Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Doubt είπε

Γιατί π.μ. ρε παιδιά; Εμείς δεν κάνει να μάθουμε;

Για να μην θεωρηθει διαφημηση 

Αν σε ενδιαφερει η γνωμη μου πες μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, harkonto είπε

Καλησπέρα μαγκες. Έχω ένα passat του 2003 παλαιό βέβαια αλλά το αμάξι είναι πένα με 189χιλ χιλιόμετρα. Θα το κρατήσω μιας και δεν υπάρχει σάλιο και όσο με βγάλει. Με 2 ευρώ βενζίνη βέβαια δεν παλεύεται και καεί και πολύ οπότε προσανατολιζομαι στην τοποθέτηση lpg. Το τρεναρω τόσο καιρό γιατί φοβάμαι προβλήματα που μπορεί να βγάλει. Θέλω την άποψη σας. 

Το συγκεκριμένο κινητήρα μη το φοβάσαι με το υγραέριο. Το αμάξι είναι εντάξει μηχανολογικά , δουλεύει σωστά στη βενζίνη ; 

Να γνωρίζεις το υγραέριο απαιτεί καλή ανάφλεξη . Επειδή έχουν ευπάθεια αυτά τα μοντέλα , να έχεις υπ οψιν ισως χρειαστείς πολλ/στές . Και τα χιλιόμετρα είναι φυσιολογικά για πιθανή αλλαγή . 

Απο σύστημα δε χρειάζεσαι κάτι ακριβό . Βάλε ένα έμεσου ψεκασμού με μπέκ τυπου βενζίνης είτε Ιταλικό ή Πολωνικό . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Το συγκεκριμένο κινητήρα μη το φοβάσαι με το υγραέριο. Το αμάξι είναι εντάξει μηχανολογικά , δουλεύει σωστά στη βενζίνη ; 

Να γνωρίζεις το υγραέριο απαιτεί καλή ανάφλεξη . Επειδή έχουν ευπάθεια αυτά τα μοντέλα , να έχεις υπ οψιν ισως χρειαστείς πολλ/στές . Και τα χιλιόμετρα είναι φυσιολογικά για πιθανή αλλαγή . 

Απο σύστημα δε χρειάζεσαι κάτι ακριβό . Βάλε ένα έμεσου ψεκασμού με μπέκ τυπου βενζίνης είτε Ιταλικό ή Πολωνικό . 

Μηχανολογικά είναι πένα. Όλα τα servis σε αντιπροσωπεία και ότι πρέπει να αλλαχθεί αλλάζεται χωρίς δεύτερη κουβέντα. Πολλαπλασιαστή έχω αλλάξει ήδη μια φορά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, harkonto είπε

Μηχανολογικά είναι πένα. Όλα τα servis σε αντιπροσωπεία και ότι πρέπει να αλλαχθεί αλλάζεται χωρίς δεύτερη κουβέντα. Πολλαπλασιαστή έχω αλλάξει ήδη μια φορά. 

Ποιο κινητήρα έχει - κωδικό;  

Τότε προχώρησε . Από σύστημα υγραερίου τι έχεις βρει ; 

Να ξέρεις ότι εάν ρυθμιστεί σωστά εν κινήσει και γίνει σωστή εγκατάσταση δεν θα έχεις θέματα δυσλειτουργίας. Με 850-950€ βάζεις αρκετά αξιόπιστο.  Τώρα πόσο κατανάλωση έχεις σε βενζίνη ; 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Ποιο κινητήρα έχει - κωδικό;  

Τότε προχώρησε . Από σύστημα υγραερίου τι έχεις βρει ; 

Να ξέρεις ότι εάν ρυθμιστεί σωστά εν κινήσει και γίνει σωστή εγκατάσταση δεν θα έχεις θέματα δυσλειτουργίας. Με 850-950€ βάζεις αρκετά αξιόπιστο.  Τώρα πόσο κατανάλωση έχεις σε βενζίνη ; 

 

 

Δεν έχω βρει κάτι. Ρώτησα τσοπ. και μου είπε για stag και ένα ιταλικό δεν θυμάμαι ακριβώς την μάρκα. Κάποιο παιδί μου είπε μακριά από αυτόν. Γύρω στα 780 μετρητά. Είπα για εκεί γιατί είχε δωρεάν το κτεο και 5 χρόνια service υγραερίου. Κάθε πρόταση εγκαταστάτη δεκτή. Καεί περίπου 9 λίτρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, harkonto είπε

Δεν έχω βρει κάτι. Ρώτησα τσοπ. και μου είπε για stag και ένα ιταλικό δεν θυμάμαι ακριβώς την μάρκα. Κάποιο παιδί μου είπε μακριά από αυτόν. Γύρω στα 780 μετρητά. Είπα για εκεί γιατί είχε δωρεάν το κτεο και 5 χρόνια service υγραερίου. Κάθε πρόταση εγκαταστάτη δεκτή. Καεί περίπου 9 λίτρα. 

Για το συγκεκριμένο θα σου έλεγα να το αναζητήσεις καλύτερα , εάν δεις οι απόψεις διστανται και στο διαδίκτυο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/4/2022 στις 2:54 ΜΜ, harkonto είπε

Καλησπέρα μαγκες. Έχω ένα passat του 2003 παλαιό βέβαια αλλά το αμάξι είναι πένα με 189χιλ χιλιόμετρα. Θα το κρατήσω μιας και δεν υπάρχει σάλιο και όσο με βγάλει. Με 2 ευρώ βενζίνη βέβαια δεν παλεύεται και καεί και πολύ οπότε προσανατολιζομαι στην τοποθέτηση lpg. Το τρεναρω τόσο καιρό γιατί φοβάμαι προβλήματα που μπορεί να βγάλει. Θέλω την άποψη σας. 

Κυβικά;; Σε Passat 1.8T του '00 (APU μοτέρ) φοράω BRC. Τώρα έχω 221.000χλμ και το αέριο μπήκε στις 200.000 μιας και το αυτοκίνητο θα κρατηθεί για αρκετά χρόνια. Μία χαρά δουλεύει το αμάξι (είναι και βελτιωμένο 1ο στάδιο) χωρίς το παραμικρό. Τα Χριστούγεννα εμφάνισε κάτι κοψίματα στο αέριο (στη βενζίνη δεν ήταν τόσο έντονα) αλλά ήταν πολλαπλασιαστής. Αλλάχτηκαν και οι 4 προληπτικά γιατί άπαξ και αρχίσει ένας σε αυτό το μοτέρ, είναι βέβαιο θα ακολουθήσουν κι άλλοι. Οπότε όπως σωστά σου ανέφερε και ο @meletis_m έλεγχος μπουζί & πολλαπλασιαστών πριν την εγκατάσταση για να αποφύγεις δύσπνοιες. 

Αν έχεις το ίδιο τουρμπατο μοτέρ, η BRC δίνει και map sensor για να παίρνει σήμα και για την πίεση πέρα από τα μπεκ. Πάρα πολύ εξυπηρετικό και βολεύει αν έχεις πουσαρισμενο αμάξι.

Επίσης, μιας και ανέφερες τα δωρεάν σέρβις συγκεκριμένου εγκαταστάτη, να σου πω ότι είναι δωρεάν τα εργατικά. Τα ανταλλακτικά τα χρεώνεσαι κανονικά σε τιμή τριπλάσια της αγοράς! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα

Για Suzuki Wagon R+ 2003 1.3 75hp έλεγα να το γυρίσω σε Lpg με τις τιμές βενίνης εκεί που φτάσανε.

Κάνω περίπου 6000 με 7000 χλμ το χρόνο κατα κύριο λόγο στην Αθήνα.

Κάθε χρόνο αλλάζω λάδια, φίτρα, μπουζί (μόνος μου αν παίζει κάποιο ρόλο για την εγκατάσταση).

Το αμάξι έχει 97000 χλμ. Κάποιο θέμα μηχανικό δεν έχω.

Τι σύστημα - εγκαταστάτη στο περίπου προτείνετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nemesiskp είπε

Καλημέρα

Για Suzuki Wagon R+ 2003 1.3 75hp έλεγα να το γυρίσω σε Lpg με τις τιμές βενίνης εκεί που φτάσανε.

Κάνω περίπου 6000 με 7000 χλμ το χρόνο κατα κύριο λόγο στην Αθήνα.

Κάθε χρόνο αλλάζω λάδια, φίτρα, μπουζί (μόνος μου αν παίζει κάποιο ρόλο για την εγκατάσταση).

Το αμάξι έχει 97000 χλμ. Κάποιο θέμα μηχανικό δεν έχω.

Τι σύστημα - εγκαταστάτη στο περίπου προτείνετε;

Ο γενικός κανόνας , είναι η σωστή λειτουργία στη βενζίνη και στη ανάφλεξη , ίσως χρειαστείς πολλ/στες .

Έχεις μήπως ίδιο μοτέρ με το Opel Agilla ; Γράψε το κωδικό κινητήρα , επιπλέον γνωρίζεις εάν έχει μηχανικές βαλβίδες; 

Σίγουρα οποίος το αναλάβει , να γίνει ρύθμιση του συστήματος στο δρόμο και να βάλεις μεικτο ψεκασμο βενζίνης στα φορτία. Τουλαχιστον τα Suzuki swift και jimmy είναι ευαίσθητα με το υγραέριο. Θέλουν αρκετή λίπανση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/4/2022 στις 1:53 ΠΜ, Greektrooper είπε

Κυβικά;; Σε Passat 1.8T του '00 (APU μοτέρ) φοράω BRC. Τώρα έχω 221.000χλμ και το αέριο μπήκε στις 200.000 μιας και το αυτοκίνητο θα κρατηθεί για αρκετά χρόνια. Μία χαρά δουλεύει το αμάξι (είναι και βελτιωμένο 1ο στάδιο) χωρίς το παραμικρό. Τα Χριστούγεννα εμφάνισε κάτι κοψίματα στο αέριο (στη βενζίνη δεν ήταν τόσο έντονα) αλλά ήταν πολλαπλασιαστής. Αλλάχτηκαν και οι 4 προληπτικά γιατί άπαξ και αρχίσει ένας σε αυτό το μοτέρ, είναι βέβαιο θα ακολουθήσουν κι άλλοι. Οπότε όπως σωστά σου ανέφερε και ο @meletis_m έλεγχος μπουζί & πολλαπλασιαστών πριν την εγκατάσταση για να αποφύγεις δύσπνοιες. 

Αν έχεις το ίδιο τουρμπατο μοτέρ, η BRC δίνει και map sensor για να παίρνει σήμα και για την πίεση πέρα από τα μπεκ. Πάρα πολύ εξυπηρετικό και βολεύει αν έχεις πουσαρισμενο αμάξι.

Επίσης, μιας και ανέφερες τα δωρεάν σέρβις συγκεκριμένου εγκαταστάτη, να σου πω ότι είναι δωρεάν τα εργατικά. Τα ανταλλακτικά τα χρεώνεσαι κανονικά σε τιμή τριπλάσια της αγοράς! 

Όχι το 1.6 έχω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα παιδιά, και γω είμαι στο να μετατρέψω το αμάξι απο βενζίνη σε αεριο,, έχω ένα Opel Astra j, 14αρι, με 1400 αλογα του 11 μοντέλο με 156000χιλ..καθημερινά κανω 60-70 χιλιόμετρα, και ειδικα τωρα καλοκαίρι κατι παραπανω.Εχω παει σε 3 συνεργεία να ρωτήσω αποκλειστικά για οpel βγαζω την αντιπροσωπεία της,,  τα 2 μου προτειναν landirenzo και το ενα Lovato.. Οι τιμες είναι πανω κατω τα ιδια,, απλα ηθελα να ρωτήσω αξιζει σε τουρμπομηχανη μπει αέριο,, και αεριο που πλεον εχει φτασει στο 1,20 στα βενζινάδικα.. Σας ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Dindan10 είπε

Καλησπέρα παιδιά, και γω είμαι στο να μετατρέψω το αμάξι απο βενζίνη σε αεριο,, έχω ένα Opel Astra j, 14αρι, με 1400 αλογα του 11 μοντέλο με 156000χιλ..καθημερινά κανω 60-70 χιλιόμετρα, και ειδικα τωρα καλοκαίρι κατι παραπανω.Εχω παει σε 3 συνεργεία να ρωτήσω αποκλειστικά για οpel βγαζω την αντιπροσωπεία της,,  τα 2 μου προτειναν landirenzo και το ενα Lovato.. Οι τιμες είναι πανω κατω τα ιδια,, απλα ηθελα να ρωτήσω αξιζει σε τουρμπομηχανη μπει αέριο,, και αεριο που πλεον εχει φτασει στο 1,20 στα βενζινάδικα.. Σας ευχαριστώ 

Αν ειναι αυτα που λεεμε tsi κλπ θελει ειδικο συστημα με προγραμματισμο για το αμαξι σου με κοστος πανω απο 1000 ευρω και αυξημενη καταναλωση βενζινης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Dindan10 είπε

Καλησπέρα παιδιά, και γω είμαι στο να μετατρέψω το αμάξι απο βενζίνη σε αεριο,, έχω ένα Opel Astra j, 14αρι, με 1400 αλογα του 11 μοντέλο με 156000χιλ..καθημερινά κανω 60-70 χιλιόμετρα, και ειδικα τωρα καλοκαίρι κατι παραπανω.Εχω παει σε 3 συνεργεία να ρωτήσω αποκλειστικά για οpel βγαζω την αντιπροσωπεία της,,  τα 2 μου προτειναν landirenzo και το ενα Lovato.. Οι τιμες είναι πανω κατω τα ιδια,, απλα ηθελα να ρωτήσω αξιζει σε τουρμπομηχανη μπει αέριο,, και αεριο που πλεον εχει φτασει στο 1,20 στα βενζινάδικα.. Σας ευχαριστώ 

Δε έχεις θέμα . Απλώς πρέπει να διευκρινίσεις τα εξής :

α) είναι άμεσα υγρού ψεκασμού τα συστήματα που σου είπαν . Υπάρχει και ολλανδική εταιρεία με αντίστοιχα για turbo . Τι ποσοστό βενζίνης θα καίει; 

Β) Ο κινητήρας έχει μηχανικές βαλβίδες ή υδραυλικές (το βλέπουν σε εγχειρίδια με κωδικό κινητήρα)

Γ) Το αμάξι πριν τη οποιαδήποτε μετατροπή πρέπει να δουλεύει σωστά στη βενζίνη και στη ανάφλεξη γιατί θα φανεί στη λειτουργία του υγραερίου σε έντονο βαθμό η όποια δυσλειτουργία.

Νομίζω Landirenzo έμπαινε και σε εργοστασιακό επίπεδο στα Opel

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...