Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Χωρις να ειμαι σιγουρος μαλλον δεν γινεται . Αδεια εγκαταστατου εχουν απο αρμοδια υπηρεσια ελληνες εγκαταστατες που πληρουν καποιες συνθηκες .

 

Να ξερεις οτι καθε φορα που θα περνας το κανονικο ΚΤΕΟ χρειζαεσαι και υπευθυνη δηλωση εγκαταστατη οτι το συστημα δουλευει κανονικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

εχει κανεις αποψη για τον salpi gas που βρισκεται στη θεσσαλονικη;

 

 

ναι αυτος ειναι, ψαχνω γνωμες/κριτικες :)

το πηγα πριν λιγο για αλλαγη φιτρου (σερβις). το τσεκαρε με το pc. ολα ηταν οκ!

40 ευρω, βιβλιαρακι σερβις, 20-25 λεπτα δουλεια :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πηγα πριν λιγο για αλλαγη φιτρου (σερβις). το τσεκαρε με το pc. ολα ηταν οκ!

40 ευρω, βιβλιαρακι σερβις, 20-25 λεπτα δουλεια :)

Μια χαρά τιμή είναι.Ποιο σύστημα έχεις , έχει 2 φίλτρα για το καυσιμο?

Περιμένω και εγω σε 15.000 να αλλάξω φίλτρα.

Εγω έχω το Loavato easy&fast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

οταν κανω γεμισμα  δεν κανει αλλαγη απο βενζινη σε αεριο. σβηνει η μηχανη μολις παει να μπει το αεριο

αναγκαστικα ξεκιναω με βενζινη, στην πορεια κανω αλλαγη σε αεριο και σβηνει παλι, εν κινηση

αν αργησω να κανω την αλλαγη, το δεχεται χωρις προβλημα. 

 

προσφατα αλλαξα φιλτρο και το τσεκαρε ο αεριτζης. ολα οκ ηταν. στα τελευταια 3 γεμισματα το παρουσιασε.

 

(χρονο να παω στον αεριτζη δεν εχω προς το παρων)

 

καμια ιδεα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το εκανε πριν λιγες μερες της κορης μου το Audi TT  μετα απο αδειο ντεποζιτο υγαρεριου και γεμισμα ....Μονο με βενζινη δουλευε .Πηγαμε στον μαστορα και ειπε κακη ποιοτητα καυσιμου .

 

Αλλαξε δυο βαλβιδες και φιλτρα και τωρα ειναι ενταξει .Κοστος 80 ευρω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αουτς!

 

απο διαφορετικα βενζιναδικα εβαλα!

απ το σεπτεμβρη που εχω το αμαξι, ΜΟΝΟ απο 1 εβαζα μεχρι που εβγαλε το θεμα. 

χτες εβαλα απο αλλο και ξανα τα ιδια. (δεν ειχε αδειασει τελειως η μπουκαλα, ζητημα να ειχε 1-2 λιτρα το πολυ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει οπωσδηποτε να το πας στον εγκατασταστη .Μπορει να ειναι ο αισθητηρας που τι γυριζει σε υγραεριο . Η κορη μου το εχει 3+ χρονια και κανει 50χλμ την ημερα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Θελω να ρωτησω εαν η καταναλωση στο υγραεριο παιζει ρολο και απο τη μηχανη που εχει το αυτοκινητο. Δλδ εχει σημασια εαν ειναι ecoboost, 1000 ή 2000 κυβικα; Ή σε ολες τις περιπτωσεις η καταναλωση ειναι η ιδια; Δλδ καπου στο 20% περισσοτερη απ'οτι εχει η βενζινη;

 

Μηπως εννοει 20% περισσοτερη καταναλωση απ'οτι εχει το καθε αυτοκινητο συγκεκριμενα; Πχ εαν ενα αμαξι εχει μεση καταναλωση 5λ/100 τοτε με υγραεριο θα εχει 6λ/100 και παει λεγοντας.

 

Για αμαξι 4κυλινδρο, 1000-1600κυβικα ποιο ποσο ειναι ικανοποιητικο για να πεις οτι εβαλες ενα πολυ καλο συστημα υγραεριου και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο; Πανω απο 1200 ευρω; Τι χωρητικοτητα περιπου θα εχει; Υπαρχει νοθευμενο υγραεριο;

 

Πλεον διαβαζω οτι απο του χρονου η τιμη θα αυξηθει 10-20 λεπτα το λιτρο. Ακομα αξιζει η αγορα;

 

Εαν εχω να διαλεξω μεταξυ υγραεριο και diesel, τι να προτιμησω; Εαν ο παραγοντας ειναι οικονομια και οσο το δυνατο λιγοτερες βλαβες εξαιτιας κακης ποιοτητας βενζινης,πετρελαιο,υγραεριου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να υπολογιζεις 10% πανω απο οτι καιει με βενζινη . Αν μποριες να παρεις πετρελειο που να επιτρεπεται να κυκλοφορησει σε ολη την Ελλαδα (αν ειναι εισαγωγης μεταχειρισμενο ) καντο .Να ειναι Euro5 .

 

Για υγραεριο εχει σημασια η σωστη εγκατασταση πιο πολυ και λιγοτερο το  kit που θα βαλεις .

 

Αν κανεις κατω απο 10.000 χλμ τον χρονο μεινε με βενζινη σε σχεση με το υγραεριο αλοιως βαλε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα διαβαζω οτι τα αμαξια με diesel αμα παρουσιασουν προβλημα στη βενζινη, παει απευθειας τρομπα και κοστιζει παρα πολλα χρηματα.. Και υπαρχει παντου νοθευμενη diesel.. Επισης εχουν μειωμενη ιπποδυναμη σε σχεση με τα βενζινοκινητα.. Δεν εχω οδηγησει βεβαια καποιο αμαξι με πετρελαιο για να εχω καλυτερη αποψη..

 

Τωρα κανω λιγα χιλιομετρα λογω βενζινης και παλιου αμαξιου. Σιγουρα με ενα πιο οικονομικο αμαξι θα κανω περισσοτερα χιλιομετρα.

 

Να φανταστω ενας συνδιασμος eco βενζινοκινητηρα + υγραεριο ειναι ο καλυτερος συνδιασμος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλα διαβαζω οτι τα αμαξια με diesel αμα παρουσιασουν προβλημα στη βενζινη, παει απευθειας τρομπα και κοστιζει παρα πολλα χρηματα.. Και υπαρχει παντου νοθευμενη diesel.. Επισης εχουν μειωμενη ιπποδυναμη σε σχεση με τα βενζινοκινητα.. Δεν εχω οδηγησει βεβαια καποιο αμαξι με πετρελαιο για να εχω καλυτερη αποψη..

 

Τωρα κανω λιγα χιλιομετρα λογω βενζινης και παλιου αμαξιου. Σιγουρα με ενα πιο οικονομικο αμαξι θα κανω περισσοτερα χιλιομετρα.

 

Να φανταστω ενας συνδιασμος eco βενζινοκινητηρα + υγραεριο ειναι ο καλυτερος συνδιασμος;

 

Δεν εχω ακουσει κανενα να εχει κανει τετοιο συνδιασμο !!! Για τα πετρελαια πολλα λεγοντε αλλα δεν ξερω τι ισχυει .

 

Για να τα εχουν ομως τα taxi που κανουν πολλα χλμ καποιο λογο θα εχουν.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πχ το ford focus που με ενδιαφερει βγαινει και σε εκδοση eco boost στα 1000 κυβικα και εχει χαμηλοτερη καταναλωση βενζινης απο το κανονικο. Αν συνδιαστει με υγραεριο δε θα ειναι ακομα καλυτερα τα αποτελεσματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...