Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια τα φωτα σας!!εκανα μια συναλλαγη η οποια απετυχε και μου ζητησε να επαναλαβω την συνναλαγη αλλα τζιφος!Τα χρηματα εχουν φυγει απο τον λογαριασμο μου!τι κανω τωρα?

 

Δεν χάνεις κάτι αν γράψεις στο support της paypal να ρωτήσεις τι παίζει. Επίσης κάπου διάβασα στα σχόλια ότι πολλές φορές τα λεφτά κάνουν μέρες να ξαναεμφανιστούν στον λογαριασμό τραπέζης σου, δεν ξέρω αν παίζει και αυτό κάποιο ρόλο.

  • Like 1
  • Απαντ. 7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτό είναι το δικό μας για ελλάδα.

Ευτυχώς που το πήρες χαμπάρι νωρίς και δεν πέρασε η προθεσμία των 30 ημερών από την αποστολή.

 

Στις 19/12 έκανα εγώ το claim και 6/1 πήρα θετική απάντηση.

Σήμερα πιστώθηκε και το ποσό.

Κανονικά πρέπει μέσα σε 5 μέρες, αλλά σε ερώτησή μου, μου απάντησαν:

"Please be advised that we are experiencing high volumes at the moment which causes delays in our replies."

 

Οπότε αναλογικά με εσένα, εγώ που έκανα την αίτηση 29/12 μάλλον περιμένω την άλλη εβδομάδα απάντηση. Ευτυχώς που την έχω κάνει στο σωστό paypal. :P

 

Επίσης τους έχω στείλει και mail αλλά δεν έχουν απαντήσει εδώ και 5 μέρες.

Δημοσ.

 

Αυτό είναι το δικό μας για ελλάδα.

Ευτυχώς που το πήρες χαμπάρι νωρίς και δεν πέρασε η προθεσμία των 30 ημερών από την αποστολή.

 

Στις 19/12 έκανα εγώ το claim και 6/1 πήρα θετική απάντηση.

Σήμερα πιστώθηκε και το ποσό.

Κανονικά πρέπει μέσα σε 5 μέρες, αλλά σε ερώτησή μου, μου απάντησαν:

"Please be advised that we are experiencing high volumes at the moment which causes delays in our replies."

 

Οπότε αναλογικά με εσένα, εγώ που έκανα την αίτηση 29/12 μάλλον περιμένω την άλλη εβδομάδα απάντηση. Ευτυχώς που την έχω κάνει στο σωστό paypal. :P

 

Επίσης τους έχω στείλει και mail αλλά δεν έχουν απαντήσει εδώ και 5 μέρες.

Γενικα το paypal εχει πολυ αργη εξυπηρετηση εαν περιμενεις λυσεις σε προβληματα μεσω email.Παντα να προτιματε τημ τηλεφωνικη εξυπηρετηση η οποια ειναι ΑΜΕΣΗ και ΑΡΙΣΤΗ με λυση του εκαστοτε προβληματος σχεδον επι τοπου ...Θα ελεγα λοιπον πως για θεματα τα οποια πραγματικα σας βασανιζουν να καλειτε την εξυπηρετηση πελατων και να μην ανταλλασετε email μιας και με το 1ο εχετε αμεσα αποτελεσμα ενω με το 2ο περνανε οι μερες και δεν γνωριζετε καν αν καποιος εχει δει το email ...Σας τα αναφερω ολα αυτα εκ πειρας..
Δημοσ.

Γενικα το paypal εχει πολυ αργη εξυπηρετηση εαν περιμενεις λυσεις σε προβληματα μεσω email.Παντα να προτιματε τημ τηλεφωνικη εξυπηρετηση η οποια ειναι ΑΜΕΣΗ και ΑΡΙΣΤΗ με λυση του εκαστοτε προβληματος σχεδον επι τοπου ...Θα ελεγα λοιπον πως για θεματα τα οποια πραγματικα σας βασανιζουν να καλειτε την εξυπηρετηση πελατων και να μην ανταλλασετε email μιας και με το 1ο εχετε αμεσα αποτελεσμα ενω με το 2ο περνανε οι μερες και δεν γνωριζετε καν αν καποιος εχει δει το email ...Σας τα αναφερω ολα αυτα εκ πειρας..

 

Σωστό. Απλά έστειλα στον συνεργάτη τους (TELUS) ελπίζοντας για το καλύτερο. :P

Δημοσ.

Καλημέρα. Μια απλή ερώτηση για το paypal.

Όταν κάνουμε νέο λογαριασμό μας ζητά τα προσωπικά μας στοιχεία. Ένα από αυτά είναι η φυσική μας διεύθυνση. Οδός και αριθμός. Αυτό το στοιχείο όταν κάνουμε παραγγελία θα φαίνεται και θα έρχεται η παραγγελία μας σε αυτή την συγκεκριμένη διεύθυνση? Ή σε κάθε παραγγελία μας θα δηλώνουμε εμείς που να μας στείλουν την παραγγελία. Και αν εγώ αλλάξω οδό και αριθμό, μπορώ εύκολα να κάνω την αλλαγή στο paypal?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα. Μια απλή ερώτηση για το paypal.

Όταν κάνουμε νέο λογαριασμό μας ζητά τα προσωπικά μας στοιχεία. Ένα από αυτά είναι η φυσική μας διεύθυνση. Οδός και αριθμός. Αυτό το στοιχείο όταν κάνουμε παραγγελία θα φαίνεται και θα έρχεται η παραγγελία μας σε αυτή την συγκεκριμένη διεύθυνση? Ή σε κάθε παραγγελία μας θα δηλώνουμε εμείς που να μας στείλουν την παραγγελία. Και αν εγώ αλλάξω οδό και αριθμό, μπορώ εύκολα να κάνω την αλλαγή στο paypal?

 

Θα τα βάλεις ολόσωστα όλα τα στοιχεία που σου ζητάει. Στη διεύθυνση που δηλώνεις στο Paypal γίνεται η αποστολή όταν κάνεις "express checkout" με Paypal (ή κάπως έτσι). Στη διεύθυνση που δηλώνεις στο εκάστοτε site αγορών, γίνεται αποστολή αν κάνεις την κανονική διαδικασία του site.  Σε κάθε περίπτωση πρέπει να είναι σωστή η διεύθυνση και πάντα επικαιροποιημένη. Αν αλλάξεις τόπο διαμονής μπορείς να αλλάξεις και τη διεύθυνση (ή να προσθέσεις 2η).

Επεξ/σία από theopan
  • Like 2
Δημοσ.

Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να μου απαντήσει, λογικό το βρίσκω και δεν περίμενα σίγουρη απάντηση όταν απευθύνθηκα εδώ για βοήθεια. Το topic ξεκίνησε το 2006 με μια ερώτηση 3 γραμμών greeklish και έχει πλέον φτάσει τις 260 σελίδες, έψαξα όσο μπορούσα και κάποιες απορίες μου λύθηκαν ωστόσο δεν μπορώ να καθίσω και να δω όλα τα σχόλια και στις 260 σελίδες. Η αναζήτηση επίσης δεν βοηθάει καθόλου. 

 

Αν κάποιου του είναι εύκολο, όπως εσένα καλή ώρα προηγουμένως, απαντάει. Παρομοίως και εγώ πλέον που θα γνωρίζω θα μπορώ να εξηγήσω σε κάποιον, ουρανοκατέβατο ή όχι, πως έχουν τα πράγματα και δεν θα τον στείλω να διαβάσει ένα topic 260 σελίδων για να καταλάβει μόνος του. Σίγουρα υπάρχει και αυτή η εναλλακτική, που ίσως να μου είναι και πιο εύκολη, αλλά γιατί να μην δώσω 5 λεπτά από την ζωή μου αν είναι να γλιτώσω στον άλλο 1 ώρα ψάξιμο; 

Kαλά φίλτατε η λογική σου... Αμα έχεις μάθει μια ζωή στα έτοιμα... ''Τα αγαθά κόποις κτώνται ''

Δημοσ.

Kαλά φίλτατε η λογική σου... Αμα έχεις μάθει μια ζωή στα έτοιμα... ''Τα αγαθά κόποις κτώνται ''

 

Καλά χαλαρώστε λίγο… Λες και εσείς σε ένα θέμα με 3900 μηνύματα κάθεστε και τα διαβάζεται όλα.. τι άλλο θα ακούσουμε!

  • Like 2
Δημοσ.

Το PayPal blalance πλεον δεν μπορει να χρησιμοποιηθει για αγορες πχ απο ebay; Παλαιοτερα θυμαμαι οταν υπηρχε το "τραβαγε" αυτοματα και συμπληρωνε το υπολοιπο απο τις καρτες.

  • Like 1
Δημοσ.

Το PayPal blalance πλεον δεν μπορει να χρησιμοποιηθει για αγορες πχ απο ebay; Παλαιοτερα θυμαμαι οταν υπηρχε το "τραβαγε" αυτοματα και συμπληρωνε το υπολοιπο απο τις καρτες.

Για να γινει αυτο που περιγράφεις πρεπει το νόμισμα αγοράς, το νόμισμα της κάρτας και το νόμισμα του blalance να είναι ίδια

  • Like 1
Δημοσ.

Οπότε αναλογικά με εσένα, εγώ που έκανα την αίτηση 29/12 μάλλον περιμένω την άλλη εβδομάδα απάντηση. Ευτυχώς που την έχω κάνει στο σωστό paypal. :P

 

Επίσης τους έχω στείλει και mail αλλά δεν έχουν απαντήσει εδώ και 5 μέρες.

 

Παραθέτω τον εαυτό μου για να ενημερώσω ότι σήμερα πήρα την θετική απάντηση από την TELUS.  :wacko:

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά.

Έχω ένα πρόβλημα με το Paypal.

 

Ένας πωλητής μου έκανε partial refund και είπε να περιμένω 6-10 μέρες για να εμφανιστούν τα λεφτά στο λογαριασμό μου ή στην κάρτα.

 

Το θέμα είναι ότι περίμενα από τις 6 Ιανουαρίου εώς σήμερα και ακόμα δεν μου εμφανίστηκαν....

 

Γράφει Refund Pending..

 

Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Πρώτη φορά γίνεται αυτό γιατί στα υπόλοιπα refunds έμπαιναν σε 2-4 μέρες.

 

Γνωρίζει κανείς αυτό το πρόβλημα;

  • Like 1
Δημοσ.

Συνοπτικά: περνάνε όλες οι Ελληνικές κάρτες πλέον για την πλειοψηφία των αγορών από το εξωτερικό. Σύνδεσε μια ή περισσότερες, όρισε την επιλογή "Bill me in sellers currency" σε καθεμιά και τέλος. Αυτός ήταν και ο κανονικός τρόπος λειτουργίας του Paypal από την 1η μέρα που ιδρύθηκε (ούτε φορτίσματα balance ούτε τίποτα).

Κι εγώ μετά από καιρό θα ξαναβάλω κάρτα. Τέλος το balance σιγά σιγά

  • Like 1
Δημοσ.

Γίνεται να αλλάξεις το email. Προφανώς δεν με αφήνει να βάλω αυτό που θέλω γιατί τώρα που το θυμήθηκα το είχα χρησιμοποιήσει για το κόλπο με την μεταφορά χρημάτων όταν είχαν βγει τα capital controls.

 

τα ίδια ακριβός και σε εμένα που δοκίμασα να κάνω αλλαγή mail σήμερα

 

μήπως έβγαλες άκρη;

Δημοσ.

Προσωπικά για μένα το PayPal θα τρώει άκυρο όπου μου δίνεται κάποια άλλη επιλογή για πληρωμή. Θα αναφέρω την πρόσφατη εμπειρία μου και είμαι περίεργος να δω αν είμαι ο μόνος που έχω παράπονο.

 

Καταρχήν από όταν άλλαξε το layout του paypal και το ebay checkout δεν έχει δουλέψει σχεδόν ποτέ σωστά απροβλημάτιστα. Άλλες φορές δε δουλεύουν καν τα currency conversion options, άλλες φορές δεν γίνονται αποδεκτές πληρωμές από την κάρτα αλλά παρόλο που υπάρχει paypal balance δε το εμφανίζει καν στο desktop page τους (από κινητό στο ebay app το δείχνει). Το message center τους μετά την αλλαγή της σελίδας τους είναι ο,τι χειρότερο και προβληματικό υπάρχει. Χειρότερο από την άποψη της οργάνωσης των μηνυμάτων και προβληματικό γιατί δεν δουλεύει εκτός και αν σου απαντήσουν κάαααποια στιγμή σε κάποιο μήνυμα. (αλλιώς εμφανίζει μόνιμα πως δε ειναι δυνατον να φορτώσει αυτή τη στιγμή). Τέλος, στο support τους πλέον νιώθω ότι μου απαντάει μία ο ηλίθιος και μία ο πανηλίθιος από την ομώνυμη ταινία.

 

Συνοπτικά:

Εδώ και καιρό αρνείται πεισματικά να κάνει χρέωση της κάρτας μου για 1 συγκεκριμένο αντικείμενο. Στέλνω μήνυμα και αφού καταφέρνω να πάρω απάντηση την μία μου λένε οτι φταίει η κάρτα την άλλη απαντάει άλλος και λέει φταίει το paypal λόγω του security system τους και να προσπαθήσω να κάνω εκκαθάριση cache του browser και κάτι τέτοια. Τέλος πάντων ύστερα από άπειρα μηνύματα που ανταλλάσουμε χωρίς ουσία τόσο καιρό ξανακαταλήγει ο κύριος Rony ότι φταίει το paypal και ότι πρέπει να πάρω τηλέφωνο για να λύσουμε το ζήτημα ενώ σε προηγούμενο μήνυμα τους είπα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να χρεωθω εγώ international κλήση για δικά τους προβλήματα. 

Παράλληλα με αυτά τα μηνύματα κάποιος από το support μου βάζει 20λίρες balance για αποζημίωση για την ταλαιπωρία μου και σαν ένδειξη καλής συνεργασίας από το 2011 όπως με ευχαριστούν για αυτό σχεδόν σε κάθε μήνυμα λες και κάνω κάτι τρομερό εκεί μέσα... Το θέμα είναι ότι αφού μπήκε balance θα έπρεπε να γίνεται η αγορά που αρνείται να την κάνει από την κάρτα. Έλα όμως που το checkout page δε δείχνει το balance?! Όσο και αν τους το ανέφερα αυτό δεν έδειξαν καμία συγκίνηση στα emails. Απλά με αγνοούσαν.

 

Όπως με αγνοούσαν όταν εξ αρχής τους είχα πει πως και σε άλλη αγορά μου δε με άφηνε να αλλάξω τα currency conversion options. Εν τέλη μετά από πόσα μηνύματα μου απάντησαν πως σε αυτό είχαν πρόβλημα κάποια accounts και το φτιάχνανε. Όντως λοιπόν αυτό το φτιάξανε μετά από αρκετές μέρες. Ξαφνικά προχτές τα currency conversion options εξαφανίστηκαν εντελώς!!! Ξανα στέλνω μήνυμα και μου λένε πως έχουν απενεργοποιηθεί προσωρινά στο mobile site. Τους λέω πως δεν είμαι ηλίθιος ούτε στραβος και ότι χρησιμοποιώ το PC μου. Καμία αναφορά σε αυτό πάλι. Τα απαντητικά μηνύματα τους το ένα πιο άσχετο από το προηγούμενο. 

 

Εντομεταξύ στο τέλος έκανα την αγορά που δε με άφηνε τόσο καιρό, από το mobile app του ebay που μου έδειχνε το balance. Και αυτοί νομίζαν ότι κατάφερα να κάνω αυτό που δε μπορούσα τόσο καιρό!!! Ενώ τους εξήγησα πως παρέκαμψα το πρόβλημα από το mobile app αλλά από desktop browser δεν λυνόταν με τίποτα το πρόβλημα. Και μετά γυρνάνε και μου λένε ότι το balance λέει δεν εμφανίζεται αν η πληρωμή είναι σε άλλο νόμισμα από το balance. Και κάθομαι εγώ και τραβάω τα βυζιά μου πίσω από τη οθόνη κοιτάζοντας ότι το balance μου είναι σε GBP και ότι επίσης η πληρωμή που αρνείται εδώ και βδομάδες το paypal είναι 3.5GBP   :shock: Αν αυτό δεν είναι ίδιο νόμισμα τότε τι είναι;

 

Πραγματικά δεν αντέχω άλλο με αυτούς, ούτε με το full buggy σύστημα τους ούτε με το support τους. 

 

ΥΓ: Οποιαδήποτε αναφορά έκανα σε προβλήματα στο νέο layout τους ακόμα και όταν τους ανέφερα ότι το message center μου δε δουλεύει σωστά όταν στέλνω ένα μήνυμα σε αυτούς, μου λέγανε εν τέλη sorry που δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας και δε ξέρετε πως να το δουλέψετε. Το να κάτσουν να δουν αν όντως έχει πρόβλημα δεν υπάρχει περίπτωση όμως! Τόσο σίγουροι ότι δουλεύει κομπλέ όλο!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...