Προς το περιεχόμενο

Δεν αντέχω άλλο τόσο καφρίλα...


liakjim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Ναι, αναγκάζομαι να προσπερνώ απο δεξιά. Είναι πολύ πιο ασφαλές, απο το να αλλάξω δυο λωρίδες και να βγω στην αριστερή όπου κινούνται πολύ πιο γρήγορα οχήματα.

 

Άρα κατά την άποψή σου είναι αποδοτικότερο και ασφαλέστερο να οδηγείς με 120 στη δεξιά λωρίδα και να προσπερνάς από τα δεξιά, απ' ότι να κινείσαι σταθερά στη μεσαία με 120 και να προσπερνάς από τα αριστερά αλλάζοντας λωρίδα.

 

 

Γιατί αναφέρεις το όριο ταχύτητας; Δυστηχώς δεν είναι ρεαλιστικά στην πλεονότητα των περιπτώσεων. Αν υπολογίσεις την ταχύτητα του κάθε οχήματος που βρίσκονται γύρω σου στην ΕΟ. ο μέσος όρος χοντρικά είναι γύρω στα 110-120. Συνεπώς, κινείσαι με μια μεσαία ταχύτητα.

 

ΥΓ: Και ναι, τα 130 δεν είναι γρήγορα, είναι απλά μια φυσιολογική ταχύτητα ταξιδιού. Αν ήταν επικύνδυνη, ο νομοθέτης θα είχε θέσει ακόμα χαμηλότερα όρια.

 

Αν και η ταχύτητα απο μόνη της, δεν λέει τίποτα. Στην πράξη εξαρτάται απο το δρόμο στον οποία κινείσαι, και απο την θέση και ταχύτητα των άλλων οχημάτων.

 

Όταν το όριο είναι 130 σημαίνει ότι απαγορεύεται να ξεπεράσεις το όριο. Συνεπώς όταν κινείσαι με 130 σημαίνει ότι κινείσαι με τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα.

 

Ακραίο παράδειγμα αλλά πρέπει να το θεωρήσουμε γιατί διαβάζω ακρότητες. Κατά την άποψή σου, αφού η ταχύτητα από μόνη της δε λέει τίποτα (που λέει, γι' αυτό υπάρχουν όρια, αλλά ας θεωρήσουμε ότι δε λέει), αν οδηγώ ας πούμε μια Veyron και πηγαίνω με σταθερή ταχύτητα 350, δεν υπάρχει πρόβλημα να πηγαίνω στη δεξιά λωρίδα και να αλλάζω στη μεσαία μόνο όταν θέλω να προσπεράσω, σωστά; Δεν θα είναι ασφαλέστερο να κινούμαι στη μεσαία σταθερά και να αλλάζω στην αριστερή όταν θέλω να προσπεράσω, κατά την άποψή σου;

 

(Ή ακόμα καλύτερα, αφού όλα τα οχήματα θα είναι βραδυπορούντα σε σχέση με μένα (γιατί το διαβάσαμε και αυτό, ότι η βραδυπορία ορίζεται βάσει των άλλων οχημάτων) μπορώ να καβαλήσω την αριστερή και να πηγαίνω ντουγρού. Ή ακόμα καλυτερότερα να προσπερνάω κι από δεξιά αν συναντώ τίποτα αργούς να πηγαίνουν στην αριστερή με 200.) <- H παρένθεση είναι ειρωνική/ρητορική, δεν περιμένω απάντηση. :P Στα άλλα με ενδιαφέρει όμως η άποψή σου, γιατί μπορεί να είμαι λάθος και να αξίζει να διορθώσω την πιθανή λανθάνουσα οδηγική συμπεριφορά μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 308
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε μου 

liakjim

αν παρακολουθεις ακομα αυτο το post θα σου πω για παρηγορια οτι και εμενα με πειραζουν αυτα που ειπες και ακομα περισσοτερα,
Ειναι η ελλειψη παιδειας που μας χαρακτηριζει σαν Ελληνες..
Εχω ταξιδεψει κι εγω στο εξωτερικο οχι παρα πολυ ομως, εχω ζησει στη Μαδριτη 1,5 μηνα, στο Αμστερνταμ περιπου 1 κλπ
και θλιβομαι οταν γυρναω στην Ελλαδα και βλεπω αυτο το χαλι..κυριως στη νοοτροπια..
Και επειδη εχω δουλεψει και στο δημοσιο θα σου πω τι απεκτησα απο εκει που ισως μας οδηγει σε αυτην την συμπεριφορα:
Σκιζομουν να κανω τα παντα εγω, οτι περναει απο το χερι μου και οτι μπορουσα να κανω ωστε να ριξω τα εξοδα του "φορεα" που δουλευα.. Και στο τελος ουτε ευχαριστω δεν ακουσα, οτι οταν ζητησα εγω κατι εκαναν τους Κινεζους και επαιρνα και τα λιγοτερα λεφτα απο τους υπολοιπους..οποτε μετα σκεφτηκα οτι:
Ποια ειναι η αρμοδιοτητα μου; Αυτην θα κανω μονο!
( δυστυχως επειδη ειναι γαιδουρα σε κανουν καποια στιγμη να γινεσαι και εσυ..βεβαια επειδη εχουμε και φιλοτιμο λυγιζουμε και κανουμε παλι τους μα..κες )
Αρκετοι στην ηλικια μου ( 30 σχεδον ) εχουν τους ιδιους με εσενα και εμενα προβληματισμους οποτε ειναι λιγο παρηγορο αυτο..
αλλα απο την αλλη η καινουρια γενια που ερχεται ειναι χειροτερη απο τους μεγαλυτερους μας..

Επεξ/σία από koulouri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

110-120 στην Εγνατία ας πούμε δε νομίζω ότι κινείσαι στο όριο πάντως...πρακτικά μιλάω. Νορμάλ προς αργά είναι

 

Τι σημαίνει «πρακτικά»;

 

Αν οδηγάς Fiat 500 «πρακτικά» είναι τα 120, αν οδηγάς Audi A4 δίλιτρο «πρακτικά» είναι τα 200, αν οδηγάς Veyron «πρακτικά» είναι τα 300.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα κατά την άποψή σου είναι αποδοτικότερο και ασφαλέστερο να οδηγείς με 120 στη δεξιά λωρίδα και να προσπερνάς από τα δεξιά, απ' ότι να κινείσαι σταθερά στη μεσαία με 120 και να προσπερνάς από τα αριστερά αλλάζοντας λωρίδα.

 

Ναι είναι ασφαλέστερο να προσπερνώ απο τα δεξιά, όταν η διαφορά ταχύτητας απο το όχημα (που λανθασμένα κάθεται στην μεσαία) είναι μέχρι ~30χλμ. Διαφορετικά θα πρέπει να πέσω σε πιο χαμηλή ταχύτητα απο το όχημα στην μεσαία, και να βγώ στην αριστερή όπου κινούνται οχήματα με διαφορά ταχύτητας +60 και άνω.

 

 

Όταν το όριο είναι 130 σημαίνει ότι απαγορεύεται να ξεπεράσεις το όριο. Συνεπώς όταν κινείσαι με 130 σημαίνει ότι κινείσαι με τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα.

 

Διαφωνούμε κάπου σε αυτό; Με 120 είπα οτι θα πηγαίνω. Επειδή είμαι κοντά στο επιτρεπόμενο όριο, σημαίνει οτι πάω και πραγματικά γρήγορα;

 

Στην πργματικότητα όμως υπάρχουν στο δρόμο και οδηγοί που θα πάνε και πάνω απο το όριο.

 

 

αν οδηγώ ας πούμε μια Veyron και πηγαίνω με σταθερή ταχύτητα 350, δεν υπάρχει πρόβλημα να πηγαίνω στη δεξιά λωρίδα και να αλλάζω στη μεσαία μόνο όταν θέλω να προσπεράσω, σωστά; Δεν θα είναι ασφαλέστερο να κινούμαι στη μεσαία σταθερά και να αλλάζω στην αριστερή όταν θέλω να προσπεράσω;

 

 

Νομικά, αν δεν υπάρχει κανένα όχημα μπροστά σου, ναι υποχρεούσαι να είσαι στην δεξιά και να βγαίνεις αριστερά όταν θέλεις να προσπεράσεις.  Αλλά επειδή ήδη παραβιάζεις το νόμο, δεν έχει και νόημα να το κάνεις αυτό για τον παρακάτω λόγο:

 

Στην πράξη πρέπει να είσαι τρελός για να πηγαίνεις με έστω 200 στην δεξιά, γιατί σίγουρα όταν θα συναντήσεις όχιημα μπροστά σου, είτε θα το προσπεράσεις με πολύ μεγάλη διαφορά ταχύτητας (αν είναι στα αριστερά σου), το οποίο είναι άκρως επικύνδυνο, είτε αν είναι στην δεξιά λωρίδα, μάλλον θα καρφωθείς πάνω του, πριν προλάβεις να αντιδράσεις.

 

Απο τη στιγμή που κινείσαι με τόση μεγάλη ταχύτητα, και κυρίως αφού κινείσαι με πολύ μεγαλύτερη διαφορά ταχύτητας απο τους άλλους, κάθεσαι στην τέρμα αριστερή λωρίδα. Αν και το σώφρον θα ήταν, αφού θες να πιάσεις 350, να το κάνεις, μόνο σε τελείως άδειο δρόμο, Δηλαδή να στο επιτρέπουν οι συνθήκες.

Τι σημαίνει «πρακτικά»;

 

Αν οδηγάς Fiat 500 «πρακτικά» είναι τα 120, αν οδηγάς Audi A4 δίλιτρο «πρακτικά» είναι τα 200, αν οδηγάς Veyron «πρακτικά» είναι τα 300.

 

Το μεταφράζεις λάθος το post του φίλου. Δεν σημαίνει οτι όσο πιο πολλά άλογα έχεις, στην πράξη μπορείς να πηγαίνεις και πιο γρήγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάει να πει , πως δεν τα συγκεκριμένα ενώ με απασχολούν και προβληματίζουν ως γιος, αδερφός, μελλοντικός πατέρας και δημότης αυτής της χώρας, παραδέχομαι ότι είναι προσωπικά και δεν συμβαδίζουν αυστηρά με τον τίτλο.

 

Όσο για τα βιβλία χρειάζεται νέο θέμα μάλλον αλλά εν ολίγης θα πω ότι και είναι η προσωπική μου άποψη ότι υφίστανται παγκόσμια κέντρα εξουσίας τα οποία προσπαθούν να αφαιρέσουν από τα κράτη και τους λαούς την μοναδικότητά τους (θρησκεία, γλώσσα, κουλτούρα) με σκοπό την εύκολη χειραγώγηση των λαών.

Η προσπάθεια αυτή έχει ήδη ξεκινήσει από τα παιδάκια του δημοτικού. (επαναλαμβάνω δες το video -> δεν είναι άποψη του παρουσιαστή αλλά απλή ανάγνωση αποσπασμάτων από αυτά πχ γελοιοποίηση Εθνικών συμβόλων, κατάφορη διαστρέβλωση της ιστορίας, συνταγές μαγειρικής, επισκευές κλιματιστικών, παιδεραστία κτλ).

 

 

Άρα, το όλο θέμα της "καφρίλας" αφορά αποκλειστικά την οδική συμπεριφορά;  

 

 

Γιατί για όσους έχουν επιλέξει αυτό το μέσο η δημιουργία ποδηλατοδρόμων είναι ζήτημα μέγιστης σημασίας κυρίως για την ασφάλεια τους.

 

 

Συμφωνώ προς αυτό. Όμως, θεωρείς το ποδήλατο μία καλή επιλογή για την Κυψέλη; Τα Πατήσια; Την Ν. Φιλαδέλφεια; Το Μέτσοβο; Την Πάργα; Την Θεσσαλονίκη; Την Σαντορίνη; Την Σαμοθράκη; 

 

Δεν διαφωνώ πως το ποδήλατο είναι ένα περιβαλλοντικά και οικονομικά συμφέρον μέσο. Όμως θεωρώ πως οι υποδομές αυτή την στιγμή αλλά και η μορφολογία (εάν είναι δόκιμος ο όρος) του εδάφους στις περισσότερες πόλεις της Ελλάδας δεν προσφέρονται για ποδήλατο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σημαίνει «πρακτικά»;

 

Αν οδηγάς Fiat 500 «πρακτικά» είναι τα 120, αν οδηγάς Audi A4 δίλιτρο «πρακτικά» είναι τα 200, αν οδηγάς Veyron «πρακτικά» είναι τα 300.

Για οποιοδήποτε αυτοκίνητο εώς και 10-15 χρόνων, συντηρημένο σωστά τα 110-120 χλμ σε δρόμους σαν την Εγνατία είναι απόλυτα φυσιολογική ταχύτητα, αυτό εννοώ :-)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα, το όλο θέμα της "καφρίλας" αφορά αποκλειστικά την οδική συμπεριφορά;

Αυτό κατάλαβες; Τα bold σου + κάποια άλλα. Αν ξεκινήσω να γράψω τις παρανομίες, παρατυπίες που έχουν πέσει στην υπόληψή μου, θα γράφω μέχρι αύριο.

Η οδική συμπεριφορά σίγουρα πιάνει ένα μεγάλο ποσοστό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καφρίλα επίσης να μην πλένουν τα χέρια τους μετά την τουαλέτα ε!

(μιας που το λέγαμε και σε άλλο thread)

 

Καφρίλα και να μην βάζουν μπροστά το χεράκι όταν βήχουν/φτερνίζονται.

 

Καφρίλα τέλος είναι επίσης το να καπνίζουν σε στάσεις λεωφορείων και γενικά ΜΜΜ. Ω ναι, είναι παράνομο--> http://www.health.nsw.gov.au/tobacco/Factsheets/greek-smoking-public-transport.pdf

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομιζω οτι πολοι εδω μεσα οπως και σε ολη τη χωρα δεν καταλαβαινουν ελληνικα...

 

οταν σου λεει οτι το οριο ειναι 120 αυτο σημαινει οτι ειναι το ΟΡΙΟ. αν ο αλλος παει με 120 δεν δικαιουσαι να προσπερασεισ με 121, εισαι παρανομος και κατα την προσωπικη μου αποψη μαλακας και δολοφονος.

 

κατω οριο δεν υπαρχει. βραδυπορουντα ειναι υποκειμενικη λεξη. και οπως  ειπαμε αν εγω αισθανομαι ανετα να πηγαινω με 40 στην εθνικη εχω καθε δικαιωμα (δεξια.) αν εσυ θελεις να προσπερασεισ τον  τυπο που παει με 120 ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.

 

απλα και ξεκαθαρα.

 

επισης στις πολεις το οριο ειναι συνηθως τα 60. ΔΕ ΠΑΣ ΜΕ 61. ΜΕ ΒΛΑΠΤΕΙΣ ΜΕ ΑΓΧΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΟΔΗΓΑΣ.

 

 

και στην τελικη για ολους τους γρηγορουσ ας φτασουν 20 λεπτα αργοτερα με ασφαλεια ολων μας. δε χαθηκε ο κοσμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατω οριο δεν υπαρχει. βραδυπορουντα ειναι υποκειμενικη λεξη. και οπως  ειπαμε αν εγω αισθανομαι ανετα να πηγαινω με 40 στην εθνικη εχω καθε δικαιωμα (δεξια.) 

 

 

1. Στους αυτοκινητόδρομους και στις οδούς ταχείας κυκλοφορίας, οι οποίες διακρίνονται από τις ειδικές πινακίδες σήμανσης και στις οδούς εισόδου και εξόδου εξ αυτών, απαγορεύεται η κυκλοφορία πεζών, εφίππων, ζώων, ποδηλάτων, ζωήλατων οχημάτων και γενικά οχημάτων τα οποία δεν κινούνται με κινητήρα, ως και μηχανοκίνητων οχημάτων τα οποία εξ υπολογισμού ή εκ κατασκευής ή εξ άλλης αιτίας δεν μπορούν να αναπτύξουν σε οριζόντια οδό ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων την ώρα. (source ©: www.glavopoulos.gr)

 

Σε αυτόν που οδηγεί με ταχύτητα κατώτερη του ελάχιστου επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας, καθώς και σε αυτόν που παραβαίνει τη διάταξη της παραγράφου 9 του άρθρου αυτού, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ. (source ©: www.glavopoulos.gr)

 

 

 

Περιττό να πω πως η αριστερή είναι μόνο για προσπέραση, εκτός φυσικά αν έχει κίνηση, και όποιος κάθεται μόνιμα εκεί επειδή πάει με το όριο καλύτερα να παραδώσει το δίπλωμα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό κατάλαβες; Τα bold σου + κάποια άλλα. Αν ξεκινήσω να γράψω τις παρανομίες, παρατυπίες που έχουν πέσει στην υπόληψή μου, θα γράφω μέχρι αύριο.

Η οδική συμπεριφορά σίγουρα πιάνει ένα μεγάλο ποσοστό.

 

 

Βρε αδερφέ... μου φαίνεται ότι παίζεις/trolάρεις και εσκεμμένα δεν δίνεις ξεκάθαρες απαντήσεις. 

 

Σε απασχολούν (αντικειμενικά) ή όχι όσα έκανα bold; Εάν ναι, τότε θα μπορούσες να τα σχολιάσεις μήπως και σχολιάσεις κάτι άλλο πέρα από την οδική συμπεριφορά;

 

Εάν όχι, τότε τι άλλο μένει για να μην είναι το θέμα καθαρά περί οδικής συμπεριφοράς; Θα μπορούσες να το αναφέρεις και να το σχολιάσεις; 

 

 

Ακόμα, εάν οι παρανομίες που έχουν πέσει στην υπόληψή σου (LOL, αντίληψη μάλλον θα ήθελες να πεις... μου αρέσει που σχολιάζεις στο αρχικό σου post περί παιδείας, βιβλίων κτλ ενώ ήδη έχεις κάνει δύο τρανταχτά λάθη: "ποια" αντί για "πια" και "υπόληψη" αντί για "αντίληψη") είναι σαν αυτές για την οδική συμπεριφορά (ήτοι, δεν έχει τιμωρηθεί ποτέ κανένας που πήγαινε με 90χλμ/ω στην μεσαία λωρίδα) τότε όσο και να σου πάρει να τις γράψεις δεν θα αλλάξει τίποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

1. Στους αυτοκινητόδρομους και στις οδούς ταχείας κυκλοφορίας, οι οποίες διακρίνονται από τις ειδικές πινακίδες σήμανσης και στις οδούς εισόδου και εξόδου εξ αυτών, απαγορεύεται η κυκλοφορία πεζών, εφίππων, ζώων, ποδηλάτων, ζωήλατων οχημάτων και γενικά οχημάτων τα οποία δεν κινούνται με κινητήρα, ως και μηχανοκίνητων οχημάτων τα οποία εξ υπολογισμού ή εκ κατασκευής ή εξ άλλης αιτίας δεν μπορούν να αναπτύξουν σε οριζόντια οδό ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων την ώρα. (source ©: www.glavopoulos.gr)

 

Σε αυτόν που οδηγεί με ταχύτητα κατώτερη του ελάχιστου επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας, καθώς και σε αυτόν που παραβαίνει τη διάταξη της παραγράφου 9 του άρθρου αυτού, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ. (source ©: www.glavopoulos.gr)

 

 

 

Περιττό να πω πως η αριστερή είναι μόνο για προσπέραση, εκτός φυσικά αν έχει κίνηση, και όποιος κάθεται μόνιμα εκεί επειδή πάει με το όριο καλύτερα να παραδώσει το δίπλωμα. 

 

Το bold σημαίνει ότι απαγορεύεται η κίνηση σε αυτοκινητόδρομο οχημάτων που δεν δύνανται/δεν μπορούν/αδυνατούν να αναπτύξουν ταχύτητα άνω των 50 χλμ/ώρα. Δεν σημαίνει ότι απαγορεύεται να κινείται κάποιο όχημα με κάτω των 50 χλμ/ώρα σε αυτοκινητόδρομο. Αν ίσχυε το δεύτερο, τότε θα έπρεπε να επιβάλεται πρόστιμο:

 

- Εάν έκοβες κάτω των 50 χλμ/ώρα επειδή οδηγείς φορτηγό και σου κλάταρε λάστιχο.

- Εάν έκοβες κάτω των 50 χλμ/ώρα για να σταματήσεις σε πάρκινγκ.

- Εάν έκοβες κάτω των 50 χλμ/ώρα για να σταματήσεις σε διόδια.

- Εάν έκοβες κάτω των 50 χλμ/ώρα επειδή γίνονταν έργα σε κάποιο σημείο του αυτοκινητόδρομου.

 

Κατώτατο όριο ισχύει μόνο στις περιπτώσεις που ορίζεται από διακριτή πινακίδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά καταλήξαμε στο οτι αν καποιος γουσταρει να παει με 60-70 στην δεξια, δεν παιζει θεμα ουτε είναι επικίνδυνος. Επίσης καταλήξαμε στο οτι η αριστερή είναι μόνο για προσπέραση και οποιος την καβαλάει και παει με 180 συνέχεια, ΕΙΝΑΙ επικίνδυνος. Για την μεσαία με έχετε μπερδέψει. Γιατί να μην πας με 90 ας πούμε; Πού είναι το πρόβλημα αν το όριο είναι 120 ή 130; Εγώ μετά τα 110 δεν το ορίζω ρε μάγκες το αυτοκίνητο, τι να κάνουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...