Προς το περιεχόμενο

Δεν αντέχω άλλο τόσο καφρίλα...


liakjim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@Malthador, πριν τα διόδια έχει πάντα πινακίδες με όριο ταχύτητας προφανώς συνεχώς μειούμενης.
Επίσης αν θες να σταματήσεις με alarm λόγω βλάβης , σταματάς στην λωρίδα ανάγκης.
Αν θες να βγείς από τον αυτοκινητόδρομο, επιβραδύνεις στην λωρίδα επιβράδυνσης.
Αν θες να σταματήσεις σε παρκιγκ , πας πάλι μεσω της λωρίδας ανάγκης.

Τα ανωτέρω που σου έγραψα καταρρίπτουν όλες τις περιπτώσεις που ανέφερες.

Πρέπει να σκεφτόμαστε πάντα λογικά καθώς και το πνεύμα του νόμου και την πρόθεση του νομοθέτη.
Αυτός απαγορεύει την είσοδο οχημάτων που δεν δύναται να αναπτύξουν τουλάχιστον 50χλμ/ώρα -> όπερ τα 50χλμ/ώρα έιναι η minimum ταχύτητα εκτός αν σαφώς κατά περίπτωση  ορίζεται αλλιώς. 

 

Τέλος είναι καλό αν κάποια στιγμή κατανοεί κάποιος ότι κάπου έσφαλε, δεν είναι κακό να το παραδεχτεί και επίσης αν νιώθεις ότι κάπου έχεις κενά ως προς την κυκλοφοριακή αγωγή να ανατρέξεις στα αντίστοιχα μέσα (πχ ανάγνωση νόμων , ερώτηση σε επαγγελματία κτλ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 308
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Όταν ΣΤΑΜΑΤΑΣ στα διόδια, έχεις ταχύτητα 0 χλμ/ώρα σε ΕΟ/αυτοκινητόδρομο. Το 0 (μηδέν) είναι μικρότερο από το 50. Τρως πρόστιμο;

 

 

Όταν σταματας στο κόκκινο στη μέση του δρόμου τρως πρόστιμο?

Όχι, άρα μπορείς να σταματάς στη μέση του δρόμου όποτε θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ο συντάκτης ξεκίνησε το thread για να πει πόσο απογοητευμένος είναι γενικότερα από την ελληνική νοοτροπία και παρέθεσε κάποια παραδείγματα και από όλα αυτά πιάσατε το ένα και υπεραναλύετε τι ισχύει στον  κ.ο.κ. ... :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω λεω να σταματησετε να κραζετε αυτους που τρεχουν και αυτους που παραβιαζουν τον Κ.Ο.Κ και να κοιταξετε και λιγο να βελτιωσετε την παρτη σας, γιατι κατα πασα πιθανοτητα ολοι οσοι καθονται και κραζουν σε αυτες τις 18 σελιδες κανουν καποια αν οχι πολλες παραβασεις οι οποιες θετουνε οδηγους και πεζους σε κινδυνο.Μονο ετσι θα γινουμε καλυτεροι βελτιοντας την παρτη μας και οχι ριχνοντας ευθυνες στον αλλον.

Και οι πεζοι μας εχουν αυτην την "ελληνικη νοοτροπια" κ εχουν την εντυπωση πως επειδη ειναι πεζοι οποτε γουσταρουν και απο οπου γουσταρουν μπορουν να περασουν απλα διακοποντας την κυκλοφορια και εχει τυχει αρκετες φορες απο καθυστερημενους να κοντεψω να χτυπησω η μονο εγω η να χτυπησω και τον παπαρα που πεταχτηκε μαζι με οποιον αλλο παρει ο χαρος.

Δεν υπαρχει μια οψη του νομισματος, ολοι ειμαστε καφροι σε καποιους τομεις απλα κανεις δεν θελει να το παραδεχτει.

Και επειδη πολλοι εχουν την εντυπωση πως εδω γινονται μονο ατυχηματα αλλα εξω ολοι πηγαινουν με 50, οριστε τα στατιστικα σορταρετε τα και δειτε τα οπως θελετε αλλα δεν αλλαζει οτι ειμαστε σχετικα χαμηλα με αλλες χωρες

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οι πεζοι μας εχουν αυτην την "ελληνικη νοοτροπια" κ εχουν την εντυπωση πως επειδη ειναι πεζοι οποτε γουσταρουν και απο οπου γουσταρουν μπορουν να περασουν απλα διακοποντας την κυκλοφορια και εχει τυχει αρκετες φορες απο καθυστερημενους να κοντεψω να χτυπησω η μονο εγω η να χτυπησω και τον παπαρα που πεταχτηκε μαζι με οποιον αλλο παρει ο χαρος.

 

Συμφωνώ, και έχουν την τάση να το κάνουν σε κάτι άσπρες γραμμές, δεν ξέρω γιατί. :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ, και έχουν την τάση να το κάνουν σε κάτι άσπρες γραμμές, δεν ξέρω γιατί. :P

 

δε μιλαω για διαβασεις >.< κ πολλοι ισως να μην το ξερουν αλλα οταν εχει διαβαση σε αποσταση νομιζω 70 μετρων εισαι υποχρεωμενος να περασεις απο εκει.οταν δεν υπαρχει εισαι υποχρεωμενος να ελενξεις οτι δεν εμποδιζεις την κυκλοφορια και μετα να περασεις αλλιως προστιμο.Αλλα στο ελλαδισταν βγαινει η γρια ξαφνικα στο δρομο χωρις να κοιταξει και μετα φωναζει κιολας,ασε που προστιμο σε πεζο ενω προβλεπεται απο το νομο δεν εχω ακουσει να εχει κοπει ποτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω ακούσει παλιά, αλλά πρόστιμα πλέον γενικά δεν παίζουν. Άντε να βγουν παγανιά καμιά φορά για κράνη, ζώνες, άδειες, δακτύλιους κλπ, αλλά να κόψουν πρόστιμο για επί τόπου συμπεριφορά έχω χρόνια να ακούσω. Εδώ χθες πέρασε ο άλλος με γεμάτο κόκκινο και απέναντι ήταν περιπολικό και στα @@ τους. Χώρια που έχω τύχει ΔΙΑΣ σε μποτιλιάρισμα σε ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ με μηχανάκι χωρίς κράνος και αυτοκίνητο και όταν τους είπε κάποιος γιατί δεν τα γράφουν, του απάντησαν ότι είναι δουλειά της Δημοτικής Αστυνομίας, όχι δικιά τους... (της τωρινής, ανύπαρκτης δημοτικής αστυνομίας κιόλας, γιατί έγινε πρόσφατα)

 

Το θέμα που πρέπει να μας απασχολεί πιστεύω, είναι ότι τις πιο πολλές φορές οι παραβάτες είναι οι ίδιοι. Τα ίδια άτομα κάνουν ότι τους γουστάρει, είτε είναι πεζοί, είτε οδηγοί, είτε μηχανόβιοι, είτε ποδηλάτες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέτοιες σκέψεις έχω και εγώ πολύ συχνά και το χειρότερο είναι ότι έχω πλέον καταλήξει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι...δυστυχώς! Όσο και να γκρινιάζουμε ο ένας στον άλλον κτλ.. αλήθεια δεν υπάρχει λύση, οπότε είτε φεύγεις (το έχω κάνει), είτε προσπαθείς να μπαίνεις στο μικρόκοσμο σου και μένεις εκεί όσο μπορείς. Είναι δεδομένο πως η Ελλάδα φέρνει σε 60% σε βαλκανικά ανατολικά κράτη και 30% σε ανατολικά και 10% σε ευρωπαϊκά. Προφανώς αυτο δεν είναι κακό, απλά άνθρωποι σαν εμένα και εσένα, απο τι συμπαιρένω,  δεν ανήκουν στην Ελλάδα. Και καλά λένε οι "νεοέλληνες" αν δεν σου αρέσει να φύγεις.

Κούρασα το ξέρω... :P 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει ενδιαφέρον που ο πρώτος κράζει τα πιτσιρίκια που δεν επικοινωνούν, αλλά ξοδεύουν τον χρόνο τους στο κινητό.

 

Ο ίδιος βέβαια δεν κάνει κάτι καλύτερο, αλλά κράζει μέσα από ένα forum, τους πάντες και τα πάντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας βαρέθηκα.

Να τρολίσω και εγώ λίγο: Ο ΚΟΚ και όλοι οι νόμοι εδώ που τα λέμε, είναι γτπ. Δεν ξέρω γιατί κάθεστε και μαλώνετε με βάση αυτό.

 

Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη. Δεν το ξέρετε αυτό το βασικό;

Οπότε, με βάση την τρέχουσα πραγματικότητα, ο εργάτης υποαμοίβεται, αρα δεν έχει πολλά λεφτά, άρα το αμάξι του είναι μάπα, άρα δεν μπορεί να τρέξει με πολλά και άρα τελικά μπορεί να πηγαίνει στη μεσαία αργά, αφού τόσο μπορεί και έχει δίκιο. Αφού είναι εργάτης.

Απλούστατο.

End of story. Να πιάσουμε τα άλλα τώρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Αφιερωμένο road-poll.png?82b19a

 

 

(πηγή http://www.tokoulouri.com/society/ww2bombs/).

 

Καλαμπούρι ή όχι , καμιά φορά αυτό αναρωτιέμαι για το τί μπορεί να σκέφτονται μερικοί/ες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστος στα πιο πολλα συμφωνω. Σκεψου ομως οτι αν διαβασουν αυτα που γραφεις 1000 ανθρωποι , οι μισοι πανω κατω κανουν τουλαχιστον ενα απο αυτα .. και δεν προκειται να αλλαξει κατι , ειτε γιατι δινουν ευκολα συγχωροχαρτια στον εαυτο τους ειτε επειδη απλα ειναι καθυστεριμενοι σε καποια θεματα. Απτην αλλη , το να δουμε 10 ατομα που συμφωνουμε απολυτα με αυτα που λες και να μιλαμε νομιζοντας οτι ειμαστε οι τελευταιοι των μοικανων και να συγχιζομαστε δεν βοηθαει. Οποτε , ας το αφησουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...