Προς το περιεχόμενο

Δεν αντέχω άλλο τόσο καφρίλα...


liakjim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1. Στo oδικό δίκτυo της Χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλoφoρίας. 

O oδηγός κάθε oχήματoς υπoχρεoύται, τηρoυμένων των διατάξεων των 

άρθρων 12 παράγραφος 1 και 17 παράγραφος 6 τoυ παρόντoς Kώδικα, να 

oδηγεί τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς και αν 

ακόμη oλόκληρo τo oδόστρωμα είναι ελεύθερo.

Το πρώτο μιλά για την κατεύθυνση της κυκλοφορίας, το δεύτερο για οδόστρωμα (χωρίς λωρίδες). Τα έχουμε υπεραναλύσει στις προηγούμενες σελίδες, δε θα βγάλουμε άκρη, πάμε παρακάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 308
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

το δεύτερο για οδόστρωμα (χωρίς λωρίδες). 

 

Χωρίς λωρίδες γιατί? Το λέει κάπου?

 

οδόστρωμα ουδέτερο

  • η επιφάνεια του δρόμου που στρώνεται με άσφαλτο ή τσιμέντο και πάνω της κινούνται τα οχήματα
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί αν διαβάσεις πιο κάτω, δε θυμάμαι ακριβώς τα άρθρα αλλά τα έχω παραθέσει σε προηγούμενα post, αναλύει συγκεκριμένα την κίνηση σε οδόστρωμα και αυτοκινητόδρομο με δυο ή περισσότερες λωρίδες ανά κατεύθυνση.

Π.χ. στο άρθρο που παρέθεσες (16) λίγο πιο κάτω διαβάζουμε αυτό:

 

3. Τηρουμένων των διατάξεων της παρ.1, σε οδοστρώματα που είναι χωρισμένα σε δύο ή περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας, κατά κατεύθυνση με κατά μήκος διαγραμμίσεις, οι οδηγοί οχημάτων υποχρεούνται να οδηγούν αυτά μέσα στα όρια μιας λωρίδας και κατά το δυνατόν στο μέσο αυτής.

 

Δεν τονίζει συγκεκριμένα τη δεξιά.

 

Και πιο κάτω, στο 17.6, διαχωρίζει μεταξύ οδοστρώματος μιας λωρίδας και πολλών:

 

6. Ο οδηγός, υποχρεούται μετά το προσπέρασμα, να επαναφέρει το όχημό του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος, χωρίς κίνδυνο γι' αυτούς που προσπερνά.

Αν όμως κινείται σε οδόστρωμα με δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας κατό κατεύθυνση και προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα, μπορεί να παραμείνει στη λωρίδα που χρησιμοποιεί για το προσπέρασμα, αν η ενέργειά του αυτή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους οδηγούς ταχύτερων οχημότων που τον πλησιάζουν από πίσω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι βλέπω μως στην αρχή μιλάει γενικά, άρα είναι αδιάφορο αν και πόσες λωρίδες υπάρχουν, ενώ στη συνέχεια όταν χρειάζεται γίνεται πιο συγκεκριμένος. 

 

Προσωπικά δεν με νοιάζει.

Αν ο άλλος είναι μπροστά μου και θέλω να πάω πιο γρήγορα δεν έχω κανέναν ηθικό φραγμό να τον περάσω είτε από αριστερά είτε από δεξιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα είναι ότι οι μισοί δεν έχουν κανένα ηθικό φραγμό να του κολλήσουν επικίνδυνα από πίσω, ενώ μπορούν να τον προσπεράσουν, ενώ οι άλλοι μισοί το θεωρούν μαγκιά και δικαίωμα να πηγαίνουν ακόμα και στην αριστερή της Σπάρτης-Τριπόλεως με 50 :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σχετική ταχύτητα ως έννοια μας είναι ιδιαίτερα γνώριμη μετά από εκατομμύρια χρόνια εξέλιξης.

 

Παρ' όλη όμως την αντιπαράθεση για τους δρόμους, αποφεύγεις να απαντήσεις στα υπόλοιπα που δεν σχετίζονται με Κ.Ο.Κ. 

 

Ελπίζω να απαντήσεις και να μην σημαίνει τελικά το "τόση καφρίλα" "δεν μου αρέσουν οι άλλοι οδηγοί". 

 

Γιατί δεν παραθέτεις και κάποιες απαντήσεις στο δικό σου post; Πολύ καλό να παραθέτουμε ήδη γραμμένα μηνύματα που απαντάνε, αλλά νομίζω ακόμα πιο χρήσιμο είναι να παραθέτουμε γενικότερα τις απαντήσεις. 

 

 

 

 

Άρα, δεν βλέπω κάποιο σαφή νόμο που να απαγορεύει την κίνηση Ι.Χ. αμαξιών στην μεσαία λωρίδα, εφόσον αυτά κινούνται μέσα στα όρια ταχύτητας. 

 

Επίσης, υπάρχει νόμος για γόπες στην παραλία; Πραγματικά δεν γνωρίζω. 

 

 

 

Ξεκινώντας να πω , πως το ξέρω ότι δεν είμαι το υπόδειγμα πολίτη αλλά το προσπαθώ το θέμα , αλλά πραγματικά δεν αντέχω άλλο να βλέπω γύρω μου τόση καφρίλα και απάθεια.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ σαν χαρακτήρας να γίνω αναίσθητος (όπως πχ ο αδερφός μου ο οποίος κ βόμβες να πέφτουν , ζαμανφού ο κύριος).

 

Δεν αντέχω να βλέπω :

  • Τους 9/10 οδηγούς στα διόδια να πετάνε το χαρτάκι της απόδειξης στον δρόμο...
  • Τους 99/100 των καπνιστών να φυτεύουν τις γόπες στην άμμο της παραλίας...
  • Που είμαστε στο 2014 και ακόμα να εφαρμοστεί ο αντικαπνστικός νόμος στους κλειστούς χώρους)
  • Οδηγοί να πηγαίνουν στην εθνική με 90 στην μεσαία λωρίδα όταν δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο μέχρι τον ορίζοντα. Σήμερα το πρωί , ήμουν στην ΔΕ λωρίδα με 100 και για να μην παρανομήσω , έπρεπε να αλλάξω 2 λωρίδες πιο ΑΡ για να περάσω θείτσα με 90 στην μεσαία. ...
  • Μηχανόβιους ανάμεσα στην ΑΡ και ΜΕ λωρίδα που ενώ τους έχω βγάλει φλας 5δευτ πιο πριν , περνάνε σφήνα και μου κορνάρουν κιόλας....
  • Οδηγούς που παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους στο πάρκινγ του Γρηγόρη στην Καβάλας , οριζόντια ως προς τον δρόμο με αποτέλεσμα να χωράνε μόνο 4 ενώ αν τα έβαζαν κάθετα θα χώραγαν πάνω από 10....
  • Οδηγούς που δεν  βγάζουν φλας ποτέ....
  • Οδηγούς που μπαίνουν σε βενζινάδικα , πάρκινγκ supermarker , ανάποδα δλδ από την έξοδο.
  • Την νοοτροπία στην επαρχία. Πήγα να παρκάρω στο δημόσιο πάρκινγκ στο Χαλκούτσι και την ίδια στιγμή έβγαινε ανάποδα (παραβίαζε το απαγορευτικό) , θείτσα με το φορτηγάκι. Στην ερώτηση "γιατί πας ανάποδα;" η απάντηση ήταν "δεν θα μου πεις πώς να οδηγήσω στο χωριό μου"...
  • Οδηγούς που μιλάνε στο κινητό και λες τώρα θα πέσει πάνω μου. 
  • Ιδιοκτήτες σκύλων που αφήνουν το ζωντανό να χέσει κ αφήνουν την κουράδα εκεί για να την πατήσεις. 
  • Beach καφέ στον Κάλαμο που έχει ξαπλώστρες με κράτηση!!!(εδώ έφαγε γείωση και έκατσα όπου βρήκα...)
  • Που όταν ζητάω απόδειξη για τις αγορές μου (από περίπτερο μέχρι λαική) με κοιτάνε με στραβό μάτι. 
  • Που θέλουν να πάνε να πληρώσουν τον λογαριασμό και αφήνουν με alarm το αυτοκίνητο ακριβώς έξω από το κατάστημα , κλείνοντας την μία από τις 2 λωρίδες σε δρόμο διπλής κυκλοφορίας (με 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση) ενώ σε 5 μέτρα έχει κενή θέση....
  • Που παρκάρουν σε θέση για ΑΜΕΑ ή για εγκυμονούσες/με παιδιά ενω όλο το supermarket είναι άδειο (για πιο κοντά)...
  • Ή που παρκαρουν ακριβώς έξω από την πόρτα και άντε να περάσεις. ...
  • Που πας σε καφετέριες και αντί να βλέπεις ανθρώπους να επικοινωνούν , βλέπεις ζαβλακωμένη νεολαία μπροστά σε 4,7 ίντσες(ή τώρα πρέπει πω 5.5'';) ...
  • Που πας στο τέλος του μήνα στην τράπεζα και βλέπεις γέρους να περιμένουν την σύνταξη λες και το ΑΤΜ θα την φάει.
  • Που πας στο ταχυδρομείο να πάρεις συστημένο και η ουρά είναι μέχρι την πόρτα με γέρους που πληρώνουν την ΔΕΗ (2 λεπτά στο ΑΤΜ).
  • Που οι γέροι , πάντα σου τρώνε την ουρά. Τί βιάζονται τόσο; Να γυρίσουν σπίτι να τσακωθούν με την γριά;
  • Που κοιτάς τί διαβάζει ο κόσμος στην παραλία και βλέπεις μόνο ciao, hello , εγώ , εσύ, αυτός κτλ Κανείς δεν διαβάζει λογοτεχνία πλέον;
  • Που η νεολαία πλέον δεν γράφει στα Ελληνικά αλλά με greeklish (καλά για τόνους δεν συζητώ καν) . Η αδερφή μου έχει 20 και δεν ξέρει ορθογραφία...
  • Που οι γονείς για να απασχολούνται τα παιδιά τους με κάτι και αυτοί να είναι χαλαροί , πετάνε ένα tablet σε αυτά ή μια τηλεόραση με παιδικά...
  • Που η σκέψη για ύπαρξη ποδηλατόδρομου, προκαλεί γέλιο...
  • Που οι γονείς επιτρέπουν στα Ελληνάκια να είναι τόσο χοντρά..
  • Που οι γιαγιάδες ακόμα και τώρα στα 36 μου, το 1ο πράγμα που με ρωτάνε είναι αν έφαγα...
  • Που στα σχολεία διδάσκουν τα βιβλία της νέας τάξης πραγμάτων (

    )

  • Tόσο spam και χλεύη όταν κάποιος πάει να γράψει κάτι στα σοβαρά. Τόση ποιά έλλειψη επιχειρημάτων που όλοι βολεύνται σε αυτήν;
  • Που , που , που ...πραγματικά η λίστα είναι ατέλειωτη...και έχω βάλει αθώα παραδείγματα. 
Και αφού τα έβγαλα από μέσα μου , αναρωτιέμαι , γιατί τόση καφρίλα και έλλειψη σεβασμού για τον συνάθρωπό στην Ελλάδα; Έχω ταξιδεύψει πολύ κ έχω ζήσει και 7 μήνες στην Ολλανδία αλλά τέτοιο χάλι με κάνει και ντρέπομαι που λέγομαι (νεο)Έλληνας...

 

Πώς μπορώ να κάνω κάτι; Που στο διάολο θα φέρω τα παιδιά μου; 

 

 

(Ή πώς μπορώ να γίνω και εγώ ένα ζώον (sorry ζωάκια) για να μην έχω νεύρα??? )

 

 

Παρακαλώ όχι πολύ χλεύη (κοίτα λίστα , τελευταία καταχώρηση), ενώ αν δω ότι το πράγμα ξεφεύγει θα κάνω ο ίδιος report για κλείδωμα...  :-)

 

 

Ενδεικτικά, τα bold είναι εντελώς υποκειμενικά θέματα τα οποία απλώς τα κρίνεις κατά το τι εσύ πιστεύεις για σωστό, δεν σημαίνει όμως το θεωρούν και όλοι οι άλλοι. 

 

Υ.Γ. Αυτό με τα βιβλία της νέας τάξης πραγμάτων, δεν το κατάλαβα. Μπορείς να το αναπτύξεις λίγο;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρ' όλη όμως την αντιπαράθεση για τους δρόμους, αποφεύγεις να απαντήσεις στα υπόλοιπα που δεν σχετίζονται με Κ.Ο.Κ.

Δεν παρακολουθείς -> http://www.insomnia.gr/topic/541069-δεν-αντέχω-άλλο-τόσο-καφρίλα/page-13#entry53470999

 

Όσο για τα βιβλία , δες το video και το συζητάμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παρακολουθείς -> http://www.insomnia.gr/topic/541069-δεν-αντέχω-άλλο-τόσο-καφρίλα/page-13#entry53470999

 

Όσο για τα βιβλία , δες το video και το συζητάμε.

Άρα αυτό σημαίνει πως τα bold στο δικό μου μήνυμα τα "παίρνεις πίσω"; 

 

Επίσης, το video είναι ενός άλλου η άποψη. Η δική σου (που άρχισες και το topic) ποια είναι και τι ακριβώς εννοείς (εσύ και όχι το video) για τα βιβλία της νέας τάξης; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάει να πει , πως δεν τα συγκεκριμένα ενώ με απασχολούν και προβληματίζουν ως γιος, αδερφός, μελλοντικός πατέρας και δημότης αυτής της χώρας, παραδέχομαι ότι είναι προσωπικά και δεν συμβαδίζουν αυστηρά με τον τίτλο.

 

Όσο για τα βιβλία χρειάζεται νέο θέμα μάλλον αλλά εν ολίγης θα πω ότι και είναι η προσωπική μου άποψη ότι υφίστανται παγκόσμια κέντρα εξουσίας τα οποία προσπαθούν να αφαιρέσουν από τα κράτη και τους λαούς την μοναδικότητά τους (θρησκεία, γλώσσα, κουλτούρα) με σκοπό την εύκολη χειραγώγηση των λαών.

Η προσπάθεια αυτή έχει ήδη ξεκινήσει από τα παιδάκια του δημοτικού. (επαναλαμβάνω δες το video -> δεν είναι άποψη του παρουσιαστή αλλά απλή ανάγνωση αποσπασμάτων από αυτά πχ γελοιοποίηση Εθνικών συμβόλων, κατάφορη διαστρέβλωση της ιστορίας, συνταγές μαγειρικής, επισκευές κλιματιστικών, παιδεραστία κτλ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για το θέμα των λωρίδων,έχει πέσει τρελή "επίθεση" στον liakjim,και εντελώς άδικα κατά τη γνώμη μου,μιας και θεωρώ κι εγώ ότι αυτά που γράφει είναι απόλυτα σωστά!

 

Για το λόγο αυτό θα αφήσω ένα link μήπως και βοηθήσει την κουβέντα και κάποιους να καταλάβουν την έννοια "ομαλή ροή κυκλοφορίας" και πως αυτή επιτυγχάνεται.Δυστυχώς παρατηρώ ότι πολλοί που απάντησαν στο θέμα,είτε δεν έχουν γενικότερη οδηγική εμπειρία,είτε δεν έχουν συγκεκριμένα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.Δεν το λέω για να θίξω κάποιον,πολλοί κινούνται μόνο μέσα στην πόλη ή ίσως σε επαρχιακούς δρόμους λόγω διαμονής εκεί.

 

Ακόμα κι αν κάποιος δεν συμφωνεί,ας δει το link ως τροφή για σκέψη,και ας γράψει αν θέλει γιατί ΔΕΝ θεωρεί αποδοτικό αυτόν τον τρόπο κυκλοφορίας.Ενδεικτικά,η ιδεατή κίνηση ενός οχήματος είναι όταν δε χρειάζεται να πατήσεις γκάζι ή φρένο πέραν της δικής σου θέλησης για αυξομείωση της ταχύτητας.Και για λόγους οικονομίας αλλά και για την ομαλή ροή της κίνησης.Ε αυτό γίνεται μόνο με την οδήγηση στην δεξιά λωρίδα,σε καμία άλλη περίπτωση.

http://www.uturn.gr/ut/content.php?237-RightLane

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει , δεν ξέρω ακριβώς πόσα από τα 273517 μέλη είναι ενεργά και πόσα διάβασαν αυτό το θέμα αλλά αν σκεφτώ (χωρίς να τα έχω μετρήσει) , ότι κάπου 5-6(???) άτομα

να διαφώνησαν επί του θέματος , άρα πολύ μικρό ποσοστό, δεν το λες και τρελή επίθεση.

 

Σε κάθε περίπτωση , αυτό το θέμα, επαφίεται στο γεγονός ότι πολλές φορές έχουμε την τάση να χαλκεύουμε τους νόμους κατά το συμφέρον μας (θα μου πεις σιγά το ωά, εδώ χαλκεύονται τα πάντα, θρησκίες , βίβλος , ιστορία κτλ, στους νόμους θα κολλήσουμε???). Άλλωστε υπάρχει και σχετική επιστήμη για αυτό το λόγο.

 

Σχετικός δεν είμαι , αλλά χρησιμοποιώντας την ανάγνωση->επεξεργασία->ανάλυση βάση λογικής, βγαίνει το ανάλογο συμπέρασμα.

 

Αλλά όπως έχω ξαναπεί πολύ το κουράσαμε. Το 2000 που πήρα το δίπλωμα ο δάσκαλος μου τα είχε εξηγήσει από τότε. Κάποιοι (επιμελώς ή όχι) τα ξεχνάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην πράξη νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη ροή αν αυτός που πάει με 90 πάει στη μεσαία. Γιατί αν πάει στη δεξιά θα αναγκάζεται συχνά να βγαίνει στη μεσαία για να προσπερνάει αυτούς που πηγαίνουν πραγματικά αργά στη δεξιά. Τέλος πάντων, όπως είπα και πριν το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι καμιά επιστήμη, κινείσαι έτσι που να μην ενοχλείς - καθυστερείς τους πίσω σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται για τι δρόμο μιλάμε. Μέσα στην πόλη, δεν υπάρχουν και πολλοί δρόμοι με 3 λωρίδες. Εκεί όμως λόγω των αρκετών εξόδων σε μικρές αποστάσεις, είναι αποδεκτή η κίνηση στην μεσαία λωρίδα με 90 καθώς είναι πολύ πιθανόν να κινείται άλλο όχημα πιο αργό στην τέρμα δεξιά.

 

Αν όμως μιλάμε για εθνική οδό, το θεωρώ απαράδεκτο να πηγαίνεις με αυτή την ταχύτητα (90) στην μεσαία όταν υπάρχει η δεξιά που είναι απόλυτα κενή για χιλιόμετρα.

 

Γιατί είναι πολύ πιθανό κάποιος να θέλει να πάει στο όριο της μέγιστης επιτρεπόμενης ταχύτητας (πχ 120) αλλά ταυτόχρονα να μην δημιουργεί και πρόβλημα στους πιο γρήγορους που δεν πτοούνται απο τα όρια. Συνεπώς αυτός ο οδηγός θα θέλει να κάτσει στην μεσαία, ώστε να προσπερνά τους πιο αργούς ( που πάνε πχ με 90) αλλά να μην κινδυνεύει να του καρφωθεί κανένας γρήγορος απο πίσω ή να τον πάει "καροτσάκι".

 

Το επιχείρημα του ότι να μην παρανομεί κανένας, και να μην ξεπερνά την ανώτατη επιτρεπόμενη ταχύτητα, είναι άτοπο καθώς απορρίπτεται απο την ίδια την πραγματικότητα και την ρεαλιστικότητα της ζωής.

 

Προσωπικά τα τελευταία χρόνια, έχω χαλαρώσει στην ΕΟ και πάω με 120 περίπου. Στην πραγματικότητα δεν είναι ούτε γρήγορα, ούτε αργά. Αναγκάζομαι να κινούμαι στην δεξιά, γιατί πάρα πολλοί σέρνονται με 80-90 στην μεσαία, οταν δεν υπάρχει κανένας λόγος που δεν κάθονται στην δεξιά, και στην τέρμα αριστερά είναι οι "γρήγοροι¨που πάνε με άνω των 130-140. 

 

Οπότε στην πράξη, έχουμε μια τελείως άδεια λωρίδα (την δεξιά), την μεσαία με αργά κινούμενα οχήματα, και την αριστερή που πάνε γρήγορα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Προσωπικά τα τελευταία χρόνια, έχω χαλαρώσει στην ΕΟ και πάω με 120 περίπου. Στην πραγματικότητα δεν είναι ούτε γρήγορα, ούτε αργά. Αναγκάζομαι να κινούμαι στην δεξιά, γιατί πάρα πολλοί σέρνονται με 80-90 στην μεσαία, οταν δεν υπάρχει κανένας λόγος που δεν κάθονται στην δεξιά, και στην τέρμα αριστερά είναι οι "γρήγοροι¨που πάνε με άνω των 130-140. 

 

Δηλαδή προσπερνάς από δεξιά αυτούς που κινούνται πιο αργά από εσένα;

 

ΕΝΤΙΤ: Και τι σημαίνει ότι 120 «δεν είναι ούτε γρήγορα, ούτε αργά»; Δηλαδή σε δρόμο με 130 όριο, ποιά είναι κατά την άποψή σου το «γρήγορα»;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, αναγκάζομαι να προσπερνώ απο δεξιά. Είναι πολύ πιο ασφαλές, απο το να αλλάξω δυο λωρίδες και να βγω στην αριστερή όπου κινούνται πολύ πιο γρήγορα οχήματα.

 

Γιατί αναφέρεις το όριο ταχύτητας; Δυστηχώς δεν είναι ρεαλιστικά στην πλεονότητα των περιπτώσεων. Αν υπολογίσεις την ταχύτητα του κάθε οχήματος που βρίσκονται γύρω σου στην ΕΟ. ο μέσος όρος χοντρικά είναι γύρω στα 110-120. Συνεπώς, κινείσαι με μια μεσαία ταχύτητα.

 

ΥΓ: Και ναι, τα 130 δεν είναι γρήγορα, είναι απλά μια φυσιολογική ταχύτητα ταξιδιού. Αν ήταν επικύνδυνη, ο νομοθέτης θα είχε θέσει ακόμα χαμηλότερα όρια.

 

Αν και η ταχύτητα απο μόνη της, δεν λέει τίποτα. Στην πράξη εξαρτάται απο το δρόμο στον οποία κινείσαι, και απο την θέση και ταχύτητα των άλλων οχημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...