Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, Dimos47 είπε

Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτήσω για seat leon 1.4 ατμοσφαιρικό του 2008 αξίζει η μετατροπή σε υγραέριο? Αν γνωρίζει κανείς για αντίστοιχα αυτοκίνητα αν έβγαλαν προβλήματα κτλ.

 

Με ποιο κωδικό κινητήρα ; Είναι άμεσου ψεκασμού το μοτέρ tsi/fsi;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Dimos47 είπε

Fsi ειναι ο κινητήρας..1.4 κυβικά 85 άλογα 

Μπορείς να βάλεις σύστημα αμεσου ψεκασμού , συνήθως έρχονται προρυθμισμενα από τη εταιρεία βάσει κωδικού κινητήρα.

Αλλά υπάρχει δυνατότητα να βάλεις και εμεσου ψεκασμού αλλά καίει παραπάνω ποσοστό βενζίνης . Εάν έχεις πάνω από 150,000 χιλιόμετρα δες και του πολλά/στες , όπως και καλό θα ήταν να καθαριστεί και η εισαγωγή του. (Εκτός του θέματος υγραερίου)

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Dimos47 είπε

Fsi ειναι ο κινητήρας..1.4 κυβικά 85 άλογα 

Ειναι που ειναι ταφος, αν δεν αυξησεις την καταναλωση κατα 30% σε lpg, το αμαξι θα γινει παρα πολυ αργο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

Μπορείς να βάλεις σύστημα αμεσου ψεκασμού , συνήθως έρχονται προρυθμισμενα από τη εταιρεία βάσει κωδικού κινητήρα.

Αλλά υπάρχει δυνατότητα να βάλεις και εμεσου ψεκασμού αλλά καίει παραπάνω ποσοστό βενζίνης . Εάν έχεις πάνω από 150,000 χιλιόμετρα δες και του πολλά/στες , όπως και καλό θα ήταν να καθαριστεί και η εισαγωγή του. (Εκτός του θέματος υγραερίου)

Μελετη πως μπορω να δω το δικο μου αν εχει συστημα αμεσου η εμεσου ψεκασμου εχω το Meriva B 2013 εργοστασιακο LPG Landi Renzo συστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Μελετη πως μπορω να δω το δικο μου αν εχει συστημα αμεσου η εμεσου ψεκασμου εχω το Meriva B 2013 εργοστασιακο LPG Landi Renzo συστημα.

Είναι turbo ο κινητήρας ; Μπορείς να δεις και εάν έχει ξεχωριστά μπεκ για το υγραερίο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, meletis_m είπε

Είναι turbo ο κινητήρας ; Μπορείς να δεις και εάν έχει ξεχωριστά μπεκ για το υγραερίο .

Ναι turbo ειναι εχει ξεχωριστα.

Καπως ετσι ειναι και το δικο μου.

Opel Meriva LPG Motor Ecotec

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά,

Σκέφτομαι για εγκατάσταση lpg από την europegas στη βουλιαγμένη σε hyundai i10 1000cc του 2018, ύστερα από τις τρελές τιμές στη βενζίνη. Έχω κάνει 45000, το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα πρόβλημα, όλα τα service έχουν γίνει κανονικά. Κάνω 10000-12000 χλμ το χρόνο, άλλα αν είχα μεγαλύτερη οικονομία θα μπορούσα να φτάσω και 15000. Τι λέτε αξίζει ή θα μπλέξω με προβλήματα κλπ, δεν διαβάζω για Hyundai να τοποθετούν συχνά οπότε δεν ξέρω αν έχει προβλήματα κλπ (παρόλο που στο εξωτερικό υπάρχει βέβαια και εργοστασιακή έκδοση του i10 με lpg).

Ευχαριστώ πολύ!
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

δεν διαβάζω για Hyundai να τοποθετούν συχνά

εντύπωση μου κάνει , Hyundai και Fiat είναι τα ποιο γνωστά (για μένα) για τοποθέτηση lpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

εντύπωση μου κάνει , Hyundai και Fiat είναι τα ποιο γνωστά (για μένα) για τοποθέτηση lpg

Και όμως δεν βλέπω να βάζουν και ειδικά σε i10 που είναι όπως και να το κάνεις πιο μικρό και οικονομικό. Παλαιότερα είχα ρωτήσει για ένα Ford Fiesta που είχα, τελικώς δεν έβαλα και το πούλησα, γιατί είχα διαβάσει για προβλήματα σε ford. Για αυτό τώρα ρωτάω για το i10, μην παμε να γλιτώσουμε κανένα ευρώ και το δίνουμε μετά σε service κλπ…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Και όμως δεν βλέπω να βάζουν και ειδικά σε i10 που είναι όπως και να το κάνεις πιο μικρό και οικονομικό. Παλαιότερα είχα ρωτήσει για ένα Ford Fiesta που είχα, τελικώς δεν έβαλα και το πούλησα, γιατί είχα διαβάσει για προβλήματα σε ford. Για αυτό τώρα ρωτάω για το i10, μην παμε να γλιτώσουμε κανένα ευρώ και το δίνουμε μετά σε service κλπ…

σε i10 που κοιτούσε ξάδερφος (έχει getz με υγραέριο) , έμπαινε άνετα . Δυστυχώς δεν ξέρω λεπτομέρειες

6 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

όπως και να το κάνεις πιο μικρό και οικονομικό

δεν υπάρχει οικονομικό βενζινοκίνητο απο τη στιγμή που καίει βενζίνη 😁

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kaktos77 είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Σκέφτομαι για εγκατάσταση lpg από την europegas στη βουλιαγμένη σε hyundai i10 1000cc του 2018, ύστερα από τις τρελές τιμές στη βενζίνη. Έχω κάνει 45000, το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα πρόβλημα, όλα τα service έχουν γίνει κανονικά. Κάνω 10000-12000 χλμ το χρόνο, άλλα αν είχα μεγαλύτερη οικονομία θα μπορούσα να φτάσω και 15000. Τι λέτε αξίζει ή θα μπλέξω με προβλήματα κλπ, δεν διαβάζω για Hyundai να τοποθετούν συχνά οπότε δεν ξέρω αν έχει προβλήματα κλπ (παρόλο που στο εξωτερικό υπάρχει βέβαια και εργοστασιακή έκδοση του i10 με lpg).

Ευχαριστώ πολύ!
 

Ο κινητήρας του είναι άμεσου ψεκασμού ; 

Υπάρχει μια διαφορά στα συστήματα. Και επιπλέον αυτό που θα πρέπει να μάθεις , είναι τι βαλβίδες έχει το μοτέρ . Εάν έχει μηχανικές θέλει έλεγχο διακενων κάθε 40,000 χιλιόμετρα. 

Πάντως ίδιο σύστημα είχα σε mazda 6 του 2005 χωρίς κάποιο θέμα για 120,000 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια που του έκανα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Υπάρχει μια διαφορά στα συστήματα. Και επιπλέον αυτό που θα πρέπει να μάθεις , είναι τι βαλβίδες έχει το μοτέρ . Εάν έχει μηχανικές θέλει έλεγχο διακενων κάθε 40,000 χιλιόμετρα. 

Μελέτη, μιας και αναφέρεται συχνά αυτός ο έλεγχος:

Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει βλάβη, πριν γίνει αυτός ο έλεγχος; Το 40 χιλ. χιλιόμετρα προκύπτει από την ως τώρα εμπειρία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Ο κινητήρας του είναι άμεσου ψεκασμού ; 

Υπάρχει μια διαφορά στα συστήματα. Και επιπλέον αυτό που θα πρέπει να μάθεις , είναι τι βαλβίδες έχει το μοτέρ . Εάν έχει μηχανικές θέλει έλεγχο διακενων κάθε 40,000 χιλιόμετρα. 

Πάντως ίδιο σύστημα είχα σε mazda 6 του 2005 χωρίς κάποιο θέμα για 120,000 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια που του έκανα .

Έχω την εντύπωση ότι είναι άμεσου ψεκασμού, ναι. Για τις βαλβίδες δυστυχώς δεν γνωρίζω. Θα το κοιτάξω όμως. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kaktos77 είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Σκέφτομαι για εγκατάσταση lpg από την europegas στη βουλιαγμένη σε hyundai i10 1000cc του 2018, ύστερα από τις τρελές τιμές στη βενζίνη. Έχω κάνει 45000, το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα πρόβλημα, όλα τα service έχουν γίνει κανονικά. Κάνω 10000-12000 χλμ το χρόνο, άλλα αν είχα μεγαλύτερη οικονομία θα μπορούσα να φτάσω και 15000. Τι λέτε αξίζει ή θα μπλέξω με προβλήματα κλπ, δεν διαβάζω για Hyundai να τοποθετούν συχνά οπότε δεν ξέρω αν έχει προβλήματα κλπ (παρόλο που στο εξωτερικό υπάρχει βέβαια και εργοστασιακή έκδοση του i10 με lpg).

Ευχαριστώ πολύ!
 

Εδώ ρωτάνε κάθε τρεις και λίγο για αυτοκίνητα 15ετίας και άνω και δεν θα βάλεις εσύ με το "καινουργές";

Να ρωτήσεις όμως τι γίνεται με την εγγύηση σου, υποθέτω είναι ακόμα εντός. Αν υπάρχει λύση "αντιπροσωπείας" με δικιά τους εγγύηση να το προτιμήσεις κι ας είναι λίγο ακριβότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...