Konos93 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 41 λεπτά πριν, makfil είπε Δεν γράφεις πόσο κόστιζε η κάμερα και πόσα ήταν τα μεταφορικά και τα import fees. Παράλληλα, θα δεις τις χρεώσεις στην κάρτα σου και θα τις συγκρίνεις με τα χρήματα που σου επέσρεψε. Το πιθανότερο είναι ότι επειδή δεν έστειλε τοδέμα και δεν εισέπραξε τα 60€ που είχαν δεσμευτεί στην κάρτα, αρχικά, για κόστος, μεταφορικά και έξοδα εκτελωνισμού, χρεώθηκες τα 35€ τα οποία και σου επέστρεψε. ευχαριστώ αρχικά για την βοήθεια τα 24,45 € θα επιστραφούν; 60 euro
makfil Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δεν μπορώ να καταλάβω ποιο ποσό αντιστοιχεί σε κάθε χρέωση. Βλέπω ότι την 11/2 χρεώθηκες 24,45€ για μεταφορικά και 33,46€ για το μαγαζί; αν αυτά τα 2 αφορούν στην ίδια αγορά, και σήμερα σου επιστρέφει $35,04 (32,08€). Που κολλάει η αγορά με $19,99;
Konos93 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2020 16 ώρες πριν, makfil είπε Δεν μπορώ να καταλάβω ποιο ποσό αντιστοιχεί σε κάθε χρέωση. Βλέπω ότι την 11/2 χρεώθηκες 24,45€ για μεταφορικά και 33,46€ για το μαγαζί; αν αυτά τα 2 αφορούν στην ίδια αγορά, και σήμερα σου επιστρέφει $35,04 (32,08€). Που κολλάει η αγορά με $19,99; Να σου πω την αλήθεια κι εγώ μπερδεύτηκα . Δεν έχω screenshot της αγγελίας πριν την αγορά . Ο πωλητής έλαβε όντως 35,04 $ . εγώ πλήρωσα 60,64 $ . η τιμή του προϊόντος ήταν 19,99 $ και τα υπόλοιπα import fees+shipping (αν θυμάμαι καλά)
makfil Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2020 Η διαφορά μεταξύ 33,46€ και 32,08€ οφείλεται στη διαφορετική ισοτιμία και πρέπει να αντιστοιχεί στην αξία του αντικειμένου, αφού τα μεταφορικά και τα έξοδα εκτελωνισμού δεν πραγματοποιήθηκαν. Αυτό θα το δεις στις κινήσεις της κάρτας σου,
Beth13 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας. Με απασχολούν δύο θέματα: 1)Ζήτησα refund μετά από μια εβδομάδα παρέλευσης του εκτιμώμενου χρόνου παραλαβής για κάποια φθηνά μικροαντικείμενα που παρήγγειλα από Κίνα και δεν ήρθαν. Εκτός από έναν πωλητή, οι άλλοι ακόμα δεν ανταποκρίθηκαν και σήμερα τελειώνει ο χρόνος που πρέπει να ανταποκριθούν. Τι κάνω αν δεν στείλουν refund? Να περιμένω λέτε κανα 2 μέρες ακόμα; 2) Αυτό είναι πιο σημαντικό. Παρήγγειλα από Αγγλία ένα ευαίσθητο αντικείμενο που συνήθως από τις κατασκευάστριες εταιρίες πωλείται μέσα σε σκληρή θήκη (όχι πάντα βέβαια). Το συγκεκριμένο είχε απλή θήκη και ο αποστολέας δεν φρόντισε να το προστατέψει με κατάλληλο πακετάρισμα, με αποτέλεσμα να έχει υποστεί αλλοιώσεις σημαντικές για τη σωστή λειτουργία του. Σήμερα έστειλα μήνυμα στον πωλητή ο οποίος μου απάντησε άμεσα, ευγενικά και μου ζήτησε συγγνώμη, προσφέροντάς μου την επιλογή του refund ή της επαναποστολής. Προτίμησα το πρώτο για να mhn έχω πάλι τέτοια προβλήματα, κι ας χρειαστεί να το πάρω πιο ακριβά από Ελλάδα. Ωστόσο, μέσα στην ημέρα δεν έλαβα ειδοποίηση απο το e-bay ή από το paypal. Χρειάζεται εκ μέρους μου κάποια ενέργεια για να μου στείλει το refund; Δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι ανάλογο.
makfil Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2020 1. Μ ε τις καθυστερήσεις που διαπιστώνονται στο τελωνείο και τα ΕΛΤΑ , δεν μομίζω ότι ήταν σωστή ενέργεια να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων τόσο νωρίς. Δέματα από ΝΟΕ και ΔΕΚ τώρα παραλαμβάνονται. Θα κάνεις υπομονή. 2. Αφού σου είπε ότι θα επιστρέψει τα χρήματα, θα το κάνει. Θα δεις τα χρήματα στην πηγή από όπου έφυγαν, δηλαδή στην κάρτα , σε λίγες μέρες,και δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι. 1
Konos93 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Στις 14/2/2020 στις 12:56 ΜΜ, makfil είπε Η διαφορά μεταξύ 33,46€ και 32,08€ οφείλεται στη διαφορετική ισοτιμία και πρέπει να αντιστοιχεί στην αξία του αντικειμένου, αφού τα μεταφορικά και τα έξοδα εκτελωνισμού δεν πραγματοποιήθηκαν. Αυτό θα το δεις στις κινήσεις της κάρτας σου, ευχαριστώ για τη βοήθεια όλα καλα
makfil Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 7 λεπτά πριν, Konos93 είπε ευχαριστώ για τη βοήθεια όλα καλα Χαίρομαι που έληξε το θέμα με τις ανησυχίες σου.
The_Judas Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Πόσες μέρες μετά από το μέγιστο estimated delivery date μας καλύπτει η προστασία του ebay? Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου 2020 από The_Judas
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2020 Στις 20/2/2020 στις 5:08 ΜΜ, The_Judas είπε Πόσες μέρες μετά από το μέγιστο estimated delivery date μας καλύπτει η προστασία του ebay? Εγώ σε περίπτωση πού το δέμα δεν ήρθε στην ημερομηνία πού είχε ειπωθεί τούς έστειλα μήνυμα και μετά από 4 μέρες μού κάνανε refund το ποσο
Pwpwpw Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Παιδια μια ερωτηση, εκανα μια παραγγελια στις 20 Δεκεμβρη, οχι κατι μεγαλης αξιας (5 ευρω) και μου εβαλε εξ αρχης πολυ μεγαλο estimated delivery 10 ιανουαριου- 27 Φλεβαρη. Εχθες που κοιταξα δεν μπορω καν να αφησω feedback για την αγορα και ψαχνωντας ειδα οτι δεν μπορω γιατι το ebay εχει περιθωριο 60 ημερες για κατι τετοιο. Στην συνεχεια πηγα resolution center με σκοπο να ανοιξω case για item hasen't arrived και μου δινει επιλογη για αγορα προιοντων τις τελευταιες 45 ημερες. Δηλαδη εγω τωρα δεν μπορω να κανω τιποτα? Ουτε feedback μπορω να στειλω ουτε να ζητησω refund? Τι ειδους πολιτικη ειναι αυτη που εχει το ebay? Για πιο λογο να μου δινει πςεριθβριο 60 ημερες για feedback και 45 ημερες για refund την στιγμη που το estimated delivery δεν εχει ληξη καν ακομη (27 φλεβαρη). Δεν ειναι για τα 5, εχω καταλαβει οτι ο πωλητης εφαγε τα χρηματα και δεν εστειλε ποτε το δεμα, δεν μπορω να κανω τιποτα? Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2020 από Pwpwpw
Beth13 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2020 Στις 22/2/2020 στις 11:21 ΠΜ, Pwpwpw είπε Δηλαδη εγω τωρα δεν μπορω να κανω τιποτα? Ουτε feedback μπορω να στειλω ουτε να ζητησω refund? Τι ειδους πολιτικη ειναι αυτη που εχει το ebay? Για πιο λογο να μου δινει πςεριθβριο 60 ημερες για feedback και 45 ημερες για refund την στιγμη που το estimated delivery δεν εχει ληξη καν ακομη (27 φλεβαρη). Δεν ειναι για τα 5, εχω καταλαβει οτι ο πωλητης εφαγε τα χρηματα και δεν εστειλε ποτε το δεμα, δεν μπορω να κανω τιποτα? Στο Purchase history, εκεί που είναι η παραγγελία σου δεξιά γράφει more actions. Πατάς contact seller και μετά τσεκάρεις το i didn't receive my item. Στη σελίδα που σου ανοίγει, κάπου σου λέει ότι μπορείς να ζητήσεις refund ή το αντικείμενο. Κλικάρεις εκεί και σου βγάζει τις επιλογές. 1
Pwpwpw Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 22/2/2020 στις 11:21 ΠΜ, Pwpwpw είπε Παιδια μια ερωτηση, εκανα μια παραγγελια στις 20 Δεκεμβρη, οχι κατι μεγαλης αξιας (5 ευρω) και μου εβαλε εξ αρχης πολυ μεγαλο estimated delivery 10 ιανουαριου- 27 Φλεβαρη. Εχθες που κοιταξα δεν μπορω καν να αφησω feedback για την αγορα και ψαχνωντας ειδα οτι δεν μπορω γιατι το ebay εχει περιθωριο 60 ημερες για κατι τετοιο. Στην συνεχεια πηγα resolution center με σκοπο να ανοιξω case για item hasen't arrived και μου δινει επιλογη για αγορα προιοντων τις τελευταιες 45 ημερες. Δηλαδη εγω τωρα δεν μπορω να κανω τιποτα? Ουτε feedback μπορω να στειλω ουτε να ζητησω refund? Τι ειδους πολιτικη ειναι αυτη που εχει το ebay? Για πιο λογο να μου δινει πςεριθβριο 60 ημερες για feedback και 45 ημερες για refund την στιγμη που το estimated delivery δεν εχει ληξη καν ακομη (27 φλεβαρη). Δεν ειναι για τα 5, εχω καταλαβει οτι ο πωλητης εφαγε τα χρηματα και δεν εστειλε ποτε το δεμα, δεν μπορω να κανω τιποτα? Τελικα ανοιξα case οτι δν παρελαβα το αντικειμενο και ζητησα refund. Μου απαντησε σημερα ο πωλητης και μου ειπε οτι εκανε refund και να τσεκαρω το paypal. Εγω τν πληρωμη την εκανα με προπληρωμενη καρτα δν εχω καν paypal. Μπηκα τσεκαρα το υπολοιπο της καρτας αλλα δν μπηκαν χρηματα. Μηπως με δουλευει η κανει καμποσες μερες να φανει το ποσο? Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου 2020 από Pwpwpw
makfil Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2020 Αφού δεν έχεις paypal, όπως λες, είτε σε δουλεύει είτε απάντησε με στερεότυπο μήνυμα. Θα του γράψεις ότι δεν έχεις και θα ζητήσεις ΑΜΕΣΗ επιστροφή στην προπληρωμένη κάρτα, με την οποία πλήρωσες. 1
Pwpwpw Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, makfil είπε Αφού δεν έχεις paypal, όπως λες, είτε σε δουλεύει είτε απάντησε με στερεότυπο μήνυμα. Θα του γράψεις ότι δεν έχεις και θα ζητήσεις ΑΜΕΣΗ επιστροφή στην προπληρωμένη κάρτα, με την οποία πλήρωσες. Mολις ελαβα mail απο paypal service και μου λεει οτι ο ταδε μου εκανε επιστροφη του ποσου αγορας και το ποσο θα πιστωθει στην ταδε καρτα( γραφει τα 4 τελευταια ψηφια της καρτα) και μετα απο αυτο το μυνημα ειδα οτι το ebay εχει κλεισει αυτοματα το case που ανοιξα, επισης το μυνημα ελεγε οτι πρπε να περιμενω 48 ωρες για το refund και οτι αν δεν εχω δει τα χρηματα μετα απο 48 ωρες να στειλω μυνημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα