικούς καταστηματάρχες στην Αθήνα.Οπότε υπάρχει καποια επιφύλαξη...
Και το κερασάκι στην τούρτα ήρθε λοιπόν όταν αρκετοί διανομείς της εν λόγω εταιρίας λάβαν σε εσωτερικό μύνημα στην εφαρμογή το εξής που παραθέτω σε φωτογραφία.Ουσιαστικά τους ζητάει να γίνουν εργαζόμενοι με μπλοκάκι η να ανοίξουν βιβλία αλλιώς ανεργία;
Σε ποιούς το λέει αυτό;Σε αυτούς που με κρύο,βροχές,χιόνι καυσονα τρέχουν σε 2 ρόδες για να κερδίζει η ίδια η εταιρια;Σε αυτούς που είτε απο επιλογή είτε απο ανάγκη βρέθηκαν στην θέση του "παιδιού" που έχει φύγει και ειναι στο δρόμο με την πίτσα/σουβλάκι/καφέ/κρέπα σας; Σε αυτούς που κινδυνεύουν σε κάθε εκατοστό στην άσφαλτο να ΜΗΝ γυρίσουν ζωντανοί σπίτι τους γιατί...
Ο δρόμος είναι άθλιος και απο την εποχή της επταετίας και γλιστράει το μηχανάκι;
Επειδή ο άλλος/η άλλη μέθυσε η είναι υπο την επήρεια ουσιών και θέλει να πιάσει τιμόνι σώνει και ντέ;
Σε αυτόν που τρώει τις καιρικές συνθήκες,τα καυσαέρια απο τις εξατμίσεις του κάθε κάγκουρα που βλέπουν ουρανό στα μούτρα;Που τρώει τα δικά μας καυσαέρια στα μούτρα;Των λεωφορείων;Τα καυσαέρια του οχήματος που καίει λάδι...αλλά όσο έχει λάδι πάει;Γιατί δεν έχουμε λεφτά να το φτιάξουμε;
Σε αυτούς που εμείς τους ζητάμε αναπάντητη γιατί κοιμάται το παιδί ή τα τελευταία 7 χρόνια το κουδούνι είναι χαλασμένο αλλά δεν το φτιάχνουμε....βλέπεις προτεραιότητα έχει καινούριο κινητό...αλλά παρόλα ταύτα με το που χτυπήσει η αναπάντητη αντι να πάμε να ανοίξουμε την εξώπορτα το σηκώνουμε και πρέπει ο διανομέας να βάζει την μία κάρτα πίσω απο την άλλη; Χωρίς να του τα πληρώνει ΚΑΝΕΙΣ και πουθενά...Ναι υπάρχουν και αυτά....Νομίζω όλοι το έχουμε κάνει...Και συνάδελφοι διανομείς...
Αν θέλετε λοιπόν να δείξετε αλληλεγγυη στον κλάδο μας...Ειστε ευπρόσδεκτοι.
Δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα νταβατζή να πλουτίζει στις πλάτες μας,θέτοντας σε κίνδυνο τις ζωές μας και να μας εκβιάζει.
Όσοι θέλουν να δουλέψουν freelancers μπορούν...για τους δικούς τους λόγους...Αλλα εκβιασμοί;Ποτέ.
Επεξ/σία από TsoliasGR
  • Like 21
  • Thanks 3
  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε
Για όσους δεν έχουν καταλάβει τι έχει γίνει ακριβώς...θα σας τα εξηγήσω αναλυτικά αν αντέχετε να διαβάσετε.Και να κρίνετε μόνοι σας αν...τι...και πως...
Γιατί έχω βρεθεί και στις 4 μορφές αυτές εργασίας...Γιατί έχω εργαστεί και για μαγαζιά απ'ευθείας (και συνεχίζω βεβαια στο ένα) αλλά τις 2 μεγάλες πλατφόρμες (και συνεχίζω βεβαια στην μία)....
Μόνο παρακαλώ άν κάποιος θέλει να σχολιάσει να κάνει τον κόπο να το διαβάσει όλο το σεντόνι πρώτα...
 

Οφείλω προσωπικά να επαινέσω το παραπάνω σοβαρό κείμενο - μαρτυρία από μέσα και διατυπωμένο με πολύ αξιοπρεπή και αντικειμενικό τρόπο. Μακάρι να έμπαινε στον κόπο να το διαβάσει κανένας πολιτικός αλλά δεν έχω πολλές ελπίδες.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, DrLo είπε

Δεν έχω αγοράσει ποτέ από e-food ή από κάποια άλλη πλατφόρμα,

όχι από "άποψη" απλά δε μου αρέσει το delivery ή γενικά είμαι αρκετά "γουρούνι"  που δεν έχω ανάγκη να πιω τον "τέλειο"  καφέ ή το "καλό"  φαγητό. Αν θέλω καφέ κανω μόνος μου ένα σκατο-φραφέ σε 30'' ή αν έχω μια λιγούρα βγάζω κάτι από το ψυγείο και σε 2' στα μικροκύμματα κλπ

that said

ΑΝ είναι ποτέ να παραγγείλω delivery με αυτό το περιστατικό και την ανάκληση της απόφασης τους (έστω και προσωτινά) κατάλαβα ότι δε θα πρέπει ΠΟΤΕ να παραγγείλω από e-foοd γιατί από την απόφασή τους να συνεχίσουν να έχουν μη αποδοτικούς οδηγούς σημαίνει ότι βάζουν σε 2η μοίρα την εξυπηρέτηση των πελατών τους. Το να βγαίνει μια εταιρεία και να λέει "θα κρατήσουμε υπαλλήλους που πιστευουμε είναι δεν ανταποκρίνονται στο επίπεδο που θέλουμε" είναι μια ομολογια ότι από εδώ και πέρα θα παρέχουν κακές υπηρεσίες και γι αυτό θα είναι τρελλό να αγοράσει κάποιος από αυτούς.  

Ποιος θα αγόραζε ένα προιόν ή υπηρεσία από μια εταιρεία που διαφημίζει επίσημα πλεόν ότι η υπηρεσία/προόν που θα πληρώσεις μπορεί να είναι κατά ποσοστό 115/2700 εκτός της αποδεκτής για αυτή ποιότητας;

 Ε;μια χαρά ήθελε τους "μη αποδοτικούς" με ελαστικοτερη εργασία ακόμα και αν επέμενε το εφοοντ στην αρχική απόφαση

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε
Ουσιαστικά τους ζητάει να γίνουν εργαζόμενοι με μπλοκάκι η να ανοίξουν βιβλία αλλιώς ανεργία;
 
Δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα νταβατζή να πλουτίζει στις πλάτες μας,θέτοντας σε κίνδυνο τις ζωές μας και να μας εκβιάζει.
Όσοι θέλουν να δουλέψουν freelancers μπορούν...για τους δικούς τους λόγους...Αλλα εκβιασμοί;Ποτέ.

1) Δεν σε ανάγκασε κανείς αν δεν δουλέψεις στο efood να μην δουλέψεις άλλου. 

2) Μάντεψε ποιες εταιρίες πλουτίζουν στις πλάτες των υπαλλήλων της. ΟΛΕΣ όσες πλουτίζουν. 

3) Εκβιασμός; Σε αναγκάζει κάποιος να δουλέψεις στην efood; Θα ήταν εκβιασμός αν ήταν η μόνη δουλειά στην κοινωνία. Δεν είναι. 

4) Δεν σε εμποδίζει τίποτα να πας και να πεις στην efood, "εγώ δουλεύω μόνο σαν μισθωτός". Δεν εμποδίζει τίποτα φυσικά την efood να σου πει "δεν έχουμε αυτήν την πολιτική, ίσως στο μέλλον αν αλλάξουμε να συνεργαστούμε". 

5) Δεν μας χρωστάει κανείς εργασία. Την διεκδικούμε με τα προσόντα μας. 

6) Ο,τι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό.

7) Μακάρι να μην ήταν έτσι κανένα από τα 1-5 και να ήταν όλα εύκολα, απλά και αρμονικά. Δεν είναι. Ούτε για τους διανομείς, ούτε για τους υπαλλήλους της teleperformance, ούτε για τους οικοδόμους, ούτε για τους free-lance developers, ούτε για τους εργάτες της χαλυβουργίας, ούτε για τους υπαλλήλους των κινητών μονάδων ΕΟΔΥ, ούτε για σένα, ούτε για μένα, ούτε για τους γείτονές μας. 

😎 Να προσπαθήσουμε να αλλάξει, αλλά όχι μόνο όταν είναι τρέντυ και όχι μόνο για μια μικρή μερίδα (διανομείς υπάλληλοι του efood). Until then, it is what it is. 

  • Like 6
  • Thanks 2
  • Confused 5
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Μακιαβέλλι είπε

1) Δεν σε ανάγκασε κανείς αν δεν δουλέψεις στο efood να μην δουλέψεις άλλου. 

2) Μάντεψε ποιες εταιρίες πλουτίζουν στις πλάτες των υπαλλήλων της. ΟΛΕΣ όσες πλουτίζουν. 

3) Εκβιασμός; Σε αναγκάζει κάποιος να δουλέψεις στην efood; Θα ήταν εκβιασμός αν ήταν η μόνη δουλειά στην κοινωνία. Δεν είναι. 

4) Δεν σε εμποδίζει τίποτα να πας και να πεις στην efood, "εγώ δουλεύω μόνο σαν μισθωτός". Δεν εμποδίζει τίποτα φυσικά την efood να σου πει "δεν έχουμε αυτήν την πολιτική, ίσως στο μέλλον αν αλλάξουμε να συνεργαστούμε". 

5) Δεν μας χρωστάει κανείς εργασία. Την διεκδικούμε με τα προσόντα μας. 

6) Ο,τι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό.

7) Μακάρι να μην ήταν έτσι κανένα από τα 1-5 και να ήταν όλα εύκολα, απλά και αρμονικά. Δεν είναι. Ούτε για τους διανομείς, ούτε για τους υπαλλήλους της teleperformance, ούτε για τους οικοδόμους, ούτε για τους free-lance developers, ούτε για τους εργάτες της χαλυβουργίας, ούτε για τους υπαλλήλους των κινητών μονάδων ΕΟΔΥ, ούτε για σένα, ούτε για μένα, ούτε για τους γείτονές μας. 

😎 Να προσπαθήσουμε να αλλάξει, αλλά όχι μόνο όταν είναι τρέντυ και όχι μόνο για μια μικρή μερίδα (διανομείς υπάλληλοι του efood). Until then, it is what it is. 

Είναι εκβιασμός ξεκάθαρα φίλε μου το μυνημα Ή θα πας freelancer ή ανεργία.Σε κάποιους υπαλλήλους που ρισκάρουν την ζωή τους και την σωματική τους ακεραιότητα για να πλουτίζεις εσύ.Αυτό δεν ανέχομαι. Τον εκβιασμό

Το μοντέλο freelancer ΕΜΕΝΑ με βολεύει και το δουλεύω και έχω ανοίξει βιβλία.Αλλά δεν υποχρεωμένος ΚΑΝΕΝΑΣ να το δεχτεί.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ.

Το άκρως αντίθετο. 

Αυτό που λέω είναι ότι κλείνουμε τα μάτια σε όλα τα στραβά όσο δεν είναι στα trending. Και μόλις γίνει κάτι trending βλέπουμε μόνο το δέντρο, χωρίς να βλέπουμε το δάσος. Δεν φταίει η efood, φταίει το εργασιακό πλαίσιο που την καλύπτει και ο καπιταλισμός που το επιτρέπει (όχι μόνο στην efood). 

2 hours ago, TsoliasGR said:

Είναι εκβιασμός ξεκάθαρα φίλε μου το μυνημα Ή θα πας freelancer ή ανεργία.Σε κάποιους υπαλλήλους που ρισκάρουν την ζωή τους και την σωματική τους ακεραιότητα για να πλουτίζεις εσύ.Αυτό δεν ανέχομαι. Τον εκβιασμό

Το μοντέλο freelancer ΕΜΕΝΑ με βολεύει και το δουλεύω και έχω ανοίξει βιβλία.Αλλά δεν υποχρεωμένος ΚΑΝΕΝΑΣ να το δεχτεί.

Μα δεν υπάρχει τίποτα άλλο στην κοινωνία να κάνεις πέρα από το να εργαστείς στην efood; Σε αναγκάζει η efood ή κάποιο νομικό πλαίσιο, αν δεν εργάζεσαι στην efood να μην εργάζεσαι πουθενά αλλού;  

Ξαναλέω. Μακάρι να μην ήταν έτσι και να προσπαθήσουμε για κάτι καλύτερο, αλλά για όλους και σε σταθερή βάση. Όχι για 3 μέρες και μόνο για ένα trending hashtag. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί νομίζετε ότι οι Έλληνες φεύγουν από την πιο όμορφη χώρα και πάνε στις σκανδιναβικές χώρες που δεν τους βλέπει ο ήλιος? Για τους -20 βαθμούς? 

Στην Ελλάδα Εργασιακό μεσαίωνα είχαμε, έχουμε, και θα έχουμε για πάρα πολύ καιρό.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αξιολόγηση από την εταιρεία δεν είναι προφανής. 

Στη κατάταξη μετρούν τα παρακάτω.

Ποσοστό παραγγελιών ανά ώρα.

Χρόνο παραμονής στον πελάτη.

Αν έχεις κάποια καθυστέρηση στη βάρδια σου.

Και βάση των παραπάνω υποτίθεται σε αξιολογούν κάθε 2 εβδομάδες περίπου.

 

Το θέμα είναι ότι ο κάθε τομέας (προάστια) έχει διαφορετικά στανταρς.

Πχ αν δουλεύεις στο κέντρο της Αθήνας θα πας περισσότερες παραγγελίες αποτί θα πάει ένας διανομέας στο Περιστέρι λόγο μικρότερης κλίμακας ορίων της περιοχής.

Επίσης αν σε μαγειρεύουν οι από πάνω και σε στέλνουν 10 χιλιόμετρα για παραλαβή και άλλα 6-7 ή και παραπάνω για παραδοση δεν το αποφασίζει ο εργαζόμενος όμως η αξιολόγηση παραγγελιών ανά ώρα δεν κάνει τέτοιες διακρίσεις στο πόσα χιλιόμετρα έκανε ένας διανομέας για να εξυπηρετήσει πχ 2 παραγγελίες την ώρα και πόσες ο άλλος διανομέας που πήγε 7 παραγγελίες την ώρα.

Υπάρχουν 4ωροι που πάνε 15-20 παραγγελίες και υπάρχουν 8ωροι που πάνε 15-20 παραγγελίες. Αυτό δεν είναι γιατί είναι τεμπέληδες αλλά διότι ο αλγόριθμος όπως αποκαλούν έχει συμπάθειες και αντιπάθειες..

Υπάρχουν αυτοί που κανουν 100+ χιλιόμετρα για 10-15 παραγγελίες υπάρχουν και αυτοί που κάνουν 60-70 χιλιόμετρα για 20+ παραγγελίες.

Όμως η αξιολόγηση αξιολόγηση..

Επεξ/σία από katanalwtis
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...