Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε αυτήν την περίπτωση εννοείται ότι κάτι δεν πάει καλά με το πρατήριο. Άλλωστε οι δεξαμενές αφήνουν υποχρεωτικά και ένα 20% κενό για λόγους ασφαλείας. Και να θες να την γεμίσεις δεν γίνεται

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου εχει τυχει κι μεν αμια φορα στα 4 χρονια που εχω βαλει υγραρειο να γαρψει 3-4 λιτρα παραπανω απο οτι χωραγε η δεξαμενη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου εχει τυχει κι μεν αμια φορα στα 4 χρονια που εχω βαλει υγραρειο να γαρψει 3-4 λιτρα παραπανω απο οτι χωραγε η δεξαμενη.

Τότε σε έχουν κλέψει σίγουρα μια φορά στα 4 χρόνια :) :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μην ακούμε και ότι θέλουμε.

 

Δεν γίνεται να έχεις 40άρα μπουκάλα και να γεμίζεις 44. Το τρελό μωρό σε έκλεψε :)

 

Όπως εγραψα εκανα περισσοτερα χιλιόμετρα οποτε δεν παιζει να εκλεψε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τίς αλλαγές στα φίλτρα καυσίμου του LPG, διαβάζω οτι πολλοί εγκαταστάτες εν άγνοια του πελάτη , τοποθετούν ιμιτασιόν φίλτρα και τα χρεωνουν ως γνήσια.

Συγκεκριμένα όταν άλλαξα φίλτρο στο σύστημα ο εγκαταστάτης με ρώτησε εάν θέλω να βάλω ιμιτασιόν ή γνήσιο.

Φυσικά τοποθετησα το γνήσιο της Lovato.

Γνήσιο: 8ευρώ/τμχ

Ιμιτασιόν: 2,50-3ευρώ/τμχ

Είναι μηδαμινή διαφορά , και άλλωστε τα αλλάζω προληπτικά στις 20.000-22.000χλμ , ενω το βιβλίο συντήρησης γράφει 30.000χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλό φίλτρο είναι, δεν έχει ηλεκτρονικά μέσα ή κάτι περίπλοκο, χαρτάκι μόνο. Εϊτε του κατασκευαστή βάλεις είτε ιμιτασιόν το ίδιο και το αυτό είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλό φίλτρο είναι, δεν έχει ηλεκτρονικά μέσα ή κάτι περίπλοκο, χαρτάκι μόνο. Εϊτε του κατασκευαστή βάλεις είτε ιμιτασιόν το ίδιο και το αυτό είναι.

Σε αυτό έχεις δίκιο, απλώς στο ιμιτασιόν θα είναι και κατωτερη η ποιότητα του χαρτί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως εγραψα εκανα περισσοτερα χιλιόμετρα οποτε δεν παιζει να εκλεψε..

 

Ενώ η μπουκάλα σου είναι 40 λίτρα, επιμένεις ότι δεν σε έκλεψαν βάζοντας σου 44 λίτρα γιατί έκανες περισσότερα χιλιόμετρα.

Τότε, η μπουκάλα σου δεν είναι 40 λίτρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ η μπουκάλα σου είναι 40 λίτρα, επιμένεις ότι δεν σε έκλεψαν βάζοντας σου 44 λίτρα γιατί έκανες περισσότερα χιλιόμετρα.

Τότε, η μπουκάλα σου δεν είναι 40 λίτρα.

 

Κοιτα να δεις στο θεωρητικο μερος συμφωνω και εγω. Στην πραξη δυστυχως δεν είναι ετσι. Επειδή δεν βαζω παντα από το ιδιο. Όταν βαζω σε διαφορετικα βενζινάδικα παντα εχω διαφορετικες τιμες αναλογα πανε και τα χιλιόμετρα που κανω. Τωρα γιατι γινεται αυτό? Δεν ξερω ισως επειδή κάθε αντλια εχει διαφορετικη πιεση και βαζει πιο πολύ η πιο λιγο . Θα ρωτησω σε κανενα βενζιναδικο γιατι γινεται αυτό..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να το δεις αυτο, Οπως προείπα ολες οι δεξαμενές γεμίζουν στο 85% υποχρεωτικά για λόγους ασφάλειας. Δηλαδή μια δεξαμενή 40 λίτρων θα γεμίσει ιδανικά στα 34 λιτρα. Αυτο εξαρτάται απο το φλοτέρ που ρυθμιστεί αρχικά απο τον εγκαταστατη, Ακομα και εαν ιδανικά υπήρχε το σωστο πρατήριο με την σωστη αντλια, σε καμια περίπτωση δεν θα επρεπε να γεμίζεις κοντα στα 40 λιτρα. Τωρα αν τα ξεπερνάει κιολας..... Μαλλον εχετε μπλέξει εκει με αλάνια ολκής..

 

Εγω με δεξαμενη 58 λιτρων και προβλεπομενη ρυθμηση στο φλοτερ, γεμιζω σε μερικα πρατηρια με 49 λιτρα σε αλλα με 43 οπου εχουν πιο ελαστικες πιεσεις με εμφαση την ασφαλεια. Τα χλμ που κανω ειναι σωστα ομως. 

 

Παλι ομως δεν μπορει καποιος να υπολογισει βαση χλμ. Δεν οδηγαμε παντα το ιδιο. Αλλες φορες εχει περισσοτερη κινηση, αλλες φορες οδηγουμε σε εθνικη η Αττικη οδο αλλες με βαριος περισσοτερο κτλ.

 

Τελος μην βασιζεστε στο τι λεει και το οργανο. Τα αερια δεν εχουν την ακριβεια των υγρων οπως πχ στην βενζινη-πετρελαιο. Αναλογα την θερμοκρασια και το περιβαλλον αλλαζει δραματικα.

 

Εγω χειμωνα - καλοκαιρι κανω calibration οργανου σταθμης εκ νεου (το κανω μονος)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υπαρχει και καποια κλιση στο εδαφος μπορει να βαλει ακομη και 1-2 λιτρα περισσοτερο ή και λιγοτερο

 

Και με την βεζινη συμβαινει το ιδιο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, έχω παρατηρήσει οτι στα πρατήρια της Coral Gas δέν έχει μετρητή για την πίεση της αντλίας καυσίμου ,σε σχέση με την Bp.

Πάντως όποτε γεμίζω σε Coral αργεί και περισσότερο το γέμισμα(φυσιολογικό), ενω στα 2 πρατήρια BP που βάζω LPG η πίεση κυμαίνεται στα 10-11 bar.

Είναι καθαρά θέμα του εκάστοτε πρατηρίου που έχει την αντλία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...